Гласят бронзовия медалист от САЩ'94 Петър Хубчев за треньор на Ботев. Младият специалист се е харесал много на ръководството на тима и от лятото може да започне работа на "Колежа".
Голяма е вероятността той да приеме предизвикателството с оглед големите амбиции на клуба, след като банкерът Цветан Василев стана мажоритарен собственик на Ботев.
Интересното е, че преди него в Пловдив искаха да ангажират Илиан Илиев, но в крайна сметка той предпочете да остане в Берое.
Междувременно днес Ботев е уредил контрола с един от кандидатите за А група през този сезон Етър.
Двубоят е от 17 часа на стадион "Христо Ботев" в Пловдив.












все тая
на 27.04.2011 г.
Аз мисля,че Хубчев никак не е лош вариант за треньор на Ботев...Сага точно младите, надъхани и амбициозни треньори правят фурор в световен мащаб....Дали е ботевист или не , няма да има голямо значение..ако мачкаме навън и удома ...а и да не е, ще стане, пред тази публика и камък да си, ще се разтрепериш от кеф :) Ок е за мен Хубчев , само да не си помисли някой да кани Балъков....
gustomaina1912
на 27.04.2011 г.
и аз съм съгласен на Пичоне,но дали ще успее да се справи с БГ действителността все пак той водеше само италянци а с БГ мове да се окаже непосилна задача,но нека му се даде шанс предпочитам го пред останалите все пак Коце Виделов ще е до него
Morini 86ta min
на 27.04.2011 г.
Пичоне+Видолов=Успех.Това е най добрият вариант.Марине потърси Пичоне бе човек,звънни му един телефон и разговаряй с него,като на брат ти се моля.
ico_tom
на 27.04.2011 г.
ЕНРИКО ПИЧОНЕ той е най-правилния избор за тренер!!!!!!!!!!!
kanarche
на 27.04.2011 г.
Това, което притеснява е може би прекалената етичност и интелегентност на Хубчев- видяхме какво стана с един друг немски възпитаник- Павел Дочев сблъсквайки се с българската действителност! Ботевист или не на нас ни трябва здрава ръка и човек готов да направи голяма организация- това го разбирайте във всички направления!Даже и в годините когато мачкахме наред в България- отбора беше мек и навън доста често губеше точки !Нито един пловдивски тренер не можа да промени манталитета на нашите футболисти- затова е добре тренери да е извън Пловдив!
1912 BOTEV
на 27.04.2011 г.
И аз съм на мнение, че ако Видолов не може да е старши треньор, то единствената опция е Енрико Пичони.
HrStoyanov_fan
на 26.04.2011 г.
Енрико Пичоне e истината, каквото и да си говорим. Всички предишни изброени са крайни бездарници.
gustomaina1912
на 26.04.2011 г.
и аз не съм съгласен, кво общо има тоя с Пловдив, даже не е и играл в Ботев, кво знае за Ботев, това тук да не е училище къв опит има тоя, ПОМОРИЕ хахахха е кво ви харесва, ама за Б група може да пасне. Трябва да градим отбора с пловдивчани, хайде всички не може да са пловдивчани, но треньора мисля че трябва да е човек свързан с Ботев
HrStoyanov_fan
на 26.04.2011 г.
Стига се надъхвате излишно, бе. Тоя Хубчев не става за нищо. Леле, яд ме е дори като чета тази новина.
1912plovdiv
на 26.04.2011 г.
ХУБЧЕВ + КОЦЕТО ВИДОЛОВ !!
ventsy
на 26.04.2011 г.
Който и да е, важното е да бъде оставен да работи на спокоиствие и в дългосрочен план. Това за мен е един от проблемите на Българските отбори - направят 2,3 слаби мача и треньора се сменя.
bianconero82
на 26.04.2011 г.
Пожелавам ви успех в Б група мисля че Хубчев е много добър избор! Интелигентен и възпитан човек е пък и вече има опит като треньор даже мисля че постигна и успехи с Поморие ако не се лъжа финал.
Ботев 1912
на 26.04.2011 г.
Всъщност, никой не знае дали Хубчев или който и да е ще върши добра работа докато не се види на практика. Така че, дали сме случили на треньор ще разберем от резултатите и играта на отбора. Далеч по-важно е какво се случва с нашия любим Ботев - финансова стабилност, високи амбиции на ръководството и инвестиции в ДЮШ и спортната база. И дано след 2-3 години пловдивското дерби да е в борба за титлата, а не за оцеляване!
kanar_1912
на 26.04.2011 г.
Дано стане треньор че миналата година или по миналата за малко щеше да направи Черноморец Поморие ШАМПИОН за купата на България. Дано дойде и да даде повече шансове на талантите ни и ще видите до къде ще ни заведе Хубчев.
я -я
на 26.04.2011 г.
Мисля че Хубчев може само да даде на Ботев.Германска школа,сериозен човек,точно такъв треньор ни трябва да постави основите
pavkata1912
на 26.04.2011 г.
мисля 4е това е много добър избор Хуб4ев е много сериозен и интелегентен 4овек,а щом той идва това озна4ава,4е в отбора се работи много сериозно,а и ако Видолов му стане помощник мисля,4е ще са много добър тандем освен ако не направят Коцето директор на школата
kanara68
на 26.04.2011 г.
Ясен за мен е пълен боклук като човек а като треньор навсякъде се е доказал че не става.
FCBP1912
на 26.04.2011 г.
Ако питат мен и трябва да избирам между Ясен и Хубчев,предпочитам Хубчев по 2 причини.1.Ясен е много мек за треньор и 2.Не съм забравил изказванията му за Ботев когато беше треньор на Локо.Един истински ботевист никога няма да каже такива неща.
fencho
на 26.04.2011 г.
Нямам нищо против Хубчев и неговия щаб, но Коце Видолов е бъдещето за Ботев. Не съм запознат, колко време е необходимо, за да вземе про лиценз, но трябва да го направи и през това време клуба да организира за Видолов няколко специализации в големи европейски отбори. Относно ДЮШ - не е важно колко пари се отпускат(това разбира се не е маловажно), а как се използват! Трябва ни доказана и работеща система и структура. Иначе парите лесно се харчат :) Далече съм от мисълта, че в отбора не се работи професионално, особено като гледам резултатите на всички формации, но няма да е зле ръководството да дава малко повече информация по този въпрос в клубната страница - каква е структурата сега, какво е планирано за напред, как стои въпроса със скаутите и т.н, защото ние феновете сме жадни за повече информация. Напред Канари и днес да ни зарадвате с една красива победа над стабилния отбор на Етър!
_1912_
на 26.04.2011 г.
Мисля, че има по-добри треньори БОТЕВИСТИ от колкото недоказал се специалист като хубчев. Ако се взима външен за клуба човек то по-добре да е доказал се специалист, а не някой набеден като хубчев
Rezon
на 26.04.2011 г.
Хубчев е много силен вариант за Ботев! Дано да стане работата! Остава ни да си намерим и силен спортно-технически директор, което пък е стратегически важно!
Митко Ботевиста
на 26.04.2011 г.
Аз незнам нищо за треньорският опит или успехи на Петър Хубчев. Той и като футболист не беше нещо кой знае какво нищо, че е от златното поколение от САЩ '94.
the_plovdivian
на 26.04.2011 г.
Хубчев ми се струва много добър избор. Аз лично и Илиян Илиев много харесвам, но някъде четох, че ще се пробва догодина в Кипър. Бат Петьо Зехтински е отличен треньор, с опит, лиценз, подход към играчите и всичко, каквото трябва, но някак си out of date. Отдавна не е водил отбор от А и Б група и вече никой не го слага в сметките. Видолов ми се струва умен, но трябва още да постажува в сянката на някой по-опитен. Ако наистина можем да си го позволим, Хубчев е отличен избор, вероятно по-удачен от Ясен Петров. Все пак се надявам да привлечем под някаква форма в Ботев и Видолов и Зехтински. Редно е.
Sasho 2
на 26.04.2011 г.
Хайде, да прибираме и Домовчийзки момчето е супер сега е момента... ще ни трябва и за влизане и за целите които сме си поставили.
Sasho 2
на 26.04.2011 г.
Да за Хубчев- от поколението 94 най свястното и интелигентно момче и погледнете където е работил няма провали.Заповяеай пич и дано ти тръгне....И да знаеш Ботев не е само отбор това е религия,помни една приказка Чико е носен от гарат Пловдив на ръце- пожелавам го и на теб.
kikohonda
на 26.04.2011 г.
Според мен Петър Хубчев е добър и то много добър вариант за нашия отбор име в историята на България и нейния футбол макар и доста нескупосан в днешни дни но в миналото небеше точно така.Той е човек учен по немски идеал с дисциплина и т.н. а не като в България и според мен ще успее да изведе отбора там където му е мястото до върховете на А група а може и по нагоре само времето ще покаже,а и бъдещите проекти който са по план за отбора са много добри,важно е да се обръща внимание най вече в детско юношеските формации от там ще доидат новите звезди на отбора а не както е практика в Бг да се ходи и да се дава по един чувал пари за някви измислени чужденци дето никой не ги е чувал и не ги знае какви са им качествата.Напред наш любим Ботев.
Мунчо -1912-
на 26.04.2011 г.
не знам дали ви прави впе4атление,но откакто взеха да се слу4ват хубави неща в клуба по4наха да гравитират много хора които оби4ат кьорсофри4ките,разни футбаляр4ета и недоказани спецове се самопредлагат,а къде бяха когато единствено ние публиката подкрепихме отбора в най-тежките моменти в нашата история,ръководството да помисли хубаво и да вземат 4овек който го боли за този клуб,да е канар в 4ервата,а не някви говеда,които едно време ги псувахме като Й.Илиев и разни Хуб4евци
dgidgo
на 26.04.2011 г.
феновете на ботев пловдив сме много особени,искаме за тренер ботевист легенда и така нататък , да но легендите ни не стават за тренери , коце костадинов , петър зехтински . ако искаме големи успехи в бг , трябва директорите в ботев да погледнат по трезво.или взимаме доказан тренер от средна класа от европа или ако искаме купи взимаме някои , който е в мръсотиите на бг футбола . според мен наско сираков направи хубаво дерби на лаута с екипа на ботев победихме с 5.3
barbata
на 26.04.2011 г.
На тези аматьори и някой дебил им е достатъчен.
7G
на 26.04.2011 г.
А какво му е на Коце Видолов??? Той също има немалък стаж в Германия. Изобщо Ботев си има перфектно спортно-техническо ръководство,за какво и на кого е притрябвало да съчинява измислици за нови треньори?
БУЛТРАС
на 26.04.2011 г.
Петьо Хубчев беше много добър футболист и му личеше че не е емоционален.А това качество е предимство в треньорската професия.Винаги съм казвал че наставника трябва да има спектър от качества,а не само да разбира треньорската професия.Ако нещо му липсва оказва влеяние на отбора.Затова трябва да е гъвкав,а Петьо е немски възпитаник.Мисля че е добър ход.
Митко 1
на 26.04.2011 г.
Според мен треньора трябва да е от Пловдив и душата и сърцето да е от Ботев. Защо не Я. Петров?
julta knijka
на 26.04.2011 г.
ще го видим ,то е ясно че ако не изпълни целите на отбора ще го махнат ,по важното е пари да има и школата да вади таланти и да мачкаме наред ,надявах се Пичоне да стане
Kiril Spasov
на 26.04.2011 г.
Добър футболист, умерен човек, но какъв специалист е... някой знае ли какъв му е професионалния опит... къде е работил?
ПетАк ШЕСТаков
на 26.04.2011 г.
Този селяни ще пасне идеално на селския манталитет на сдружението.
Чичо Ичо
на 26.04.2011 г.
Важно е да се върви напред САМО БОТЕВ
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!