На следващата сесия на ОбС Пловдив ще бъдат обсъдени приетите от Народното събрание промени в Закона за движение по пътищата, предаде репортер на Plovdiv24.bg и по-точно каква да бъде глобата за неправилно паркиране в града под тепетата. Това стана ясно на днешната пресконференция на кмета Иван Тотев.
Става въпрос за паркирането по тротоари, зелени площи и на други нерегламентирани места. Към момента все още няма точно определена сума.
През тези десетина дни до следващата сесия на местния парламент всеки читател може да изрази мнение с коментар под тази статия колко лева предлага да бъде наказанието.
Народните избраници приеха миналата седмица, че санкцията за подобно нарушения ще е от 50 до 200 лв. Всяка община ще решава какъв точно да е размерът й в тези граници. Всеки общински съветник има приемен ден, по време на който гражданите също могат да изкажат предложенията си. Другият вариант ще бъде сайтът на Общината или по електронен път.
Общината ни пита: Колко лева да е глобата за неправилно паркиране? Дайте предложения!
© Plovdiv24.bg








apiq
на 18.05.2015 г.
Приятели и 50лв. е достатъчно за обикновените хора. Е , за рецевидисти съм съгласен.............. х 10
Petar Rangelov Chekimov 1
на 12.05.2015 г.
100
Дамян Димитров 1
на 12.05.2015 г.
200 лева при първо нарушените. При повторно да се взимат и точки.
Любо Любака 1
на 12.05.2015 г.
за редовни нагляри 500
Dymitr Nowak
на 12.05.2015 г.
300лв, а по лух колите като гиповете и спортни 500лв
adita
на 12.05.2015 г.
200лв.за всички...няма такива кой спрял кой оставил метър кой не...тротоара е за пешеходците!!! Глоба 200лв.за всички и това е. Има и градски транспорт и велоалеи се строят.... Да започнем да водим по-здравословен живот и да хващаме колелата...но не българина как да има в хола да си паркира колата ще е най-добре. 200лв.за всички и това е!!!
Plamen Dimitrov 5
на 12.05.2015 г.
местата за паркиране никога няма да са достатъчни
неливалкова
на 11.05.2015 г.
здравейте ,ами 80 или 100 лева да е и дано се научат на ред.
фанта катани
на 11.05.2015 г.
кой, и как ще се налага глоба е по важно ?! кой общински орган , пак ли някой необразован охранител, моля кмете помислете...
Lazar Angelov
на 11.05.2015 г.
Първо да направят паркинги,а после да глобяват.
SteveN
на 11.05.2015 г.
Темата с глобите много се измести. Да, съгласен съм, местата за паркиране са малко, наистина е така! Но, съгласете се, лека-полека, с всеки нов обект, който се пуска в действие в Пловдив, малко по малко се създават нови места за паркиране. Наистина ми прави впечатление, че при проектирането на всяка реконструкция на булевард или улица, където е възможно, се проектират и построяват паркоместа. Въпросът , обаче на който трябва да се отговори тука е за размера на глобите. Най-категорично искам да заявя, че е ЗАДЪЛИТЕЛНО да се направи диференциация на размера на глобата - от минимален размер (например - около 30-40 лв) до максималния размер. Например - Ако е зает ЦЕЛИЯ тротоар ( свободно място за пешеходците под 0.5 м. ) - 50-100 лв. , за паркиране в зелени площи - 100 до 150 лв, да паркиране в детски площадки, регламентирани паркове и градини и други подобни нагли изпълнения - нека глобата е 150-300 лв.
e4e4
на 11.05.2015 г.
100лв
LSIMEONOV
на 11.05.2015 г.
аз не съм абонат на Градския транспорт,. откакто ме удря ток в тролей не се качвам на такова нещо т.е повече от 10 години. Без да се изхвърлям или нещо: карам хубаво бмв 530 . Никога не съм се осмелявал да паркирам по тротоарите както вас госпожице Мария Паскалева от най-долния коментар на таа страница. това 1. 2/ май вие сте абонат на някои неписание правила или сте си разпознала колата в снимките в сайта. Аз бях тоя дето първи каза че трябва да има от 500 лв нагоре. защо назапад има огромни глоби за всичко и всичко е наред? тука за 50 .. кой е тоя келеш дето кара кола и няма 50 лв?! а? нека има една глоба от 500 лв за 1во нарушение да видим. А не като вас хрантутниците дето до пицарийката искате да спрете сакън някой мухльо да ти види новото тоалетче нали? препоти ли си сега ризката ? 3то: мисля си че е крайно време да се приеме и допълнение към закона ОП да работят с всички паяци и събота инеделя. живея на пъпа на града (леонардо да винчи). Никога не мога да си спра пред нас! защо заради някоя курва като тебе дето е решила да си купи сандалки от мола до нас но трябва да спре точно до ТЦ. айде сиктир оттука
Darina Arnaudova 1
на 11.05.2015 г.
По вашата логика като няма нормални тротоари, пешеходците да вървят по улиците!!!
Иван Недев 1
на 11.05.2015 г.
Подкрепям Станимир Лили Йорданови!
Станимир Лили Йорданови
на 11.05.2015 г.
Преди да се мисли за глоба на нарушителите трябва да се измисли паркинги за спазващите редът и начинът на паркиране.А именно поради недостигът на паркинги , водачите спират където им е удобно.Нека ако е създаден ред и този ред някой на своя глава не го спазва ,да бъде глобен.
Stoyan Domuschiev 1
на 11.05.2015 г.
500лв.
Runner
на 11.05.2015 г.
Аз не съм против глобите, дори 500лв да ги направят, но поне да осигурят адекватни паркоместа, били те и платени! В момента е буквално ненормално положението - абсолютно никакви паркинги! Лутаме се като луди по улиците, за да намерим, къде да паркираме! Имайте предвид, че говоря за вътрешните части на кварталите, а не за центъра, където често спирам на платен паркинг, вместо да се въртя като муха без глава в търсене на място...
d1msk1
на 11.05.2015 г.
Да със тия заплати от 350-400 лв. направете глобите 200лв или нагоре и ще видите бунтове!Осигурете места за паркиране!СПРЕТЕ ДА СЪДИРАТЕ КОЖАТА НА НАРОДА!
Nikolai Anastasov 2
на 11.05.2015 г.
МИНИМУМ 400ЛВ.
Moby
на 11.05.2015 г.
Каквото и да се пише, нещата вече са изпуснати. И сегашното правителство няма да вземе каквито и да било крайни мерки, защото това може да им коства властта. В много свои мнения съм казвал какво трябва да се направи. ГТП-тата трябва да са безмилостно жестоки. Пунктовете трябва да носят отговорност за евентуални ПТП-а по вина на техническо състояние. Данъчната политика трябва да се промени. Вносът да се ограничи. Шофьорските курсове и всички изисквания към кандидатите също. Всичко е толкова глобално. Една глоба и 5.000 лева да я направиш, след като тя има избирателен характер и събираемостта е ниска - никаква полза от нея. Не може първо да позволяваш потоп, а след това да глобяваш някого, след като практически си го лишил от възможност да паркира автомобила си пред дома.
Уди алън
на 11.05.2015 г.
колко да е Глобата ли ... ОК нема проблем. Мнението ми е Картечен отстрел. ако все пак не уцели Наглеца може и повторение. За сметката ще му се даде по Адрес
pest
на 11.05.2015 г.
Таксата да се определя според зоната в града. По-централни и желани места по 200 лв. По крайните квартали по 50 лв. А дебилите, които заемат по две места пред търговски обекти по 100 лв.
poto
на 11.05.2015 г.
Глобата за такива "граждани" следва да е максималната, поне 200 лв. Относно дежурното оправдание "Ми направете паркоместа" мога да изкажа лично мнение, когато и да реша да оставя автомобила си на центъра го оставям без проблем, не защото паркирам като албанец ами интелигентно си плащам 2-4-6 лв на някои от паркингите, места на 90% от случайте има. Когато и те са пълни места винаги се намират около Капитан Райчо. Да амаа Он не е свикнал да ходи, или да дава грешни пари за тва онова, на него му дай да реве, че е прецакан и си паркира 35 годишния кош на тротоара на възможно най-централното място та да му видят селянията, ами извинявайте но предпочитам да ме грози глоба от 200 лв и да спазвам правилата от колкото да паркирам където ми падне.
Evgeni Dimchev
на 11.05.2015 г.
Глобата ако ще да стане и 1000 лв , като няма кой да задължава нарушителите да си плащат , не виждам с кво ще се промени нещо ? Пловдив е малък град и има сигурно повече коли от колкото население и нормално да няма къде да спре човек за съжаление.
Шафран - saffron
на 11.05.2015 г.
Уважаеми управляващи града ни, града става все по-хубав. Нови градинки, нови тротоарни зони, ето сега и велоалеи. Проблемите, предизвикани от липсата на превантивни мерки, сега са трудно лечими. 1. Дали там, където е паркирал гражданина и ще му наложите глоба, вие предварително сте помисли за проблема с паркоместата. Ситуация (реална): уличка в централната част на града (зад военна болница), на която преди 10 год. имаше само 2-етажни къщи. Проблеми с паркирането нямаше, даже имаше и незапълнени места. Сега, 2015, вие, господа управляващи града ни, разрешихте тези къщи да се бутнат и на тяхно място да изникнат 15 апартаментни кооперации. До вчера 2 апартамента, сега 15. До вчера 2 коли пред къщата, днес минимум 15. И къде е тяхното място за паркиране? Защото приземните етажи не ас гаражи, а търговски помещения. 2. Вижте тротоарните площи в малките улички. Начупени плочки. Липсващи плочки. Изкочили плочки. Изключително тесни тротоари (на моята улица той е 60 см.). Човек по този тротоар няма да мине, за да не се пребие, но кола, паркирала отгоре му ще глобите. 3. Позволихте града да се препълни с автомобили, за чиито брой не е планиран, не може и да поеме, и хайде, бръсненето започнва. Господа управляващи града ни, позволихте на децата си да си купуват цигари, оставихте ги всеки да пушат повече и повече всеки ден, а сега, когато вече сте им помогнали да се пристрастят, вие започватеда ги наказвате като им удържате от джобните. Моето мнение е, че глоба трябва да има, нека тя да бъде и 200 лв., но КАК ГЛОБАТА ЩЕ РЕШИ ПРОБЛЕМА С ПАРКИРАНЕТО!?
Dimitar Nedelev 1
на 11.05.2015 г.
да ама повечето хора имат повече от една кола
Andrei Adreev 1
на 11.05.2015 г.
400 лв
Мария Паскалева
на 11.05.2015 г.
Много злоба,много чудо ! Луди хора ... Алоооо абонатите на градския транспорт ,като сектанти сте ... Никой не е малоумен да си качва колите по тротоарите ,да си троши окачването на колата ... Искайте паркоместа,не глоби ! Сития на гладен не вярва !!!!
Teodor Nikolov 2
на 11.05.2015 г.
200 лв. за паркиране на тротоар и 300 лв. за паркиране на велоалея!. и стига сте се жалвали с ниските си заплати ! Като нямате пари, няма да карате автомобили или ще се научите да паркирате нормално и то на разрешените за това места!!! Някой пита ли ме как всяка вечер обикалям махалата, за да си намеря място, защото от всички квартали са се изсипали с колите на пеещите фонтани!!!!!!!!!
Tonka Tuparova
на 11.05.2015 г.
о лева,докато не се осигурят достатъчно парко места!
кускус
на 11.05.2015 г.
50% от мин.работна заплата.
paff40
на 11.05.2015 г.
Даа, точно на тебе ще ти осигурят 200 000 паркоместа хахахах мечтайте си!
pnikolov
на 11.05.2015 г.
Първо да се осигурят парко места а после да се глобява.
GoLia
на 11.05.2015 г.
С този закон колите ще спират на пътя и движението ще стане още по лошо..там глобата все още е 20 лева..пак май нещо е недомислено.
Donka Raicheva 1
на 11.05.2015 г.
Глобите трябва да са разумни,но събираеми и за всички!След това да бъдат използвани инфраструктура ,но с тази корупция ефекта ще е нулев.
Милчо Георгиев 1
на 11.05.2015 г.
500 лева и 6 месеца затвор .....Първата присъда условна ,всяка следваща ...ефективна .....
brown bomber
на 11.05.2015 г.
Не е толкова важно какъв е размера на глобата, трябва да започнете да ги налагате в реалност и да измислите как да си ги събирате глобите. И 1 милион да е глобата, като няма кой да те глоби и после няма как да те принудят да я платиш, какъв е смисълът?
Oleg Dimitrov
на 11.05.2015 г.
Именно, в Германия надали ще ми спрат пред гаража!!!!
ФРАНК_
на 11.05.2015 г.
Апелирам за толерантност към всички водачи и спазване на ЗДвП.
skapula
на 11.05.2015 г.
200 лв на места като вход и изход, в близост до детски паркове и училища, места, където е невъзможно преминаването на пешеходци, особено майки с деца и хора с инвалидни колички. Места, където все пак, може да се заобиколи -100 лв. При плащане на място 1/2 от стойността на глобата.
Temenuzhka Kicheva 1
на 11.05.2015 г.
https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Chitatelka-Zashto-na-obiknovenite-koli-zalepyat-fish-a-na-barovcite-ne-557102
keanu1926
на 11.05.2015 г.
и 1000 да стане само най бедните ще го отнасят,, ония с джиповете пак ще си спират,нали те си ковът за тях законите,всяко чудо за 3 дни
Kiro_BG
на 11.05.2015 г.
2000лв. и конфискация на колата!
ФРАНК_
на 11.05.2015 г.
СПОРЕД МЕН ГЛОБИТЕ ТРЯБВА ДА СЕ НАЛАГАТ ПО СЛЕДНИЯ НАЧИН: 1. ЗА ПАРКИРАНЕ СЛЕД ЗНАК ЗАБРАНЯВАЩ ПАРКИРАНЕТО -ГЛОБА 50ЛВ. 2. ЗА ПАРКИРАНЕ СРЕЩУ ПОСОКАТА НА ДВИЖЕНИЕ -ГЛОБА 50ЛВ. 3. ЗА ПАРКИРАНЕ НА ОТСТОЯНИЕ ПО-МАЛКО ОТ 5м ОТ ПЕШЕХОДНА ПЪТЕКА- ГЛОБА 50ЛВ. 4. ЗА ПАРКИРАНЕ ВЪРХУ ПЕШЕХОДНА ПЪТЕКА- ГЛОБА 200ЛВ. 5. ЗА ПАРКИРАНЕ В КРЪСТОВИЩЕ- ГЛОБА 150ЛВ. 6. ЗА ПАРКИРАНЕ ВЪРХУ ТРЕВНИ ПЛОЩИ- ГЛОБА 150ЛВ. 7. ЗА ПАРКИРАНЕ ВЪРХУ ТРОТОАР- ГЛОБА 150ЛВ. 8. НЕПРАВОМЕРНО ПАРКИРАНЕ НА МЕСТА ЗА ИНВАЛИДИ -ГЛОБА 100ЛВ.
Ivan Jabov
на 11.05.2015 г.
50 лева, ако се плати до 7 дни и 150 ако бъде просрочена.
Nikola Mladenov
на 11.05.2015 г.
50 лева си е добре. Айде, моля, постоянните абонати на градския транспорт много, много да не се обаждат и да знаят колко трябва да е глобата. На вас само примери на паркирали по тротоарите са ви в главата. Ама понякога за 2 мин. да спреш 1мм преди знака и фиша ти е на стъклото вече. На всеки се случва да го глобят за неправилно паркиране, ама тия глоби дето ги предлагате по 300 лева, нормални ли сте, уе ? То на чужд гръб и 100 тояги са малко. По 300 лева ще пеете за глоба, докато не ви я лепнат на вас с минималните заплати и после да се чудите как да я изплащате....
ЛОШО КУЧЕ
на 11.05.2015 г.
Общината да не пита, а да вземе да си събира глобите, тогава ще има ефект.
plovdiv1982
на 11.05.2015 г.
Що за наглост и безочие ? Вместо "Общината да ни пита", да вземат да си вършат работата и да глобяват малко повече от 20-30 автомобила на ден, при наличие на 10 000- 15 000 такива дневно! Все пак в общината работят около 400-500 служители, които имат право да пишат фишове!!! Ми и 5 лв да я направят глобата, ако си вършат работата и глобяват адекватно, или тези 500 служители на общинска охрана/общинска полиция да пишат по десетина фиша дневно( около 1 фиш на час), пак цялата тая простотия ще секне за няколко месеца, но уви!!!
Rumen Delchev 1
на 11.05.2015 г.
1000 лв
StaX
на 11.05.2015 г.
Предлагам 200 лв. да е глобата и да се плаща максимум до месец.
paff40
на 11.05.2015 г.
200 лева и тотален контрол + непреклонни ( неподкупни) органи!!!
Temenuzhka Kicheva 1
на 11.05.2015 г.
Изобщо не са много, само големите глоби и реалните действия на истинска полицие, а не разни мутро-милиционери могат да спрат самозабравлите се новобогаташи да паркират най-безцеремонно къдете им падне! В Германия глобата за паркиране върху тротоар е 500 евро и никой не смее да паркира в разрез с правилата!
Katerina Petrova
на 11.05.2015 г.
200 лв за всички без компромиси зада тръгнат нещата
Nedyalko Haralanov
на 11.05.2015 г.
Общината не е длъжна да предоставя парко места за МПС (дори и самолети), тя е длъжна да предоставя удобен градски транспорт . Личният ми автомобил не е на общината.Не тя трябва да се грижи за него, не тя трябва да мисли къде да го паркирам, при положение , че вече ми е дала достатъчно удобство, като пътнаинфра структура. Общината дори трябва да насърчава гражданите, да използват по-малко нефтени продукти. Общината трябва да санкционира нарушителите без значение кой къде живее , а къде е паркирал. Спрете да слагате здравето си на 2ро място след автомобилът. Спрете да мислите , че на Общината най-важно й е вашият автомобил.
Temenuzhka Kicheva 1
на 11.05.2015 г.
Тротоарът не е паркинг и затова няма как да паркирате там културно, независимо от обстоятелствата, които изтъквате. За сведение в една добре уредена страна каквато е Германия и хората са културни и спазват правилата, никой дори и не си помисля да паркира върху тротоара! А и глобата никак не е за подценяване-500 евро!
Михаил Попов
на 11.05.2015 г.
АЗ ПИТАМ общината, как мислят да наказват всеки нарушител, т.е. всеки рушащ общинска инфраструктура, защото не се виждат действия в тази посока?
Barman
на 11.05.2015 г.
Да не е повече от 100 лева, но по-важното е да се плати и то до 20-30 дена максимум !
Клеопатра
на 11.05.2015 г.
Редно е за броя автомобили, да има и паркоместа. Нищо не е правено и не се и предвижда, как да стане? Съгласна съм да има глоби за които трябва, но преди това създай условия за паркиране и придвижване. Човек, колкото и да бъде внимателен и да спазва правилата, просто няма къде да спре. Нека не гледаме само глобите в Германия, но и пътищата им и разните институции да си вземат бележка.
Barman
на 11.05.2015 г.
Да не е повече от 100 лева, но по-важно е тези глоби да се ПЛАЩАТ и то до 20-30 дена максимум !
Temenuzhka Kicheva 1
на 11.05.2015 г.
Представям си го точно така както се случва в страните с реална демокрация като Германия, там глобата за паркиране на тротоар е 500 евро и никой не смее да нарушава правилата! България е в ЕС от 2007 и е крайно време да се превърне в нормална европейска държава! Стига вече простотии, чалги и нелепа смърт по пътищата! И ние сме хора и искаме да живеем нормално!
Elena Borisova 1
на 11.05.2015 г.
А,горките майки защо не поискат от тъпата община паркинги? Вместо да протестират за щуротии, да се замислят и върху това. Защото в Пловдив не живеят само майки.
Ani Koleva 4
на 11.05.2015 г.
Най-малко 100лв. И общината нека да не се сеща за тези глоби,тротоари и инфраструктури САМО когато наближават избори !
Димитър Шпатов 1
на 11.05.2015 г.
Закривайте е тая пародия на държава вече...
mannoli
на 11.05.2015 г.
Колкото ни е външният дълг.....белким се рахатясате.За г-да полицаите,каква ще е глобата или те, не са участници в движението?!?
Violeta Guigova 1
на 11.05.2015 г.
1000
Маринов Пецата 1
на 11.05.2015 г.
общината парво да почне да глобява всички а после да пита колко пари а не ние да кажем 200лв да си ги плащаме а другите баровците каде се вика нищо да не плащат...аи скитир ш...
Savina Nikolova
на 11.05.2015 г.
Колата вече е необходимост, а не баровсик лукс. Наистина г-н. Кмете- успокойте нулите. Може да има направени ремонти на булеварди, но хайде да се разходи кмета из кварталите.Тези високи глоби може да ги налага, когато има достатъчно добре платени работни места за пловдивчани , за да могат а си плащат глобите и съответно да има достатъчно места където да паркираме колите.Тога вече може да има такива претенции. Логично ли е да слезе човек за 15 мин. да свърши нещо и да плаща 1 или 2 лв .паркоместо.
finmilk
на 11.05.2015 г.
според мен е достатъчна и 20 лв., но да се събира редовно. да знаеш че спреш ли неправилно и ще бъдеш глобен задължително. иначе и 1000 лв. да е файдата е никаква щом няма кой да ги вземе
Radi Dochev
на 11.05.2015 г.
200-500
Lilyana Petkova 1
на 11.05.2015 г.
Успокойте се малко с тия нули в сумите!!!! Когато общината направи паркоместата, особено в жилищни квартали, адекватни на броя живущи, тогава може да имате претенции! Да имаш кола не значи, че си заможен, все пак и не малко такси плащаме, голяма част, от които безумни!
Nedyalko Haralanov
на 11.05.2015 г.
Аз искам глобата да бъде максимална-200 лв. Смятам , че има достатъчно пространство за паркиране в почти вскички квартали (Не е както Бургас). Със сериозна санкция се надявам да се промени мисленето на хората , че с колата трябва да паркират на 2м от там където ще отседнат. Отделно градът ни е подходящ за велотранспорт (не е като София).
manzzeti
на 11.05.2015 г.
за тротоар 30 лева, за ЗЕЛЕНИ ПЛОЩИ ( и да не ми философстват как да се разберяло, да ли е зелена площ или урбанизирана площ ) 50 лева, защото 200 лева са много !!! По-важен е въпросът за събираемостта на глобите, чрез запор на имущество или възнаграждение след 60 дневен гратисен период, и на няма ИЗБИРАТЕЛНОСТ на глобяваните нарушители. ЗАБЕЛЯЗВАМ КОЛИ С ДИПЛОМАТИЧНИ НОМЕРА НЕ СЕ БАРАТ ПО СЪОТВЕТНИТЕ ОРГАНИ, ЗАЩО ?
Nikolay Djalov
на 11.05.2015 г.
Аз предлагам смъртна присъда за всички неправилно паркирани коли !!!
Peyo Tuhchiev 1
на 11.05.2015 г.
Хората, дето пишете коментари с нереални цифри, все едно пишете "Аз съм кръгъл идиот и не ми стига мозък да мисля"... смешни и жалки сте ! Не ви стига акъл да проумеете, че в нашата западнала държавица, развиваща се 50+ години по - бавно от Европа, автомобилния транспорт Е, и ЩЕ Е водещ начин на придвижване още дълги години, поради простата причина, че липсва смислена алтернатива. Никой не излиза от вкъщи с мисълта "Ей сега ше паркирам на някой тротоар..." Трябва да се осигури удобство на шофьорите, за да не навлизат те в територията на пешеходците, като начало... Тогава може глобата и 1000 лева да е направят !!!
zora
на 11.05.2015 г.
Съжалявам, паркинГи, а не паркинЗи
Ara Hayrapetyan
на 11.05.2015 г.
вие как си представяте бабаита с чисто новата с цласса да го подложат на обществено полезен труд за 200 лева че това си е цял месец метене на улиците ... маитапа на страна но вземете се стегнете и се огледаите ! дурйавата взима предостатачно пари само от дануците за коли ! могат да да усигорят парко места за да не се налага маики д колички да заобикалят коли по платното за двийени :)
Румяна Христозова 2
на 11.05.2015 г.
Паричните глоби явно не работят. Пет тояги на голо насред площада.
Zdravko Zafirov 1
на 11.05.2015 г.
ПП В нормалните държави, глобите са процент от стойността на предмета на нарушението, който се явява колата. Ако не можете да глобите някой да речем с 2% от стойността на колата, защо задавате тъпи въпроси въобще, твърдата глоба винаги ще е евтина за едни, поносима за втори и скъпа за трети!
Temenuzhka Kicheva 1
на 11.05.2015 г.
Зависи къде е паркирал, на тротоара-200 лева+ нанесените щети на тротоара, в зелени площи-200лева +възстановяване на повредените зеленина и цветя като плати за нови и засаждането им. Ако заяви, че няма пари, да положи обществено полезен труд на стойност 200 лева + нанесените щети.При повторно нарушение- да положи обществено полезен труд по възстановяване на увреденото общинско/държавно имущество като това да бъде заснето от медиите и да бъде широко разпространено включително и чрез социалните мрежи за назидание. Може да ви звучи много строго и безкомпромисно, но нима тези наглеци са милостиви към майките с колички, с малки дечица, към децата, учениците и възрастните хора, които са принудени да вървят по уличното платно с риск за живота си!!!
Zdravko Zafirov 1
на 11.05.2015 г.
Хихи, ми черни джибове по тротоарите, например оня пред Лайпциг, който спира между двете платна, на тротоара? ЩЕ посмеете ли да ги глобите такива? Айде не ми говорете глупости, нали на Тракия ви гледам как лепите фишове само на завалийски коли, а на скъпите до тях - не. До като не почнете да лепите на всички, няма да призная глобата за нормална. Само да не ви понабият ония с джибовете. :-) Смешни общинари!
Yanko Yankov
на 11.05.2015 г.
Чакайте, бе хора!! - не разбирате ли, че по този начин искат допълнително да налеят пари в общ.бюджет, а за какво ще се ползват....един Господ знае!! Не ,че съм за нарушаване на правилата, но и сега да те глобят няколко пъти с по 20-50 лева-за следващият път ще се замислиш къде ще спреш и как ще паркираш!! Другото е по важно - навсякъде този голям общински/държавен/ апарат и служители да са навсякъде и да налагат санкции.Контрол и санкции - там трябва да се наблегне, а не в размера на глобите!! Направете го така, че ако не си платиш глобата до 10 дни да следва втора, по-висока глоба и ....това е!!
zora
на 11.05.2015 г.
Освен за глоби, крайно време е общината да построи и закрити многоетажни паркинзи в централната част. Имаше преди предложения някои от тютюневите складове да се преустроят, или да бъдат съборени и построени такива паркинзи. Трябва да се мисли в тази посока, не може само в посока на "скубане". И ако хората се движат повече с частен транспорт, значи има нещо куцащо и в градския транспорт. Още се чудя защо градът с най-мръсен въздух ликвидира електротранспорта си? Голямо престъпление! А колкото за глобите, след като се създадат условията за паркиране, а все още се намират "юнаци", които се изживяват , че са над закона, тогава и по 1000лв. да станат. Със сигурност високите глоби ще имат дисциплиниращо действие.
Юлия Митева 1
на 11.05.2015 г.
Абсолютно подкрепям! Нашия блок е ново строителство - 26 апартамента, 8 гаража, от тях 3 са собственост на човек в блока, който има само един апартамент, други три са собственост на инвеститора - единия се ползва за офис. Друг има обзаведен като офис, но също не се ползва, та общо взето си стоят празни. Голям зор е паркирането около блока, защото има и от ламаринените гаражи,, които странно за мен бяха с предписания от общината да бъдат махнати, но все още си стоят, а всеки един заема място като за кола и половина. Махнат ли ги тия ламарини ще има място за всички паркиращи около нашия и съседния блок. Сега се получава така, че за да си държат съседите туршията в гаража, няма къде да си паркират колите останалите хора.
около тепетата
на 11.05.2015 г.
Глобата трябва да е различна спрямо мястото където е паркирал колегата шофьор: 200 лв за паркиране на място за инвалид, пешеходна пътека, на тротоар без да си оставил поне 1.5м; качил си автомобила на тротоар, но си оставил поне 1.5м свободно пространство 100лв; зелени площи, на завой, на място на което останалите участници в движението като заобикалят трябва да навлязат в насрещното платно (пресичат непрекъсната осева линия) - 150лв и т.н. за всички останали - 50 лв. За плащане в 14 дневен срок - 30% намаление. За плащане след определен от държавата срок - лихва. Не платена глоба след 2-рата година - съд и съдия изпълнител. Толкова е лесно.
aahasfer
на 11.05.2015 г.
Двеста лева. И още нещо: - общината да разгледа всички разрешителни за строеж,издадени през последните 5 години и да проследи дали са изградени гаражи или ако не - кой е виновен; - всички гаражи,превърнати от собствениците в какво ли не - магазинчета,ателиета и прочие,да станат пак гаражи; - ако собствениците не искат - да не плачат,не няма къде да паркират; - нека тъй наречената *Общинска полиция* и всички отговорни лица да си размърдат задниците и да въведат ред; - ако лоените топки,зовящи се *катаджии*,си мислят да продължават да спят по колите и само да питат *а сигъ к,ву праим*,просто грешат - ще изискаме като граждани и тяхни работодатели да си вършат работата.
Ara Hayrapetyan
на 11.05.2015 г.
всички които изкочиха с нереални цифри за глобата са хора които ползват градския транспорт или онея донори с велосипеди ! и на мен не ми харесва да паркирам на тротоара но при липсата на парко места едва ли на някои ще му е удобно да си зарейе колата пред чуйд блок !
Angelova Desislava Zaharieva
на 11.05.2015 г.
Ауу общината добре пита,но гражданите пак спят и вместо да се замислят наистина защо, защо му е на някой да си паркира колата на тротоара ако има другаде къде то се започва: дайте им 200лв глоба не дайте им 300лв глоба.Аз съм и пешеходец и шофьор и съм запозната с неудобството и на двете страни.Та да попитам общината защо не измисли места за паркиране първо пък после да оправяме глобите
duncho
на 11.05.2015 г.
глобата да е 3-5% от стойността на колата :D
Istinskoto Miaz
на 11.05.2015 г.
100лв и 4 точки.
Valia Kozareva 1
на 11.05.2015 г.
100лв
Bellout D Ivan 1
на 11.05.2015 г.
Севсем сериозно: 150-200 БГН!
Neli Dzhingarova
на 11.05.2015 г.
Подкрепям г-н Первазов.
Trip
на 11.05.2015 г.
200лв.
LSIMEONOV
на 11.05.2015 г.
аз ако трябваше да го слагам и избирам - 500 лева за първо нарушение. Плюс опцията- невъзможност за продажба или покупка на автомобил преди да се плати глобата. Докато глобите не станат европейски от 500 лв и нагоре няма да се опраив нищо. Аз също така предлагам: събота и неделя паяците да работят от 10 до 16ч.30 и да премахват всички паркирали по тротоари иградини. И като допълнение - за ссъбота и неделя таксата за качване и сваляне на платформата да е не 20 а 40 лв. Това е!
Mia Shine
на 11.05.2015 г.
Трицифрено число и качвате докато се постигне необходимия ефект.
curidge
на 11.05.2015 г.
100 лв е компромисен вариант!!!
nco
на 11.05.2015 г.
Много са хитри общинарите. Първо ти взимат парите чрез данък, уж да поддържат пътищата и да контролират трафика. После не си вършат работата - пътища разбити и няма парко места. После ще ти искат 200 лева глоба, за това че си отишъл на работа. Щом хората се качват на личния автомобил, а не на градски транспорт - и тук сте се издънили. Мили общинари, вземете да поработите, защото правилата се мислят за удобството на гражданите, а не за пълненето на вашите общиснки каси!
ananke
на 11.05.2015 г.
от 50 до 100 за стари коли от 100 до 200 за нови
Ivan Pervazov 1
на 11.05.2015 г.
Никой няма да тръгне да паркира колата си на тротоара,на поляната или да е оставя на платното ако има паркинг осигурен. Общината хубаво пита за глобите,а аз питам защо общината издава разрешение за строеж на жилищни сгради с 20 апартамента да речем,а към тая сграда има осигурени едва 10 парко места ? Нека първо паркирането е подсигурено ,пък тогава да мислим за глобите,които естествено да са в някви граници спрямо минималната работна заплата. Как ще искаш 200 лв глоба при 340 минимална работна заплата.
Eli Iliqnova 1
на 11.05.2015 г.
220 лв :Д да им е кофти :Д
Oleg Dimitrov
на 11.05.2015 г.
Мисля, че не трябва да се забравя факта, че в Пловдив плащаме едни от най-скъпите данъци в държавата и трябва да се търсят резултати от тези пари!!!!
Miryana Mincheva 1
на 11.05.2015 г.
500
Terror91
на 11.05.2015 г.
Около 180 лева ! :)
JoroM
на 11.05.2015 г.
да се взима под внимание колко нова е колата -при по-новите коли по високи глоби от рода на 100-200лв ,а при по-старите 30-50лв.
Мария Паскалева
на 11.05.2015 г.
И къде да паркираме след като всичко е заето от скапаните метални гаражи .. Общината да се заеме първо тях да отстрани .. След това вечер ще си паркираме където трябва ... Държат си в гаражите бурканите а с колите си заемат местата пред блоковете !!!!
Oleg Dimitrov
на 11.05.2015 г.
Аз говоря зя конкретен случаи ( пишат ми глоби пред дома ми) имам 3 гаража и не мога да вляза вечер от паркирали коли пред тях от заведение .Винаги оставям място за пелеходци и колички.И като се обадя в общината ми казват ние вечер не работим,не е наш проблем !!! И аз къдр трябва да спра на околовръсното ли?
Инженер Атанасов 1
на 11.05.2015 г.
30 лв.
Vidka Fitneva
на 11.05.2015 г.
Ами господине на мен ми е по важно живота на детето ми,и не съм длъжна да си карам количката на платното защото на тебе ти се свиди левче за синя зона,като няма къде да паркираш няма да караш има лесно
Slavi Tenev 1
на 11.05.2015 г.
мноогооо
avenger
на 11.05.2015 г.
200 лв,за да не си и помислят следващия път да паркират така!
ogosan
на 11.05.2015 г.
Много ме радват коментари от типа "който има пари за кола, да си плати за гараж", или "да паркират 1000м по-надолу"... Хората, които нямат коли не осъзнават, че благодарение на тези, които си имат возило, малко или много се поддържат улици и тротоари. Майката с детето, дядото, или злонамерената стара мома от 6-тия етаж 1 стотинка не дават за тротоар, улица и т.н. Аз всяка година давам по 360 лева данък на държавата, плашам си винетка, гражданска, каско, всичко. Не съм привърженик на спирането по тротоари, ама не може майка с количка да ми каже, че 1 метър не и е достатъчен да мине (имам 9-месечно бебе и бутам постоянно количката). Та затова не може да има 200 лв глоба за някого, който си е оставил достатъчно разстояние, за да не се предизвиква инцидент. Или пък някой, дето е паркирал в изсъхналата градинка от северната страна на блока, в която градинка и с всекидневно поливане и тревичка не иска да порасте, да плаща 200 кинта... Ако е спрял на пеещите фонтани ОК... опа... пак не е ОК, защото някои природозащитници не искаха да има паркинг там, та сега пак ще се налага по тротоари и градинки да паркираме. Ама нали законите трябва да са за всички, нали всички трябва да са равни - к'во равни братче? Няма да има равенство в тая страна НИКОГА! Тия, дето ги пишат новите закони и глоби са най-големите нарушители, те никога няма да платят! А бе, хора, не осъзнавате ли, че като искате да се вдигат глобите, искате на Вас да са ви високи глобите, като искате равенство, обричате себе си на мизерия!!! На всеки рано или късно ще му се наложи да плати тези 200-500-1000лв глоба, заради обстоятелствата в държавата ни. Нека се самоизяждаме и да хрантутим некадърните общински служители, специалисти по клатене на пакета! А до тия без колите - с това си мислене, как само на вас да ви е удобно и без поглед към бъдещето (да си купите кола например) се обричате на градски транспорт ФОРЕВЪР! Аре живи и здрави!
Lilya Todorova 1
на 11.05.2015 г.
Достатъчно, че да не помислят втори път да паркират по пешеходни пътеки и по тротоари.
Oleg Dimitrov
на 11.05.2015 г.
Всичко по-високо от 50 лева е равно на идиотизъм, една заплата за неправилно паркиране! !!! Защото няма паркоместа като в нормалните държави! !! Обаче като се иде в ожщината за данъци защо никои не каже (А бе до вас няма паркинг плати наполовина защото си лишен) И всичките госпожи и госпожочки моля ви по леко вас Ви знам. Като сте с детските колички ви пречат колите. Като сте с колите ви пречи всичко!!!!
Павел Вишев 1
на 11.05.2015 г.
200,както беше спомената,но и да се събира от нарушителите,а с парите от глоби да се дооблагородява града ни.
Stoqn Kravaev 1
на 11.05.2015 г.
Не е важно колко да е глобата важното е да има събираемост.
донии
на 11.05.2015 г.
много бих желал , шепа хора ( в това число и аз ) да отидем до г-н кмета , и да говорим лице в лице , а не само тука да спамим без да има консенсус .
Angel Shopov 1
на 11.05.2015 г.
Колко струва ремонтът на повредения тротоар ? Двеста лева !
Виолин Гаджонов 1
на 11.05.2015 г.
Аз лично вечерно време паркирвам в/у тротара поради липса на парко места! А къде да паркирам когато няма?
Zlatomira Petrova 1
на 11.05.2015 г.
Това са много пари за глоба.Във Франция глобата за неправилно паркиране е 17? -35? при минимална заплата 1300 ?.Ако колата представлява опасност и или пречи я вдигат и тогава със заплащане на глобата ,такстаа и престоя на служебен паркинг може аферата да стигне до 300? .Най-висока е глобата за паркиране на инвалидно място-150? без право на сълзливи обяснения :)
Виолин Гаджонов 1
на 11.05.2015 г.
Стига общината да направи така че да има достатъчно парко места не вярва някой да паркира по тротоари
Valentin Yurukov 1
на 11.05.2015 г.
идиоти
Elisaveta Angelova 1
на 11.05.2015 г.
Общината да подсигури първо парко места и тогава да пита
Valentin Yurukov 1
на 11.05.2015 г.
и хората които са написали 200,300,400,500 да се обарнат и да погледнат прес прозореца да видят дали все очте йивеят в БГ
Петър Иванов
на 11.05.2015 г.
Мин. размер-50лв. Обаче преди това от Общината да намерят време за да маркират тротоари, чиято ширина позволява паркиране в/у тях и да позволят същото, второ да направят повече улици еднопосочни за да може да се паркира, трето да се разреши паркирането по булевардите, чиято ширина позволява това, защото сега навсякъде са сложени знаци за принудително репатриране.
Слави Гулев
на 11.05.2015 г.
20 лв.до месец ако не си я платиш 50.
Трндафил Акациев
на 11.05.2015 г.
Има много имоти с гаражи, но живущите там ги мързи да ги използват и паркират на улицата. Ако общината си направи труда да принуди тези собственици да си използват гаражите по предназначение ще се реши една трета от проблема с местата.
Dobi Parusheva 1
на 11.05.2015 г.
Достатъчни са и 5 лева. По-важно е не да се всява страх от санкцията, а уважение към реда.
Valentin Yurukov 1
на 11.05.2015 г.
на инвалидно място 100
Valentin Yurukov 1
на 11.05.2015 г.
50 лева
Poli Paunova 1
на 11.05.2015 г.
Абе и паркинг да има пак всеки спира там където му е удобно да не направи няколко крачки повече,500лв за да не се спира на кой където му се ще.Но органите на реда трябва ежедневно да следят също и най вече защо лъскавите возила не се забелязват къде са спрени,дори паяците ги подминават....Като цяло първо трябва да си променим мисленето,културата и тогава
Nemo_pld
на 11.05.2015 г.
След като от парламента са решили глобата да е от 50 до 200 лева, някой трябва сериозно да заеме с контрола! Според мен първото нарушение трябва да е 200 лева и да няма такива ако си платиш до 3 или до 14 дни намаление... кви са тия работа... тва да не магазин с промоции... Глобата си е глоба... както Убийството си е убийство... (примерно). При повторно нарушение 500 лева, а при 3-ти път отнемане на книжката за поне 5 години! След като 2 пъти не си взема поука, на третия път едва ли ще му дойде повече акъл! Освен контрол за глобяване, трябва да има и институция или хора, които да следят за плащането на глобите, като за това време да се плаща неустойка!
Ivan Pervazov 1
на 11.05.2015 г.
еми реално погледнато тротоари вече няма с тея нови алеи за велосипеди
Vidka Fitneva
на 11.05.2015 г.
За всички които не го знаят- ТРОТОАРА НЕ Е ПАРКИНГ,НАЕМЕТЕ СИ ГАРАЖИ ИЛИ СИ ПЛАЩАЙТЕ ЗА ПАРКО МЯСТО!!!!!!! Щом имаш достатъчно пари да си купиш кола,плащай си и за това да си я паркираш
Oleg Dimitrov
на 11.05.2015 г.
Понеже ми прави впечатление, че се гледа само едната страна, айде сега да ви питам? Живея в еднофамилна кооперация с 3 гаража, когато се прибера вечер от съсвдната кръчма пред нас е лудница,не мога да си вляза в гаража. Спирам на тротоара "културно" оставям около 2 метра за минаване. Сутринта другите коли ги няма и аз съм с глоба.Пред нас! !!!! И ако видя да ми пише някоя общинарка 200 лева .......
Васил Запрянов
на 11.05.2015 г.
В предвид доходите на средно статистически бедния българин... 50 лева е повече от достатъчна глоба. Като възможността да я платиш до 5 работни дни и да е 30 лева примерно... ще вдигне събираемостта на глобите. Всъщност проблема не е размера на глобите. Така, че моля ви драги летящи коментараджиии не говорете глупости. Глоби от по 200 лева няма да спрат неправилното паркиране... а ще смазват и така бедния народ. А пе*алите с лъскавите коли, пак ще пълнят улиците... а то не е и въпрос конкретно за лъскави коли. Защото псевдо гъзари и гъзарчета карат и какви ли не трошки. Проблема е, че целия град направихте синя зона... където не е синя е леш. Избирателно се глобяват... трябва да се започнат глобите навсякъде. И да има олекотяване на глобата ако се плати бързо за да се събират повече. И вземете сложете едни машинки за синята зона... няма да гълтат мобилните оператори да ги еее.
Vidka Fitneva
на 11.05.2015 г.
А много ли е възпитано майки с деца да заобикалят колите ви като слизайки на улицата,защото по закон трябва да има метър и половина от тротоара,но простия български шофьор( не говоря за всички) се мисли все за по тарикат от другите и изобщо не спазва тази норма. Аз за това съм решила да си нося джобно ножче и направо без глоба да поря гуми
Alex Doganov 1
на 11.05.2015 г.
Това означава ли че трябва да се паркира в градинки, тротоари и облагородрни площи
Ivan Pervazov 1
на 11.05.2015 г.
Когато осигури достатъчно паркинги,тогава да пита и за глобата колко да е!
akrotiri
на 11.05.2015 г.
първо паркинг направете след това за глоби мислете -когато има достатъчно място да се паркира и съм в нарушение да съгласен съм и 50лв да платя но да ми се налагат измислени глоби не съм съгласен-на някой коментиращи ще кажа също така че гараж си имам ама не мога да си го нося с мене когато ми се налага да вляза в центъра а на противниците за влизане с кола в центъра ще кажа че не нарушавам никой закон и се движа само по разрешените за това улици и не видях с какво щеше да се увреди природата ако се беше изградил подземен паркинг под фонтаните - обаче виждам коментари че искат глобите да станат по 500лв (да я плащат природозащитниците) -някой хора направо изтрещяха от завист успокоите малко топката пийте си редовно хапчетата -не всички имаме възможности да плащаме такива глоби но всички можем да се окажем в нарушение по една или друга причина- заради неуредици или заради гонене на печалба от едни други институции както до сега практиката показва но това вече е друга тема
Димитър Димитров 19
на 11.05.2015 г.
Зависи от неправилното паркиране. Ако паркира върху игрище конфискация на превозното средство за срок от един месец плюс заплащане на престоя в наказателния паркинг.
Милена Цилкова 1
на 11.05.2015 г.
200 лв., защото докато не ни бръкнат дълбоко в джоба няма да се трогнем!
Spas Dimitrov 2
на 11.05.2015 г.
трябва да осигърят достата4но места за паркиране да не си слагам колата в дйоба като слизам до магазина
Alex Doganov 1
на 11.05.2015 г.
А твоята трябва да се онеме
KUIN
на 11.05.2015 г.
МАКСИМАЛНАТА - 200.00 лв., НО ЗА ВСИЧКИ,А НЕ САМО ЗА ОБИКНОВЕННИТЕ ХОРА!!!
донии
на 11.05.2015 г.
така като гледам много от хората тук са " помпат " , поради простата причина , че или имат гараж или са майки и не знаят какво е да търсиш място за паркинг .
Alex Doganov 1
на 11.05.2015 г.
200
Alexandra Svetleva
на 11.05.2015 г.
50 лв. и да се замисли дали 2ри път ще го направи
Peyo Tuhchiev 1
на 11.05.2015 г.
Масови коментари от дебили ! 200-300 лева глоба, да нямате температура ??? ПЪРВО НАПРАВЕТЕ ПАРКИНГИ, ТОГАВА МИСЛЕТЕ ЗА ГЛОБИ !!!!
Андрей Кюркчиев 1
на 11.05.2015 г.
Предлагам около 100 000 лв и смърт!..
Angel Djondjorov 1
на 11.05.2015 г.
А колкото до "умните" изказвания на по-горните коментари просто сте жалки
Nedko Kospartov 1
на 11.05.2015 г.
Не е редно глобата да е колкото минималната заплата. Също и проблема с липсата на общински паркоместа ще се задълбочава..това няма да реши проблема!
Poli Hristeva 1
на 11.05.2015 г.
А с колко да се глобяват кметствата за това, че разрешават строежи, без необходимите паркоместа?
Angel Djondjorov 1
на 11.05.2015 г.
Този проблем ще се реши когато общината осигури достатъчно паркоместа,а не само да мисли как все повече да ни обират парите,а да не говорим,че плащаме най-високите данъци пък караме по разбити пътища и ставаме абонати на автосервизите
Nicko Vassi 2
на 11.05.2015 г.
500
Gerry Angelova Valkanova
на 11.05.2015 г.
300лв,от коли няма каде да си карам коли4ката,возя си бебето по улиците!!!!
Yanka Sotirova
на 11.05.2015 г.
глоба 100 лв, при плащане до 7 дни става 50 лв, при плащане до 30 дни без утежнения, след това - да става 200 лв
mr_nikolov
на 11.05.2015 г.
50лв. при първо нарушение, умножавайки се по 2 за всяко следващо нарушение в рамките на 3-6 месеца. На всеки се е случвало да паркира неправилно най-вероятно 50лв. са прежалима сума, но при постоянна наглост ще расте тази сума. 200лв. глоба за длъжностни лица, които заобикалят "лъскави автомобили".
Bo Dishlyanov
на 11.05.2015 г.
20-първо, 50-второ,100-трето с отнемане на точки,200-четвърто с още точки,а за пето да се отнема шоф.книжка за 6 месец. Като цяло не е проритет високата глоба,а създаване дисциплина сред участниците в движението.
Vidka Fitneva
на 11.05.2015 г.
А ние пешеходците къде да вървим,след като тротоарите ви служат за парко места,питам аз....????????!!!!!!
Д Филипов
на 11.05.2015 г.
1 лев колкото синя зона
Tihomir Karadjov 1
на 11.05.2015 г.
ГЛОБИТЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПЛАТЯТ ОТ ОБЩИНАТА
Kaleko Petar
на 11.05.2015 г.
Еми не знам,мисля че е нормална сума,или поне 50лв,аз също се дразня като ги гледам как са спряли,с детето с количката не можем да минем по тротоара.........
Georgi Chotev 1
на 11.05.2015 г.
200лв
Galia Brashnarova 1
на 11.05.2015 г.
300 лв., за да не ти и хрумне да го правиш! Има достатъчно места, просто се научете да вървите!!!
Vencislav Atanasov Ећuzi
на 11.05.2015 г.
засто питате нас нали имате закони ами преладаите ги де или 500.,лв
Sky_Dreamer
на 11.05.2015 г.
Двойна стойността на данъка на колата като минимума е 100лв.
РTY
на 11.05.2015 г.
Максималната. И наемете повече хора да контролират иначе няма никакъв смисъл да ни питате за размера на глобите.
Tancho Penchev 1
на 11.05.2015 г.
Само едно не мога да разбера, то колите станаха повече от хората, а уж сме все бедни. Ами то тротоари не би трябвало да има.... То там са се коли. И места да има българинът ще си остане Бай Ганьо.... Култура няма ме е това ние проблема.....
Кристина Кидикова 1
на 11.05.2015 г.
200 - 300
Gergana Grozdanova 1
на 11.05.2015 г.
200
Pobeda Koleva 1
на 11.05.2015 г.
Нека да има достатьчно места и след това глоби !!!
moonlight
на 11.05.2015 г.
70лв, ако ги платиш в 14 дневен срок стават 50, а ако не ги платиш започват да растат. Няма смисъл от такива големи глоби 200лв, все едно някой ще я плати... За съжаление почти съм сигурен, че контрол отново ще липсва и пак ще има наши и ваши, онези със скъпите коли около заведенията особено. Контрол трябва, а не плюнчене на езиците, защото в момента няма абсолютно никакъв контрол! Целият град знае къде и как се паркира неправилно, само заплатаджиите от КАТ не знаят...
около тепетата
на 11.05.2015 г.
Проблема с паркирането, не е проблем на пешеходците, а на шофьорите. Не знам защо всички ние, шофьорите, се оправдаваме с един и същ въпрос "А тогава къде да паркирам?" Лично на мен ми се е случвало да паркирам на повече от километър от мястото към което съм тръгнал. Да не говорим, че хич не обичаме да плащаме за паркинг място. Та по темата... В няколко по-развити от нашата България държави, глобите са пряко свързани с доходите. Проблема при нас е че масово "социално слабите" карат премиум автомобили, а ние които си плащаме данъците караме 10+ годишни опели, фордове и т.н. Според мен глобите трябва да са в зависимост от наглостта на париращия. От 50лв до над 200лв.
Eлена Ангелиева Toроманова 1
на 11.05.2015 г.
Особено по по-малките улички на общ.Север да се разходят и да видят Карловска ,Средец,Ильо войвода и т.н...други еднопосочни със заредени от двете страни паркирали коли... :( И глобите да се взимат от всички--дори и супер лъскавите коли и джипове !!!
Костадин Калинов 1
на 11.05.2015 г.
ЕДНА ДЕПУТАТСКА МИНИМАЛНА ЗАПЛАТА
Stoian Nalbanski 3
на 11.05.2015 г.
150лв
Kaleko Petar
на 11.05.2015 г.
За стандарта на Пловдив,нормално глоба е 35лв,и като си я платят 2-3 пъти,и няма да спират където си искат,ама трудна работа............
Nikolai Koko 1
на 11.05.2015 г.
паркинги трябват не глоби
Shitstorm
на 11.05.2015 г.
И двеста лева да е, то като няма кой да я наложи и после кой да я събере... файда никаква.
leone
на 11.05.2015 г.
50лв са напълно достатъчни ,дори е много, но не е достатъчен контрола! Първо направете и осигурете достатъчно места за паркиране,намалете синя зона и тогава мислете за глоби и санкции.Само с високи данъци и глоби нищо не става,подхванете работата от главата , а не от краката!!!
Мирослав Ханджиев
на 11.05.2015 г.
200лв + вредните емисии умножени по фактор зависещ от евростандарта
еќ‚з”°йЉЂж‚
на 11.05.2015 г.
ЗА ПИТАЩИТЕ КАДЕ ДА СИ СПИРАТ КОЛИТЕ КАТО НЯМА ПАРКОМЕСТА - КОЛИТЕ НЕ СА ЕДИНСТВЕНИЯТ НАЧИН НА ТРАНСПОРТ ОСОБЕНО В МАЛЪК ГРАД КАТО Пловдив!!! използвайте главите си и измислете друг начин да се предвижвате... а и велоалейте ще са готови скоро ;)
Йордан Караколев 1
на 11.05.2015 г.
200
Ивайло Аксиев 1
на 11.05.2015 г.
177лв.
Агоп Дудикян
на 11.05.2015 г.
Общината да даде адекватно решение на проблем да могат да се санкционират повече нарушителите, а не колко да бъде глобата, защото събота и неделя е някакъв АД също и след 18:00ч., а да попитам ли общината пред БАР МОРАДО паважа някаква частна собственост ли е към заведението и кога, ще започнат да си вършат работата, но не през крив макарон, а адекватно .... също искам да попитам общината когато докладвам за нарушител и ми се откаже съдействие на кого/кой да се оплача за това... както и ми отказват бърза помощ.... проблема е сериозен решението май е Терминал 2... все повече съм "мерси да съм националнист в тази кочина"
temi
на 11.05.2015 г.
Аз питам общината при 8 етажен блок с 5 входа по 24 апартамента , къде да паркираме?
Ivansis
на 11.05.2015 г.
Мнооо просто: глоба за всички 50 лв, ако не платиш до 30 дни става 200. Ако решш да не плащаш изобщо, идва служител на общината на адреса ти и ти сваля номерата на колата, докато не решиш че е дошло време да си платиш. За граждани от други общини същото, но тогава нашата община оведомява съответната друга община и процедурата е същата. Време е за прости, но ефективни мерки, които да не дават възможности за цигански номера. Иначе брат тъпунгерите ще играят черен петър с фишоевете от глобите, а общината пак на сухо. Несъбрана глоба носи само допълнителни разходи за бюджета и нищо повече.
Магдалина Дюлгерова 1
на 11.05.2015 г.
50
Iliqn Plamenov Marinov 1
на 11.05.2015 г.
100
Атанас Грозданов
на 11.05.2015 г.
Куде да ги спираме колите тогава се питам аз
Martin Mcfly
на 11.05.2015 г.
137Лв и 45 Стотинки
Tania Sergieva 1
на 11.05.2015 г.
колкото повече толкова повече-по-добре
Suvorov
на 11.05.2015 г.
Като човек, който от време на време качва колата на тротоар (едва ли някой не го прави, но както и да е) мисля, че е разумно глобата да е към 100на лева, все пак 20лв се преживяват, но 100 е по-друго.
aa
на 11.05.2015 г.
Аз съм за премахването на избирателната пропускливост при налагане на глоба! И 50 лв. не са малко, при условие, че е гарантирано събирането им. На така нареченият "български тарикат", като му се бръкне в джоба 2-3 пъти по 50 лв. и ще вземе да се замисля. Проблемът е в налагането и събираемостта, а не в размера на санкцията.
Болен Здрав
на 11.05.2015 г.
50 лв. за първо, като за всяко следващо нарушение x2
Veselin Danev 1
на 11.05.2015 г.
Нека първо да помислят как да осигурят достатъчно места за паркиране пред блоковете ни, пък тогава да ни глобяват и с 1000лв.
Zlatka Nikolova 1
на 11.05.2015 г.
Когато общината направи достатъчно места за паркиране тогава да говори за глоби!!!
Владимир Колев
на 11.05.2015 г.
100 лв.
Enyo Burov
на 11.05.2015 г.
50 за първо и +50 лв. за всяко следващо! Но да има активен контрол, защото първият път е образователно, но вторият път трябва да ги заболи джоба малко повече (100лв.), а ако се стигне до 4+ нарушения може да се прилага направо максималният размер. НО повтарям ...да има активен и постоянен контрол от общината!
nco
на 11.05.2015 г.
Проблемът с направилното паркиране е признание за некачествен и скъп градски транпорт :)
FORZA LOKO
на 11.05.2015 г.
Първо направете паркинги преди да удряте глоби.Къде да си спираме колите на пътя глоба на тротоара глоба.
Radin Gospodinov 1
на 11.05.2015 г.
250 за първо, за всяко следващо + 50%, ако няма пари да си я плати - обществено полезен труд на минимална заплата.
Емилия Фенти 1
на 11.05.2015 г.
500
Ећera MilyarderoДџlu 1
на 11.05.2015 г.
50
Георги Маев 1
на 11.05.2015 г.
250!!!!!
znirdi
на 11.05.2015 г.
100 пари за наглите шофьори
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!