Ръководството на Ботев излезе с официална позиция по повод скандала, който се разигра вчера на стадиона край бирената с бившия играч на Локомотив Пловдив Георги Мечечиев.
Ето и какво гласи съобщението, което е публикувано в официалния сайт на клуба.
С уважение,
Ръководството на ПФК "Ботев" Пловдив












Eдин отбор
на 29.06.2011 г.
Дано само освен радостта от "легитимирането на официален фен-клуб" някои не си представят, че ще придобият и казионни фенове винаги за всичко съгласни с ръководството както е при Черноморец, Литекс и дори при Левски с Гугутката. Иначе аз също не съм съгласен с начина по-който трима човека изгониха буфера, но не защото мисля че мястото му е при нас, а защото не бе редно да се намесва семейството му.
Мунчо -1912-
на 29.06.2011 г.
От всички буферски изказвания става ясно само едно(после не се сърдете,че ви наричат цигани)-отместват акцента на проблема,че тоя техния певец бил капитан при тях,и видиш ли защото носил техния екип затова не го приехме(точно по примера на мангалите,които казват ''няма кво да ядем бе бате,няма работа'',а не защото така им е по готино да получават помощи и да крадът желязо),та и вие така драги ми коловозчета.
Локомотив Пловдив Завинаги
на 29.06.2011 г.
Мече дай тон за песен.
lokomotiv
на 29.06.2011 г.
Голям смях е на Гомнежа.Великите фенове на отбора,видни корифеи на футболната игра си избират кои да играе.А по времето на брокерите събраха всички боклуци на София,които многократно са ги обиждали.Тогава що не протестирахте?Явно хегемонията на Локомотив в последните години ви идва в повече.
ZB28
на 29.06.2011 г.
голям кеф и ръководството ви признава, че сте простаци и не може всеки един от вас да се мисли за ръководител. Интересно защо Кривия, който ви е показвал средни пръсти и Курдов, който ви е пращал знаете къде не са подложени на тормоз???
БУЛТРАС
на 29.06.2011 г.
Ако ви се изплюя в лицето и ви се извиня в медиите ще приемете ли извинението.Ако пея злобни песни срещу отбора ви вместо да се радвам на победата,как ще ме приемат в отбора си крайните ултраси.След първият проблем /ако е имал такъв/ го напусна значи съм направил неправилен избор.Какво е очаквал Мечечиев и не е ли това повод да откликне на по-приемлива оферта.
mekia
на 29.06.2011 г.
защо ли не съм изненадан от случилото се ;)
stoilbotev
на 29.06.2011 г.
Айде църните да си събират катуна и на каручките и по махалите
Васкооооо
на 28.06.2011 г.
Може и да сте прави за Мечеджиев ,ама това ли е начина да покажете че не го искате ... със заплахи??
Ботев Пд1912
на 28.06.2011 г.
какво става със стадиона , нали веднага почваше ремонта...
terans
на 28.06.2011 г.
Моля ръководството на Ботев, да проверява футболистите които възнамерява да привлече в отбора, знаем че няма незаменими хора. На мен, тази история ми прилича, на предизвестена смърт, с този клип и цялата шумотевица, а може би има и режисьор. Само не знам каква е целта на всичко това, може би да ни върне назад.
terans
на 28.06.2011 г.
Ако Коко докара някой футболист, който е пял/Ахмед Доган е вашия баща/ ще го посрещнете като месия, нали фенове на Кюстендило Санданския урод.
wladko 1
на 28.06.2011 г.
Хубчев,мястото на Ботев още ли е до ЦСКА и Левски!Представям си как Дучето и цялата армия командват боклукчиите!Да ама не!!А тия жълто-лайняните още не са си виждали благодетяля!!Пък може и да няма такъв,след като се правят на треньори,президенти и паричковци,че и какво самочувствие имат-мама мия!!!
19 Пловдив 26
на 28.06.2011 г.
не ли да ги изгоните и тях ... и вие да си поемете клуба ... балуши ... чета тука няк'ви келеши като жълтия бултрас хохохо и немога да повярвам ... бахти бездарниците сте вие папагалите ... леле как се радвам че едно време не съм станал папагал ...
Morini 86ta min
на 28.06.2011 г.
Декларация от един истински фен на БОТЕВ Пловдив1912:Днес са шепа фенове но утре може да е целия стадион.Не забравяйте господа ръководители че и ние феновете имаме голям принос за израстването на новия БОТЕВ.Ако някой от вас си мисли че може да докара на колежа след година -две Дани Кики и той да каже че няма нищо против Ботев,и че той е просто един профисионалист това просто няма как да стане.С две изречения:Циганите в Столипиново,Българите на Колежа.Пак ви казвам че днес са само шепа,а утре може да са цяла армия.Не правете повече такива грешки моля ви.С голямо уважение към ръководството на Ботев от един истински фен.
Ignatov1912
на 28.06.2011 г.
Четох, четох и после помислих, но не мога да виня накърнените фенове. Много хора споменаха редица футболисти преминали от Локомотив в Ботев, аз ще добавя и Илиян Гаров. Никой от тях не е показал такова неуважение към любимия ни Ботев. Да можеше да се намери и по толерантен начин, но това не стана. Не стана, защото не бяха приети първите отрицателни възгласи на 12-тия играч. Ръководството явно помисли, че ще има малко шум и всичко ще отмине ама не. От тази случка трябва да си вземем поука всички, и фенове и ръководство за да не се случват повече такива циркове и Локо злобарите да плюят само змии и гущери.
amonim
на 28.06.2011 г.
Господа ръководители в БОТЕВ....Нашето място наистина е на трибуните.А вашето задължение е да се съобразявате с нас.Вие много добре знаехте че идването на този футболист ще предизвика недоволство,защо тогава го взехте.За това че очаквахте негативна реакция говори и факта че ВИЕ представихте новите пред входа на тунела,а не пред феновете.Единственото което постигнахте е че разединихте публиката.А декларацията ВИ/срещу неизвестен извършител,ако въобще го има/донесе повече негативи за клуба като цяло ,отколкото реакцията на феновете,които с действията си са показали че държат на авторитета на клуба който обичат/ако ги има,в което ВИЕ не сте сигурни/
Ботев Пд1912
на 28.06.2011 г.
верно ли е че набор 2000 ботев при палазов се мести при андреи павлов в катуница.
bobtail
на 28.06.2011 г.
А,бе , много рано селския цирк откри сезона ! Пак ще е голям смях.
AGAMEMMNOM1912
на 28.06.2011 г.
Тaзи мърша ако беше заплашван,най логичното е да подаде оплакване в полицията.Естественно такова няма,защото тези плитки изпълнения минават само пред нашето ръководство,което вместо да си затрае (и всичко да отмине тихo)го направи обществен проблем клеветейки собствените си поддръжници!!!!!Не бих писал пак за оня келеш ,повече ме ядосаха наши...и фенове и ръководство!!!!
смърф
на 28.06.2011 г.
А другата шепа ги аплодира. хахахахаха, Мара Шепова е от МеталикЪ!
Ботев 1912
на 28.06.2011 г.
БуферЯта ще изпукат от злоба и завист. Толкова мнения никога не са писали дори в собствените си теми. Направо изтрещяха! Но извода от цялата случка е, че КОМПЛЕКСА им от Ботев е толкова огромен, че чак се оказа заразен за техните футболисти. Цяла България ви гледа циганията - след победа над Ботев целия о(т)бор на Юве пее песни... но не за своя тим, а против съперника. Явно 60 години жълт терор е оставил трайни следи върху цели поколения!
LOKO
на 28.06.2011 г.
Мече дай тон за песен.
Jako
на 28.06.2011 г.
Гонеха си играчите да ги бият по бензиностанциите, блокираха ги по хотелите, а сега - умират от кеф като се връщат при тях селекцията на бат им Митко и приемат на нож всички чужди! Повечето неградски фенове си мечтаят да се върне Морини и талянския им треньор, дето уж гониха, но не могат да приемат доказани професионалисти в отбора си, скоро ще изгонят и Крвия, цяло чудо е , че още не са го изгонили Абе върнете си Христола и мирясайте....!
der_rotte_baron
на 28.06.2011 г.
Според мен Мечечиев предусети,че ще е резерва и побърза да се изниже.Това със заплашването на семейството звучи доста плоско :))).Едва ли някой ще се занимава с дребна душица като него.
nikolai_kriviq
на 28.06.2011 г.
АБЕ де**а И МАНГАЛИТЕ ПРОСТИ де**а ... ПРЕДИ ГОДИНИ ПОМНИТЕ ЛИ КАК ИЗГОНИХТЕ ПЕТЪР КУРДОВ ОТ ЛОКОМОТИВ ? АЙ ЩЕ ВИ е*а МАЙКАТА МАЛОЛЕТНА ... ПРАВИЛИ СТЕ ГИ СЪЩИТЕ ЛАЙНА,А СЕГА САМО ПЛЮЕТЕ ...
1912 BOTEV
на 28.06.2011 г.
За огромно мое съжаление нашето ръководство прави пореден гаф. Първо гаф е привличането на въпросния субект, второ без никакви доказателства да обвиняваш феновете е не по малък гаф. Цялата история с Мечечиев понамирисва и ми се струва, че Мечечиев получавайки оферта от отбор от А-група/което според психиката на ямболлията е важно/ си намери оправдание да скъса договора с Ботев. Замислете се малко над следното, първо вече минаха повече от 30 часа от въпросната среща на Мечечиев с въпросните момчета и никой не е разбрал кои са те, второ мястото където според Мечечиев е станала срещата е доста оживено пък няма нито един свидетел.
Анастас Димитров
на 28.06.2011 г.
Вместо сплотени отново разиденени!То се вижда и от коментарите тук!Вместо радост,че сме взели футболист от другия опонент най-добре е да го изгоним и да вземем някой на около 40 годинки.Ех Европа ,Европа нямаме манталитет за тебе още....
Александър1912
на 28.06.2011 г.
Много добра реакция на ръководството!Не може да се толерира подобно поведение на който и да е!Това дори е подсъдимо само дето в Бг трудно се задвижва този процес.Жалкото е за хората,които поддържат тази групичка.Ок,не искате Мечечиев,редно беше да се седне и да се поговори с ръководството и да не се стига до такива своеволия.Не живеем в държава от третия свят,всичко можеше да се уреди по нормалния начин...и за тези,които казват,че това не трябва да става обществено достояние-случилото се е един много сериозен проблем,който не трябва да се отминава с лека ръка.
Кaнарче
на 28.06.2011 г.
Редното е който докара Ямболския циганин да си поеме отговорноста и подаде оставка. Феновете са напълно прави.За такива чалгаджии няма място на Колежа.Това срам и позор за ръководството на Ботевъ ако са знаели за изцепките на Мечечиев
винаги с вас
на 28.06.2011 г.
,,социално измерение''-кокаинови смукаци.платените фенове,бираджии/хероин/,основна маса
labrador2
на 28.06.2011 г.
Никой не Ви се бърка в работата, само Ви се напомня дискретно да не се самозабравяте като ръководство (за пример - Христола) А Дон Цеци, да не Ви бръкне в работата, щото той взе Ботев най-вече заради публиката, а Вие не я долюбвате защото Ви контролира. И не се бъркайте в работата на фен клуба! Ами гледайте да не сгафите отново! Защото ние сме гладни за мачове, а не за циркове!
Enji
на 28.06.2011 г.
Това си е постановка откъдето и да го погледнеш, а половината коментари до тук вече са влезли във филма. Този човек, цял живот е бил футболист и е свикнал с какви ли не изцепки, коментари и заплахи, но ще се притесни от фенове, които заплашвали него и семейството му. Да бе да... а слоновете летят ли?P.S.: Моля ръководството да си гледа тяхната работа и много - много да не се впуска в обяснения, без сериозни доказателства за случката. Да внимава и в селекцията, че и без това получават пълната ни подкрепа. Само Ботев!
steеv78
на 28.06.2011 г.
Абе кой ви се бърка в работата бе ръководство,май вие се бъркате в на Хубчев работата?!Тея пък Ювентино-Наполетано-Кюстендилици,където пеят срещу Ботев по цял мач и не знаят кои са точно,да не говорят за комлекси,че звучи адски смешно...
pettrro
на 28.06.2011 г.
Уважаеми г-да локо фенове, като говорим за чест, достойнство, мъжественост и др.(все качества,които явно притежавате), как бихте коментирали факта, че вашия почетен п-нт г-н Зумулума първо беше от партията на Розата(на Ал. Томов), после стана общ. съветник от друга партия. След това се записа в АБВ-то на Първанов, а сега на с-н"Пловдив" се прегръща и с бате Бойко. И пак искайте да си кръстите стадиона на него. Това аз не го разбирам.
Графа
на 28.06.2011 г.
Работата започна лееекичко да понамирисва!!Ако знаете Лилю,колко пъти я е пял тая песен....То бива комплекси бива....ма това вашето си е диагноза!!
19 Пловдив 26
на 28.06.2011 г.
Круууумчоооо ... казах ти нещо пиленцееее ...
Филипопoлис
на 28.06.2011 г.
Факт: за Ясен Петров и Дерменджиев - били предатели, че работиха за Локо Пловдив и ви правиха криви с по 4:0....а Сираков, Видолов, Боби Перуката, Фейзула, На-Какалов и Саидходжа са герои !??!!!?!?!?!?!?
Afanasii
на 28.06.2011 г.
Наркомани как смеете да твърдите, че това за семейството му е постановка!!! Та вие нападнахте и семейството на Христола! Това преминава всички граници ! Какво общо имат жена му децата му .....Болни мозъци!
канар -57
на 28.06.2011 г.
Това е хитро изиграна постановка от Мечечиев Ръководството въобще не трябваше да реагира
mannoli
на 28.06.2011 г.
каква ирония.преди години бяхте опънали жълто-черни транспаранти с надпис--"добре дошли Наско Сираков,Боби Михайлов" Боби,също ви беше капитан.тогава не мрънкахте толкова или паметта ви е слаба???
batbore
на 28.06.2011 г.
Вчера какво стана е отделен въпрос. Тука новината е адекватната намеса и Европейското поведение на Клубното Ръководство. Аз вече гледам напред и не ми се коментира евентуалния трансфер на 34 годишен десен защитник гласен да бъде резерва на левия ни бек. Да всички да имат обеца на ухото, но сега ме интересува повече мача с Литекс....
Цветански
на 28.06.2011 г.
Вижте какво е казл Хубчев и дано не е истина-Наставникът Петър Хубчев пък е заплашил, че може да напусне, защото именно той доведе Мечечиев в тима. А утре, ако ревнат и срещу мен, какво правим, е казал наставникът, Който бил побеснял.
AGAMEMMNOM1912
на 28.06.2011 г.
Феновете казаха ли нещо за кривият???? ЗА К.Костадинов,който взе буса и избяга ,като мишка от потъващият кораб......Мечката също беше приет.НО мастията си остава мастия.
ivanman
на 28.06.2011 г.
ВИНАГИ СЪМ СМЯТАЛ ЧЕ МЕЧЕДЖИЕВ НЯМА МЯСТО В БОТЕВ!НО НЕ БЕШЕ ТОВА НАЧИНА!НЯКОЛКО ПЪТИ СЕ ПОЛУЧАВА ТАКА ЧЕ МАЛКИ ГРУПИЧКИ ФЕНОВЕ ИЛИ П[О-ТОЧНО ПОДОБИЕ НА ФЕНОВЕ СИ ПРАВЯТ КАКВОТО РЕШАТ И С ТОВА ОЩЕТЯВАТ ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ ИСТИНСКИТЕ ПРИВЪРЖЕНИЦИ НА ТОБОРА!СПЕЦИАЛНО ЗА ТЯХ,ОБЕЩАВАМ ВИ МНОГО БОИ И ТО ОТ МНОГО ХОРА!!!ТОЗИ ОТБОР НЕ Е НА 20,30 ИЛИ 40 ЧОВЕКА!ТОЗИ ОТБОР Е НА ПОЛОВИНАТА ГРАД И АКО ВИЕ МИ ПРЕЦИТЕ ДА ГЛЕДАМ И ПОДДЪРЖАМ МОЯ ОТБОР,АКО ЗАРАДИ ВАС ИМА ГЛОБИ ИЛИ ЛИШАВАНИЯ ОТ ДОМАКИНСТВО ЩЕ ВИ ГОНЯ ДО ДУПКА И НЯМА ДА СЪМ САМИЧЪК!ГРАДА ЩЕ ВИ СЕ СТОРИ МАЛЪК-ОБЕЩАВАМ!СЕГА ЗА МЕЧЕДЖИЕВ,ПЪРВО Е СТАР ЗА ЦЕЛИТЕ,КОИТО ИМАМЕ,ВТОРО НИКОГА НЕ Е БИЛ СУПЕР ФУТБОЛИСТ,ТРЕТО АЗ ЛИЧНО СЪМ ЧУВАЛ КАК ГОВОРИ ПРОТИВ ОТБОР И ТО НЕ ПОД ВЛИЯНИЕ НА ЕМОЦИИТЕ,А САМО ЗАЩОТО МЕ Е ВИДЯЛ И ЗНАЕ ЧЕ СЪМ ОТ БОТЕВ!ПО ПРИНЦИП ТОЙ НЯМА МЯСТО В ОТБОРА,НО НЕ БЕШЕ ТОВА НАЧИНА!А СЕГА НЕКА ОСТАВИМ ТРЕНЬОРА ДА СИ ВЪРШИ РАБОТАТА И ДАНО ИМАМЕ МНОГО ПОВОДИ ЗА РАДОСТ В БЛИЗКОО И ДАЛЕЧНО БЪДЕЩЕ!ОТ КОЙ ОТБОР СИ...
Ултра Нафта
на 28.06.2011 г.
разбирам напълно феновете на ботев, но ако наистина е имало заплахи към него и семейството му не мисля че това е начина. тея дни и ние може да имаме подобен случай. ръководството ни иска да върне сакалиев в отбора, но ние феновете сме твърдо против това. преди 5-6 години като играеше при нас искаше да ходи в цска и на всеки мач под зелената фанелка на нефтохимик носеше червена. после на полусезона в няколко интервюта казваше че искал да се маха от нефтохимик и да ходи в цска. такива футболисти просто нямат достойнство. не може един отбор да те е създал, да те е направил това което си и в един момента да кажеш "аз съм цесекар и искам да се махам от нефтохимик". милен георгие, митко трендафилов и много други от отбора ни през от края на 90-те минаха през други отбори. някой играха и за черноморец, но нито един от тях не е казал лоша дума за нефтохимик. даже напротив. точно в най-трудния момент, когато бяхме на косъм да изчезнем напълно, същите тези футболисти спасиха отбора. за това след време спокойно ще ги наречем "легенди на нефтохимик". а има и такива, като сакалиев и мечеджиев, които са толкова прости че не могат да осъзнаят, че с едно необмислено изказване, или действие си навличат гнева на хиляди хора и то за цял живот. извинявам се че ви занимавам. просто случаите ми се сториха аналогични и исках да споделя. айде със здраве :)
PeterA
на 28.06.2011 г.
Имам съмнения,че цялата работа е нагласена.Елегантен начин да се махнеш и да натопиш феновете.Интересно ми е има ли свидетели на случката от ръководството или се е доверило на Мечечиев.
AGAMEMMNOM1912
на 28.06.2011 г.
Този цървул се е разбрал с друг отбор и се измъкна обвинявайки феновете на БОТЕВ.Ръководството НЕ е право!!!!
роско
на 28.06.2011 г.
Точно тая шепа, дето изгони христолов и сложи това ръководство на мястото му.
19 Пловдив 26
на 28.06.2011 г.
шепа смешни П А П А Г А Л И !
Гиздата
на 28.06.2011 г.
еее ай стига де дайте да го цунем и прегърнем още малко,псува и нарежда като хамалин къв е той вееее по голям ли е от клуба и историята и феновете та да му се прости той е глупак! SID e много прав НИЕ СМЕ БОТЕВИСТИ И МОЖЕМ СИЛНО ДА ЛюБИМ И СИЛНО ДА МРАЗИМ
Филипопoлис
на 28.06.2011 г.
Спор няма, че във всяка агитка има дебили. Факт е обаче, че агресията срещу жени и деца е традиция сред определени "ботевисти". Майка и дете бяха атакували, че се радват на гол за Локо Пловдив през 2008. Бият крави с камъни по селата. Биеха и собствените си футболисти ! Сега нападат семейство насред Пловдив ! Безплатното Пепси е дооооста силно май!
sid
на 28.06.2011 г.
айде да на бързаме с тежкита думи - за сега никой друг освен въпросният субект не е потвърдил и видял случката за която той твърди че се разиграла! Просто има много неща които не се вързват- в 2часа на обяд ,3-4 фена ,пред Гранда ,пияни ,но не бил сигурен дали са на Ботев или Локо ,тръгнали да бият жената и датето ! Айде малко леко с късите разкази! Дане се окаже че в Монтана ще му е по - комфортно , а ще играеш в Агрупа все пак .Случилото се да е обеца на ухото за новото ръководство -уважаваме ви ,подкрепяме ви но не си правете експерименти с любовта и честа на хората !НИЕ СМЕ БОТЕВИСТИ И МОЖЕМ СИЛНО ДА ЛюБИМ И СИЛНО ДА МРАЗИМ !!!
samo loko we
на 28.06.2011 г.
то всеки отбор си има такива фенове
Марти Камбуров
на 28.06.2011 г.
Браво на ръководството ви! Искахте такова, имате го, сега не го подкрепяте..не може да ви се угоди.
ico_tom
на 28.06.2011 г.
Точно така това са много малко екземпляри които петнят името на отбора.И аз бях против идването на Мечечиев не защото е играл в още пет отбора и ,че бил пял някакви тъпизми,а защото мисля,че трябва да обиграваме млади момчета.Като фенове на този етап при положение,че сега отборът върви трябва да се съгласим с ръководството,в противен случай с тези изцепки падаме на нивото на пеещите футболисти.
dgidgo
на 28.06.2011 г.
marine , политиката ви е малко неправилна , когато дойдоха брокерите развалиха готов отбор мислиха само за пари , ние ботевистите не мислим за пари , а обичаме отбора си . обичаме ботев пловдив , ботев пловдив е религия , правите селекция от свободни агенти ок, проблема си е твой , ние ботевистите искаме а група
radulcho
на 28.06.2011 г.
мисля че тука няма място за такива детски изпълнения....нека да бъдем професионалисти а не някакви злобари....така поне мисля че щеще да осъзнае грешката която е направил,защото никога не знаеш какво може да се случи
Филипополис
на 28.06.2011 г.
Не виждам нищо лошо в това да си новосформиран ФК. Определено не е срамно! Сега какво става? Преса, ръководството на Ботев и фенове подеха идеята, че свормираният през миналата година клуб, не бил този, ами бил онзи, който бил създаден през 1912 г. Ами нали преди години твърдяхте, че отбора на Христолов е истинският Ботев със славна почти 100 годишна история. При това Христоловият Ботев деюре съществува и сега! Искам да ви кажа, че аз уважавам новият Ботев, защото виждам, че публиката е с него и въобще не ме интересува на колко години е! Но от друга страна пледирам за придържане към историческата истина. Пожелавам ви от сърце още тази година да влезете в А група. Пожелавам на всички съвсем скоро отново да гледаме истинското дерби между Локо и Ботев. Що се отнася да годините, това няма никакво значение!
Локомотив Пловдив Завинаги
на 28.06.2011 г.
Не сте го искали-ОК.Но не беше това начина да го направите.Имаше много други варианти.Сега само лепнахте петно върху отборът си.
Rezon
на 28.06.2011 г.
Случаят е срамен, това е безспорно! Тези няколко алкохолика не бива да определят политиката на клуба, още повече че не са имали никакво право да обиждат семейството на човека и да го заплашват с разправа още повече! Интересен ми е още един нюанс в историята. Защо ръководството на клуба се сеща за феновете само когато се обърне каруцата някъде? Те много добре знаеха, че ще има заслужено негативна реакция на феновете срещу привличането на футболист, проявил се като певец срещу нашия клуб! Но с лека ръка недооцениха възможните последствия. Нищо не им пречеше да поговорят с тарторите на феновете преди да го привлекат. Би било добре и Петьо Хубчев да присъства на един такъв разговор и да каже, че има нужда от този футболист и да помоли за съдействие от тарторите. Отношенията между ръководството на клуба и феновете трябва да се градят на базата на взаимното доверие и разбиране. Няма ли кой да напише тук имената на тези "герои" - мишоци?
Ракетчик Матросов
на 28.06.2011 г.
Може ли да сравнявате мечичиев с Фиго, Роналдо и Ибрахимович? Та това е от Земята до последната планета в космоса! За разликата межу мечечиев и другите трима, е че нито те нито клубовете им биха си позволили да проявят непрофесионализъм и подценяване на противника. мечечиев показва три пръста на един човек, който не е взимал заплата, който играе на предела на възможнностите си и играе точно за честа, а не за пари. мечечиев беше ви удобен за вас, защото играеше по свирката Ви и предполагам сега Ви мрази повече от нас.
shishok
на 28.06.2011 г.
Вижте господа управляващи Ботев!Това да ви е като обица на ухото!Мястото на буферите е на Лаута!Нашето на Колежа!Само си припопмнете поговорката за мецата и лошата дума!!Или така ви iznasq а???
молоко
на 28.06.2011 г.
Време е малцината, които все още смятат, че могат да се бъркат в работата на клубното ръководство да осъзнаят, че тяхното място е на трибуните, (C) Plovdiv24.bg | Източник: https://www.plovdiv24.bg/sport/266073.html#ixzz1QZIRawvY капиш...
-L-P-F-C-
на 28.06.2011 г.
Фиго е играл и за Реал Мадрид и за Барселона....Роналдо също..... Ибрахимович смени най-големите грандове в Италия - Милан, Интер и Ювентус..... Казва се професионализъм !!!
Kiril Spasov
на 28.06.2011 г.
Моето мнение е по различно... не заставам зад 10-тината фена, а заставам зад това, че всеки клуб и фен си имат лично виждане за достойнство, като сам определя поведението си... Няма какво ръководството да се "черви" от действията на група фенове. Има десетки примери дори и от Английската Висша лига, за подобно поведение на фенове... Никога не можеш да бъдеш в единомислие с всички фенове! Лошото е когато страда отбора, но тук първо не смятам, че с напускането на Мечачиев е станало кой знае какво и второ обидата която той е нанесъл на отбора ни не е малка... ай представете си, че вместо "жълта кочина" за Ботев, пее песен за майка ви "дърта кочина"... и после на този човек да му даваш хляб... Не съм краен и не харесвам поведението на тези фенове - НО ГО РАЗБИРАМ!
мараш
на 28.06.2011 г.
Стига вече с тоя ямболски с.лянин,не оправдавам начина по който се стигна до тук но ръководството много добре знаеше че ще настъпи разцепление между феновете.Много хора говориха с тях,включително и аз.Можеше да се избегне тази неприятна ситуация но по-добре че се случи сега отколкото по време на шампионата.Личното ми мнение е че след някой друг ден ще четем че същия този е в Черноморец или някаде другаде за някой лев в повече.Било каквото било и оттук нататък всички като едно цяло и такива прояви да се изкореняват още в зародиш. Преди около година писах че ще дойде време когато ние като фенове няма да отговаряме на нивото на любимия ни клуб-е това време дойде.Трябва много работа с фен клуба и колкото по-бързо го осъзнаем по-добре. И както се пее в песента-"В нашта дива орда всеки има глас"........ да но по трибуните а не в работата на ръководството.Само Ботев и напред към Ловеч.................
Гиздата
на 28.06.2011 г.
значи като викаше жълта кочина се радваше и всички видяха как вика и се нахъсва и ни обижда и сега трябва да затворим о4и да простим! 6то къв е той по голям от клуба ли е или си беше помислил 4е ше си остане в локо завинаги а кво стана дойде при нас за кво ни е двули4ник! както и да е! 6том е решило ръководството нека играе!
daniplovdiv
на 28.06.2011 г.
Аман от кретени,докога!!!Ботев е на Пловдив,а не на 5-6 алкохолика.
Fair 1936
на 28.06.2011 г.
Аплодисменти на ръководството ви, реакцията и на истинските ботевисти е за уважение.
rammstein
на 28.06.2011 г.
но и ръководството сгреши като привлече ромската певица...няма значение,и вълкът сит и агнето цяло :)
молоко
на 28.06.2011 г.
Кои са тези около Хубчев на снимката,що не им купите по една риза?
Мунчо -1912-
на 28.06.2011 г.
Г-да ръководители,само един съвет(от един неорганизиран и не пренадлежащ към никакви фракции фен) ако мога да дам:Ако обичате за в бъдеще по-добре обмисляйте кой да привличате в нашия клуб,и до какви последици може да доведе това,защото(според мен)колкото вина имат лумпените направили това недостойно деяние,толкова вина носите и вие за породилото се напрежение!!!
Ракетчик Матросов
на 28.06.2011 г.
До ръководството на ПФК " Ботев Пловдив, За да не се допуска в бъдеще подобни истории си направете и Вие изводи и селекцията нека не бъде само в краката, но и в главата на всеки футболист, който идва в клубът!!! Аз съм Ботевист и се гордея, че съм фен на този отбор, но искам футболистите на Ботев, да познават историята на клуба, да идват с чест и да ценят името на клуба! Това е футболист без чест и достойнство, обиди мен, моето семейство, половината град и според мен няма място в историята на клубът. Не подкрепям подобни действия, но те бяха продиктуване от честа и обичта на тези фенове и за тях Ботев е целият им живот, а в техния живот няма място за подобни псевдо-футболисти. Ще ви помоля даже този номер никога повече, да не бъде използван в клубът
radulcho
на 28.06.2011 г.
много тъпа постъпка от страна на феновете...щом щаба е решил че този футболист трябва да облече фланелката на нашия отбор така трябва да бъде....
1912plovdiv
на 28.06.2011 г.
СРАМ И ПОЗОР ! ЗАРАДИ ТОЧНО 10-МА МАЗНИ ТЪПАНАРА БИВШИ ВЕРНИ ПОДЛОГИ НА СЕЛЮ !!
poto
на 28.06.2011 г.
Хората са гладни и затова предприемат радикални действия под въздействието на лепило и голяма доза завист към представителния отбор на Пловдив и конкретно неговите бивши играчи. Направете както правеше Христола, подкупете ги с месечна заплата 400лв и ще са доволни, даже и задно салто ще направят от кеф....тогава и Здравко Лазаров да им предложите ще са готови да го приемат на драго сърце :D
7G
на 28.06.2011 г.
Срам.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!