Задръстванията по пловдивските булеварди продължават, видя репортер на Plovdiv24.bg.
В час пик колоните от автомобили в посока Сточна гара по бул. "Цар Борис III Обединител" започваха от хотел "Тримонциум". Почти същата ситуация бе и в обратна посока. Това е и една от най-невралгичните точки в Пловдив напоследък.
Дори и по-късно продължават да се образуват задръствания.
По повечето булеварди е ситуацията е такава.
Припомняме, че специално за читателите на Plovdiv24.bg от Общината уточниха, че след 1-ви януари, когато ще заработи контролния център, се очаква реалното пускане на системата, която ще контролира светофарите и продължителността на зеления сигнал във всяка посока. Очаква се това да нормализира трафика.
Изпращайте и вашите сигнали със снимки и видео материали на проблемите в Пловдив на novini@plovdiv24.bg или директно от тук: Изпратете ни новина.








Vladimir Qnchev 1
на 16.12.2015 г.
Писна ми от глупави коментари за светофарите. След като между часовете 4:30-7:00 е час пик и има коли и в най малките улички няма как светофарната уредба да е виновна. Погледнете реално на нещата некадърни шофьори такива !!!
Penka Tsolyova 1
на 16.12.2015 г.
Положението в града е повече от трагично. Да не сравняваме с Лондон или други градове...тук говорим, че от преди 1 месец задръстванията се увеличиха тройно. Като прибавим и наистина мудното потегляне на някои индивиди- става МАЗАЛО!!! Преди не ми се е случвало на кръстовището на Сточно гара да минавам на 8-мото зелено в 14.00 часа следобед. Изобщо не говорим за края на работния ден....Тогава е върхът на простотията!!! Честита предколедна изненада пловдивчани!!! Стигнахме Европата значи.... :)
a4o_ba4o
на 16.12.2015 г.
Ако всяка страна на кръстовището се пуска самостоятелно едновременно не е ли по удачно и пак няма конфликтни точки. Тогава ще могат да се изнасят повече коли и дори от средна лента. Пък и сега регулирани светофари секцията за ляв завой е малко секунди, а колите са колкото за направо.
Чиста Енергия
на 16.12.2015 г.
Така като гледам средната лента е свободна, значи задръстване няма. Защо ли всички карат само в дясната? Вчера надвечер беше същото и какво видях - два автобуса тръгват от спирката на Тримонциум, минават директно в средна лента, заобикалят цялата тапа в дясна лента и на Университета с мъка се престрояват в дясно, за да спрат на спирката. Излиза, че шофьорите са калпави и се блъскат в дясна лента при свободна лява. Друго обяснение не намирам.
Курт Уваш
на 16.12.2015 г.
Дори шофьорите да караха нормално и да се съобразяваха, колите станаха прекалено много.Няма нужда да си в задръстване, за да го видиш.Всяка година стават малко повече.Допреди 5-6 години нямаше проблем нито със задръствания, нито с намирането на паркоместа.
Янко Куршумов
на 16.12.2015 г.
Не може оправданието е "не работят още сървърите изчакайте 2 месеца", като се е знаело, че първо ще се сложат новите светофари и сървърите няма да работят, да ги бяха направили с времената на предишните, а не 2 месеца Пловдив да е в задръствания. Има две обеснения или нямат списък с времената на старите светофари или просто не им пука, че 2 месеца хората си седат на червено като отсреща не минават коли, направихме си второ колело на панаира .
Petar Petrov 31
на 16.12.2015 г.
Някой умник ще лапне тлъста комисионна,иначе какво мисли народа е..л съм му майката .Истината е че откакто ги сложиха задръстванията са ужасни.И за какво са ни тия умни светофари като нямаме умни политици да измислят нещо за благото на народа
Стилиян Динев
на 16.12.2015 г.
Не мисля че е коректно да сравняваме други по големи градове и задръствания. ..тук сравнението е между това какъв беше трафика...и какъв е сега..? Моето впечатление е , че сега стана много по голяма тапа...което не е благоприятно за никой...предполагам...
carina
на 16.12.2015 г.
Левият светофар е голямо предимство и предотвратява евентуални катастрофи. Може би трябва да се намали времето на отделните секции, докато се внедри окончателно проекта Не бързайте да критикувате всичко ново.
Велизар Георгиев
на 16.12.2015 г.
А какво ли ще стане, ако падне 25-30см. снежец...
Петър Иванов
на 16.12.2015 г.
Добре де, хайде сега да се изпокараме на шофьорска тема "Кой е по пъргав на кръстовище?". Как може да коментирате шофьорските умения на участниците в движението при крещящия факт, че сега има задръствания там където преди време и без "умни светофари" нямаше ???
Icy
на 16.12.2015 г.
Шофьорите са мудни и неадекватни защото на нищо не ги учат на курсовете. Гледат да им вземат парите и толкова. Когато сина ми взе книжка се оказа че не може да кара по наклонена улица, защото инструктора никога не беше го карал да минава през такава, а в Пловдив ги има в изобилие. Та се наложи да го уча допълнително. И не само това, не можеше и на полусъединител да държи, за да може да се изнесе бързо на светофар. Как няма да са мудни и неадекватни!!
Sony007
на 16.12.2015 г.
Напълно съм съгласен с коментиращите колеги, според които основната причина за задръстванията са мудните и неадекватни ретро шофьори , каквито за съжаление и сега масово ги фабрикуват , съдейки по пъпленето и маневрите на учебните автомобили.Не случайно в София е по-лесно да си водач макар, че там движението е много по- динамично и натоварено.
spiro
на 16.12.2015 г.
Факт е, че там където преди не се образуваха задръствания, сега вече и там има. И то не в час пик
Emi Liya
на 16.12.2015 г.
На калпав шофьор, свтофарът му пречи. Аз съм доволна, налага ми се на ден да минавам през 5-6 леви с-ра и си минавам вече нормално,преди какво беше чакаш всички направо да минат и ако имаш възможност тогава минаваш и то винаги на червено докато се изтеглят всички
Mariyana Petkova 1
на 16.12.2015 г.
Прав си Ivan Ivan Filipov. Повечето шофьори не са научени да се изнасят бързо на кръстовището, да не говорим и, че карат по средата на платното.
pest
на 16.12.2015 г.
Купете си 9 скоростни автоматици, ако щете, но пак някой/нещо друго ще ви е виновно! Нямате култура на общуване! Мразите всичко и всеки. Големи експерти по всичко. Между другото, снимката по-горе е идеална- перфектна дистанция и наредени САМО в една колона, както си му е ред.
Ivan Filipov 1
на 16.12.2015 г.
Не са проблем нито светофарите, нито пътищата, а заспалите и некадърни шофьори. Не може да ти свети зелено и тогава да се сетиш, че май ще е добре да потеглиш вече да тръгваш да ми включваш първа и на всичкото отгоре това става бавно, мудно и дразнещо. Един такъв олигофрен като има и 8-10 сек. от светофара ги няма, а в Пловдив са просто в изобилие такива черва. Не харесвам шопите обаче са 3 класи отгоре и като шофьори и като колегиалност на пътя !
Georgi Gadjev 1
на 15.12.2015 г.
Тъп светофар, от вкъщи до работа 7 минути , умен светофар 24 минути????
Dimitar Tuntov 1
на 15.12.2015 г.
А на магистрала с 4 ленти ок ли е ? Айде съвземете се че 5 дена си бях в Пловдив и най-голямия трафик ми отне 15 мин ;)
Svetla Tchalakova 1
на 15.12.2015 г.
рџ?‚рџ?‚рџ?‚тапи?!? Елате в Рим до видите какво значи трафик и задръстване
ЗаПловдив
на 15.12.2015 г.
И забравих да кажа, че в 17;30 коли имаше до спирката преди тунела в посока Тримонциум, а към чифте баня от даяната нямаше изобщо коли... Другото, което е има ме на снимките и се минаваше нормално без напрежение...
ЗаПловдив
на 15.12.2015 г.
Нищо им няма на светофарите, имат нужда малко от по сериозно регулиране. Проблемът идва от мудните водачи и от тези които не си гледат секциите, ами карат на изуст. Постоянно има идиоти, които тръгват на червена лява секция и се навират в кръстовището по старо му и въобще не гледат какво им свети... Отделно има много, които от средна лента идват пред тебе, предимно бакшиши на червено, щото са големите тарикати и да не чакат 10 коли...
Ради Бръмбарова
на 15.12.2015 г.
Да вземат да се научат да карат, не да блеят, а ако немогат има градски транспорт!
4000
на 15.12.2015 г.
Щеше да е учудващо при затворен бул. "Васил Априлов" да не се увеличат задръстванията.
Erdinc Ibrahim
на 15.12.2015 г.
Да вземат да си върнат НЕ ТАКА УМНИТЕ светофари. А тези умните да ги оставят в някой контейнер че за нищо не стават
Spasov Velin
на 15.12.2015 г.
След 1.01 положението ще е същото даже и по зле .
Г-н Колев
на 15.12.2015 г.
На ул Гладстон посока към Пещерско е същата работа, опашката е от средата на тунела, и то не в час пик!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!