Официално предложение за учредяване на съвместно акционерно дружество, което да управлява Ботев Пловдив е отправил бизнесменът Цветан Василев, съобщи официалният сайт на "канарчетата". Той е управител на двата основни спонсора на клуба в момента. По-голямата част от клуба ще бъде притежание на Василев, но Сдружението, което се управлява от феновете, ще има решителна дума при най-важните промени в клуба.
Председателят на Управителния съвет на Сдружението, което в момента държи Ботев, съобщи, че предложението от Василев ще бъде обсъдено на спешна среща този петък, 19 ноември. На нея ще бъдат поканени всички членове на сдружението. Точният час и място ще бъдат решени в близките ден-два.
По информация на Plovdiv24.bg бюджетът на клуба ще бъде сериозно вдигнат. До момента Цветан Василев подпомагаше клуба само чрез реклама и спонсорство. Бизнесменът изявил намерение на среща с членове на Управителния съвет, че ако вземе клуба, ще вдигне бюджета сериозно с изкачването на отбора в "Б" и "А" група и смята да го изравни с отборите, в които се наливат най-много пари, като Литекс и Черноморец Бургас. По всяка вероятност това означава, че клубът ще гони призовите места в България, евротурнири, за което ще е нужна и основна реконструкция на стадиона.












Georgi Spasov 74
на 16.11.2010 г.
Много правилно сте го казали......Нека не си испускаме шанса...и друго мисля...няма по лош от кадето и да гледаме от селския,така....нека които има желание..да го направи сега...г-н Василев ни подади ръка и сега пак се опитва дано е за добро,Нека не го разочароваме.....
dioff
на 16.11.2010 г.
Нека не бързаме да гоним човека. Така или иначе практиката в Ботев към момента дава резултати във В, но факта, че нито един отбор в света не работи със сдружение показва, че решението за бъдещето е едно АД. А дали ще е той, това ще се реши според договорката.........
Eдин отбор
на 15.11.2010 г.
Ами по-долу имаше един коментар , с който съм напълно съгласен - че така или иначе по наредбите на БФС догодина в Б група трябваше да се учреди акционерно дружество. Да сдружението ако да речем нарастне на 300-350 души без проблеми ще учреди такова с капитал да речем 72000 лева, но какво са 70-100 хиляди за издръжката на отбор дори във "В" група? В петък ще стане ясно какви са намеренията на Цв. Василев и ако наистина има дългосрочен инвестиционен план и стратегия за развитие на школа, набиране на отбор, който да се мери с лидерите в шампионата и реконструкция на стадиона не виждам защо да отхвърляме подобен жест. Разбира се и рискове винаги има ако в едно дружество има един мастит основен акционер да обсеби изцяло вземането на решенията, но няма ли ги и ако си останем както сме сега и спонсорите изведнъж да загубят интерес? И още нещо именно влизането на сериозен и финансово стабилен акционер би запазило отбора и неговите таланти вместо да ни обикалят през месец хиените на Гриша Ганчев, Батков и Титан.
Rokambol
на 15.11.2010 г.
Работих в Корпоративна Търговска Банка 4 години.И мога да ви кажа ,че Цветан Василев е точният човек за нашият любим Ботев.Човекът е страшно сериозен,каквото е обещавал си го е изпълнявал.Страшно находчив, умен и интелегентен мъж.И да знаете че той няма да се захване с нещо ,което ще изхвърли скоро понеже му е омръзнало.Преките ми впечатления от него са ,че този човек докарва нещата докрай и иска винаги да е най-добрия.Хубавото че наистина успява във всяко начинаие.Твърдо ЗА него.Това е човека .БОТЕВ ПЛОВДИВ ЗАВИНАГИ
Митко 1
на 15.11.2010 г.
На примависта предложението ОК. Но трябва да имаме едно на ум -страдахме много и да не се повтори същия сценарии.
Kindzadza
на 15.11.2010 г.
Да изчакаме до петък,има много време.Сега всички реагираме емоционално,само че като се сетя колко сме били лъгани от онзи (на който не мога да му спомена името,че ме е гнус),и се замислям,че емоцийте трябва да останат на заден план.Ботевистите сме интелигентни,умни хора, и съм сигурен,че сдружението ще вземе най-доброто решение за всички нас. Радващото е ,че очевидно името БОТЕВ ПЛОВДИВ действа като магнит! Колкото и да не им се иска на някои отрепки,ще ни има и ще бъдем фактор,какъвто винаги сме били!
pettrro
на 15.11.2010 г.
Деликатна е ситуацията- човекът иска власт в отбора- като си дава парите, той да взема решенията и да носи отговорност. Когато е само спонсор и УС взема решенията, може съвсем спокойно да не е съгласен с някое такова и да се оттегли изведнъж. Вярвам в членовете на общото събрание да се вземе възможно най-доброто решение, но лично за себе си смятам, че правилният път е АД. Далече сме още само с фенски пари да се издържа клуб с претенции, а и разходите постоянно ще се увеличават с лицензии на стадиони и други. Без сериозен и платежоспособен собственик не виждам как ще успеем.Спонсорите, според мен, са склонни да дават само ограничени суми- свързани с текущи разходи, реклама и др. Съвсем различно е да си собственик сам да решаваш за какво си даваш парите и тогава, ако си добронамерен да"развържеш кесията" и даже на свой ред да търсиш други спонсори. Да се молим на Господ да няма филма Селския-2. Нека УС да вземе мъдро, неемоционално и възможно най-благоприятно решение, но пак казвам в Бг. без сериозен благодетел не става сериозен отбор, без значение дали той е явен или в сянка. Бог да пази жълтата идея и само напред, но с разум. Толкова години се изгубиха, че ще е страшно да се обърка нещо точно в този момент. Напред Канари!!!
Miti
на 15.11.2010 г.
ПФфф незнам вече какво да мисля хем искам да има много пари в отбора хем ме е страх да не попаднем на още един ИЗРОД . Според моето скромно мнение ако Василев вземе клуба да е всичко 50/50 Публика - Президент (за да не останем отнова на улицата по бели гашти)
Ахил
на 15.11.2010 г.
Интересно е как хората обиждащи в темите на съгражданите се възмущават на себеподобните си досадници,навлязли в собствените им теми.Нямате ли срам???Как неразбрахте,че сте едни и същи палячовци,комплексари и лумпени.Спрете да засаждате омраза в града ни!!!Ще ходят те да се бият,само излагате отборите си.Никой не ви иска!
gergele
на 15.11.2010 г.
Фен съм на БОТЕВ през целият си съзнателен живот и искам да сме там, където ни е мястото, но не само да вегетираме в А-група, а да сме фактор в шампионата. За целта са нужни много средства, които няма как да се набавят по сегашната схема на финансиране. Мисля, че това е човекът който може да ни върне там където ни е мястото, но най-важното е да се направи така новото АД, без значение на дяловото участие, че никой да не може да взима еднолично решение иначе си вкарваме нов ХРИСТОЛОВ в управлението и на дали този път ще можем да възкръстнем.
sid
на 15.11.2010 г.
много идеи и много предложения , някои от тях логични но има и доста които си личи че са от хора които и понятие си нямат от бизнес взаимоотношения - например относно разпределението на процентите някои претендират за40-50% но драги ми приятели сещатели се че това автоматично означава че при един бюджет от 3-4милиона сдружението трябва да осигури пропоционално на процентите си средства . за това ви казвам че не е важно кои колко процента държи ,а условията залегнали в устава на АД-то тогава дори и само с 1% можем да устоява ме позицията си и да имаме блокираща квота по важни за нас въпроси . затова моля хора които нямат нужните познания в тази област да не дават мнения граничащи с комичното.
ЗУМА
на 15.11.2010 г.
Какво става?! ЩЕ ИМА ЛИ СДЕЛКА???
PeterA
на 15.11.2010 г.
Човека иска да инвестира в Ботев!А един успял човек няма да си заложи парите и най-вече името на губеща карта.Така,че няма какво да се коментира тук-ЗА!
Kindzadza
на 15.11.2010 г.
Скапаните буферчета които доскоро прокламираха уважение и едва ли не обединение пак изпълзяха от дупките.Явно новината ,че богат човек (по-богат) от техния осеменител,иска да инвестира в отбора на Пловдив не им се понрави.Спокойно умрели душици,всичко се връща! Аз съм за,не би било дбре да отхвърляме подобна оферта,без пари няма да я докараме до никъде
Est 1912
на 15.11.2010 г.
С Цветан Василев Ботев Пловдив отново ще е шампион!!!
Sasho 2
на 15.11.2010 г.
Пак ще кажа че съм за и ще се мотивирам.Да се огледаме и вгледаме в ръководствата на така нарече ните водещи отбори в А група и да си направим сметка кой е по свестен от Ц.Василе,Гришата ли,Събев ли,Батков ли,Гигов ли,Коко ли,Варненската ММ ли или боклучиите от армията.Място за сравнение няма нито като репутация нито като образование нито като статус в обществото макар че не се показва тук и там и не ръси тъпизми като В Стефанов който всички знаем от къде и как тръгна.Така,че......бих предпочел него пред всички които изброих.
смърф
на 15.11.2010 г.
Хич не му се връзвайте на тоя банкер. Имате си сдружение с началник, имате си и достатъчно фенове , които дават по 240 лв., след някой и друг ден и рейса ви пристига , селекцията ви е шестица, жънете победа след победа, кво ви трябва таралеж в гащите да си вкарате.
Sasho 2
на 15.11.2010 г.
Ботевист отвсякъде съм птичката един път каца на рамото,финансов гръб е задължителен по богат няма да намерим,образован и за момента кристално име и репутация.Голям футбол се прави с много пари а не с гол ентусиазъм.Погледнете стадиона базата детските и юношески гарнитури.Милиони пичове са нужни,а не нашия мижав чл.внос.Аз съм за.Пък и няма луди мангизлии с име и репутация да си ги заложат ей така като се знае в цяла Европа как разнасяхме селския бек от Брягово ако не са лоялни към тези за които е създаден един велик отбор......вярната ни публика.Само ,Ботев, и дано пребъде от поколения за поколения и........в Европа.
Toi ne umira
на 15.11.2010 г.
Без много пари няма как да стане, аз съм за.
Rezon
на 15.11.2010 г.
Напълно разбираем е страхът да не се окажем отново в ситуацията, както беше при Селския. Затова и се предлагат варианти 51% акции за феновете и 49% да бъдат в едни ръце. Тогава нека по-подробно да се спрем върху личността на Цветан Василев. Справката в интернет ни показва, че този човек не се е пръкнал току така случайно със спечелени пари, а е минал много сериозна финансова школа и съвсем аргументирано през последните няколко години е отбелязван като банкер №1 на България. Известно е, че банкерите са разумни хора, не си играят с огъня при инвестирането. Нещо повече - дори и в условията на криза той успява да увеличава своя капитал. Което ще рече пълна противоположност с личността на Селския. Това означава, че ако се приеме от членовете на клуба офертата на този проспериращ банкер, нашият любим Ботев не само юридически ще се завърне в професионалния футбол, но и ще може в най-скоро време да изгради съответната материална база за пълноценно развитие на своя професионален статут. Знаем, че досега издръжката на нашия клуб се осъществява именно от него, което достатъчно убедително показва неговата привързаност към ботевската идея. Но при запазване на сегашното положение и отхвърлянето на оферта, каквато не идва всеки ден при нас, рискуваме много с бъдещето на ботевския футбол. Затова не виждам никакъв смисъл да се акцентира върху тези разпределения 51% на 49%, защото напълно достатъчно ще бъде за феновете да притежават блокираща решенията квота независимо от нейния размер. Разбира се, ако господин Василев поеме върху себе си достатъчно големи ангажименти да инвестира солидно в развитието на ПФК Ботев Пловдив. Никой от нас още не познава детайлите на тази оферта. Затова нека на събранието на членовете на клуба тя да бъде достатъчно подробно изложена и да се предостави възможност да бъде обсъдена, да се зададат въпроси и се отговори на тях лично от господин Василев или от упълномощен негов представител.
soniblack
на 15.11.2010 г.
Сдружението 51%,Цецо Василев49% иначе ВСИЧКИ ПОМНИМ КАКВО СТАНА.....КАНАРИ НАПРЕД И НАГОРЕ
poto
на 15.11.2010 г.
Ехааа 500млн. 600млн милярд, два, три.... суми напълно отговарящи за отбор от селата :):):):)
richi
на 15.11.2010 г.
Няма какво да го обмисляте, ако не вземете сега подадената ръка, той може да се откаже и от рекламите.Във Б група(вие вече сте там)трябват повече пари, от колкото сега разполага клуба.Трябват ви нови попълнения, защото там няма да играете с Габровница.Трябва да се помисли и за базата,за ДЮШ и така нататък.Не съм страна която може да ви дава съвети, но ако беше моя отбор в това положение, щях да приема.Само Локо.
dagger
на 15.11.2010 г.
Цветан Василев е петият най- богат Българин ... [b]5. ЦВЕТАН ВАСИЛЕВ Предполагаемо състояние: 505 000 000 лв. Участия във фирми: Бромак ЕООД, Технологичен център - Институт по микроелектроника (ТЦ-ИМЕ) ЕАД. Участия в публични компании: Корпоративна Търговска Банка АД - около 80 % на стойност около 410 000 000 лв. От 1995 до 1999 г. е началник на управление .Валутни операции и ликвидност" в Централна кооперативна банка. От 1997 г. е член на съвета на директорите на банката. За кратко е началник-управление "Пазари и ликвидност" в ТБ България инвест /сега ТБ Алианц България/.[/b]
dagger
на 15.11.2010 г.
Добре де, при условие, че до година като влезнем в Б група ще трябва да се преобразуваме във АД и тогава ли ще трябва да мислим за всичко - за финансова подкрепа, за бази, за ДЮШ, за заплати ... Да не забравяме, че Цветан Василев подаде ръка в най- трудният момент на Ботев, бих казал, че Благодарение на него стигнахме до тук, защото парите са от него и всичко до сега е коректно ... Мисля, че това не е прах в очите, но няма да правя пребързани изводи още ... Аз съм ЗА, всичко ще се реши в Петък!!!
bobtail
на 15.11.2010 г.
И ви носи скъп дар , един тир с чалми ! Честито !
max_danieli
на 15.11.2010 г.
Трябва да знаем каква ще е ползата на Василев от Ботев, защо иска отбора, как смята да печели от него, защото ако му е все тая по добре Сдружението да си запази 51% от акциите, а на него 49%, и всички решения да си се взимат от Сдружението. Тогава ще съм с 2 ръце и 2 крака ЗА, щото все пак хората дават 240 лева на година и изведнъж друг започва да взима решения, които могат пак да ни завлекат към гроба. И тогава ще питам аз защо правихме Сдружение с участие на феновете с членски внос в него, след като дефакто те няма да имат право на глас?
owow8585
на 15.11.2010 г.
Айде дал боже да стане това! Ботев отново в Европа!
PB
на 14.11.2010 г.
Дано...дано до 2-3 години Пловдив да има два силни и финансово обезпечени отбора в челото на класацията.Градът ни го заслужава,а и много неща ще тръгнат нагоре при евентуални успехи.Като например базите...
Gaden Smurf
на 14.11.2010 г.
дайте отбора на тоя и как бат митко ще се завърне на бял кон с Василев :Д
nib
на 14.11.2010 г.
и аз съм за
super1912
на 14.11.2010 г.
твърда ЗА сега е момента. Птичката веднъж каца на рамото - Цецо Василев е точният Човек! Напред мой БОТЕВ.
Bultrasa1912
на 14.11.2010 г.
Аз съм ЗА , но нека да не прибързваме ...
Фелибелията
на 14.11.2010 г.
Емоционално съм "ЗА". Но не трябва ли да се обмислят нещата? Дали ще е Цв. Василев, дали друг... Важното е да милее за БОТЕВЪ, да го има за нещо свято. Да не се окаже новият гробокопач. Защото при пореден срив измъкване няма! Да не се избързва! Имам предвид условията, при които клубът ще се управлява от тук нататък. Сдружението трябва да запази сферите си на влияние.
Radovasto
на 14.11.2010 г.
Нищо още не е решено! Нека не прибързваме с фанфарите, а да се запознаем в подробности с предложението и да го приемем ако е добро. Мисля, че е редно на събранието в петък да присъствува и представител на Цветан Василев.
bboy1912
на 14.11.2010 г.
Аз съм на по-негативно мнение, защото ще вземе да фалира и пак ще ни докарат до никъде.
kocety1912
на 14.11.2010 г.
Аз съм ЗА ,не трябва да се отхвърлят такива сериозни предложения,защото на всички е ясно,че Сдружението не може да издържа клуба на високо равнище,така,че нека внимателно де се разгледа офертата и наистина да се вземат мерки, за да не се случват неща като по времето на ДХ-С! НИЕ ПАК ЩЕ БЪДЕМ НА ВЪРХА - ТОВА Е НАШАТА СЪДБА И НАЙ ВЕЛИКИ НА СВЕТАА !!
VIVABOTEV
на 14.11.2010 г.
ТВЪРДО-ЗА ПРЕДЛОЖЕНИЕТО-и без това като влезем догодина в професионалния футбол-ще трябва да се преобразуваме в АД-а от това по-хубаво предложение-здраве му кажи-вижте само нашите черно-бели съграждани какви тръпки ги полазиха от тази новина-ще станем господарите на БГ до няколко години
Botev74
на 14.11.2010 г.
жси4ко е ри6ено трябва да стнем АД и готово
Ивайло Михайлов - тенор
на 14.11.2010 г.
Апелирам да е в удобно за възможно най-много членове на Сдружението време. Според Устава 51% от кворума в залата могат да вземат това решение. Т.е. ако се съберат 100 човека /от 200 и нещо/ - 51 могат да решат съдбата на клуба, независимо в коя посока. Не коментирам възможното решение, а как то да бъде взето от възможно най-много хора. Може и да бъркам-ще чета пак Устава.. Но повече хора ако я' поемат тази отговорност-по-добре! Затова, ако е петък, да е по-късно, когато членовете на сдружението не са на работа.А също имам нужда да чуя повече мнения и да го обсъдя с други хора. АЙ, КАНАРИ! НАПРЕД И НАГОРЕ!
БОТЕВ 1912 Завинаги
на 14.11.2010 г.
аз пък съм против някой да дърпа конците в отбора освен членовете на сдружението киа са отговорили че искат професионален отбор догодина това ще се случи ще налеят много пари ще се сключи дългогодишен договор както те искат и ще ни оправят стадиона разбира се че е добра оферта но ако решенията се взимат заедно с членовете на сдружението и да не може не действа без съгласието им съм за
Швейк
на 14.11.2010 г.
Айде честито!
Rezon
на 14.11.2010 г.
Все повече се убеждавам, че това е твърде сериозно предложение, което идва много, ама много навреме! Ще ни е нужна качествена селекция през зимата, силна подготовка през зимната пауза със задължителен лагер и в Анталия, където се събират много отбори от Европа и лесно се уреждат контроли, от които ще имаме нужда. Предстои ни и голяма реконструкция на стадиона, за да покрие всички стандарти на УЕФА! А всичко това са инвестиции, които се измерват в много големи суми като пари! Цяло щастие е, че точно в такъв момент получаваме много сериозно предложение! Аз съм ЗА!
dfL
на 14.11.2010 г.
Вие нормални ли сте уе? Толкова години се борехме да се оттървем от един акционер.. откъде сте сигурно че тоя няма да си направи реклама за предстоящите избори и след това да спре кранчето. Може да се приеме неговата оферта, но при положение че членовете на сдружението да взимат решенията чрез гласуване както е сега. Не само той да решава какво става.
Jako
на 14.11.2010 г.
Здравейте другари комунисти! Ами какво по-подходящо за армейската ви свинщина от ДПС-ар да ви е господар! Добавете в еммблемата си и полумесец, за да сте в синхрон с новия си спонсор! Отборът на ДПС и Ахмед Доган в Бълтария!
t7h7m7
на 14.11.2010 г.
Лично аз съм ЗА въпреки,че не съм член на сдружението,но нека г-н М.Бакалов и другите 240 членове вземат вярното решение.УСПЕХ и САМО БОТЕВ
Coverdale1912
на 14.11.2010 г.
Аз също съм твърдо ЗА! И както по долу казва Пекст, сега е момента това да се случи.
inspirers
на 14.11.2010 г.
Хора това си беше въпрос навреме.Ц.Василев и сега издържа отбора - да не мислите, че с по 240лв. от 250 човека може да се издържа отбор.Хайде да мислим реално и да не се правим на многоо велики.Нали знаете,че опре ли работата до сериозни инвестициии всички бягат.Сега е момента!!!
BotevplovdivForever
на 14.11.2010 г.
Мен ме учуди едно нещо, в сайт за богатите хора на България се пише, че споменатия по-горе Цветан Василев има в сметката си 335 милиона... това ме притеснява, но от друга страна би било много хубаво :) Напред Канари!!!
niky
на 14.11.2010 г.
добро предложение,сериозно като за голям отбор какъвто сме,дано се вземе най-доброто решение за клуба,само БОТЕВ!!!
julta knijka
на 14.11.2010 г.
твърдо съм ЗА, но трябва така да се направи схемата, членовете да имат право на глас при важни решения, най-вече за продажбата на футболисти и да се гласува за председател на АД-то примерно на 3 години
Ботев 1912
на 14.11.2010 г.
Човека има много пари и може да направи големи неща за нашия любим Ботев Пловдив. Ние пак ще се върнем на върха!
ПЕКСТ ПЕКСТ
на 14.11.2010 г.
Сега е времето да се обмисли всичко добре! То беше ясно че ще се преобразуваме, явно човека иска до лятото да се изпипат нещата! Селекция, лагери, стадион, неможе след като свърши сезона да се започва всичко, както тази година. Нали се сещате че шоплука се намесва, не е на местно ниво като във В група! Нека се вземе правилното решение! Според мен предложението идва много на време!
Бултрас12
на 14.11.2010 г.
Какво ще мислим.Друга алтернатива,ако искаме челни места в А група,няма.Сами с по 240 лв. на месец не можем и Б група да минем.Има нужда от сериозен инвеститор-той сам се предлага, и да му откажем ще е грях спрямо БПФК.
georgipozharliev
на 14.11.2010 г.
Със сигурност сме тръгнали в добра посока и по правилен път,но това няма да ни е достатъчно в "А" група!Мисля ,че трябва сериозно да се помисли върху предложението!
yellowblack
на 14.11.2010 г.
Оп, оп. Чакайте малко. Кое му е толкова спешното та още този петък да се срещаме. Днес се споменава за предложението и след 5 дни да се срещаме за да се решава. Най-вероятно преложението е много добро и най-вероятно ще се приеме, но нека всичко стане подредено. Да се обсъди спокойно, да се види какви ще са гаранциите за сдружението и тогава да се решава. Иначе ще прилича на нещо предварително подготвено.
Топлева
на 14.11.2010 г.
В събота трябва да не бързаме емоционално с решението си! От това зависи бъдещето на отбора.
Донев 1912
на 14.11.2010 г.
НАПРЕД МОЙ БОТЕВ , аз съм ЗА , не трябва да се отхвърлят такива сериозни предложения , защото на всички е ясно, че Сдружението не може да издържа клуба на високо равнище , такА че нека внимателно де се разгледа офертата и наистина да се вземат мерки , за да не се случват неща като по времето на ДХ - С! ПЛОВДИВ Е САМО НАш!!!!!!
Phenomenon
на 14.11.2010 г.
Да ни взима и Шампиони!
zax
на 14.11.2010 г.
Колегата отдолу е прав. Аз лично ще гласувам "ЗА" или поне в момента мисля така..... Засега няма друг начин. Далече сме още от желаната формула на самоиздръжка. да е жив и здрав човека !!!
dgidgo
на 14.11.2010 г.
аииииииииииииииии канари , от кога е чакам тази новина , ботев пловдив отново в европа да играем с най големите
Rezon
на 14.11.2010 г.
Действително, основните средства за издръжката на клуба ги осигурява Цветан Василев. Който плаща, той поръчва музиката. Каквото решат членовете на Сдружение ПФК Ботев Пловдив, това ще бъде. Искаме или не искаме, ще трябва да приемем това решение, което те ще вземат в събота. Теб обичам Аз, Ти си най-Голям, ...! Без Ботев няма България!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!