На редакционната поща получихме много интересно писмо. Читател на Plovdiv24.bg направи доста любопитни математически изчисления относно коронавируса и заразените в Пловдив. Те коренно се различават от официалните данни, изненсени от Националния оперативен щаб.
Ето ви малко факти и изчисления и защо в момента в Пловдив РЕАЛНАТА бройка на болните е около 1000 души - на базата само на факти и математика!
Факт е, че вирусът има инкубационен период от около 14 дни ( стойността е средна, при някой хора дори до 3 седмици), което значи, че през първите 14 дни на заразяването си човек е болен, заразен ( заразява здрави), но няма никакви симптоми.
Факт е, че болните, на които е направен тест и са дали положителна проба са били болни от поне 14 дни. Ако добавим към това и че в началото симптомите са по-леки и хората ходят в болница на по-късен етап, за да излезе резултатът от изследването, срокът може да стане и по-дълъг.
Заключение: Бройката, която е официална към момента е реалната бройка за заразените преди 14 или повече дни, но всъщност през това време тези хора са заразявали и други. Доказателство за това е пълната изолация в Италия и въпреки това бройката на заразени и смъртните случаи растат с геометрична прогресия, което е точно доказателство на това, което твърдя по-горе.
Вкарах в ексел данните за Италия, защото там имаме пълна статистика, а и ефектът от заразата се очаква при нас да е същият и изчислих коефициентът на увеличаване на случаите, усредних го и можете да видите в прикачените файлове как се получават почти 1000 броя за Пловдив към момента и около 26 000 в България.
Вероятността да контактувате със заразен, ако сметнем, че градът ни е 300 хил душ, е 1 към 600,при смъртност 12%, която реално обаче не спира да се вдига, защото започна от 2% в Китай и расте, се оказва, че мерките, които правителството ни взима трябва да са дори още по-твърди и ако не беше ген. Мутафчийски и неговите ограничение, щяхме да надминем Италия.








Levent Mustafa
на 25.03.2020 г.
Ако някой може да ми пише къде мога да пиша на Б. Борисов за да го прочете лично че имам още малко пари за да изхрана семейството си и после като свършат парите ни няма от къде да изкарам влизам в някои магазин пълна количката и излизам ако могат да ме спрът
Penka Dambulova
на 25.03.2020 г.
Еййй малоумници стига ...тъпи овце само лъжите народа..Този тъп вирус е обикновен грип .Стига сте лъгали аз не седя в нас излизам на разходка и не ми дреме .Писна ми от такива марионетки като вас .Не нося маска и ръкавици и се чувствам много горда че имам собствено мнение.
Василев Атанас
на 25.03.2020 г.
Естествено
oto
на 24.03.2020 г.
Ако имате температура и кашляте се обаждате на личния и той ви казва да си стоите вкъщи 2 седмици и така не влизате в статистиката ако наистина сте се заразили. Оообаче междувременно покрай вас прихваща още някой и той действа така докато някой по веригата не издъни положението :) На финала ще кажат че Българите имаме вроден имунитет ;-) Добре че сме к*рав народ и караме болестите накрак
duncho
на 24.03.2020 г.
този пишман математик не знам как сметна тая смъртност която няма нищо общо с реалната. На базата на предположенията му смъртността не е 12 не е 1.2 ми е 0.12% и като се заразиш симптомите не се проявяват след 14 дена а след няколко. Просто 14 дена е максималния период който са дали. Така че тая смешна статистика може да си я запази за себе си.
Катерина Ушева Енева
на 24.03.2020 г.
Ма много разбирачите начи...
Ellena
на 24.03.2020 г.
А , добър ден
Зорница Дойчева
на 24.03.2020 г.
Оставяме математиката да си почива и започваме да разсъждаваме логично. Да си спомним колко българи се завърнаха от чужбина преди още да бъде обявено извънредното положение и след датата 13 март. Първият случай на заболели от коронавирус беше открит на 8 март и по стечение на обстоятелствата, това семейство беше в София. Ако бяха в родното си село в Монтанско? И двамата починаха за съжаление. Кой ги зарази? Дъщеря им, която се е прибрала от Италия. Да не повтарям хронологията, но общото при всички случаи на заболели е това, че те са имали контакт с лица, завърнали си от чужбина или те самите са се завърнали от там. Съвсем логично възниква въпросът защо при здраво население в България се появиха заразени от вируса? Нещата са изпуснати още при влизането на всички в страната. В началото нямаше никаква проверка на пристигащите, след това измерване на температурата с дистанционни термометри, попълване на декларации, които никой не проверява, устно разпореждане да спазват карантина поне 14 дни, Дали всички, които са пристигнали от чужбина са уведомили своите лични лекари/ ако имат такива/ и са били доброволно под карантина в домовете си? .Конкретно за Пловдив - да вземем за пример само квартал Столипиново със своите близо 50 хиляди жители. Колко от тях работят в чужбина и колко от тях са се завърнали в отпуск или окончателно от там? И един заразен да е пропуснат, предаването на болестта се развива в геометрична прогресия
Зорница Дойчева
на 24.03.2020 г.
Оставяме математиката да си почива и започваме да разсъждаваме логично. Да си спомним колко българи се завърнаха от чужбина преди още да бъде обявено извънредното положение и след датата 13 март. Първият случай на заболели от коронавирус беше открит на 8 март и по стечение на обстоятелствата, това семейство беше в София. Ако бяха в родното си село в Монтанско? И двамата починаха за съжаление. Кой ги зарази? Дъщеря им, която се е прибрала от Италия. Да не повтарям хронологията, но общото при всички случаи на заболели е това, че те са имали контакт с лица, завърнали си от чужбина или те самите са се завърнали от там. Съвсем логично възниква въпросът защо при здраво население в България се появиха заразени от вируса? Нещата са изпуснати още при влизането на всички в страната. В началото нямаше никаква проверка на пристигащите, след това измерване на температурата с дистанционни термометри, попълване на декларации, които никой не проверява, устно разпореждане да спазват карантина поне 14 дни, Дали всички, които са пристигнали от чужбина са уведомили своите лични лекари/ ако имат такива/ и са били доброволно под карантина в домовете си? .Конкретно за Пловдив - да вземем за пример само квартал Столипиново със своите близо 50 хиляди жители. Колко от тях работят в чужбина и колко от тях са се завърнали в отпуск или окончателно от там? И един заразен да е пропуснат, предаването на болестта се развива в геометрична прогресия
Rumen Karavalev
на 24.03.2020 г.
В цял свят заразените са повече от обявените поради елементарни причини. Колкото до реалния % на починалите, той дори е ПО-НИСЪК от обявените 2-4%, защото броя на болните е много по-голям, а броят на починалите е реален.
fanfanfan
на 24.03.2020 г.
Напълно нормално, престанете да смятате, а си стойте в къщи. Точно затова са мерките, не може всички да се изследват. Трябва да се намалят контактите до 0
Raisa Nikolova
на 23.03.2020 г.
В Пловдив имаме няколко големи транспортни фирми и техните шофьори всеки ден влизат в България от рисковите държави. Никой не ги поставя под карантина.
Валери Стойков
на 23.03.2020 г.
А цхе има хора куито умират от савсем друго и казват цхе умриал от коранавирус това ниго казват ;)
Krastana Georgieva
на 23.03.2020 г.
Важно е да се пазите
Ivelin Karov
на 23.03.2020 г.
Къде ги изкара 12 процента смъртност
oto
на 23.03.2020 г.
Аз пък един нормален не познавам като цяло. Майтапа настрана пазете старите хора.
Pawell Idoll
на 23.03.2020 г.
Аз един човек не познавам болен като цяло
Tania Sergieva 1
на 23.03.2020 г.
Много "математици"......многознаещи!🤬
Veronika Grueva
на 23.03.2020 г.
Абееее я стига глупости ...
Cvetelina Vuchkova
на 23.03.2020 г.
Е. И да си стоят в къщи тогава...
Николай Русков
на 23.03.2020 г.
Това е ефекта на карантината оставаш без занимания и си намираш всякакви глупави такива та да всяваш паника във и без това пощурелият народ!!!Чичка намери си да вършиш нещо полезно за теб и не пиши глупости!!!
Даринка Тодорова
на 23.03.2020 г.
Хората, които трябва да са под карантина не я спазват и най -вече дошлите от чужбина (от тях тръгва всичко)
Nik Nikolov
на 23.03.2020 г.
Днес в града е панаир, а вали дъжд даже...какви карантини ве хахаха, Бог да се смили над клетите ни души!
Виктория Неделчева
на 23.03.2020 г.
Ееееее мазоли ми излезнаха на ушите
Виктория Неделчева
на 23.03.2020 г.
Стига вече
Виктория Неделчева
на 23.03.2020 г.
Кара се на крак!
Hr Eli
на 23.03.2020 г.
И защо тогава границите ни са все още отворени???
Пепи Кръст
на 23.03.2020 г.
И не само ....
Теодора Николай Петкова-Андоно
на 23.03.2020 г.
СТРАШНО Е!ВСЕКИ ДЕН УМИРАТ МНОГО ХОРА!ВИРУСЪТ МУТИРА!ВЪЗРАСТОВАТА ГРАНИЦА НЕ Е САМО НАД 60!БЪДЕТЕ РАЗУМНИНИ СИ ОСТАНЕТЕ В КЪЩИ!АКО Е ВЪЗМОЖНО ИЗОБЩО НЕ ИЗЛИЗАЙТЕ!!!ОТ 1 ЛИЦЕ,ЛЕКАР В ИСПАНИЯ,ПОЛУЧИХ ИНФОРМАЦИЯ!!ТЕПЪРВА ПРЕДСТОИ СТРАШНОТО!!!
Zornitsa Georgieva
на 22.03.2020 г.
Това е математика, а не действителни цифри! За да се разбере истинската ситуация и да могат да се анализира ефективността на мерките е необходимо да се премине към друг тестов модел, корейският, който се доказа като най-ефективният! Как сега може да се определи кое действа и кое не, когато нямаме истината?! Как да определим, кое води да спад в заразяването?! Всеки ден бързи тестове, които елиминирят грешката, точно защото хората са поощряване да ги правят всекидневно. Шефа на СЗО апелира "тестове, тестове, тестове"! Германия минава също към този модел (6000 новорегистрирани, а не реално нови случаи онзи ден), щата Ню Йорк също! В крайна сметка не е важен броят на заразените, а процента смъртност! Европа до преди 2 седмици спазваше стратегията "това е грип, нека дружно го преболедуваме", учеше хората да не се пазят (вижте си архива с изказвания на експерти) и сега очаква да няма заразени?! Станалото, станало, военната техника в големите градове не може да го поправи, трябва да вземем пример от добрите практики и да се корегираме! Това е! В Корея има работеща икономика и здравна система, няма извънредно положение, само дисциплина и ясното съзнание на хората, какво трябва да правят! Ние от "пий една ракия" го докарахме до блокади и очакваме хората да го приемат! В психологията това се нарича когнитивен дисонанс- невъзможност на мозъка да приеме две противоположни тези! Това трябваше да се предвиди и хората да се подготвят психически, а не с опорни точки от "пий ракия", "това е грип", "само 2%"!
Rositsa Ros
на 22.03.2020 г.
Защо този пловдивчанин, уникален математик е анонимен?
Румен Коев
на 22.03.2020 г.
Заразените в БГ най-вероятно са хиляди.Е и да се самоубием ли?При условие,че България губи към 50 000 всяка година,а от вируса ще умрат само няколко хиляди...За да не изглеждам лицемер-да и аз съм в рисковата група,ако ми е писано-ще пукна.Просто трябва да се лишим от всякакви шлевалъци и удоволствия,а производството трябва да върви,защото спре ли-трудно тръгва!
Петър Недев
на 22.03.2020 г.
Аман от математици.
Kiril Angelov
на 22.03.2020 г.
Много професори имало...Нищо че не са учили достатъчно.ФБ е добра школа :))
биляна оузан
на 22.03.2020 г.
Счетоводство, таблица, Хипотетично, аха математики, и защото в Италия, ами защото в Италия социалната заплата е 1000 Евро, защо хипотетично и тук не е толкова, Ааа не съм съгласна ей така хипотетично
Krasimir Grozdanov
на 22.03.2020 г.
На ден!
Krasimir Grozdanov
на 22.03.2020 г.
В Италия умират над 800 човека !не Ви ли е достатъчно или и това е лъжа!осъзнайте се!
Антон Илиев
на 22.03.2020 г.
Няма да ви отпуснат пари,искат 1000 души с диагнозата
Maria Terzieva
на 22.03.2020 г.
Е, не разбирате ли, че в момента, където и да било в България, заразените са много повече от посочените. Това е нормално и за това се налага тази карантина.
Pavlina Marinova
на 22.03.2020 г.
Затова не се тестват подред хората, да пестим тестове и да не се стряскаме.Щом излезна на яве от произволните проби мащаба е доста по-голям.
Ivan Agataa
на 22.03.2020 г.
Аха атес доктори в беге лиса закот немски изглеждат на българи
Елена Гидишка
на 22.03.2020 г.
Глупак недей да мислиш че някой ще ти се хване на въдицата. Простак.
Иван Нейков
на 22.03.2020 г.
Аман от малоумници!То, ако така се заразяват и мрат хората, то и ние нямаше да сме тук във Фасето и да си контактуваме сега с вас...! Да мрат от страх идиотите!
Vasil Antonov
на 22.03.2020 г.
А не ти ли идва на ум че по тези изчисления смъртноста е доста по ниска от колкото ни я представят? 26000 заразени и само 3 смъртни случая.
Tinko Dimitrov
на 22.03.2020 г.
Приготвят ни гладомор. Това не са мерки, а репресии. Прикриват престъпна небрежност, водеща до масово изтребление.
demy26
на 22.03.2020 г.
Естествено, че е така. Щом има 160-170 регистрирани болни, вероятно има сто пъти по толкова нерегистрирани. Двата начина за справяне с вируса са или да го преболедуваме голяма част от нас или разпространението да се спре напълно. Вторият начин е невъзможен, защото изисква тотална карантина за 2-3 седмици - абсолютно всичко да се затвори и абсолютно всички да си стоят по домовете. Това, което в момента правим е да забавим разпространението, за да не стане едновременно 400 болни да имат нужда от помощ, а да има апартура да се спасят 150. И все пак трябва да има някакъв баланс, защото е много възможно днес да спасим 2-3 хиляди живота, а след 9-10 месеца стотици хиляди семейства да нямат пари да нахранят децата си
basi
на 22.03.2020 г.
И на мен това ми направи впечатления, че в Италия никой не излиза а болните се увеличават много, което доказва дългия инкубационен период. Вирусът е една стъпка пред нас. Един цитат от Сун Дзъ "Ако познаваш себе си и не познаваш врага, за всяка победа ще получиш страхотно поражение".
oto
на 22.03.2020 г.
КУЧЕТАТА СИ ЛАЯТ, КЕРВАНЪТ СИ ВЪРВИ! По съм съгласен на един месец тотална карантина отколкото с години да го влачим тоя вирус.
Здравко Христов
на 22.03.2020 г.
Параноик всичко е точно лягай да спиш
Teo Teo
на 22.03.2020 г.
Ние сме рекордьори при толкова болни, само 3 смъртни случай.
Derek Ivanov
на 22.03.2020 г.
Браво на генерала значи да се затваряме и след три месеца да излезем от дупките си . Е тогава ще почне мизерията сметни това на ексела ти
Evgenia Stiliyanova
на 22.03.2020 г.
Двама мои роднини са болни с всички симптоми на вируса, но в болницата отказаха да ги тестват! Заразените са много повече отколкото статистика в момента сочи, но хората не биват изследвани.
Milka Draganova
на 22.03.2020 г.
жалко ако е истина това показва какви управнитси имаме
Ilko Nenov
на 22.03.2020 г.
Даже и да е така важното е болниците да не се при пълнят и да се налага по - млади да живее а по стария не както е в Италия. И да браво на генерала за взетите мерки. Може доста хора да са го изкарали, проблема е че вирусът си е вирус усложненията са като при грипа едни и същи. Важното е че имаме информация и може да постъпим за лечение ако имаме положителен тест и нужда. Това не се случи никъде другаде. В Китай пренебрегнаха вируса, в Италия също а той си е върлувал месеци наред преди първият официален случай. За пръв път имахме време да реагираме и преди някой да почне пак с границите-те не се затварят толкова лесно колкото гражданите си мислим. Всички страдат заради българската простотия да не си пропусне ваучера от грабо за ски и т. Н и гурбетчии те които много харесват навънка ама ся тука им е супер.
Danko Danoo
на 22.03.2020 г.
то няма вируз вече воуна ще стани рџ?·
Lucy Timova
на 22.03.2020 г.
Еми стойте си тогава у дома да не сеете зараза
Klara Hristanova
на 22.03.2020 г.
След като тези,които си дойдоха от чужбина предварително не са тестуване със сигурен тест и тогава пуснати тук,а и след това никъде не са ги тестуване,а саме о на много влошените и контактните на тях,то на практика всеки дошъл си от чужбина е потенциален заразоносители,който може да няма никакви оплаквания и дори да не подозира.Контактувайки с обкръжението си същото се отнася и за тях.Това значи,че 0ог да ни е на помощ и само мерките на щаба могат да ограничат до някъде заразата.Дано болниците да имат капацитета да поемат тежките случаи и да спасяват .За сега да мислим за бизнес те при положение ,че не знаем какво ще става с човешките животи не му е мястато
Nadya Mihovska 1
на 22.03.2020 г.
Поне от два месец и половина вирусът върлува в България. Може да се движим към пик вече.
Благой Терзиев
на 22.03.2020 г.
Рзбоиници
Катерина Цекова
на 22.03.2020 г.
Затвориха ни отвсякъде,аз имам 2 деца и хич не им се стои вкъщи искат навън,и само се чудя какви игри да измислям за да не им е скучно.
Madlena Evtimova
на 22.03.2020 г.
Ако по Вашите сметки са заразени 26000,а само 26 в момента са в болница с усложнение,то тогава сме си супер...вкъщи по диваните и ще го преборимрџ?„рџ?„рџ?„рџ?„
Iklime Halimova
на 22.03.2020 г.
Всяка година умират много хора от грип! Просто статистически не им се обръщаш внимание!
Dani Nacheva
на 22.03.2020 г.
Да така е онкологичните болни, също са голям проблем. но това е друга тема...
Borislav Hristov
на 22.03.2020 г.
Ай стига бе
Dani Nacheva
на 22.03.2020 г.
Браво... Много вярно, но продстият българин още не може да го разбере... Ще разберае,когато почнем да изнася е трупове с военни камиони и тогава пак някой друг ще му е виновен... Апелирам към всички спазвайте мерките от правителството, те не са случайни
Mariela Georgieva 2
на 22.03.2020 г.
Аз мисля, че няма толкова наивни да смятат, че сме се ооазили
Dimitar Konzov
на 22.03.2020 г.
МНОГО ГЛЕДАШ ТЕЛЕВИЗИЯ И СЛУШАШ БГ. РАДИА ! ПОЧИНИ СИ 2, 3 ДЕНА; ИЗЛЕЗ НА ВЪЗДУХ, РАЗХОДИ СЕ, ПОРАДВАЙ СЕ НА СЕЗОНА И ЩЕ СЕ ОПРАВИШ БРАТ !
Надя Славчева
на 22.03.2020 г.
Абсолютно съм съгласна със съатистиката в публикацията. Може и да е по-висок процента. Като се има предвид колко цигани се прибраха от чужбина най-вече от Италия,представете си за какво става въпрос. Тези същества НИКОЙ И НИЩО НЕ МОЖЕ ДА ГИ КОНТРОЛИРА ИЛИ ОЗАПТИ!!! Бягат от България за по-добър живот , нелегални,сега ТЪРЧАТ към тази лоша България да ги лекува. Ами стойте си там. Нека ви лекуват.
maxmaxrka
на 22.03.2020 г.
Тркбва пари за пловдив за Стадионите
Dida Karnalova
на 22.03.2020 г.
Италия е страна с предимно застаряващо население. Едно от обясненията.
Galina Vulkova
на 22.03.2020 г.
Защо не направите проверки на социалните кухни как се събират по стотина човека .За какви правила говорим.Тези хора нямат никакви навици за чистота.
Iliana Ilieva Pamporova
на 22.03.2020 г.
Няма значение колко е бройката на заразените ! Това не е толкова от голямо значение . Наистина поне 70 % от населението трябва да се зарази . По - важна е бройката на тези , които са стигнали до болница в тежка форма и бройката на починалите . Това е голямата разлика - в Италия е голяма смъртността , докато както виждате в Германия и Австрия има много заразени - 2500 в Австрия , много повече в Германия , но смъртността е нищожна , на практика липсва - 15 човека в Австрия и 40 или малко повече в Германия . Това никой не може да го обясни защо е така .
Stanislav Todorov 4
на 22.03.2020 г.
Аман от пишман математици с екселски таблици и фанни по избор.
Plamkata Plamkata Plamen Colov
на 22.03.2020 г.
Стига сте лъгали е*ати пропагандата Борисовска
Ресто
на 22.03.2020 г.
"при някоЙ хора" Тоя не знае елементарни граматически правила, тръгнал сметки да прави.
Ivan Kaishev
на 22.03.2020 г.
Хаидеееее, засхто се оплакваме, от липса на лекари, ето осхте един!
Zdravko Hadjiev
на 22.03.2020 г.
Много умен си станал,нямаш стигане
Zdravko Hadjiev
на 22.03.2020 г.
Много умен си станал,нямаш стогане
Rosen Raichev
на 22.03.2020 г.
Стига сте промивали мозъците на обикновените хорица!
Rosen Raichev
на 22.03.2020 г.
Хайде стига с вашите глупост значи половината хора в Пловдив ще......... рџ?
Марияна Ковачева
на 22.03.2020 г.
Престанете да правите изводи за генералната съвкупност от гнездовата извадка , каквото е област Ломбардия в Италия. Проверете статистиката за брой смъртни случаи и в др.области на Италия и при различни възрастови групи. Важен е не броят заразени, а тези изискващи болнично лечение!
Ивилина Захариева
на 22.03.2020 г.
Защо за възрастните е опасен а не за младите
Iordan Pisov
на 22.03.2020 г.
Ти прост ли си или ти плащат да се излагаш
Cveti Decheva
на 22.03.2020 г.
Тъпотии
Bonka Dzhineva
на 22.03.2020 г.
Глупаците нямат край
Иван Нати Толеви
на 22.03.2020 г.
Защо на снимките които се качват по медиите и клиповете които се дават по новините на тях са все китайци? Защо един път не дадоха българи? Защо един болен Българин не го показаха в какво състояние е или един Български лекар не го показаха как се грижи за болен? Защо едиин роднина на болен човек не излезе да обясни? ЗАЩО БЕ? Всичко това се прави за да изпаднем в цялостна икономическа криза, за да ни обърнат левовете в евро и да изпаднем в още една дупка. Българи ако все още се мислим за такива! Осъзняйте се и ислезте сега е нашия момент да се обедимин и да свалим правителството да спрем да тъпчем гушите на оправляващите прасета. Излизането ни може да промени много неща. Сваляне на правителство и излизане от ЕС. Много държави излязоха от ЕС и сега са много по богати от преди...
Spas Hadjiiski 1
на 22.03.2020 г.
Параноик
Metodi Gaganelov
на 22.03.2020 г.
Това който го е изчислил или написал е недодялан шарлатан, пълен олигофрен
Радка Младенова
на 22.03.2020 г.
А от ТБС .....И от куп други ..кое не е заразно
Елена Караджова
на 22.03.2020 г.
И не само в Пловдив
Александър Георгиев 8
на 22.03.2020 г.
Поредния хипохондрик
Vania Gencheva 1
на 22.03.2020 г.
Малоумна работа... Миналата година поне 3000 умряха след усложнения от сезонния грип. За трима умрели от коронавируса оревахте света..
Dimiter Petkov
на 22.03.2020 г.
А добро утро како Гинче! И те така маняк
Минка Гайдажиева
на 22.03.2020 г.
И аз съм съгласна с това Има много заразени, които не знаят че са заразени
00001
на 22.03.2020 г.
Факт е че този читател не работи с нито един факт и математиката му е стъкмистика, това е ФАКТ! Няма как да се прави статистика с 2 болни в града, има и други но като не се тестват хората ами ги плашат само, нищо няма как да се предвиди.
oto
на 22.03.2020 г.
Моите изчисления са : 1-Този вирус ще премине през поне 60% от населението. 2-Ваксина може да има след поне една година. 3-Положението в България ще е такова поне две години .
Стоева Силвия
на 22.03.2020 г.
Ха,добър ден
Креми Креми
на 22.03.2020 г.
Вчера някъде ми попадна статия на немски професор.Това което ми се запечата беше .Има ли един мъртъв това значи, че има вече 100 заразени.
velevatadama
на 22.03.2020 г.
Аз пък вкарах в таблицата ЕКСЕЛ и Китай, САЩ, Италия, Испания,Франция, Германия, Великобритания и целия останал свят от всичките земни кълбета и към днешна дата се получи следното: заразени 25 584 256 254 012 , 12 254 236 001 умрели и 52 все още не заразени, завряли се във фурната на 125 градуса обвити в собствен сос, чакащи да се изпече проклетият вирус.
_Itzo_
на 22.03.2020 г.
Къде е тая смъртност от 12%... Малоумник, хем казваш, че болните са с десетки хиляди повече от обявените хем няквка не реална смъртносг.
oto
на 22.03.2020 г.
А някой сеща ли се като прави изчисления да сложи коефициент на речта.Италианците говорят бързо и на висок тон което означава че и пръските слюнка които излитат са повече и по надалеч ;-) Ако някой мисли че греша да ме плювне :)
Mihail Stoyanov 1
на 22.03.2020 г.
Готини предположения. За съжаление в това изчисление има 3 грешни предположения както и е базирано на допълнително поне 2 грешни параметъра от Италианските данни. Тоест в България не знаем колко реално са болните, нито в кои региони и как са разположени, защото не тестваме. Иначе с тия лафаджийски сметки може да се правиш на голям "разбирач", на маса. рџ‘Њ
Jorott
на 22.03.2020 г.
Тея дето се успкояват , че умират хора само с хронично заболяване - те не са ли хора!?! И Вие сигурни ли сте , че като ви гепи вирусчето ще сте напълно здрави към момента и ще оцелеете. Много урод на тоя свят за съжаление!
Angel Kashidarov
на 22.03.2020 г.
Не се паникьосвайте,много хора ще фалират преди да умратрџ?·
Rumi Dermenova 1
на 22.03.2020 г.
А според моята екселска таблица много хора вече са пълни Ку-ку
Здравко Арнаудски
на 22.03.2020 г.
Защо не се казва какво е нормалното разпространение на болестта. Тези 160 случая нормално ли е, повече от нормалното, по-малко от нормалното. Каква е статистиката има вече Китай, Италия и т.н. Има база за сравнение. Успокойте хората. Нямаме смъртен случай е 2-3 недоказани, но как иначе да вземем евро пари. Защо не се говори вече за липсата на персонал, за мизерното заплащане, за лошите условия? Или рязко се появиха медицински сестри и санитари? До вчера ги плюехте, а сега им се молите да работят.
Dinko Petkov 2
на 22.03.2020 г.
Само, че от коронавирус ще се излекуваш, а от онкологично заболяване за съжаление % е много малък. Стига с тази истерия!!!
oto
на 22.03.2020 г.
Мисля че "математикът" е приблизително прав. Място за паника няма :) това са просто цифри . След две седмици ще си говорим пак :)
stm
на 22.03.2020 г.
Аз пък вкарах в ексел Германия, 20 000 заразени и 50 умрели, т.е. 0,0025% смъртност. По същата логика при 20 000 доказано заразени, действителните са повече, съответно смъртността е по малка от 0,0025% При тези данни, защо въведоме ДИКТАТУРА не знам.
Bogdana Riapova
на 22.03.2020 г.
А стига вече!!!!
Йордан Ганев
на 22.03.2020 г.
корона вируса не е тъп той знай , че в софия е най-голямата плячка - там да работи -както и ще стане .
Dobrin Yankov
на 22.03.2020 г.
Тея 12 % къде ги видя математика?
ivander_
на 22.03.2020 г.
Откъде я измисли тази 12% смъртност не разбрах, след като според повечето световни здравни експерти реалната смъртност е около 1%. Стига сте плашили хората.
Blagovest Minekov
на 22.03.2020 г.
Кой олигофрен, мазохист е решил да всява още повече паника в хората, положението в Италия в момента не е средното, за света, нито пък 12% смъртност е средна за света, защо се прави сравнение с Италия, която в момента е най-тежко засегната, защо не се споменава факта, че 99% от смъртните случаи (за всички възрастови групи) са при хора, които имат някакви хронични заболявания
Васил Димитров 3
на 22.03.2020 г.
много вярно!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!