Читателка на Plovdiv24.bg се свърза с нас, за да разкаже:
"Здравейте! Честита Баба Марта, бъдете много здрави и все така обективни в информацията! Пише ви майка на две деца, за да ви разкажа емоциите ни от празничния 1 март! Щастливи и усмихнати, аз и малкият ми син /2-годишен/, решаваме да отидем в парка до нас, този новия в края на ул. "Богомил". Детенцето с грейнали очички тича към парка, копнее за игри. Изведнъж се спира за нещо и ме чака...
Какво беше учудването ми, когато видях, че под пързалката една жена е постелила одеяло, а на него е сложила куче и си го гали. Пред нея кафенце, телефонче и здравей, живот!!! Кучето е улично, много добре го знам.
Приближавам се аз и не знам как точно съм я погледнала, но чувам: "Здравейте, ще ви пречим ли много? Че то живо същество и то иска внимание". Казах, че в парка е забранено за кучета, но своеобразният пикник продължи. Какво трябваше да направя според вас?! Жената не отрази факта, че детето го е страх, че не може да си играе спокойно.
Всеки ден живущите в квартала виждаме как въпреки забраните в новия ни парк си разхождат кучетата. Пълно е с кучешки изпражнения - по тревата, по плочките, по настилката. Всички родители го виждаме това. Добре, ще се заемем, ще изчистим, за да е хубаво за нашите деца. Но това ще продължи.
Изпражнения навсякъде в парка, децата играят там, после болести и бактерии и болници и проблеми. Реално за кучета ли е забранено, или за деца? Друг е въпросът, че 10 метра по-надолу, срещу PIC computers, необезпокояван чичко се грижи за улични кучета, които са мега агресивни.
Колко пъти са писани жалби до разни институции, че тези кучета скачат по детски колички, по хора. И резултат какъв? Кварталните алкохолици джаскат там бира и никой не го е еня за кучешки тении, за ухапани деца и за нищо. Ейй така всичко остава там в нищото! Харесва ли ви нашата разходка?!"
Жена постла одеяло и на него сложи куче в пловдивски парк, майка с бебе онемя!
© Plovdiv24.bg








Georgi Tashev
на 07.03.2017 г.
БОГ да пази детето на такава 'Майка' !!!! А нас кой ще ни опази от нейното дете, което живее в заблуда и ще стане поредния престъпник, който може да убие моето, вашето, българското дете ????
Emili Krumova
на 07.03.2017 г.
Тази загрижена за отрочето си жена нима е единствената майка на света и светът се върти около нея......ами не е така.....живеем в свят -дом на различен живот и видове!Истинската майка има майчински чувства към всички живи същества...птиците да избием ли,че акат отгоре и може да заразят стерилното,скъпоценно ,недокоснато от замърсения въздух чадо!Защо го извежда от дома си.....навън кипи живот в природата,да го затвори в инкубатор за да не го пипне някоя бактерия.....горката женица,горкото детенце......да беше онемяла завинаги,за да не ръси глупости по-добре!Ние също сме майки и сме отгледали здрави деца в присъствието на животни всякакви....просто сме ги научили на добри хигиенни навици,достатъчно е!
Лилия Йорданова 1
на 07.03.2017 г.
Българинът няма да се промени и това е! Питам аз защо нейното дете се страхува от кучета? Най-вероятно, защото въпросната майка сама е насадила този страх в него. Познавам много майки с деца, които обичат животните и техните деца не просто не се страхуват, но ги и обичат и смея да твърдя, че от тях ще стане ХОРА! Не мога да кажа, същото за възмутената майка. Когато заработят институциите, тогава да проявява претенции, защото всяко живо същество заслужава място на тази земя в крайна сметка и не тя или който и да било има право да решава. Просто никога няма да ви разбера, а лошото е, че никога няма да се промените-горките животни... И най-вероятно ще се появи някой кучемразец да ме обори, но няма смисъл да се хаби ;)
Кейти Петрова
на 07.03.2017 г.
Вие имигрирате, а аз от 10 г. съм вън и това мислене, с което се сблъсках тук в България ме потресе! Само ще ви кажа, че в чужбина в банката са ми носели купичка с вода за кучето, а тук в банка ДСК ме изгониха с думите " ама вие от къде идвате" -Ами от цивилизацията идвам... порст народ с изостанало мислене и схващане на нещата... Там кучетата се гледат като домашни любимци (в апартаментите- колкото и да ви е странно), а тук все още се взима куче "за да пази"! Сам си правете изводите!
Курт Уваш
на 07.03.2017 г.
Нищо против любовта към животните, но си ги обичайте/мъчете като си ги вземете и се грижите за тях.В градовете уличните животни трябва да се контролират!Друг е въпроса, че институциите не работят и нито има кучкарници, нито контрол над полулациите нито нищо.
Мишето Чернев
на 06.03.2017 г.
1. "За величието на една нация и моралния и прогрес може да се съди по отношението й към животните" Махатма Ганди
Кристин Георгиев
на 06.03.2017 г.
Еи кучето сум си ражойдал тама мини питбул 3 деца изяде 4 маики 1 пияница и на половина 1 муй
Venkova Valentina
на 06.03.2017 г.
Една онемяла,тази пък ще се изпусне в г . от смях..и двете..без коментар!! !!А ако си бе направила труда да прочетеш добре,щеше да разбереш,че момиче е извело кучето си за последна разходка,било е болно .Но зависи ,ако си отгледан с любов-даваш такава,ако не..живуркаш си и се смееш на нечие нещастие.
Maya Velikova
на 06.03.2017 г.
Определено повечето хора не знаят защо са живи! Какво пишете бе хора!?! Що за хора сте вие. Тръгнали да защитават жена която е пуснала куче в детска площадка. Ами да го обгрижва с топлина извън площадката. Как може да нападате жената която е отишла с детето си да си играе. После се оплаквате , че в България няма закони. Какви закони да има? Вие не спазвате елементарни правила!!! Една табела с указание за кого е подходяща тази площадка и какво не се допуска. А щом е отбелязано , че не е за кучета това означава - кучетата нямат право да бъдат пускани там. То вие сте научени да не спазвате правила и закони за това сте на този хал. Ако видите знак , че не трябва да завиете на ляво , вие ще завиете защото този знак не е правилен според вас или е поставен скоро . А досега все така сте си минавали . Тези пък които пишат за това колко обичат животните и как майката не е научила детето си на обич към милите животинки. Ами вие когато си ги гледате в къщи да не би да се разхождате върху лайната й понеже обожовоте домашното си животно. Но не е така, нали? Пазите си чистичко да не ви изцапат хубавият килим , мокет или ламинат. Ами мили стопани на кучета , защо не проявявате същата загриженост за парковете, градинките и улиците и не изчистете след своето любимо куче . Да, за бездомните кучета не казвам нищо , те са бездомни няма кой да се грижи за тях. Научете се на елементарно възпитание. Аз обичам животните , но не обичам синът ми да стъпва в кучешки лайна!!!
Кейти Петрова
на 06.03.2017 г.
Kristian Pavlov съгласна съм с всичко освен с това, че животните не били за града.... навсякъде по света в много по-развити градове от тези в нашата страна се гледат различни животни... не сме ние хората тези, които ще определят на кого къде му е мястото... по вашата логика и децата не са за селото... хора мислете малко по цивилизовано !
Красимира Франгова
на 06.03.2017 г.
аз обичам животните и имам три кучета, но не харесвам боклуците нито на кучетата нито на хората по улиците, стига сте чакали някой друг да изчисти, не е редно кучета в обществени паркове, има си места за тях, децата да се научат и майките им да пазят чисто. Престанете да се обвинявате взаимно а започнете от вас да почиствате.
Tsvetelina Stoianova
на 06.03.2017 г.
Е, и аз съм кучкарка обичам ги, но съгласете се че никак не е приятно почти след всяко излизане с детето в парка то да се прибира с обувки намазани и аку. Поздравления на тези стопани които почистват след любимците си,но според мен те се броят на пръсти.Малоумщината е навсякъде, да попитам ако кучето ви се изака в хола дали ще го оставите и защо моето дете трябва да ходи с лайното н вашите кучета по обувките си и да го носи у дома, аз ли съм тази длъжната да го чистя. И да си кажа не си хвърлям фасове, и какви ли не боклуци по парковете, научила съм детето си да не ги прави,съгласна съм че има и такива майки и вместо да се карате кой след кого почиства по добре се замислете и всеки да си го прави. Лесно е да се руптае.
Maria_Yanosh
на 06.03.2017 г.
Няма такива малоумници като вас! Това е ДЕТСКА ПЛОЩАДКА,а не кучешка. Явно повечето хора в тази държава са загрижени за кучетата отколкото за децата.Пълен идиотизъм
Живко Петров
на 06.03.2017 г.
Много е странно как българите сякаш не са толкова близки а кучетата колкото западно европейците. Интересно е. Колкото по на изток толкова по отдалечени стават хората към най близките ни животни
Victoria_Ivanova
на 06.03.2017 г.
На подобен тип истерични жени всичко им пречи-днес и пречи кучето,утре ще и пречи възрастен човек,който и е заел пейката,другиден - шума на другите деца...няма угодия...Такива хора са дълбоко нещастни и такива остават за цял живот.Те няма на какво да се зарадват.И се чудят с какво да се занимаят,за да им излезе гнева.Тази жена просто търси медийно внимание,защото това и липсва вкъщи...няма какво да прави, та пише писма... Оставете ги и не се занимавайте с безсмислени коментари.Правете добро,усмихвайте се,оставяйте чисто след себе си и бъдете дейни,за да може в България най-сетне да има закони на място.
Чопър
на 06.03.2017 г.
Как беше натрупан външният дълг на България! Показателно е колко се вълнува новия българин от основите на проблемите днес,заложени вчера.Показателно е и кое го вълнува повече.Лайната на кучетата или безпризорните песове или милите душички на домашния пес. Никакъв интерес към миналото,което е заложило всичките тези ЛАЙНА и от безпаричието до дребнавостта.Срамна история....За крадците мижите,за лайната на песовете сте отворени.Ей затова няма оправия,щото по далеч от носа си не виждате,а като ви крадат, ви пука на намордниците.Утре пак си избирате тези,на които бащите и дядовците са крали,но за вас са по важни къде да серат мастиите ВИ!.
Веселин Пд
на 06.03.2017 г.
Не мога да повярвам колко много хора намират за нормално да бъде подслонено куче на детска площадка. А утре същите тези хора ще писнат ще дете е хванало кърлеж на тази детска площадка или е било нахапано от улично куче, защитаващо новородените си малки, защото то вече счита детската площадка за своя територия. Нормални ли сте? Защо "добрата самарянка" не "подслони" кучето на близката кучешка площадка или под някое дърво, а трябва да е на детска площадка, при това от новите!?!?!?
Venkova Valentina
на 06.03.2017 г.
за такива като тебе в нормалните страни има и глоби и затвор,защото няма как с тази злоба да не си и навредила на някое животинче,а това се наказва..в нормалните страни,тук не е такава,но се надявам да стане!
Jordanka Todorova 1
на 06.03.2017 г.
Днешните майки сте вие, скъпа! Собственичките на кучета и деца сте вие. Само че май любовта към животните ви прави нелоялни към децата!
Венка
на 06.03.2017 г.
Какво значи кучкарите? Точно ние кучкарите, знаем,че именно кучетата ни обичат истински, че ни вярват и зачитат. Що се отнася до живот на куче или човек, много ясно ,че човешкия живот е най-важен. Но нека не слагаме под общ знаменател " изпражненията по улиците и градинките "Моето куче, където го водя не играят деца. Разхождам го навсякъде след, като си свърши нуждите. Ако нямате куче, вземете си, ще разберете тогава какво щастие е това. А за уличните кучета сме виновни всички. те не са виновни, че мръзнат в студа на -20 градуса, не са виновни ,че са на произвола на съдбата.Хайде моля Ви, не се отнасяйте с човек, който е добър с животните , като с лош човек. Нека се научим да обичаме животните и така ще станем по-добри, отговорни и вярвайте ми всеки един ще получава повече внимание и обич от благодарността на животното, от колкото (често се случва )от хората.
Калин Станишев
на 06.03.2017 г.
Аз улично куче, което само да се е агресирало не знам, но знам много помияри, заради които моето куче не го разхождам из оживени места - или ще намеря фасове, презервативи, или директно пълни памперси от загрижени като въпросната Мама. Моля, преди да говорите за уличните и домашните кучета, да погледнете боклука, който оставяте зад себе си, защото той няма да се разгради след седмица. И когато следващия път ритнете или изгоните улично куче, спомнете си, че Ви е страх от това колко са агресивни...
Twelve
на 06.03.2017 г.
Като чета коментарите на кучкарите се оказва, че по-големи помияри от Вас няма. Само психично болен може да постави на първо място животното пред живота и здравето на едно човешко същество, пред живота на невинно дете. Добре е да се знае, че проблема с бездомните кучета не е създаден от родителите с дечицата в парковете, а именно от Вас!!! Защото именно Вашите любимци създават бездомните популации и именно Вие захвърляте ненужните кученца. Именно Вие оставяте любимците си да задоволяват нагона си без да се интересувате какво се случва след това. Градската среда е създадена от човека, парковете са създадени за децата, а не за кучетата Ви - за тях има специални площадки. Хайде сега да видим, колко от тук загрижените за кученцето са готови да го вземат за отглеждане вкъщи?! - Сигурен съм, че никой няма да го стори, защото Вие смятате, че подхвърляйки храна сте изпълнили дълга си..... Бездомните кучета не падат от небето - те съществуват заради такива като Вас, хора, на които не им пука кой ще стъпи в изпражненията на любимеца им, оставени на тротоара, за да засвидетелствуват любовта му към животните и ненавистта му към хората!
Katherina
на 06.03.2017 г.
Ами научете децата си да обичат животни. Че после да не се чудите защо да агресивни и все другите да ви са виновни. Като деца играехме с дворните кучета и котки..... и интересно, оживяхме. А за това, че има улични животни спрете да обвинявате хората, които имат добри сърца и се грижат за тях. Запитайте се защо в нормалните страни в Европа-та, към които много искаме да принадлежим, няма да видите по улиците и градинките бездомни животни.
Peter Popov
на 06.03.2017 г.
Точно пък кучето е проблема. Имам племенник на 3 години и детето не го е страх от животни и си играе с тях и ЖИВОТНИТЕ НЕ ГО ХАПЯТ (шок и ужас на общоприетото мнение). По-скоро тъпите неподготвени родители са се комплексирани толкова много, сополивото и невъзпитано "злато" да не му се случи нещо, не заради детето а заради техните комплекси, че си прехвърлят страховете на него и после то става агресивно към животните.... В днешна България предпочитам в пъти и ще избера винаги животно пред тъпото дете на някой селянин, който мисли че света му е длъжен.
milkoviv
на 06.03.2017 г.
От години водя борба с комшиите, които хранят бездомните кучета и котки пред блока. Тези неграмотници така и не можаха да разберат, че по този начин не правят услуга на животните. Единственият ефект е, че те продължават да се размножават. Картинката е жалка - изпражнения навсякъде, храна лети от балконите, по улиците на всеки сто метра премазани животни. Иначе по закон е забранено храненето на бездомни кучета и котки, както и разхождането на домашни любимци в парковете. Но всичко си остава само на хартия. Съдейки по голяма част от коментарите, още сме много далеч от разбиранията за цивилизован живот, да не говорим за европейска столица и тем подобни! Тази сутрин като тръгвах за работа гледам пак някой изсипал някаква помия пред пейката...
mmmm99
на 06.03.2017 г.
Мога да разкажа следното: 16,00 часа вчера зад МОЛ-а.Разхождам си кучето, на каишка. В незастроените площи то си върши работата.Събирам му "тортичката" в пликче и го хвърлям в кошче. Тръгвам да се прибираме.Майка с дете. Детето също си върши работата. Става отива при майка си."Тортичката" на детето остава на средата на пътеката.Майката не я събра и нищо не хвърли в кошчето. коментара е излишен. По зелените площи и пътеките наистина има изпражнения , но някой може ли да каже колко от тях са на домашни любимци, колко на уличните кучета- те също ходят по голяма нужда и колко са на невъзпитани деца . Не одобрявам поведението на жената с куче на детската площадка, но преди да се говори против кучетата и кучкарите ,погледнете себе си. Мога да кажа , че осмен куче имам и две внучета, на които не съм позволявала да цапат парка.
Emanuela Naumova Naumova
на 06.03.2017 г.
Лошо е на парво мйасто це има бездомни куцета в Пловдив и в Бг. Те би трябвало да са в прюти, кафето да ги храбят, гледат и дават на йелаещи се хора срещу минимална такса. Куцето йената му е помогнала от сайеление ! Не му е мйастото в парка, но то табели не цете! Кой освен общината мойе да разреши проблемите с поцистване и обезпсризитяване на йивотните по улиците? Йалко е...
Rumiana Stoianova 1
на 06.03.2017 г.
Ее пак ли тези помияри,писна ми вече, стига сте си налагали присъствието на кучетата по детските площадки бе, това е място за деца , не за кучета, как не ви е срам да сравнявате куче с дете, разбира се че детето ще е на първо място каквото и да направи, болни мозъци еейй...
gattaka
на 06.03.2017 г.
Добри или лоши няма никакво значение, кучетата са ЗАБРАНЕНИ в този парк, а и в много други където има обособени детски площадки! Моите деца всеки ден са във въпросния парк, дори играят на въпросната пързалка където простакесата е постлала на кучето! Ако бях там в този момент щеше доста зор да види! Аман от прости хора! Като са ви толкова мили бездомните кучета си ги прибирайте в къщи !
Vil Nikolova
на 06.03.2017 г.
Преди да леете злоба прочетете коментара на собственика на кучето.
Lou Cifer 1
на 06.03.2017 г.
Хаха, онзи ден видях чичкото и "агресивните" му кучета до "PIC computer". Такива сладури бяха. Хора гледайте си децата, по - малко ги губете по моловете и кафета и оставете хайваните на мира. На тях и без друго живота напоследък никак не им е лесен.
намръщен
на 06.03.2017 г.
Много защитници на разни псета и помияри, майка му стара :((((((( Хората са ПО-ВАЖНИ, не забравяйте!
Емилия Ангелиева 1
на 06.03.2017 г.
И... Тодорова. Няма нищо страшно в бездомното животно. Днешните майки са много по-мърляви от тях.
Емилия Ангелиева 1
на 06.03.2017 г.
Хората които обичат животните са най-малко злобни. А за децата можем да поспорим. Както и да е. Всеки да си гледа неговото "злато" Любов и здраве.
onetwo
на 06.03.2017 г.
винаги съм смятал, че кучкарите са просто едни социопати и тази дискусия е на път да го докаже. Което навежда на мисълта, че повече имат нужда от помощ самите те, отколкото животните. А това за противопоставяне на деца и улични кучета е вече дори по-сериозно психично разстройство, хора моля ви, положете грижи за себе си, кучетата ще се оправят и без вас ...,
Jordanka Todorova 1
на 06.03.2017 г.
Една жена не може така да говори за децата!!! Не се крия и не се срамувам от себе си, защото да си майка е нещо свещено: но не само за СВОЕТО дете. Няма смисъл да влизам в спор със злобни хора като вас!!!!
Емилия Ангелиева 1
на 06.03.2017 г.
Тодорова... виждам ги ежедневно. Та те децата си губят в МОЛ-а. Един човек който не уважава жест към животните, лично за мен е абсолютен ГЛУПАК. Детето ми е израстнало и възпитано да уважава и обича животните. Така, че се скрий. Смешна и жалка си.
Jordanka Todorova 1
на 06.03.2017 г.
Как разбра, че тази майка е глупачка, а не ти?!?! Вие не сте добре с главите!!!! Говорите с омраза за децата, а с любов за кучетата. Това е извратено!!!!
Емилия Ангелиева 1
на 06.03.2017 г.
Знаете ли кое е по-страшно? Това, че лигавата майка няма да възпита детето си на любов към животните. Но... Лигавата майка ще позволи то да се изпикае, избърше сопола си, изхвърли хартийката от близалката та даже и да се изака в пясъчника докато тя-майката изхвърля фаса си точно там. Ноооо... иначе животните са мръсни. Няма такова нещо. Животните са по-чисти от някои хора. Е... бездомното няма личен лекар все пак. Еееее.... Малко пресилено е все пак. Тя е майка. Но и тези животни имат право на любов и живот. Жалко за децата и. Ще израстнат глупаци като нея.
Емилия Ангелиева 1
на 06.03.2017 г.
Знаете ли кое е по-страшно? Това, че лигавата майка няма да възпита детето си на любов към животните. Но... Лигавата майка ще позволи то да се изпикае, избърше сопола си, изхвърли хартийката от близалката та даже и да се изака в пясъчника докато тя-майката изхвърля фаса си точно там. Ноооо... иначе животните са мръсни. Няма такова нещо. Животните са по-чисти от някои хора. Е... бездомното няма личен лекар все пак. Еееее.... Малко пресилено е все пак. Тя е майка. Но и тези животни имат право на любов и живот. Жалко за децата и. Ще израстнат глупаци като нея.
Златко Русев 1
на 06.03.2017 г.
Май забравяме,че животните са населявали тази земя много преди нас....
Саранеца
на 06.03.2017 г.
Колко акъл се иска да разбере българина че детската площадка е за деца, а не за кучета. Самото име го подсказва.Не случайно има табели че е забранено за кучета,даже за по лесно е нарисувано куче, а не дете за такива който името детска площадка не им говори нищо.
Hristomir Iliev 1
на 05.03.2017 г.
Кой каза ,че майките пречат на любимците? рџ?Ѓрџ?‚ Твърдите обратното,а аз смятам,че просто пищите излишно. Любовта и уважението към животните може единствено да възпита детето ви. Сигурен съм,че броя на хората заразили се от кучета е много по-малък от тези с шарка и др.
Кейти Петрова
на 05.03.2017 г.
Майките с деца не пречат, както и хората с кучета.. пречи им лошотията, която не им позволява да се разберат като нормални хора! И нека да не слагаме всички под общ знаменател защото както не всички стопани почистват след любимците си така и не всички майки почистват след децата си...
Георги Петков 4
на 05.03.2017 г.
Майка с бебе онемя, след което възмутено хвърли използвания памперс под пейката заедно с мръсните мокри кърпи, разсипа семките, които чоплеше на земята, изпсува с думите "мръсни животни" и си тръгна!
Deni741
на 05.03.2017 г.
Ей ,,майко,,на две дрисливи отрочета,научи се първо да си изсираш ддтето у вас,а не в парка да си изхвърляш лайняните памперси в кофите,а не в парка и фасовете в място предназначено за тях,а не в парка.Кучетата тогава ще са ти последния проблем в така сивия ти и скучен животец .Тези твои дрисльовци ще станат същите елементарни и зли,каквато си ти ,МАНКО"на две деца!
Hristomir Iliev 1
на 05.03.2017 г.
Kristian Pavlov,аз като един малко по-възпитан човек ще замълча на термина олигофрен! Аз разхождайки се в парковете,намирам и виждам предимно шишета,фасове и др. Всичко ,което кучетата изхождат се разгражда. А и ме ми казвай аз къде се изхождам,защото ми се случва редовно да нося опаковката на нещо ,което съм ял за да го хвърля където трябва.
Petq Zaprqnova 1
на 05.03.2017 г.
Животните,нямат никакава вина,много по-умни са от хората и в пъти по-чисти ,замислете се кой прави повече мизерии едно куче или майка с дете? Адски неприятно ми е като мина през някой парк и навсякаде мръсотия питам се тези майки и вкъщи ли са такива ?! цигари,семки,боклуци от вафли и др.,дори са зарязвали и мръсни памперси,а децата се изхождат където им падне майката е прекалено заета с цигарите и кафетата за да ги научи къде трябва да го правят.Все беззащитните животинки са ви виновни!
spas_169
на 05.03.2017 г.
Статията е само повод за коментари.Нещата са следните:живеем в Пловдив,не някое малко селце,а и мястото на случката е центъра на града.Има си разпоредби:куче без повод и за които трябва без наморник не може.Трябва паспорт ,да му чистиш лайната и т.н.Ако искаш с куче в града ще спазваш,ако не на село ,в горат или кадето си искате.ТОВА ЧЕ НЯМА КОЙ ДА СЛЕДИ,НАКАЗВА И ГЛОБЯВА Е ДРУГА ТЕМА.
Emiliq Yankova 1
на 05.03.2017 г.
Имам куче, обичам кучета, котки, канарчета... и не понасям наглост и неспазване на правила. Всичко си има граници и детските площадки не са място за кучета. Чета коментари как майките и децата цапали и няма да оправдая една свинщина с друга. Аз не живея в България и заобикалям 4 пресечки, когато разхождам кучето си, защото има забрана за кучета в сградата срещу мен. Не се сърдя, защото всеки има право да харесва или не животни,но всеки е ДЛЪЖЕН да спазва правилата.
Mirena Hristova
на 05.03.2017 г.
Прост народ. На едни им пречи добрината, а други са толкова некадърни, че не могат едни ръкавици да си сложат, да преборят егото си, да се наведат и да хвърлят в торбичка фекалиите на домашните си любимци.
Martin Banevski
на 05.03.2017 г.
Някои бг мами си мислят, че са майки, само защото са родили дете, горе-долу като да имаш пиано в къщи и да си мислиш, че си пианист. Заради такива "майки" растат деца садисти, тесногръди, без никаква ценностна система и морал!Иначе браво на момичето че е проявило доброта и състрадание към едно беззащитно същество .
fancooler
на 05.03.2017 г.
Като чета някои от коментарите ми става жал за тоя град... Напълни се със селяни!!!
Мариана Дойчева
на 05.03.2017 г.
Еее голямо чудо.кученцето е било улично,може да не е било добре.+ това не всички изпражнения са от дом.кучета по парковете.аз пък много се радвам на кученцата и те са душици..
Nevena Boneva
на 05.03.2017 г.
Мисля си,савсем сериозно,защо да нямя площадки за домашни любимци и деца.Моята внучка обойава кучетата.Децата трябва да се учат на любов кам йивотните.Така ще станат добри хора.
Stefka Saparevska
на 05.03.2017 г.
Моето дете обича кучета,дори рони сълзи за бездомните,и пита кой лош човек го е изхвърлил,гордея се с него и наистина-КОЙ ГИ Е ИЗХВЪРЛИЛ,БЕЗДУШНИ, ЗЛОБНИ ЧОВЕЧЕТА!!!
Simona Nikolova 1
на 05.03.2017 г.
Толкова им е акъла. После децата им ще станат същите безмозъчни мрънкалници
Петър Чергаров
на 05.03.2017 г.
Само в България подобна постъпка може да предизвика такава мелодраматична и селяндурска реакция.
Venkova Valentina
на 05.03.2017 г.
Ако човек не обича животните-то не обича истински и хората.Няма как,ако имаш добро сърце да не ти дожалее за някоя животинка и да не и помогнеш,та тази майка първо да потърси добротата в себе си,за да я предаде и на детето си.А щом другата дама чак е сложила одеяло,доближила се е до кучето..то едва ли е опасно,по скоро бездомно и беззащитно..Браво на дамата!
Цветанка Петрова
на 05.03.2017 г.
Ася Спанурова Ха-ха и одеялото само си е постлало!
onetwo
на 05.03.2017 г.
Ама чакайте, вие нормални ли сте, това е ДЕТСКА площадка. Има табели, указания, ограждения, покрития. Какви кучета, какви пет лева?!? Кучета просто нямат място там и точка.
mittakd
на 05.03.2017 г.
Животните - в гората! Децата - в парка! Който иска да е близо до животните - и той в гората! Който е с децата - в парка! Хайде всеки да си знае мястото и да не правим от града джунгла и обратното!
Емилия Ангелиева 1
на 05.03.2017 г.
Горката... Чак е онемяла.Лигла.
Емилия Ангелиева 1
на 05.03.2017 г.
Браво за жеста. "Онемялата горката"Лиглите да си стоят в къщи, че въздуха е мръсен.
Кейти Петрова
на 05.03.2017 г.
Само да вметна... за тенията също са виновни хората!
brown bomber
на 05.03.2017 г.
First world problems....
Atanas Chachev 1
на 05.03.2017 г.
Аве еи няма да безпокоите кученцата ...
Vesela Ovcharova-Ilieva
на 05.03.2017 г.
Абе всичките защитници на кучета що не си ги вземете у вас като сте толкова загрижени,това е площадка за деца не за кучета...
ioaniki
на 05.03.2017 г.
Като чета коментарите , май хората ги е грижа повече за кучетата , отколкото за децата! Не мразя животните, напротив- имала съм домашни любимци, но мястото на кучетата не е на детските площадки! Друг е въпросът, че уличните кучета не могат да бъдат ограничени къде са ходят. Проблемът е че не трябва да се разхождат свободно, особено зимата озверяват , събират се на глутници и си е направо страшно!
IvelinI
на 05.03.2017 г.
хаха мега агресивни били .... много прост народ, ей! Искате как да се елиминира всяко живо същество, за да сте спокойни вие и децата ви? Как не ви писна да мрънкате и да се оплаквате? Аз също имам деца, но май нямам толкова свободно време като вас! Все всичко пречи на децата ви! Ами като всичко ви пречи, си взимате една къща в гората далеч от всичко... решавате си проблема и преставате да мрънкате и да натоварвате другите с вашите "проблеми". Сигурна съм, че има далеч по-големи проблеми - като това да си възпитате децата да не чупят и да си изхвърлят отпадъците в кошчето, вместо в парка, така че се заемете с тях! А и вие госпожо, съм сигурен, че пушите и чоплите семки в този парк и също така едва ли си почиствате след себе си!
Hristomir Iliev 1
на 05.03.2017 г.
А какво ще кажете за СПИН,ЧУМА,ШАРКА,ГРИП,ХЕРПЕС,СИФИЛИС,ВЪШКИ и др.,които не са заради животните? Да премахнем и хората,ааа не по-добре да ги убиваме.....
ивака
на 05.03.2017 г.
Тия кучкари са супер овце! Няма такива олигофрени! Дори не разбират за какво иде реч в новината. В държавите, в които "животните са на почит" и т.н., ако си закарате песа в градинка, в която има табела, която забранява кучетата, както е в новината, такава глоба ще отнесете, че ще ви се завие свят. А за това, че заради възпитанието си, детето го е страх от кучета... пожелавам на вашите деца, някое куче да им докара брутална уплаха... не чак стресов диабет, но да се напикава през нощта известно време. Ще ви питам пак после, кой как възпитава. Не може да сте такива малоумни павета!
Panayotka Panayotova 1
на 05.03.2017 г.
Може би майката да започне с това да възпитава децата си, а както се разбира май и себе си, в любов към животните и в търпимост към останалите хора! Тогава ще реагира адекватно и няма да "онемява"! :)
Вероника Банджакова
на 05.03.2017 г.
Съгласна съм с г-жа Атснасова. Споделям мнението.
Kalin Ivanov 1
на 05.03.2017 г.
Мръсотията на детските площадки я сътворяват майките, пушейки и давейки се с кафета и хвърлящи тоалетната хартия на децата зад дървото, бащите с бирите и семките, пикаещите и изхождащи се около тях деца, хвърлящи опаковки, бутилки и подрастващите хулиганчета и момиченца късно вечер, които оставят след себе си брутална кочина!!! Стига с тези кучета!
Hristomir Iliev 1
на 05.03.2017 г.
А какво да кажем за мизерията,която оставят хората около блоковете,градините,парковете? Фасове,памперси и др. Аз израстнах играейки на улицата,тичайки с кравите на село,яздейки магарето,прегръщайки кучетата. Винаги бях с мръсни ръце от всякакви видове игри с пръчки,камъни и всякакви щуротии,а като гледам съм жив и доста здрав. Децата в днешно време нямат грам имунитет,но не са ви виновни животните,виновни са родителите им. Таблети,компютри,молове,лекарства,витамини и всякакви боклуци!
spas_169
на 05.03.2017 г.
просто една случка"отиваме със сина ми до кварталния магазин.хубаво приятно време.чудесно настроение.синът ми притичва напред към магазина и секунди след това пали моторедката наобратно и ме гледа с насълзени очи хрипайки.НЯКАКЪВ ДОЛЕН "ДОМАШЕН"ПОМИЯР (СЕРИОЗЕН ЕКЗЕМПЛЯР.НЕ НЯКОЙ ПИНЧЕР) СЕ ПОДРАЗНИЛ ЧЕ ДЕТЕТО ТИЧА ПО ТРОТОАРА И СКАЧА НА ОГРАДАТА.най-вероятно е виновно детето понеже е тичало.или аз бъркам???питам собствениците на въпросните "ПУМИЯРИ"??????
fancooler
на 05.03.2017 г.
Самият факт, че детенцето на госпожата го е страх от кучета е достатъчно показателен за отношението на майката към животните. Всеки родител иска най-доброто за детето си (в повечето случаи), така че съветът ми към младата родителка е да приучи детето на милосърдие и любов и тя самата да се замисли за нещата, които я възмущават!
Qna Bacheva
на 05.03.2017 г.
Поредната шматка която на нищо хубаво няма да научи детето си....И на мен ми е неприятно когато маика оголи газа на челядта си и се изпикае и изсере в някои агал,ама тва е нормално нали е дете.КУЦХЕТАТА са много по разбрани и умни от 89% от населението на Балгаря
leone
на 05.03.2017 г.
Какво само коментирате , като се знае и вижда ясно ,че МЕСТОТО НЕ Е ЗА КУЧЕТА!!!!!!!
Надя Юрукова
на 05.03.2017 г.
Забравихме едно време как играехме на село, сега търсим най-стерилното място за децата си, можем да ги гледаме в епроветки, където няма бактерии.
spas_169
на 05.03.2017 г.
отивам да ритам с малкия в парка"изпръжнения на пумияри".отивам на гребната да карам колео"пълно с помияри".(някои екземпляри ся си като малки кончета).няма наморници.половината без повод.воабще картинка.караш и се чудиш:ще ми скочили?(понеже ми се е случвало),ще ти препречи патя ли?.минавам през младежкия хълм и се оглеждам понеже там е "кучешкия рай".другия такъв рай е на братската могила.отделно в квартала има поне 3 места където минавам от другта страна на троара заради сериозни екземпляри с минимални ограждения и абсолютно естетвени и животински реакции.като цяло:АКО ИМАМ ВЪЗМОЖНОСТ ЩЕ ГИ ИЗТРЕПЯ ДО КРАЙ !!!!!!!
Tanya Georgieva Atanasova 1
на 05.03.2017 г.
Еее...не сте прави. Жената е с 2 годишно детенце. Паркът е създаден за хора. Обичам кучета, но за тях трябва да има правила. Куче между хора с повод.И всеки да си носи найлон за акото. Уличните кучета за съжаление са непредвидими. Естествено не всички са агресивни,но.. По добре да се пазим,особено с деца.
Мариана Видева
на 05.03.2017 г.
Браво на жената.А майката да се засрами.На какво учи детето си, да мрази и да се страхува от животните ли?
Zazazu
на 05.03.2017 г.
Ми честно казано, мен повече ме е гнус да минавам през парковете и да гледам как майките лющят семки по алеята, хвърлят фасове върху тревата и децата им, които иначе са "много чисти" си хвърлят боклуците от вафлите където им падне. Да, неприятно ми е да заобикалям кучешки изпражнения, но те са по-често в тревата, а не на алеята и след един дъжд ги няма, за разлика от фасовете на майките и боклуците на децата им.
Yanka Mihaylova-Vrachkova
на 05.03.2017 г.
Това е просто едно куче върху одеяло. Голяма драма.
Александра Делиева
на 05.03.2017 г.
ами според тази жена, къде по точно трябва да дадеш на животинка да яде или пие, айде на детски площадки разбирам, ама по надолу чичото какво им пречи...
Ариел
на 05.03.2017 г.
Едва ли жената с кучето нарочно го е пренесла на кучешката площадка, вероятно просто там го е заварила.Ако тя не е била там в този момент, кой щеше да бъде обвинен тогава, че кучето е там и детето е в потрес?Има си общинска полиция за такива неща, има и отдел Екология към Инспектората, както и служители към Общинския приют- да дойдат и да си го приберат.Както и всички останали кучета- само дето не могат.И кво правим?Хейтваме, защото детенце е в стрес от куче, което нищо не би му направило.Теориите за тенията са смехотворни- познавах човек, починал от кучешка тения, а през живота си бе избягвал тези четириноги.Ама знаеш ли в ресторанта как са ти измили марулята?Жал ми е за детето само- по този начин възпитавано един ден с гордост ще рита и пуска пиратки по бездомните животни- щото "са пълни с тении" и скачали по детски колички, по думите на майка му.
Александър Тончев 1
на 05.03.2017 г.
Уважаема лельо,писнало ми е от много загрижени хора за децата си,от хора които не чистят дори пред блока си,от озверели хора които все нещо искат,като не ви харесва преместете се друга чиста държава
минавам оттук
на 05.03.2017 г.
Въпросът повдигнат от читателката е сериозен. Нека всички собственици на кучета да бъдат така добри, че да почистват след своите любимци на улицата. Както е в Европа. И нека администрацията на всеки район да осигури достатъчно места, специално за разходка на кучетата. Всичко това е в интерес на мирното съвместно съществуване.
daskal
на 05.03.2017 г.
Госпожо, детето ви се страхува, защото вие сте го научили да изпитва страх от животните. Ако бяхте се присъединили към "пикника" и бяхте му обяснили как и животните имат нужда от внимание, може би нещата нямаше да са толкова "страшни". И сега нямаше да четем поредната сърцераздирателна история за СТРАШНИ кучета...
aahasfer
на 05.03.2017 г.
Ти май си от *кучкарките,а?Като ти нахапят задника или осакатят детето ти за цял живот,тогава ще има вой до небесата,нали?!?Какво ли те питам,такива шматки като тебе пушат цигари,докато са бременни или докато тикат количките....
Viley Dobreva 1
на 05.03.2017 г.
Аз пък лично съм виждала как в така наречените детски паркове децата се изхождат по тревичките и пясъчниците и то с пълното знание на майките. Ами то и това на нищо не прилича,но хайде да обвиняваме някого друг. рџ™„ Също така , толкова да са агресивни уличните кучета - според мен не е вярно. Няма нужда да се преувеличава. Възможно е да има единични случаи,за които виновни са именно хората,които са ги наплашили,и те единствено искат да се защитят.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!