От ПФК Ботев разпространиха декларация, с която застават зад Иван Тотев преди предстоящия балотаж за кмет на Пловдив.
В седмицата преди балотажите за президент и кметове на редица населени места в страната, темата за спортните бази отново е на дневен ред. На 30 октомври, неделя, жителите на Пловдив трябва да направят избор, от който до голяма степен ще зависи посоката на развитие на града в следващите 4 години. Като един от водещите спортни клубове в Пловдив ПФК БОТЕВ има своята позиция по наболелия въпрос с базите.
Считаме, че е време да бъде сложен край на занемаряването на съоръженията, които служат за подготовка на спортистите и на последните да им бъдат осигурени адекватни условия за постигането на исканите от тях резултати. България изостава от почти всички страни в Европа в това отношение и подобряването на материалната база трябва да бъде един от основните приоритети, ако искаме да върнем поне част от позициите си в спорта, в това число и футбола.
Освен в спорта, Пловдив има да решава и проблеми в още няколко сфери, в които се слави с добри традиции. На всички ни е ясно, че икономическото, културно и социално развитие на града не е на желаното равнище. Пловдив се нуждае от ново и модерно мислене, в което приоритетите да се формулират ясно и да се изпълняват прецизно.
Вярваме, че след решаващият вот на балотажа, Пловдив ще поеме по един нов път, ръководен от хора с модерно мислене, ясни идеи и възможности за тяхната реализация. Бъдещето, както на нашия град, така и на страната, е в младите и кадърни хора. Затова, на предстоящите избори ние ще подкрепим кандидатът за кмет на ГЕРБ Иван Тотев.












Rooster1912
на 27.10.2011 г.
Лично Цветан Василев е наредил да бъде пусната тази декларация. Не е нито на Марин Бакалов или на който и да е било друг от УС. Просто за информация го казвам!
ingu
на 27.10.2011 г.
Позор!Цирка продължава. Абе всъщност Славчо на даде ли едно рамо на жълтите в началото ,когато си сформираха сдружението ,някакъв такъв спомен ми се мъдри?
Enji
на 27.10.2011 г.
Това е отвратително. Срам за цялото ръководство и некадърниците, които са им дали акъл за написването на тази декларация. Спирам да посещавам мачовете до извинение от страна на ръководството. Всичко в живота ни се политизира и ни карат да избираме страна. Ботев е на всички! И на червени и за сини и на жълти и на всякакви. Ботев трябва да бъде независим!
Hacko1912
на 27.10.2011 г.
Пичове и аз сум против принципно, ама моля ви се мсилете здраво. Кой е писал тази декларация, защо, какъв е и най-вече ще БЪДЕ ефектът от нея ... на този етап нещата се развиват доста добре за Ботев в дългосрочен план ... ;)
Kindzadza
на 27.10.2011 г.
Против подобни агитации съм, но пък ми прави впечатление какво се случва в Бургас.Млад кмет, член на ГЕРБ успя да преобрази града!!!! Правете си изводите сами!
Батэ Бойко
на 27.10.2011 г.
Ботев трябва да бъде независим! Това е клуб на спорта и привържениците а не клуб на ВМРО или Герб! Хайде някои като мен не застават зад някой от кандидатите,но примерно тези които са подкрепили Славчо? Те какво излиза,че са нежелани или че предават Ботев? Хайде дори да се преглътне това,но щом ще го удряме на политика защо тази подкрепа не се даде преди месец още,когато му беше времето? Сега два дена преди болотаж да осъзнаеш че трябва да подкрепиш някой...ами малко се сещам за Яне Янев.
Zoxee 1912
на 27.10.2011 г.
Нещастници! Застанали зад някой на избори.
ico_tom
на 27.10.2011 г.
Кои са тия селяндури ,че да ми дават акъл за кого да гласувам? Нека излезнат с имената си,за да знам на кого да тегля маините! То от такива селски тарикати отборът ни е на тоя хал-бакала,костадинов,палийски,коев и тем подобни смешници.
Рикелме
на 27.10.2011 г.
НЕМОГА ДА ПОВЯРВАМ! ТОВА МОЯ ОТБОР ЛИ Е? СПОРЕД МЕН НЕ Е РЕДНО КЛУБ, КОЙТО ВЪВ ФЕНСКАТА СИ МАСА ИМА ТОЛКОВА МНОГО ХОРА С РАЗЛИЧНИ ВЪЗГЛЕДИ КЛУБА ДА ЗАЕМА ПОЛИТИЧЕСКА ПОЗИЦИЯ. АЗ МИСЛЯ, ЧЕ ТОТЕВ Е ВРЕДЕНЗА ПЛОВДИВ И НЯМА ДА СЕ СЪОБРАЗЯ С ТОЗИ АНОНИМЕН ПРИЗИВ!
bp-emo
на 27.10.2011 г.
Турските ибрици от лайнута пак навдигнаха глави!Те забравиха когато подкрепяха Галка,Левент Назифоглу и Зеки Байряма начело със Зулума който докара аркадашите на лайнут-джамия само и само да продължи мизерното им съществуване!Забравиха когато подкрепяха Сандокана от Столипиново който биеше тъпана и им беше тартор на агитката!Забравиха и когато си горяха и хвърляха знамената по земята след оня разгром от Славия с 9:0!Нещо невиждано и чувано в световен мащаб!Жалка картинка!Това е истината!Мангала си остава мангал!Гнусари!
Tonova
на 27.10.2011 г.
Досега слушахме Боко да ни обяснява за магистрали и т.н. От неделя вече ще ни заповядва, как да живеем в родния си град и как да обичаме любимия си отбор. Ще трябва да му искаме за разрешение за всичко. А тези дето са написали декларацията, не мога да ги разбера.Какво общо има футболен клуб с Иван Тотев и ГЕРБ. Или се надяват на пари за стадиона,ама няма да има, защото Хер Флик, каза в бюджет за 2012 г. трябва да се икономисат доста пари. И ще ни остане само да приемаме боклука на София за едното потупване по рамото или прерязване на лентичка на някоя детска площадка с една пързалка и едно кошче.
_1912_
на 26.10.2011 г.
абе тея от ПФК-то с тази декларация да не би да са искали да подкрепят БОТЕВ, а не Тотев и да са объркали първата буква и вместо Б да са написали Т ;)
Cologne
на 26.10.2011 г.
Сбогом от мен. Моята подкрепа от трибуната я загубихте директно, вноската за другия сезон също няма да си я платя... Знам, че и без моите 240 лв. можете, но въпросът е принципен.
stefanov
на 26.10.2011 г.
Тотев ти тоя анцунг не го ли переш, че си постояно с него!!!
slenk
на 26.10.2011 г.
Футболът-далеч от политиката!!!
adg
на 26.10.2011 г.
botev plovdiv 1912 винаги сте си давали дупето на властта.Факт!Сега с тази декларация продължавате!За това във България ви знаят като ''платените фенове''.
RUSH
на 26.10.2011 г.
Вместо да празнуват имения ден на бате Митко-Командоса, те тръгнали декларации да пускат. Тц тц тц тц
adg
на 26.10.2011 г.
Купуването и продаването на гласове е престъпление! Циганизацията е на лице в сдружението!
Atanas Arnaudov
на 26.10.2011 г.
Срам! Който от ръководството на "Ботев" пд е направил декларацията, да застане публично зад нея с името си, а не да се крие зад емблемата на любимия ни клуб!
sid
на 26.10.2011 г.
ако някои си направите труда да прочетете спокоино декларацията ,ще разберете че никои с нищо не ни обвързва с каквото ида е -нас феновете ! Декларацията е от името на ПФК-то не е от името на феновете ,не е от името на здружението ,В декларацията никъде не виждам някои по някакъв начин наякои да агитира някои за нещо ,това е просто позиция . Не е таина че сега от позоцията която ще поеме ръководството ще зависи развитието на клуба през следващите няколко години ! Тaка че ще ви помоля да не правим буря в чаша вода ! Почти съм сигурен че и още някои от клубовете ще излязат с такава позиция . Да не забравяме че до преди няколко седмици много от вас не спираха да критикуват Славчо . Извинявам се ако съм се сторил голословен на някои но да не забравяме че vсе пaк става въпрос за политика ! А за лично излизам с Декларация че няма да подкрепя Тотев !
Eдин отбор
на 26.10.2011 г.
Да бе, кои са тия наистина и досега свършиха ли си както трябва работата този сезон, че им остана да ми дават наклон за кой да се редя на опашка в неделя? Досега ако не уважение поне респект имах към хората в управата. Да ме прощават ама от днес за мен са едни лекета. И нека да знаят, че както политиците накрая се погавриха с Митьо Селския на които се подлагаше, така ще направят и с тях. Лошото е обаче че това бие по авторитета на Ботев Пловдив.
Ботев Пд1912
на 26.10.2011 г.
Поредно доказателство , за некадърността на ръководството или още по-жалкото , надупване пред силните на деня . Позор и срам ,който е пуснал декларацията , веднага да е ликвидира . Нямам думи , безубразие ....БОТЕВ над Бойко и Тотев.
miru
на 26.10.2011 г.
Вие нормални ли сте бе? Кога станахте толкова гъсти с Тотев? Кои са тия ПФК Ботев? И аз като съм от Ботев и аз трябва да съм от Тотев, така ли? Откога футболен клуб Ботев участва в политически договорки. Що не се гръмнете всички дето публично заставате зад когото и да било?
niky
на 26.10.2011 г.
Този или тези които са писали тази декларация да се афишират,поименно!Срам!ФК БОТЕВ 1912 Пловдив е над политиката господа,той е институция,той е религия!!!
rasto
на 26.10.2011 г.
И аз подкрепям Иван Тотев, тъй като на Пловдив наистина е нужна промяна, но подобна декларация не прави чест на ръководството на клуба. Ботев е над всичко и не следва името на отбора да се замесва в политически игри.
labrador2
на 26.10.2011 г.
На всички не реализирани политици искам да кажа, че по този начин плюем не само в/у себе си и в/у Ботев, а и в/у свободата за която се борим толкова дълго и толкова страдално....До кога мислите ще ни трае Цветан Василев? Злепоставяме и него!!!
шмекер
на 26.10.2011 г.
Ей, малумници, Ботев Пловдив е религия, то не е политика... срам за Бакала и сие... Независим Ботев!
steve
на 26.10.2011 г.
Девиза на ръководството на сдружение Ботев-Правим свирки всякакви!До вчера правиха на Славчо от утре на Тотев.Който и да дойде на власт ние сме с него.Нищо ново.Цървула си остава цървул.Жълтите селяци си остават платени фенове имена няма да споменавам те си знаят.
a4o_ba4o
на 26.10.2011 г.
Ръководството мина всякакви граници. Господа Ръководители разграничавайте спорта от политиката. Срам ме е че и вие агитирате за даден политик. Питам се дали всички фенове са на вашето мнение? Съмнявам се. И ако не са какво следва, да не идват на стадиона или да не обичат най-стария клуб в България. Много ме е срам от тази ИЗЦЕПКА на ръководството. Явно това ръководство не става за големи цели, време е за промяна. Има една народна поговорка "Рибата се вмирисва откъм главата" и май първо трябваше да има промени в ръководството и после в треньорския щаб.
Ботев Пд1912
на 26.10.2011 г.
Срамота , може ли един от най-големите ,,Ботевисти,,в града ,да не го подкрепяме ? Изберем ли Тотев ,всеедно сме избрали Бойко за кмет на Пловдив. Сл. Атанасов направи толкова много за града ни ,колкото никой досега и се бори и устоява позиции с все сила, например дължимите пари за боклука в Цалапица . А ТОТЕВ отхвърли проекта за превръщането на на стадиона в кв. Коматево за модерна спортна база , която трябваше да се използва от ДЮШ на ,,Ботев,,.СРАМОТА,СРАМОТА,СРАМОТА - Пловдив ОСЪЗНАЙ СЕ.
4au6
на 26.10.2011 г.
Ботев Пловдив не подкрепя никой за кмет.Ботев е Религия.Ботев е светиня и си е на феновете а не на КОРУМПИРАНИ ПОЛИТИЦИ. Само Ботев Оле!Оле!Оле!
Филипопoлис
на 26.10.2011 г.
Да, много глупаво е това подмазване, но Г-н Славчо Мазников като е от Ботев какво направи за спортните бази !??? Дано Тотев се докаже на всички пловдивчани ! А герговата мажоретка Славчо да се върне при избирателите си в Столипиново да го интегрират в дивия му карловски г'з ! Нагъл сопол !
pdpd
на 26.10.2011 г.
срам нямате ли - който ви е помогнал го наплювате , неблагодарни отрепки
Hero
на 26.10.2011 г.
Това са малоумници, които искат медиен шум. На бас, че даже не е писано от ръководството или фенклуба, а от някои наистина мразещи този отбор хора.
joro1960
на 26.10.2011 г.
Срам!!! Това ръководство удари дъното!
Андрей
на 26.10.2011 г.
Срам,срам направо не мога да повярвам,че се агитира.Нищо против Тотев,но за футболен клуб да агитира за който и да било е срам.Много съм разочарован.Господа управляващи нашия любим БОТЕВ на дневен ред е кой ще е настоящия треньор, не се занимавайте с неща които няма нищо общо с футбола.
mechka
на 26.10.2011 г.
Цървули, от София ще си дойда за неделя специално да изхвърля СЕЛСКИЯ Атанасов от управлението на Пловдив!!!
делчо алеков
на 26.10.2011 г.
уууууууууууууууууууууууу на БОТЕВ
mechka
на 26.10.2011 г.
Атанасов е селски простак и некадърник, е*а мамата на транспорта в Пловдив!!!
poto
на 26.10.2011 г.
Не знам защо се възмущавате кои е написал декларацията? Името Ботев Пловдив 1912, е свободно, виж ако беше подписано МеталикЪ, щяхте да имате основание, да разследвате случая :D Иначе майтапа на страна, какво значение има кои го е пуснал....важното е че е така. И на Локомотив и на Ботев надеждата ни е свързана с този човек, който ще оправи спортната инфраструктура в градът ни.
Eдин отбор
на 26.10.2011 г.
Баси, всеячески се опитват да ме накарат в неделя вместо на риба или за гъби да ида да гласувам за Славчо. С това, че дори спортен клуб, който ама грам не бива да се обвързва с политика взе, че го направи. Ще ми се да видя именцата на авторите на декларацийката. За да знам кои от нашите го обърнаха на слугинаж.
makedoneca1912
на 26.10.2011 г.
Как може , как може ве да злоупотребяват с вярната публика на ,, Ботев 1912 ,, !!! Срам нямате ли ве ейййййй - алчноста Ви край няма !!!!! Какво манипулирате хората , да не сме деца сами да вземем сами решение за кой да гласуваме !Нищо против г-н Тотев , но не по тоя начин !!!! Вие за ,,рая ,, (стадо) ли ни имате ! В тази публика има повече начетени хора отколкото в парламента- десетки пьти !!!Какво срамите публиката на ,,Ботев ,, пред Бьлгария с тези писания !!!! Затова някои си позволяват да ни наричат ,, дрогирани олигофренчета ,, Молбата ми е да ме подкрепите - този който е написал тази ДЕКЛАРАЦИЯ да се извини на ФЕНОВЕТЕ на ,,Ботев 1912 ,,
_1912_
на 26.10.2011 г.
абе то е ясно,че ще подкрепим тотев поради причината, че Славчо не става за кмет на Пловдив (нали го видяхме какви л@йна забърка последните 4 години), но не може някой си да застава анонимно зад клуба и да излиза с декларация... утре този същия анонимник може да реши да подкрепи и комунистическия режим в северна корея - бива ли такава простотия - БОТЕВ Е НАДПАРТИЕН И НЕ БИВА ДА СЕ ЗАБЪРКВА С ПАРТИИ И ЛИЧНОСТИ ЕДНОДНЕВКИ
Rooster1912
на 26.10.2011 г.
Кой малоумен анонимник е писал тази декларация!??? Това е абсурд!
Ракетчик Матросов
на 26.10.2011 г.
Аз ще подкрепя Вимпрома, а Вие!
някой
на 26.10.2011 г.
"Бъдещето, както на нашия град, така и на страната, е в младите и кадърни хора. Затова, на предстоящите избори ние ще подкрепим кандидатът за кмет на ГЕРБ Иван Тотев." Бре, бре, абе вие сте уникални, просто не е истина! Ръководството ви де.....
ventsy
на 26.10.2011 г.
Всяка организация може да заеме политическа позиция и да подкрепи който кандидант намери за добре. Въпроса с базата съществува и е много наболял, така че мисля че е основателно клуба да заеме позиция. Феновете разбира се решават сами как да гласуват.
GNN
на 26.10.2011 г.
Добър ден дами и господа, като чета кометарите си мисля, че Вие падате от Марс!!! Самият "проект - Ботев" зависи изцяло от това кой ще бъде Кмета на града в следващите четири години и кой ще има мнозинство в местния "парламент". И докато "Герб" ще трябва да се съюзява с някои наши общи познати /нека не ги изброявам/, за да има мнозинство в Общинския съвет, то изборът на Кмет все още зависи изцяло от нас - имащите право на глас... Без да агитирам, мнението ми е, че Иван Тотев е по-добрият избор за града и за Ботев!!!
botev-forever1912
на 26.10.2011 г.
няма такава излагация
_1912_
на 26.10.2011 г.
А кой е подписал декларацията??? Толкова е сладникава, че прилича на някоя листовка на дани каназирева ;)
Y - 1912
на 26.10.2011 г.
КОЙ СТОИ ЗАД ТАЗИ ДЕКЛАРАЦИЯ??? Аз НЯМА да подкрепя една софийска марионетка! Никой няма право да се определя от името на великия клуб БОТЕВ!!! БОТЕВ е икона и не трябва да бъде политически опетняван!
Нако
на 26.10.2011 г.
Някой от Ботев да поеме отговорност! Стига са се крили из тия канцеларии!
Hacko1912
на 26.10.2011 г.
Това не е тъпо приятели, това е скандално.
valen
на 26.10.2011 г.
Нека кретена пуснал тази декларация ни обясни в качеството си на какъв, той ще агитира от наше име. Защото Ботев това сме ние! Това не е тъпо приятели, това е скандално.
creed1912
на 26.10.2011 г.
Тъпо е клубът да излиза с декларация в подкрепа за която и да е политическа партия!
labrador2
на 26.10.2011 г.
...ако почнат Лудогорец например, Арда и други клубове да пускат декларации за политическа подкрепа, какво ли ще стане?
yavor 1912
на 26.10.2011 г.
аз ще подскрепя СЛАВЧО АТАНАСОВ. РЪКОВОДСТВОТО ДА СИ ГЛЕДА КЛУБЪТ И ДА НЕ СЕ ЗАНИМАВА С ПОЛИТИКА. ДЪЛГАTА РЪКА НА МАФИЯТА ЧАК И В НАШИЯТ КЛУБ ВЛЕЗНА :(
labrador2
на 26.10.2011 г.
Абе Ние ПФК ли сме или политическа партия? Днес цял ден ме бъзикат буферите! Тези от ръководството акъл имат ли бе? Нали купуването и продаването на гласове е престъпление...! Ей ставаме за смях от неграмотници! Оправихме футбола, та се намесихме и в политиката!
Rezon
на 26.10.2011 г.
Ще минат няколко дена и дано това безобразие с тези декларации на подмазване да се забрави! Пълна излагация! Всеки от клуба, както и от феновете има правото да си гласува така, както си реши.
Tux
на 26.10.2011 г.
Кой паляк е написал тази декларация? "Ботев" е на феновете и няма нищо общо с политиката. Стига вече популизъм, всеки ще гласува според убежденията си без значение кой отбор подкрепя.
ПЕКСТ ПЕКСТ
на 26.10.2011 г.
Призовавам ръководството на отбора и истинските привърженици да се разграничат от този пасквил. Който иска ще подкрепи Тотев, който иска ще подкрепи Атанасов. Неможе някой да вкарва в един кюп всички. Не съм сигурен че който и да изберат ще оправи стадионите, тоя смахнат филм с обещанията го гледаме 20 г, последните четири има малък напредък, но е далече от истината. Вижте другите градове, най близко е Стара Загора, за има няма време стадиона светна, тука само демагогия. Всички общински съвети и управници носят отговорност за това състояние, нека не се крият под юргана, а да излезнат и да искат прошка за дивотиите си!
bon12
на 26.10.2011 г.
Шит
trai4opolkovnika
на 26.10.2011 г.
ееееееее тва вече е ..... футбола си е футбол ,политиката политика ......... хората не са малоумни знаят за кой да гласуват
PeterA
на 26.10.2011 г.
Айде всеки да казва и да пише от свое име!Какво значи Ботев застава зад Иван Тотев и "Ние феновете ще подкрепим Атанасов"?
ПетАк ШЕСТаков
на 26.10.2011 г.
Само ако изберем Тотев има шанс да получим по 1 000 000 лв. за двата стадиона.
super1912
на 26.10.2011 г.
Браво!
Марти Камбуров
на 26.10.2011 г.
Уау...не че нещо, ама е доста тъпо фубтолен отбор и то такъв като Ботев да дава наклон на феновете си и да се намесва в политката :)
Бате Митко
на 26.10.2011 г.
Кой идиот е написал тази декларация , бе ? Ние феновете на Ботев ще подкрепим г-н Атанасов !
Косьо
на 26.10.2011 г.
Конструктивна критика: Упс това си е издънка. Ботев гледайте си футбола. Аз съм от Ботев, даже съм за Тотев, ама не така. Не смесвайте нещата.
Ракетчик Матросов
на 26.10.2011 г.
Стига лакейщина!!! Хайде любимият ми отбор, да не ми казва за кой да гласувам! Ако изберат Славчо, а той е Ботевист, какво ще правим?
Нако
на 26.10.2011 г.
Кой Ботев, бе?
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!