Докога кучешки произвол? Този въпрос задава читателка на Plovdiv24.bg. За какво по-точно става въпрос?
"Докога кучешките собственици ще си разкарват любимците без каишки и намордници, каквито в същност са законите в държавата? В района на бул. "Свобода" ежедневно нагли собственици не се съобразяват с останалите граждани.
Този от снимките, направени на 23.09., е с две кучета, като нито едно не е на каишка (за намордник да не говорим). Това е в непосредствена близост до детска градина и ясла.
Този господин си позволява да обижда жени, което определено не го прави мъж и си служи с неприлични жестове! Призовавам служителите от Общината да си свършат работата!"
Пловдивчанка: Докога собствениците на кучета ще ги разхождат без каишки?
© Plovdiv24.bg








Petya Petrova 7
на 03.10.2015 г.
Някакси ми се струва че домашните кучета са в пъти по-чисти, по-възпитани и по-добронамерени от повечето хора (деца включително), които срещаме всеки ден на улицата. Те обикновено спят при стопаните си. Чисти, изкъпани, сресани с почистени уши, очи, лапи. Като им кажеш спри, спират, като им кажеш седни, сядат. За разлика от повечето деца. И също смятам че далеч не са най-опасното нещо на улицата. Това че българската майка стана мързелива и иска да отиде в най-близкия парк да си извади бирата и пакетчето семки и да си пусне детето без намордник и без каишка, да си люпи спокойно без да и се налага да ходи след детето, някакси не е проблем на стопаните на кучета. Има коли, педофили, наркомани, крадци, отвличат деца всеки ден и ги продават. А вие си стоите като коне с капаци и се оплаквате от на съседката кучето. Само че, тя си носи найлонче и след него чисти а вие мръсните памперси си ги хвърляте отстрани до пейката, при семките и празната биричка.
Стоян Узунов
на 03.10.2015 г.
Слагате ланат и до там със помиярите
Atanas Plachkov 2
на 03.10.2015 г.
Абсолютни баталу На село
Atanas Plachkov 2
на 03.10.2015 г.
На един като разцепят муцуната и му натрошат кучето Може и да св научат
Svetoslava Petrova
на 03.10.2015 г.
Докат не си вазпитате децата да увайават кучетата
Nataly Georgieva 1
на 03.10.2015 г.
Госпожо а за бездомните кучета защо не попитате общината.Защо само домашните кучета са ви проблем потърсете вашия?
Ivanka Grigorova 1
на 03.10.2015 г.
Значи кучетата "лоши", стопаните "лоши", без надзор били, а на тази снимки отзад на въпросните пейки, разни ученици и ученички видимо тинейджъри се събират, да пият бири, да пушат цигари и други субстанции, да не говорим че се прави по време на училище. Иначе кучетата са без надзор и не спазват правила, а хората какво спазват, родителите масово не знаят какво правят децата им, но тръгнали за кучетата да се карат.
Лошо куче11
на 03.10.2015 г.
Щом темата Ви е толкова интересна ,станахте по-големи помияри от кучетата.Тъп народ ?????????????
ППлачков
на 03.10.2015 г.
A защо всички мрънкат за кучета,които имат собственици и в същото време хранят бездомните
Paolina Chervenkova
на 03.10.2015 г.
Спомням си когато заминах извън България за първи път,бях свикнала като си извеждам кучето и да се оглеждам на 36 посоки минимум,като главно се притеснявах за бабички,дядовци(тези с внучета особено) и майки с деца!Това да си разходя кучето в квартала беше като военна мисия с привкус на разузнаване на терена и разработване на правилната тактика за избягване на евентуалните конфликти с въпросните братя и сестри.Та помня когато си изкарах за пръв път кучето в градчето Brough/UK,започнах обичайния оглед на терена,озъртах се,умело отбягвах хората,ама ето че се озовах на един доста зает парк,където сутрин направо гъмжи от хора всякакви-с кучета,без кучета,с деца и без деца!Единственото вързано куче се оказа моето,както и нямаше друг стопанин като мен,който още преди да му започне разходката да се е напрегнал вече до крайна степен.Мога само да кажа,че на никой не му пречат кучета,в парка тичат хиляди четириноги и още толкова деца!Единствените забранени места са училищата и детските площадки,като на вторите има специални халки да си го вържеш,докато детето ти играе вътре.Намордници и каишки се слагат по лична преценка на стопанина,който си носи последствията,ако кучето му направи беля,което не се е случвало нито веднъж откакто съм тук!Спокойствие с две думи,идилия... А ние?Едните не поемат отговорност за животните си,не чистят след тях,а другите пищят и водят нескрита война с всички кучкари,като че ли е на живот и смърт...някакъв пълен абсурд!!!Едните трябва да са наясно,че ако не възпитат кучето си,то трябва да поемат отговорността да го обезопасят,освен чистенето което е задължително,а всички останали разберете че не кучетата са ви проблема и не може всички да са вързани,само защото на вас така ви харесва!Трябва да има разбиране,все пак не живеем в гората и трябва всеки да се съобразява!
Garo Papazyan 1
на 03.10.2015 г.
А , Защо след работно време за държавния служител ,проверяващия инспекторат ,,,,, не тръгне в акции да глобява вечертта ? а само сутрин пред къщичката се оглеждат ,където работят в градската градина
Garo Papazyan 1
на 03.10.2015 г.
МОИТЕ ПОЧИНАХА ,, НО ПРЕДИ ТОВА СИ ЧИСТИХ И БЯХА ВЪРЗАНИ ,,,,,,, ПРОВЕРЯВАХА САМО МЕН ОТ "ИНСПЕКТОРАТА " ВСЕКИ ДЕН ,,,, ГЛОБИХА МЕ 100 ЛЕВА ПО СЛУХОВЕ ,ЧЕ НЕ СЪМ СИ ЧИСТЕЛ В ПЛОЩАДКАТА ЗА СВОБОДНО ПУСКАНЕ НА КУЧЕТА ,КЪДЕТО В ДРУГИТЕ СТРАНИ И ГРАДОВЕ ИМА ПЛИКЧЕТА СРЕЩУ ДАНЪКА КУЧЕ , ПОНЕ ТАМ ,,,, ПРЕЗ ТОВА ВРЕМЕ ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ВСИЧКИ ДРУГИ СЕ ПРАВЯТ НА ТЕЖКАРИ ,ПУСКАТ СИ ГИ НАВСЯКЪДЕ И НИКОЙ НЕ ИМ ПРАВЕШЕ ЗАБЕЛЕЖКА ,,, СЕГА АКО СПРА НЯКОЙ ,ДА ГО ПИТАМ НОСИ ЛИ ПАСПОРТА НА КУЧЕТО С ВАЛИДНИТЕ ВАКСИНИ ,НЕОБХОДИМ БРОЙ ПЛИКЧЕТА ЗА ИЗПРАЖНЕНИЯ И КВИТАНЦИЯТА ОТ ДАНЪКА ,,,, НАДАЛИ НЯКОЙ ВОЪБЩЕ ГИ ИМАТ ,,,,,, И СИ ПУСКАТ ,,,,,НИКОГА НИКОГА НЯМА ,,,,,,ДА Е В РЕД ВСИЧКО ,ДОКАТО ИМА НАГЛИ СОБСТВЕНИЦИ ,НЕДОСЕГАЕМИ
Златка Златева 1
на 03.10.2015 г.
Не само без каишки ,а и в градинките където играят деца.
pest
на 02.10.2015 г.
И аз обичам кучета, но с добри и съобразителни собственици. Грозната дропла с келявия пес без каишка, ако още веднъж го изака на платения и построен от мен тротоар или градинка, ЩЕ ЯДЕ СПЕЦИАЛНО НАПОЕНИ БИСКВИТКИ. И изобщо няма да ме е срам! Не знам за вас, но намирам за невъзможно да се разбера с грозни, запуснати и дебели жени.
evldmn
на 02.10.2015 г.
И аз имам куче, живее в двор, апартаментите не са за кучета и трябва хората с кучета в апартамента да не забравят, че хората са на върха на хранителната верига и лесно могат да променят диетата на кучетата от кучешка храна на кучешка храна с антифриз, особено, както собствениците ги оставят да обикалят свободно.
Petio Gevechanov
на 02.10.2015 г.
Ще ям лошите хора
finmilk
на 02.10.2015 г.
а сега към всички любители на кучета. по голям тормоз от този който прилагате вие към беззащитните животни като ги държите да живеят в панелки и в затворено пространство НЯМА. ВИЕ сте тези, които ежедневно и ежечасно тормозите животните, а после само ревете за някакви права да сте имали. какви права искате та вие извеждате животното за час навън също като затворник или искате да ме убедите, че животните са много добре у вас в тясното и с всичките мебели които имате. да се разрешат животни само на хора с дворове в които животните ще могат да се движат свободно. всичко останало е мижи да те лъжем
Stoyan Domuschiev 1
на 02.10.2015 г.
А,докога ще има мрънкащи хора?Може ли да ги разхождаме само на каишка без да тичат?
Roman Chaov
на 02.10.2015 г.
Първо тази дама не е прочела правилника сама, а просто е чула за нещо като каишки и наморници. И двете породи не подлежат на наморник... за каишката също не съм съгласен. Ако общината осигори повече клетки и ги направи за повече от 1-2 кучета и с място за бягане нямам нищо против. Аз съм собственик на 2 добермана и наморник не слагам. Защо ? Защото този който е измислил закона явно никога не е имал куче. Наморника пречи на животното да пасе да души и да се разхлажда, ако не знаете - да кучетата се охлаждат чрез езика си затова се плезят и затова наморника пречи .... Разберете също, че наморника озлобява животното повече аз нямам такива намерения.
Elena Varzilova
на 02.10.2015 г.
Мнооого метафори, мнооого нещо! Всеки писател стана! Пък и много критика към майките пушачки! Много ниска топка! Само онзи, който не е гледал дете или пък който вече е на почетна възраст и е забравил, може да говори така! Децата трябва да тичат, да беснеят! А беснейте вие след 10 часа работа, да ви видя ще удържите ли на темпото да сте вечна сянка на детето си! А и нужно ли е? Трябва да си кръгъл идиот, за да поставиш комфорта на кучето си над комфорта на децата! А и още не съм видяла дете да разръфа крак на друго дете! Но моето е премятано от игриво куче! И аз харесвам кучетата, но не желая и тях да мисля - премного други неща се налага да обмислям! Сложете си просто каишката на любимците си, събирайте им след тях изпражненията и няма да имате проблеми с никого! Ама не се е познат лесно правила, нали?
Nadejda Zaharieva 1
на 02.10.2015 г.
Не мразя животните,дори напротив,защитавам ги,но искам да живеем в по-спокойна среда,макар че,не са най-големият проблем тия кучета,но все пак!
Nadejda Zaharieva 1
на 02.10.2015 г.
Разбира се,че хора,които не биха спазвали закона,защото си има закон по тоя въпрос,както и такива,които не са били нападани или стряскани от кучета,взаимно ще се защитавате и ще си харесвате коментарите!Ако Ви се случи да пострадате от кучета,веднага ще си промените мнението-типично по български-фурнадджийска лопата!И това,че лаят по злобни и незнам си какви хора как го установихте?Да не би да четете кучешки мисли,а?Изяденият от кучета професор,преди години, също ли е бил злобен,а?Ако се случи на ваш родител,на детето Ви,те злобни ли ще са,а?
Tanya Ivanova 6
на 02.10.2015 г.
В Швейцария не съм видяла някое куче без каишка,всички са с каишки, наморници няма но има специални места с найлончета като си свърши работата кучето да се използва найлончето! Хората са съвестни, всички спазват правилата и така и трябва!В парковете вечер се закриват пясъчниците за деца макар да няма улични кучета и котки!Обичам животните но мисля с правила е по нормално да се живее отколкото в хаоса на безхаберието!
Димитър Димитров 48
на 02.10.2015 г.
начи гледам някой е снимал пред блока ми. начи, ский ся. този човек има две кучета. те са строго научени да не ходят до хора. човека има 100% контрол на тях. да не говоря за женското куче което просто моли за внимание, голям сладур. да слагате снимка с този човек и да намеквате че той или хора като него незнаят какво правят, е злобно, несправедливо , и едностранчиво. а на снимката джак ръсел териера е .... незнам някой някога да страдал случайно от такова куче. сигурно има хора които неправилно възпитават или изобщо невъзпитават кучето си, и го водят без каишка. но като ще критикувате, гледайте поне да е .. правилно.
grozdomicin
на 02.10.2015 г.
извода от всички коментари е че трябва да си купя КУЧЕГОН докато разхождам детето ;)смята да го направя поне на мен като ми е гадно и на други да им е гадно ;)
Emil Vasilev 2
на 02.10.2015 г.
Красимир Балджиев Колко много площадки са направили , а ? Къде са , че нещо не ги виждам! Знаете ли какво изпитание е да си разходиш кучето...., не не знаете ( господи какъв въпрос зададох на хора , които въобще са толкова далеч) . Всички вие които мрънкате за това въобще нямате представа, какво щастие е да имаш животно и вобще не проумявате, че хармонията не се постига с глупаво и необосновано мрънкане ! Защо не вземете да сложите каишки на хората , бе ? Да не би да са по малко опасни! Хайде да направим една статистика колко хора са убити или нападнати от хора и колко от животни ?!? Боже какви философи не мога! ИСкам всеки човек да е на каишка, докато не ми се представи документ , че няма да ме нападне и ограби или убие ... какво ще кажете за това ? Моето куче като види човек бяга на 30 метра от него ? Защо ли ? Отговорете си сами ! Сигурен съм , че всички тук не спазват законите ...така ли е ?ю
Daniel Chernev 2
на 02.10.2015 г.
и няма да си сабират лаината
Rita Tasheva
на 02.10.2015 г.
Аз сащо имам 2 кучета.Понякога ги ражойдам без каишки.Мога да ги ражойдам кадето си искам И както си искам.Те имат паспорти, ваксини, платени данаци И са облечени по добре от доста хора.Преди време едно малко момченце ритна кучето ми, което беше на каишка с такава злоба...Малкия марсол заслуйаваше да му скасам главата...заедно с на маика му, която дайе не намери това за насилие.Та кова е куче те са за ритане...Кучето познава лошите хора...а те са бол.И аз ви казвам да го духате...
Veselina Teofilova
на 02.10.2015 г.
Petya Georgieva Gosheva вижте закона и след това коментирайте и правете заключения. Кучета като лабрадор и голдън ретривър не са обществено опасни и в цял свят се използват за кучета водачи. Никъде по света не си длъжен да слагаш наморник( а в Германия и Австрия не се плащат и данъци за тези породи). Това куче се вижда , че е голдън ретривър. А другото няма нито размери нито килограми за наморник( просто не се произвеждат толкова малки)
Margarita Todorova 9
на 02.10.2015 г.
Госпожо страхуваи те се от двуноги, кучето нямо да доиде при лош човек
Temenuzhka Kicheva 1
на 02.10.2015 г.
Нали има кучешки площадки, специално създадени за разходка на домашните любимци, защо не ги използват, не е нужно да се създава излишно напрежение :)
Sia Patarchanova 1
на 02.10.2015 г.
Боже , колко жалки и злобни хора има , не искам да повярвам !
мемипопу
на 02.10.2015 г.
Явно всички собственици на кучета се изредиха да дават мнение колко са добри кучетата им. Лошите лелки, чичковци, баби, дядовци, бащи и майки с техните лоши и невъзпитани деца да си стоят в къщи за да може домашните любимци да се разхождат не обезпокоявани от никой. Всички вие пищите срещу не правилно паркирали автомобили, дрифтаджии и други нарушения на законите, но за вас изискванията за каишки и намордници не важат. Нека цъкането на минуси започне ............ СЕГА. Не отговарям на реплики, дуплики и други подобни. Приятна вечер.
БауБау
на 02.10.2015 г.
Каишки и наморници за всички злобари и насилници на животни!!!!!!!!
Emil Vasilev 2
на 02.10.2015 г.
Само да отблежеа, на нас хората с домашни любимци ни се взимат по 40-50 лева на година данък, срещу който данък не ни се предоставя нищо ! Ще си разххождам кучето без каишка и намордник, защотот то е свободно и так се е родило свободно и има право на свободно и защотот никой не е направил нищо за това да осигури място , където свободно да го правя ! Има собственици , наистина, които си отглеждат кучетата погрешно и са малко по агресивни , но повечето не сме такива ! Мислите ли сериозно , че ако животното хапе ще го разхождам без каишка и ще рискувам да нахапе някой и после да ме осъдят и да ми го вземат! Много от хората тука, които коментират са злобни егоисти и лицемери ! И да пред много от вас които коментирате тука , предпочитам да имам животно и контакти с такова от колкото с вас ! То поне ще бъде с мен във добро и в лошо , без да ммрънка и без да лицемерничи и да мисли за себе си ! Всички сте лицемери ! Вие искате ли да сте свободни бе малоумницжи ? Както вие искате да се разхождате свободно така и животното ! Какво ви дава право да му отнемате тази свобода? Нещо повече от природата ли сте или какво ! Тъпанари смотани ! Оттакива като вас вече ми се повръща ! Стойте си на лицемрните задници , ебавайте майките на градинките като лючите семки и си хвърляте боклуците където ви падне и т.н. това животното не го прави ! То оважава околната среда и се опитва да живее в хармония с нея, а повечето от вас дори не се замислят! Това ли ви е проблема бе тъпани селски ! Заради такива, като вас малтретират и избиват животните! Вие които нямате допир и въобще предства как се подхожда към животно ! Въобще не сте изпитвали обич към живо същество и въобще мислите само за собствените си дирници ! Аи, че ме изнервихте , малами такива ! Злобейте си, то всичко се връща ! Пак казвам всеки е роден свободен на тази земя и хора и животни ! Защо не вържат с каишки хората , които аз си мисля , че ще ме нападнат ? Защотото вие искате да вържем животното, само и единствено защотото си мислите, че ще ви нападнат ! е*ати ! Айде ... отивайте да спите и си помислете, кой първи е бил на тази земя ! Ние или животните ! Боклуци!
Васил В
на 02.10.2015 г.
Като собственик на куче съм с две ръце ЗА задължително ползване на каишка (за наморник ако не може да озъпти кучето си и да го държи далеч от хората тогава да слага ). Но при положение, че абсолютно винаги съм му събирал изпражненията искам да има също закон срещу майките, който пускат децата си да си се изсерат на парка, защото по-често го срещам от колкото кучета да акат без да преувеличавам. Гледката е меко казано ГНУСНА!!!
mmmm99
на 02.10.2015 г.
А аз щи ви разкажа следното: 1.Майка с дете.В парка.Детето се изака .Направих й забележка , а тя ме напсува. 2.Бездомни кучета в парка.Глутница от 4-5 бр. Акат и пикат.Кой ще им събере "тортичките" едва ли някой от общината. 3.Детска площадка.Мръсотия до шия: обелки от закуски, семки, бонбонки , аките и т.н. Мисля ,че домашните любимци не са главният проблем.Проблемът е на общината-да направи повече клетки за кучетата, и то по-широки/ като в Ст.Загора, Руси, Бургас/ тогава няма да има този проблем.
Sonia Doncheva 1
на 02.10.2015 г.
Някой като кажат 'това е най доброто куче на света 'ми на мен не ми пука колко е добро аз не желая да ме души някво куче мен каму ли детето ми. В къщи с двор. --куче Да, но в апартамента НЕЕЕЕ
чичо Делю Пеевски
на 02.10.2015 г.
Хубаво е, че направиха теи площадки по кварталите. Трябва да има места където да можеш да си пуснеш кучето по всяко време. За съжаление повечето са крайно недостатъчни като размер. Освен това, често собственици на кучета са принудени да пускат дом. си любимци с такива на безотговорни хора. Чета някои коментари, настояващи за някакво измислено разделение на площите в града на кучешки и човешки?!? Не е ли по-добре да се раздели на времена през денонощието. Например от 6 до 9 сутринта да можеш да си пуснеш кучето без повод за да се облекчи и потича. Също така, не съм чел закона, но съм сигурен че моето куче попада в списъка на тези които трябва да се водят с намордник. Този закон е най-вероятно писан преди 30 години от някакъв полу-идиот герой на Отечествения фронт. Собственикът е този който трябва да носи ПЪЛНА отговорност за поведението на кучето си, а не да се заобикаля отговорноста с подобни правила. Аз съм вложил много средства и време, за да мога да имам куче което да се държи добре сред други кучета и хора, дори деца и пълзящи бебета. Не желя да бъда слаган под общ знаменател с някакво 16 годишно лайно водещо кучето си с 60 кила синджири.
Радослав Минчев 1
на 02.10.2015 г.
Тази статия е написана от смешна злобна лелка без работа, на която все и е крив света за нещо. Сблъсквал съм се с много, като нея. Преди имаше стотици бездомни кучета из града и никой нямаше проблем с тях. Спяха пред блоковете и никой пак нищо не казваше. Сега големите страшилища станаха домашните кучета... нали все някой трябва да е виновен. За хората, като написалата госпожа статията ще кажа само едно. ... С лош човек мога да се разбера, но с прост не мога. Затова хора, обичайте си кучетата, а злобарите да вървят на майната си ! Поздрави от един кучкар, който разхожда кучето си без наморник, събира акото му в специална торбичка (продава се за 1.50 - 20бр.) и от време на време го пуска от каишката защото така НИ е кеф !!! FO
Petya Georgieva Gosheva 1
на 02.10.2015 г.
Много добър въпрос, наистина! Кога българинът ще се научи, че правилата са, за да се спазват...?! Съдейки по коментарите отдолу, вероятно никога. Ако не искаш около теб или детето ти да се разхождат кучета без каишки, ти се не знам какъв - изрод едва ли не, виновен си, че увреждаш психиката на детето си и въобще вземи сложи един наморник на това дете да мълчи, щото кучетата са по-добри от децата и тен подобни глупости. Ако си обаче собственик на куче, което разхождаш без каишка, щото така ти е кеф и грам не те е грижа за мнението и комфорта на абсолютно никой друг, нито пък за законите и правилата по тоя въпрос, ти си супер точен, можеш да четеш на всеки морал и само някой да не е съгласен с теб, веднага скачаш да му изясниш как той е някакъв боклук с претенции,а ти и кучето ти сте над общество и над правила, щото сте ти и кучето ти! Вие нормални ли сте, бе? Ми ходете си в гората с кучетата и там живейте, както намерите за добре. Обичайте си животните, колкото си искате, но правилата са за всички! Когато бях бременна имах изключително неприятна ситуация, която можеше да завърши по трагичен начин, ако аз не се бях оказала със здрава психика и здрав организъм, точно благодарение на собственици на куче, бъркащи арогантност с граждански права. Един питбул, с доста сериозни размери, който принадлежеше на наши съседи, абсолютно винаги го разхождаха без каишка. Един ден въпросното яко животно, което аз не познавам и слабо ме вълнува дали е "много добро" или "много зло" по мнението на собствениците му, се засилва към мен с всичка сила и скача от входната врата на блока на съседите право към мен, докато минавам покрай въпросния блок. Аз не чета кучешки мисли, нямам идея защо това куче прави тези скокове към мен, единствено мисля да не ми скочи на корема или да не ме събори на земята - нормалните мисли на майка в шестия месец. Няма да ви обясня какъв ужас изпитах. На забележката ми, че животното трябва да е на каишка, не да тича из квартала, накъдето му скимне, отговорът от съседските дечица, идващи с лежерна крачка след добитъка си, беше : "айде млъкни, мааа, нЪли нищо ти няма!", придружен с обиди по мой адрес и на майка ми... А какво трябваше да ми има, интересно, за да се трогнат? Ако за такива деца сте имали пред вид, че трябва да са с наморник, да съгласна съм, уважаеми съграждани, но те са отрочета на същата арогантност, с която вие слагате четириногото си и собствения си кеф над всичко и всички останали.
ЧЕРНО БЕЛИЯ БОЗДУГАН
на 02.10.2015 г.
Тези малоумници,които разхождат кучетата си без наморник и ги оставят да пикаят и серат навсякъде,ако бяха в нормална държава щяха да им вземат и къщите дори от глоби,това не са и нормални хора дори ,комплексари ,които нямат сполука в живота и отглеждат кучета тип прасе да плашат децата и хората за да си повдигат егото,няколко пъти се разправям с такива малоумници и бързо си подвиват опашките,ДА УТОЧНЯ,КОГАТО ВИДЯ КУЧЕ И СТОПАНИН С НАМОРНИК ГИ ПОЗДРАВЯВАМ И СЕ РАДВАМ НА ЖИВОТИНЧЕТО,ЗАЩОТО И АЗ ОБИЧАМ КУЧЕТА ,НО НЕ ДА СА ВКЪЩИ ,А НА ДВОРА.НА ТАКИВА БЕЗХАБЕРНИ СТОПАНИ БОЯ ИМ Е МАЛКО,ЗАЩОТО КОГАТО УМЪРТВИ ДЕТЕ ИЛИ НЯКОЙ ДРУГ СТАВА КЪСНО ЗА ВСИЧКО,А ЧОВЕШКИЯ ЖИВОТ Е НАЙ-ВАЖЕН!!!!!!
Georgi Spasov 4
на 02.10.2015 г.
До кога????
Ракетчик Матросов
на 02.10.2015 г.
Аз трябва ли да гледам как деца акат и пикаят на детските площадк, докато майките им обелват задниците? Защо тази другарка не я подхване тази тема за коментар? Вчера до нас една обели задника на отрочето си и то се изтропа на плочката. Аз трябва ли да гледам как акото му излиза? Или недей гледай като няма къде другаде да се гледа! И ако някой и направи забележка на майка се превръща в изрод, съдист, психопат, чикиджия, педофил и прочие обиди. Звъни се на мъжо и оня идва с 5 приятели да ти търсят сметка защо си направил забележка на жена му, и защо изобщо си си позволил да говориш с принцесата? Да те заплашват и драскат за това по колата. Това лайно може да е на някое дете, а да не е на куче? Замисляли сте се бе мрънкачи? Тук срещу всеки кучкар по 7 мрънкачи. Слагай минуси да има!
grozdomicin
на 02.10.2015 г.
Започвам като видя куче в парка да ака и пика наляво надясно да правя същото върху него а за собственика същото да видят много ли е цивилизовано все пак и хората са животни
Ivanka Grigorova 1
на 02.10.2015 г.
Това са Моли и Рейк и са едни от най добрите кучета в квартала, приятели са с моето куче. Кой психопат би сложил наморник на голдън ретривър?!
Milla Petrova
на 02.10.2015 г.
На мен ми странен този закон, според който всяко куче трябва да бъде с намордник - струва ми се доста крайно. Ще кажеш, че не разхождаш куче, а сериен убиец.
Ракетчик Матросов
на 02.10.2015 г.
Кучетата освен, че усещат омразата и страха към тях, усещат и кой не си е сменил гащите и си е пикал в тях! Това ги дразни много като миризма и си навират муцуната между краката, когато усетят такъв човешки индивид! Та кучетата са същества като нас на тази земя. Госпожата да помисли как може утре да се появи нов доминиращ вид на земята и ние да станем домашни любимци! Как ще се почуства тя, когато трябва да ака някъде и дали стопанина и ще се нагърби да почисти след нея?
temi
на 02.10.2015 г.
За каишките съм съгласна , но за намордници нека пишещите първо прочетат наредбата кои породи кучета трябва да имат намордник и тогава да пишат :)
Sevdalinka Minkova 1
на 02.10.2015 г.
Нямам против животинките,аз също съм гледала две кучета.Но тези фекалий ,които срещам по пътя ме вбесяват,защото децата не си гледат в краката и често ги настъпват.А да не ви обяснявам как се чисти след това:(
Desislava Maximova
на 02.10.2015 г.
Истината е, че вината е на общината. Трябва да има места и за децата и за кучетата. Нито децата имат къде да играят - трябва да има обезопасени детски площадки за малките и по-големи игрища - например футболни/безплатни/ за по- големите. Нито миниатюрните клетки направени за кучета без каишки са вариант за по-големите породи имащи нужда от пространство. Моля, господа управници, предстоят избори вие сте на ход.
Дилян Златанов 1
на 02.10.2015 г.
Децата Ви още не се бръснат, а вече взимат амфетамина вие ми се занимавате с кучета без каишки. Кучето е отражение на собственика си така че ако направи мизерия трябва да приспиват стопанина :)
nevena_t
на 02.10.2015 г.
За моя изненада се оказа,че можеш да си качиш кучето във влака,без да е осигурена клетка за тях.
Joro Petkov
на 02.10.2015 г.
Като собственик на 3 кучета от големи породи .мога да кажа .Да кучето трябва да се води на ремък максимум до 1,5м .трябва да се пуска в обособените за това клетки .и задължително под наблюдение на собственика . Но понякога това не се спазва от собствениците ... но на всички мрънкачи мога да кажа Fuck мани всички имате коли и ежедневно шофирате .кой точно от вас спазва ограничинията на скороста и здп в града? Всеки ден умират хора от птп но затова си мълчите като посрани г**ове ...Докато не станем толерантни към себе си и всяко живо същество .нямаме право да мрънкаме за това или онова ....
Клим Чугункин
на 02.10.2015 г.
За кучето ми съм платил 900 евро. Събирам му ла.ната със специални ароматизирани торбички от Италия, ваксинирам го и го къпя... Скоро изяде отрова хвърлена на 5 метра от детска площадка. Похарчих 200 лева за манипулации и лекарства. Добре, че го спасиха. Ако установя "гражданина", който е хвърлил отровата с цел да опази обществения ред и децата, ще му напълня задника с гръмотевици!!!
Николай Димитров 4
на 02.10.2015 г.
без каишки да ги разхождат . но трябва да им събират лайната !
Anelia Ivanova 3
на 02.10.2015 г.
АЗ пък да питам, докога детето ми ще гази в кушечки лайна и аз ще ги стържа от маратонките му и докога ще ми обясняват стопаните "ама то нищо няма да ви направи", като дедето очевидно се страхува? Нямам против кучетата, имам против малоумните им стопани!
Krum Sirakov
на 02.10.2015 г.
Имам малко въпроси към будната гражданска съвест, дето е снимала и е сигнализирала за тая страшна и възмутителна случка. Како, червената найлонова торба на снимката кучетата ли са я оставили там? Тревата кучетата ли са я изпотъпкали! Натрупаните по градинките между блоковете изпотрошени маси и столове, кучетата ли ги трупат? Фасовете под терасите кучетата ли ги хвърлят. Пейките в градинките кучетата ли ги чупят! Кучетата ли хвърлят бутилки и пикаят по входовете? Кучетата ли паркират в зелените площи? Кучетата ли изхвърлят туби от автомобилно масло до гаражите! А? Питам, како! Нещо по тоя въпрос да кажеш? Всички житейски неправди ли снимаш, како? Интересно, ако беше срещнала, две-три стероидчета с питбулчета, също ли щеше да си толкоз смела да снимаш, както при снимането на хората с голдъна, дето е пословично спокойна порода, и с териера, дето е пет кила? А, како? Толкоз смело ли щеше да снимаш и докладваш? Аз не мисля...
Н П 1
на 02.10.2015 г.
Значи трябва да сложа наморник и на моят мини пинчер :-D
канар -57
на 02.10.2015 г.
Двора и къщата ми са опикани от едно ку'е но от общината не вземат никакви мерки имали документи платили си данъка и толкоз.А целият град е потънал в лайна и пикня на ку'ета никой не му пука.
Galia Gotty 1
на 02.10.2015 г.
И аз тва питам...има кучета и кучета..обучени и необучени..тези,които уж си обичат кучето,ще го пратят на обучение и каишка няма да му е нужна,но е необходима,защото много деца се плашат от вида на голямото куче и се паникьосват..не е до кучето,а до съзнанието на собственика му. Давам за пример моето дете-беше високо метър само,когато се срещна с високо колкото него куче.кучето си беше много добричко,но беше без каишка,дойде да му се радва и детето ми от страх,щеше да си глътне езика..аз съм голяма фенка на всички кучета,но за съжаление те трябва да са на каишка
Анита Владимирова 1
на 02.10.2015 г.
И без торбички за акота? :)))
Ели Малката
на 02.10.2015 г.
Искам само да ви кажа,че не животните,а ние хората трябваше отдавна да сме с каишки и надморници.Зависи от човека как ще възпита кучето.Аз имах питбул,който за съжаление беле отровено в двора ни :'(,за което нещастника,ще си получи заслуженото...Та много години беше без надморник,и от време на време,без каишка.Едно дете на около 3-4г.се втурна към него/майката беше заета да пуе кафенце,с гръб към детето си,с приятелки.Детето скочи на гърба на кучето му и започна да го пипа по рязаните уши :-D беше великолепно.Той легна и остави чуждото дете да го мачка хахаха.В този момент,майката тичайки,към нас с псувни по кучето ми,детето се изплаши,ревна,а моето куче застана пред майката и си показа зъбите.Тя намали крачката,млъкна,а детето се успокои и продължи да го гушка.Няма да казавам какви Сќ ги наговорих,защото ми идеше да я смачкам....та пак ми кажете,кой е виновен,и кой безотговорен
Ивайло Ганчев 3
на 02.10.2015 г.
За каишка незнам,но докога стопаните им щ ги оставят да серат по градинките кадето играят деца и няма да им чистят?
Simo Simeonov
на 02.10.2015 г.
защо изобщо трябва да се разрешава да се разхождат КУЧЕТА в градинките където си играят и се разхождат малки деца ,това трябва да се ЗАБРАНИ нима никои не е виждал как кучетата серат и пикаят по тревните площи там кадето децата си играят, това е безобразие деца да играят кадето е срано и пикано от кучета
Мая Г 1
на 02.10.2015 г.
Аз нямам нищо против кучетата, имам против да гледам акита навсякъде!
Епи Хачадурян 1
на 02.10.2015 г.
От кое село сте дошли в града? По-капризни и изтънчени станахте от гражданите! Научете се да бъдете толерантни и добри!
fungus
на 02.10.2015 г.
Хахахахаха, тази злобна бабичка е снимала най-кротките кучета на света :) Все пак съм пристрастен- имам Голдън ретривър като горния, водя го без каишка и без повод, но с електронен нашийник на врата. Със сигурност е по-чист от жената, снимала кученцата, а и много по-добър. Всички деца в квартала се търкалят с него по поляните и му крещат името отдалече. А си ходя и с торбички в джоба постоянно, говно не съм пропуснал дори на най-мръсната полянка. Когато има достатъчно клетки- ще го водя там, но куче 35-40кг в най-активната си възраст няма как да го изморява човек с разходка на каиш!!! Знам риска, нося си отговорността и готовност да си платя акт, но в ситуацията не сме виновни само собствениците. И си имаме и чип, и си плащаме и данък! Наздраве за сладурите ни кученца, по-добри и умни от повечето хора, които виждам в кабинета ми :)
Добромира Добромирова
на 02.10.2015 г.
Толкова сте проста и ограничена , че заради такива като вас никога няма да се оправим. В цял свят кучетата се разхождат свободно, да не говорим , че дори имат право да влизат и по магазини .Господина от снимката трябваше не да ви говори не цензурирани думи и жестове а да ви отпере няколко удара , можеше да ви вразуми малко , добре , че не сте попаднала на мен , щях те да се жалвате на полиция от болнично легло. Аз имам и куче и дете и любовта между тях двамата е много силна , но за съжаление сте прекалено ограничена за да я разберете . Аз лично ви съжалявам.
Petar Rangelov Chekimov 1
на 02.10.2015 г.
Колко малумен е Българския народ! Затова ще сме все на дъното! Има си начини и децата и кучетата да са добре! Та Бг народъъът кучета го яли! Как може млади хора да размишляват така незнам!
Пенка Чалъкова- Атанасова 1
на 02.10.2015 г.
И аз искам да попитам същото!!!
Mariq Stamova
на 02.10.2015 г.
А вие нагли простастаци кога ще спрете да хвурляте отровии ?????!!!!
Anna Lazarova 1
на 02.10.2015 г.
Кога ще се промени това комунистическо мислене, че кучето трябва да стой вързано на двора. Злобни и ограничени хора .
Емилия92
на 02.10.2015 г.
Абе вие нормални ли сте бе? до кога ...? до когато направят специални клетки за кучета и само да ви светна че в Кв.Хрисо Ботев (Кичук Париж) Най-посещаваната клетка е на 10 м. от ОСНОВНО УЧИЛИЩЕ...и често вместо в клетката кучетата си играят С ДЕЦАТА В ПАРКА!!
Manol Uzunov 1
на 02.10.2015 г.
Хахахаха хахахаха хахахаха идиоти разни.
Petar Chapanov
на 02.10.2015 г.
До Вторник.
Roberta Kostadinova
на 02.10.2015 г.
Проблемът не е едностраннен. Ако стопаните се грижат правилно, почистват след себе си и тези с агресивни животинки наистина са внимателни, а родителите от своя страна спрат да са толкова параноични и ограничени в мисленето си, също почистват след себе си и пищящите си хомо сапиенси, всичко ще бъде мир и любов.
Donna Draganova
на 02.10.2015 г.
Докато им направят повече клетки
Stanislav Georgiev 6
на 02.10.2015 г.
Докато се разхождат бездомни кучета и котки всеки коментар е излишен.Слагат забранено за кучета е и? Бездомните си акат кадето искат.
Нона Шопова 1
на 02.10.2015 г.
Ами когато започнат да ги глобяват ще се сетят.Не само за каишки,а и за акитата....И аз имам куче и не ми е приятно да ми се хвърлят някакви злобарчета.
Radostche
на 02.10.2015 г.
До кога злобните бабички ,ще развалят деня на хората?! Никой здраво мислещ човек няма да си остави кучето пуснато,ако то е агресивно.Независимо дали на около има деца или няма.Кучето слабо го интересуват децата в градината или минувачите.То си върши неговата работа . Знам тези ,които постоянно вдигат врява кога са нападани от кучето пред блока им..Точно никога!
Gabriela Georgieva 2
на 02.10.2015 г.
Като гледам на снимката колко са зли тези кученца .. :D :D А на родителите които си остават децата без наблюдение да обикалят докато пушат цигари и клюкарстват на пейките кучетата са им проблема. А уличните кучета с повод и наморник ли обикалят?
Ganka Braikova Stoianova 1
на 02.10.2015 г.
В наши дни каишка и наморник трябва да се сложи на децата !Кучетата са добри!Носят само радост и са толкова игриви !
Георги Жайгаров 1
на 02.10.2015 г.
В Пловдив са най-големите помияри! Говоря за стопаните, не за кучетата. От там идва цялата беда. Кучетата не са виновни.
Георги Зайчев 1
на 02.10.2015 г.
Дай ся да си подбирам настроението заради някво куче , усмихант трябва ли да ходя ?
богомолката
на 02.10.2015 г.
НО,тази жена ги мрази.Щом си прави труда да коментира.Я си гледай ежедневието и остави кучетата да се разхождат на воля.Да не им завиждате???
brown bomber
на 02.10.2015 г.
Хахаха особенно белия мъник е цял вълк! А другото е лабрадор, която е най-дружелюбната порода. Май на госпожата трябва да и сложат намордник, че много лае :) Разбирам да е някой доберман или питбул, но за такива кучета да се заяжда...
Ангелина Красимир Тодорови
на 02.10.2015 г.
Никой не мрaзи животните, но все пaк имa децa зa киито трябвa дa се мисли! Едно куче без кaишкa е опaсно ,все пaк децaтa щъкaт нa всякъде трябвa дa се мисли зa тях
Emi Liya
на 02.10.2015 г.
До кога питам аз хората,които мразят животни ще се разхождат злобни и навъсени??? Кучетата веднага надушват злобните и веднага се задейства механизма да премахнем злото,те не са виновни за природният си инстинкт.
Красимир Балджиев 1
на 02.10.2015 г.
Не само без наморник и каишка а и на 5 метра от детска градина!!!
ЗРБС
на 02.10.2015 г.
И какво като са без каишка и намордник? Ще изядат децата ли? Отговорността я носи стопанина. А хора, които не обичат животните, не обичат и хората. Жалко за такива...
Ракетчик Матросов
на 02.10.2015 г.
Будната съвест на квартала не спи и снима, та снима! Имах едно гадже навремето и майката беше будната съвест на квартала! Следеше кой, какво прави, снимаше, докладваше и записваше в дневника на квартала /така пишеше/. Събираха се у тях такива шапшали на кафе с аромат на куркома и си говориха на Вие като си кривяха джуките. Обсъждаха дневниците и правиха доклади някъде си. Един ден се видях и аз в дневника, че са ме писали. Беше ме писала, че съм изял 1 филия хляб с 5 парчета салам, без масло. Тези кучета на снимката са толкова опасни като озвереят, че стават канибали и вечерно време налитат на жени с поли. Аз призовавам служителите на психото да се самосезират и да излезнат по улиците, че има много тежки случай.
Moby
на 02.10.2015 г.
..докато не забранят кучета в жилищни блокове. Дотогава.
Dord Boteva 1
на 02.10.2015 г.
До кога хора, които мразят животните ще се разхождат без каишка?
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!