Много сериозна френска компания е готова да построи изцяло нов стадион "Пловдив“, предаде репортер на Plovdiv24.bg. Новината съобщи кметът на града Здравко Димитров по време на отчета му за първите 100 дни от управлението му. Финансирането на строежа може да се поеме изцяло от въпросния консорциум, но французите са поставили едно единствено условие - на съоръжението да играят двата местни гранда Локомотив и Ботев.
"Имах среща с френска фирма, консорциум, за стадион "Пловдив“. Тяхното условие е двата отбора да играят на този стадион. Аз не виждам жив човек, който може да събере Локомотив и Ботев да играят на един стадион. Те са си направили изчисленията, ще го менажират и даже са готови да дават пари на общината. Според тях един стадион с капацитет за 25 000 зрители е нормален за Пловдив и може да се печели от него", заяви Димитров пред камерата на Plovdiv24.bg.
"Според мен това може да стане в друго градче, в което да има само един отбор. Двата клуба са категорични, че не искат да играят на едно и също място. Ще търсим други начини, тъй като на никой не му харесва това състояние на стадион "Пловдив“, допълни още кметът на града.
Гледайте в прикаченото видео цялото изказване на Димитров по темата!












изумен гражданин
на 19.02.2020 г.
Много ми е интересно как може да се отхвърля ОГРОМНА ЧАСТНА инвестиция за благото на ЦЕЛИЯ град с такава лекота и с такива абсурдни доводи?! Как може да се пренебрегват интересите на половин милион граждани и на ЦЯЛА България (на този стадион може да играе и национала) за сметка на 10-тината останали комплексара в жълто!?!?!?!? Това не е само БЕЗОТГОВОРНО И ЛОШО УПРАВЛЕНЧЕСКО решение. Това мирише....
БПФК_1912
на 19.02.2020 г.
Пинокио, представи официални възнамерения на тая френска фирма с официален инвестиционен план, черно на бяло, цифром и словом. Запознай обществеността поне с името на тая фирма! В противен случай тоя блъф ще ти е поредния пирон в ковчега на политическата кариера!
ДжониАЗ
на 19.02.2020 г.
Първо искам да кажа на всички миризливи и прости цигани, че с фалита на КТБ не бе ощетен нито един обикновен български гражданин защото на всички, които имаха влогове до 196 000 лв., парите ни бяха върнати до стотинка.А тези, които имаха повече от тази сума, не ги мислете-те се оправиха и се оправят и сега.На второ място искам да попитам мазните цигани-защо все забравяте, че вашият стадион също е построен от държавата.Същата тази държава, която вие сте завлекли с много неплатени такси, наеми и концесии.ЗА ВАС Е ВАЖНО ДА НЕ СЕ ПОСТРОИ КОЛЕЖИ И ИЗОБЩО НЕ ВИ ПУКА ЗА СТАДИОН Пловдив.Всички го знаят-знаете го и вие.Каквото и да говорите, каквито и декларации да пишете, за цяла България е ясно, че не сте искрени и при вас омразата към Ботев е в пъти по-голяма от обичта към Локомотив.Комплексари!
1926-2016
на 19.02.2020 г.
При положение че държавата няма как да направи двата клубни стадиони а има вариант да се построи стадион Пловдив е меко казано че кмета е малоумен да се изкаже по този начин !!!! Пинокио ако не се вразомиш в най-скоро време много ядове ще береш !!! Колко трябва да си нагъл и прост да го допуснеш от теб зависи.
Loo Ploo
на 18.02.2020 г.
какво означава не искат да играят едновременно, франсетата имат предвид да играят когато има мач на дербито за да могат да избиват от билети, пък ако искат да играят всеки мач там да се разберат с шефовете на 2-та отбора, но тогава остава въпроса какво правхим със единия стадион и другия който е в строеж. не може и готвача сит и пилето цяло.
ултрас1926
на 18.02.2020 г.
Пречка няма никаква пречи ти главата.
Иван112
на 18.02.2020 г.
Нито стадион Пловдив нито Христо Ботев ще се построи.
Чопър
на 18.02.2020 г.
Има тук един кретен...Драгомир Зелев. 30 г.не разбра,че 9 септември е дата от календара. 9я ден от септември! А стадиона е редно да си го нарича Пловдив. Щото сме пловдивчани,а не деветосептемврийски келеши и въшкари с червено на гъ*ъ.
oriona
на 18.02.2020 г.
Локовци, никой не говори от ваше име! Точно обратното, говори от името на феновете на Ботев!!! И аз като такъв, ви казвам съвсем ясно – Ние НЕ желаем да играем на ст. Пловдив с вас!!! Кратко, точно и ясно! Кое не разбирате? Искаме да играем на собственият си стадион, а НЕ да делим друг с вас. Дано сте вдянали вече!
alexsp
на 18.02.2020 г.
Каква е тази тъпотия,да ти направят стадион без пари и да ти дават дорина Общината ,а ти да се съобразяваш с някакви лумпени.Едно време си имаше сектори за Ботев и сектори за Локомотив.Какво им пречи на селяните ,жълтата сган ,Пловдив да има стадион,а те да си правят ПУЦ,МУЦ,Здравкова нива ,Колеж или както му искат викат.
stl1912
на 18.02.2020 г.
Равнопоставеност????!??Това може да се каже за еднакви неща.Скъпи неаполитани хулигани и тем подобни измислици....:В природата еднакви неща няма ,дори два та>ака не са еднакви единия е по голям!НИЕ НЕ СМЕ НИКОГА НЕ СМЕ БИЛИ И НИКОГА НЯМА ДА БЪДЕМ равни!!!!!!!!!!Публиката е поне 65%:35% в полза на Ботев(в името на добрия тон ви давам 35%)Аз не съм равен с хора които си измислят история ,думкат по ламарини от сирене и викат Ювентина! Скъпи ботевисти приемем ли това приемаме че сме равни с древните"беси"-а както всички знаем това са несъществуващи(най вероятно измислени) митологични създания, които нямат нищо общо с града ни.Специално за измислените адвокати:НИЕ НЕ СМЕ РАВНИ ТОВА Е !!!!!!!!!УСПЕХ С ПРОПАГАНДАТА:))))))
Мостунов
на 18.02.2020 г.
ПЪЛНИ , ОГРОМНИ , НЕВЪОБРАЗИМИ ГЛУПОСТИ е казал бат Зико. Няма такава фирма да каже подобна глупост. Кажи бе , кажи ни бат Зико , КОЯ Е ТАЗИ ФИРМА ? ? ? Аз зная отлично английски и френски. Ще влеза в контакт с тях и ще ги разпитам !
valen
на 18.02.2020 г.
За информация на всички заинтересувани на 19.02.2020г. /утре/ Министерския съвет отпуска официално парите за довършване на Колежа. Кой както иска да го приема.
Twelve
на 18.02.2020 г.
Пита простоватото пате, кой давал на кмета право да говори от името на локомотивци и само ред по-долу, самото то говори от името на Ботевисти! Прост, по-прост, най-прост, буфер!!!
Батэ Бойко
на 18.02.2020 г.
Някои хора са хванали тънкия замисъл! А той е че нищо няма да се прави защото Ботев и Локото са виновни. И кмета иска и французи искат и пари се леят ама гадните фенове провалихме всичко. И да стадион Пловдив трябва да е с писта и да трябва да е за 50 000 и ако това не позволява на него да се играят евротурнири толкова по-добре! На нас ни трябва стадион който е пригоден и за всички лекоатлетически състезания а също и за много други спортове в помещенията под трибуните. Нямам нищо против с Локомотив там да играем дербитата а защо не и всичките си мачове макар че с Витоша на празен 50 000 стадион не е весело. Искам обаче и на концерт да ида на който да се съберем половината град а това може да стане и то не само на Металика и Пърпъл а дори и на един прост Слави Трифонов. За 25 000 да правят стадион на Марсилия или на ПСЖ много им здраве!
Патето Яки
на 18.02.2020 г.
Защо кмета говори като фен на Лайкучката - без цифри и Факти. Защо си позволява да говори от името на Локомотив? Крушарски и феновете нееднократно заявига, че искат стадион Пловдив. Здравомислещите фенове от Ботев също. Нима се угажда на една малка групичка самозабравили се същества, които "ИСКАТ ДА ИСКАТ"?! А дали е в интерес на хората да се харчат държавни пари вместо частен инвеститор ?
Патето Яки
на 18.02.2020 г.
Значи жълтите искат стадиона хем да е градски, хем да носи техните символи, хем никой д ане ги хара да плащат наем "с който да се цели връщане на инвестицията" Нещо друго не искат ли? Записвам си
Патето Яки
на 18.02.2020 г.
От коментарите на ботевисти стават ясни няколко неща1. Те искат "градски" стадион, който да има всички техни символи, да е поддържан от Община Пловдив, но те да събират парсата и да не плащат РЕАЛЕН наем. Французите юели да взимат "непосилно високи наеми за да си върнат инвестицията". А нима държавата няма да има за цел да си върне инвестицията??!! Замирисва на схема където потъват едни милиони. Докога??!! Вече на всички е ясно, че жълтите просто искат да им се постори стадион, да ми се ПОДАРИ и да им се ПОДДЪРЖА без да плащат.2. ЗдраФко пак говори като жълт фен от Лайкучката - без цифри и факти. Той дори си позволява да говори от името на Локомотив. Крушарски НЕЕДНОКРАТНО заяви, че Локомотив ИСКА да се построи стадион Пловдив, където отбора да играе мачовете си от Евротурнирите и дербитата. Феновете на Локомотив и мислещите фенове на Ботев искат същото. Нима се угажда на 10-тина замозабравили се "ИСКАМ ДА ИСКАМ" същества за сметка на половин милионен град?
БПФК_1912
на 18.02.2020 г.
Пинокио, представи официални възнамерения на тая френска фирма с официален инвестиционен план, черно на бяло, цифром и словом. Запознай обществеността поне с името на тая фирма! В противен случай тоя блъф ще ти е поредния пирон в ковчега на политическата кариера!
lokomotiv
на 18.02.2020 г.
Кмете, извънземни ли са били преди нас хората,че са играли на този стадион заедно. Много точно заявихме всички отбори готовност да играем на голямата къща, но пристрастието Ви към единият отбор надделява и трябва всичко да е насочено в тази посока.
So what
на 18.02.2020 г.
Жълтури, като ви чете човек коментарите....? Ами няма такива нагли селяни като вас! Честно! Вие никога не сте били и няма как да бъдете пловдивчани! Вие се интересувате само от вас си! Това се нарича селяндурщина!... Значи, на евентуален , градски стадион няма да има мероприятия и т-н, а на строежа може? Или другия олигофрен, жълт- нямало да седне на седалка, където бил стоял локомотивец???? Егати и аргументите? Егати и селяндурите!
crock hunter
на 18.02.2020 г.
Помаците от коматево трябва да си останат на село,те не заслужават да играят на нормален стадион,те не са култивирани и изглеждат комично когато стъпят на стадион.Драги управници помислете за пловдивчани и техния любим Локомотив,оставете пришълците далеч от модерни съоръжения
dino 1912
на 18.02.2020 г.
От отчета за първите сто дни разбрах само , че нищо не сте свършили и нямате никаква идея какво ще вършите следващите сто!Смятаташ ли бат'Здравко , че като хвърлиш няколко народни мъдрости в стил ББ и хората ще забравят какво си обещал?
1926-2016
на 18.02.2020 г.
Естествено че това е най-добрия вариант за всички !!! Всички фенове на Локомотив са го заявили по категоричен начин че са ЗА стадион Пловдив !!! Кмета пак се опитва нещо да хитрува в типично негов стил.
Пловдивският любимец
на 18.02.2020 г.
ИСТИНАТА ИЗЛЕЗЕ НАЯВЕ. ОТ ЛЕВСКИ ОФИЦИАЛНО ОБЯВИХА 8500 ЗАКУПЕНИ БИЛЕТИ ОТ ПРИВЪРЖЕНИЦИТЕ НА ЦСКА. НА КАДРИТЕ ЯСНО СЕ ВИЖДА, ЧЕ СА ПО-МАЛКО ОТ НАС НА ФИНАЛА. ВЪПРОСЪТ МИ КЪМ ЕВЕНТИМ И ФЕНОВЕТЕ НА БОТЕВ, Е КАК НИ ПРЕБРОИХТЕ, ЧЕ СМЕ БИЛИ 4200-5000?! И СЕГА КАКВО ИЗЛЕЗЕ 9000 СРЕЩУ 13000 ОТ КОИТО ПОЛОВИНАТА НЕ ЗНАЕХА, ЧЕ СА НА МАЧ И НЕ СЕ ЧУХА!
Noa87
на 18.02.2020 г.
Не знам още колко милиона години ще трябва да минат, за да се от търсим от този наш манталитет.Просто вече не знам какво да кажа.Такива коментари и мнения изчетох тук, че направо ме е срам, че съм българин - заклевам се!Може ли някой от Вас (пишещите тук) да ми обясни следното нещо : Как може световни футболни грандове като Интер и Милан да играят на един стадион, всеки един от тях да има музеи, всеки един от тях да има фен-магазин, всеки един от тях да има уникални съблекални и всичко това да им носи купища пари от мачове и посетители... В момента дори се обмисля да се бутне и построи нов стадион, на който ПАК ще играят двата отбора...А ние тук (селяните), които не са ни чували даже в Румъния, да имаме претенции кой къде щял да играе, как щял да има музеи, как щял селянина да седне там, където сядал преди него циганина и какви ли не други разсъждения?!?!?!? Не Ви ли е срам бе???Единственото, за което съм съгласен е, че така трябва да се направят договорите, че тези миризливи франсета да си плащат тук данъците, за да могат общината ни и държавата ни да печели от цялата работа... С това съм ЗА с 2 ръце, но всичко друго са пълни глупости, които пишете!!!
hoodlom
на 18.02.2020 г.
Здраво, имаш ли си представа за колко време се връща такава инвестиция? Наемите ще са непосилно високи, а и колко ли мероприятия ще има на стадиона? Колкото в ЗЛАТНАТА ни зала! Малоумна работа. Или - да хварлим една бомба, пък плебеса да се радват.
valen
на 18.02.2020 г.
Ако се съгласят ботевисти и локомотивци, ще са най-глупавите… Това означава: 1. Колежа ще стане бизнес сграда или нов жилищен комплекс. Сигурно след време ( 10 години при положение ако идеята на франсетата се реализира и двата отбора се местят на ст. Пловдив ) ще стане същото и с Лаута както направиха булеварда отзад. Като толкова им е мерак, защо не го предложат на Левски и Цска да играят на националния?? Щот ние тука сме овце и двете агитки! Не стига, че и едните и другите страдат ама да се съберем на общ протест едните за базата им за децата в Тракия ние за стадиона е абсурдно да се мисли! 2. Ще се плаща наем по-голям от символичния вмомента 100 лева към общината, защото фирмата ще е френска и частна и парите даже няма да влизат в града ни! Чужденци ще печелят от любовта към отборите ни.. 3. Дори приходите за билети да влизат в клубовете, то те ще отиват да се плаща месечният наем към франсетата. И къде си представяте, че ще бъдат музеите с историята на Ботев и Локомотив, на един стадион?!?! Ами фен магазините ??? Или те да си останат на Лаута и Коматево, пак не се мисли за тези детайли, от които нормалните отбори взимат доста приходи! 4. Предимството от домакинство губи смисъла си! За мен лично атмосферата на Колежа няма как да се почувства на чужд стадион било то и в Пловдив, вярвам и за локомотивци ще е същото! 5. Примера с Интер и Милан е безмислен, защото цял свят се опитва да се отдели от тази схема където отборите играят на един стадион, а ние тука сами да си направим харакири… 6. Това отново показва , че общината и държавата не им се занимават със спорта изобщо! Готови са да дадат стадиона на друг само и само да не дават пари те, а отборите, че ще се набутат кучета ги яли!
kanar76
на 18.02.2020 г.
Кмета каза също,че ако локо феновете имате проблеми, да се обърнете към Арменския поп или чичо ви Делю, които серат тук.
naivnik
на 18.02.2020 г.
Не желаем един стадион за двата отбора. Представя ли си някой фен на Ботев, да седне на седалки, на които преди това са стояли тумба миризливи гниди от Столипиново. Нормален бял човек, да го сравняваш с черен джипсар. Ще са нужни много пари на Общината за препарати за обеззаразяване на стадиона. Та Зико това е имал предвид.
чичо Делю Пеевски
на 18.02.2020 г.
Жълти пе**ли, усещате ли как най големия ви коз ви е и най-големия душманин, заради празната си глава.
чичо Делю Пеевски
на 18.02.2020 г.
Кмете, не вярвам да си толкова глупав! Та нали миналата година имаше среща на ВСИЧКИ футболни клубове и те ВСИЧКИ се съгласиха да играят на стадион Пловдив, има им и подписите на хартия. Май само ти не искаш да се строи ст. Пловдив за да ти стане кочината на Източен 10. И тея франсета, буфИри гадни, що така бе с такива условия и вие.
Radical
на 18.02.2020 г.
Майко майко, майко мила. И кой каза, че двата отбора няма да искат да играят на хубав стадион, модерен С ТОАЛЕТНИ ? Майко мила какви глупости се дрънкат. Голям гаф, огромен с това изказване. И защо да се гледа само за местни футболни мачове. Концерти, мачове на националния обтор, преставления !!!! Лелелллеллеле, какви изказване
Арменският Поп
на 18.02.2020 г.
Еййй чел съм за един Матросов ама този кмет го задмина - направо на амбразурата застана и защитава, защитава, направо сърцето си дава Кой не иска бе, Здрафко, откакто селските тарикати поискаха държавата да им дострои Строежа с обществени средства, другите отбори заявиха, че искат да се построи стадион Пловдив. Ама така няма да има лапачка за теб, за Самуиловци и други разни паразити. Дотук каквото е построено на Строежа е с обществени средства (справка Фонда за гарантиране на влоговете на граждани на РБ). Сега ти и кликата около теб искате да се довърши пак с ОБЩЕСТВЕНИ средства и накрая да се ПОДАРИ на НАШ ЧОВЕК да го стопанисва и да кяри от него и най-добре да е най-малко за 50 години концесията, че да могат и внуците ви да се облажат. Срамота!
Trip
на 18.02.2020 г.
Аз съм локомотивец и съм съгласен Локо и Ботев да си играят мачовете на стадион Пловдив. Мисля, че ако се пусне една онлайн анкета в този сайт, ще се види дали наистина феновете не искат или само някои, уж тартори, определят от името на всички.
Philipopolis
на 18.02.2020 г.
И в Милано е така и в Рим е така. Играят на 80 хиляден стадион. И в 90 % от домакинските мачове има не повече от 30-40 хил души. Защо се говорят такива глупости от общинарите
Philipopolis
на 18.02.2020 г.
И какво пречи на двата отбора да играят там. Какви са тези глупости. Голям стадион, ще има възможност за по-големи мачове, концерти и др. Какви са тези глупости, които говорят - имало непреодолим проблем ??????????
Specter
на 18.02.2020 г.
Като видите дебелия всички опирате до "Голямата къща" наслушахме се вече над 20 години на всякакви лъжи!
LokoP
на 18.02.2020 г.
Жълт малоумник, кой ти даде правото да говориш от името на Локомотив? Ако това са интересите на пикливите магали от Коматево- туй е друг въпрос!!! Аман от некадърници- то за това и градът е на тоя хал!
Los Cojones
на 18.02.2020 г.
Гус'ин баскетбудалист, това условие е само в кухата Ви кратуна- дрънчи та дрънка !
DDZ
на 18.02.2020 г.
Ами Марица и Спартак, да не би да не ги броите за живи! Че що всички пловдивски отбори да не играят важните си мачове на 9ти септември. Че кое пречи, всеки клуб да си има собствен стадион и да има и читав 9ти Септември за всички! Айде обяснявайте сега, посещаемост публика последните години какво било и че не било нужно толкова инфраструктура. Е как е възможно тогава, примерно преди 40 години, при далеч по малко население за цял Пловдив, на мач в Б група да са ходили 40 хиляди пловдивчани..... ми щото е имало стадион все пак! 25 хиляден стадион бил нормален за Пловдив. Абе баскетболна топко, как ги мислете тея глупости. Миналата година за финала над 20 хиляди пловдивчани пътува повече от 100 километра. Да не би да има друг такъв град, който да се похвали с такава фенска маса. Поздрав от Трибуна Север!!! Знаем си ние пловдивчани, че и Здравко сега лъже и нищо никой никога няма да барне тоя стадион.......
Yellow major
на 18.02.2020 г.
Първо Локомотив да си събори стадиона за да сме "равнопоставени" и тогава може да се коментира "Голямата къща". Като знаем как лъжат, като дърти...хич вяра не давам на воплите им под мен.
So what
на 18.02.2020 г.
Здравко, Локомотив Пловдив искат градския стадион и миналата година феновете му излязоха с официална позиция по темата! Друг е въпроса, че ти и другите жълтури не го искате, за да направят вашия!? Това обаче не ти дава правода говориш от името на пловдивчани! Няма по-добър вариант за клубовете и града ни от това, да имаме нов и модерен, градски стадион! Какъв е проблема да играят и Локото и ботевЪ там? Прави се със светлосини седалки, цветовете на града ни и всичко е 6! Това изказване е по-скоро преднамерено, тколкото реално!
Poco loco
на 18.02.2020 г.
И тук Лацио и Рома играят от когато се помня на Олимпико и никога не е имало проблеми. Ние сигурно сме по-велики.Явно Здравко има друга цел.
ултрас1926
на 18.02.2020 г.
Аве ти кмет ли си или чеп за зеле.Я се вземи в ръце и почвай стадион Пловдив а който не иска да играе там да рита на село.
DDZ
на 18.02.2020 г.
Тва Локото и Ботев, мега гадни клубове, не искат и не искат да играят на 9ти септември, сиреч, клубовете сега са виновни, защо нищо не се прави с най големия стадион в България и единствения на два етажа.......тва да идват да ти се молят франсетата, ама ти, не та не....гледа кмета и потрива доволно ръце, "аз инвеститори докарах ли, докарах, ама ся вие като не искате там да играете......"....гадни майни, майна, тва Локото и Ботев.....
lokomaniq
на 18.02.2020 г.
Този дори сам не си вярва какви ги дрънка. Имам чувството, че на момента си го измисля. Първо в началото на интервюто казва, че и двата отбора няма да искат да играят на този стадион (защо да не искат нали ще бъде градски - неутрален?!), а после в края, че и двата отбора няма да искат да играя на Лаута или на Строежа... Опита се да представи розова приказка, обаче не я е обмислил предварително.
Nako_1912
на 18.02.2020 г.
здраФко, наслушали сме се на такива бомбастични "оферти" като твоята сега, та вземи се скрий! Той и модерния ляв води испанци, даже.. всичко си е по старому вече 30 години. Направо да ти кажа - не ти вярвам, бе!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!