ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Правят изкопите на пробива под централна жп гара в Пловдив
Автор: Диана Бикова 13:47 / 28.02.2024Коментари (0)5829
© Plovdiv24.bg
Работата по пробива под централната жп гара в Пловдив продължава с пълна сила, показват кадрите от дрон на Plovdiv24.bg.

Строителните дейности са концентрирани в северната част на обекта. Всъщност точно там - на бул. "Васил Априлов", където ще бъде подходът към автомобилния подлез, предстои най-тежката част от проекта. Районът е наситен със знайни и незнайни комуникации и именно тези, които не са отразени в кадастъра, създават главоболия на строителите. В зоната трябва да се направят и много байпаси за свързване с централния колектор за обратни води на бул. "Христо Ботев". 

Заради съпътстващата инфраструктура от север съоръжението е сложно в пътно и комуникационно отношение. Изграждат се секантни пилони, тъй като допълнителните геоложки проучвания са показали, че подземните пластове представляват силно оводнени пясъци, посочи проектантът на пробива под централна жп гара в Пловдив инж. Маньо Манев.

След изграждането на секантните пилоти конструкцията ще се бетонира. Едновременно с това ще се правят и локалните платна от двете страни на "Васил Априлов" за връзка с възстановеното кръгово кръстовище при бул. "Христо Ботев".

От юг, в посока към бул. "Македония", строителите вече правят изкопите на пробива. Готови са трети и четвърти блок, и остава да се направят първи, втори и шести блок от конструкцията. После основният корпус ще се бетонира и след това ще бъдат възстановени пътните и железопътните настилки.

Шести блок всъщност е участъкът от първи до четвърти жп коловоз. Железният път ще бъде направен до няколко месеца, но пълното използване ще е възможно след завършването на Бетонния мост, каза ръководителят на проекта за модернизация на жп ареал Пловдив инж. Иван Бакалски.

Самият тунел под гарата е с дължина 550 метра, с рампи от двете страни по 110 метра. Под земята ще има две спирки на автобусния транспорт. Съоръжението ще има интермодален характер и гражданите ще могат да използват вътрешно градския транспорт, жп гарата и близките автогарите. Както вече съобщихме, областният управител Илия Зюмбилев работи активно за реализиране на идеята за държавна автогара непосредствено до централна жп гара на мястото на бившата транспортна болница.



Още по темата: общо новини по темата: 260
16.04.2024 »
15.04.2024 »
15.04.2024 »
15.04.2024 »
09.04.2024 »
09.04.2024 »
предишна страница [ 1/44 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Дублиращ отбор на ПФК Ботев
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Купа на България, сезон 2023/2024
Лято 2024
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: