Читател на Plovdiv24.bg изпрати писмо до редакцията ни, в което да изрази възмущението си от строителството в район "Северен", което подкрепи със снимки:
Здравейте, казвам се Никола Николов Николов на 35 години, като се замисля от 35 години съм от Пловдив и живея на територията на град Пловдив, за добро или зло, искрено се надявам да е за добро.
Пиша ви от името на един буден гражданин, който в случая проявява заинтересованост, как се изготвят проектите на строителните обекти и жилищните сгради, които в последните месеци никнат сякаш квадратния им метър струва 50 евро, а не както се продават средно по 800 от същата валута.
Кой ги проверява въпросните планове?
Кой издава строително разрешение?
Кой проверява изпълнението и качеството му и още и още редица въпроси, за които хиляди съграждани се питат, но не им остава време или в повечето случаи нерви да зададат тези въпроси.
Защо нерви ли, защото знаем че няма да има ответна реакция, проверка и още по-малко действия. "Глас в пустиня“, "кучетата лаят, кервана си върви“.
Та да се върна на темата, която в случая ме заинтересува, а именно въпросния строеж на кръстовището на бул. Дунав и ул. Васил Левски ( бул. Дунав 68 ) в град Пловдив, където до скоро имаше така наречения северен калкан.
Това е архитектурно чудо и постижение на архитектурната мисъл.
Погледнете и с просто око, а можете и да дойде на място да се уверите за следните няколко неща:
- На въпросния обект вече няма да има място за тротоар. Как биха минавали 2ма или повече хора един до друг, а за детски колички да не говорим?
- Самите тераси ще правят сянка на пешеходците ( това май не е лошо ) в останалите около 15см. тротоар просто защото те са почти на пътя.
- А за този светофар, който влиза в един от апартаментите на втория етаж? Или той ще е част от декорацията и дизайна на апартамента.
Та такива простички въпроси си задавам аз, в някой моменти на размисъл.
Нека вие медиите отразите този материал и ако някой има воля, от виновниците за тези абсурди, нека се изкаже по темата.
И не на последно място искам да задам въпроса: Има ли нормални хора които ще си купят апартамент чиято част от квадратурата попада върху толкова оживен булевард, или в случая изолацията ще е повече от перфектна и това няма да им влияе на качеството на живот?








Венци 65
на 29.04.2018 г.
Ма той сфетофара си е за направо движещите се и се вижда идеално!!
Svinsko
на 29.04.2018 г.
Ами проблем е явно! Сега не могат цялата кола да си паркират на тротоара!!!
Elestar
на 29.04.2018 г.
Не че подкрепям идеята за подобно строителство, но си мисля че това може да стане например място за склад или офис, където да се посрещат нови досадни клиенти , които като видят колко е шумно , едвам ли ще искат да преговарят и ще минат по-бързата процедура: сделка за няколо секунди , без да се осмислят последиците... Преди седмица минах от там да гоня Карловския рейс - ми за какво им е на хората да минават от там - не могат ли да си прескат и да минават по тротоара на Била по-широк е :D. Място е по-изгодно за офис или склад отколко за живеене,а и доколко знам повечето офисни сгради са на подобни места :)
Moby
на 29.04.2018 г.
Повярвайте, щом са го построили, значи всичко е наред :-) Имат си хора на правилното място. И те си имат къщи на правилното място тия въпросни хорица. С едни мънички очички са :-) Уникална клоака сме.
Аликс
на 29.04.2018 г.
Четвърто поколение Каршакалийка съм и съм супер възмутена от визията която получава квартала след малоумното строителство в него. Отдавна имам снимки на въпросния обект и бях решила да ги пусна в Нова ТВ. ,но честно казано ,мисълта ,че нищо няма да се случи ме демотивира. Скоро на пешеходците ще се наложи да летят, щото и тротоари няма да останат.
Старо куче
на 28.04.2018 г.
"По принцип" трябва да има табела с името на инвеститора, срока за строеж, и т.н. Тази табела трябва да е с определени размери, а не лист А4 поставен в джоб, която изчезва след 3 дена. "По принцип" трябва да има и паркоместа, но е интересно, КЪДЕ и КАК ще паркират бъдещите собственици на апартаменти. Може би пак ще станат от ателиета в апартаменти. Така се плащат по-малко данъци, но борбата за паркоместа става ОЖЕСТОЧЕНА. "По принцип" живеем в "демократична" територия, но статията от "парцала" "Глас" е изтрита. Може би по нареждане на Д.П., Б.Б., Цв.Цв. защото "човека е наш човек". Също така съседната сграда на "Дунав"№ 74 още няма разрешително за ползване, но всички апартаменти си имат патртиди за ток и вода. Данъци "По принцип" не се плащат, защото не е пусната в експлоатация сградата, но това не пречи да се прави допълнителен мансарден етаж, който "По принцип" не е включен в проекта. Познайте как ще получи тази сграда разрешение за влизане в експлоатация? И ако още се чудете откъде в града мирише на фекалии, не се чудете, мирише от архитектите, от кметове и т.н. Парите не миришат, а светят когато кмета пречи на строежа.
a_stoilov
на 28.04.2018 г.
Незнам поляна ли е било, река ли, гробище ли. ДОКОГА, ЩЕ ГИ ТРАЕМ ДА СИ ПРАВЯТ КАКВОТО ПОИСКАТ?
Nako_1912
на 28.04.2018 г.
Мафията си има държавни/общински послушковци. Вие пък - какво е това учудване? Сякаш е първия такъв случай?
Linchpin
на 28.04.2018 г.
След вигвама, който сътвори бившият гл.архитект на Пловдив върху спирката между двете колела на Панаира, вече нищо не може да ме учуди! Срещу пари можеш законно да построиш каквато си поискаш идиотщина, където си поискаш!
Батэ Бойко
на 28.04.2018 г.
Щом нещо пречи да махнат светофара. Я-я ама той май не пречи,сега като се загледах на малката снимка ми се струва,че хоризонталният портал е използван от строителите за да държи скелето! Вгледайте се внимателно.
Spasov Velin
на 28.04.2018 г.
Ай, стига драми. Когато имаше баня там, тротоара пак си беше толкова широк. Щом си от 35г. във Пловдив трябва да помниш.
мария сидерова 1
на 28.04.2018 г.
Не е само светофара а стълба след него.
DailyDose
на 28.04.2018 г.
Много е малка сградата, след 4 месеца някой забеляза, че са взели метър и нещо от тротоара. В близост има друга такава, на пешеходния светофар между 2те колела на панаира. Преди около 5 години бутнаха спирката да строят. От 3-4 години отново си има спирка, с плитък профил, започваща от сградата и стигаща до бордюра. Може би след още 5 години и тя ще бъде снимана от някой току що събуден. За какво са ни тротоари, като има асфалт и сгради.
Георги К Бояджиев I
на 28.04.2018 г.
...Как биха минавали 2ма или повече хора един до друг, а за детски колички да не говорим? Самите тераси ще правят сянка на пешеходците (това май не е лошо) в останалите около 15 см. тротоар просто защото те са почти на пътя. А за този светофар, който влиза в един от апартаментите на втория етаж? Или той ще е част от декорацията и дизайна на апартамента. Та такива простички въпроси си задавам аз в някои моменти на размисъл...MY COMMENT:- В моменти на размисъл търсете отговор на въпросите: 1) кой е сега кмет на Пловдив; и 2) как уважаемият има диплома за инженер, след като с голям зор приключил с тройка по милост някогашното ПТУ по автотранспорт. От отговорите на тези два въпроса, особено на втория въпрос, ще си изясните кое точно е онова, дето ви безпокои.
pepistiq
на 28.04.2018 г.
Прав си за всичко но мисля че зградата няма да се събори?
Чичо Ичо
на 28.04.2018 г.
Който си купи апартамент там после няма право да мрънка -много ми е шумно и общината да ми направи паркомясто защото си плащам данъците . Иначе ако питате отговорните институции има дежурни отговори 1. Парцела е частен и не може нищо да направим 2. Всичко е съгласувано с предишният мандат управляващи и не можем да направим нищо. 3. Всичко е точно-документите са изрядни.
няматакавадържава
на 28.04.2018 г.
Така се строи в България . Виж как направиха булевард във Варна , който минава през трибуните на стадион . Няма да се учудя ако за въпросната кооперация се стесни пътното платно , за да се направи място за тротоар :) Иначе новият собственик на апартамента от вторият етаж ще си има частен светофар бонус :)
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!