"След като комисията бъде готова с някакво становище, ще организирам и Общественото обсъждане за съдбата на стадиона, за което вчера вече казах", поясни кметът. Стана ясно, че той ще в настоява в Експертният съвет, който ще се произнесе за състоянието на съоръжението, да участват и арх. Вальо Маринов, както и зам.-кметът Георги Титюков.
По същата тема, зам.кметът Георги Титюков заяви, че е съгласен стадион "Пловдив" да се бутне и да се построи наново, но се притеснява да не се получи ситуацията с гръцкия АЕК, където след бутане на техния стадион,нов не е построен.
Той също смята, че трябва да се иска пълна банкова гаранция от инвеститора, за да може в случай, че той спре строежа, общината да го завърши.
Относно изявленията на някои спортни дейци, че Община Пловдив не е изпратила нужната документация на испанските инвеститори, Титюков беше категоричен, че притежава документи, доказващи точно обратното.
"Въпреки това, днес ще бъде изпратен повторно целия набор с документи, които испанците искат- скици на стадиона, информация за града, моловете, хотелите, посещаемостта на мачовете, отстоянието от летището и др.", каза още зам.-кметът.
Зареждане ...


15:00 / 23.06.2011
18050











Goroo
на 28.06.2011 г.
Не на всяка цена, трябва да се направи стадиона. Много зависи какво ще искат от среща испанците....
gerber
на 24.06.2011 г.
Браво на кмета, докраи защитава интересите на Пловдив. От къде да сме сигурни, че няма да го бутнат и после да си гледаме само снимки от него и да разказваме на децата си какво сме и мали и какво е можело да стане. На стадиона му трябва още много малко и това го казаха не един и двама компетентни хора и ще имаме един от най-големите стдиони на балканския полуостров и добра атлетическа база не 2 в 1, а доста повече в 1, и то за малко кинти.
farbas
на 24.06.2011 г.
никво бутане иска се да се пооправи тук там ако беше толкова зле до сега да е паднал сам нямаше да 4ака изборите 4е да го бутат зорлен иска се малко пари от обштината дет зимат данаци и винетки пак не праят ништо само бутаме и уш после строим тва са филми от едно време
miru
на 24.06.2011 г.
Колко стадиона има на балканите с капацитет за финал на европейски турнир? В момента един от тях е в Пловдив. Бутнат ли го ще останем извън този списък. И за какво? Така и никой не е задал правилният въпрос, а именно: Какво по-добро получаваме за тези над 100 млн. Какви точно предимства ще има този нов стадион та да си струва тази цена?
Ястребовски
на 24.06.2011 г.
Тоя стадион требва да се бутне и да се изгради нов, съвременен, без лекоатлетическа писта. Пловдив има нужда от изцяло футболен стадион, който да се ползва и като национален.
exoll
на 24.06.2011 г.
Бутнат ли го ,напълно е възможно да се случи същото като стадион "Варна",оформянето на дупка и строителна площадка.Затова трябва да има сериозни гаранции от страна на инвеститора.
Веселина_456
на 24.06.2011 г.
Добре, че беше Жоро Титюков още по нова година да бие камбаната за ст. Пловдив, та политическите лихуси да се размърдат. И ако питате мен - НИКАКВО БУТАНЕ! С това събаряне усещам, че нещо не е както трябва. Как от една разходка по пистата решиха, че трябва да се събаря? Ако затворим очи и ги отворим ще видим, че "Испанският модел" е лишен от всякаква финансово-икономическа логика.
БУЛТРАС
на 24.06.2011 г.
За какво бутане става на въпрос.Саниране и поддържане на този уникален стадион.Бетона му още се втвърдява.
teruns
на 24.06.2011 г.
Всичко построено от комунисти, което е по - високо от 3 етажа трябва да се бутне!
peter_m
на 23.06.2011 г.
Оставете настрана парите и политиката ... Замислете се над друго нещо - колко труд е хвърлен за строежа на стадиона ... за някои хора говорят за събаряне без да са поставили една тухла през живота си ... Някои кандидат кметове казват "морално остарял" - разходете се по света - точно "морално остарялите" неща се ценят най-много ... Ама давай да го бутаме, после "нашите" строителни фирми ще лапат парите (които уж ги няма).
ПЕКСТ ПЕКСТ
на 23.06.2011 г.
Голяма умнотия се повтори вчера, Ботев и Локо да играели на един стадион като в Милано, че то това беше практика преди повече от 25 години, преди 40 са играли Ботев, Спартак и Локото там! Ало топлата вода е открита отдавна, помогнете нещо което държавата е зарязала, да се дострои. Когато се спря строежа всичко беше държавно, та тая държава да си оправи вересиите, защото и плащаме данъци. Англичаните имат пари бутат си стадиона, строят го, вярно и той е май по малък, от стария, но отговаря на всички изисквания, ние веднага говорим за бутане. Тия испанци кого измериха бетона, кога замериха основите че да казват че ще бутат. Все едно един пловдивчанин да иде и да каже ще ви бутна "Саграда фамилия" култовата сграда в Барселона! Нали смятате че ще го убият, а тази сграда е строена 107 год. Много интересно ще стане ако кажат че стадиона е здрав, тогава да ли ще извадят парите ? Защото има и проект, и ще се чака да дойдат май майсторите!
Бате Митко
на 23.06.2011 г.
защо парите за боклука трябва да отиват за стадиона , моля моля НЕ СМЕ СЪГЛАСНИ ! Шопите прости получават държавни субсидии за нови спортни обекти , а ние да даваме наши пари ! НЯМА ДА СТАНЕ ТАЯ !
Гюро Михайлов
на 23.06.2011 г.
Бях на стадиона вчера на т.нар. обсъждане, ако изобщо може да се нарече така. Най-мъжки се държа зам. кмета по спорта Георги Титюков, който като взе микрофона поиска гаранции - от първокласна банка ли, от държавата ли, няма значение, за да не станело като в Гърция, къдет са бутнали някакъв стадион и фирмата фалирала... Също така им каза директно, че не може да се говори за бутане на стадиона без да е направена конструктивна експертиза и че е имал разговори със ректора на ВИАС, които имат специалисти и техника да направят такава експертиза. Всички други си бяха глътнали езиците от страх да не би да обидят Премиера в това число и кмета, а сега си приписва заслугите на него. Не те ли е срам бе Славчо? Вчера мълча, сега се периш.
ron1
на 23.06.2011 г.
нищо странно няма. както е казал човека по долу ако имат пари, депозират и почват, ако не аут. И по добре да е така, от колкото тоя стадион ся да седи там без да се използва. И ако е така, по добре да има мол, поне можеш да си купиш нещо, а не да гледаш развалини. ботев и локото си имат стадиони, могат да си играят и на тях.
смърф
на 23.06.2011 г.
При положение , че след България и Гърция , Испания е най-потърпевша от прословутата криза, малко е странно , че точно испански бизнесмени се интересуват от ст. Пловдив. Малко ми звучи като новина , че примерно Митко Борисов / шефа на ЦСКА/ иска да строи завод за боклук , примерно в Германия.
някой
на 23.06.2011 г.
Ако са сериозни инвеститори ще депозират гаранция и почват да строят! Като се издънят, общината го довършва с парите от гарацията! И без това е паметник 20 години и ще продължава да е така! Колкото и да ни е мил, трябва да признаем, че днес хората се радват на далеч по модерни стадиони!
Батэ Бойко
на 23.06.2011 г.
Всеки си прави тънки сметки! Славчо и Ванчо трупат популярност щото други ден ще ни призоват да гласуваме за тях! Испанците искат да строят стадион и то с техни пари,но искат и 200 декара парцел там в замяна,да ама там 200 декара за да вземат ще се наложи и половината гребна база да затрупат/това в кръга на шегата/ щото няма там толкова земя а тея ще узурпират целия парк + помощните игрища и тенискортовете. Ицето си прави сметка или по точно сметката са му я направили испанците,че той неможе и става дума за процент от всичко ако успее да прокара сделката. Изведнъж много се сети за Пловдив тоя ром и бързо забрави как ни призова да го хванем за долоподписания! Къде беше преди 2 месеца когато затриха Марица? Сега искал да я гледа как играе на ст.Пловдив! С кой бе ице? Срещу Трилистник в мач от Б областна ли? Бате Бойко и той си прави прави сметки и си вика що да давам 20 милиона,след като испанците ще дадат всичко,пък после и да се отметнат и Пловдив да остане без стадион-много важно ще се отворят нови 50 декара за бали със столични отпадъци. А на нас какво ни остава? Остава ни да гледаме прекрасната зала на мястото на колодрума,която се е превърнала в жабуняк и която скоро като нищо ще се повреди от събиращата се вода в основите и ни остава този стадион който от 20 години стои по тъжен и самотен дори от Альоша! Бутнат ли стадиона нов няма-държавата е пред фалит а после ще трябва да хващаме за долоподписания не само ицо а и испанците!
Petar-53
на 23.06.2011 г.
Лично мнение. Стадионът е реликва и не трябва да се бута. Трябва да се намери най добрата форма да се довърши. На боко-тиквата всяка дума е лъжа.
Канар 1
на 23.06.2011 г.
Славчо Атанасов въобще и не бива да споменава за събаряне ! Герберастките олигофрени сам това и чакат ! От космоса се вижда , че са се наредили заради далаверата ... Уж сме в тежка финансова криза , а Бабуин с лека ръка подминава оферта за 20 милона , за да кандиса на ... 140 милиона ?!?!?! Не са наядоха , не са накрадоха...
Cannon
на 23.06.2011 г.
Да не стане като ст.Юри Гагарин във Варна-бутнаха го и после няма нов стадион Според мен не трябва да се бута,защото има опасност вместо стадион да имаме МОЛ
ДДимитров
на 23.06.2011 г.
За Славчо Атанасов че е бездарен кмет е ясно отдавна но нека не се подлъгваме с превзетия Стоичков защото това ще ни излезе доста скъпо . Това че е бил добър футболист не означава че и като човек е такъв . Сагата с стадион Пловдив започна точно с този именит бизнесмен . Нека си припомним как преди десетина години искаше да му бъде подарен целия комплекс и при отказа се разсърди на България че даже и се отказваше от българско гражданство .
gustomaina1912
на 23.06.2011 г.
30 000 стадион не ни върши работа ако направят 50 000 ок,но иначе не съм съгласен то Ботев стадиона е 22 000 какво ще го отличва тоя градски стадион от другите с тия 30 000 и не е казано,че само мачове ще се играят концерти и други неща също ще могат да се провеждат,ако дойде например Ю2 мислите ли ,че тия 50 000 места ще стигнат аз се съмнявам защото в Мадрид на Висенте Кладерон на Атлетико стадиона 54 000 места чакаха на палатки да спят на касите за билети дни преди концерта трябва да си имаме голям стадион
BULRTAS_91
на 23.06.2011 г.
ако стадионът се бутне и се издигне нов ще е наш ред фенове на пловдивския футбол, ние трябва да го пазим и да го делим аз съм съгласен Ботев и Локомотив да играят на него като Интер и Милан
ПЕКСТ ПЕКСТ
на 23.06.2011 г.
Моля нека не бъдем крайни песимисти или оптимисти. Аз виждам нещата така и някой може да ме опровергае. Това за стадиона си е чиста политика, добре но да го направят! Второ, все повече не съм съгласен да го бутат, Защо? Първо нямат проект, второ изваждане на документи, строителни разрешения строителство това ще отече във времето минимум 5години. Какъв стадион ще ни направят за 20 000 или 30 000. Какво ще го правим този стадион, атоматично отиваме на вариант в който неможем да вземем финал за голямо първенство или турнир. Трето, какво ще искат испанците Мол, хотел или ? То във Пловдив МОЛ До МОЛА ? Ако разсъждаваме че едно съоръжение на 20 г трябва да се бута, то да започнат с панелките, да минат през хирургиите че и теса на толкова години, после и през стария град че те къщите са на триста години! Ако ще го строят на ново да го направят със същия капацитет ! И най накрая да им уври главата на общинарите и на политиците, това което е и мое лично мнение, този стадион трябва да се менажира и да носи приходи, срещи , турнири, концерти, реклама, да има музей на спорта във Пловдив и да привлича туристи, да работи с мениджърска агенция която минимум за 2 години напред да е организирала мероприятията.
ЖОРО КАКАЛОВ
на 23.06.2011 г.
Вчера бях на тази среща и слушах внимателно исказванията на всички. Бойко и Стоичков искат да се бута стадиона, а Славчо Атанасов е на мнение, че трябва да се направи дебат със Пловдивчани, като тяхното мнение ще е решаващо за по нататачните действия. Кмета подчерта, че ако правителството се издължи на Пловдив по договора за Софийския боклук, всичките дължими пари, които възлизат на 20 милиона лева, ще бъдат дадени за довършването на този уникален стадион, който ще покрие изцяло условията и изискванията за съоръжение от Европеиски тип. Пловдив направи исключителен жест към София като в критичен за тях момент прие боклука им, и сега е момента Бойко да се издължи на Пловдив и ние ще си довършим стадиона.
fabric
на 23.06.2011 г.
Този стадион е с история ще е много малоумно да го бутнат, на стадион "Пловдив" са се играли предимно дерби мачовете между четирите пловдивски отбора, както и други срещи от републиканската футболна лига. Тук са се провели и великите мачове на Ботев Пд с Реал Сарагоса, Цървена Звезда, Барселона, Байерн Мюнхен. Локомотив Пд е имал своите незабравими моменти срещу Оксер, Ювентус и Лацио. През 1991 на стадиона се провежда Европейско първенство по лека атлетика.
ron1
на 23.06.2011 г.
кви пукнатини, кви 5 лв. ве, бетона си е бетон, прави се едно ново измазване и окрепване и е готов. другото е само декоративни работи, както е казал човека, като не разбирате мълчете. Въпроса е в друго
Мунчо -1912-
на 23.06.2011 г.
Какви банк. гаранции,какви 5 лева бе Славчо бе,след 3-4 мес. ти вече няма да си кмет,кой те бръсне в калабълъка,Месията и оня с сплесканата глава(новия кмет),а и Ицката само ти хвърлят кюспе и ти като шаран кълвеш.Този стадион бутне ли се тука всичко друго ще се построи,но не и нов,затова е борбата,намислили са нещо,ще има дебели комисионни пак,а относо писаниците за пукнатините по долу само ще им кажа,че сме 21 век все пак и има такива технологии за укрепване,че вие бедна фантазията
Iv022
на 23.06.2011 г.
Този стадион наистина е за бутане, остарял е във всяко отношение. Такива стадиони вече никъде не се строят. Трябва ново модерно съоръжение. Могат да запазят само пистата...
Теодор Трифонов 1
на 23.06.2011 г.
Ще го бутнат и тогава ще се окаже, че "няма пари" и е по подходящо да построят стадион в София , е тва е целта на тия действия.
ivanaiki
на 23.06.2011 г.
Естествено, че ще е за бутане... фирмички за събаряне извозване почситване... после строеж... знаем клак стават нещата - аз на тебе, ти на мене.. пловдивчани плащат и го ...
Angel Kafaliev
на 23.06.2011 г.
Обещанията са големи преди изборите,но после
канар -57
на 23.06.2011 г.
Нищо му няма просто трябват 20 милиона и е готов Като не разбирате от стройтелство поне мълчете и се молете на господ да не стане заметресение тогава 80 процента от новите блокове няма да ги има
Tihometo Todorov
на 23.06.2011 г.
осъзнайте се малко бе хора ,,,,скоро някои от вас влизал ли е вътре да види на колко места е пропаднал и какви пукнатини има този стадион за нищо нестава ...само това е решението бутане и нов
Nikolay Dukov Speedy
на 23.06.2011 г.
Това е най-големия стадион в България сега дай да го бутнем че нее е в софия,майкави де*а шопите нещастни де*а
didon76
на 23.06.2011 г.
абе СлаФчо,каква банкова гаранция не виждаш ли че се руши сам!!!!
Kostadin Kostadinov
на 23.06.2011 г.
ба*ти педелите най-хубавия стадион в България ли искате да бутнете. Ашлаци прости!
Nadia Peteva
на 23.06.2011 г.
на баба ви хвърчилото, унищожихте най-хубавия ни стадион
Emil Karamfilov
на 23.06.2011 г.
глупаци а тоя славчо да си ходи на село да хваща мотиката
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.