Локомотив и Ботев завършиха наравно 0:0 в 94-то пловдивско дерби, предаде репортер на Plovdiv24.bg.
Двата отбора изиграха двуостър двубой, с много битка в средата на терена.
Мачът започна по-добре за домакините от Локо, които организираха няколко опасни атаки към Стаховяк още в първите минути. Най-добрата възможност се откри пред Мартин Камбуров, след центриране от пряк свободен удар, когато бе оставен непокрит в непосредствена близост до гол линията, но стреля в Стаховяк.
Казнаферис в средата на полувремето опита центриране, но се стигна до опасен удар, който влизаше под гредата на "канарчетата", но полският вратар се разтегна и изби в корнер.
В края на полувремето Вандер и Илиадис се сдърпаха, което предизвика искри между двата отбора и ескалация на напрежението по трибуните, но до по-сериозни сблъсъци не се стигна.
В началото на второто полувреме отлична възможност се откри пред Абел Анисе. Йордан Тодоров изби лошо една центрирана топка, кълбото попадна на крака на Анисе, който упор стреля в страни от вратата.
В 68-ата минута Здравко Лазаров можеше да донесе победата за "смърфовете", но ветеранът не можа да нацели добре коженото кълбо и от малък ъгъл прати токпата в тъч.
Така двата пловдивски тима си разделиха точките и оставиха развръзката за 3-ото място да се реши в по-късен етап от шампионата.



































PFK_BP
на 14.12.2013 г.
От устата на циганин това звучи странно !
Stefani Stefanova 1
на 09.12.2013 г.
жълтура може да избяга от село но селото никога не може да избяга от жълтура
Ботев 1912
на 09.12.2013 г.
Днес поляхте ли си нивата, аграри?
1912plovdiv
на 09.12.2013 г.
Въпрос към селата около Пловдив : Дали събраните стотинки за трибуна Веско Марешки ще ви стигнат да си платите сметката за вода ? :))
ultras1926
на 09.12.2013 г.
Оревахте света жълтури. Пак сте морални победители. На Любимец и Пирин ГД терените бяха ли лоши? Ама е по-лесно да си намирате оправдания, отколкото да си признаете като мъже, че в този мач отбора на Пловдив беше по-добър от вашия.
7G
на 09.12.2013 г.
Значи е по-важно да бъде убит футболът, като теренът бъде превърнат в нива?! Което е посегателство срещу честта на Пловдивското дерби, само и само да се додрапа до хикс. Яворов е написал преди един век стихотворението "На нивата", но не забравяйте, че накрая идва Царският бирник... Скоро ще дойде и в горичката, само че не за барбекю...
-R9-
на 09.12.2013 г.
искам да питам кои решава за хореографиата и по голяма глупост неможа ли да се измисли с тва знаме наопаки ония да спира да краде от касата,магазинера, и да вземе да си купи някоя дреха щом ще краде, че ми ходи облечен за 2.50 селянина
Jako
на 09.12.2013 г.
На крив канар теренът му виновен! Селяндури, вие да не си въобразявахте, че ще биете на Лаута бе?
1912plovdiv
на 09.12.2013 г.
Телефонен код 26/36 е директно за селата Труд, Крумово, Калековец , Белащица . Експерти по селски тресавища, блата и мочурища. Нищо общо с играта футбол. :)
Ботев-отборът на град Пловдив
на 09.12.2013 г.
Георги Домусчиев:"Лудогорец поиска 10 отбора и по-добри терени в А група". Това е истината. Не са нужни втори седмици, първи седмици и т.н. 10 отбора по четири мача и строг лиценз за терените. Не трябва да се допускат мачове на картофени ниви като тези на Лаута и Тича. Само така ще се оправи футболът в България. Сега нали ще сменяме отново тревното покритие при строежа на новия стадион. Да вземем да им подарим старото на тези просещи цигани, че и Зулума призовава Цветан Василев да им направил терен.
Pino
на 09.12.2013 г.
Помаците верно са малоумни.. Последната ни победа била преди еди-колко-си години. Някой да им обясни на тия олигофрени, че за да има победа трябва да се играе мач. По същата им малоумна логика, те нямат победа изобщо над Тича Долни Чифлик, примерно. КОГА ПОБЕДА НАД ТИЧА, АХМАЦИ?
orinoko
на 09.12.2013 г.
Победата повече прилягаше на Локо. Жалко че не я постигнахме.Ние си знаем възможностите и потенциала към настоящия момент и не парадираме с това.Жълтите фенове да си гледат своя отбор и да си отговорят на въпроса - с толкова много пари как може да играете толкова слаб футбол.Само ЛОКО!
Васил Пенев
на 09.12.2013 г.
Локомотивци само на равенства ли ще се радвате? Кога ви е последната победа? 2008-2009 г. някъде. С тази игра скоро няма да видите победа. Някакво блъскане,ритане и безсмислени центрирания. Борите се за Европа!? За какво ви е тази Европа с този стадион и терен? Да отидете в Бургас и там някой анонимник да ви смачка още в първия кръг? Нямате нито стадион,нито отбор нито нищо. Този Тъча какво игра цял мач, а Електричката? Даие се мота като муха без глава. Същият мач като онзи на "Колежа", в който с много блъскане,ритане и лежане изкопчихте 0:0, но тогава за разлика от сега направихме няколко пропуска, но на тази картофена нива два паса не минават. Яко блъскане и каквото стане, в очакване някой да направи фатална грешка. Теренът бил еднакъв за двата отбора и на кривата ракета космосът и пречил.Тази теза се лансира от "моралните победители". Теренът изравнява силите, защото вие така или иначе сте си некадърни блъскачи, а нашият отбор е пълен с технични бразилци и португалци, плюс Т.Неделев, който добре, че не игра, защото можеше да го осакатите за цял живот. Радвайте се на подобни идиотски мачове, ние сме фенове на красивата игра и не сме доволни от видяното, без значение от точки и класиране. Жалкото е че сега ще победим Берое на нашия хубав терен и пак отиваме на подобна нива във Варна.
sir Stanley Rois
на 09.12.2013 г.
по тъпо дерби не бях гледал, и двата отбора искаха да спукат топката, ръгане, блъскане, съдията и той не адекватен и в двете посоки, браво на феновете в това студено време че не спряхме да подкрепяме отборите си
stoilbotev
на 09.12.2013 г.
След ръгби срещата на която се нагледахме на блъскане и ритане между футболистите ,калната топка така и не попадна в още по - окаляните врати на разораната нива.На трибуните на фона на красивата хореография на домакините , контрастира безумно селското поведение на част от феновете на Локо, които се опитваха да уцелят наши играчи с каквото им попадне в ръце , даже имаше хвърлена бомба която избухна на терена .Много кретенско поведение за което трябва да бъдете наказани с лишаване от домакинство.
botevpd
на 09.12.2013 г.
къв мач бе селяни в тази нива и тоя вятър вечерта гледах интер парма мача завърши 3;3 имаше комбинаций вие по друг начин няма как да вземете нещо от който и да е водеш отбор два паса неможете да си направите нали ви видяхме на добрите терени какво направихте при нас лудогорец берое ....
Jako
на 09.12.2013 г.
Това искаме да виждане - пловдивско дерби на най-високо ниво, два пловдивски отбора сред първите четири и там да няма шопски!
Kiril Spasov
на 09.12.2013 г.
Аз искам пак да питам - НЕ ВИ ЛИ Е СРАМ КОГАТО ПЕЕ - Пловдив Е САМО ЧЕРНО БЯЛ... а на трибуна за 6000 да има доста празни места... поне малко срам не изпитахте ли... наглеци!
локомотив пд
на 09.12.2013 г.
Дербито свърши .Гледаме напред и успех на локо пд.Остават пет кръга общо взето леки .Един домакински на Литекс но трябва да покажем какво искаме в това първенство т.е. задължителна победаСАМО ЛОКО ПД
itco
на 09.12.2013 г.
Криффф подай констатация срещу съдийството че не ви дадоха същата ''дуспа'' като срещу Чорбата! Каква то ти е физиономията такива са ти и изказванията! На вашия стадион не пускахте ли да поливате преди мача от поливната или поливах те доматите и моля те като правиш друг път изказвания слагай ЧАЛМАТА!?
ultras1926
на 09.12.2013 г.
Пловдивското дерби завърши без отбелязан гол и с повече изпуснати шансове за "черно-белите". Виновен за неоправдано загубените точки за съперника се оказа... Гунди. Така е известен директорът на стадион "Локомотив", заради чийто терен трябвало да се само-сезират 150 комисии в БФС, а пък най-главните началници да пишат обяснение защо се допускат такива стадиони.Радостното е, че Мартин Камбуров и компания не успяха да забият и някой гол в мрежата на Страховяк, защото тогава най-много щеше да си изпати Емил Чолаков и неговият вятър.От Колежа много бързо забравиха, че вече е декември месец, а играем в България, а не в азиатска Турция. Забравиха и състоянието на собствения си терен преди няколко години, когато именно терена на стадион "Христо Ботев" често спасяваше Лилчо Арсов от още повече голове на Мартин Камбуров и компания. Тогава обаче никой не си позволяваше да се оправдава с вълнообразната нива във вратарските полета пред двете врати.Какво ли дерби са играли Христо Бонев, Гочо Василев, Динко Дерменджиев на онези терени, които едва ли са стрували колкото надутите с фактури за милиони лева терени в Коматево и "Христо Ботев".Добрата новина е, че стадион "Локомотив" не е по различен от повечето терени в "А" и "Б" група и регионалната "В" такава. Именно хора като Кривия могат да го потвърдят, тъй като съвсем наскоро ги посещаваха. Ако не вярват - Гонзо и стадион "Тича" ще им припомнят на 16-ти декември в последния кръг на календарната година.
muhomorka
на 09.12.2013 г.
Ейййй,много глупости се изписаха ,много простотия изблика !!! Абе ,хора всички вчера ,които гледахме -видяхме цирка наречен БГ-ФУТБОЛ...Дайте да бъдем реалисти ...вчера имаше всичко друго но не и футбол ...Контраста на цялата пародия , беше мача на Арсенал ...това е футбол драги фенове ,нашето тук е някакъв друг вид спорт,който се опитвам да разгадая все още ... Жалко ,друго не ми идва на ум в момента ...Жалко дерби,жалки домакини (те сами си знаят ,защо са жалки)...Жалко за града ни .Жалко за истинските фенове и на двата отбора ...Други думи не намирам ! Хубав ден на всички!
Мунчо -1912-
на 09.12.2013 г.
Ей за това никога няма да ви позволим да играете на новия ни стадион сган циганска,ровете се там в тинята като прасета и се давете в злобатата си!!!
Pino
на 09.12.2013 г.
Ех, главата ако беше свалил ботуша как щеше да ни ушие, но уви..
1912plovdiv
на 09.12.2013 г.
МУХАХАХОХОХОАХХАХА .... 1936 потни селяни от Труд , Крумово, Калековец, Белащица играят хоро на мегдана от радост че взеха точка от Любимеца на Пловдив :)) ЗАЩО ПОЛИВАХТЕ НИВАТА ДОКАТО СТАНЕ НА БЛАТО , ЧЕРВЕИ СТРАХЛИВИ ?? Може би сте решили вместо картофи да сеете ориз ? Едва ли :)) .... Жалки страхливи неградски мекерета бъркат в торбата със селските номера ВИНАГИ когато идва ред на мача им с Пловдив. Запазена марка на провинциалните чрно-бели каруцари :)) .... И все пак някой ще ми припомни ли кога е последната победа на тия срамни утайки над отбора на Пловдив ? МУХАХАХХААХАХ
Стикс
на 09.12.2013 г.
Турчета,ПРАЗНУВАЙТЕ, ако и днес имаше мач с вас нямаше да ни стигне оградната мрежа, за да побере пленените жълти знамена и фесове- улиците отново бяха черно-бели, но сигурно защото са били кални, разорани и наводнени, макар и без дъжд цяла седмица!!!
ПетАк ШЕСТаков
на 09.12.2013 г.
Доволен съм от мача, доволен съм и от точката, макар че победата повече ни прилягаше. Доволен съм, защото преди мача жълтите много се каниха. То не бяха Шиваши, не бяха Анисета, не бяха Вуйчовци. Кой ли не се канеше да ни вкара. Не става само с турски лири обаче, иска се и сърце, беше казал преди време Камбура. Е, в този мач това се доказа и нагледно на терена. Нашите момчета се бориха много повече и горяха в играта за разлика от първия мач и затова не мога да не съм доволен. А жълтите нека си плачат от терена и вятъра, какво друго им остава на хората? Нека си имат едно оправдание и те. И без това са известни като най-големите ревльовци на планетата. Ние гледаме напред, защото борбата за нас продължава, а целите ни стават все по-високи и по-високи. Само Локо и весели празници.
Равик
на 09.12.2013 г.
На калпава ракета космосът и пречи!Теренът,вятърът....По-добре си вижте страхливият треньор,който си умираше от страх да не загуби мача,иначе се разделяше с топлото си местенце.Вижте смените,които направи.Не отива на традициите на Ботев да играе като умрял от страх!!!За капак и оня глупак Кривия за пореден път демонстрира просташкия си манталитет и засипа отбора ни с обиди.Цяла България го видя що за куха лейка е.Колкото по-бързо се отървете от него и Мъри,толкова по-добре!
tonibonbonito
на 09.12.2013 г.
От прочетеното до тук, разбирам, че локомотивци се радват на точката. Жалко за тях. Вече второ дерби на Лаута се радват. Колкото до терена, ясно е, че е зле. Въпроса е защо го наводнихте умишлено? Така убихте футбола. При дербито на Колежа се игра футбол. Помните ли какво стана там? Да, терена е еднакъв за всички. Вие обаче го наводнихте за да не се играе футбол, а ръгби. Селски тарикатлък. Струваше ли си? И стига с този бюджет. Парите в Ботев се хвърлят основно в базата и стадиона. Ако си мислите, че чужденците, които води Коко идват от любов към Локо, се лъжите много. Когато имахте парите какво направихте? Купихте си титла, а можеше да си оправите стадиона или ДЮШ. Мисленето ни е различно. При нас в Ботев се мисли в перспектива, не ни трябва купена титла и после пак същите.
Slim_12
на 09.12.2013 г.
За това ли закрихте тренировките си от 2 седмици - да може да препикавате терена на воля. Такава кал при положение, 4е не е валяло скоро не знам как се е полу4ила. Аман от цигански номера.
СТАДИОНА ИЗГНИ
на 09.12.2013 г.
Всички папагали с пяна на устата дъвчат как били в правото си да се навеждат на Ахмед Доган, защото Георги Илиев бил престъпник. Много бързо сме забравяли... Не. ЖълТурци, ние не сме забравили. Имаме плоча на стадиона, която изразява вечната ни признателност. Тъй като копирането на всяка една наша инициатива е в природата ви, призоваваме ви по-скоро да вдигнете паметник на Ахмед Демир Доган. В цял ръст. Турци сте!
Филипопoлис
на 09.12.2013 г.
1. Кога ви напазаруваха отбор, за да не играете по селата - Кога взехте за терените, вятъра, топката и космоса да ревете !? 2. Нямате 1 /една/ собствена НЕ-копирана песен - попитайте старите канари-каруцари. Вашето е един селски Ди-джей микс на фона на некъв мангалски тъпан, който думка МААНЕ ! Това съм го чувал само в Ловеч, където Гриша Ганчев има щатни мангали оркестър за цял мач! 3. Когато има игра с ръка за дузпа и червен картон или Минев прави 5 поредни нарушения и не го санкционират - НЯМА проблем със съдиите, нали !? 4. за 15 милиона с ДПС бюджет сте най-каталясалият отбор в Галактиката и го знаете! 5. Такива доказани селяци като Кривия и Мърлю са ви лика прилика - 10 години да ви правят ШАМПИОНИ ! 6. Знамето с жълт образ на Анибал Лектър, което типично по дебилски бяхте обърнали с главата надолу е диагноза на вашите фИенувие - много напън и мерак - и в крайна сметка - селска карикатура ! 7. Дюдюк Бюреков май е поспрял да плаща на 1912 бултраси - къде бяха бутиковите плакати против Б.Борисов този мач !
БОРИМИРОВ
на 09.12.2013 г.
Жълти ревльовци, чакат ви още много мъки и много, много сълзи. Боли от равния с Локомотив Пловдив - защото щяхте да биете с 6, 7, 8. Мечтите са безплатни, тепърва много ще страдате, нямате силен отбор, имате само едни големи усти. Жълти сълзи, черно-бяло щастие!
Nako_1912
на 09.12.2013 г.
За пореден път ви казвам, драги ми локомотивци, че вие дерби не можете да правите - това са си обикновени мачове. На тая кочина мач не се играе, камо ли дерби да стане. В първия мач на свлачището, още в първата минута умишлено контузихте Вандер - от страх. В мачовете на Колежа изглеждахте абсолютни смотаняци и страхливци и пак нямаше дерби. За дерби се иска морал и дупе - а при вас страхът от загубата ви прави да изглеждате като идиоти. Сега и това наводнение... Защо? Защото толкова ви е акъла, жалкари! За футболистите вчера - каквото можаха - това направиха, какво повече... Жалко, много жалко - софийските отбори се кефят на тоя хикс.
Мунчо -1912-
на 09.12.2013 г.
Който го е лицензирал тоя терен и тая саборетина циганска е за затвор!
ПетАк ШЕСТаков
на 09.12.2013 г.
Доволен съм от мача, доволен съм и от точката, макар че победата повече ни прилягаше. Доволен съм, защото преди мача жълтите много се каниха. То не бяха Шиваши, не бяха Анисета, не бяха Вуйчовци. Кой ли не се канеше да ни вкара. Не става само с турски лири обаче, иска се и сърце, беше казал преди време Камбура. Е, в този мач това се доказа и нагледно на терена. Нашите момчета се бориха много повече и горяха в играта за разлика от първия мач и затова не мога да не съм доволен. А жълтите нека си плачат от терена и вятъра, какво друго им остава на хората? Нека си имат едно оправдание и те. И без това са известни като най-големите ревльовци на планетата. Ние гледаме напред, защото борбата за нас продължава, а целите ни стават все по-високи и по-високи. Само Локо и весели празници.
aistefan
на 09.12.2013 г.
На главният съдия трябва да му се отнемат правата за един сезон! Спестени 2 последователни жълти картона за играчи на Ботев в рамките на 60 секунди.Всеки фал се повтаряше, топката да се дръпне назад и така реално се накъса мача. В общи линии слабо представление, а терена е един и същ за 2-та отбора, нали? Дайе отново много посредствен, все едно бяхме с 10 човека:(
Македонеца1912
на 09.12.2013 г.
Много поздрави от бат ви Нако ...снощи пил бира от купата в чест за равния ви резултат с Ботев ... ха ха ха
БУЛТРАС
на 09.12.2013 г.
Трябва да забранят футбола в чалтика на сюлейман лаутлу.Там може да се изгради център за кални бани и тепих за мазни борби.И вместо Тишо айдъла да препитва купуващите билети дали знаят наизуст песента ,,няма вече жълта сган'' да се качи при Вълчо и да раздава ценните хартийки в дома за сираци,етническите квартали и социалните домове.Тогава може би ще си напълнете източната трибуна.И за това магарешкият няма да ви построи друга.И тези ви идват в повече.И поливайте повече че идва друг важен двубой.Хореографията ви беше на ниво,но да попитам с нашето левче отгоре ли си я позволихте или прибрахте парите от феншопа за трибуната.Циганина и крал да стане винаги ще краде и ще си остане циганин.Бяха се разделили по един човек на две седалки за да изглеждат повече ,а в началото на срещата пускаха хора без билети.Вие сте срам за Пловдив и пловдивчани.
Ботев Пд1912
на 09.12.2013 г.
Понеже на всеки жив локомотивец , всяко второ изречение му е, колко е огромен бюджета на ,,БОТЕВ,, и колко близко били до нас в класирането . Само ще им припомня ,че точно преди година на полу-сезона , зимуваха на две точки след нас , а завършиха в крайното класиране на 21 или 22 точки след нас . Така ,че да не се притесняват пилците се броят на пролет и разликата също , ще бъде огромна тъй като играта им на мускули и изсипани топки срещу слабите отбори върви , но в топ 7 няма как да става и ще губят много точки . Това да им е пределно ясно , на Зума и Узуна .
ivanshki
на 09.12.2013 г.
Хореото на ДПС защо беше наопаки???
ivanshki
на 09.12.2013 г.
Стадионът не бил пълен :D Абе пиленца я вижте видеото с хореографията, когато всички се разпределиха по седалките. Празно място там вижда ли се бе милички. Това че никои не иска да стои до пръстта не означава, че стадионът е празен ама на вас ви е трудно да го разберете.
1912AC
на 09.12.2013 г.
Във това блато и Барселона да играе гол няма да вкара така че взехме максимума от този мач, тия от локото даже едно центриране не могат да направят като хората, как е е възможно да изпълниш 50 фала и нито едно свястно центриране?
Канар 1
на 08.12.2013 г.
Новата специалност на циганите от Столипиново - ПОЛИВНО ЗЕМЕДЕЛИЕ !!! :-) Три нощи поливат джамия-кър докато го направят блато . Правят домакинско нула на нула с жАлтите - и гюбеци до зори !
Ботев Пд1912
на 08.12.2013 г.
Заразата на лайнута е по-силна и от СПИН . Щом и Станков само за няколко месеца са му промили мозъка да мрази ,,Ботев,,повече , отколкото да гледа играта и проблемите на собствения отбор . Трябвало поне с 2-0 да ни бият , а ние сме нямали никакви шансове за гол . Реално и двата отбора имаха по две възможности , като дори наште бяха по-чисти , пропиляни от Анисе и Ромарио , но явно Станков наистина е гледал друг мач . Що за тактика , бе избрал Станков на този силен вятър , да се сипят постянно високи топки , само и само защото имат пет високи състезатели и само , защото ,,Ботев,, допусна два гола с глава в предишните два мача . Този стил на игра , го игрят само селските отбори . С тази омраза към нас , с тези селски номера , да се полива три дена терена , с единият ден по-малко за почивка и не добрата форма на повечето ни играчи , точката може да е приемем и за успех . През пролетта , обаче на нашето килимче в ,,Коматево,, и пред 300 буфери агитка , разгромът им е в кърпа вързан.
локомотив пд
на 08.12.2013 г.
Цървулите в Коматево .Локо пд на Лаута там е нашия дом.Оттук нататък имаме не много трудна програма и трябва да останем в челото.САМО ЛОКО ПД
Pino
на 08.12.2013 г.
Чубака, мангала, белоземската кратуна с ботуша - пълна трагедия. Добре, че са бразилчетата иначе Караибрахим в Марица да си хвърля парите, по-добре ще направи. И що не изпяхте една песен, бе помаци, цял мач само някакви нечленоразделни звуци се чуваха от сектора ви?
Андон
на 08.12.2013 г.
Първото полувреме наистина буферите играха относително по-добре и държаха инициативата. Имаха едно-две нелоши положения. Второто полувреме можехме да си ги отнесем спокойно с два гола, особено пропускът на Анисе си беше 100-процентов. Истина е, че и двата отбора бяха пренавити, но и не играха добре. Сега дали теренът, атмосферното налягане или вятърът са причината е друг въпрос. По-скоро толкова си могат нашите отбори. Такова ни е първенството. Публиката заслужаваше по-добър спектакъл, но уви! Мисля си също, че Мъри играеше да не загуби на всяка цена. С нищо не доказахме, че заслужаваме третото място повече от буферите. Но както каза един колега: това е един от тези мачове, които бързо ще бъдат забравени. Важно е сега да си върнем тъпкано на марулите. Да играем сърцато, колкото можем.
Ахил
на 08.12.2013 г.
Буфери,вижте се на какво се радвате!!!Не падайте толкова ниско и оставете този слаб мач в историята!Искаше ви се да се реванширате,но просто нямаше как.Казвате,че сме играли безобрано,така си беше,нищо не играхме,но ако не сте разбрали,мача свърши 0:0!!!Не влизайте в ролята на морални победители!
Jako
на 08.12.2013 г.
Все пак резултатът е добър и за двата пловдивски отбора! Да вървим напред и да громим шопите!
goche
на 08.12.2013 г.
Оформи се мнението, че мачът като цяло е бил слаб, футболистите на Ботев - трагични, както и че футболистите на двата отбора не са били на нивото на публиката. Това вече се повтаря от фенове и от двата лагера, но според мен не отговаря на истината! Допускам, че хореографията на феновете на Локомотив е била без забележки. Нима отношението към противниковите футболисти, публика, е по-маловажно! Обидите, хвърлените бутилки, могат ли да се компенсират с плакати, знамена, шалчета, и тем подобни!
Jako
на 08.12.2013 г.
Слаб като футболно качество мач, но мъжество и упоритост от страна на отбора, десет пъти по слабо опаричен от разлигавените к**ви на селското сдружение!
ultras1926
на 08.12.2013 г.
Локомотив показа класа и морал срещу турските милиони на караибрахима и заслужаваше да победи смешниците от сдружението.
ultras1926
на 08.12.2013 г.
Жалък, жалък Ботев. Нашите трябваше да ги разгромят с 3-4 гола. селяните без удар към вратата ни. цяло второ полувреме вятъра беше с тях. Трагедия в жълто, гордост и класа в черно-бяло. Браво машини. Винаги с Вас.
OFFENDERS
на 08.12.2013 г.
Скоро не е имало толкова слабо дерби. И крайно време е Мърльо да престане да се оправдава с терените. 90 минути федербал от двата отбора. Поздравления за хореографията на Локомотив ! Само дано следващия път да ги няма простотиите с билетите.
itco
на 08.12.2013 г.
Най-големия губещ на днешния ден е г-н КАРАИБРАХИМ нека знай къде си дава парите макар и да не са негови, разните му Криви и Правилни с плоски изказвания му замазват очите!
Kindzadza
на 08.12.2013 г.
Коко завинаги един от вас.
Laco1926
на 08.12.2013 г.
Другото дерби в Оптимума по-добре да се играе,терена е окей а пък и не духа вятър щото е на закрито :)
СТАДИОНА ИЗГНИ
на 08.12.2013 г.
Оправете си хореографията бе заешки сърца...прости селяни едно знаме не може да разпънете .Страхливи жълти селяни сте вие много приказки ,а накрая няма никой на поляната .Терена ви виновен а за цял мач,че нямате 3 удъра към вратата на локото тва него гледате селяни прости.Били царете на Пловдив ,а 30 човека неможе да съберете заешки сърца ФОСТАТА за вас.
ПетАк ШЕСТаков
на 08.12.2013 г.
СЕЛЯНИ, ВМЕСТО ДА СИ ЗАРОВЕТЕ ЧОВКИТЕ В ЗЕМЯТА ЗАРАДИ ТРАГИЧНАТА ИГРА НА СДРУЖЕНИЕТО, ВИЕ ПАК МНОГО КУДКУДЯКАТЕ. ТЕРЕНА, ВЯТЪРА, ЗЕМНОТО ПРЕТЕГЛЯНЕ ВИ Е ВИНОВНО!!! НЯМАТЕ УДАР ВЪВ ВРАТАТА НА ЛОКОМОТИВ. ТОВА АКО НЕ Е ЗА РЕКОРД ЗА ГИНЕС, Е ПОНЕ ЗА ПЪЛЕН СРАМ!
itco
на 08.12.2013 г.
Криффф подай констатация срещу съдийството че не ви дадоха същата ''дуспа'' като срещу Чорбата! Каква то ти е физиономията такива са ти и изказванията! На вашия стадион не пускахте ли да поливате преди мача от поливната или поливах те доматите и моля те като правиш друг път изказвания слагай ЧАЛМАТА!?
ultras1926
на 08.12.2013 г.
Къде е "шивача"? йххахахахах Пак морални победители ИХАХАХАХА
ultras1926
на 08.12.2013 г.
язък им за големите закани преди мача. лицето щеше да ни шие, или кой ли не. видя се, че са пълна трагедия. вечни гости на Пловдив
Марадона
на 08.12.2013 г.
Днес нямаше футбол! Но то на нива се копае не се играе.....Жалкото отборче на Локото нямат нищо общо с футбола!
Jako
на 08.12.2013 г.
Наистина ме е яд такъв слаб жълт отбор да не бъде бит поне с един гол от ЛОКО!?
ultras1926
на 08.12.2013 г.
селяни, запишете си и запомнете хубаво нашата хореография, след 4-5 години искам да е направите същата. (дано толкова време ви стигне да я копирате както трябва)- хахахахаххахахахах
ultras1926
на 08.12.2013 г.
Жалък, жалък Ботев. Нашите трябваше да ги разгромят с 3-4 гола. селяните без удар към вратата ни. цяло второ полувреме вятъра беше с тях. Трагедия в жълто, гордост и класа в черно-бяло. Браво машини. Винаги с Вас.
Ахил
на 08.12.2013 г.
Добре де и какво сега,Ботев е винен за оправданията с нивите!Добре,а играта на локо,на собствен терен,домакини?!!?!?!?Айде по-сериозно,мача бе слаб,извинения и на мен не ми се слушат.Какво има да му се пеним,силни трибуни,слаб мач.Слагаме точката и не се псуваме,само се излагаме така!Ще има още много дербита!
RollingStones
на 08.12.2013 г.
Напротив победител имаше...Победителят бях аз и останалите Локомотивци подкрепили отбора на Пловдив...
ЛОШО КУЧЕ
на 08.12.2013 г.
Мишлета стига сте църкали за терена, вятъра или фазите на луната.Кебапчето от устата ако ви бяха взели нямаше да пролеете толкова сълзи. Тарикат мъж не реве, ама нали сте си ханъми, простено ви е.
Ilian Bogdanov
на 08.12.2013 г.
Не е истина на колко малоумни коментари се начетох... Няма какво да коментирам терена - Мъри е прав и въпреки това е едно и също за всички. Относно това, какво показаха футболистите: пълна трагедия, но не мога да разбера, защо не искате да признаете, че Локомотив бяха по-добрия отбор??? Червени картони имаше спестени и на двата отбора, а накъсвания от "наша" страна - пълна глупост! Така, че ботевисти, радвайте се на точката този път :)
Specter
на 08.12.2013 г.
Стига сте ревали от терените бе бълхари до преди година на какво ритахте вие, хубаво че Караибрахима дойде да изкара на светло парите на турците. Срам сте за Пловдив, а тъпанарските си изказвания подчертават кой е със селски манталитет! Научете се дори когато се опитвате да обиждате да вложите поне малко акъл!
Чичо Ичо
на 08.12.2013 г.
Хореотрафията в началото на мача беше супер но на второто полувреме с димки и бомби носи само наказание
Канар 1
на 08.12.2013 г.
Циганите - убийци на футбола в Пловдив. Първо саботират продажбата на билети , щото знаят че 80 % от пловдивчани са ботевисти. В резултат на това трибуната им 1/3 празна ! Другото - пълнят си терена с вода , в резултат на което дербито става пародия на ръгби ! Срам , срам и пак срам ! Да си буфер - това е да си дамгосан като комплексар до живот.
boro_b
на 08.12.2013 г.
Много слаб Локуммотиф и лежерен Ботев, който отново пусна точица на закъсалите буферчета !
Станислав Стойчев
на 08.12.2013 г.
Пародията с билетите отново остави празни места на стадиона, който освен това е и с доста намален капацитет. За терена няма какво да говорим то се видя от всички - картофена нива. За следващия мач на лаута мисля да си извадя членската карта от видеотеката от 1998. Дали ще ми продадат билет?
goche
на 08.12.2013 г.
Гледах мача по телевизията. Коментаторите считаха, както много от тук коментиращите, че мачът е бил много слаб, без футболни достойнства. В коментарите преобладава мнението, че Локо са имали игрово предимство, и са заслужавали повече победата. И с двете твърдения не съм съгласен. Към края на предаването съобщиха, че съотношението на владеене на топката е било 52 към 48 процента в полза на Локо, или приблизително равно. А как може да се твърди, че мачът е бил слаб. Футболистите се раздадоха, според предоставените им условия. Преобладаваше наистина борбата, единоборствата, скачането, тичането, не се получиха красиви комбинации, но беше ли възможно нещо различно! Нима на вчерашния мач, на Левски и Лудогорец, не беше подобно положението. И там много борба, както е модерно сега, агресия, и малко футбол. Не трябва да сме несправедливи към футболистите, и да ги упрекваме незаслужено! Футболистите на Локомотив, особено в началото, играха доста силно. После постепенно изравнихме играта. Относно атмосферата по трибуните, лично на мен не ми прави добро впечатление поведението на публиката. Мисля, че напразно се гордеем с "невероятната" обстановка, която създават пловдивдските фенове. На полупразен стадион, на който пък и половината му трибуни липсват, преоблазаваха обидите, псувните, ругатните. Замерване на футболистите с предмети, и ако се не лъжа, и уцелен противников футболист с твърд предмет - Ромарио. Защо се счита, че това е уникална, невероятна футболна обстановка!!! На селските мачове, не е ли подобна атмосферата! Или атмосферата на един германски мач, с публика от 60 - 70 000 души, без буферни зони, само с буферни пътеки и стюарди, с гърбовете един към друг, е по-малко футболна!
ЛОШО КУЧЕ
на 08.12.2013 г.
Пак рев от селянките , че са си изпочупили маникюрите от лошия терен. Големи манекенки, голям Болшой театър, не помнят допреди 3 години как обикаляха като клошари по селца и паланки. Иначе се получи идин мъжки мач, в който ако някой беше вкарал гол, другия отбор не можеше да го върне.
botevist_75
на 08.12.2013 г.
Слаб мач,в отвратително време в което само ни замръзнаха т@ш@ците.Само след 2-3 дни,този мач ще бъде забравен, за разлика от много други.Единственото,което ще остане е рухването на още един мит на буферите-че първият мач от този сезон е бил уговорен,за да може Стоилов да запази поста си,съответно в този мач,Локо щеше да бие с 2:0.Това го повтаряха от миналия мач насам, за да оправдаят загубата си.И един въпрос.Непрекъснато се повтаря,като някаква мантра-"20 год.,без победа на "Лаута".Добре,и какво от това? Това ли е всемирния критерий за качеството на един отбор.Ако е така,напишете едно писмо до ФИФА и УЕФА,че критерият за сила на даден отбор е от колко години не е побеждавал на Лаута.Така хората,ще могат да си правят ранглистите.
Lazoo
на 08.12.2013 г.
Не можахте да напълните и единствената си трибуна!Не ви трябва друга.Жалки сте!!!
eltoro
на 08.12.2013 г.
Изчаках с коментара си, за да изгледам повторението на мача, което затвърди убеждението ми, че алчната за турски алтъни проститутка Г. Йорданов добута жълтурите до заветната точка. Неотсъдена дузпа за Локомотив за игра с ръка, между 61-та и 65 мин спестени втори жълти картони за три последователни брутални фала на №10, №88 и №22, а както разбирам и обиди към играчите на Локо от страна на съдията, за да ги предизвика и да има основание да ги изгони. Към това добавям и клакьорите от ТВ7, които се мъчеха през цялото време да ни убедят, че ГЙ бил голям съдия
Аршавин
на 08.12.2013 г.
Най-чистото положение в мача беше на Анисе. Сам на дузпата вкарва и мача свършва. Ако наистина са наводнили терена нарочно, трябва да млъкнат от срам. Иначе за пореден път се убеждавам, че Правилният може да направи 0:0 на който си поиска. Ако искаше да спечели мача Тошко трябваше да влезе на полувремето. Дано на пролет направим някой голям мач на чужд терен, че днес загубихме времето на хората , които са гледали тази пародия.
labrador2
на 08.12.2013 г.
Спомням си за един транспарант "Цигани се родихте, турци ще умрете"! Истина а е, че има само едно изключение САНДОКАН - защото умря като Българин! надявам се футболната общественост в Пловдив се сеща за какво и за кой става въпрос.
Андон
на 08.12.2013 г.
Изключително грозен мач. 90 минути кюскане на топката и хамалски центрирания. И двата отбора играха зле, макар да си личеше, че имат огромно желание да не загубят. Да не им се сърдим - толкова си могат. Само Ботев!
SAMO LOKO PLOVDIV
на 08.12.2013 г.
стига ве мърши до кога ще се оправдавате със терени и ветрове тази игра е за мъже а не е за жени
Kiril Spasov
на 08.12.2013 г.
Искам да попитам локомотивците - имате една трибуна за 6000 и тя бе празна.... НЕ ВИ ЛИ Е СРАМ ДА ПЕЕТЕ - Пловдив Е САМО ЧЕРНО БЯЛ... Честно, мен би ме хванало срам...
мюнхен
на 08.12.2013 г.
всеки български футболист да си вземе поука от ромарио. удариха го с бутилки няколко пъти и той не тръгна да се търкаля като умрял за разлика от наште българчета които щяха да се гърчат от превземки. издигна ми се в очите тоя пич.
локомотив пд
на 08.12.2013 г.
Дерби не се получи защото беше голямо блъскане.Локо пд трябва да съжелява повече от папагалите но и това го има във футбола.Има още много мачове и пак ще се срещнем но Лаута си остава наш дом вече 19г. без победа на папагалите .Приказката продължава.
Ахил
на 08.12.2013 г.
Няма какво да си говорим!Важното е,че от месеци чакаме тази пародия,а днес футбол нямаше!Аз лично си загубих следобеда и колкото по-скоро забравя този мач,толкова по-добре.Дали нивата,дали вятъра.......Какво се разправяте кой е по-велик,сигурно другата част от България ни се смеят!
Абсент
на 08.12.2013 г.
Буферите обаче не пропускат участие. Цяла България трябва да разбере, че де-що има футболна среща са длъжни да я опропастят с маймунски изпълнения. Мноо големи злета, майна. Успех , канари ! В един град с тия не е лесно.
ОBEY
на 08.12.2013 г.
супер сме6но дерби....обарната хореографя на йалтите..пияна работа...а на спорт клуба само те си знаеха кво пи6е...кво стаа с тва локо немогат да си напалнят сектора..потниците изгониха истинските локомотивци....секи много ултра го дава в тоя град....пални сме6ници сте си4ки....под сяква критика е си4ко в тоя град...
Канар1979
на 08.12.2013 г.
еее големи драскачи тука бе но по важното е че двата отбора въобще не играха като цяло МНОГО слаб мач за съжаление не го очаквах от тези два отбора но се случи
GoLia
на 08.12.2013 г.
Жълтите пак се осраха и сега се чудят откъде да избиват комплекси..то не бяха терени,оня каун вика и вятъра ни пречеше(факт)Ай пасете трева и ви искам тихи клоаки!!!
apapa
на 08.12.2013 г.
лаутан кър тлябва да се затвори и да ритате като бели на нашия стадион - бфс да разреши 3-4 терена до като си купят райгас останалите-голямо напрежение Локо да не падне а можеше - като че ли са моралния изравнител
ZERO
на 08.12.2013 г.
Слаб мач се получи.Няма какво да се лъже ме. Четах едно интервю на Зума и той е прав.В това дерби само на трибуните имаше висота. А за тия буфери които си изядоха боя до ВСИ да му мислят следващия път.
ПЛовдив 1 9 2 6
на 08.12.2013 г.
Жълтурци жалки сте,мислих че ще изкарате пак някоя гарга,но този път беше по-забавно обърнато знаме и смърфове 2 !? ХАхахаах ВИДЯХТЕ ЛИ КАК СЕ ПРАВИ ХОРЕОГРАФИЯ , СЕГА ОЧАКВАМ ДА СТЕ СИ ИЗВАДИЛИ ПОУКИ ,ЗАЩОТО ВИНАГИ СТЕ КРАЧКА НАЗАД ВИНАГИ СТЕ ДЕМОДЕ !!!
Батэ Бойко
на 08.12.2013 г.
От всичко днес най-хубавото е че продължихме дългогодишната традиция да нямаме загуба от буферите. В последните 5 изиграни(наблягам изрично на изиграни,защото знам че се гордеят със служебната си победа) мача актива е 2 победи за Ботев и три хикса
локомотив пд
на 08.12.2013 г.
ЛОКО ПД ИГРАХА МЪЖКИ НО КЪСМЕТА БЕ ЗА ПАПАГАЛИТЕ.ВАЖНОТО И ,ЧЕ ПРИКАЗКАТА ПАК ПРОДЪЛЖАВА И СТАНАХА 19Г.пРИКАЗКАТА ЩЕ ПРОДЪЛЖИ И НАПРОЛЕТ НО ТОЗИ ПЪТ КЪСМЕТА ЩЕ Е НАШ.
lauta_feN
на 08.12.2013 г.
Един трезво мислещ играч, който поне си казва истината! Бранителят на Ботев Йордан Христов заяви, че Локомотив е имал по-чистите положения в градското дерби и "канарчетата" трябва да са щастливи, че не са загубили. "Като цяло на този лош терен нямаше как да стане хубав футбол. Локомотив имаха по-чистите положения от нас, но радващото е, че не загубихме мача и си оставаме на третото място. Трябваше да натиснем през второто полувреме. Първата част бе трудна, защото вятърът бе срещу нас, а след почивката за техен късмет спря да духа и им бе по-лесно. Малко неравностойно се получи", коментира националът.
2626
на 08.12.2013 г.
Днес ЛОКОМОТИВ определено беше по-силният отбор!
БОРИМИРОВ
на 08.12.2013 г.
Честита точка както на съгражданите от Ботев, така и на черно-белите сърца. Честита точка на всички истински фенове на Ботев Пловдив и Локомотив Пловдив. НА ПСУВАЧИТЕ - ЯЖТЕ МИ БАХУРА! Що се отнася до играта - това е, каквото е. Ботев с повече пари, ние - с нюха за селекция на Коко Динев, което, както се видя, компенсира парите на Ботев. Все пак сме в България и чужденците са ни бабереци, които не стават за нормален европейски футбол. И аз искам да дойде Лео Меси, но ако това стане, ще е само като турист.
Laco1926
на 08.12.2013 г.
Верно терена е много гаден,ама е един и същ за двата отбора,каквото на нас такова и на вас така,че кво се оправдавате с тва.Вятъра или пък силно заслепяващото слънце също не мисля,че са извинителни причини за слабата ви игра..Тоя път ви надиграхме и повече заслужавахме победа.
iDel
на 08.12.2013 г.
тва буферите сте много прости пак напомнихте на всички защо ви викат цигани !!!!
super1912
на 08.12.2013 г.
Явно много са били скъсаните на изпита за билети. На стадиона имаше минимум 500 свободни места отсреща и поне 200 на трибуната. За какво ви е друга трибуна - та вие и сега не може да си напълните стадиона.
труден
на 08.12.2013 г.
В момента гледам футболния мач между Арсенал и Евертън и се чудя какво беше това преди няколко часа. И каква беше тази кал при положение че в Пловдив не е валяло скоро. Но най-лошото е ,че според един треньор отбора му играл много добре ( тактически стоял много добре ), имал много положения и изпуснали победата.
canari883
на 08.12.2013 г.
Защо не си напълнихте джамията помаци смешни ? :) жалки подобия на хора сте , черно-бели боклуци :)
boro_b
на 08.12.2013 г.
Ми какво да кажа- отидохме на Локумарена за точка и си я взехме!Е можехме и да бием, но пък нека и циганетата да си запазят надеждата за Еуропата!А буферите да ги попитам /за кой ли път вече/: Кога с победа над Великий Ботев ? Кога ?! Вече 5 /пет/ години едвам едвам до равен се добирате бе ! Когаааааа.....
lauta_feN
на 08.12.2013 г.
Не мога да разбера какво хленчат тия жълтите...Не стига, че спечелиха точка, ами викат, че Локомотив накъсвал играта...Хайде сега погледнете нарушенията и пак говорете кой е направил повече.И се замислете колко положение имахте?Вратарят ни можеше да седне да си пие спокойно кафенцето пред врата докато гледа как нещата се развиват в другата половина! От 1994г. Ботев още сънува победата като гост, но тя остава мираж!Хайде сега към автогарите да не изтървете последните рейсове за селата!
for all
на 08.12.2013 г.
Всички в този град и предимно Локомотивците и тези, които не са футболни фенове, трябва да вземем мерки, за да може този позор наречен с името на велик българин и тази селска сган, която залива града ни с простотия и селяния, да бъдат тъпкани и гонени от великия ни град, защото както е тръгнало Пловдив скоро няма да бъде дори трети в България и ще опустява още повече от истинските пловдивчани, а мястото им ще бъде заето от още сган като жълтата, която в същност, погледнато от психологическа гледна точка е единствената прослойка в обществото ни, която може да се адаптира и просперира в нашата държава! Тези изверги тепърва ще се дупят на ДПС и Бюреков, само за да ги има и за да са по-напред от нас ........., и на всичкото отгоре тези същите човекоподобни се наричат "ботевисти"?! Е, докато около нас има такива същества, ни очаква само затъване и упадък! Жълтата сган е това нещо, което от години съсипва Пловдив, както и малоумните лайнари, които са се навъдили и в черно-белите редици!
Канар 1
на 08.12.2013 г.
Факти след дербито. Удивително гнусно подобие на терен - нещо смесено между кър за паша на животни и блато. И това - съвършено умишлено направено от орките зад ВСИ . Мангали , защо не напълнихте трибуната си ? А защото напълнихте терена с вода ? Вие сте срам за този град. Колкото по-бързо изчезнете от футболната карта на България , толкова по-добре. Футболът ни няма нужда от подчовеци като вас.
GoLia
на 08.12.2013 г.
20години ДОМИНИРАНЕ!!!
ОтКойОтборСи
на 08.12.2013 г.
Две трибуни и половина- не е стадион... Шесто опитно поле зад ВСИ не е терен. Само с центрирания футбол не се играе... А на всичко отгоре и днес публика ви липсваше.
for all
на 08.12.2013 г.
Факти след дербито: Терена ни е трагичен и задължително трябва да бъде ремонтиран! Дербито като продукция беше запомнящо се слабо! Жълтите бяха изненадващо слаби и равния за тях е двойна победа! Кретенията с хвърлените бутилки от наши "фенове" трябва да бъде осъдена и спряна, защото от такива прояви само губим и сега поне 3-4 домакинства няма да играем в Пловдив! Уродите, които хвърлят бутилки нямат място на Лаута! Жълтата сган отново претърпя сериозни загуби извън терена, а най-срамното е, че вчера поляната отново беше празна от тяхна страна! СРАМ! Хореографията на Локото се получи и беше фантастична! Аз лично бях скептик преди да я направим, но се получи уникално на 100%! Невиждана наглост и простотия за кой ли път от страна на жълтите животни, а именно факта, че имат наглостта да ни наричат "селяни" и отново всичките им песни бяха наши, макар, че те се чуха 2 пъти в целия мач! Жълтурите са най-гнусната и страхлива, селска сган у нас! Никой не може да ги мине по селяния! При нас също има сериозен спад на интелекта и Локомотивизма, но за това сме си виновни само ние...... САМО ЛОКО!
xaliobalio
на 08.12.2013 г.
Мангали тъжно е,но е факт вие правите така,че дербито да заприличва все повече и повече на шопското,което е жалко.Цял мач ръгане и блъскане,а терена беше под всякаква критика,те Тунджа имат по хубав стадион.Ботев имаше по-чистите положения и при по-добър стадион,който позволява игра по тревата щяхме да ви ударим.
Батэ Бойко
на 08.12.2013 г.
Терена мерена стига с тия жалки оправдания! Няма смисъл да се влиза в тона на страхливия и безотговорен Мъри. Нали знаете че Италианците,Англичаните и Испанците не са подозирали,че на света съществуват такива температури,каквито има през зимата в Русия,преди да отидат там за първи път.Да ама отиват и бият за шампионска лига.Видите ли ние на 500 метра от Христо Ботев срещаме нещо което всякаш не сме виждали така ли? Футбола и на двата отбора бе жалък.Ние за пореден път играем на 20 метра високи топки от които на всичкото отгоре не можем да оберем нито една,да оставим това че при силен вятър с високи топки и по селата вече не играят. Между другото аз не съм изненадан от днешната продукция,защото отдавна зная че и двата отбора са посредствени. И на края но не на последно място,никакви общински пари за трибуна на лаута! Просто няма смисъл.Днес на спиртклуб имаше място за още 1000 човека и още 500 на централната.
terro1912
на 08.12.2013 г.
Мама ви ш***а циганска, гнусна! От града ни ще бъдете изринати, мангали!!! Ще повърна от вас!!! Изверги гнусни, черни, повърни!!!!!
Jako
на 08.12.2013 г.
ВАЖНОТО Е , ЧЕ ДВАТА ОТБОРА СЕ ПРЕДСТАВИХА ДОБРЕ,РАВНОСТОЙНО! УСПЕХ ЗА ЛОКОМОТИВ Пловдив И ТРАКИЯ КАТУНИЦА!
Kanarcheto_7
на 08.12.2013 г.
Защо бягате бе цигани миризливи ???
rt
на 08.12.2013 г.
Ак бях фен на Ботев щвх да се заровя в дупка от срам-Смърфовете 2.Вие сте по бетер от умственоизостанали
itco
на 08.12.2013 г.
И на Любимец терена ли е картофена нива?
rt
на 08.12.2013 г.
Смърфовете 2-мухахахахахаха уникални идиоти .Просто нямам думи .Показахте,че и след дъното има накъде :))))))))))
rt
на 08.12.2013 г.
Отноео номер 1.Най-великите уникална хореография.Жалко че изпуснахме неградските.Локомотив Пловдив над всичко
Pino
на 08.12.2013 г.
Подарихме точка на сдружението, за пореден път оправданията са с терена, вятъра, слънцето, земното притегляне и атмосферното налягане. Безапелационна победа на трибуните. А след като помьекаха и побьекаха в сектора за гости на стадиона, докараните от околните села гласоподаватели на ДПС побързаха да разгледат по-големите пловдивски магазини преди да потеглят към родните села и паланки.
Oskar
на 08.12.2013 г.
20 години без победа на Лаута е добре. Анти футбол, лош терен, силен вятър, висока влажност. Мултимилиярдния ботев с 3 атаки за цял мач. Орална офанзива ходи да им слугува. Весели празници !
hooligana1912
на 08.12.2013 г.
Малко ви беше боя до унивирситета Буферчета
Ботев 1912
на 08.12.2013 г.
Кривия: Добре се бяха погрижили да полеят картофената нива, проява на типичен селски отбор...
Рег92
на 08.12.2013 г.
Тъжно но факт ! С този първоначален състав точно това са ни възможностите ! Браво на Локомотив явно толкова си могат момчетата !
Ахил
на 08.12.2013 г.
Ромарио е един от най-културните и скромни футболисти,защо ви беше да го замервате с бутилки?Знам,че са 20-30 фена,но си беше грозно!Ние не сме провокирали дори тези с пастичките и прескачащите огради.
nakata74
на 08.12.2013 г.
Много злоба от "шампионите"много нещо,с тази селска блъсканица, не знам за къде сте се запътили,благодарете на късмета си,че не паднахте,за цял мач колко удара имате към вратата на Локомотив,с тази игра ли ще сте шампиони,не знам.И сега пак терена им виновен,вятъра им пречил,като че забравихте до вчера на какъв терен играехте и изведнъш много ви пораснаха човките.С този селски отбор, не заслужавате да получавате толкова пари, футболисти и публика. Жалко за пропилените инвестиции от ДПС .Марш по селата и по-тихо в Пловдив,да не смущавате спокойствието на гражданите.Миризмата от вас е непоносима,добре,че духаше вятър,за да я издуха от града ни,към селата ви от където идва.
Жълто-черен
на 08.12.2013 г.
Хубава хореография направиха буферите... А за мача - изпълнен с нарушения, изсипани топки и картони... Терена е смешен и жалък!
Jako
на 08.12.2013 г.
ЛОКОМОТИВ Пловдив - ОТБОРЪТ НА Пловдив!
Jako
на 08.12.2013 г.
И 15найсетте милиона турски лири не помогнаха на жалкото жълто сдружение да сепчелят мяча!
jani
на 08.12.2013 г.
Ебахти и терена и септичната яма,а г-н Марешки правилно не се набутва за трибуна,то няма толкова чааавета да я напълнят.
GoLia
на 08.12.2013 г.
На крив у..й космоса му е малък изтървахме ви и вие много добре го знаете!!!
1912plovdiv
на 08.12.2013 г.
И селската кална нива не помогна на антифутболния жп цирк да вземе победа срещу Любимеца на Пловдив :)
NFC
на 08.12.2013 г.
От БУРГАС съм искам да кажа че локо Пловдив са най-големите МЪРШИ пълни п**ки техния специалитет е да разбиват коли и да крадът знамена да ограбват също КАКТО ЦИГАНИТЕ смешни сте буфери ако не беше велблъжд кюстендил нямаше да ви има на картата на България МЪРШИ ! СМЕШНИ СТЕ!!!!!!! в Пловдив сте с наведени глави!!!!!! БОТЕВ ГОСПОДАРИТЕ НА Пловдив!!!!!!!!!!!! ЛОКО ЦИГАНИИИИИИИИИИИИИИ МРЕТЕ!
pobeda
на 08.12.2013 г.
Локомотив може да съжалява за загубените 2 точки! Радваи се жълТУРСКА сган!
Ахил
на 08.12.2013 г.
Трагично представяне на двата отбора!Трагичен терен,странно защо кален,грозни постъпки по терена,по трибуните,замерване на футболисти с предмети.......Според мен ако някой ще помага на локомотив,то терена е много по-важна цел от трибуната.Вижда се,че дори на дерби,място да искаш.Не се заяждам,просто там футбол,рядко се играе.Може да печелите,но с такива изсипани топки,няма как да стане,късмета все ще ви изневери,както днес.Затова навън сте слаби,на хубав терен не знаете какво да я правите,нямате стил,центриранията трудно ще ви спасят.За Ботев,слаб мач,много малко от потенциала на тези хора,но както и да е.Победа и равен бива,а и успеха над цска,аз съм доволен.
bart69
на 08.12.2013 г.
Предния мач,футболистите бяха забравили да дойдат,сега публиката им,абе циганска работа,поне строшихме 3-4 кратуни,скрили се като мишки зад Аграрния да горят жица.
100 години
на 08.12.2013 г.
Циганчета, събирайте пари не за трибуна, вижда се че и тази ви е много. Терен ви трябва.
1912AC
на 08.12.2013 г.
Неможе ли през зимната пауза да посадите нещо на тази нива и да изкарате малко парички?
Ботев 1912
на 08.12.2013 г.
Цялата ви игра се базира на симулации и след това изсипани топки в наказателното поле. Нямате нито една смислена атака. Нито една. Терена - селска нива. Не е вярно, че терена е еднакъв за двата отбора. Лошия терен пречи на по-комбинативния отбор и помага на този, който залага на статични положения и карамболи. За това на Колежа ви развинтихме. И то с човек по-малко. Жалко за големите ви претенции за топ отбор, а предоставяте условия за игра на ниво селяндурски отбор. Жалко. Не казвайте на никой, че се водите пловдивски отбор, така само срамите името на красивия ни град.
hoodlom
на 08.12.2013 г.
Що хвърляте бутилки по Ромарио, бе простаци! И палите шалчета? Ей, няма управия при вас, прости цигани! Накрая и кюмюр запалихте, нещастници - а стадиона ви празен! Къде ви е публиката - не можете да напълните една трибуна, но устите не може да ви затвори човек.
naskostaf
на 08.12.2013 г.
Зимата не се полива често тревата,защо ли все повтаряте че терена е еднакъв за двата отбора,а го поляхте.Защо правихте изпити , а не си напълнихте сектора,помните ли какво беше на Колежа.
1912AC
на 08.12.2013 г.
Предлагам за следващото дерби на лаута да се вземат под наем ръгбисти от Нова Зеландия
локото
на 08.12.2013 г.
Спокойно жълти мисирки,вие сте моралните -аналните победители.Жълти ревльовци.
rangers
на 08.12.2013 г.
Много слаб мач и двама страхливци на чело на отборите.Жалка гледка Папагалите курбан да дават щото ако беше някой читав тренер отиваха на петица
LOKO FEN
на 08.12.2013 г.
Реално равностоен мач и 100% късмет при удара на Камбуров!Ставаше 1-0 и мача свършва.Мърьо се оголва и втори гол!Страхлива игра от жълтурите,не струвате!Само Локо и само напред и нагоре!
loko_1936_plovdiv
на 08.12.2013 г.
Само късмета попречи на Локомотив да вземе 3-те точки и да се откъсне на 3-ката! Страхотно начало на мача, добро 2-ро полувреме, което се игра почти на една врата - пред вратата на Ботев! Уникална хореография! Само се чудя.. Докога ще продължават мяколко малоумника да пречат на отбора ? Защо трябваше да се хвърлят толкова бутилки и накрая за капак, Ромарио или кой там беше... да бъде уцелен.. подобно действие води сериозни последици! Нито Коко, нито никой от отбора не е виновен! Някои групировки май се върнаха на Лаута да пречат на отбора, вместо да го подкрепят! САМО ЛОКО!!!
Nik102
на 08.12.2013 г.
е*аси кирливия и гнусен стадион! Нивата ставаше само да бяха пуснали едно прасе и 22 да го гонят и се търкалят в калта! Нещастниците от Лаута на истински футболен терен ше се чудят къде е топката, за ръгане и ряпкане време няма да има!
YNWA_1912
на 08.12.2013 г.
ст.Тича ми изглеждаше като НОУ КАМП в сравнение с тресавището на лаута ,за 1 път виждам как по топката има 1 кг кал и не може да измине и 2 метра в права линия СТАНКА ЗЛАТЕВА ми изгледаше като балерина сравнние с тея ммейци със суплеса където хвърлиха ромарио Вальо Йорданов спечели златен медал навремето,ДАЛАС КАЛУБОЙС от НАЦИОНАЛНАТА ФУТБОЛНА АСОЦИЯЦИЯ изглеждат като гиманастички И ИГРАЯТ ПОВЕчЕ с крака от банано И МАСЛИНО берачите на ТОТО ПАЙНЕРА .ПРОСТО РЪГБИ НО НЕ И ФУТБОЛ
Ботев 1912
на 08.12.2013 г.
Честито, буфери! Със зъби и нокти се добрахте до хикса...
Verkoozo
на 08.12.2013 г.
И аз мога да попитам ! КОГА ЩЕ СИ НАПЪЛНИТЕ СМЕШНИЯ СТАДИОН ????
мюнхен
на 08.12.2013 г.
въпрос към буферите - защо на тоя смърф дето го показвате преди мач пишката му е отзад
GLACIAL
на 08.12.2013 г.
Жълти мисирки,не се палете толкова да не припадне някой. Сега бързичко към гари и автогари да не замръкнете в чуждия град!
канара86
на 08.12.2013 г.
отново питам,кога ще го напълните това стадионче за 4 000 човека?????
VesselinK
на 08.12.2013 г.
Пощадихме ви, празнувайте.
Дядо Иван
на 08.12.2013 г.
По- голямя корида не бях гледал. И двата отбора тргично предпазливи. Нивата която някой наричат терен- току що изорана и полятя. Нормален изход от борбата. Честито четвърто място на буферите за следващия час и половина- след това са пети.
Митко Ботевиста
на 08.12.2013 г.
Слаб мач. Много борба. Малко истински футбол. Лош терен. И двата отбора гледаха не да спечелят, а да не загубят.
Chanz_1912
на 08.12.2013 г.
Говоря без базик: Лош терен, никакъв футбол и от двата отбора. Браво на феновете. Много приятно впечатление ми направи хореото на Локото с двата флага на България. Ако наш'то Локо си оправи терена, за да има възможност за хубав футбол, мръсните шопи може само да ни дишат прахта. Само Ботев, а на локото здраве и късмет!
канара86
на 08.12.2013 г.
и пак да питам, защо не си напълнихте стадиона???????????
tonibonbonito
на 08.12.2013 г.
С кална топка футбол не се играе. Плюят по Мъри, но е абсолютно прав. Няма как да стане красив футбол на нива. А този терен според мен бе наводнен умишлено за да няма футбол. Дъжд не е валял, а кал много. Струваше ли си да се наводни и съсипе терена за да няма футбол?
Flexza
на 08.12.2013 г.
Отборчета,които имат такива селски картофени ниви директно трябва да бъдат закарани в В група!
brytal
на 08.12.2013 г.
цигани зашто не напалнихте стадиона ??????????
kanar02
на 08.12.2013 г.
Оправете си нивата,рогачи
lauta_feN
на 08.12.2013 г.
Жалко не можаха да им вкарат някой друг гол...1/3 от мача бяха натикани пред вратаря и се чудеха как да не допуснат гол...Ама и ние сме си виновни, че не вкарахме...Папагалите да не ми хленчат много ама да погледнат и статистиката.Ботев има превес само в нарушенията!!!Локомотив във всичко останало!!!Трябваше Гади и Кики да са от началото на мача на терена!Данчо Господинов можеше да седне да си пие спокойно кафето на вратата ни!Дай Боже във финала за купата да се получи по-добро дерби!САМО ЛОКОМОТИВ!
Вале Пика
на 08.12.2013 г.
В околиите на Пловдив и в Столипиново, се вдига невиждан банкет от равенството. Само Ботев!
канара86
на 08.12.2013 г.
имаше ли 3000?
The Mask
на 08.12.2013 г.
Буфери, на тази нива няма класен отбор, който може да ви бие. Слаб мач се получи, за съжаление на всички пловдивчани.
канара86
на 08.12.2013 г.
къде ви е публиката буфери ???
daniplovdiv
на 08.12.2013 г.
На тоя терен са изливани тонове вода преди ма4а,хва6там се на бас....в Пловдив не е валял дуйд скоро.
Nikolov123
на 08.12.2013 г.
е*ати калта,все едно си в столипиново,представям си ако валеше дъжд...
ti_1000
на 08.12.2013 г.
Как може такъв стадион да има лиценз?
sokoban
на 08.12.2013 г.
Това си беше точно мангалски кър, пасбище на мангалски коне!Такова нещо не бях виждал до сега, а гледам футбол от доста време!
1912AC
на 08.12.2013 г.
Коко Динев да спре да пазарува мангали от близкият Изток и със спестените пари да вземе да оправи тая картофена нива във противен случаи скоро на тоя стадион хубаво дерби няма да гледаме.
vivas
на 08.12.2013 г.
Буфери кво стана ве маина?Пъпчивите ви фенове не помнят победа
Discman
на 08.12.2013 г.
На такава нива може да се играе ръгби, но не и футбол. Аз такава кал, след като не е валяло изобщо дъжд, не съм виждал никъде. В крайна сметка съм най-доволен от това, че играчите ни излезнаха живи от тая корида.
Плoвдив
на 08.12.2013 г.
Много слаб мач,по-слабо дерби не съм гледал,бутане,блъскане ... тва не е Пловдивското дерби !! Двата отбора не бяха на нивото на феновете си !! Някой ако му се занимава,да разбере,колко пловдивчани имаше в 2 та стартови състава !!
Simply the Best999
на 08.12.2013 г.
Груб и нервен мач най - вече по вина на жепейците ! При толкова много хватки от свободната борба просто е за чудене , че завършиха в пълен състав !... Посредствен отбор е Локомотив ... Трудно може да стане добър мач по този начин ...
tosho85
на 08.12.2013 г.
мъри пак се осра нивата му била виновна смешник
radorecord
на 08.12.2013 г.
Аскювския каун отново култов "на тая нива нищо не може да такова"
vlado popa
на 08.12.2013 г.
По наговорен мач не бях гледал а ние баламите на студа си деряхме гърлата.Мъри този път наистина ни разказа играта не искаше да победим
Vollmacht
на 08.12.2013 г.
Мъри направо се наака майна! Пусна най-хубавите ни футболисти 15 минути преди края, а пък Тошко барна топката три пъти! Нищо особено не сам тия буфери можеха да ги бият и то без проблем! За терена не искам и да чуя беше един и същ за двата отбора! Страхливци смотани! И специално Сърмов който пак не си оправи краката! Съжалявам ако съм прекалено критичен, ядосам съм!
Канар 1
на 08.12.2013 г.
Циганите допълнително са поливали тази нива , за да не може да се играе футбол.
Чичо Ичо
на 08.12.2013 г.
Срещу 13 човека със страничният от далечната страна и главния толкоз . Спестени поне 3 червени картона за Локото. . Продължаваме да пием макар и не за победата.
krustio
на 08.12.2013 г.
По-добре да си бях пуснал Веско Топалов.Толкова трагично дерби не съм гледал скоро,не знам дали е заради терена или заради футболистите
ОтКойОтборСи
на 08.12.2013 г.
Супер мега тъп и слаб мач, ама на тая нива с тая кална топка ... футбол не може да има. Е баси блъскането и бутането, много нарушения и футбол никакъв. САМО БОТЕВ!!!
acmilan
на 08.12.2013 г.
слаб мач
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!