Изпълкомът на БФС изхвърли три клуба, стана ясно на днешното заседание. Това са "Ботев" (Пловдив), Спартак (Варна) и Рилски спортист. Както е известно, и трите клуба бяха в професионалния футбол, но заради финансови затруднения потънаха сред аматьорите. На практика сегашният "Ботев" е нов клуб, след като старият с президент Димитър Христолов бе изхвърлен от "А" група. Сега същият този клуб - на Христолов, е закрит официално. Спартак (Варна) съществува, но също под ново име в Югоизточната "В" група. Рилски спортист не е дори и в трета дивизия. Ето решението на БФС по случая с трите клуба: 7."Ботев" (Пловдив), Спартак Варна и Рилски спортист са обявени в несъстоятелност и неизплатените им задължения по глоби и такси са гласувани като несъбираеми. На следващия конгрес тези 3 клуба ще бъдат изключени от системата на БФС.
БФС изхвърли Ботев на Христолов, Спартак (Вн) и Рилски спортист
© Plovdiv24.bg












Seifi
на 18.12.2010 г.
Един Ботевист написа "Обичай повече собственият отбор отколкото да мразиш Противника" Аз напълно го подкрепям , ще има винаги глупави и захлупени фенове и на двата атбора тук ева ли някой ще оспори мението ми :) Аз лично като Буфер очаквам Ботев в А група за да има дерби и радост за феновете. Жалко че Христолов едва ли ще си получи заслуженето. Разби един пловдивски отбор , добре че се намериха хора да го въстановят. Пловдив над Всичко :)
Jako
на 18.12.2010 г.
Пловдив трябва да има два отбора н А-група! Както правилно каза някой отдолу, да не се караме, имаме си отбори от Пловдив, по-добре да се подкрепяме! Защото шопите вкараха 5 отбора в А-група, а ние , пловдивчани, сме само с един!? Аз вече няколко пъте казах, ако можете, жълти, купете лиценз на Спартак, а ако не може, догодина сами се класирайте! Важното е Пловдив да има два отбора в А-група и пловдивско дерби, пък на него нека победи по-добрият! Пловдив се нуждае от два отбора и дерби, Локомотив не е цигански отбор, а беше отборът, репресиран от комунистическата машина с фаворит АФД"Тракия"! Затова всички малцинства и етноси, чувстващи се изтеглени на заден план по времето на тоталитаризма, цялата художествено-творческа интелигенция, застана на страната на "Локомотив"! От страна на инспирирания от ОК на БКП, Армия и държава останха само партийните секретари, фатмаци, политофицери, преместили се в града да живеят селяни , а днес - техните деца и вунци и правнуци! Това е истината, но , въпреки това, Пловдив се нуждае от своето дерби!
Terro
на 17.12.2010 г.
Аз не мога да разбера - защо се опитвате да разберете буферите!? Не може човек обичащ безкрайно отбора си, да разбере човек мразещ противниковия. Свикнете с мисълта, че съществуват и такива хора и просто ги приемете:) Само БОТЕВ Пловдив!!!
Rezon
на 17.12.2010 г.
Предлагам да не се караме. Имаме си отбори в Пловдив, трябва да се подкрепяме! От нашите караници печелят шопите. Оставете пикиранията на разни пуберчета без капка внимание! Не си струва.
иван димитров бакуган-1912
на 17.12.2010 г.
не мога да ги ражбера буферите хем искат дерби в А група хем говорят как отбора бил умрял.те първо да си научат годината на създаване тогава да коментират нашата история.дори и аз се обърквам 1926,1936,2001г. или дори не е създавано име локомотив: Спортклуб или Левски-кюстендил опа ВЕЛБЪЖД............ХА ХА ХА ХА
soniblack
на 17.12.2010 г.
ВЪН цска ОТ А ГРУПА.
БУЛТРАС
на 17.12.2010 г.
Да знаеш случайно че Ботев Пловдив е бил държавен първенец 1929.Не е нужно.Както да кажеш на бялото черно.За вас света е черно-бял.Вие сте белите другите черни.Капацитета на мозъчната ти кутия не позволява размисли и тълкувания.
Hacko1912
на 17.12.2010 г.
Локото изтрещяха тотално пак ... абе момчета, гледайте си вашия отбор, моля ви се. успех за купата и малко по-сериозно ако обичате.
highsmoker
на 17.12.2010 г.
Трябва да се забрани да се използват имената на велики личности за имена на футболни отбори! Защо да ги оскверняваме с подобието на футбол,който се играе в България?Все пак това са хора,които са се борили за свободата ни!
t7h7m7
на 17.12.2010 г.
Обръщам се към всички БУЛТРАСИ хайде в понеделник да присъстваме на офциалното отккрване на фенмагазина от 18.00 часа,аз съм там а вие?
БУЛТРАС
на 17.12.2010 г.
В годините до превратната 1944, жълточерният клуб се налага като най-популярното дружество в Града на хълмовете. Ботевистите представляват сърцевината на пловдивското гражданство в пълния смисъл на думата. Имено широката популярност на клуба го съхранява в размирния "след деветосептемврийски" период 1944-1947, когато комунистическия режим последователно заличава другите елитни дружества на Пловдив - Левски и Спортклуб, чрез поредица раздробявания и сливания с други отбори. Преди това пък общоградското му влияние го спасява от стремежите на централната власт да го обвърже с казионната организация "Бранникъ", както това става с Левски Пловдив и Спортен градски клуб (СГК) в периода 1941-1944.В отговор ще ви кажа че има само три отбора които имат в момента имена така както са създадени.Това са Ботев Пловдив,Славия и Левски София.Ботев има едно обединение със Тракийска слава и едно наложено от БКП със Спартак и Академик.При шампионите от Ботев отиват само двама от конкурентният Спартак.Създаден е АФД Тракия.Локомотив е бил ДСО в послествие ДФС.
Bojobg
на 17.12.2010 г.
Така една проста сметка показва кой е любимеца на пловдивчани. В темата за "уж" закритото отборче двойно повече коментари, от колкото за разпадащият се катун защо ли?
смях
на 17.12.2010 г.
защо буферите казват че ние сме нагли и прочие и прочие,били 26г щот тогажа е създаден спортклуб ми хубажо ма що отхварляте парчевич тои е създаден по рано ми после колко вливания и напускания има ама на вас нали тва ви отърва така щее а относно дали сме металик или БОТЕВ ви оставям да глупеете вие друго немойете то си има документи ама вие неможе да четете..И само БОТЕВ гранда на Пловдив
rammstein
на 17.12.2010 г.
това е разликата между ГРАНДА и отборчето на малцинствата...за ГРАНДА всеки говори,интересува се,разпитва и коментира,няма значение че играе с разни тимчета на които им забравяш името след мача...а на кой му пука за лото?на никой освен на букмейкърите в Азия...БОТЕВ нямал нов и модерен стадион,нямал собствен рейс,нямал най-хубавата емблема,бил играл срещу селата...тогава защо не излизате от неговите новини бедни роми?ГРАНДА има най-многобройната и най-вярна публика в БГ,ето това ви е големият проблем,и за зла беда това никога няма да се промени...бегом марш по кофите :)
Sveteca 1926
на 17.12.2010 г.
Винаги си намирате оправдания ,че не било така а било иначе ,когато се отнася за вашето селско отборче , а ние сме Велбъжд и цигани ...Само ще ви кажа че сте най големите селяни с празни глави в Бг. От вас няма по прости ,само конкуренция ви правят вашите жълти приятелки от Миниоро ...те са същите селяни с празни кофи като вас .Вие разчитате единствено на големите си усти и на митовете и легендите ,които си измисляте за смешният ви отбор. Постояно спекулирате с името на Ботев и се правите на големи националисти ,сякаш във вашите редици няма цигани ....то нали с това заблуждавате цяла България Да били сте отбор но от 1967 до 1989 до когато е бил комунизма на власт ,защото той ви е крепил през всичките тези години .През останалото време сте били едно посредствено отборче ...Любимецът на Пловдив е бил Спортклуб в последствие ЛОКОМОТИВ Пловдив ,това е истината . Айде със здраве и САМО ЛОКО !!!
Rezon
на 17.12.2010 г.
А за Цеца Панчаревска пак особена позиция! Вън ЦСКА от българския футбол въобще! К*р за Уефски! Имаме си 4 отбора в Пловдив и нека нашият град да направи всичко възможно да увеличим бройката на отборите си в А група да сме с два или три отбора!
mekia
на 17.12.2010 г.
Стига с това Велбъж ,Сопот и т.н. Пловдив има 4 отбора ,които гадните софианци умишлено унищожават и ние тъпаците нищо не правим освен да стискаме зъби зад клавиатурите.Иначе Цецка си играе в А група при положение,4е дължи маса пари ама е Цецекату и може.Пожелавам весели празници на вси4ки дори и на тези който ме мразят ;)
veli200
на 17.12.2010 г.
статията говори достатъчно ,без коментар
antondusho
на 17.12.2010 г.
БОТЕВ се завръща по-силен от всякога,защото е вече отбора на града и феновете,а нне на някакви симнителни чалга-деятели.
БУЛТРАС
на 17.12.2010 г.
Погледни си историята момченце,защото няма да ми стигне времето да изброя имената под които е играл отбора на когото симпатизираш.Защо мислиш че сте наследници на Спортклуб и как ще коментираш двубоя на 25 юни1939г.ЖСК-Спортклуб завършил 2:11.Дори и победителя е обединен отбор на Атлетик и Караджата.Преди да напишеш нещо прочети за да си спестиш излагането.Успех на отбора който ти е на сърцето
Петичката
на 17.12.2010 г.
Жълтите са лицемери,не заслужават капка уважение.Крякат за Велбъжд,а си мълчат за Сопот.Пеят с "Жоро на море алее алее" и тем подобни глупости,а канят Коко Динев на коледното си парти.Лицемери и комплексари.
ПетАк ШЕСТаков
на 17.12.2010 г.
АФД, ДНА, Тракия, Ботев на Христолов, Сдружения с нестоанска цел 2010, МеталикЪ, Ботев на Нинов до 1999 - голям кармабол!
krakra_84
на 17.12.2010 г.
Един е Ботев от Пловдив!,това е важно, всичко друго е вятър работа. Пътя към славата е жълто-черен, успех Бултраси!
poto
на 17.12.2010 г.
А колко по-различно биха стояли нещата ако нямаше заядливи олигофрени и от двете страни!!! Мен лично боли ме фара кои Ботев умрял, и кои играе във В група, пловдивско дерби трябва да има, и надявам се след 2 години да има. Аз да питам жълтте ни съграждани, докато има изцепки от сорта на Велбъжд или 2001,няма кво друго да очаквате. Ама знам че следващият коментар ще е от някои псевдо фен, или някъв дебил, дет веднага ще изръси глупост!!!
pettrro
на 17.12.2010 г.
Напълно очаквана новина-не виждам кой знае какво се е случило. На мен лично не ми се искаше да стане така, но при наличието на такова животинче-Д.Х.-май това си беше единственият разумен вариант. Колкото за Велбъжд или Металик- всеки сам преценява. За това сме опоненти и всеки си има мнение и трябва да го отстоява.Дано се завърнем бързо в А и ако е рекъл Господ да побеждаваме-тогава нещата ще си дойдат на мястото. Не е лесно в днешно време да се гради сериозен отбор- ето четем и за ЦСКА и за Ч-ц. Успех и весели празници, на всички истрадали фенофе.За Ботев-надявам се и чакам добри времена и само напред. И да се заяждаме още 100г.- все тая.
смърф
на 17.12.2010 г.
Ботев на Христолов, Ботев на Мерито ...... хахахахахаха , след 12-13 години нищо чудно да се появи и Ботев на Лилчо.
dest
на 17.12.2010 г.
Вече официално жълтурите трябва да си сложат на емблемата 2010
Само Локо
на 17.12.2010 г.
ЗАКРИВАЙ! Tой Умря.Бате Митко е герой жълти трътки клати той.
sid
на 17.12.2010 г.
Мите и ти - до три секунди да си умрял
kofko
на 17.12.2010 г.
Сдружението не е ново, а е старото , което Христолов беше забравил да закрие. На практика нов клуб беше АД-то на Христолов. Относно темата- нещата просто си идват на мястото!
sid
на 17.12.2010 г.
добро утро другари цигани ! наспахте ли се добре до кюмбетата буфери комплексирани ?хайде налазваите темата за БОТЕВ - отбора на Пловдив,че нищо друго не ме расмива така както вашите умствени напани и словестни излияния разкриваща откровенна шизофрения и тежка умствена обремененост ! ако не сте ме разбрали с малкото си мозък - вие сте чисто лудички и вегитирате само за да разберете какво аджеба става с жълто-черният тим ! пожелавам ви да умрете до три секунди !
роско
на 17.12.2010 г.
Честито мите, с всичките ти бизнеси така да потръгне!
БУЛТРАС
на 17.12.2010 г.
Любовта на хората прави един отбор голям.Затова и двата пловдивски отбора са големи.Не виждам разлика между Локомотив 1936 и Ботев 1912.Различен е само пътя до сегашното им състояние.Едните влезнаха във А група със указ,другите бяха изхвърлени чрез указ.Важно е че феновете припознаха отбора си.Някои анонимници си избиват комплексите скрити зад анонимността,и обиждайки другите им доставя удоволствие.Тези индивиди имат психологически проблеми.Съперници сме на терена за 90 минути,а през останалото време сме приятели,колеги,съседи.Никой не казва да се прегръщаме , но малко коректност и джентълменство няма да ни е излишно.Войната между двата отбора я водят шепа лумпени и от двете страни.Изминаващата 2010г. беше успешна и за двата градски гранда.Едните се затвърдиха в А група и жънат успехи,другите минават парадно през В група.Ботев ще го бъде винаги защото никога няма да бъде сам.А на критикарите пожелавам щасливо излекуване.
blue sharks
на 17.12.2010 г.
ваааааааааааааааа,смачкайте го този бе канари.
Plovdiv city
на 17.12.2010 г.
На следващия конгрес тези 3 клуба ще бъдат изключени от системата на БФС Т.е. сбогом Ботев.Металик няма място в Пловдив.
Jako
на 16.12.2010 г.
аз това се опитах да им го кажа на жълтурите, ама никой не пожела до ме разбере, и то - на времето!
Jako
на 16.12.2010 г.
аз лично ще се радвам, ако Ботев купят лиценза на Спартак за а-група! Ако има такава възможност, защо Пловдив да не е с два отбора в А-група? Амао след това да млъкнат с Кюстендил жълтите, какквито има вратички в закона ги изполлзваме и ние и вие, айде стига Велбъжд, от 10 години си изкривхте езиците, а и ние няма да говорим за металик и спартак
БОТЕВ 1912 Завинаги
на 16.12.2010 г.
ще се опитам да ви обясня човешки какво закрива БФС четете внимателно и с разбиране : 1. Сегашното сдружение е направено много повече от преди 10 години 2. Когато дойде бряговската крадла направи ново АД защото не искаше да плаща дълговете именно на това сдружение което в момента притежава БОТЕВ 3. БФС закрива христоловото АД което е на името на отбора а не отбора на истинските локомотивци успех на тези тука които са дошли да си чешат езиците като бълват глупости и да дразнят може да си забият един фишек в дивия и да се изнасят а освен това на тези които говорят за лиценза на Спартак - не знам колко пъти трябва да ви се каже че нямаме намерение да го взимаме
Oskar
на 16.12.2010 г.
Спартак Пловдив няма да ви даде лиценз.. забравете за това. Иначе се радвам че се връщате, все пак ми липсва най-якото дерби. Гледайте обаче да не се самозатрийте, че имена не останаха... ще трябва числа да слагате
Botevist_1912
на 16.12.2010 г.
Хахаха кой е умрял бе не се виждате във В група сме повече от която и агитка да е в БЪЛГАРИЯ глупаци! НИЕ ПАК ЩЕ БЪДЕМ НА ВЪХРА ! Колкото и да не ви се иска... :)
rammstein
на 16.12.2010 г.
кой е умрял?онзи който смачка отборчето на пловдивските мангали(думи на Христо Бонев)по посещаемост макар и във В група,a в същото време отборчето със смешното име локомотив не е излизало от шестицата на А...пловдивчани подкрепиха своя отбор в най-тежкият период в неговата история,а КОМПЛЕКСИТЕ и злобата на малцинствата в Пловдив продължават да растат...нали си представяте бедни роми,много скоро когато БОТЕВ се завърне където му е мястото-в челото на А група,колко хора ще има на мачовете му?цял живот с КОМПЛЕКСА :))
Карлос-чакала 1912
на 16.12.2010 г.
А бе вие буферите може да си пишете всичко но ние сме си БОТЕВ-тва е .Може засега да играем в В група но никой клуб от България не е премествал седалищетото си в Пловдив
Bojobg
на 16.12.2010 г.
Мале колко цигани налазиха темата за Ботев отбора на пловдивчаните, а не си коментират темата за напускащи футболисти на циганското отборче!
1912plovdiv
на 16.12.2010 г.
ТОЙ УМРЯ ! ... в Буда Бар .... :))))))
steve
на 16.12.2010 г.
Излишни спорове.Има един новосформиран аматьорски клуб "Сдружение Ботев" играещ във "В" група.Играе срещу отбори без претенции с футболисти за които по важно е колко ракия ще изпият след мача а не резултата от самият мач.Тази новосформиран отбор има една открадната косачка от "Паркове и градини", "нов" автобус под наем който е на 15 години с неумело скрит хасковски рег. номер.Има и един фургон наречен "фен-мол" който ще продава оригинални китайски екипи на отбора. Бюджета му е 1 600 000 лв. но парите ги няма.Новосформираният клуб има и една емблема рисувана в час по рисуване от тройкаджия петокласник. Това е Ботев Пловдив.
Jiii
на 16.12.2010 г.
До всички Локомотивци, било те за тези 1926 или 1936 година. Нека сравним резултатите на двата клуба в wikipedia, първо като фен на Ботев естествено: Ботев Пловдив : Клубни успехи 2 пъти шампион на България - 1929, 1967 2 пъти вицешампион - 1963, 1986 12 бронзов медалист - 1930 (3 място), 1943 (3 място), 1957, 1961, 1981, 1983, 1985, 1987, 1988, 1993, 1994, 1995 2 пъти носител на Националната купа - 1962, 1981 8 пъти финалист за Националната купа - 1947, 1956, 1963, 1964, 1984, 1991, 1993, 1995 Носител на Балканската клубна купа - 1972 Носител на "Купа Тримонциум" - 1943, 1984, 1987, 1989 Градски първенец на Пловдив - 1926, 1927, 1928, 1929, 1930, 1936, 1939 Областен Първенец - 1926, 1936, 1945, 1947 Локомотив Пловдив Отличия [редактиране] Шампион на България (2004) Носител на Суперкупата на България (2004) Носител на Купата на Съветската армия (1983) Вицешампион (1973) Бронзов медалист Държавното първенство (1941,1969 , 1974 , 1992, 2005) Финалист за Националната купа (1940 , 1942 ,1948, 1960, 1971, 1982) Първенец на Южнобългарската футболна дивизия (1941) Албена Къп (2006) Има ли смисъл да го обсъждаме повече ?! Wikipedia не лъже! Айде да сте живи и здрави, промити мозъчета такива.
ПетАк ШЕСТаков
на 16.12.2010 г.
Лека му пръст! Бог да го прости!
Jako
на 16.12.2010 г.
айде сега, какво е факт? вие сте отбора на дпс, на ирена кръстева и банго васил, вие купихте лиценза на металик и се готвите да гупите лиценза на спартак Пловдив!?
tenata
на 16.12.2010 г.
Изхвърлиха Ботев на Христолов, това ние го знаем и го очаквахме да стане скоро. Естествено за някои от малоумните фенчета на Локо това е сензация и повод за злобеене, нещо което правят непрекъснато. Сегашният Ботев е наследник на отбора създаден 12.03.1912 г. и е бил замразен от селския през 1999г. и е създаден новият Ботев 1912 АД за да не плати дълга на клуба тогава от 600 хил. лева. Ботев Пд си е наш. ЛЮБОВТА НА ХОРАТА ПРАВИ ЕДИН ОТБОР ГОЛЯМ!
Pako_Bulgara
на 16.12.2010 г.
R.I.P.
Бултрас12
на 16.12.2010 г.
Целта на пловдивчани е постигната - гнусното АД на селския умря.Честито!Ботев си е наш,а ние пак ще бъдем на върха.Мижитурките и дребните душици го усетиха от сега и започнаха да лаят,знаейки че скоро пак ще ядат големия жълто-черен.Само Ботев.
for all
на 16.12.2010 г.
Ботев наистина никога няма да умре,но тук не става въпрос за националната светиня а просто за едно футболно клубче,което БЕШЕ едно от многото спортни сдружения носещи името на националния герой!Що се отнася до публикуваното решение,то е ФАКТ,с който се закрива официално фк"ботев Пловдив" и неговата емблема!А това,кой клуб припознавате вие жълтурите,естествено,че той ще е този,който ви изнася! Именно поради желанието ви да ви има,дори се съгласихте да ви притежава едно здружение в лицето на Ц.Василев,който цяла България знае,че той и банката,която управлява в момента са собственост на ДПС а от това по-жалък и срамен факт,едва ли има!? Не е ли срамно,че дори новия клуб,който основахте преди месеци отново носи името на великия Ботев и не е ли ирония клуба носещ това име да бъде собственост на про-Турска организация????????????....................На всичкото отгоре през последните няколко години именно вие,привържениците на сегашния депесарски клуб,викахте "турци" на отбора на Пловдив,Локомотив Пловдив...........??? Сега обаче нещата се извъртяха точно в обратна позиция и "турците" станахте именно вие,жълтурите!....И айде ако имате дори малко чест,което до сега не сте показали нито за мик,не се напъвайте през 2012-та да празнувате 100 годишнина,защото именно тази публикация от отворилия темата е достатъчно доказателство,че сегашния ви клуб няма НИЩО общо с закрития току що "ботев Пловдив!
lauta maina
на 16.12.2010 г.
Лека му пръст
Само Локо
на 16.12.2010 г.
Той Умря!!!
Митко Ботевиста
на 16.12.2010 г.
За мен темата за Селския ще приключи окончателно когато го осъдят и влезне в затвора задълго или когато умре, независимо по какъв начин.
бате джони
на 16.12.2010 г.
Тези 6-7 тъпаци които си мислят че са фенове на локо и пишат постоянно в темите на Ботев са просто едни много, ама много прости и бедни душици и не мисля ,че трябва да им се обръща внимание. Те са тук само за да дразнят и да сеят омраза. Те не са нито истински българи.нито истински пловдивчани,нито истински локомотивци.Да го д**ат. Ботев е един и той е вечен. Може да заличават разни АД-та и ООД-та, но този Ботев който е в сърцата - никога.
ПетАк ШЕСТаков
на 16.12.2010 г.
Незнаех, че Ботев е бил на няколко човека! Сега какъв отбор играе във В група???
rammstein
на 16.12.2010 г.
закриха кухото АД на циганина митко,и ромите превъртяха :) те много добре знаят че 2001 година Велбъжд си КУПИ и ЗАЛИЧИ истинското лото,и юридически и морално,и то спря да съществува,както БОТЕВ си КУПИ Металик и той спря да съществува...изобщо не се занимавайте,кажи му циганин и гледай как се гърчи ааахаххахахахахахахахахаххахахахахахаахаххахахахахахааххахахахахаххахахахахахахахахахаххахахахахаххахахахахаххааххахахахах
Plovdiv1926
на 16.12.2010 г.
БФС си казва - изключваме Ботев Пловдив от Българския футбол. Това, че някой си е направил ново отборче и иска да се казва Ботев и да играе по селата си е негов проблем. Жалко, официално дербито на Пловдив умря :(
Rezon
на 16.12.2010 г.
Този и на снимка да го видиш, тресни му един в зъбите!
ULTRAS_86
на 16.12.2010 г.
аз изкам да чуя че е умрял
adg
на 16.12.2010 г.
Е то е ясно,че този хибрид с емблема на домат който играе в В група не е истинския Ботев.Само рашавите гарги вярват,че това което е в В група има нещо общо с истинския Ботев.Истинския Умря!Той Умира!
ПетАк ШЕСТаков
на 16.12.2010 г.
"7. Ботев Пд, Спартак Варна и Рилски спортист са обявени в несъстоятелност и неизплатените им задължения по глоби и такси са гласувани като несъбираеми. На следващия конгрес тези 3 клуба ще бъдат изключени от системата на БФС." Имате стари задължения по глоби и такси,които никой не се е постарал да изчисти.Просрочили сте всички срокове.Следва изключване от БФС(както е по правилник).Така го разбирам аз.
bp-emo
на 16.12.2010 г.
Като видях тази "снимка"и отидох да повърна.Добре беше че досега нямаше никакво инфо за този бряговски бек.Не искам да чувам нищо за него.Само едно и единствено нещо искам да чуя и то за последно:"че е влезнал в затвора задълго".
1912plovdiv
на 16.12.2010 г.
ТОЙ НЕ УМИРА !!!
Rezon
на 16.12.2010 г.
Изключено е АД-то на Христола, а не ПФК Ботев! Участникът в А група беше АД-то на Христола, което и притежаваше лиценза за участие в системата на БФС. В съдебните регистри ПФК Ботев не е закрит. Нека пишешите статията да имат това предвид. На бъдещия конгрес ръковдството на БФС ще гризне дървото за своеволията му с Ботев и Нафтата!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!