За инцидент с шофьор на автобус номер 27 пише читателка на Plovdiv24.bg. Ето и историята й без редакторска намеса, с цялата болка и унижение в нея:
"На 19.10.2015г. в автобус номер 27 ми се случи нещо, което никога не съм вярвала, че може да се случи на мен или на който и да е друг пътник. Току що бях излязла от болница "Еврохоспитал" с "голямата" новина, че ми предстои операция в близките няколко дни.
Бях много притеснена и още с излизането от болницата набрах по телефона майка ми, за да я помоля да отиде до личния ми лекар, за да подготвят документите за постъпването ми в болница.
Автобусът дойде 10-15 секунди, след като бях набрала майка ми по телефона. Качих се в автобус номер 27, с регистрационен номер: РВ 4260 РХ и все още говорих по телефона.
Държа изрично да подчертая, че не знаех, че разговорите по телефон са забранени. Надписи, които да могат да се прочетат с невъоръжено око от 3-та седалка, нямаше! (всъщност отпред на сенника на черен фон с доста дребен шрифт с червени букви шофьорът каза, че там пишело, че е забранено - но въпреки, че бях седнала едва на 3-та седалка, този надпис не се четеше!)
С качването ми в автобуса продължавах да обяснявам на майка ми какво точно да поиска от личния лекар. Не желаех другите хора в автобуса да разбират моето здравословно състояние, затова говорех съвсем тихо и си бях сложила ръката пред устата.
След около максимум половин минута, след като шофьорът тръгна, той наду музиката, която и без друго беше достатъчно силна, за да дразни всички ни, но я наду до максимум.
Беше силна, като в дискотека. Вече нищо не чувах и казах на майка ми, че ще й звънна, като сляза. В същата секунда, в която затворих телефона, шофьорът намали рязко музиката и започна да ми крещи... буквално изпадна в истерия.
От всички крясъци и обиди успях да разбера, че е забранено говоренето по телефон. Извиних се поне няколко пъти и му казах, че сме хора и че може по-човешки да ми каже, че говоренето по телефона е забранено. И че е нямало нужда да увеличава музиката, а е трябвало само да ми каже, че му преча и че съм възпитан човек и дори и да не е забранено, ако знам, че съм попречила на някого, винаги бих се извинила и бих престанала да говоря.
Но това още повече го вбеси, дори не мога да го определя като крещене, това беше по-скоро истерия.
Никога не съм виждала подобно нещо. Ужасно се притесних и станах от мястото си, приближих се до него и съвсем човешки се опитах да му обясня, че съм говорела по телефона, защото е важно, защото ми предстои операция, показах му папката с ядрено-магнитния резонанс, която държах в ръката си и още веднъж се извиних и казах, че разговорът е с майка ми и е за подготвяне на документи за влизане в болница. Обаче той не искаше и да чуе и слабо го интересуваше, че съвсем човешки се опитвах да му обясня и да се извиня.
Никога в живота ми не съм преживявала подобно нещо, никой никога не ми е крещял така!!! И за да може унижението и обидата ми да е пълна, с цяло гърло към неговата тирада от крясъци и обиди се включи жената, която продаваше билетчетата.
В крайна сметка аз се разплаках и се върнах на мястото си, а останалите пътници започнаха да ме защитават. Една от жените, която стоеше на съседна седалка и която дори не беше чула или разбрала, че съм говорила по телефона, беше много възмутена също и дори се съгласи да ми стане свидетел.
Госпожата дойде с мен до централата на "Хебрус бус", която се намира в автогара "Родопи", ет. 2 и двете бяхме изслушани от служителката Валентина Горанова.
Аз съм на 38 години, с висше образование и смятам себе си за добре образован и възпитан човек. Дори и да съм извършила някакво нарушение, като съм говорела по телефона, не смятам, че съм извършила нещо чак толкова крайно и непростимо, че да заслужа подобни обиди, крясъци и унижение!
В целия ми живот не ми се е случвало подобно нещо. Изключително обидена съм от случилото се. В живота ми съм имала шанса да живея чужбина - Англия и Америка, но дори там, като чужденка, съм получавала прекрасно отношение от хората, с което ми се е налагало да общувам.
И най-интересното е, че когато се качих в автобуса, вътре беше като кошер - повечето хора явно се познаваха и всеки говореше. Няколко седалки зад мен една жена говореше по телефона през цялото време, докато сляза - и хората от автобуса казаха това на шофьора, но той не реагира!
Представителката на "Хеброс бус" г-жа Валентина Горанова обясни на мен и жената, която се съгласи да ми стане свидетел, че причината да е забранено говоренето по GSM e, че GSM-те по някакъв начин могат да повлияят на електрониката на автобуса?!
Отново подчертавам, че ние пътувахме с автобус от градски автобус, а не с космически кораб.
При въпроса ни към нея как си подбират кадрите същата ни обясни, че то и без друго нямало много желаещи да започнат работа като шофьори на градски транспорт и едва ли не, който пожелае да работи, го взимат.
Това ще го оставя без коментар! Аз много настоявах да се срещнем с управителя на "Хеброс бус", но тя каза, цитирам: "Ако той трябва да се среща с хората, които искат да се оплачат от нещо, то по цял ден трябва само това да прави". И това ще го оставя без коментар!
За мен също е важен фактът дали има български закон, който наистина да забранява говоренето по телефон в автобус? Защото в чужбина не съм се сблъсквала с подобен казус, а там автобусите са доста модерни и нови.
И дори и да има нарушение, ако човек говори по телефона, то не би ли следвало да има процедура за това - примерно да се направи забележки с нормален тон или да се наложи глоба? Това ми се вижда по-правилно. В крайна сметка ние сме хора, а не някакви варвари, за да решаваме спорните ситуации с крясъци, обиди и агресия.
Предварително Ви благодаря и за отделеното време".








lion king
на 23.10.2015 г.
Забрана за говоренето по мобилен телефон в градския транспорт не съществува. Може на някои хора да им харесва, на други не, но такава забрана няма. Нито е приета, нито е в сила.
тити13
на 23.10.2015 г.
След всичките 111 коментара по адрес на шофьора и кондукторката по линия 27 с кола №4260 НА ФИРМА"Хеброс Бус" така и не прочетох един положителен коментар за екипа на автобуса.Аз пък бях приятно изненадана тази вечер от шофьора на същата кола:аз и още две по-възрастни жени на около 75 години тичахме с/у автобуса на около 25 метра от него,шофьора много търпеливо ни изчака за повече от минута и успяхме да се качим.Не мога да повярвам,че инцидента с госпожата е бил от същия шофьор,защото няколко пъти се е случвало да пътувам с този номер автобус с водач г-н Ангел Мутафчиев и кондуктор г-жа Светлана Дракова.Винаги са били коректни и вежливи и не допускам,че точно те са обвинени за инцидента.Много пъти съм била неволен свидетел на разговори по джиесем в автобусите и то на висок тон и съм си позволявала да правя забележки,защото съгласете се неприятно е в рамките на 20-30минути да слушаш неволите и проблемите на другите,а какво остава шофьора и кондуктора да слушат по цял ден.Нека не подценяваме отговорността на шофьорите.Подкрепям забраната да се говори по мобилните в автобусите.Със сигурност спорни ситуации ще има,но нека ги решаваме цивилизовано,а не с обиди и грубо отношение.
LPlovdiv
на 22.10.2015 г.
А защо не извикаш някои приятели и да му натрошат главата? Ако това се бе случило на мен със сигурност това лайно щеше да съжалява. То още не е късно, явно това е начина в България...
Олга Николова 1
на 22.10.2015 г.
Същото се случи и с мен,но тук шофьора спря колата и искаше да ме свали от колата като ме обиждаше с всякакви епитети.Един от пътниците от мъжки род ме защити и си даде телефона при нужда. Окуражих се и подадох жалба до г-н кмета с цел когато подписват договори да имат в предвид отношенията на фирмата към гражданите.Жалбата беше препратена към фирмата и тази същата служителка ми отговори ,че аз съм била виновна.Само поисках името на шофьора за да заведа дело за уронване престижа ми пред граждани.И така бях безсилна да си потърся правата.Тази фирма е завладяла целия град с транспорт и си прави какво си иска- карти за бебета,увеличаване картите за пенсионери и учащи.Може да поиска като се качваме да си събуваме обувките за да не изцапаме 20год. им автобуси.Така ще е докато ги търпим.
Nina Georgieva 6
на 22.10.2015 г.
При положение че шофьора пуши в автобуса,май не е нарушение за Хеброс бус.Наглоста им е безгранична с чалга до дупка и разговори по телефона,а това че карат като каруцари си е едно на ръка!
Васка Караянева 1
на 22.10.2015 г.
Това е редовно явление- говоренето на шофьора по телефона , с едната ръка управлява , с другата телефона.. и така, отделно тъпите им разговори-шофьор-контрольор и чалгиите ,които слушат и ние също щем не щем , няма да упоменавам автобусните линии не за друго , ами защото не мога да ги изброя всички и ще пропусна някои и ще се сърдят сигурно.....:)Положението е ...трагично дами и господа!
Reny Reny
на 22.10.2015 г.
Няма законово основание за ограничаване правата на пътниците. Всеки човек е свободен гражданин и има право на свободно предвижване до нарушаване на законоустановените норми. От автобусните компании нека се обосноват законово.
Mihail Kunchev 2
на 22.10.2015 г.
Майка ми пътува с този автобус всеки ден. Ако такова нещо й се случи, този човек ще може да ползва краката си за натискане на пе*алите след има-няма година...
Руфи
на 22.10.2015 г.
Обикновено ежедневие в автобусите на градски транспорт. Ние можем да ги търпим да говорят по телефона, да си пускат силно музика, да пушат, да псуват и какво ли не. /Казват това им било работното място./а те не могат да ни търпят. Поне да се бяха облекли по прилично. Наскоро имаше кондукторка да си разхожда в автобуса с домашните чехли. Мисля, че фирмите е редно да им осигуряват и работно облекло. Все пак представят града, нали сме столица на културата.
nevena_t
на 22.10.2015 г.
И на мен ми е много неприятно да слушам безкрайни чужди разговори по телефон на тема кой какво е направил в семейството или от познатите,един младеж направо ми говореше в ухото за сърдечните си неволи.Нека да оставим тези разговори за навън или в дома.А също така ме притесняват и продължителните разговори на шофьорите по телефоните им,докато държат кормилото с една ръка.
metatron
на 22.10.2015 г.
По дефиниция,кондуктор или шофьор в България е равнозначно на мазен,потен и брадясал тюфлек!Лишен от култура и грамотност...За останалата част от Европа,както и в съседна Турция,междувпрочем,определението не важи...
petiadjambazka
на 21.10.2015 г.
Леле, направо нямам думи! Повечето шофьори са свръх прости и от там идва и агресивността им! Лошото е, че няма наказани. Поразрових се в нета за тая фирма и има мноооого подобни случай и дори по-лоши от този, в които именно шофьори на Хебрус бус са били пътници и после шофьорите са се разминали само със, забележете ЗАБЕЛЕЖКА! Единия случай даже е за някакво 18-19 годишно момиче, което са го обиждали, бутали и накрая са го изхвърлили от автобуса (ето и линка, че тука май целия персонал на Хебросбус се е включил в защитата на "прекрасната" постъпка на шофьорчето им. [url]https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Grozni-sceni-v-avtobus-na-Hebros-bus-Mruhla-vushka-pikla-bokluk-410489[/url] Ами как аджеба тези хора да не се крещат и да не се бият с пътниците, като са безнаказани. Много ясно, че ще крещи, като откачен на беззащитната женичка, след като шефовете на фирмата 5 пари не дават тия к’ви ги вършат! Що не иде да се развика на някой здравеняк! Все на жени и възрастни хора викат тези простаци. А и к’во като е говорила, тия к’ви са, че да забраняват говоренето и аз ходя в чужбина и няма такива забрани в автобусите всеки си говори вътре, даже на 100 езика говорят вътре. Айде, ако не им правят забележки то поне да ги изолират от останалите пътници с малки кабинки, та дано така да се кротнат -и да им се дава сутин валериан, лексотан или нещо друго за нервите, щом толкова не могат да се владеят. Представям си, ако жената не беше говорила по телефона, ами беше нарушила някое друго тъпо правило, к’во щяха да я набият ли? Егати и фирмата. Ако са свясна фирма трябваше да се извинят на жената и да санкционират шофьора, ама съм сигурна, че няма такава възможност. И к’во се оплакват от "отвратителните" пътници, нали от нас им идват заплатите. И аз работя с хора по цял ден и има всякакви хора, ама колкото и някой да ме дразни си върша работата, защото за това са ме наели и ми плащат. Като искат пълна тишина да започнат работа в библиотека.
Георги Христев 3
на 21.10.2015 г.
Утре ще говоря по телефона и кво ?
Kostadinka Slavova
на 21.10.2015 г.
Мога да кажа ,че има отвратителни пътници ,и не сме длъжни да им слушаме житейските неволи,всеки си има проблеми.Шофьора не е длъжен да слуша по цял на ден на кой какви са му неволите
Герито Иванова 1
на 21.10.2015 г.
чисто луд ...да не шофира та да и е забранено да говори по телефона???
Радост Георгиева-Михайлова 1
на 21.10.2015 г.
Тоя е бил някъв откачен шофьор.аз на линия 15 говоря и сутрин и следобед.такава простотия не съм чула до сега.
Milena Dimitrova 10
на 21.10.2015 г.
Аз пък не разбирам какво значи ''говори по телефона''. Ами ако се возя с мой приятел, трябва да си мълчим ли..? Ако да, просто да сме наясно....защото за мен няма разлика между двата вида говорене. Въпросът е да е тихо и възпитано.
Стоян Узунов
на 21.10.2015 г.
ТАКИВА НЕСЪОБРАЗИТЕЛНИ ЖЕНИ КАТО ТЕБ СА ЗА ИЗХВЪРЛЯНЕ ОТ АВТОБУСА АКО БЯХ ТАМ ЩТЯХ ДА ТЕ СВАЛЯ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО
Д Павлов
на 21.10.2015 г.
Ето защо предпочитам да си карам 20 годишната раздрънкана корса, отколкото да се возя в градския транспорт....
Katya Marcheselli
на 21.10.2015 г.
Много често липсва елементарно хуманно отношение,музиката в автобусите да се забрани!
Galq Todorova 2
на 21.10.2015 г.
ТОЦХНО ТАКА Г-Н МАТЕЕВ.САМО ЕДИН ОТ ТЕЗИ КОИТО ПЛУЯТ РАБОТИ ЕДНА СЕДМИЦА КАТО КОНДУКТОР ИЛИ СХОФИОР СТЕ ПИСХАТ ДРУГИ НЕСХТА,ЗАСХТОТО АЗ ПРЕДИ ГОДИНИ БЯХ КОНДУКТОР А И ДЕТЕТО МИ ТОВА ЛЯТО РАБОТИ ВАКАНЦИЯТА КОНДУКТОР В ТАЗИ ФИРМА И МНОГО ПАТИ СПОДЕЛЯСХЕ ПО НЕТА С МЕН КАКВИ ПРОСТАЦИ И ДРАЗНЕСХТИ ПАТНИЦИ ИМА.
hoferka
на 21.10.2015 г.
Яз съм била свидетел на такива случки..а да кажа за 15 всеки ден патувам с тоя реис и такова нещо никаде няма!!един супер одвратителен софиор постояно говори по телефона за и то за мацки за кви ли не простотии и кара супер бавно и когато му направат забелейка патниците да кара побарзо,че закасняват на работа тои нарочно започва да кара побавно и казва че говори по телефона да не му пречиме..чесно когато вида че идва тоя сиофор просто исчаквам друг реис шото иначе се изнервам максимално..и когато кайес на кондукротката че кара бавно тя започва да крещи и казва да си хвана тахи...ужас такова нещо няма никаде без елементарна култура и васпитание
Georgi Korkoliyski
на 21.10.2015 г.
абе това е раздрънкан реис а не самолет как един GSM ще повлияе на еликтроникакат можеби на навгационите му уреди или на радарите му :) как може такъв туп отговор да дадат
myzrael
на 21.10.2015 г.
Брех тия модерни автобуси бе-цял Боинг 777 имаме в градския транспорт. Какви електроники бе алоооо,то колите дето са 1000 пъти по-модерни от тия кошници си говориш по телефона и не ти пука,а тук в тези дараци смущаваме електрониките им..
Atanaska Rashkova 1
на 21.10.2015 г.
Винаги някой говори по телефона с повод и без повод в автобусите,но не сме говеда за да се държат така с тази жена и с много други !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Galq Todorova 2
на 21.10.2015 г.
ДЕТЕТО МИ Е СТУДЕНТКА И ЛЯТОТО РАБОТИ КАТО КОНДУКТОРКА В ТАЗИ ФИРМА.ДЕТЕТО МИ Е ДОБРЕ ВАЗПИТАНО И МНОГО САВЕСТНО. И Е ИМАЛО ДНИ КОГАТО САМ Я УСЕСХТАЛА .ЦХЕ Е НЕРВНА СЛЕД РАБОТА И ТЯ Е СПОДЕЛЯЛА ЦХЕ ПАТНИЦИТЕ САСХТО НЕ СА ВАЗПИТАНИ И ДРАЗНЕСТИ НО ДЕТЕТО ВИНАГИ СИ Е ПРЕМАЛЦХАВАЛО НО ВСИЦХКО СИ ТРУПА ВСЕБЕ СИ ЗАСХТОТО Е НА РАБОТНОТО СИ МЯСТО И НЕ БИВА ДА ОТГОВАРЯ НА ПРОСТАСХКОТО ДАРЙАНИЕ НА ПАТНИЦИТЕ.САПРУГА МИ ЛЕКА МУ ПРАСТ,БЕСХЕ МЕХАНИКНА ТРАНСПОРТНАФИРМА И АЗ РАБОТЕХ ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ КАТО КОНДУКТОР,БЯХ МНОГО ВЕЙЛИВА ИДОБРА,НО СХТЕ ВИ КАЙА,ЦХЕ ИМА МНОГО ПРОСТАЦИ И ДРАЗНЕСХТИ ПАТНИЦИ.И ЗАТОВА МОЛЯ В КОМЕНТАРИТЕ НЕ СЕ ИЗКАЗВАИТЕ ТАКА.ЗАСХТОТО САМО ЕДИН ДЕН РАБОТЕТЕ КАТО СХОФИОР И КОНДУКТОР В ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ СХТЕ ПИСХЕТЕ ДРУГИ КОМЕНТАРИ.
Елизабет Х
на 21.10.2015 г.
забранено да се говори по телефона а на последна спирка се насират да пушат цигари в автобуса и да се ражойдат ит целия автобус и то в присуствие на хора.. а когато се прускат от смях и викат сеедно са на 5та чашка ракия и псуват като хамали и кондуктора не си върши работата пропуска да таксува путниците и като мине проверка хората излизат виновни...а да не говорим че сутрин като се качиш мирише на и аз незнам синусите ми вече са отказали ...
Nikolina Bojanova 1
на 21.10.2015 г.
тъпанар който заслужава да си отиде на село и да си пасе овцете.
Мариана Томова
на 21.10.2015 г.
Глупости,аз съм разговаряла с шофьор на градски транспорт когато е работел и то по час по телефона и какво
Здравко Павлов
на 21.10.2015 г.
Аз ако бях такива майни щях да му тегля че бедна му фантазия! Видял жена и веднага взел да вика. Те май канят за интервюта хора от психодиспансера...
Valentina Jelqzkova
на 21.10.2015 г.
Ужас
marlboro76
на 21.10.2015 г.
БЯХ В АВТОБУСА ТОЗИ ДЕН. ВСИЧКИ СЛУШАХМЕ РАЗГОВОРА НА ТАЗИ ЖЕНА ,КОЛКО БИЛА ПРИТЕСНЕНА,КОЛКО БИЛА ЗЛЕ И КАК ПЛАЧЕШЕ НА МАЙКА СИ. МОЖЕШЕ ДА НИ ГО СПЕСТИ ВСИЧКО ТОВА НА НАС,ОСТАНАЛИТЕ ПЪТНИЦИ. КАКЪВТО ШОФЬОРА,ТАКАВА И ТЯ, ИНАЧЕ НЯМАШЕ ДА ИМА КОНФЛИКТ. ПОВЕДЕНИЕТО И СЪЩО БЕШЕ ОТВРАТ. В ЕВРОПА НЕ ЛЕПЯТ ЛЕПЕНКИ ПОНЕЖЕ СА ВЪЗПИТАНИ И НЕ ГОВОРЯТ В АВТОБУСИТЕ ПО ТЕЛЕФОНИТЕ ПО ЦЕЛИЯ СИ ПЪТ.
Владимирова
на 21.10.2015 г.
Уважаема, госпожо! Съветвам Ви да потърсите правата си в съда. Крайно време е някой от тия селяндури, вилнеещи като каруцари под названието "водачи на МПС" да си платят за обидата, унижението и гаврата на обществено място. Дано да си научат урока и да е пример за останалите тъпаци. Аз съм зад Вас. И в заключение: КАЖИ МУ ШОФЬОР И НЕ ГО ОБИЖДАЙ ПОВЕЧЕ!!!
Georgi Chelebiski
на 21.10.2015 г.
аз мога да те сварйа сас директора на фирмата казвасе веселин дохков
BuntaSever1912
на 21.10.2015 г.
АМИ УТРЕ СЕ КАЧВАМ ПО ВСИЧКИ 27-ЦИ, И ШЕ СИ ГОВОРЯ, И ТОЯ МУНЬО САМО ДА МИ КАЖЕ НЕЩО, ЩЕ ПОДКАРАМ АЗ РЕЙСА.. АМАН ОТ ОТВОРКОВЦИ, НА ЖЕНА И п***о СЕ ВИКА ЛЕСНО ;)
Sonja Nikolova 1
на 21.10.2015 г.
Моят коментар е: Шофьор на градски транспорт това е....ДИАГНОЗА
Vasko Art
на 21.10.2015 г.
Живея вече две години в Виена... Тук една фирма обслужва цялата транспортна градска мрежа (тролейй, автобуси, метро и влакове) Често патувам из града... Пътниците нямат достъп до шофьорите... И всеки когато си поиска говории по телефона... Не разбирам как е възможно да е забранено да говориш по телефона си! рџ?‰
Daniela Derderian-Stefopulos 1
на 21.10.2015 г.
И аз сам имала подобно прейивяване по линия 6,дайе реъса спря,а 6офъора и кондуктора казаха,4е няма да трагне реъса докато не затворя телефона,а аз практи4ески 6епнех и в пове4ето време слу6ах отсре6тната страна.Накрая след ината им и уйасното поведение затворих само по молба на патниците да не му обра6там внимание и да затворя,за да стоят и те да закаснеят.Няма такава простотия-пре4ела сам-с какво....аз по4ти през цялото време мал4ах.След броени дни вапростния кондуктор бе6е на смяна с 6офъор,коъто ме уби с надута 4алга в реъса.....
220022
на 21.10.2015 г.
Забранено е шофьорът да говори по телефона и да се говори с него. Аз съм инженер по електроника и смело мога да заявя, че честотата, на която работи GSM връзката няма как да смоти някаква електроника в автобуса освен да доведе в някой случай да смущение на радиото, а то не е важно за управлението доколкото знам.
Ivelina Bojinova 1
на 21.10.2015 г.
Кажете как не гасят двигателя на автобуса, при почивка ,как викат и пикаят на гумите на автубуса ,как пушат в автубуса....или и това не е вярно!? ВЪРШЕТЕ СИ РАБОТАТА, а не само да топлите столовете на кабинетите си: (
Ivelina Bojinova 1
на 21.10.2015 г.
Кое е абсурд г-н Дишлянов ? След хилядния път когато ви подавахме сигнал и лично мъжът ми имаше среща с вас, вие не му отговорихте така? Къде живея няма значение, но има правила които вашите служители не спазват, а това значи,че мениджъра не си е на мястото. Не се правете сега на много важен.
Veselin Kamenov 1
на 21.10.2015 г.
Където и да видя автобус от градския транспорт, винаги шофьора говори по телефона. Веднъж дори ме свали на 300 м след спирката, че се беше заприказвал и не видя, че съм натиснал бутона...
Мая Моллова 1
на 21.10.2015 г.
Не за първи път ставам свидетел как самите шофьори говорят по телефона!А по линия 24 младо момиче флиртува с шофьора, дори възрастен господин направи забележка на кондуктурката , а тя отговори ,че това не е нейна работа!
Runner
на 21.10.2015 г.
В тая държава няма нормални закони, а дори и смешните такива не ги спазва никой, а отгоре на това няма и кой да съблюдава дали се спазват! За това такива селяндури не можеш да ги оправиш, като се оплачеш на други подобни селяндури! Единствения вариант е да се обадиш на мъжа си или някой приятел и да го причакат, за да му намачкат кокалите. Това е в България - по-зле сме от Дивия запад! Боклуци, отрепки и паразити си развяват коня, както им дойде!
KillemAll
на 21.10.2015 г.
Най-якото е,че тия "властелини на пътя" се отварят само на жени,деца и възрастни хора...Автобусите с номер "27" не са "Стелт",че евентуалнооо да се повлияе извънземната технология...Явно,по-скоро вълните излъчвани от телефоните повлияват на "извънземния" персонал...
LA7
на 21.10.2015 г.
Здравейте.И на мен ми се е случвало да ми правят такава забележка в автобус 99...след като бях прав посредата на автобуса с билет но без място за сядане и водех важен разговор, бях грубо прекъснат от кондукторката и смъмрен. Затворих и на връщаня я попитах каде е прослувутата бележка или надпис гласящ тази забрана(като огледах внимателно целият автобус и такава нямаше никаде!!), женичката почна да ми се държи надменно и да ми се кара едва ли не, че това било закон и правилно и незнам какво още...но не извади късмет с мен защото и дигнах скандал заедно с един от пътниците, че не е права и се държи грубо и безобразно....при което и шофьора "узгрухтя" нещо което за щастие нечух и трябваше да слизам на спирката, защото предполагам какво би било, а това щеше да ме принуди да го сваля от автобуса и да повикам полиция за което щяха да страдат невинните пътници......В последните 4 години в който се налага да ползвам градски траспорт съм се убедил че там работят много долни,мръсни утайки без морал,съвест,отношение и каквотот и да било обществено нормално поведение....както са касзали по-надолу в коментарите "утайките са събрани там!!!!!" ...... Съжалявам Ви искрено госпожо, ако бях в автобуса с Вас със сугорност тея помияри щях да ги сложа на мястото им, дори и да се наложи да се разправям с тях по всякакъв начин!!!!...Предполагам как се чуствате - гадно от станалото, но недейте!!!! Незаслужавате това!Успех и не се притесняваите Вие сте права и ние Ви подкрепяме!
Eli Djonova 1
на 21.10.2015 г.
Осъди фирмата .
Павлина Дамянова Pavlina Damqn
на 21.10.2015 г.
Искам да споделя, че аз станах свидетел на ужасно отношение от страна на шофьор към пътничка в линия 26. Поради ремонт на улицата, пътя беше затворен и тя попита шофьора от къде ще мине, за да знае къде да слезе, при което той започна да крещи, дори посегна да удари, а жената можеше да му е майка, кондукторката се премести към задната част на автобуса без да се намеси, а обидите бяха потресаващи за видимо по-възрастна жена. От сорта на "я се погледни, никой не те е оправял от години....". Мисля че това е недопустимо в град, който претендира да е Европейска столица на културата. Да не говорим, че аз не съм от Пловдив и мислех също да попитам от къде ще мине сега автобуса, за да се ориентирам, тъй като не познавам добре града....добре че не попитах първа....
Nina Miteva 1
на 21.10.2015 г.
ами на човека му е скучно по цял ден на върти "геврека " и явно си е търсил някой на, когото да си изкара яда, явно в къщи не смее от жена си рџ?ѓрџ?ѓ, а тя и простотията ходи по хората. Но със сигурност културата на повечето шофьори и кондуктори е под всякаква критика. Картинка мила родна...
Metodi Dimitrov 2
на 21.10.2015 г.
е*ати и нещастниците са тези шофьори от гратският транспорт,на тях целият свят им е крив затова че за никъв х*й не стават и трябва да въртят геврека по цял ден(това се отнася и за повечето контрольори)работата ми е такава че обокалям из цяла европа ,такова нещо като забрана да говориш по тел в метрото или друг градски транспорт не съм виждал никъде,има го само при самолетите,освен ако рейсовете на вьпросната фирма не са някое поколение от бъдещето.та с две думи с извенение към няколкото съвестни и интелигентни шофьори на гр.трансп.(които може би ги има а може би не) за тях само бой е**не и сръбска музика трябва!боклуци!!!
Desislava Djadjeva
на 21.10.2015 г.
Това само в бг го има
Йорданка Върбанова
на 21.10.2015 г.
Да и на мен ми се е случвало шофьора да говори по телефона по време на управление на автобуса и то ммного пъти!
Svetlin Serbezov 1
на 21.10.2015 г.
Гсм някакси можели да повляят на електрониката на автобусите-тя савсем ни взеха за папагали...хахахха
Svetlin Serbezov 1
на 21.10.2015 г.
Това да не е библиотека,в градскя транспорт е позволено да се общува дали сас спатник или по телефон е без значение.Утре зорлем ще отида да се кача на този абтобус говореики по телефона и ще го изчакам да направи забележка,и направи ли ще баде бошуниран.....напални се с царвули и селяндури тоя град
Ivelina Bojinova 1
на 21.10.2015 г.
За жалост и останалите фирми не са по различни. Кондукторите на Автотранс Чолаков се черпят с алкохол поаред бял ден от супера под нас. Всеки ден им гледам свинщините, тъй като са последна спирка при нас. Добре,че от години не им ползвам услугите: ) !
Katerina Petrova
на 21.10.2015 г.
Най добре отделен що хора от пътниците и с карти за пътуване както в лондон
Димитър Василев 6
на 21.10.2015 г.
Като човек, работил в градския транспорт мога да кажа, че там са събрани най-некадърните и прости хора, които съществуват на тази земя. Като сметище за човешки отпадъци е.
Maria Laskova 1
на 21.10.2015 г.
Отношението на шофьори и кондуктори е безобразно,отвратена съм,но за съжаление ми се налага да ползвам градския транспорт!Значи те могат да говорят по телефона и ни сме длъжни да им търпим безобразните разговори,значи можем да им търпим смрадта,която се носи от тях,а трябва и да си платим,затова,че са ни возили в този лукс!УЖАС!
Elena Petkova 4
на 21.10.2015 г.
И шофьорите ,и кондукторите са много прости и дразнещи.
Валя Сарийчева
на 21.10.2015 г.
Да, забранено е говоренето по телефона в автобус, но само за шофьора тъй като управлява МПС
Ани Петкова 1
на 21.10.2015 г.
еи тап шофиор ела в лондон да видиш как се говори в градтския транспорт по телефона на 100 езика и на много високо като те дразни иди си на село там няма да имаш тези проблеми
Khiiral
на 21.10.2015 г.
На шофьора не му пречи това, че ти говориш по телефона, той просто иска да напсува някой/ да си изкара гнева па ако може да му олекне на мизерното животче . Един дебел лайнар перко и мене ме напсува без причина като бях сам в автобуса понеже не съм едър и изглеждам гд 10-11 клас, макар че сам малко по-голям. Реших да не го псувам, че като нищо, ще ми скочат и двамата на бой, макар че ако беше хилав като контрольора щях да ги пердаша и двамата. А по принцип съм много сдържан...
Без Усмивка
на 21.10.2015 г.
Общо взето в който и автобус да се качиш отношението винаги е едно и също. Колкото и да се оплакваме и да пишем къде ли не реакция от никъде няма. Прост пример от снощи около 19:30 часа в автобус 24 посока Прослав-Тракия. Кондукторката и шофьора не спряха да коментират катастрофата станала на бул. "Никола Вапцаров" как "тая кифла" минала на червено и еди какво си (просто не искам да изпиша епитетите, с които се описа катастрофата), а в същото време въпросния шофьор мина на 4 поредни светофара на червено и то с пълен автобус хора. Да не говорим за превишената скорост по всяка една права отсечка и рязкото набиване на спирачки. Не ми се иска да продължавам. Всички са за дисциплинарно уволнение и с препоръки повече никога да не работят около хора.
Mariika Zehtinska
на 21.10.2015 г.
Това наистина мойе да се случи само в Балгаря.
nerony
на 21.10.2015 г.
Аз пътувам всеки ден с автобус № 6 , в него освен ,че не може да се говори по телефона изобщо не е позволено да се говори. Ако някой си позволи това, настава голяма караница със заплахи , че ще бъде свален от автобуса. Просто шофьорите и кондукторите са уникални екземпляри!!!
Gergana Yankovska 1
на 21.10.2015 г.
Хората тотално са се озлобили и побъркали :( Какво е това желание да си изливат нервете на всеки?
Ivelina Bojinova 1
на 21.10.2015 г.
Тези от Хебрус бус ги избират по конкурс за простотия. Многократно сме подавали сигнали срещу тях, а шефът им г-н Дишлянов каза,че му писнало всеки ден да го викат в районите за побой над шофьорите,които иначе си заслужавали боя. Пълен абсурд, посъветва и мъжът ми да ги бие наред без да се кара: )
Mina Slavenska Stankoff
на 21.10.2015 г.
Много жалко ужасно
Vili Bog 1
на 21.10.2015 г.
ИЗВИНЕТЕ ЗА ОБЪРНИЯ ПОРЯДЪК НА ИЗРЕЧЕНИЯТА МИ НО НЕ СЕ СТЪРПЯХ...
Sk1ppeR
на 21.10.2015 г.
Няма какво да им се извинявате. Те са животни. Живея на последна спирка на няколко автобуса, наскоро си направих гараж за 4 коли, хем да освободим малко улицата от нашите автомобили. Ама те по навик пак си спират пред гаража. Та на няколко пъти съм се сдърпвал. Да, има разбрани хора, но са малцинство. Сега след един месец всеки божи ден каране като с животни, вече свикнаха. Просто трябва да сте по-настоятелни от тях. Това е. Тия хора не разбират какво е цивилизованост.
Vili Bog 1
на 21.10.2015 г.
А ТОВА ЗА ПУСКАНЕТО НА МУЗИКА НЕ КОМЕНТИРАМ. В ПОСЛЕДНО ВРЕМЕ КАТО ЧЕ ЛИ НАМАЛЯ ТАЗИ ТЕНДЕНЦИЯ. ПРЕДИ ВРЕМЕ И ТЯ ЕДВАМ СЕ ИЗДЪРЖАШЕ !!!
Vili Bog 1
на 21.10.2015 г.
СЪС СИГУРНОСТ ТЕЗИ ОТ ПЪТНИЦИТЕ КОИТО РАЗГОВАРЯТ ПО ТЕЛЕФОНИТЕ СИ СА РЯДКОСТ А ТЕЗИ КОИТО ВОДЯТ ПРОДЪЛЖИТЕЛНИ РАЗГОВОРИ СА ИЗКЛЮЧЕНИЕ ! НО АКО ИМА НЯКОЙ КОЙТО ДРАЗНИ С РАЗГОВОРА СИ ПО ТЕЛЕФОНА - ТОВА Е Ш О Ф Ь О Р Ъ Т !!! КАЗВАМ ГО НАЙ-ОТГОВОРНО !!! ОМРЪЗНАЛО МИ Е ДА ГЛЕДАМ КАК СЕ УПРАВЛЯВА ВОЛАН НА ОБЩЕСТВЕНО ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО С ЕДНАТА РЪКА А С ДРУГАТА СЕ ПРИДЪРЖА ТЕЛЕФОНА !!!
Vili Bog 1
на 21.10.2015 г.
ВСЕКИДНЕВНО ПЪТУВАМ С ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ И МОГА ДА СПОДЕЛЯ СЛЕДНОТО :
пенчо велев 1
на 21.10.2015 г.
Явно са много оплакванията,щом трябвало управителя,,цял ден да слушал това"?Лелеееее,що за държава сме.
Тони 3
на 21.10.2015 г.
А аз да попитам кога най-сетне ще бъде отнет лиценза на Меритранс скапани раздрънкани автобуси, вонят на нафта и какво ли не , шофьори и кондуктори без елементарна хигиена , предпочитам пеша пред тях.
Lachezar Alexiev
на 21.10.2015 г.
Доброто възпитание изисква разговора да бъде прекратен...
евгения ацалова 2
на 21.10.2015 г.
а пътниците длъжни ли са да слушат висока музика и разговорите на контролюр- шофьор по какви ли не теми
Деян Маринов
на 21.10.2015 г.
Кондукторите или шофиьорите ще ядът бой рџ?ѓ
Анонимен
на 21.10.2015 г.
Г-жа, сега по-рано свечерява и няма какво да пускаш жалби и т.н.Никой няма да ти обърне внимание.Не може да нямаш някои по-здрави приятели, па идете на последна спирка по тъмничкото сутрин или вечер, па му хвърлете един хубав кютек, че да му държи влага чак до пенсия, защото едва ли би се държал така, ако беше някой здравеняк на твое място.Шофьор така се оправя, може да е временно, но това е начина.Със здраве.
benim
на 21.10.2015 г.
нищо ново под крушата.... колко още трябва да ги търпим тези шофьори наглеци ... та те самите говорят по телефона по време на работа без да се съобразяват с нищо и никого явно тази забрана не важи за тах ... колко пъти съм ставала свидетел как се карат с хората в автобуса и дори когато се опиташ да защитиш някого става още по - зле ... нямам думи ....
CAB
на 21.10.2015 г.
Каквото и да е станало има начини за наказание на нарушителите или в най-добрия случай да се обясни спокойно и да не се стига до санкция. Тоя изрод няма никакво право да прави това, което е направил. Ако беше мъж дали щеше да му крещи така ? Нещастник
Love Hate
на 21.10.2015 г.
Благодарен съм, че не съм станал свидетел на ситуацията, защото, вярвайте ми, шофьорът щеше да бъде хоспитализиран много по-бързо от потърпевшата госпожа, на която искрено съчувствам. Някои хора, ей така, направо си го просят и рано или късно ще го получат. Особено като им знам нивото на "шоферите" в градския транспорт. То и пушенето е забранено, и чалгата в автобусите, надуването на музика, карането пил също (но го правят тия градски селяндури)... да не вземем да решим много проблеми само с един удар... На жената искам да кажа - не се задоволявайте да се оплачете само устно на служител от фирмата. Пуснете си писмена жалба, с копие до общината. Ако сте била обиждана - пуснете жалба в полицията. От описаното ми се струва, че е налице чиста форма на хулиганство от страна на шофьора. Това е, което трябва да се направи. Иначе оплакването Ви ще бъде забравено веднага и няма да има никакви последствия. Успех!
00001
на 21.10.2015 г.
Оплачи се в общината да санкционират фирмата, телефон не може да повлияе на автобус :Д
bigi
на 21.10.2015 г.
Сложете му истинската снимка на този темерут- шофьора.
Anchutka Ton
на 21.10.2015 г.
Подкрепям жената във всякаква й дума!
milkoviv
на 21.10.2015 г.
Съчувствам на жената, станала жертва на простака шофьор, коментарът е излишен. Не можах обаче да не се разсмея на думите на служителката, че телефона щял да повлияе по някакъв начин на електрониката на автобуса. Това да не е самолет. Не знам дори дали е имало електроника, когато са произведени тези автобуси.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!