Началото на настоящата година донесе изключително ценна новина. Стана известен непознаваният досега протокол от обединителното събрание на Атлетик и Караджа - чийто съюз преди 85 лета родил Пловдивски Спортклуб.
За да разкажем как се стигна до това откритие, за неговата ценност и онази изненада, която носи - нужно е да тръгнем по стъпките на времето.
Така, всеки клуб подготвил документация относно пререгистрирането си, която внасял в съответния окръжен съд. Сред най-важното в клубната документация били протоколите от учредителните събрания. Ставало дума обаче за заверени от клубовете преписи, а не оригиналите.
По този начин през 1934г. в окръжните съдилища на българските градове били обособени папки с документация на всеки спортен клуб. Впоследствие те се съхранявали в съдебните архиви, а не в териториалните структури на Държавен архив.
Ето защо, тяхното съществуване досега не бе известно (доколкото липсваше публична информация за съществуване на тези папки с документи за пловдивските клубове).
В края на миналата година обаче, Окръжен съд Пловдив предава своя архив на местната Териториална дирекция "Държавен архив". По щастливо стечение на обстоятелствата този факт достигна до нас (наистина случайно, защото смятахме, че познаваме всички документи от онзи период, съхранени в Държавен архив, а вероятността за внасяне на нови преценявахме като минимална).
Тъй или инак, този бе пътят, по който стана известен преписът на протокола от обединението между Атлетик и Караджа (ил.1, 2, 3, 4). Смятаме неговата ценност за изключителна - тъй като той разкрива имената на основателите на нашия клуб. Разбира се, част от учредителите са добре познати, за някои разполагаме и със снимки от същото време (Климент Гичев и Христо Сталевски от Атлетик).
Онова, което обаче истински изненадва - то е датата на обединителното събрание: 25-ти, а не 26-ти юли 1926г.! Тъй като това е въпрос от най-голяма значимост, длъжни сме да му отделим подобаващо внимание.
Източник: loko-pd.com
















Sims1
на 04.03.2011 г.
Няма ли поне един истински локомотивец в този сайт? Искрено се смях на тази новина, както истински се смея на всеки наричащ се фен на Локомотив, с изписана 1926-та година в ника си. Имам приятели Локомотивци. Всеки, който си личи, че е истински такъв, казва едно: създадени сме 36-та. Наистина ми става жал за вас и не разбирам какъв е смисълът да крадете история? Какво печелите от това...10 години?!? И какво ако сте 26-та, а не 36-та....НИЩО!!! Единственото, което спечелихте са смях и подигравки от всеки трезвомислещ човек! Кажете защо нас трябва да ни е яд? Кажете, че ни е яд като извадите папирус от 3000-та година преди Новата ера! Хах Поне феновете на Левски имаха доблестта да си защитават историята и истинската година на създаването си и да се опълчат на приумиците на Батков. Имате загуба от Спортклуб с 11:2 и продължавате да тръбите, че това е Локомотив... Жалко е...ОСЪЗНАЙТЕ СЕ!!!
Кочо Гяуров
на 03.03.2011 г.
VenTsi, а ти може ли да ни светнеш ВЪЗ ОСНОВА НА КАКВИ ДОКУМЕНТИ твърдиш, че Спортклуб се е "влял" в ЖСК? Покажи ми един документ от онова време - 1949 година, където да го пише това нещо черно на бяло! Или само си лаем ей така, колкото лаф да става? То и аз мога да кажа, че "Ботев" се е влял през четиридесетте години във футболния отбор на военния гарнизон /ФОВГ/, а не обратното? И ако обичаш, да не ми цитираш в отговор книжки, писани 37 години по-късно - през 1986 година, и то от привърженици на "Ботев".
motorbreath
на 03.03.2011 г.
Чисто новичък, току-що писан... Поне изкуствено трябваше малко да го посъстарите, за да изглежда по-достоверно. А отделен е въпроса какво общо имате вие със Споркулубу?
ventsy
на 03.03.2011 г.
ЖСК София и Стара Загора са основателя на Локомотив София и Локомотив Стара Загора.
ventsy
на 03.03.2011 г.
ЖСК е основателя на Локомотив. През първите години на комунизма по нареждане на Москва ЖСК се преименува на Локомотив и Спортклуб се влива в него. Ако Спортклуб ви беше отбора, защо не го преименувахте обратно след падането на комунизма както направихме ние? Няма нищо срамно да сте основани 1936 година, незнам защо се мъчите насила да се излагате.
ATREYU
на 02.03.2011 г.
тва като гледам е писано скоро
stiff
на 02.03.2011 г.
Уважаеми пришълци от трети, друговерски, картофен, селски пояс, На всеки е ясно, как оригинален документ на български език от времената преди едрата колективизация, предизвиква у вас разстройство на мисловните процеси в още неукрепналата ви в градска среда селска психика. Нормално, с вашето поведение, ако не изпраскате името на поета-революционер отпред, трудно някой може да повярва на внушението, че сте български граждани. Сега към нормалните хора - разберете ги, с лека ръка затрили нещо с името Ботев и създали на негово място друго, със същото име, търсещи как да ни убедят, че тия двете са колкото различни, толкова и еднакви, много трудно, дори е невъзможно да схванат исторически процес извън техния си, изначално непроследим. Всичкото им е експлозия от комплекси и неистова завист към черно-белия, процъфтяващ в градски условия от бележитата 25-ти Юли 1926г, клуб. Радвайте се българи, локомотивци, горди граждани и родолюбци, Вие пазите своето историческо достойнство! ЧЕСТИТ ВИ 3-ТИ МАРТ ОТСЕГА, ДА СЕ ПУКАТ АГАРЯНЦИТЕ!!!
stanley56
на 02.03.2011 г.
Агенция "МакеИнфо" съобщава, че при последните археологически разкопки, се откри каменна плоча, от която става ясно, че днешният ФК "Локомотив" Пловдив е създаден още през 342 г. пр.н.е., когато Пловдив е завладян от Филип II Македонски. Тогава, по заповед на последния, е създаден ФК "Мангал", чийто правоприемник е днешният ФК "Локомотив" Пловдив. Филип II Македонски сторил това, за да може първия футболен клуб в света, а именно най-великият на света македонски ФК "Скопие", да има противник в играта. Исторически доказано е, че тези два футболни клуба са родоначалниците на всички днешни футболни клубове по света.
Кочо Гяуров
на 02.03.2011 г.
Как откъде ги намерихме бе, пич? Направи ни ги един майстор на фотошопа, същия, дето беше направил вашата прословута "снимка", на която привържениците на "Ботев" празнуват шампионската титла от 1929 година пред сграда, която по това време още я е нямало, защото е построена през 1931 година.Но вие, разбира се, няма да се сетите за какво става въпрос, нали? А иначе документите са били в архива на съда. Което означава, че просто не може да са достоверни, к`ви са тия няк`ви си там съдебни архиви. Виж, ако се бяха предавали "от поколение на поколение" - тогава е друга работа...
bultrasmentality
на 02.03.2011 г.
Брей,как ги намерихте тези документи от преди година бе,нали и преди това ги е имало?Много интересно.Типично по комунистически подменяне на история на принципа "като е срамна,нека я сменим"
amonim
на 02.03.2011 г.
Добре де,какво значение има 1926 или 1936.Единственото което си заслужаваше е да се извади някакъв протокол който да е примерно от 1906 год,така щеше да е най стария клуб.И забележете изненадата е не годината ....а датата,не било26 юли,а 25 юли.....
Ботев 1912
на 02.03.2011 г.
ХАХАХАХАХАХХХАХАХАХХААХХААХАХАХАХАХАХАААА........... Спортъ Клубъ = Локо !!!! Има логика... ХАХАХАХХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХХАХАХАА......... НАУЧИЛИ СИ БИЛИ ИСТОРИЯТА ВЕЧЕ! А ДО СЕГА В ЗАБЛУДА ЛИ ЖИВЯХТЕ, НА ЧУЖДА ИСТОРИЯ ЛИ СЕ КЛАНЯХТЕ??? СМЕШНИЦИИИИИИИИИ... ХАХАХХАХААА!!!
Пловдивчанина
на 02.03.2011 г.
Феновете на най-младото сдружение (ФК Боталик незнайно от Сопот ли от Пловдив ли) нямат право да взимат отношение по въпроса!
Андрей
на 02.03.2011 г.
Тоя хвърчащ лист нищо недоказва и силно се съмнявам,че е от 1926.Но ако беше от тогава много отдавна да е излезнал в общественото пространство.
Георги Мерев
на 02.03.2011 г.
Това алигрофренията сигурно е заразна,видяха от бай Ганя и те изкараха таен документ,а този дето сте създадени през 26-та година преди Христа кога ще го извадите смешковци?
Rooster1912
на 02.03.2011 г.
Жалки са опитите на сектата ви да си пренаписвате изкуствено историята на клуба ви и да приемате историята на съвсем други клубове за своя, като всичко това е породено от комплексите ,които имате от "жълтите"! Толкова е забавно човек да ви гледа опитите!Продължавайте в същия дух !
ПетАк ШЕСТаков
на 02.03.2011 г.
Истината боли, нали жълти цигани!
ПетАк ШЕСТаков
на 02.03.2011 г.
Жълтите цигани няма да мигнат от яд тая вечер -хахахахахаха
Kiril Spasov
на 02.03.2011 г.
Ама след като 1926 година се обединяват Атлетик и Караджа - следва че те са създадени преди това, а именно 1922 и 1924 .... Защо Локо не вземе онези дати - от създаването на Атлетик например (който е по стар)... т.е. 1922... Защото, първоприемника, както феновете твърдят Спортклуб (1926) - до достигането на днешния Локомотив претърпява сливания и обединения със над 15 отбора.... Локомотив е 1922.....
Plovdiv1926
на 02.03.2011 г.
Колко е жалък жълтия вопъл.
botevforever
на 02.03.2011 г.
Още малко яснота по отношение на юридическите последствия от т.нар."вливане": Да разгледаме сега юридическият аспект по отношение на преобразуванята на дружествата.В правото се използват 4 основни термина в това отношение: 1)"вливане" - Дадено дружество (А) се влива в друго (Б), като (Б) приема пасивите и активите на (А).Влятото дружество (А) прекратявя съществуването си.; BTW,това не означава ли,че Вашите петилетки са изтекли още през 2001г.?Просто питам.
мемипопу
на 02.03.2011 г.
Четах всички коментари и съм съгласен, че протокола няма нищо общо между "Спорт клуб" и "Локомотив", с изключение на това, че са от Пловдив. "Левски" и в частност Батков ги тресе идиотизма да са най-стария клуб в България и ако имаше клуб примерно създаден 1878 г. щяха да си измислят дата 1877 или по-назад. Какво Ви пречи на локомотивци, че съществувате от 1936 г.? А и като погледнете въпросния протокол единственото, което прилича, че е "писан" отдавна е "Ъ" накрая на дума завършваща със съгласна буква, а преди новата реформа в българския език има букви, които не се използват сега и защо ги няма във въпросния протокол? От това следва, че "ВЯРНАО С ОРИГИНАЛА" не е вярно с оригинала.
ДжониАЗ
на 02.03.2011 г.
Болестта Батковицилус левскарис била заразителна...
IRON MAIDEN
на 02.03.2011 г.
Не мога да разбера феновете на едно сдружение, което няма още и една петилетка, защо си завират 4овките където не им е работата ? За мен е без зна4ение 1926 или 1936. Аз всеки ма4 съм на стадиона, за да си подкрепям отбора на моето сърце. Отбора, които е единствен представител на град Пловдив в "А" група.
PeterA
на 02.03.2011 г.
Документ-хубаво!Ама що в него никъде не пише "Локомотив"?
Hunter ST
на 02.03.2011 г.
Тоя документ бая добре са го пазили, за да се запази в това състояние след 85 г. :)
joro_net
на 02.03.2011 г.
жълти к**ви мар6 на село гниди гнусни
Plovdiv1926
на 02.03.2011 г.
Жълти селяни, днес сдружение металикЪ 2010 не играе ли в някое забравено от Бога село, че сте се събрали цялата агитка тука?
Coverdale1912
на 02.03.2011 г.
Циганска работа! А, моята епилираниа женичка пак е тук!
Labros
на 02.03.2011 г.
Фалшифицира се историята на футболното движение в Пловдив, като се крадат най-нагло имена на отбори от миналото и се използват за подмяна на статуквото.
черно и бяло
на 02.03.2011 г.
УЖАС,ЖЪЛТИ ПТИЦИ НАЦВЪКАХА ТЕМАТА.
bobtail
на 02.03.2011 г.
Селяните да си изкарат протокола на сдружението и квитанциите за платен членски внос , и както казва ''campeon2004'' да ходят да садят чесъна .
campeon2004
на 02.03.2011 г.
Документът е ФАКТ,само незная,ЗАЩО има толкова коментари на СЕЛСКАТА част на града ни...!!!???...Преброих 20 коментара,а и КОМЕНТАТОРИТЕ,кой знае колко са...!!! Не е ли по-добре да събирате пари за сдружението и да отивате да садите чесъна...!!?? Простотията ЖЪЛТА,няма край...!!!
eumolpus
на 02.03.2011 г.
След като има такива, които си измисляли история, защо няма такива, който да ги опровергаят?!
Hacko1912
на 02.03.2011 г.
Абе, както каза един приятел - всеки знае, че рожденната дата на този отбор е 1919, едва 7 години след най-стария отбор в България.
inspirers
на 02.03.2011 г.
Последно котва ще има ли? хахахаха Онзи ден изкарахте снимки с котва отдолу под буквата "Л",сигурно се има впредвид плавателната река Марица.
Phenomenon
на 02.03.2011 г.
Като си измисляте историята подобно на Левски ,няма как да не сме тук...още малко ще кажете и че не сте цигани ;х
VMS
на 02.03.2011 г.
Гледам три страници коментари и веднага се сещам как едни "господа" постоянно говорят за някакви комплекси. Хайде сега "господа", погледнете си злобните драсканици по адрес на големия ЛОКОМОТИВ и хубаво си помислете кой от кого е комплексиран. :) Пак излиза наяве очевадната разлика между общественостите на ЛОКОМОТИВ и Ботев (пиша го с голямо "Б" заради великият българин Христо Ботев, чието име вие срамите). При Локомотив всички изторически факти са доказани с документи, снимки, интервюта и са признати от почти всички (сещате се кои са "непризнаващите") български футболни историци. От другата страна стои една легенда за открадната топка и множество поколения. Никой не цели да се доказва пред когото и да било, най-малко пред вас. Цялото това търсене на истината се прави с цел да се възстанови паметта на множество футболисти и деятели на клуба, затрита от един престъпен режим, на който вие сте били галеници.
Hacko1912
на 02.03.2011 г.
Абе, мръднаха с цял ден назад в историята си, брадчедите ... Честито! Ден година храни ХАХАХ
черно и бяло
на 02.03.2011 г.
Гледайте само колко души сте тук бе,да ни коментирате. А после кой имал комплекси? Вие не можете да се примирите с факта,че вечно ще сте след нас. А това ви убива бавно,а мен ме кефи максимално!!!
falkoneti
на 02.03.2011 г.
Много хора от сдружението Ботяв коментират тази новина. Нормално, нали ние сме единственият представител на Пловдив в майсторската група. Вас нали ви сформираха миналата година, затова нямате проблеми с историята.
Plovdiv1926
на 02.03.2011 г.
Документа е ЗАВЕРЕН ПРЕПИС, съхраняван в Архива на Пловдивскят Съд. Жълти мърши, ходете си в Сопот с вашите простотии!
JuStDoIt
на 02.03.2011 г.
На последната ви страница пише Вярно с оригинала ?!?! Ако има някой по компетентен с юридическите процедури нека сподели, но мисля ,че надали през онези години се е използвало "Вярно с оригинала" а и този перфектен печат .... малко намирисва работата
motorbreath
на 02.03.2011 г.
хахахр че кой оспорва 26-та за истинска бе циганета Тя е истинска за Спортклуб а вие какво общо имате с това е въпроса Спортклуб е отдавна умрял отбор
for all
на 02.03.2011 г.
За тези мохамедани,които все пак се мъчат да разсъждават по темата,което за тях е адски трудно,за да си отговорят на тъпите въпроси,Локомотив има специален сайт за историята не само на Локомотив а на целия Пловдивски футбол! "локо-пд.ком" на латиница естествено!
dino 1912
на 02.03.2011 г.
вече малко ми писна от тази сага.защо не вземете да си напишете на емблемата 681 година и да мирясате.така както сте тръгнали ще надминете македонците по измислена история.дано повечето от вас да знаят какво се е случило тогава.иначе ви желая успех!!
for all
на 02.03.2011 г.
Евала за тази публикация! Огромни благодарности на сайта! А на жълтите мохамедани ще им кажа да обръщат повече внимание на треторазредното си клубче!...........Разбирам ги,че им е адски гадно от подобни факти,но това е реалността! Айде жълти мохамедани,продължавайте да трупате комплекси от Локомотив Пловдив,както е през последните 18 години! Трябва да ви е навик вече.........!
1912-та
на 02.03.2011 г.
Аз само не разбирам защо жълтите да злобеят от показването на документ ,който учредява Спортклуб??Какво общо има Спортклуб с ЖСК?? Търсите нещо ,което да ви даде смисъл за съществуване,но стадиона ви е празен...
Radovasto
на 02.03.2011 г.
Никой никога не е оспорвал създаването на Спортклуб през 1926 г., но какво общо има това с Локомотив не става ясно, както не става ясно и какво точно е създадено през 1936 г. и докога съществува то.
motorbreath
на 02.03.2011 г.
Айдеее, следва НОВА промяна в датата. Първо от 36-та стана на 26-та, а сега от 26-ти юли става на 25 Уточнете се най-накрая де Лъжат като дърти цигани без край
Hacko1912
на 02.03.2011 г.
Локо, Локоо, що излагаш нас ...
Rezon
на 02.03.2011 г.
Нормален протокол. Отнася се за "Спортклуб", един от учредителите на ЖСК"Славия", ако не греша? Все пак, веригата от учредители на "Локомотив" е попълнена с още едно звено, което е липсвало.
poto
на 02.03.2011 г.
След тая статия ще последват масови катаклизми и самоубииства на жълти сектанти от злоба.
Kindzadza
на 02.03.2011 г.
Отгоре на всичко, този дето е писал тази глупост е доста неграмотен, пренесъл е Пловдив на "в" т.е. съгласна, но това е нормално,аз грамотен буфер не познавам!
Zoxee 1912
на 02.03.2011 г.
УУУ, много се радвам, че най-накрая намериха такъв документ. Сега може би ще си харесват повече отбора, че до сега все търсеха, все нещо не беше както трябва. Чудя се кому е нужно всичко това?
Phenomenon
на 02.03.2011 г.
ТВА ГО Е ПИСАЛА НЯКВА БЕДНА,НА4АЛНА У4ИТЕЛКА ЗА НЕ ПОВЕ4Е ОТ 150 ЛВ.ДАДЕНИ И НА РЪКА И ДВЕ 4АНТИ ХРАНА ОТ LIDL!!
adg
на 02.03.2011 г.
Бой и е**не жълтите дпс проститутки няма как да го върнат.Сега си драскат ахмед догановците.Нищо ново!
teruns
на 02.03.2011 г.
Ама много бял ми се вижда този лист! Да не би да е съхраняван до сега в Лувър? Не забравяйте и плочката с циганина яхнал динозавър! Пък ако това не фалшификация още по - добре - 85 години цигани, а не 75!
БУЛТРАС
на 02.03.2011 г.
Левски 1911=ЦСКА 1923=Локомотив 1926.25 юни 1939 ЖСК-Спортклуб 2:11.Впрочем най-малкият клуб в Пловдив /този на железничарите/няма регистрирана победа.За първи път името Локомотив Пловдив се споменава през 1951.Факти,които са неоспорими.И какво всъщност означава този хвърчащ лист написан собственоръчно.Не се излагайте като Левски и ЦСКА.Спортклуб няма големи успехи в национално ниво,освен създаването си.Но той е затрит заради прозападната си ориентация.Остава сега да се самонаречете и с друго име.Надали истинските локомотивци ще го вземат насериозно.Както и истинските левскари и цесекари.
Vartkes
на 02.03.2011 г.
Драгите жълтурковци се показаха за пореден път. Пълни с комплекси жалки същества. Бива ли от 20 коментара 15 да са ваши. Смешници. Само доказвате за пореден път кой е Отборът на Пловдив!
creed1912
на 02.03.2011 г.
Велбъжд Кистендил 2001 извади документи!Хахахах
Plovdiv1926
на 02.03.2011 г.
Някой виждал ли е такова нещо, първата цяла страница жълти злобари пред инфаркт на косъм от самоубийство?
Loko1911
на 02.03.2011 г.
много скоро ще разберете и други истини , жълти смешници
poto
на 02.03.2011 г.
Този документ доказва кои е истинския любимец на Пловдивчани, обичан от стотици хиляди. Най-великия пловдивски клуб известен днес като Локомотив Пловдив, горд съм, че съм локомотивец. А завистниците от МеталикЪ да си лаят, мишоците винаги плюят големите отбори, но кои ли им обръща внимание??? Тотален леш са
Пловдив
на 02.03.2011 г.
Браво!!!! Ние си имаме протокол, а колегите в жълто отдолу явно завиждат защото нямат. :)))
k0k1t0
на 02.03.2011 г.
ахахахааххахах смешковцииииии! Тоя хвъчащ лист е писан предо 2 дена сигурно... как се е запазил толкова чист само не знам!
Plovdiv1926
на 02.03.2011 г.
Жълтите нещастници кръв пикаят! Къде е вашия измислен протокол? Ооо, забравих 12 годишни пубертети няма как да основат отбор хаха
Kindzadza
на 02.03.2011 г.
Деня ми започва добре,доста се посмях хахахахха.От коя точно книжарница изкопахте тетрадката от която е този хвърчащ лист? Може ли такава излагация бе хахахахах.Ценен документ хахахахаа
Митко Петков
на 02.03.2011 г.
И къде тогава са имали така разграфени редове ??? Замислете се , дали тогава са имали така разграфени ... Излагация ОГРОМНА !
Митко Петков
на 02.03.2011 г.
Ахахахахха немога ... ПОНЕ ДА БЯХТЕ ИЗКОПИРАЛИ ОТ ГОВЕДАТА , а не на такъв грознопис на лист хартия ... Стегнете се бе , момчета ! Може ли така да се излагате ???
1912-та
на 02.03.2011 г.
Какво общо има Спортклуб с ЖП-ейския отбор ЖСК? Комунистите от Локомотив подобно на ЦСКА всячески се опитват да намерят исторически смисъл за съществуването си.
LPVG
на 02.03.2011 г.
Ей голямо плюене бе . колкото ние сме 1926 толкова и вие сте 1912 ;)
antonio careca
на 02.03.2011 г.
Отбора на Локомотив Пловдив е най-стария в България и не само в България а и на целия балкански полуостров и дори в целия свят! Отбора на Локомотив Пловдив е създаден през 1826 година с указ на Махмуд II (30-ият султан на Османската империя от 28 август 1808 до 1 юли 1839 г. Роден на 20 юли 1785 г. в Истанбул. Умира от туберкулоза. Баща му е Абдул Хамид I (1725 - 1789), майка — Накшидил валиде султан (1766 - 1817). Той успява да реформира и изведе държавата от смутното време от края на XVIII век и началото на XIX век. През 1826 година по негова заповед е ликвидиран еничарски корпус. Премахва остарялата тимарска система. Създава Министерски съвет на мястото на Дивана.) Падишаха на Османската империя, в чийто граници се е намирал град Пловдив (тогава Фелибе) разпоредил създаването на мощен футболен отбор изграден само от истински правоверни футболисти, тогава отбора носи името Локомотив Спор Падишах Кулюбю, в превод Султански Спортен Клуб Локомотив, точно като Кралския Реал Мадрид създаден доста по-късно! От 1826 до 1900 година клуба печели 74 титли на Османската империя с което става отбора с най-много титли на собствената си страна в целия свят, този рекорд не е подобрен и до днес! Но Изследователя Баязид Зумооглу и неговия последовател Мюмюн Умброоглу стигат до още по дълбоки разкрития. Според тях Локомотив Пловдив е създаден още през 5126 година преди новата ера, но каменната плоча изобразяваща циганин яхнал динозавър която се явява доказателство за създаването на отбора е вградена в основите на свещенната джамия в Мека! Това е черно-бели братя, знайте историята на великия и славен клуб Локомотив!
xaxoto
на 02.03.2011 г.
Поразровете се още малко ще намерите и скални рисунки правени 10000 години преди новата ера
dest
на 02.03.2011 г.
Ей нямат търпение жълтурите да се издрусат на метеното,марш на село!
krasota_vqra_borba
на 02.03.2011 г.
то и аз мога да напиша на пет листа че сме създадени 681 :Д ама вий не разбрахте ли че когато и да сте създадени по-велик клуб от БОТЕВ няяямааа !!!
1912plovdiv
на 02.03.2011 г.
ЖСК ЛОКУМ - НИЩО ОБЩО СЪС СПОРТКЛУБЪ !!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!