Христо Бонев винаги е бил близо до Локомотив, а отскоро стана и почетен президент на клуба. Неговото мнение винаги е било ценено на Лаута, а сега ситуацията е още по-тежка, след като в последните 8 мача "смърфовете" имат една една победа. Ето какво мисли за положението на тима легендата на клуба Христо Бонев:
- Г-н Бонев, как ще коментирате ситуацията в Локомотив?
- С много болка. Сърцето ми се къса, като гледам какво става в Локомотив. Положението е бедствено. Тази загуба от Ботев ме съкруши. Тя беше върхът на кризата, в която се намираме. Толкова безпомощен, беззъб и страхлив Локомотив никога не съм виждал. И то срещу безумно слаб Ботев. Това всъщност не беше и Ботев, де, но това е друга тема. Те не ме интересуват. Единственото, което ме интересува, е да излезем час по-скоро от тази дупка, в която сме паднали от много време насам.
- Как ще коментирате дербито?
- Това дерби ли беше? Имаше един отбор, облечен в черно-бели фланелки срещу един с жълто-черни. Вие да забелязахте някаква прилика с Локомотив и Ботев? Аз не видях. Толкова безумно слаб мач и лишен от грам майсторство между двата отбора не съм виждал. Не мога да си представя, че нашият отбор ще излезе срещу Ботев с мисълта за равен. Затова не приемам това за моя Локомотив. Връх на всичко бяха тези грозни сцени след края на мача. Те показаха, че нашите футболисти не могат да губят. А не можеш да печелиш, ако не се научиш да губиш.
- Смяната на треньора Иван Маринов със Стефан Генов ще доведе ли до оправяне на нещата?
- Категорично не. И Моуриньо, и който и там в световен мащаб да е най-добрият треньор, да дойде на Лаута, пак няма да оправи нещата. Те са сбъркани изначално.
- Къде са сбъркани?
- Вижте, много ме заболя, когато видях снимките на нашата президентка Галя Топалова как се весели с футболисти на чужд отбор и е сложила жълто-черно шалче. Това си е нейна работа. Всеки има право да разполага с живота си както поиска. Просто аз като кръвно свързан с черно-бялата идея изпитах болка. Лично аз много уважавам Галя Топалова като човек, който в много труден момент се нае и спаси клуба от разпад. Това никой не бива да й го оспорва. В същото време призовавам Галя час по-скоро да реши какво ще прави с Локомотив и да започне да действа. Всяко забавяне ще е фатално.
- Прави впечатление, че от известно време сте дистанциран от ръководството на Локомотив?
- А какво да правя в това ръководство, в което са толкова много директори? Опитвах се да помагам със съвети и присъствие, доколкото мога, но видях, че мнението ми не се взема под внимание. Привличаха се футболисти, които не съм гледал и нямам представа за тях. Щом тези, които ги вземат, са убедени в качествата им, защо съм им аз. Това обаче не означава, че съм дистанциран от Локомотив. Мен никой не може да ме дистанцира от Локомотив.
- Кои са причините за кризата в Локомотив?
- Най-просто казано, причината е липсата на една стратегия, която да се следва. Разбира се, и липсата на подходящи хора, които да изработят и да изпълняват тази стратегия. Тук нещата не опират до пари, а до мислене. Ще ви дам пример. С назначаването на генерал Йордан Димитров дойдоха конфликти. Не казвам, че той е причината. С идването му обаче всички видяха, че се появи напрежение между него и Иван Петлешков. Това нямаше как да не се пренесе и върху футболистите, и треньорите. Те се чудят на кого да угодят и да не влязат в конфликт с някого. Така допълнително се разби отбора. На Локомотив му трябва спортен човек, спортен директор, който да изработи стратегията и да пази гърба на треньора. Иначе ще се получи ситуацията от лятото. Заблудихме се, че имаме голям отбор през пролетта, когато бихме в няколко мача в продълженията. През лятото Аян го оставиха да се оправя сам, а след това след една загуба му взеха главата. Затова казах, че проблемът не е в треньора, а в липсата на стратегия. И Галя наистина трябва да проумее това, и да предприеме действия, след като си изясни какво ще прави с клуба.
- Многото директори ли са проблемът в Локомотив?
- Ще отговоря с един пример. През шампионския сезон имаше един президент Георги Илиев, вечна му памет. Той осигуряваше финансирането. Под него беше единствено Емил Наков, който управляваше клуба, и станахме шампиони. Нямаше интриги, нямаше мрънканици. Без да съм приятел с Наков, му признавам, че той успяваше да управлява така клуба, че станахме шампиони.
- Виждате ли светлина в тунела?
- Да. Ние, локомотивците, винаги сме оптимисти. Дори в най-тежките ситуации. Аз лично съм оптимист заради великата ни публика. Силата ни е в това, че в най-трудните моменти черно-бялата общност се събира в юмрук и преодолява кризата. Това е ставало неведнъж. Имали сме много по-трудни моменти и сме ги преодолявали. Ще ви дам още един пример от историята. През 1968 година партийната върхушка на Пловдив начело с Кочо Гяуров си беше поставила за цел да има само един елитен отбор в Пловдив и направи от Ботев Тракия. Искаха да обезкървят останалите отбори, като им вземат най-добрите футболисти. На мен ми бе заповядано да премина в Тракия. Аз категорично отказах. Дори заявих, че ще се откажа от футбола, но няма да играя за жълтите. Кочо Гяуров извика татко, Бог да го прости, в кабинета си в партийния дом. Татко му каза, че ще се откаже от мен в „Държавен вестник", ако премина при жълтите. Гяуров ни изгони и ни нарече фашисти. В моя и на Локомотив защита застанаха трима директори на големи предприятия в Пловдив. Всички са покойници, вечна им памет. Това бяха Иван Коджабашев, който беше директор на БДЖ-Пловдив и председател на Локомотив, Стефан Ганев - директор на Трансстрой, и Иван Лазаров - директор на Месокомбината. Тримата се противопоставиха на това беззаконие в името на Локомотив. Впоследствие тримата бяха уволнени, но не предадоха Локото. Въпреки тази атака срещу Локомотив, на следващата година станахме трети. Затова съм оптимист, че нашата черно-бяла общност ще излъчи достойни хора като тези, които ще ни изведат от кризата.
Източник: в. "Марица"












dgidgo
на 06.11.2009 г.
фенове на локото в историята ви има само 2 години слава , 1972 и 1973 , христо бонев е бил в апогеа си имате един сребърен благодарение на ботев пловдив че бие славя в последните кръгове и един бронзов, през останалото време само срам , срам и пак срам цигани турци , алкохолици и арменци легенди ружди керимов, садъков , точо иванов, еду легендата голмайстора на б група вечно наебан в пловдивските дербита като играч , за преместването на велбайд в пловдив и нагазвания на вихрен и чумен няма да говоря думата е срам
maldito
на 06.11.2009 г.
Голям футболист и още по-голямо нищожество като човек. Ей това е жалката гнида наречена Бонев. Типично олицетворение на малодушен буфер- повече мрази Ботев, отколкото да обича Локо. Галка докато му наливаше пари и беше добре, а сега фурнаджийската лопата ицко пак се обърна и хули. Лиже задника на всеки президент, отрепка
1936_Vanko_Ultras
на 06.11.2009 г.
Жълтите нямат такава Личност като Христо Бонев, колкото и да ги е яд! Всичките им легенди се пропиха и провалиха, така че нямат основание да говорят за Бонев!Колкото и да ви боли "Зума" си казва истината човека!Говорят ми за някакви меки китки...абе, жълт, уж голямо момче изглеждаш на снимката, а пък акъла ти е детски още!Къде са вашите легенди питам аз?!Какво правят в момента и как живеят??? И не се правете, че не знаете защото знаете, ама ви е срам да кажете, че са се преврънали в алкохолни факири, които с такава сръчност "търкалят" шишетата, че и М-р Сенко би им завидял!Нямат 2 лв. в джоба и живеят като скотове! Помислете преди да кажете нещо, защото ние винаги имаме готов отговор!
Бате Митко
на 05.11.2009 г.
Стоичков и Бонев си правиха свирки ! Боклуци и двамата когато става дума за резил и пари се дупите ! Стоичков поднесе букет на Бонев женски жест ! Меки китки !!! Бонев да си гледа пенсията и да си пие хапчетата за кръвно не да дава интервюта .... !
Бате Митко
на 05.11.2009 г.
Признавам за мъж всеки футболист на локо ! Който забие черно-бяло знаме в центъра на ГЕРЕНА !!! Давам си цялата заплата ще я изгладувам 1100 лв за този МЪЖ ! Ама едвали Таки и "София-Запад" ще оставят буферите да излезнат живи от Герена !!!??? Много ми е интересно ?!?! Тогава няма да има бой и шутове ами ше ви изядат живи мръсни нещастни мангасари
Bayern Munchen 1900
на 05.11.2009 г.
напълно точно си го казва Зума .
Sport Lisboa e Benfica
на 05.11.2009 г.
бонев ти си абсолютен гей,като толкова милееш за футбола в пловдив,защо не станеш тренер на локото а само глупости бълваш по адрес на ботев?!може би само това умееш???
tarikatov
на 05.11.2009 г.
Зулум свиньо долна защо тъка хлен4иш?Няма жорко наркото и ти е мъ4но.Ти не заслужаваш дори да се говори за теб.А на жълтите да им правиш федероси пе***аст долен!
Швейк
на 05.11.2009 г.
Що ревете на чужд гроб?!Намерете темата за Чико Джибрата и пишете там!
Димитров76
на 05.11.2009 г.
Зума като толкова милее за отбора си и като е толкова отворен що не ви стане треньор бе? Нали има необходимия лиценз все пак национален селекционер беше.Този въпрос някой от вас задавал ли си го е?
Станислав Хаджиев
на 05.11.2009 г.
ба*ти и легендата освинена и неграмотна смятаща чиииии .... А И ОНЯ ЗАД НЕГО НЕ Е МАНГАЛ А Е ЕВРОРОМ
Швейк
на 05.11.2009 г.
Бахти и купона-в тема за Локо пишат само папагали.Абе стискайте палци да стане сделката,щото иначе се хващате за палците!Марш от тук!!!
boro
на 05.11.2009 г.
И СЯ НА КЪВ СА НАПРАВИ? НА ДЕСИДЕНТ? СЯКАШ АКО КОМУНИСТИТЕ СА ИСКАЛИ ТОЙ ЩЕШЕ ДА ИМА ИЗБОР. Г-Н БОНЕВ ТЕЗИ НЕЩА ГИ ЧЕТЪТ НЕ САМО 20 ГОДИШНИТЕ.
VIVABOTEV
на 05.11.2009 г.
ЕХ-ЗУЛУМЕ-КАТО ВЗЕ ОТ ЖОРО ИЛИЕВ 100000 ЕВРО-ДОБРЕ ТИ БЕШЕ-АМА КАКА ГАЛКА МАЙ ТИ СПРЯ АВАНТАТА-ОТ ТЕБ ПО-ГОЛЯМ АВАНТАДЖИЯ НЯМА-ЩО НЕ ПРИПОПНИШ НА ОБОЖАВАЩАТА ТЕ СТОЛИПИНОВСКА ПУБЛИКА КАК ПРИЛАПА 2 МАГАЗИНА НА БЯЛА ГЛАВНА-ЗА 2 ПАНЕЛКИ-И КВО СЕ ЧУДИШ НА ПРОСТОТИИТЕ НА ТВОИТЕ РИТНИТОПКОВЦИ СЛЕД КРАЯ НА ДЕРБИТО-ТИ СИ ИМ ДУХОВНИЯТ ИДЕОЛОГ С ТАЗИ ПОСЛОВИЧНА ОМРАЗА КЪМ БОТЕВ-АМА КАКВО СЕ ЧУДИМ-ВИНАГИ МАЛКИТЕ ИЗБИВАТ КОМПЛЕКСИТЕ СИ КАТО ПЛЮЯТ И МРАЗЯТ ГОЛЕМИТЕ-НАИСТИНА БЕШЕ ГОЛЯМ ФУТБОЛИСТ-НО КАТО ЧОВЕК И ДУША СИ ЕДНО ЛАЙНО-ТИ НЯКОГА ЧУЛ ЛИ СИ НЯКОЯ ОТ ЛЕГЕНДИТЕ НА БОТЕВ ДА ПЛЮЕ ПО ВАШИЯ ОТБОР-НЕ СИ И НЯМА ДА ЧУЕШ-ЗАЩОТО ТЕ ПРОСТО СИ ОБИЧАТ ПОВЕЧЕ СВОЯ ОТБОР ОТКОЛКОТО ДА МРАЗЯТ ЧУЖДИЯ
1936_Vanko_Ultras
на 05.11.2009 г.
Жълтите да четат и да осмислят казаното от Бонев!Да не ми бръщолевят повече, че не били комунистически отбор!Нека да разберат, колко мръсни и долни хора са ги закриляли!Ето затова Локомотив ще бъде отбора на Пловдив защото е обичан, феновете му са верни и са готови на саможертва.Нещо, за което жълтите могат само да мечтаят!
Coverdale1912
на 05.11.2009 г.
"Това всъщност не беше и Ботев, де, но това е друга тема!" - Да, господин свинарю, това не е Ботев на Христолов, от който получихте самочувствие в последните години! Този "слаб" отбор започна да ти припомня как ти и другите ви "големи" легенди нямахте късмет да играете всяка година срещу него, защото си живуркахте редовно във втория ешелон!
havy
на 05.11.2009 г.
Целият този спор кой отбор е по-велик ми звучи малко странно, да не кажа жалко. Всичките доводи и на двете страни са най-вече от историята -за Локото по близка, за Ботев малко по далечна. Горчивата истина е че бедните отбори, сред които в момента са и пловдивските ядат бой отвсякъде. На нас локомотивците поне утехата ни е, че когато получихме своя шанс при управлението на Г. Илиев го използвахме максимално. Ботев също имаше възможност при брокерите да постигне нещо повече, но достигна само до третото място. Мисълта ми е, че освен пари трябват и футболни достойнства а и късмет. Само с пари не става, пример за което са Литекс и Черно море
dgidgo
на 05.11.2009 г.
и не може да се коментира нечто което не се е случило , христо бонев не е играл в западна европа , какво е чтяло да стане не се е знаело
dgidgo
на 05.11.2009 г.
то и бербатов е ставал 5 пъти футболист на годината , това не е критерии, по онова време е имало много велики футболисти , но за месна консумация , софия винаги е мразила ботев пловдив зачтото левски софия постояно губече от ботев пловдив в пловдив , дори ги правехме за смях , затова и локомотив не беше толкова мразен в софия и христо бонев беше жаленик на левскарите , дори го гласеха да играе с гунди в левски преди катастрофата , така че гунди и бонев са малко медийни звезди на чопската журналистика, успехите ги направи недолюбваня от никoй в софия стоичков
havy
на 05.11.2009 г.
Джиджо, не можеш да сравняваш Бонев със Сираков или Лечков, а пък Боби въобще не го слагам и сред средните играчи. Но кажи ми има ли някой друг освен Бонев, който не е играч на Левски или ЦСКА и да е ставал 3 пъти футболист на годината
dgidgo
на 05.11.2009 г.
виж сега havy, стига с тези измислици космос го искали , да не сме на пазара, фактите говорят,като футболист бонев е много голям, но само за българия , тогава не ги пускали , кой знае какво е чтяло да стане , и наско сираков беше номер едно в бг, и навън кръгла нула , фактите са че успелите са стоичков , балъков и бербатов за друг българин в европа не се знае , говорим за успелите , а не провалите на лечков , наско сираков и боби михаилов и така нататък , и христо бонев можече да се провали навън
BULTRAS 1912
на 05.11.2009 г.
УМРИ ТВОЙТА МАМА ЦИГАНСКА МРЪСНА
havy
на 05.11.2009 г.
Изключително прав си, макар че сигурно не го съзнаваш. В разцвета на кариерата си Бонев беше желан от повечето европейски отбори, включително и от американския Космос, в който по това време играеха пеле и Бекенбауер. Но тогава просто не позволяваха на българските футболисти да играят в чужбина. Все пак, макар и в края на кариерата си Бонев стана първия български футболист, трансфериран в чужбина. И стана шампион на Гърция и като играч и като треньор. За футболиста Бонев мога да ти кажа, че е един от най- великите български играчи. Треньора Бонев беше последния, който ни класира на световно първенство, а човека Бонев не го познавам и честно казано не ме интересува. Така че който твърди, че Бонев не е име и не разбира от футбол е просто един смешник с капаци на очите
dgidgo
на 05.11.2009 г.
по долу един локомотивец е съгласен с мен и той като мене силно е обичал своя пловдивски отбор 30 години , бъзикахме се едно време по между си на дербитата между локото и ботев , ставаха хубави мачове победите горе долу бяха по равно , но тази простотия сега трябва да се спре , ботевисти обичайте си ботев пловдив и не мразете другите пловдивски отбори и бонев стига с тази омраза , превърнал си се в махленска фигура , да си видял някоя легенда на ботев да е написал нечто сречту локото , виден апостолов ли , глухчев ли тумбито ли
Пловдив
на 05.11.2009 г.
А ся де! На черното бяло можеш ли да кажеш? Когато Зума говори, всички останали е редно да замълчат!
dgidgo
на 05.11.2009 г.
бонев , когато локомотив пловдив-велбажд 2001 взеха титлата 2004, първите ти думи бяха , кво стана ве как завърчиха ботев , изпадат ли , знам , много тежко ти е било в 86 минута на дербито
dgidgo
на 05.11.2009 г.
христо , христо, христо бонев голям футболист беше , но по голям мислител на историйки от теб няма, ако гунди не беше починал ти чтече да играеч в левски софия и пред много хора си го казвал това , престани с тази омраза , ботев е голям , въпреки левски и цска , много добре знаеч че в софия ни взимаха най добрите антон милков в левски , георги славков в цска за какво бкп говорич , само глупости расич
poto
на 05.11.2009 г.
Имало в Пловдив един играч, един играч Христо Бонев...
Dimityr Ivanov
на 05.11.2009 г.
Война между две от най-знаковите личности в историята на Локомотив (Пловдив) избухна вчера. Невинен журналистически въпрос даде повод за селската свада между треньора Едуард Ераносян и мениджъра на тима Христо Бонев. Запитан какво става със зимната селекция, Ераносян избухна: - Зума постоянно създава интриги, той превърна Лаута в гнездо на змии - изригна треньорът, спечелил историческата първа титла с Локомотив. - Ераносян е твърде малък. Той си беше комплексар и като футболист. Изпъди ме от скамейката, забрани да пътувам с отбора. Страх го е, че ще разкрия какви глупости върши - oтвърна Зума
Terro
на 05.11.2009 г.
[quote]Това всъщност не беше и Ботев, де, но това е друга тема[/quote] лелеееееееееееееееееееееееееееее колко мъка има на Лаута. Тва в същност от 2001 г. не е и Локо де, ама и тва е друга тема! Първият свинар сред футболистите отново се изказа. Ботев си е Ботев, ония същия автентичния основан още през 1912 г. Виж Велбъжд Кюстендил не е Локомотив, ония твоят в който ти си играл. За това огромна заслуга имаш и ти Зулум, ама тва е друга тема. Въобще в тоя катун на Лаута всичко е сбъркано!
BBB-1912
на 05.11.2009 г.
Евала на Бонев, че признава кой е виновникът за грозните сцени след края на мача.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!