ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
COVID-19 в Пловдив и областтаCOVID-19 в България COVID-19 по Света
Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани:
20066 839 (4.2%) 16409 217 014 8 944 (4.1%) 181 622 101 441 177 2 184 273 (2.2%) 73 325 507
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Сигнал: Пловдивчани са опитните зайчета в сфера "Градски транспорт"
Автор: Екип Plovdiv24.bg 09:25 / 08.01.2021Коментари (12)6748
©
Читател на Plovdiv24.bg засегна темата с градския транспорт в Пловдив. Даваме му думата сега: "Здравейте, скъпа медия! Пиша Ви, защото вече ми омръзна от глупостите на Общината и всичко, свързано с градския ни транспорт! След въвеждането на новите мерки срещу борбата с коронавируса от 27.11.2020 г. Общината "въведе" нови разписания в транспортната схема на града!

Обаче явно за пореден път пловдивчани се оказаха опитните зайчета на община Пловдив, защото чакането по спирките за всички линии от градския транспорт си е на чисто лотариен принцип! Таблата по спирките вече наистина не дават вярна информация, а ако ти се налага да свършиш някоя работа, е невъзможно! Преди въвеждането на "новите временни" разписания автобусите по линия 93 бяха само 1, а по линия 10 – едва 3!

Искам да попитам Общината, която се заяждаше със собственика на фирма "Хеброс Бус", който си изпълняваше всички курсове по всички линии, макар и с автобуси извън изискуемия клас по договор, то фирмата "Автотранс Чолаков" не си изпълняват задълженията по линиите 10 и 93? Защо за едни може да има заплахи и санкции, а за други не може? Вторият ми въпрос към Общината е защо въпросните "временни разписания" не бяха качени поне на страницата на община Пловдив, а пловдивчани висят отчаяно по спирките и чакат да се "появи" отнякъде автобусната линия, която им е необходима!

Това не са начин и мерки, които ще помогнат за повишаване на качеството на услугата "Градски транспорт Пловдив"! Не зная кой трябва да излезе и да им го каже на управниците в Общината, че имат успех с отрицателни стойности! Вместо да се удължават маршрути, вместо да се добавят коли в разписанията по не чак толкова натоварени линии, да се помисли за промяна в цялата структура на градския транспорт – съкращаване на линии, промяна на маршрути, обхващане на повече квартали, създаване или възстановяване на спрени линии, промяна изцяло в маршрутните разписания!

Ако са малко по-умни нашите управници, решенията трябва да се в полза на гражданите, а не в полза на превозвачите! Добрият вариант е да се измислят летни и зимни разписания, като лятото се съобразят с пътникопотока от всички квартали примерно в посока центъра и обратно, а през зимата да се съобразят интервалите с броя на пътниците поради лошите метеорологични условия!

За всичко, което Ви пиша по-горе, има различни методи за тяхното установяване! Но изключително важно е и разписанията да се спазват, да престане пропускането на спирките и да не се държи сметка на пътниците дали ще се качат на автобус за 1, 2 или 10 спирки. За да се стимулират и хората да пътуват, трябва да има редовен, качествен и удобен транспорт!

Не е нормално във втория по големина град в България да има автобуси от 7 до 20 часа, да има 29 автобусни линии, като 30% от тях се дублират, а други се изпълняват с по 1-3 коли при реални разписания от 8-10 коли. Както и вместимостта на автобусите да не е 50 места и тип "щъркел", а да е над 100, подобно на големите автобуси с марка "Темса", които се движат по някои линии. Моите лични наблюдения са, че преди години, преди да се въведат тези малки автобуси, старите автобуси бяха с по-нисък клас, но за сметка на това се пътуваше по-спокойно!

В пиковите часове сутрин, обед и вечер е някакъв кошмар пътуването! Вместо община Пловдив да спи, можеше да направи всичко възможно да възстанови тролейбусния транспорт, защото говорим постоянно за мръсен въздух и замърсяване, но Евро 5 и 6, няма да ни помогнат! А и относно фактите, че тролейбусния транспорт е бавен и неефективен – това е жестока грешка, защото при една добре поддържана система и мрежа, и нови превозни средства, тролейбусите могат да бъдат по-бързи дори от някои автобуси!

И като за финал ще кажа - не може подаването на сигнали относно градския транспорт да бъде от понеделник до петък от 8:30 до 17 часа, както и трябва да се създаде сайт към Центъра за градска мобилност, който да дава точна, ясна и актуална информация за всичко свързано с градския транспорт!"


Още по темата: общо новини по темата: 650
26.01.2021 »
15.01.2021 »
13.01.2021 »
13.01.2021 »
08.01.2021 »
23.12.2020 »
предишна страница [ 1/109 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Услугата е меко казано в г з - хората дремят по спирките и чакат по 50 минути. За линия 10 направо не ми се коментира... И проблема не е само от пандемията а е от край време.
+1
 
 
Какво очаквате от ОП ОКТ, след като директор там е сливенски жичкаджия, изгонен по най - позорният начин от Градушките! Той с две гръмотевици не може да се обади, вие чакате с транспорта!
Спhttp://www.economic.bg/bg/news/7/parviyat-grad-u-nas-kojto-vavezhda-integriran-gradski-transport.htmlодели какво ново....
на 08.01.2021 г.
+3
 
 
Напълно подкрепям. Много точно написано. Крайно време е Община-та да се вземе в ръце и да обърне много сериозно внимание на градския транспорт в Пловдив. Вече не се трае !!!
-1
 
 
Самият факт, че си отишъл да чакаш градски транспорт говори, че не бързаш за никъде. От години не съм го ползвал, защото се изнервям от шофьорите на автобуси каращи с 20 километра и започнах да разчитам на превоз с велосипед, стигам два пъти по бързо от градски транспорт и не го чакам по 30 минути да дойде.
+2
 
 
Добре написано ,ноооо като ми пееш Пенке кой ли те слуша има една приказка,никой няма да обърне внимание на тези писания, те в общината имат по големи проекти и задачи за решаване кой го е....е за градския транспорт, още по малко че редовните пътници дремят по спирките.....
-3
 
 
В извънредни положение всичко е инзвънредно уважаеми. Все пак няма как автобусите, които са рядко пълни вече на дори 20% да продължават да паткат нонстоп. Все пак са частен бизнес, а една работа на празно би значила скоро фалит. Малко акъл в тия кратуни! Айде моля ви се.
+4
 
 
И да се оплаквате и да пишете по медийното пространство нищо няма да се случи. Градският транспорт е в тотален крах от време о. Причините за това много като почнем от лични интереси и стигнем до политика. 1. Ръководството на ОП Организация и контрол на транспорта - е бом бок /директор електро инженер, началник транспор набор на баща ми 73 г., негов заместник счетоводител, ръководител табла по спирки студент 1 курс, ръководител автобуси- шивачка, системен администратор - продавачка, ръководител центъра за управление на трафика- сервитьор и т.н/. 2. Липса на прозрачност при провеждане на конкурс за работа там ако има въобще. 3. Кадри който са доста над пенсионната възраст, нищо против тях ама има и млади които разбират нещата. 3. Ниските заплати водят до корупция. 4. Незаинтересованост от страна на управляващите да се въведе в ред в този сектор. 5. Прекалено близките отношения с пловдивският елит води до нарушаване на договорите по изпълнение и липсата на адекватни мерки и глоби. 6. Градският транспорт не е приоритет тъй като всеки си получава субсидиите, комисионните тихо и кротко и ще се развали "рахътлъка" на много хора. Затова търсете си алтернатива за предвижване не купувайте карти, подавайте те сигнали нон стоп /ако въобще им обърнат внимание/ да видим какво ще правят тогава превозвачите и управниците в частност ръководството на ОП Организация и контрол на транспорта !!!!!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.


Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Януари 2021 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2020/2021 г.
Волейболен клуб Локомотив Пловдив
Локо в Лига Европа, сезон 2020/2021
Грипна епидемия обхвана страната
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кои проекти трябва да бъдат финансирани със заем?
Модър-Царевец
Бетонен мост
Нов мост над р.Марица
Кръстовище на две нива до Водната палата
Продължението на бул. "Северен“
Други
Не трябва да се тегли заем
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2019 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: