Здравейте, Plovdiv24.bg. Пиша ви с молба да публикувате какво ни се случи днес в 13.00 на улица "Радецки" в Пловдив. Поради липса на каквито и да било празни места за паркиране се наложи да оставим колата на забранено място - в кръстовище, както е описал полицаят, и да заведем 2-месечното ни бебе до съседната болница.
За време не повече от 15 минути на страничното стъкло на шофьорското място е залепен фиш за глоба с размери близо 20/30 см. Въпросният фиш тотално пречи на видимостта на водача, което е предпоставка за ПТП.
Тъй като никъде уважаемият господин полицай не е оставил контакт за връзка, към кого би трябвало да се обърна, за да подам оплакване за начина и мястото, където е поставен фишът? Аз не оспорвам самата глоба, а начина, по който ми е наложена.
Фиш трябва да бъде издаден на физическо лице, а не на автомобил. В закона, разбира се, има и вратичка - чл. 168. т. 3, в която се казва, че фишът може да е залепен и без водачът да е там, като е важно да е на място, където не може да се повреди или изчезне.
Аз бих искала да попитам защо в този закон не е упоменато и къде имат право да го поставят и имат ли право да затруднят видимостта на водача?
Така на автомобила ми са причинени имуществени щети от лепилото, което остана след трудното сваляне и карането с тези остатъци е невъзможно поради затруднената видимост.
Изпращам снимков материал за какво точно става въпрос с молбата най-накрая да се спре този произвол, който си позволяват. В закона ясно е упоменато къде трябва да стоят винетките и стикерите за "Гражданска отговорност", за да не пречат по никакъв начин на водача, а залепянето на такова място е нередно и бих искала да се даде обяснение къде в закона е написано и кой го позволява.
Моля ви да публикувате писмото ми без редакторска намеса и с приложения снимков материал. От своя страна аз също няма да оставя така нещата и ще си търся правата.
Пловдивчанка изригна: Залепиха ми фиш за неправилно паркиране, пречещ на видимостта! Ако стане катастрофа?
© Plovdiv24.bg








Кичука_4000
на 19.05.2014 г.
Фишовете не са "стикери", които могат да се премахнат с едно замахване, а са от хартия, залепена с лепило. Като ти сложат фиш за 1ви път и естествено започнеш да си играеш да го махаш със спирт или вода просто ще си загубиш половин час, защото пак ще остане хартия. Трудно е премахването им, най-бързият начин да се махне е с пароструйка на автомивка. Наистина фишът прави по-голям проблем от самата глоба. Да, така хората ще се научат да не паркират неправилно, но не мисля че това е начинът.
kupo
на 06.05.2014 г.
Като гледам къде е залепен стикера мога да ви кажа изобщо не и пречи на видимоста нито на страничното огледало, така че за мен това си е нищо повече от търсене на внимание.
Ludaa Ludd
на 26.04.2014 г.
фиша се отлепя с вода, изчакваш малко да поседи водата и се отлепя с лека ръка. Но се иска акъл за тази работа. Примерно го мокрим с шише вътре с вода.
Liubomir G Teoharov
на 25.04.2014 г.
Отлепяш го и го изхвърляш и забравяш за него.
Николай Александров 1
на 25.04.2014 г.
Лепилото на фишовете е по здраво от това на винетките, с голи ръце е абсурдно да го махнеш, трябва шпатула. И вдигнаха мизата на фишовете, мамицата им, преди бяха 20-30 лева. Поне с тия пари дето ги събират да правят нещо за пътната инфраструктура, като плащаме да знаем че отиват за добра кауза
панаьот
на 25.04.2014 г.
Що им давате гласност на такива откачалки ми отлепи го ма кво ни занимаваш
Niki Nikolov 2
на 25.04.2014 г.
АХАХАХ ама това сериозно ли....ми да си махне фиша преди да тръгне , бе майна...егати кво доживях да чета....
Dimitar Tankov
на 25.04.2014 г.
Тея лепенки по стъклата са пълна пародия и другото което съм забелязал, е че на пловдивски коли слагат много рядко.
Georgi Chakarov
на 25.04.2014 г.
Паркиране на кръстовище!Абсурд!
Станислав tziko
на 25.04.2014 г.
"липса на каквито и да било празни места за паркиране" е №1 най-тъпото оправдание за всички времена!!! А това, фиша да е голям и да се маха трудно, си има причина.
Рени Цакова
на 25.04.2014 г.
Крайно време беше и в Пловдив да предприемат нещо относно движението по улиците в града. То в този град пешеходците ги нямат за участници в движението независимо, че са на пешеходна пътека тип зебра и са с предимство.
ицо иванов
на 25.04.2014 г.
Въпросът тук е за изготвяне на друг вид фишове, които не остават такива последици след себе си.Да ги направят с друг вид лепило
bulgaria26
на 25.04.2014 г.
всеки фиш който се лепи на стъклото - странично или предно ти пречи на видимостта, затова се научи да паркираш правилно на правилните места. отнася се за всички хора тук... така ще помогнете на себе си и на околните да живеем по добре в този претъпкан град
monch
на 25.04.2014 г.
Най е лесно да се обиждаме тука и да се наричаме всякак си само за да си избиваме комплексите. А как никой не се сети, че в България инфраструктурата не отговаря на броя на МПС-тата? Всеки има кола нали, но условия за това няма! И на всеки от вас му се е случвало да паркира точно като въпросната госпожа, че и по-нагли си ги имаме.
kkarakashev
на 25.04.2014 г.
Stopham в Русия слагат и те младежите. Разликата е, че не са санкциониращ орган, а младежка организасия и стикера е кръг с диаметър поне 50см. Лепнат на предното стъкло. Тук може да има същия ефект, стига някои да се организира, а на кръга да пише "поредния тапанар зад волана"
emilyplovdiv1
на 25.04.2014 г.
Ама че нагла!Да си плаща 50-те лева и да не драматизира. Пълни глупости е написала освен че е извършила глупостта да спре на кръстовище. Възпитанието ми не позволява да напиша, че е тъпа като гъска.Няма лепило, което да не може да бъде свалено, ако не с топла вода, то със спирт или ацетон или с друг разтворител, ако е за някакви специални цели, но в случая не става дума за такова.Дори и снимките не потвърждават драматичното описание:"Така на автомобила ми са причинени имуществени щети от лепилото, което остана след трудното сваляне и карането с тези остатъци е невъзможно поради затруднената видимост." Тази жена има затруднена видимост да види собствената си вина. И не само...
Stefi Penova
на 25.04.2014 г.
Ане защо всички нападате женат немога да разбера.Тя самата каза че няма притенции глобата а мястото където е залепен фиша.И аз да съм и аз ще спра там където мога що се късае за детето ми....вие не бихте ли направили същото за вашите деца?иииии Nakata искам само да ти кажа,че има много добри жени шофьори.....така че по добре не обиждай.
YOVO
на 25.04.2014 г.
Това е толкова нагло че даже не мога да намеря думи за коментар. Не искам да ви обиждам но по добре се замислете следващия път. И внимателно прочетете коментарите на всички читатели.
Атанас И
на 25.04.2014 г.
Доказано : Жена шофьор и негър скиор няма ! Вече ще се оплакват и ако спрат посредата на някой от възловите булеварди като този на Централна гара или този до Тримонциум ...
Evgeni Buyukliev
на 24.04.2014 г.
ми махни си лепенката бе тапак...после иди кметството на раяна си и си плати глобата.....гомнар......
aa
на 24.04.2014 г.
Един "Стопхам" щеше да и дойде добре
фанта катани
на 24.04.2014 г.
Моля за малко внимание 1. Размера на стикера е 21/16 см. 2. Залепва се на страничното стъкло за да Ви информира и да не се повреди примерно при дъжд отколкото предното обзорно стъкло. 3.Стикера позволява да се залепи и целия и до 1/5 част. 4.Стикера има само информативен характер отделно се съставя фиш в три екземпляра. 5.В конкретния стикер с разменени, какво е нарушението и място на извършване ул.Радецки и паркира в кръстовище и може да се претендира за неговата издържаност...ако е написан и по този начин и във фиша.
100 кила ракия
на 24.04.2014 г.
Драматизирате прекалено много, г-жо. Има толкова много лесни начини, чрез които може да премахнете тези "имуществени щети" - напоявате едно парцалче с течност за чистачки и всичко изчезва за секунди. Съгласен съм, че на някои места е ужасно трудно да намериш къде да паркираш, но никой не е казал, че задължително трябва да се спре точно там, където сме решили да отидем... малко разходка никога не е излишна.
България-Пловдив
на 24.04.2014 г.
Г-жа мини си я с пирона и въобще няма да ти прави впечатление,колко зор си видяла с лепилото. Радвай се,че само с фиш си се разминала ,а не с някой и без това изтормозен и изнервен пешеходец с остър предмет в себе си,че щеше да разбереш какво за имуществени вреди.
pest
на 24.04.2014 г.
Препарати има много на пазара. Чистят лепило по стъкла и дограма безотказно, ама колкото по-празен е един предмет, по-силно дрънка. Тая госпожа да не е атеншън сиикър? Ай сиктир!
Ракетчик Матросов
на 24.04.2014 г.
Като не искате госпожо да се срещате с властта, спазвайте законите! Заслужавате си глобата, а това, че някой пише така е проблем на него, но не го прави по-малко човек от вас! Който има кола си прави маршрут и си предвижда къде ще паркира, а тез неща, където се вайкате не са оправдания и е смешно и жалко.
icoenew
на 24.04.2014 г.
подкрепям госпожата не може залепят такава голяма лепенка.тя трябва да си понесе последствията , но не по-този начин.гледал съм по филмите че слагат фишовете под чистачките,мисля че така е правилно.
Metar
на 24.04.2014 г.
Предпоставка за ПТП е пакирането в кръствище! Аз лично като си карам колата гледам основно през предното сткло, не блея през страничното. Няма толкова голям стикер, че да не си виждаш страничното огледало /ако изобщо го използваш/ и защо не си го махна като ти пречи? За да търсиш ефтини синзации...., Вие разбрахте ли изобщо, че това нещо на стъклото е там, защото сте извършили НАРУШЕНИЕ !!!!!!!!!!!
Атанас Делев
на 24.04.2014 г.
аз подкрепям госпожата защото полицаите се сещат да глобяват само когато огладнеят.
ЛОШО КУЧЕ
на 24.04.2014 г.
Трябвало е плакат да ти залепят, дано разбереш колко ти е мангалско мисленето .Блонди, законите са за това, за да се спазват, а сме на това дередже защото такива като теб стават все повече нормални хора.
Юлия Митева
на 24.04.2014 г.
Абе, аман от пишман шофьори. На такива им е малко да им залепят на страничното стъкло - на тях целия преден прозорец да им залепят. Колко пъти съм се чудела как да пресека улица с количката, защото някой умник е спрял по средата на кръстовището точно на слизането за количките, а за видимост изобщо не може да става и дума. ....
катя тончева
на 24.04.2014 г.
Е, по-глупава статия не бях чела скоро. А как се паркира на кръстовище не мога и да си го представя. Малоумен народ сме и това е и нагъл на всичко отгоре. Знаем закона, цитираме го, но го нарушаваме, луда работа....
Metar
на 24.04.2014 г.
Има закон има и правилник! Ако бяхте го спазили нямаше да има стикер за глоба! Жалкото е, че немогат да Ви отнемат точки, а би трябвало!!! Умръзнало ми е от такива дето са само за по 5-10 мин. и си паркират където им кефне...
Nikk01a
на 24.04.2014 г.
В тази статия гражданката не иска да оспорва фиша, а начинът му на залепяне, защото това лепило наистина затруднява видимостта. Да си ги слагат на чистачките както едно време..чиста работа...
Vasilena Gemidjieva
на 24.04.2014 г.
Само така...на всичките стъкла!
KillemAll
на 24.04.2014 г.
Това сериозно ли е или просто статията ни показва,колко прости създания шофират и паркират,където си поискат...Има автомивки-там ще махнат стикера...Произвол???Произвол е да се опитвате съзнателно да предизвиквате ПТП и да пречите на движението като спирате на кръстовище...и не 50,а 150 трябва да е глобата...и пак хубаво,че не са вдигнали колата...нооо май е трябвало...
zorbas bg
на 24.04.2014 г.
На мен също ми залепиха фиш за глоба,но с четири правописни грешки.Не оспорвам нарушението,но няма да платя,докато полицаят не си поправи грешките.Как може един неграмотен през 21.век да живее на мой гръб.Да ходи да мете кабинета на шефа си.
Mariyana Petkova
на 24.04.2014 г.
".....молбата най-накрая да се спре този произвол..." Би било хубаво да спре и този произвол на неправилно паркиране.
Христо Терзиев
на 24.04.2014 г.
Като паркирате там, където не трябва, така ще е. Да спираме всички на пешеходни пътеки, на тротоарите, в кръстовището направо, на инвалидни места. Как след това да искаме законите да ни пазят, щом ние не ги спазваме? Полицията ни е виновна!
Evgeniq Slavova
на 24.04.2014 г.
Те полицаите могат да ни глобяват за щяло и нещяло, ама буквално се чудят за какво да ни бръкнат в джоба, а ние глупавите прости хорица все ще си мълчим и все от нас ще минава!!! Гони до дупка! тая сган...
Petar Petrov 25
на 24.04.2014 г.
Абе аз пък я подкрепям даваи така смело търси си правата полицаите са постоянно вав грешка
Speaker
на 24.04.2014 г.
И аз имам въпрос към уважаемата г-жа Нахакана 'шофьорка': Защо, след като цитирате ЗДП, самата вие не го спазвате?! Как може да сте толкова арогантна и лицемерна?! Служебното лице не е длъжно да ви остави телефон за контакти, за да му се обадите и да го псувате, защото съм убеден, че ще го направите! Като толкова искате да се обадите, обадете се на Общинска охрана! Мислите ли, че откровено малоумната ви постъпка да паркирате автомобилът си в кръстовище, не е предпоставка за ПТП?! Това, че е трябвало да си заведете детето до 'близката' болница, не е оправдание?!
kkarakashev
на 24.04.2014 г.
Не мога да се начудя на малоумността на госпожата. Госпожо, за всяко действие си има причина. Причината за Вашия фиш е това че сте паркирала като пълен идиот там, където не е разрешено, а и 99% пречите на останалите участници в движението. Фиша се сваля с малко вода и обикновенна кърпичка. Това, че не сте съумели да го премахнете като хората не е проблем на полицая или служителя на "общинска охрана". Не търсете вина в "некадърността" на служителите, а във вашета собствена. Закона Ви позволява да го премахнете както намерите за добре. Мисля, че по логично беше да премахнете стъклото :) п.с. как си премахвате старите винетни стикери, знака за ГТП, ако не можете съдете и АПИ и ДАЙ. Успех
майничката
на 24.04.2014 г.
За такава наглост-максимална глоба !!!
Тодор Тодоров 12
на 24.04.2014 г.
То като не знаете как се маха, така става. Фиша се сваля или с топла вода, или с една малка шпатула, която е по-остра и така не остават следи. Във всеки магазин за левче имат подобни стъргалки с острие, които помагат както при сваляне на разни лепенки, така и на винетки, стари стикери за гражданска отговорност и прочие. Относно фиша, при неправилно паркиране, няма как да не ви лепнат. Благодарете се, че не е минал и паяк, понеже на Васил Априлов имат навика да лепкат и да вдигат след това.
gerry
на 24.04.2014 г.
Патка Патканова.... ако и се случи да направи ПТП заради неправилно паркиран, ще ореве орталъците, че не е виновна ами "ей заради оня цървул дето няма видимост от него" аман от тъпанари/ки с висока самооценка ..... Имуществени щети?! За почистващи препарати явно не е чувала....
Yavor Iliyski
на 24.04.2014 г.
не стига че е в нарушение,ами и се жалва........................? каква наглост???? боже!боже!
RE111
на 24.04.2014 г.
Фишовете се махат с топла вода, само ги намокряте и те си падат сами..
Boyan Boyanov 1
на 24.04.2014 г.
И на мен са лепили такъв фиш. Ако се намокри (с вода) се отлепва изцяло и без остатъци, така че проблемът не е толкова драматичен, колкото се описва. "Имуществени щети", "затруднена видимост", "произвол"... направо тръпки да го побият човек.
анета караджова
на 24.04.2014 г.
синдромът "БГ МАМА"
Cvetka
на 24.04.2014 г.
Тази жена наистина къде очаква да я залепят глобата...на предното стъкло ли??? Не стига, че в грешка ами се жалва. Ще чисти, има стъргалки за стикери...знае ли? Не оправдавам полицаите, ама как да светнат, че детето й болно, ами не се е изтарикатила? Другия път ще пообиколи, докато спре на правилно място! И ще говори за щети.….ако е причина за катастрофа или намалена видимост, последното нещо е лепилото.
Кафе с канела
на 24.04.2014 г.
Става дума за лепилото и мястото, на което е поставена.
Елица Костова
на 24.04.2014 г.
И на мен ми залепиха на Предното стъкло! Питайте ме как карах! Незнам с С200 ли лепят ама момчето ма бензиностанцията видя зор докъто го махне!
Dida Spasova
на 24.04.2014 г.
На такива като вас трябва не само да им се налага глоба, ами и да минават проверовъчен изпит. Когато знам, че на мястото където отивам не винаги има къде да паркирам отивам с такси. А това да паркираш на кръстовище просто е смешно. Да бяхте снимали и мястото където сте оставили колата, за да се посмеем на какви хора се ДАВАТ шофьорски книжки.
Pavlina Spasova
на 24.04.2014 г.
За лепилото е прав, трудно се чисти.
Vasil Tsaniychev
на 24.04.2014 г.
Ами отвори си ст ъклото и се придвижи до общината да си платиш фиша!
kafe
на 24.04.2014 г.
нашата кола я вдигнаха с паяк от улица БЕЗ знаци,и когато се оплакахме ни казаха ,че нямало знаци защото всички знаели ,че там НЕ се паркирало....
Eli Kemileva
на 24.04.2014 г.
Едва ли е паркирала там , защото и е било кеф!Ако ми е болно детето и на кръстовището ще спра! А когато др. По цял ден Паркират на забранено, къде са стриктните, алчни, безкруполни полицаиии,
Stanka Apostolova
на 24.04.2014 г.
Всички знаем,че не се паркира на кръстовище,та дори да ви е спешно!Правилно са ви наложили глоба, а за един внимателен шофьор не е проблем да кара със залепен фиш!Другият път внимавайте къде паркирате,имате късмет че паяк не ви е вдигнал колата щеще дс ви е трудно с болното дете!...и не се хабете за глупости,платете си глобата и толкоз!
Lazar Gadjev
на 24.04.2014 г.
Госпожо,ами къде искате да Ви бъде залепен фиша...на предното обзорно стъкло ли...или пък на задното!?Глобата не е издадена на автомобила,а на Вас(или на собственика на МПСто,ако не сте Вие)...ще си я получите като си плащате данъците към държавата!Аман от некомпетентни търсещи правата си граждани!
Emiliq Dimitrova
на 24.04.2014 г.
на мен ми се слу4и са6тотото,и сега си карам с фи6а на стаклото,а и сайалявам 4е не снимах каде бях паркирала колата ,за6тото няма6е никакав знак забранено.ЯВНО седят по ку6етата и дебнат
Harizan Harizanov
на 24.04.2014 г.
Както винаги само негативни коментара Да не ви се налага да ходине до така наречената болница Жената си плаща глобата ама полицая си знае своето
kelesh79
на 24.04.2014 г.
Прост народ слаба държава! Незнанието на закона не извинява никой.
Бай Страхил
на 24.04.2014 г.
Ако детето е било много и неотложно болно - бърза помощ. Нищо не извинява нарушаването на закона. А ако заради неправилното паркиране на тази многознаеща дама, беше станала катастрофа? 100 лв. трябваше да я глобят! А ако толкова и пречи глобата да кара с отворен прозорец или с еднмо парцалче и малко вода излиза лепилото на фиша.
Borislav Todorov 1
на 24.04.2014 г.
А бе, от къде да знае жената, как се чисти това нещо на стъклото, да не би да чистила някога нещо?!?!??
Валентина Чойнева
на 24.04.2014 г.
Tоку що, излизайки с колата от Рилон центъра към Военна болница в големия дъжд, леко одрасках бронята на 1 ауди, спряло неправилно, като тази госпожа, на изхода на пресечката. За да направя път на влизащата кола, явно много се приближих. Господинът от аудито ми взе 40лв. за ремонт. Леко протестирах, но бях притеснена и изплашена и му ги дадох, сега ми се плаче!!! Каква ли беше неговата причина да спре там???????
poten
на 24.04.2014 г.
Е няма такава наглост!!! Поне като си глобен - трай си и си мълчи... Ако искаш инструкции за отлепяне на фиша и премахване на остатъците от него да ти напишат.
dminev
на 24.04.2014 г.
Оправданието е като г*за - всеки го има!
hellgirll
на 24.04.2014 г.
хаха жената очакваше да я съжалим явно :Д завалииката... еии прост народ ;)
Мелиса
на 24.04.2014 г.
"Така на автомобила ми са причинени имуществени щети от лепилото" Леле, леле... Разяде се стъклото от лепилото. Нали сте дама, няма как да нямате лакочистител вкъщи. Почиствате старателно, плащате си глобичката и другия път паркирайте на позволените за това места!
итт
на 24.04.2014 г.
Омръзна ми да се оплакват хора направили нарушения. Така ще синя зона глоби и ограничаване на колите в центъра иначе хаос просотия и ориент.Вчера шофирайки по ул.Гладстон пресичаха хора на няколко места абсолютно неправилно и на всичките им дадох път, но това е чист ориент, всеки минава и пресича откъдето си поиска.Да не говорим,че навсякъде има коли паркирали преди кръстовище и няма никаква видимост като се прави ляв завой примерно. Няма да стане без правила колкото и на някои да им се иска.
fagy
на 24.04.2014 г.
Като чета за какво безочие и нахалство става въпрос от страна на "изригналата пловдивчанка" ,не искам да си представям как шофира въпросната госпожА.Такива като нея,изобщо не тряа да им дават шоф. книжки,щот' и на пътя са същите!
Никола Петров
на 24.04.2014 г.
Естествено, че ще ти го залепят на шофьорското стъкло! Къде да го залепят, на заднара броня, в района на ауспуха ли? Не стига, че виновна и повечето ПТП-та стават заради нарушена видимост, от такива като отб, паркирали в зоната на кръстовище, ами и претенции...НАПРАВИ СИ ТАБЛО ЗА ГЛОБИ И АКТОВЕ НА КОЛАТА!!! Така няма да ти цапат на стъклото ;)
hellgirll
на 24.04.2014 г.
амиии блонди къде искаш да ти го залепят ?! не стига че виновна ми и се жалва.. заради такива като теб стават катастрофите ,научете го тоя правилник най-накрая !!! току що видях как един господин си свали фиша без проблем,с най-голямата си наглост го хвърли и на земята.. спрете да се излагате моля ви !! ;)
Самарянин
на 24.04.2014 г.
Моля, да се спре прозивола "Да, паркирах на забранено, ама.." и хиляди оправдания. ЗАБРАНЕНО - ГЛОБА! Като е намалена видимостта - чистиш и потегляш. За мръсен автомобил - ГЛОБА! Колкото до оправданието - във всяка болница би трябвало да има паркинг. Поради липса на такъв - такси. Аман от оправдания. Цялата ни държава е таква - всеки се оплаква от всеки, ама кога може, ако не го хванат нарушава правилата срещу които роптае. Или/ Или. Това е лекарството за народа ни. Докато не се научим, че след като има изградени правила, трябва да ги спазваме ще си се оплакваме едни от други още няколко века докато ни дойде акъла!
fungus
на 24.04.2014 г.
Стига четете морал на жената, има си глоба, ще си я плати. Но наистина тия фишове не могат да се махнат от това стъкло........... Могат и на задното стъкло да ги слагат.
vicito
на 24.04.2014 г.
Научете ги тия правила за движението, бе! То и за каруците има правила, а вие само знаете да карате.
Donka Georgieva 1
на 24.04.2014 г.
Браво на 4овека, добЕе сваршена работа другя пат пак паркираи неправилно, писна ми от такива тарикати като вас има си правилник и правила....от такива като вас немозем по тротоарите да варвим и да минем с детските коли4ки........другя пат не 50 ами 500 лв глоба
хамелеон
на 24.04.2014 г.
Да беше снимано и самото ПАРКИРАНЕ В КРЪСТОВИЩЕТО!!! Да видим и ние да знаем как да "ПАРКИРАМЕ".... И ако не може да махнем фиша,на всяка една авто-мивка биха се справили БЕЗПРОБЛЕМНО!
Veselin Valnev
на 24.04.2014 г.
Другия път пак паркирай в кръстовище. Ако бяха ударили друго дете пресичащо заради твойта важна персона????? Надяваше се някой да те оплаче каква си жертва, ама на... не стана.
Евгени Дрянков
на 24.04.2014 г.
Да бе мирно седяло...
Васил Мирчев 1
на 24.04.2014 г.
Да се е*е! Зимата, в единственият сняг който падна, се ударих на един завой заради ето такава госпожа паркирала неправилно на място където са забранени престоят и паркирането.
Nikolay Koev
на 24.04.2014 г.
преди да тръгнеш просто си го махни и няма да ти пречи :D в смисъл, че едва ли се изискват 2 висши образования, за да си отлепиш лепенката от джама.. :D p.s. виждал съм руса жена да се справя с подобна ситуация, мисля че дори и да си русокоска ще се справиш с отлепянето на фиша :D
Atanaska Ilieva
на 24.04.2014 г.
а защо не снимахте и начина на паркиране права и задължения саса
Георги Тучев
на 24.04.2014 г.
Да се радва, че не е залепен на боята... Направо се чудя на нахалството вече от страна на нарушителите... Не стига, че са в нарушение, ами се ядосва, че и залепили фиш... Е какво да направи полицията - за това, че е в нарушение, да и поднесат баничка с боза като се върне ли? Аман от такива неща вече... първо повечето качват снимков материал, кой къде, как и защо бил паркирал неправилно, а сега започват да се оплакват от това, че им лепят фишчета... е угодия нямат вече някои хора...!
Гоги
на 24.04.2014 г.
На човек като му бръкнат в джоба най боли. Но не е редно да са такива злобни и осъждащи коментарите, още повече че никой от тук пишещите не е свидетел на случката, а и едва ли тя е единствената. Често ми се налага да паркирам около данъчното и мога да кажа, че там почти винаги е мисия невъзможна, дори в синя зона.
Гоги
на 24.04.2014 г.
Нарушението си е нарушение и всеки си поема вината за това. Не знам защо обаче трябва да обиждате така жената.
terro1912
на 24.04.2014 г.
А паркирането вътре в кръстовище, не затруднява ли видимостта на останалите водачи и не създава ли предпоставки за ПТП?
Петя Манолова-Ламбова
на 24.04.2014 г.
Осъждате жената защото е в нарушение. Е да ама е права. Това лепило наистина е ужасно трудно за сваляне и е като допълнително наказание за това, че си в нарушение. А не е редно. В крайна сметка ще отидеш и ще си платиш глобата, нали?
Soundmaker
на 24.04.2014 г.
Каквото повикало такова се обадило!!!
Светослав Недев
на 24.04.2014 г.
боже колко нахални и прости хора има..
Ivan Delev 1
на 24.04.2014 г.
Е тва петънце ли й нарушава видимостта?! Тая г-жа наясно ли е, че при мокро стъкло в дъждовно време видимостта е в пъти по-малка? Дебилска работа...
Ivan Nikolov 2
на 24.04.2014 г.
Следствие госпожо, следствие, причинено от Вас самата. Ако бяхте паркирали правилно, нямаше да има причина да се жалвате. Не разбирам какво "изригвате", след като си знаете правата, защо не си знаете задълженията. Взаимно свързани са.
Васко90
на 24.04.2014 г.
Е кои знaе кво е нaпрaвилa пaркирaлa се е в сaмото кръстовище,остaнaлите водaчи дa му мислят кaк дa е зaобикaлят все пaк е нaписaлa,че е нямaло свободни местa кaк може дa имa толковa зaгубени хорa?
Пи Раня
на 24.04.2014 г.
Госпожо, откровено ви казвам. Мрънкате и занимавате хората с егоцентризма си. Светът не се върти около вас и колата ви. Има хора които са доста по ощетени от вас.
Maverick
на 24.04.2014 г.
Ми махни си лепенката претенция,аз ли да ида да ти почистя стъклото :) :) :)
asp
на 24.04.2014 г.
Жалкото е,че тази жена наистина не разбира вината си-това е съвременната младеж хем виновни-хем устати и с претенции...Ами като сте с болно бебе,мъжът ти или който е карал колата ще спре да слезеш с детето а той ще намери място за паркиране и ще дойде в болницата-какъв е проблема?!...Или заради вашето нахалство трябва да се създава проблем на стотици други...Виждал съм във руски сайтове как обикновени граждани лепят по стъклата на неправилно паркирали огромни стикери (колкото половината предно стъкло) и то не на страничното а точно пред очите на шофьора за да не може да шофира преди да го изстърже от стъклото.Тези стикери се продават свободно и всеки може да ги купи.Ако ги пуснат и тук с удоволствие всички хора ще си носят по няколко ще ги лепят на колите на наглеци като тази млада госпожа и то съвсем законно.
Todor Dimitrow III
на 24.04.2014 г.
По глупава статия не бях чел.
Dori Angelova
на 24.04.2014 г.
по цялата дължина на улицата /не на Радецки, а перпендикулярната й - Любен Каравелов/ има синя зона и почти винаги има място за паркиране. Ако няма, по писмото разбирам под "НИ", че вероятно са били 2-ма души, което ще рече, че единия може да закара детето до клиниката, а другият да потърси място за паркиране или да чака в колата, поне от куртоазия и като види паяк, да пали гуменетките и да бяга :)
Boris Kalchev
на 24.04.2014 г.
Малко Сќ е тази глоба, трябваше паяка да Сќ вдигне колата за неправилно паркиране!
Dori Angelova
на 24.04.2014 г.
шиприпадна! :D
murzila
на 24.04.2014 г.
Аз като карам детето на болница,свалям жена си с детето и отивам да търся място за паркиране.(Пишете в множественно число,значи не сте била сама.)За мен сте поредните нарушители на пътя,които търсят под вола теле!
Чичо Ичо
на 24.04.2014 г.
Според мен това петънце е малко. Щом си нарушил трябва такъв белег че да се помни и следващият път да се замислиш.
Кафе с канела
на 24.04.2014 г.
Хора, не виждам защо се заяждате с жената. Друга песен ще пеете, ако се случи с вас. Никой май не чете, че жената не оспорва самата глоба и не твърди, че не е в нарушение, а начинът, по който е поставена. Не виждам и защо коментирате говоренето по телефони или неизползването на детски столчета в случая?! За съжаление за пореден път се сблъсквам с дискриминация, да, коментарът е написан от жена!
plovdiv1982
на 24.04.2014 г.
Изригнала ........, ми нека и! Другия път да паркира правилно, и нищо няма да и пречи! Замазала, намазала, нацапала, снимала и хленчи. Ми как си взела книжка, като не знаеш правилата за ПАРКИРАНЕ ! 100 лв да я направят глобата, най малко!
Georgi Iliev Yankov
на 24.04.2014 г.
ХАХАХА ИЗРИГНА????
Toncho Milenov
на 24.04.2014 г.
А ако стане катастрофа заради малоумното Ви паркиране???? Може би полицаите трябваше да се наредят в шпалир и да Ви чакат с притаен дъх кога ще благоволите да се върнете, за да Ви помолят учтиво да си преместите колата и да Ви връчат фиша в подаръчен плик с картичка????
Kiril Spasov
на 24.04.2014 г.
Ако ти я лепнат на задната врата, ще вика госпожата, че не я е видяла и че за това не е платила... Нямам нищо против, хората да си търсят правата, ако се чувстват накърнени... Само, че как така като сме в чужбина, няма да ни и дойде на акъла да ръптаем, ама като сме тук всичко ни пречи... Госпожо, плащайте си глобата и следващия път гледайте къде паркирате! Иначе и аз се нервих като ми взеха 50 лв, после трудно премахнах лепенката....
aahasfer
на 24.04.2014 г.
ами спазвайте Правилника за прилагане ЗДП! И стига сте карали без колани,без детски седалки,спрете постоянно да говорите по телефоните!
Kiro Skalata
на 24.04.2014 г.
Хехехе тази ме разби.Голяма трагедия.
млад техник
на 24.04.2014 г.
Ахахаха :) тази г-жа искрено ме разсмя. Браво, госпожа, браво! Ако Ви бяха сложили скоба или Ви бяха вдигнали колата с паяк, явно щяхте да сте по-доволна. И ако залепването на нещо по колата е "увреждане", значи и Вие самата редовно си я увреждате, като си лепите винетка, гражданска и годишен технически. И като ще говорим за предпостави за ПТП, за да Ви залепят фиш и Вие сте паркирала така, че сте била предпоставка за ПТП, тъй че е някак глупаво точно Вие да пишете подобна глупост. Вие сте длъжна да поправите МПС-то си във вид, в който да е годно и безопасно за движение. Ако не можете - викате превозно средство, което да го извози. Айде да знаете за в бъдеще, че никой не Ви е виновен, освен самата Вие. Имат право и то не само на страничното, ами и на предното стъкло пред шофьорското място МОГАТ да ви го залепят и дано прочетат излиянията Ви и следващия път точно там да го залепят фишчето. И дано ме изпреварят, че аз ако ви видя паркирала в кръстовище ще ви нанеса имуществена вреда, която няма да можете да премахнете само с едно измиване. Че аман от хора като Вас, които си мислят, че имат само права, дори когато нарушават законите и създават опасност за всички нас, които чинно ги спазваме и внимаваме къде и как паркираме и как се движим по улиците.
kate
на 24.04.2014 г.
Ами то си има ред за подаване на жалби срещу полицаи. Има си районно, има КАТ, има Общинска полиция, пишеш си жалбата е си я носиш. Дали е за 15 мин или за 2 часа неправилното паркиране е неправилно и следва да бъде санкционирано. А фишът обикновено се сваля от стъклото, преди автомобилът да потегли ... или може би бъркам.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!