"Запознати сме с проблема. Варианта е Общината да задели в бюджета си 869 000 лв. и да построи трибуна "Бесика". Така отговори на въпроса на репортер на Plovdiv24.bg зам.-кметът Георги Титюков какво ще предприеме градската институция предвид факта, че Веселин Марешки дава само половината от нужната да изграждането на цялата трибуна сума.
По думите му, към настоящия момент в Общината няма категорично решение относно казуса. Все още не може да се каже дали това осигуряване на остатъка от средставата ще стане в рамките на една, или на две бюджетни години.












Petya Georgieva Gosheva
на 07.09.2013 г.
Ок, хубаво и аз съм за спорта, но варненският мо6еник си прави каквото си иска, а об6тината ни, която ина4е няма пари да пръска против паразити навреме и да вземе да оправи ко6марните тротояри си издига като будйетен приоритет дофинансирането ан "Бесика"... Ни6то ли4но, ама някои други не6та ми се струват по-приоритетни...
реалист
на 06.09.2013 г.
Jako, преди време в медиите имаше скандал относно раздаването на социални помощи. Горди възрастни български интелектуалци умират в нищета, до като от малцинствата си получават помощите с "Мерцедеси"! Сега е нещо подобно, вашите пари за селекция, трансфери и скъпа подготовка в 4-звездна база в Гърция, а парите на Пловдивчани от Ботев, Спартак и Марица за трибуната на неподвластните .... НАГЛО Е!!! Относно 2015 г. - ДА имате две години да се представите като достойни Пловдивчани и дадете своя принос за града - градете, не рушете!!!!
Еv DDT
на 06.09.2013 г.
Горе долу с 2 думи...Титюков каза ...Пари за глупости не даваме!!!
Jako
на 06.09.2013 г.
2015 година Пловдив трябва да приеме европейско за юноши. Няма по- готов и подходящ стадион за това от ст. Локомотив. Така че общината да почва още от сега ремонта, че няма много време!
Lacosta
на 06.09.2013 г.
Аз, още тогава написах, че трибуна с 4000 седящи места и то с такава модерна козирка не може да струва само 1 милион лева. Това си е смешна сума и пекан мафиоз като Марешки го знаеше много добре. Не мога само да разбера, защо му трябваше да обещава пред толкова хора, че ще финансира изграждането и ? Как може без да си видял работният проект, да обещаваш такива неща? И защо се пристъпи към събарянето на старата трибуна, преди да са осигурени средствата за изграждането на новата? Коко Динев даде доста лични пари за ремнтирането на централната трибуна, трибуна Спортклуб и за чисто новите съблекални. И всичко това при условие, че стадиона реално принадлежи на Общината. Тя, от своя страна също направи много за базата на Лаута. Двата помощни терена с изкуствена настилка и осветление, осветлението по всички алеи на комплекса, осветлението на централният стадион и двата травопоста. Това не са малко пари, нали? Сега, типично по български, срутената трибуна ще си остане така година-две, докато Общината задели тази сума за изграждането на Бесика. А каква ще е съдбата на южната трибуна и кога ще се ремонтира, само един Господ знае. Липса на координация между градоначалниците ни и частните бизнесмени, които искат да финансират в спортната база на града ни. Локомотивец съм, но искрено се надявам до 2 години и Ботев и Локомотив да се гордеят с най-модерните стадиони в България а защо не и стадион "Пловдив" да стане национален и да се модернизира по стандартите на ФИФА.
Ботев 1912
на 06.09.2013 г.
Те така са свикнали - цял живот на наш гръб! Плащаме им тока, плащаме им помощи, сега да им платим и за стадиона. По-долу един канар ви зададе най-логичния въпрос на света: Имате си собственик, той защо не даде пари? Защо не искате от него? Така е по целия свят. Собственика купува. На мен някой да не е дошъл да ми купи мебелите в моя апартамент? А вие чакате от Марешки, от общината... Ами обадете се и на Наков, и на Галка Топалова, на Левент Назифоглу и Зеки Байрам!
Joro1912
на 06.09.2013 г.
Цял живот на просия и помощи!Нормално за етноса ви!
ПетАк ШЕСТаков
на 06.09.2013 г.
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК БЪЛГАРИ, А ЖЪЛТИТЕ НЕКА СИ ЗЛОБЕЯТ
реалист
на 06.09.2013 г.
Да се коментира темата без да се прочетат останалите теми за Локомотив е несериозно! Локо не са във финансов колабс, въпреки добрите резултати готвят ударна селекция в Гърция за предстоящото дерби! Ботев с трайно контузени нападатели играе с фалшиви 9-ки и т.н., но не пръска допълнителни пари за селекция, а гради школа и стадион! Защо сега не се подигравате със свободните агенти в Ботев? Защо вместо допълнителната селекция не помогнете на Марешки и дофинансирате трибуната? Виждате, че наистина и без допълнителни играчи отбора ви е добър. Влагате пари за трансфери като аслани, а за стадиона...!
ЛОКОТРОН
на 06.09.2013 г.
мамицата ви жълти комплексари
Георги Апостолов
на 06.09.2013 г.
Добре де, нали си имат собственик? Защо общината да дава пари? Тези пари не са събрани само от феновете на локомотив! Нали Коко Динев милеел за клуба, нека той да осигури парите нужни за трибуната.
Jako
на 06.09.2013 г.
Бих се радвал Пловдив да има три качествени футболни стадиона - градския, на Локо и на Ботев. Общината да помогне там, където има нужда! На турския банкер какво да му помагаш - в него са парите на цяла България!? За стадион Пловдив трябва държавно решение за финансиране. Трябва да се помогне на стадион Локомотив и то не само за тази трибуна, а за цялостното му придобиване на евролиценз! Нека се помогне и на другите пловдивски отбори, когато станат професионални. Помага се на този, който има нужда, а не на този, който няма. Няма такъв принцип - на всички по равно - той е комунистически, а комунизъм в България никога не е имало, няма и да има!
емо
на 06.09.2013 г.
Лично аз се надявам на следващото заседание на Ощината да се вземе решение за отдаването на концесия на ст. Локомотив,на отбора на Локомотив Пловдив,за срок от 35 год.,за да може наистина собственника да започне да влага пари за развитието и реновирането на стадиона.Твърдо съм против общината да дава пари.Нека се даде стадиона на отбора,и така ще се видят колко сирьозни са намеренията на собственика.
бате джони
на 06.09.2013 г.
А аз се чудих как така Атанас Узунов , толкова "чистосърдечно" и "загрижено" призоваваше общинския съвет да подкрепи вдигането на категоризацията на нашия стадион( извършващия се мащабен ремонт е изцяло с финансиране от нашия собственик). А то било за да може сега най-нагло да поиска и подкрепа за дофинансиране на локо-трибунката с общински средства. Типични в неговия мазно-нагъл стил. Между другото , защо Коки не се бръкне малко нали много ви обича, а пък и миналата година направи пачка на ваш гръб.
goche
на 06.09.2013 г.
Откровено казано, има нещо гнило, прикрито, в историята с трибуната! Марешки на среща с фенове представя проект, и заявява, че ще финансира трибуната, в размер на 1 млн. лв. Не се споменава, за частично финансиране. На по-късен етап, Общината предоставя заплатен от нея проект, в размер на 60 хил. лв., на Ат. Узунов. Вероятно, това е работен проект, в който вече е детайлизирана сумата от близо 2 млн. лв. Първият, може би идеен, е бил изчислен наполовина! И след връчването на работния проект на Узунов, когато е ясна крайната сума, и на Общината, и на ръководството на Локо, и на Марешки, всички си затварят очите, и се пристъпва към бутане на трибуната!
ПетАк ШЕСТаков
на 06.09.2013 г.
Днес Локомотив ще изиграе първата си контрола на гръцка земя. Съперник на пловдивчани ще бъде 8-мия в гръцката супер-лига Ксанти. Двубоят ще се играе на "Шкода Ксанти Арена" от 19:00 ч.
намръщен
на 06.09.2013 г.
А, бе аз се майтапих одеве, ама наистина аз пък имах аптекарски бизнес и част от акциите на клуба са мои, щях да давам минимални цени за членовете на клуба....
Ботев Пловдив 1912
на 06.09.2013 г.
Абе, ами защо великите, безбройни фенове на Лукумутиф Спор Падишах Кулюбю не съберат остатъка?! 10 000 човека, по 10 лв на месец = 100 000 х 10 месеца = 1 000 000!? Ако от сега започнат да събират на пролет са готови! Все пак са отбора на културната общественост и претендират, че имат повече почитатели в Пловдив? Феновете на ботев събрахме 50 000 лв само за един мач, за едно дете което се нуждаеше от операция, ръководството и собственика дадоха още 50 000 и всичко бе о.к. направете го и вие вместо да просите като цигани!
йоро
на 06.09.2013 г.
Тия в Общината въобще не предполагат какъв автогол ще си вкарат ако отново отпуснат помощи на некъпаните. Тоя път нещата няма да станат като с подлеза на гарата.
намръщен
на 06.09.2013 г.
Под "Бесика" да има аптека "Марешки". Срешу членска книжка или абонаментна карта на "Локо"Пд да се дават лекарства безплатно :)
zoom90
на 06.09.2013 г.
колегата "един отбор" се изказва много правилно. Как може да разрушиш нещо, макар и в недобро състояние / нашата трибуна / и преди това да не си дал гаранция за възстановяване. Едва ли умните глави не са знаели колко ще струва проекта и едва ли не са знаели колко пари" УЖ" ще бъдат дадени. Трябва да се търси отговорност от хората , които са пр1ко отговорни за това безумие.
Eдин отбор
на 06.09.2013 г.
Аз съм съгласен да даде общината недостигащия милион и половина, но само ако писмено и с банкова гаранция Тото Динев и наполитанците обещаят до завършване на обекта минимум по 300 потници дневено с колички, лопати и кирки да са там и да бачкат - извозват пръст, наливат бетон, пренасят тухли, пясък и чакъл. Ако потниците ги домързи или се плашат от мазоли по деликатните им ръчици, могат да бъдат заменяни от съответен брой други "фенове" цитирани в едно изказване на бат Золум, с бригадир Вълчо Таксито и Чоната. Но поради опастността в такъв случай от над тройно увеличение на разходите за арматура, винкел и въобще метал ежедневно контрол върху тези дефицитни и скъпи материали със съответната материална отговорност трябва да оказват бай Наско Узунов, Нежния и Сузо. А като технически ръководител разбира се - бай Золум. Човекът има все пак опит в строежа на кочини. Ако се поеме писмено такъв ангажимент със съответните финансови гаранции за спазването му обещавам поне 500 бултарси да присъстват на заседание на общинския съвет, на което ще се взема решение за тия пари и бурно да го подкрепят.
емо
на 06.09.2013 г.
Предлагам и ново име на трибуната,вместо до сега спряганото "Трибуна Веселин Марешки",да бъде кръстена "Трибуна Веселин Наполвина",след като ще даде само полвината пари,то е редно и само половината му име да се изпише.
loko1926plovdiv
на 06.09.2013 г.
еи комплексарчета какъв ви е проблема ?!?!радваите се че на вас ви се строи уникален стадион нека и нашия стадион да оправят,това е плюс за Пловдив ако може и стадиона на маричката да оправят още по добре!
Eдин отбор
на 06.09.2013 г.
Не искам да се заяждам и не става дума за това за чий стадион в момента се говори за над милион и триста хиляди, обаче не мисля, че община Пловдив е толкова богата в момента. Ако беше досега да са построени поне още пет ясли, детски градини, да е приведена в човешки вид поне една от останалите числом и словом две болници в града - Окръжна и Хирургиите. И изниква въпросът след като за трибуната и съпътстващите съоръжения се е знаело, че ще струват повече от двойно от осигурените средства КОЙ и ЗАЩО разреши събарянето на част от стадиона, собственост на града? Това ако не бъркам се нарича умишлено увреждане на общинска собственост и най-малкото трябва да се носи тежка административна и вероятно и наказателна отговорност. Нека излезе оня мухъл Тотев и да каже, каква е уговорката между патрона му - Пожарникаря и готвения за негова патерица Магарешки та посредник в тази мръсна предизборна игричка да става община Пловдив с над милион и триста хиляди? И това при положение, че с 30% увеличиха общинските данъци и такси.
goche
на 06.09.2013 г.
С отпуснатите пари на Ботев, около милион лв., е стартирана обществената поръчка за закупуване на модерно светлинно табло и седалки за стадиона. За стадион Ботев ще бъдат закупени 18 000 седалки за зрители, 120 ВИП седалки, както и 30 седалки "Рекаро" за скамейките.Това го пиша за незнаещите, къде се намира милионът, отпуснат на нашия клуб.
ПетАк ШЕСТаков
на 06.09.2013 г.
Нека помогнат от общината, така като помогнаха и на сдружението за базата им в Коматево.
1912plovdiv
на 06.09.2013 г.
Абе селяни нали си имате собственик който "сбъдва мечти" ? Що той не ви я направи ? Значи може да му лижете дупката и да му се мазните, ама като стана въпрос за пари общината трябва да ви дава ... баси наглите копачи :) А пари за селекция не искате ли ?
Kindzadza
на 06.09.2013 г.
Да бе да.Ще стане война!.От къде на къде с нашите пари ще правят мангалски трибуни?
Bultras_02
на 06.09.2013 г.
Изобщо няма да стане г-н Кютуков, нито тази бюджетна година, нито която и да е следваща. Бъдете сигурен !
morini 86
на 06.09.2013 г.
стадиона като е об6тински циганите трябва да пла6тат наем както нефтохимик !
Jordan Andonov
на 06.09.2013 г.
Победи са нужни и финансирането ще си дойде на мястото. Лека
Cuba Libre
на 06.09.2013 г.
Титюков откъде накъде ще ми финансира един клуб с общински пари? Като иска, да стане спонсор на който си избере и да си го финансира сам, а не да се мазни на тоя и оня за собствената си изгода. Дадоха милион за осветление на Лаута, а сега и за трибуна иска. После иска от държавата да даде 20 млн. за стадион Пловдив. Е, как да даде? Аз на такова леке нищо няма да му дам. Ама заради него, всички ще го отнесем.
johny1912
на 06.09.2013 г.
Предлагам да се прекръсти пак отбора ... Този път да сте ОФК Локомотив Пловдив! Така всяка година ще имате сигурен бюджет от няколко милиона заложени в общинския бюджет, никой няма да каже и копче за това колко пари дава общината за вас (не че има нещо лошо в това .. все пак финансира спорта в Пловдив) и НАЙ-ПОСЛЕ ЩЕ МОЖЕТЕ НА 100 % ДА СЕ НАРИЧЕТЕ ПЛОВДИВСКИ КЛУБ!!
goche
на 06.09.2013 г.
Ботев, като концесионер на базата в Коматево, освен мащабната инвестиция, има тежки финансови задължения. Еднократно се плаща на Община Пловдив 10 000 лв. и две години след подписването на договора ежегодно трябва да превежда 3% от брутните си приходи от базата на градската управа, която сума обаче не трябва да бъде по-малка от 25 000 лв.
terro1912
на 05.09.2013 г.
Улав, подлеза на централна гара, трибуна Спортклуб, трафопост, осветление, а сега и искане за трибуна!?- посочи ми друг клуб в Пловдив, който да е получил и половината!
U Mad Bro
на 05.09.2013 г.
Не долавям логиката на жълтите. Ми дайте примерно да бутнем стадиона на "Левски", защото не го пълнят ? Същото важи и за много други отбори. Вие при Христола пълнихте ли си стадиона ? Защо тогава не го бутнахме и него на половина ? Заредете се с настроение и мислете по трезво, все пак предстои дерби :)
bart69
на 05.09.2013 г.
Нито общината нито гражданите на град Пловдив ги е*бе за лайнарския стадион.ЗАКРИВАЙ.
iskcoclxdcx
на 05.09.2013 г.
след като общината ще строи Бесика,тя ще помогне и на феновете на най-новия клуб в а група,като пуска допълнителни рейсове от скутаре,рогош,м аноле,манолско конаре,ягодово, долни и горни воден,първенец, марково,прослав ,коматево...и др.С това действие общината смята че ще спомогне за безпроблемното придвижване на феновете на Сдружение металикъ-ботевъ 2010
poto
на 05.09.2013 г.
Жълтите наркомани много са се надъхали нещо, да ви дам ли един Жокер жълти крекери... общината ще помогне, и колкото и да плюете и да кълнете няма да промените нищо !!!! Винаги ще си останете безгласни букви, вечно втори, вечно надвикани на собствения им стадион, вечно на къра и с междуселския транспорт!!
Bone
на 05.09.2013 г.
Малко ли помощи им давате на циганите,малко ли къщи им построихте и махали им асвалтирахте,че сега и трибуни ще им строите с парите на пловдивчани.Пълен абсурд!
LOKO FEN
на 05.09.2013 г.
Най-правилно е на всички по равно.4 отбора четири суми.То от сега почнаха едни хленчения, едни селски изцепки,а ни честити победите ,а жълтурчета?!Злобата е лошо нещо,еййй!Ако трябва трибуната да е без козирка.Ние сме отбор с достойнство и това да бъде заевено от нашите фен фракции.На всички по равно!Само Локо и само напред и нагоре!
чичо Делю Пеевски
на 05.09.2013 г.
Аз не искам Общината да помага на отбора ми и после да сме за смях на най-долната и гнусна прослойка от оществото на града ни! Искам истински бизнесмен начело на отбора ми. Не отроче на някакъв червен помяр/боклук или циганин псевдо банкер. На всички псуващи от доло, ще си останете с храстчетата по "трибуните", Пясъчник "Изток" и заемите за базата. Не циганите, вие не си плащате сметките! Почвайте работа върху новата емблема!
Jako
на 05.09.2013 г.
Жълтурът Иван Тотев много да внимава, за да не го изметем предсрочно, като във Варна! Да си поема ангажимента към общинския стадион Локомотив, защото Пловдив няма нито един качествен! И най-лесно и най-бързо ще стане точно стадион Локомотив!
iskcoclxdcx
на 05.09.2013 г.
стадиона е на общината и тя трябва да се грижи за него (това няма как да го разбере човек който се е оцапал вече от турските пари)
Венци 65
на 05.09.2013 г.
Да напомня само,че стадиона е собственост на общината и тя е длъжна да го поддържа в състояние годно за употреба,както по закон е длъжен всеки да поддържа своята собственост в състояние,което не застрашава околните.
Total Chaos
на 05.09.2013 г.
Общината, гответе се за прокурор за безстопанственост и немърливо отношение към общински имоти. Кой позволи да се бутне трибуна на общински стадион, при положение, че няма пари за повторно изграждане?
джони
на 05.09.2013 г.
дори и да не стане,само заради това че се споменава такъв вариант за далавера трябва да хвърчат оставки!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ilian Welew
на 05.09.2013 г.
АКО ТОВА СТАНЕ, ТОТЕВ ДА СЕ ГОТВИ ЗА ПРОТЕСТИ И СВАЛЯНЕ!
Chanz_1912
на 05.09.2013 г.
Не искам да тълкувате изказването ми като заяждане, но Общината няма да даде близо милион лева за трибуна /независимо на кой отбор/ по много обективни и субективни причини. Колкото и да се майтапим помежду си малко ми е кофти, че спекулират и Марешки, и Общината с истинските фенове на локото. Благодаря на всички фенове на Локомотив, който ни поздравиха от сърце за новата ни база.
Sims1
на 05.09.2013 г.
Ще дават нашите пари за циганската трибуна?!?!?! Не знам дали осъзнават общинарите какъв автогол ще си вкарат! Не стига, че заради тях по-висок ток и вода плащаме, ся и трибуна да им строим с нашите данъци! Гнусно племе, свикнало вечно да точи...паразити!
oriona
на 05.09.2013 г.
От дълбока древност до наши дни, ЦИГАНИ-това сте вие!!!
FORZA LOKO
на 05.09.2013 г.
Абе аз немога да разбера тия жълтури защо са толкова озлобени и комплексирани.Първо на първо тях ги издържа една етническа партия с нашите пари и аз съм недоволен да плащам тока на цигани и хореографиите на жълтите ама кво да се прави тва е друга тема САМО ЛОКО И Х*Й ЗА БОТЯФ
смърф
на 05.09.2013 г.
Друго си е турската лира. На жълтурците кой ли не се опита да им помогне, но накрая лирите на бея ги спасиха. БКП, Дража, военните, Петърчо, Слафчо .... Кво да говорим повече. Доган, Местан, Делян и Цветан , там е истината карначета.
мюнхен
на 05.09.2013 г.
най ме кефи израза- Може .което си е чисто и просто марешко обещание,което не става.
bufera1988
на 05.09.2013 г.
Спокойно бе,пернати гадини,и за вас има пари,но не ги търсете от община Пловдив,а от община Раковски.
Митко Ботевиста
на 05.09.2013 г.
Да им ги удържат от наема за стадиона за колкото време е нужно тези пари, а не от данъците на всички пловдивчани. Така е най-справедливо.
Jako
на 05.09.2013 г.
От Веселин Марешки е заявено целево дарение за строеж на трибуна в размер на 1 000 000лв. Под тази форма и със задължението на общината да изпълни волята на дарителя, тези средства трябва да се вложат по предназначение без да им се начислява ДДС. Тези пари стигат за изграждането на конструкцията, като може да се наложи известно препроектиране. За помещения като музеи, фен-магазини, както и за козирката, ще се намерят допълнителни спонсори по същия принцип! От общината да не се ослушват, а да обявяват конкурс за фирма-изпълнител и да действат!
Joro1912
на 05.09.2013 г.
Не стига,че тока им плащаме,ами и трибуна ще им строим с общински пари
terro1912
на 05.09.2013 г.
ТРЕТО!!! - След като Община Пловдив ще помага, защо не даде парите на Спартак и Марица, след като на малцинствата им направи осветление и трибуна??? Плащаме тока на мангалите, плащаме им водата....СТИГА - аз съм против парите от моите данъци да отиват за кюстендилските навлеци!!!!!!
Филипопoлис
на 05.09.2013 г.
ЖълТурски контрапротест срещу Пловдив!
terro1912
на 05.09.2013 г.
Второ, лилави кондуктори! - Цветан Василев и съпругата му проф. д-р Антоанета Василева, декан на факултет "Международна икономика и политика" в Университета за национално и световно стопанство в София (УНСС), са ктитори на Църногорски манастир "Св. св. Безсребреници и Чудотворци Козма и Дамян Асийски". Според Вас с турски пари ще се изгражда ли български манастир!?!?!? ЕЛЕМЕНТАРИ ЛИЛАВИ
terro1912
на 05.09.2013 г.
Тъпи ми Жако, ще започна с теб! - В даден момент е възможно в Корпоративна Търговска Банка да са били 80 % от парите на държавата, но те са едва 18 % от капитала на банката - разбираш ли разликата, елементар лилав!?
iskcoclxdcx
на 05.09.2013 г.
малее малеее селяните полудяха,нямали сме нужда от трибуна стадиона не се пълнил,издържали ни...малеее селяци прости на мача с любимец колко бяхте,с гоце делчев колко бяхте???????вас с какви пари ви издържат бе турски подлоги????с държавни,а те от къде идват бе селски буци прости.ей за това започнаха на все повече стадиони да ви освиркват и почти всички в България ви мразят вече и за това ще ядете бой до спукване от буферите където ви хванат,АКО ВИ ВИДЯТ ИЗ Пловдив
Жълт Пловдив 1912
на 05.09.2013 г.
ЦЯЛ ЖИВОТ НА МИЛОСТИНЯ ДОЛНА ЦИГАНСКА ПАПЛАЧ!
Йаско
на 05.09.2013 г.
И без това нищо няма да стане със стадион Пловдив поне стадионите на двата клуба да се оправят за да приемат и националния и международни мачове.
Hero
на 05.09.2013 г.
То с тези пари може много да се направи, а вие - в трибуната да се налеят. Вместо това защо не се построят няколко площадки за деца, да се украси града с нещо, да се запълнят дупки - ама не - трибуната е с приоритет, защото еди кой си иска да вика и да псува от там по някой друг...
Specter
на 05.09.2013 г.
Докато Ахмед Доган, Караибрахима, Бюреков и 500 кила живо месо Пеевски ви издържат с държавни пари до тогава ще е така, а и след това! А тея селски данъкоплатци по отдолу първо да си платят данъците и после да скимтят пък и никой не им иска мнението да си го дават в общините Куклен, Раковски, Садово, Кричим и Сопот.
fencho
на 05.09.2013 г.
Нека общината ги дофинансира проеката, но Локомотив да плаща подобаващ наем за стадиона, като стоят така нещата. За сравнение Нефтохимик миналата година плащаха по 5-6 хил. лева за мач на стадион Лазур. Феновете да си пълнят трибуните и всички ще са щастливи!!! Само, че ме съмнява, че Марешки и половината пари няма да даде, а ги пуска тези фитили защото си мисли, че няма кой да дофинансира строежа. А ако даде половината ще трябва да изпишат само половината от името му.
103 г Гордостта на Пловдив
на 05.09.2013 г.
Нека ги дадат тези пари на Марица и Спартак.Докога ще издържаме мангалите.....
Пано
на 05.09.2013 г.
Аз като данъкоплатец на община Пловдив,съм твърдо против с моите данъци да се построи ненужна трибуна,казвам ненужна не защото съм Ботевист,а защото наистина нямат нужда от нея,аз разбирам стадиона им да се пука по шевовете,и тогава да кажат,че им трябва трибуна,но на вечно празният Лаута няма нужда от подобна инвестиция.А пък да не забравя кмета,че ще дойдат като нищо изборите,и подобни харчове на общински пари могат да му подлеят вода.
ПетАк ШЕСТаков
на 05.09.2013 г.
Нека помогнат от общината, така като помогнаха и на сдружението за базата им в Коматево.
batyonko
на 05.09.2013 г.
Не съм съгласен моите данаци и такси да се използват по този начин!
desy73
на 05.09.2013 г.
Така се и очакваше. Сега ние всички ще постоим трибината на м******лите. А после те ще се бият в гърдите - както винаги.
103 г Гордостта на Пловдив
на 05.09.2013 г.
ЦИГАНИ КРАДЛИВИ!!!
iskcoclxdcx
на 05.09.2013 г.
евала на общината,а на жълтурците да им кажа че ще се изчака да открият трибуна истанбул и после Бесика,за да може поне в едно отношение да сте "първи"
103 г Гордостта на Пловдив
на 05.09.2013 г.
Та кои викате бил отбора на власта
ПетАк ШЕСТаков
на 05.09.2013 г.
БРАВО!
Sport Lisboa e Benfica
на 05.09.2013 г.
направете референдум!!!!на циганките пак общината да им плаща,нагла паплач!!!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!