ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Първите пет коловоза на Централна гара са почти готови
Автор: Диана Бикова 08:49 / 31.05.2025Коментари (2)11343
© Plovdiv24.bg
Последни довършителни дейности се извършват на първите пет коловоза на централната жп гара в Пловдив. Релсовият път е направен и сега се доизгражда системата за сигнализация и телекомуникация, предава Plovdiv24.bg.

Движението от първи до пети коловоз ще бъде пуснато след успешното преминаване на тестовете. Когато се случи дългоочакваното събитие, влаковете вече ще минават под бетонен мост "Тодор Александров" без да свалят пантографите от контактната мрежа. Досега локомотивите на композициите, които използват отдавна готовите коловози от 6 до 10, минават по инерция под мостовото съоръжение.

Припомняме, че подмяната на релсовия път се прави от "Трейс груп холд" по договор с НКЖИ за модернизацията на жп ареал Пловдив. По график от първи до пети коловоз трябва да бъдат готови до пролетта, каза преди време ръководителят на обекта инж. Николай Иванов. По всичко личи, че строителите ще спазят срока.

Мащабният проект на НКЖИ включва също реконструкция на стария бетонен мост, което е приключено отдавна, и изграждане на пробив под гарата за свързване на булевардите "Васил Априлов" и "Македония". Остават стотина метра за прокопаване точно в центъра на прохода.

Локалните платна по "Васил Априлов" са направени, но изненадата е липсата на стълби пред централния вход на бившето кино "Гео Милев". Досега никой не е забелязал, че в проекта не са предвидени стълби. След установяването на проблема е започната кореспонденция между община Пловдив и НКЖИ, но към момента все още не е ясно дали ще се прави частично препроектиране.

Целият обект трябва да бъде напълно готов до края на годината. Проектът е на  стойност 89 028 245,95 лева без ДДС, от които 67 892 868,55 лв. без ДДС са осигурени от Механизъм за свързване на Европа (МСЕ), а останалите пари са съфинансиране от държавния бюджет.


Още по темата: общо новини по темата: 378
01.06.2025 »
12.05.2025 »
11.05.2025 »
20.04.2025 »
12.04.2025 »
05.04.2025 »
предишна страница [ 1/63 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
За бетонния мост браво!Не съм компетентен,дано греша.При изкачване на моста от Македония за бул.Хр. Ботев,след преминаване на върха,следва завоя и спускането е стръмно надолу и започва не леко изкачване върху старата част.R-a е обратен,натиска е по-голям.Арматурата отдолу дали не е поддала.Извинявам се още един път,за съмнението си!
+3
 
 
София-Бургас 340 км - 5 часа и 32 минути /най-бързото пътуване!/; Мадридд - Барселона 620 км - 2 часа и 37 минути. къде сме ние и къде е Европа?!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Юни 2025 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Първа лига сезон 2025/26
Окачен таван на ремонтирана учебна сграда падна по време на час
Локо в Първа лига, сезон 2025/2026
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: