Ботев има нов треньор и той се казва Станимир Стоилов. Мъри ще поеме "канарите" от Нова година. Бившият наставник на Левски, Литекс и на националите обаче вече работи по селекцията и подготовката.
Ръководството на пловдивчани не е доволно от слабите игри напоследък, които не могат да бъдат оправдани само със съдийските тесли срещу "Лудогорец" и със Славия за купата. За последно Мъри Стоилов работи в Анортозис. Той напусна и сега съди кипърците за дължими заплати.
Източник: в. "Стандарт"












Ботев Пд1912
на 06.12.2012 г.
Най - голяма глупост е смяната на Феро , макар че и аз съм му ядосан много .Трябва да си довърши започнатото , пък до където стигнем . Нов наставник и всичко от нулата и после и той си отива и т.н. , така че доверие за Феро , дано си е взел поука и не прави повече грешки в състава.
Анонимен
на 06.12.2012 г.
Треньор трябва да е само Ботевист, човек минал през този клуб и на който първата му мисъл ще е само за Ботев Пд.Имаме такива и трябва да се привлекат, но няма да посочвам имена защото ще възникнат спорове, но с течение на времето съм се убедил, че е така.В другите случаи видяхме какво става.Първо се мисли за парите които ще получава и чак след това за клуба който ще ръководи.Само един се доказа, че работи присърце и това е Пичионе.За него може да се направи изключение, но ако бъде привлечен ще се знае, че той ще работи със желание и резултатите с тези играчи които ги имаме няма да закъснеят.Така мисля аз и не искам никой да ангажирам с това мое виждане.Само "БОТЕВ-Пд".
Nako_1912
на 06.12.2012 г.
Каквото и да си говорим - отбора се срина до неузнаваемост и ако не бяха победите след никаква игра в Г.Делчев и Ловеч, сега щехме да сме под буферите! Не е търпимо да ни мачкат отбори като Враца, Монтана, Берое, Славия.. И за това не са виновни футболистите, защото те в отдерни мачове показаха че могат, а единствено виновен е Феро! Няма как - така е по цял свят! Пак казвам - никаква тактика, никакво водене на мачовете от страничната линия, никакви или късни смени - абе, изцяло оставил всичко на момчетата. За това да си взема ТАБСО-то и у тях. Така тръгнахме и май така ще я караме - на честа смяна на треньори! Съдба, си мисля аз .. докато се намери правилният! Да не мислите, че на г-н Василев му е по-леко, като гледа пълни трибуни, хвърлени пари - а на терена няма подобаващи резултати! Видимо е наложителна промяната - няколко нови футболисти и нов треньор е ПО-ДОБРЕ, отколкото сегашното статукво.
Ботев Пд1912
на 06.12.2012 г.
ДОБРЕ ДОшЪЛ НАСКО
emo_75
на 06.12.2012 г.
Канари,нека погледнем трезво на всичко което се случва в любимия ни отбор.През лятото всички бяхме доволни от селекцията и се настроихме оптимистично и еуфорично.Започнахме добре сезона в първите 3-4 мача и всички очаквахме с течение на мачовете този нов отбор с 12-13 нови футболисти да се сработи още повече и да вървим нагоре и да се развиваме.Какво обаче се случва на практика?Отбора играе все по-зле с всеки изминал мач.В такива случаи кой носи отговорност всички знаем.Аз съм един от най-големите радетели на това да се даде достатъчно време на един треньор да реализира идеите си,но затова е нужно да има поне мъничка промяна в положителна насока,а в нашия случай е точно обратното.Сигурно Феро е добър специалист,не отричам неговите качества,но от това което виждаме смятам,че не той е нашия човек по една простичка причина.Ние не правим дори миша стапка нагоре,а обратното.Според мен е правилно,че ръководството предприема промяна и по-добре да е сега,а не да се губи време.Феро се доказа по перфектен начин в Ловеч с работата си в ДЮШ и там мисля,че би ни бил от много по-голямя полза.Относно назначаването на нов треньор,бих искал да стесним кръга от български треньори,които бихме могли да привлечем.Аз сещам за няколко млади и перспективни- ХЕРО,той ще бъде лоялен докрай с хората от Черноморец предвид много обстоятелства и му прави чест за това и неможем да му се сърдим защото това е мъжко и достоино.Л.Пенев национален селекционер така,че пак не става.И.Илев-Левски,невъзможно. С Радуканов се опарихме макар да продължавам да смятам,че има хляб в него.И за мен лично остава единствено Мъри.За друго име с авторитет,постигнал нещо и загатнал,че може да води отбор с цели и амбиции аз не се сещам.Трябва да престанем тези краини фенски изказвания от сорта,ама той бил говедо и т.н. Товаса хора професионалисти,които искат да се доказват и развиват в професията и няма никакво значение на кой клуб са рожба.И още нещо много важно.Г-н Цветан Василев който се е заел с Ботев явно не стои толкова отстрани и вижда,че нещата не вървят добре и взима мерки.А след като той осигурява бюджета и ерешил да вземе нещата в свои ръце мисля,четрябва да му се доверим.И нека не отричаме всяко име което се спряга за Ботев и се доверим на ръководството и собственика най -малкото защото те го правят за доброто на отбора.Аз лично подкрепям идването на Мъри,най-малкото,защото каквото и да си говорим той е най-успешния клубен български треньор в новата история на българския футбол.Как,къде и по какъв начин нямя никакво значение,това е факт и мисля,че трябва да се доверим на собственика и ръководството при едно такова назначение.
Viva Canary 1912
на 05.12.2012 г.
Утрепките от лайнута са актуални по всички теми свързани с отбора на Пловдив!В дивия,селяни!!!Ботев трябва да играе качествен футбол и да радват публиката,без значение кой е треньор!При Феро нещо не се получава..
Ботев Пд1912
на 05.12.2012 г.
Пишете , пишете минусите , точно Иршак е един от виновниците за смяната на Феро. Не мога да разбера , какво точно му харесвате . Праволинеен , слаб физически и в единоборствата за високи топки , няма силен далечен удар , няма бързина тича като валяк . Силни страни - умее да заема правилна позиция и пресича пасове, добър поглед върху играта , приличен пас на късо и дълго разстояние , но няма жар и импулс в играта .
ico_tom
на 05.12.2012 г.
Като гледам тук има големи разбирачи!Като толкова разбирате от футбол намерете едни 40 000 000 лв. ,за да изградите базата и стадиона,и слагайте за тренер които си пожелаете!Не си мислете,че г-н Василев няма да потърси сметка за парите си!А на този под мен ще му кажа,че ИРШАК ни е един от най-добрите играчи, за справка нека погледне мачовете му от Висла,а тук защо е по-пасивен, да пита тренера!
Ботев Пд1912
на 05.12.2012 г.
Ако ще го сменят , само Пичонката трябва да бъде , дори сърцатият Брици ще играе по-добре от любимица ви Иршак , който тича като на забавен каданс и не е направил един атрактивен щпагат дори.
ПВД
на 05.12.2012 г.
Скъпи селяндури, предварително се извинявам, че пиша по вашата тема, но имам новина.. Честито! Намерих ви треньор. ПАНАЙОТ- Пацо.. интелекта му е също като вашия.. Всъщност малко по- висок.. ДА ВИ Е ЧЕСТИТО!
Jako
на 05.12.2012 г.
Треньорчето с Ферарито може да го смените с Кауна, важно е Ахмед Кривия да остане!
bobtail
на 05.12.2012 г.
А дизеловото Ферари 2.4 ?
Zoxee 1912
на 05.12.2012 г.
Нещо май не обръщаме внимание където трябва. За мен празната глава на Сашо бърка голяма част от работата на Феро. Нямам мищо против Кривия, много добър футболист беше, но се бърка където не трябва. Феро трябва да остане; още по-малко пък тоя бастун Мъри ни трябва.
amonim
на 05.12.2012 г.
Ако продължавате така скоро време може и да нямаме отбор.Защото на Цв Василев ще му писне от вашето вечно недоволство.До вчера голяма част от вас плюеха Феро,когато се зададе Мъри изведнъж Феро бил по добрия вариант.Защо евентуално се прибягва до тази смяна,за да се угоди на феновете които бяха недоволни от Феро.Сега пак недоволстват.ДО КОГА ,докато разочаровате благодетеля ли....Единственото нещо което все още го държи да се занимава с помията БГ футбол са феновете на БОТЕВ,това са неговите думи.Прогонете го,и тогава всички вие ,недоволните,професорите,разбирачите от тактики и физически подготовки ще поемете клуба и ще го издържате.Нашето място е на трибуните,и този който плаща ще решава какво ще се прави в клуба.Ако не го разберете навреме може и жестоко да съжаляваме.Ако ще и мърловица да дойде ще се съобразим с решението на собственика,а той е принципен и взискателен човек и като види че отбора не върви ,сам ще смени треньора.СПРЕТЕ ,за доброто на БОТЕВ,а то без ЦВ ВАСИЛЕВ е невъзможно.Който обича ЖЪЛТО ЧЕРНИЯ ТИМ ще ме разбере.
georgipozharliev
на 05.12.2012 г.
Има само един български треньор,който за момента е най-подходящ,ако нащите са решили са сменят Феро и това е ХЕРО!!!
Пламена Иванова
на 05.12.2012 г.
НЕ ПИПАЙТЕ ФЕРО, ДА НЕ ВИ ПИПНЕМ НИЕ! Отговорни са тези, които правиха селекцията. Има поне 6-7 футболисти, които не стават за този отбор. Дълбоко се съмнявам, че ФЕРО е докарал тези палячовци, а по-скоро разни измислени директори......криви, прави....и т.н. Ако се стигне в краен случай до смяна на ФЕРО, той задължително трябва да остане в клуба като доказал се капацитет и да отговаря поне за ДЮШ!
zax
на 05.12.2012 г.
Ей ГЛУПАЦИ - преди да продължите с простотийте си , защото вече ми писнахте , искам да ви помоля да си представите следната картинка : На г-н Василев му писва в един момент , защото докарва Мъри и ВИЕ "КАПАЦИТЕТИТЕ" го изгонвате.... Базата която така или иначе е в Пловдив и не може да бъде изместена , бива кръстена - "КРЕПОСТТА НА СМЪРФОВЕТЕ" и един наш "любим" стадион на име ЛАЙНУТА , ДОБИВА ВИД НА СТАДИОНА ,КОЙТО НИЕ ИСКАМЕ ДА ВИЖДАМЕ.....Бъдете сигурни , че приятелките ни от Лайнута ще приемат и Мъри , и Мърчо , и Лилчо даже,ако трябва......!!!!! Писнахте МИ ВЕЧЕ...... БАТИ МАЛОУМНИЦИТЕ !!!! АЙ ЛЕКА НОЩ......
fencho
на 05.12.2012 г.
Ще е огромна грешка, ако сменят Феро след само 6 месеца работа. Тези футболисти ще имат различно лице след още една подготовка. Трябва твърдо да застанем зад Феро поне до края на шампионата. Ако ръководството смени Феро това ще е много нечестно спрямо нас феновете, защо по медиите разправят как няма поставена цел пред отбора, а сега резултатите били слаби. Тогава да бяха излезли и да кажат, че гоним класиране в Европа.
Филипопoлис
на 05.12.2012 г.
Феро е като Фъргюсън, ако го сравним с този доказан селски дебил Мърлю! Нагъл като всяко говЯдо, но затова пък некадърен!
El Leon
на 05.12.2012 г.
Мъри??? Този - левскар? Лично аз съм против, този хасковски каунь да идва на Колежа, а както върви в коплект с "обицата", циркът ще е пълен: левскари, да възраждат Ботев????? На всичкото от горе, Цветан Василев да заяви, че имал симпатии към Мъри! Какво, ще ставаме сателит на Левски ли? Едно време играехме за Цецка, сега ще играем за говедата ли????? Ако е така:кракът ми , няма да стъпи на Колежа! Какво му е на Коцето Видилов, в тандем с Пичони, на пример?
Dacho-Osata
на 05.12.2012 г.
Този така наречен треньор Мъри, може ли някой да каже какво е постигнал извън Левски?! "Успехите в Левски се дължат на Сирака и опората тогава в БФС.Този нещастник и разбирач на правилния футбол няма място в Ботев.Твърде нисък е коефициента му за интелегентност за Ботев!! Той-Мъри се превръща като онези треньори, кото захващат даден клуб с единствената цел като ги изгонят да получат солидна неустойка.За жбуферите става , но Ботев е голяма лъжица за Мъревата уста.
batbore
на 05.12.2012 г.
Сигурно е партенка защото Мъри без Наско не се хваща да "работи"...
NHB
на 05.12.2012 г.
ЛеФски2.4. Върти-сучи Кривия, все неговата си я реди. Да ви е жив и здрав, пожелавам му успех!
djekil
на 05.12.2012 г.
Не мога да кажа кой е по-добър треньор Мъри или Феро но мога да твърдя че отбора който имахме във "В"ГРУПА никога нямаше да падне с три гола от Славия! Това е моето мнение!
bobtail
на 05.12.2012 г.
Всеки ден - смях .
КАНАР 72
на 05.12.2012 г.
Мразя говедата а какво ли още ще доживея да видя в любимият ми отбор. Опитвам се да не обръщам внимание на кривия а сега и тоя ако ни го натресат ще е твърде много. А какво му е на Видолов? Хора ние сме Ботев осъзнайте се. Да искаме добри резултати но не на всяка цена. Хайде да станем Левски 2 да си купим една титла и тогава ще сте доволни ли?
100ян40
на 05.12.2012 г.
....а,не можеше ли без "театро"?
observer
на 05.12.2012 г.
Мъри без Наско Сираков зад гърба си е кръгла нула като треньор, не се заблуждавайте. Вижте му кариерата, успехите, провалите и си направете изводите. Ако Наско не дойде с него тук, практически нищо няма да се промени... Разбира се, не се невъзможни и изключения от правилото, но шансовете Мъри да преобрази отбора на Ботев са минимални без Сирака...
Ботев-отборът на град Пловдив
на 05.12.2012 г.
Вече и Цветан Василев го потвърди. Най-после го изгониха този некадърник Феро. Още след мача с Берое му виках оставка, тогава ме гледаха като изтребители.
andreev_
на 05.12.2012 г.
да пази Бог от тоя !
de4i
на 05.12.2012 г.
ако МЪРИ поеме БОТЕВ никои от феновете на БОТЕВ не трябва да ходи на мачовите за мен ФЕРО е по ДОБРИЯ
zax
на 05.12.2012 г.
Искрено ви казвам, голямата причина още да съм във футбола са феновете на Ботев. Ако не са те, признавам, минавало ми е през ума да се отегля, макар че съм съвсем отскоро", завърши Цветан Василев. P.S. Ей ПРОФЕСОРИ, не карайте човека да си мисли за напускане !!!! Престанете с вашите малоумни мнения... Тоя харесвал тоя, другия харесвал ония.... Мъри бил говедо , бил не знам къв... Като си купите отбори си слагайте който искате.... Подкрепяме си отбора и това е !!!! Като го изгоним Цветан Василев и ще гледаме футбол само по ТВ, ясно ли ви е това....????? Малоумна работа ей...... Ходят с по 2лв в джоба и ми искат оставки и дават акъли на ръководството...... Прекалявате !!!!!
max_danieli
на 05.12.2012 г.
Аз съм за това да се даде шанс на Феро поне до края на сезона.Това което показва статистиката е че не треньора прави отбора добър, а парите. Дали ги има или ги няма в един отбор. Ако има пари, рано или късно и резултатите идват. Ман Ю са търпяли 9 години сър Алекс Фъргюсън да спечели първата си титла на Англия, ама какво са дочакали после? Да станат най-успешния и най-титулуван отбор в Англия, измествайки от тази позиция Ливърпул. Нещо немислимо когато сър-а е заставал начело на Юнайтед.
don_basilio
на 05.12.2012 г.
Не е проблемът толкова в треньорите, а в това, че прекалено много хора им се бъркат в работата - президенти, спортни директори, легенди, фенове кой ли не. Като дойде нов треньор - първоначално му дадат свобода и показва някакви резултати. После постепенно нещата "идват на мястото си", дава му се да разбере кой командва парада и следва нов спад, съответно нов треньор и т.н. Затова в България ако някой треньор се задържи на едно място повече от три години, го считат едва ли не за ветеран.
ПетАк ШЕСТаков
на 05.12.2012 г.
...и Тити Папазов за помощни хахахахх
Мунчо -1912-
на 05.12.2012 г.
ПИЧОНЕ-ВИДОЛОВ,това е нашето спасение,всичко друго е бошлаф!!!
Jako
на 05.12.2012 г.
Мърльо може да бъде треньор само ако НСПП стои зад него и му върти игрите! Така че слагайте над трибуната плаката "Добре дошъл, Наско!", ако го пазите още!
Salama_1926
на 05.12.2012 г.
Само треньори сменяте и за нищо не ставате.Директно Б група!
Ботев 1912
на 05.12.2012 г.
Това със смяна на треньора би било уникално тъпо! Още повече пък с това тъпо говедо. Въпреки прокрадващите се нотки на недоверие към Феро, аз съм твърдо 100% зад него. Ще ви дам един пример. В Англия Арсен Венгер вече пети сезон няма нищо спечелено с Арсенал. Защо не го сменят? Той слаб треньор ли е? Не, не е слаб и го е доказал. А Феро доказал ли е, че е добър треньор (в България)? Има сравнително много титли и купи на страната. Тези дни излезе статистика, че като треньор отборите на Феро са на второ място по резултатност (средно голове на мач) от всички други треньори в България. (Дори преди Тройчо и Херо). Това опровергава намеците за практикуване на защитен футбол. Оставете човека да мисли за отбора на спокойствие и да го развива. Тази година - толкова! Още втория полусезон ще сме по-силни, следващия сезон още повече. Не ни трябва тази година Европа. Да пътуваме като буферите до Ловеч или Бургас? Едно по едно. Базата, до година да започне строежа на стадиона красавец, а Феро да не мисли ще го сменят или не, а да мисли за селекцията и играта на отбора.
Nako_1912
на 05.12.2012 г.
Цв.Василев би развързал кесията и за чуждестранен треньор, но няма кой да му го предложи това. Футболните хора около него, не са правилните хора!
qcumber
на 05.12.2012 г.
Майтапа на страна хора, но говедата пак си правят политика на ваш гръб. Както беше и със съдийството, сега тая партенка за Мъри цели да внесе напрежение в отбора ви, те Мъри си го държат за да плашат Илиян Илиев с него. Дайте на Феро поне един сезон, ако ли не - Ясен Петров той поне си е Ботевист.
batyonko
на 05.12.2012 г.
Ако вобще трябва да се сменя Феро/аз не мисля ,че трябва/,то единствено Херо е българския треньор който наистина си владее професията.Мъри с нищо не е по добър от настоящия треньор!
nasko1234
на 05.12.2012 г.
според мен ако има нещо вярно в тези слухове/дано да няма/, целта на ръководството е да си купим място в изпълкома. Щото нали знаете с кой е партия Мърльо Стоилов, и другият полусезон да се спрат тия съдийски гаври с отбора, щото колкото и да плюем Феро за мен най-големия проблем са ни брадвите на Перушан и неговата клика. Реално от там изгубихме най-много точки, и Левски и Лудогорец и ЦСКА имаха доста слаби мачове през сезона но просто не им позволиха да ги загубят.
poto
на 05.12.2012 г.
Най-голямото говедо да ви стане треньор...е тва ще бъде много интересно. Без Сирака да му реди схемите, Мъри си е просто един абсолютен некадърник и пълен лаладжия, какъвто е и Феро без Гришата. Най-добрият ви вариант е Пичоне, къв Мъри кви 5 лв, ония поне си е ботевист и ви обича/колкото и странно, да е че има такъв нормален човек/ и със сигурност ще милее за отбора, не като тея наемници, надушиха парсата и като чакали се предлагат !!!
Мунчо -1912-
на 05.12.2012 г.
Ако е вярна информацията мен лично не ме прави никак,ама никак по-доволен от избора на ръковоството,пореден лапач,който го гонят забележете от къде-Кипър!!!Тук с купените мачове и бате Наско зад гърба лесно се печелят мачове и титли,ся някой ще кажат ама аджиба той игра четвърт финал в ЛЕ и вкара за пръв път БГ отбор в ШЛ,да ама тоя смешен турнир ЛЕ се играе само заради уредените мачове и никой не го взима насериозно,а всички помним какво се случи с уефски в ШЛ!!!И един въпрос до нашето ръководство-защо постоянно ни натрапват недоказани ''специалисти'',то не бяха Хубчевци,Радукановци,Ферарита,които първо са слаби като треньори,и второ-не се приемат с охота от по-голямата част от трезвомислещата ни публика???
12 mart 1912
на 05.12.2012 г.
Защо назначават само българи за треньори ли? Отговорът е много ясен - за да си въртят далаверите и да си прибират комисионните от трансферите на футболисти като Бамого и Станчев например. Още повече, че парите, които се дават за отбора, са също много! Така че всички се натискат да си напълнят гушките и да вкарат свои хора, както ръководители, така и футболисти. Най-жалкото е, че това да се прави от бивши и настоящи ГОВЕДА, почнахме да ставаме не само негласно сателит на много мазните сини боклуци. Още повече, че те исторически са ни най-големия футболен противник! За да тръгне БОТЕВ Пловдив нагоре и напред - ВЪН ВСИЧКИ СИНИ ГОВЕДА ОТ ФУТБОЛНИЯ СИМВОЛ НА Пловдив!
pocoloco
на 05.12.2012 г.
Селски треньор на селски отбор!Вие сте най-смешното сдружение в историята на българското село.2.4 години срам за спорта в БГ!!!!!
BULTRAS 4EVER
на 05.12.2012 г.
Толкова ли няма един кадърен свободен ЧУЖДЕНЕЦ за треньор бе, майка му стара ?! Толкова ли е алкохолизирано и некадърно това ръководство на Ботев, че не може да намери един качествен треньор, а прави грешка след грешка, реабилитирайки за професията безработни и разкрити отвсякъде бивши треньори ?! Хубчев, Радуканов, Феро, Мъри...за няма и два пълни сезона.....това е огромен минус за РЪКОВОДСТВОТО, драги мои....защото всичко се вмирисва откъм главата....Юли ли е Юри ли е , да решава ..или ще си пие ракийката с другия алкохолик Коцето Костадинов , или ще започне да работи с главата си за клуба...защото търпението на феновете започва да се изчерпва и не е далече времето, в което и това ръководство ще бъде емнтато. Защото да имаш за президент най-богатия българин и да си толкова некадърен ръководител, който не може да вземе едно качествено управленско решение, е съотношение , което не може да продължи дълго.Все на някой ще му писне ! Или на Президента, или на феновете...Така че юлита, коцета, кривия дето подскача като парле пред майка си, да се замислят малко и ако имат акъл в главите, да вземат тотално да ПРЕОСМИСЛЯТ това , което правят в Ботев..... А това,че продължават да държат зорлем извън клуба доказан ботевист като Митко Джоров, няма да им го простя....Бял ли е Черен ли е, Розов ли е тоя Киров ..един мач няма за БОТЕВ , обаче - шеф на школата ! Замислете се малко дали отново не ви правят на балъци...Всички вас, които си давате парите, сърцата и гласовете по трибуните, за да подкрепяте отбора. Ако и ръководството ни беше на нивото на публиката, отдавна да сме в шампионска лига.Да, ама не.....
Бай Начо
на 05.12.2012 г.
Най-доброто решение е треньор -чужденец.С българските нищо няма да стане
1912plovdiv
на 05.12.2012 г.
ПЪЛНА ПОДКРЕПА ЗА ФЕРО ! "ПРАВИЛНИЯТ ФУТБОЛ" ВЪОБЩЕ ДА НЕ МИНАВА ТАБЕЛАТА НА Пловдив !
konche2000
на 05.12.2012 г.
Стоилов доказа многократно (Литекс,националния,Кипър), че без Сираков зад гърба да му върти схеми и да хваща съдии и играчи не може да направи абсолютно нищо.А иначе най-големият проблем на Ботев е, че дава прекалено много пари на посредствени играчи,с което надува адски много бюджета си, и че го управляват хора без образование и управленски капацитет.
qcumber
на 05.12.2012 г.
Само дето Мъри върви в тандем с Наско. И Наско е авер с Боби, работата върви на оправяне.Караибрахима да вземе да им тегли на всички един "ай сиктир", да направи базата, стадиона и новата ракиджийница, то се видя че и с пари и със звезди пак не можаха да бият Локото.
trai4opolkovnika
на 05.12.2012 г.
и тоя стана "голям трениор" в левски благодарение на съдиите и купените мачове .........видя се че феро без съдии и уговорки е 0
Графа
на 05.12.2012 г.
смех
ботевист-реалист
на 05.12.2012 г.
Квото и да си говорим и пишем за мен най-добре окомплектован и най-добре играещ и със стил беше отбора при тандема Бакалов-Видолов,макар и в по-долните дивизии.Все пак постигна резултати и извървяхме пътя от нулата до промоция в А група.Това го постигнаха с много по-малък бюджет и без "звездите" чужденци!Това е вярното решение стига сме правили експерименти с тоя и оня!!!
angel-05
на 05.12.2012 г.
От ръководството отричат и твърдят,че това е поредната манипулация.
Ботев-отборът на град Пловдив
на 05.12.2012 г.
Браво! Отличен 6 на ръководството, вслушаха се най-после в моите апели да изгонят този бездарник Феро! А помните ли как ми скачахте и ми слагахте минуси.Как не проумяхте,че не футболистите са ни слаби,а треньорът за нищо не става.Нивото на А група е такова,че с тези футболисти можеше да се борим с Лудогорец за шампионска титла.С какво повече от нас са ЦСКА, които взеха 6 баберика от Локомотив Пловдив или Черноморец,Левски и Литекс.Да не говорим за Локомотив Пловдив, които с футболисти, които са изгонени от всички отбори са до нас в класирането.Вярно е, че има още какво да се желае и доизкусурява, като например още един стабилен централен защитник, един халф, който да гради играта, но и с тези футболисти не трябваше да сме на шесто място и да паднем 3:0 от Славия, които имаха един вкаран гол в осем мача.Нбого от вас обвиняват футболистите,а нима същите тези футболисти, макар да се бяха виждали 3-4 пъти не победиха Славия с 3:0? Когато отборът не върви задължително трябва промяна, някои пишат докога ще сменяме, трябвало да чакаме, не е така,защото има треньори, които печелят Шампионската лига и ги сменят!
angel-05
на 05.12.2012 г.
Във БГ футбола се въртят едни и съши мишки във всички отбори, ало ръководството ако сте решили да правите наистина нещо голямо намерете наистина нов треньор но който да покаже някакви новости и да налага модерен европейски футбол който се играе във цяла европа.
angel-05
на 05.12.2012 г.
Със тоя вече ще е вапцаме.
angel-05
на 05.12.2012 г.
Ало буферите не гледайте кокво става във Ботев ами къде е Камбура май сърсето му е повече цеска.
ДжониАЗ
на 05.12.2012 г.
От трън та на глог.
Nako_1912
на 05.12.2012 г.
Очаквах доста повече от Феро. Жал ми е като гледам момчетата как само бягат по терена неорганизирано и с малък коефициент на полезно действие. Това според мен се дължи на липсата на ефективна тактика. Не са ни слаби футболистите - над две трети от тях са много добри за своя пост, спрямо българските стандарти. И не е чак толкова верно, че не могат да изкарат цял мач! Цял мач не може да изкара на високо темпо дори и Роналдо! Точно тук е ролята на треньора - да разпредели силите например - силни начални минути и гол, след това забавяне на темпото десетина минути, след това натиск пак. Така и второто полувреме. Така че, за мен - голямата дупка в отбора е треньорът. Все пак - повече от 15 срещи аз не видях нищо позитивно на постройката на игра, нито в тактиката му! Нищо съвременно, нито пък да изненада противника. И за това нямам желание още толкова мача да гледам как отбора се мъчи и гърчи пред противника. Пак казвам - момчетата могат доста повече - само трябва друг организатор на техните способности! Кой ще е той - не ми е работата на мен.
Филипополис
на 05.12.2012 г.
ОТ ТРЪН ТА НА ГЛОГ!
черно и бяло
на 05.12.2012 г.
Мъри е същият ташак като Феро,даже е и по слаб треньор.Освен в Левски ,където имаше футболисти и го бутаха .Никъде не се е доказал.Ще страдате с него ,но това ме радва естествено ,да ви е честит.
ggbg
на 05.12.2012 г.
Не искам да казвам, че Феро е слаб треньор, но ако искаме красива и атакуваща игра той не е треньорът за нас. Просто такива са му вижданията за играта. Припомнете си как играеха ЦСКА, когато ги водеше той - същата работа както сме ние в момента, яко окопаване и ако може с половин гол да бие.
tenata
на 05.12.2012 г.
Абе кой ги мисли тези глупости? Няма такова нещо засега.
hooligana1912
на 05.12.2012 г.
пална простутия Сега Като паднем 3 4 мача и пак ще кайем Тоя не става и постояно ще сменяме трениори като някви малумници :)
канар -57
на 05.12.2012 г.
Моуриньо поема Ботев от лятото, Реал го гонят.
Пешко
на 05.12.2012 г.
Стига бе хора.Това е нов отбор,не става веднага.Феро си е добър според мене но се иска и малко търпение.
AGAMEMMNOM1912
на 05.12.2012 г.
Определено този ми е анти.НО няма как да е по-зле от безхарактерният Феро!По-важното е че Ц.Василев не се примирява с посредственото ни представяне(спрямо парите,които хвърля) и ще търси сериозно развитие с отбора!!!!За съжаление на някои родени аутсайдери тук,които не могат да си представят а и не искат Ботев да е фактор и постоянно се опитват да ни завличат надолу,прикривайки го с някаква си форма на подкрепа!!!Много поздрави,платени мижитурки!
ПетАк ШЕСТаков
на 05.12.2012 г.
След хер Хубчев, великия Радуканов и сър Феро, време е Мъри да се облажи от милионите на вашия собственик.
canari883
на 05.12.2012 г.
Не съм голям фен на Стоилов, обаче е ясно че Феро не може да мотивира момчетата и имаме нужда от промяна!
pocoloco
на 05.12.2012 г.
Ха честит ви Каунь!Нямате равни в избора си за треньори.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!