Футболът в България умира. Умира бавно, умира безславно.
В събота едно от малкото дербита в България, това на Левски и ЦСКА бе почти погребано от органите на реда и то по най-долен и грозен начин. Коментарите са просто излишни, но са толкова нужни и е пагубно ако ги подминем отново. Ние, феновете на най-стария отбор в България се обръщаме към всички, които знаят какво е да подкрепяш истински и да имаш любим отбор в тази страна.
Чуйте, за последните 15 години ние преживяхме толкова много гадости с некадърни президенти и управници в Пловдив и вече малко неща могат да ни учудят. Писна ни! Преживяхме и изстрадахме за любимия си Ботев всичко, за да го има, за да има футбол. Преди 2 години не влязохме на мача с Локомотив, за да покажем отношение срещу управлението на отбора ни. Оставихме стадиона празен за един призив - да бъдем чути. Стига с тези подигравки!
Публиките ни не са идеални. Между нас има какво да се изкорени и върху какво да се работи. А вие знаете какви са тези предложения най-добре, но не искате да ги приемете. Защо?
Днес искаме да се чуе думата на феновете в цяла България. Погнусени сме от това, което се случи на червените фенове в събота вечер. Този ефект, който искахте да постигнете господа управляващи ще се получи, но с какъв край ще е той не се знае? Чудите се защо няма посещение на футболните мачове ли? Кому беше нужно да се изгонят всички фенове от клетката на ЦСКА? Това не е борба с феновете господа полицаи, а безсилие да се справиш с проблема! Това е изродия. Вие убивате и последния футболен празник. Това неимоверно ще рефлектира върху цяла България.
Вие не работите за футбола, а срещу него. Утре, ако това се случи и в Пловдив може да има пагубни последствия и тогава кой ще поеме отговорността. Полицията? Дълбоко се съмняваме.
Нашите стадиони са в доста по-окаяно положение от тези в София и при един подобен инцидент краят може да е фатален. Тогава вече ще е късно за вас! Ще е късно да си измиете ръцете с феновете и да ги пращате на съд произволно. Е, решихте си кардинално проблема като изтикате една част от стадиона, далеч от камерите. Утре обаче ще трябва да изтикате целия стадион, защото той ще се обърне срещу вас.
Източник: bultras.com












lplovdiv1926
на 03.03.2011 г.
Така е , мили съграждани . Докато буфери и канари се плюят по темите БФС ще продължава да си играе с пловдивските грандове . ЦСКА отдавна трябваше да бъде изпратен във В група , а не е ... Локо били цигани , Ботев били селяни , а всъщност всичките сте слепи щом не виждате кой е истинския враг ..!
Morini 86ta min
на 01.03.2011 г.
Не мога да разбера щто се излагат от БФС-то с тия наказания,ами то по добре с нищо да ни ги бяха наказвали.То бива бива ама тва шопската простотия и наглост край нямат.
LAUTA WARRIOR
на 01.03.2011 г.
Да си е*ат маиката тьпите шопи аз сьм фен на Локо Пловдив тука има и на Ботев ние да си гледаме нас да се утрепват и избиват ние за 2 3 шута и знамена запалени и ядохме 4 5 мача глоба и не видяхме в Пловдив мач нито ние нито Ботев Хич да не ви интересува за тези помяри това е нормално да се случи при тях при тези прасета 98 процента феновете са от селата и сега ако не се прояват няма кога ! До като при Локомотив и Ботев нещата са други ние играем за града си феновете се радват на месна почва и сьвсем друго ! к*р ЗА ШОПИТЕ ! ДА ЖИВЕЕ Пловдив смьрт за академици монтани и тем подобни вьшки вьн от елита ! Пловдив Е НАИ ФУТБОЛНИЯ ГРАД ЗАСЛУЖАВА 4РИ ОТБОРА ! САМО ЛОКО Пловдив
kanarche
на 01.03.2011 г.
Какво ви казах преди денонощие- пълен смях - Левски наказани с глоба- а ЦСКА лишени от едно домакинство!!!!!! Ето там в БФС трябва да влезе полиция- ако има такава и да ги изтласка директно от етажите долу на тротуара и там да ги подхванат феновете! На синьо-червените олигофрени всичко е позволено!!!
eltoro
на 01.03.2011 г.
Съгласен съм, че полицията не е е ефективна, но това е, защото правата и са ограничени. Не може някакви вандали да чупят, а полицаите да ги гледат и да не могат да ги спрат на момента. После естествено страда цялата агитка. Достатъчно си изпатихме предишния шампионат и ние, и феновете на ботев. Интересно дали ще има наказания за чорбата или ще се разминат с глоба.
kanarche
на 01.03.2011 г.
Всички по принцип всички са прави - не се посяга на полицай - обаче какво е ако пред тебе е милиционер? Единствената и най- нереформирана част от нашето общество остана милицията- умишлено!!!Милиционера едно са го учили в Симеоново и в пазарджишкото училище- бии с палката до припадък и това е!!Толкова неадекватни мерки - може ли когато вече всичко е спокойно да се нападат зрителите? Колкохора имаше пострадали преди милиционерската простотия и след това- всички пострадали са след това- факти , които трябва да донесат милиционерски оставки- ама в Симеоново това не се учи!! От друга страна от години се толерират по всякакъв начин отборите на говеда и свине и техните фенове и това води до тази наглост и безнаказаност на феновете им- представяте ли си ако това се бе случило на пловдивски отбор- наказания до безкрай и мачове без публика- сега ще видите леко мъмрене !Изродска работа- трябва да играе голямата метла в БФС!!!!
bobtail
на 28.02.2011 г.
Нека всички малки пе**лчета тук си отговорят на въпроса , ако 3000 прасета бяха нахлули на терена и след тях още 5000 говеда ги последват , какво щеше да стане ? После коЙ щяхте да плюете -полицията , че не е направила нищо ? Не може да ходиш на мач с мисълта да трошиш, да се биеш , да нахлуваш и други филми . След не много време никой няма да ходи по стадионите.
ПЕКСТ ПЕКСТ
на 28.02.2011 г.
Работата се омаза от всякъде, задавате ли си въпроса кой е издал лиценз на този стадион, та те са излъгали и в Европа. Преди три години, стадион "Хр.Ботев" неможеше да получи лиценз заради ето такъв сектор. Как "Герена " е получила? Ако няма условия за такава свинщина това нямаше да се случи. Всеки друг отбор щеше да хвърчи поне 3 мача без публика, сега да видим колко ще ги накажат. Неоправдавам нито полиция, нито лумпените които хвърляха камъни и павета! Най виновни са организаторите на мача! Какво значи първо да ги натъпчеш в един сектор, като наоколо стадиона е празен,това се нарича идиотщина! така е когато ръководителите на футбола са с болни мозъци и по големи извратени запалякнкоовци от най крайните болни мозъци в агитките. Този стадион трябва да се затвори веднага, да остане идин или два и мачовете там. Незнам кой трябва да каже на полеицията че пияните и дргираните нетрябва да са на стадиона, те сега се сещат да правят това което трябваше да направят онзи ден. Но все пак има проблясъци, това е третото или петото дерби в което се гледаше как се руши но този път стана и нещо друго изкараха ги преждевременно за да спрат баталиите. нека сега всичски изгонени да съдят Левски защото са си платили да гледат футболен мач като хората, а не да ги навират в разни тъпи кошари, докато не се намерят хора професионалисти които да организират срещите ще бъде така, пълна аматьорщина. Всички комисии които организират шампионата трябва да подадат оставка, ако Боби Михайлов има доблест трябва да хвърли кърпата!
veli200
на 28.02.2011 г.
НАПРАВЕТЕ ГРУПА В ПОДКРЕПА НА ДЕЙСТВИЯТА НА ПОЛИЦИЯТА ВКЛючВАМ СЕ ВЕДНАГА
veli200
на 28.02.2011 г.
едните отрепки подкрепят другите с декларация срам за Пловдив с такива фенове.БРАВО НА НОРМАЛНИТЕ ЖЪЛТУРИ чЕ СЕ ОБЕВЯВАТ ПРОТИВ ТАЗИ ДЕКЛАРАЦИЯ ПОДКРЕПЯщА ТЕЗИ ОТРЕПКИ ЗАщОТО АКО НЕСЕ БЕшЕ НАМЕСИЛА ПОЛИЦИЯТА КОЙ ЗНАЕ КАКВО щЕшЕ ДА СТАНЕ, САМО ЗАТВОР ЗА ТЕЯ ИЗВЕРГИ
Ботев-отборът на град Пловдив
на 28.02.2011 г.
Кой пъг ги е упълномощил да ми излизат с декларации? От 25 години не съм изпуснал мач на любимия си отбор, но твърдо съм против всякакви хулигански прояви! Така че не ми пускайте декларации ако обичате!
creed1912
на 28.02.2011 г.
БУФЕРИТЕ ОТ КИСТЕНДИЛ ДА НЕ СЕ ПРАВЯТ НА ДЕВИЦИ.МНОГО ДОБРЕ СИ СПОМНЯМЕ КАК ХВЪРЛЯХА КАМЪНИ ПО МАЙКИ С ДЕЦА В САНДАНСКИ!НАЙ-ОЛИГОФРЕНСКАТА ПУБЛИКА Е НА ЛАУТ ДЖАМИЯ!!!
Lauta 1926
на 28.02.2011 г.
Жълти утрепки винаги сте били подлоги на ЦСКА и сега с тия декларацийки продължавате да им лижете гъзовете.С такова безумно поведение изкарването от стадиона е най-малкото,което следваше да се направи с червените боклуци!Тея за какви се мислят за недостижими ли?
_LPFC_
на 28.02.2011 г.
Само сапата за тия бе ,те с добро не разбират. Добре че ги изхварлиха защото можеше да стане много по-лошо ако бяха останали.Пък и останалите 2 900 и Дучета Мучета къде спаха а не ги озаптиха?
l1p9f3c6
на 28.02.2011 г.
Всички казвате да бяха изкарали само тези 100-200 човека които са чупили .. Защо трябва да има дори 1 такъв .. Не било това начина , ами кое е начина .. предупредиха ги няколко пъти че ще бъдат изкарани , не спряха .. като няма мира , на ти секира е казал народа .. щом могат да чупят ще държат на бой и това е .. Как само цска и ботев не се спряха .. как всички други агитки вече си позволяват мачовете им да минавата почти без полиция ??
bultrasmentality
на 28.02.2011 г.
Всичките "фенчета",които 10те години на селския стояха вкъщи на топло,и отиват в неделя с пакетче семки,сандвичи и водичка да убият 2 часа и да си тръгнат,изобщо да не коментират.Декларацията е от всички бултрас фракции.Полицейският произвол и олигофрения не трябва да търпят толерантност.Оставка на лекенцето Антон Златанов,дано му приседне докато лъже най-нагло по телевизията.Защото утре това може да се случи и на нас,а може да има и фатален край за някого от нас,тогава ще стране страшно и няма да се толерират гнусни оправдания от рода на "действахме разумно и безопасно".
kakadu
на 28.02.2011 г.
Това не се случва за първи път. На стадион 9-ти септември, мисля че беше далечната 1981 година отидох с приятел от София да гледам финала за купата на Съветската армия. Финалът тогава беше между отборите на ЦСКА и Черноморец . Понеже приятелят ми беше фен на ЦСКА, бяхме седнали малко встрани от агитката, но в същият сектор на разширението. След първият гол последваха 2 бомбички на новият тартан на пистата на стадиона. След вторият бяха 4-5. След това последва : шутове от горните редове надолу и скъсани фанелки и яки на ризи от първите редове от органите на МВР, без оглед на каквото и да е. Просто секторът бе изнесен за броени минути.Мач на Локомотив на стадион Лаута ( преди 5-6 години ). Феновете надушиха някаква уговорка. Буквално бяха изтръгнати редове със седалки и хвърлени по полицаите : никаква реакция ???ПРОСТО НЕ ИСКАМ ПОВЕЧЕ ДА ОТИДА НА МАЧ. За тези години, в които работех в БНР, се нагледах на всичко. НЕ БЛАГОДАРЯ !!!
johny1912
на 28.02.2011 г.
Твърдо зад Декларацията! Неможе да натъпчеш 3500 човека в клетка за едва 2500! Тая работа нестава! Щом сте продали билети на хората и те са си ги платили ти си длъжен да им усигориш място на стадиона! Те се тъпчеха като стадо в кушара! Всичко това е сценарий на говедата! Знаят колко билета са продали,знаят колко места има на стадиона!
trai4opolkovnika
на 28.02.2011 г.
Тая декларация няма да я коментирам явно са я писали някви ............ САМО ТАКА БРАВО НА ПОЛИЦИЯТА ТАКА ТРЯБВА ДА СЕ ДЕЙСТВА С ВСЕКИ ЕДИН ТАКЪВ ЛУМПЕН ДОшЪЛ НЕ ДА ГЛЕДА МАч А ДА ПРАВИ МИЗЕРИИ щОТО Е КОМПЛЕКСИРАН И ИСКА ДА ГО ЗАБЕЛЕЖАТ ......... ТОВА СЕ ОТНАСЯ ЗА ВСИчКО НЕЗАВИСИМО ОТ КОЙ ОТБОР Е
роско
на 28.02.2011 г.
"Можеше ли да се стигне до трагедия, подобна на тази на "Хилсбъро" през 1989 година? Явно да, като се вземат предвид събитията, описвани от автора:Пред вратите излетя странна реплика от полицай, чута и от репортери наблизо: "Защо се бутате да влизате, като след малко ще излезете?" Полицай - Нострадамус? (...)Около 18:10 ч някой от охраната издаде заповед и стотината закъснели фенове бяха пуснати. Дотогава ги спираха на входа. Тяхното влизане в претъпкания сектор оказа натиск от задните редове и притисна тълпата още повече. Да ви напомня за "Хилсбъро"? (...)Полицията обаче не посегна да арестува агресорите, а върна лентата към вековете на "колективната отговорност". В Крумовите времена един открадва, а присъдата е да опожариш цялото му село... (...)Натиск от щитове отпред, решетки отстрани и полузатворен изход отзад. Капан за хора.Това бяха няколко кошмарни минути, в които всеки се страхуваше за живота си. Паднеш ли, няма ставане - ще те стъпчат. Чуваха се викове: "Дръжте се един друг", "Вдигайте падналите, без паника". Крясъци по полицаите да отворят страничните прегради към празния огромен сектор "Г"."
Kindzadza
на 28.02.2011 г.
Не подкрепям декларацията! Децата ми растат,мечтая си някой ден да ги заведа на мач на любимият ми отбор,само че едва ли това ще се случи скоро,именно заради подобни "фенчета".Това не е подкрепа на отбора,това е вандалщина.Напълно подкрепям действията на полицията,даже меко действаха.Докато не се започне с голямата сопа,нещата няма да се оправят!
Afanasii
на 28.02.2011 г.
Але олигофренията на някои фенове е пълна !!!!!!!!!!!!!!! Аз им викам, че в Европа няма полиция по стадионите и, че тези които правят такива простотии и пишат такива декларации са малоумници те ми разправят глупости за митинги и кво ли не?!?!?! Але много са зле!!!!!!!
dgidgo
на 28.02.2011 г.
не мога да разбера какви са тези глупости с клетките , едно време ходехме по 30 000 на мач и клетки не е имало , сега са по 3000 и клетки при празен стадион , и в англия е имало хулигани , но клетки не е имало и сега няма
Georgi Spasov 74
на 28.02.2011 г.
Евала....какво друго да се каже!!!!!!!!
ДжониАЗ
на 28.02.2011 г.
Аз също съм привърженик на Ботев.При това от 45 години.И НЕ подкрепям тази декларация.Мен лично,а и мой познати,точно такива псевдофенове,които ходят по стадионите само за да правят зулуми,ме прогониха от мачовете на любимият ми Ботев. Дори смятам,че полицията е твърде нежна към нарушителите на реда!Привържениците на ЦСКА (по-точно някои от тях) бяха отишли на Герена с ясната цел да трошат.Според мен такива трябва да се осъждат на ефективен затвор плюс солидна финансова глаба започваща от минимум 5000 лв.Само със сериозни и строги мерки може да се подобри атмосферата на стадионите и да се върнат и по-старите привърженици.Аман от престъпници!
KANAR1912
на 28.02.2011 г.
ДНЕС Е ФУТБОЛЕН МАч И СА ВИНОВНИ ХУЛИГАНИТЕ.НЕКА УТРЕ ДА ИМА НЯКАКЪВ ПО ГОЛЯМ МИТИНГ ИЛИ ПРОТЕСТ.ПОЛИЦИЯТА ДЕИСТВА ПО СЪщИЯ НАчИН.ТОГАВА КОИ Е ВИНОВЕН ?ПРОСТО ЖИВЕЕМ В ГАДНА ПОЛИЦЕИСКА КОМУНИСТИчЕСКА ДЪРЖАВА.
Майна 032
на 28.02.2011 г.
Който подкрепя дейстията на полицията е едно послушно агънце. Такива хорица като вас си заслужават да ги тъпчат всеки ден и от години да работят за трохи
nedko62
на 28.02.2011 г.
цЯЛА България видя какво става като се мине на вариянти на компромис,мисля че този отбор няма място в 'а 'група.това което се случи с ботев е малка част от тея задължения които имат чорбата.ако жълтите нещастници имаха мало повече акъл щяха сега да са там кадето им е местото,но те скочиха срещу бате митко.мисля че ако чорбата и набедения за отбор на народа си бе платила нямаше да има проблем да има дерби в 'а 'група и сега а не на ниво' в' група
Kiril Spasov
на 28.02.2011 г.
Ама такова густо ми стана като видях как ги вадят. Това са изроди. Ок, факт е, че не всички фенове са такива... само че някой по-долу бе написал - ами като сте повечето нормални - УСМИРЕТЕ ГИ ДЕ... Дучето вместо да му почервенява главата като говори - да вземе да въздейства на тези "20-30" човека (бройката той я каза сутринта по тв-то).... А отделно - тези 23 задържани - и да не ги осъдят за хулиганство - да им забранят да посещават мачове за 2 години... ще кажете: КАК???? Ами много просто - когато има мач на ЦСКА - в този ден и час, фена се разписва в някое РПУ на другия край на града през половин час (форма на пробация)...
Ювиги
на 28.02.2011 г.
Подкрепям действията на полицията.На стадиона се ходи да се гледа мач а не да се къртат седалки и да свърлят димки бомбички и какви ли не още предмети по игрището и по хората на реда.Който има комплекси и нямя задръжшки има други места за избиването им.Ултрасите на Ботев и ЦСКА са от един дол за дренки.Тях само ултрасите на локото ги оправят.
Oskar
на 28.02.2011 г.
Напълно подкрепям. Много точно казано, следващия път наистина целия стадион ще се обърне срещу тях и това няма да е в итерес на нито една от двете страни
Фелибелията
на 28.02.2011 г.
Наистина това беше изродия! Дали обаче умишлено полицията не е била провокирана? Знаем какви лекенца има сред феновете на всеки отбор. Но едни такива драстични мерки доведоха до още по-големи бъркотии извън стадиона - за това никой ли не помисли. И дали това не беше целта: да се отвлече вниманието от "странната игра" на сините и "странната победа" да червените? Иначе подкрепям декларацията - по принцип тя е уместна!
Ники 83
на 28.02.2011 г.
Подкрепям декларацията!И браво на Пловдив24, че дават гласност на мненията на обикновените хора, които ходят на мачове от любов към великата игра!
тато
на 28.02.2011 г.
аз също съм фен на БОТЕВ,но се разграничавам изцяло от писаното по-горе.Не може да се допуска такава вандалщина по стадионите и да се троши.Да сте видяли някъде в европа такова нещо,а дали полицията там щеше да седи и да им се радва-едва ли.Къде са били истинските фенове на ЦСКА и не са озаптили дрогираните им другари,ако го бяха направили полицията нямаше да се намеси.Къде бяха тези които са писали това обръщение на мача със Спартак,за да спрат три пияндета дето тръгнаха да бият вратаря им и после да се слагат всички фенове на БОТЕВ,че са дрогирани,пияници и побойници.Ако бяха си подкрепали отбора с песни и скандирания,без вандалщини никой нямаше да ги закача.В Англия за подобно нещо влизаш веднага в затвора и след това до живот нямаш право да влизаш в стадион.
teruns
на 28.02.2011 г.
Простотия и наглост от страна на органите на реда! Простотия и наглост от страна на организаторите на мача. Не може в клетка за 2000 човека да пуснеш 3000 и на всичкото отгоре да им взимаш по 15 лв! Най - примерния гражданин да си на тази държава, ще се превърнеш в хулиган, защото ще се бориш за глътка въздух. Не вярвам аз, че местата са били точно, ама в долните ъгли имало няколко празни места! Какво ще видиш от долния ъгъл? Жандармериятра ли? За мен всички са виновни - като се почне от организатор, полиция, фенове, БФС. Най - строги наказателни мерки трябва да се вземат. Лошото е, че никой не си взема поука. Вчера в Асеновград (въпреки, че бяха предупредени) имаше само една отворена врата, през която минаха над 2000 фена от Пловдив. Ами като нямаш условия пусни 500 билета и който влязъл, влязъл, който не да чете вестници. Но поне този, който е влязъл ще може да види нещо.
Ники 83
на 28.02.2011 г.
Работата на полицията е да арестува виновните, а не всички, които не им харесват!Не трябвало да се играе по тъмно, не трябвало да е на този стадион, това само в България го има!Ако питате тях трябва да се играе в 12 на обяд ,без публика и на стадион, който те си решат - е къде по света го има това?Истината е една - щом има ексцесии значи някой (или всички) от полицията не си е свършил работата!Има си програма, мача се играе спрямо нея, а полицията ОХРАНЯВА!Те действат на принципа - ако някой направи нещо, виновни са всички и наказват всички.Е какво е това чудо?
Цветански
на 28.02.2011 г.
Никой няма право да замеря полицаите с каквото и да било,камоли с бетонови парчета и железа,това никъде по света не се толелира,все пак полицията е олицетворение на властта и държавноста,неможе шепа лумпени да си правят каквото им мине през главата и да си мислят,че винаги ще им се разминава.
pobeda
на 28.02.2011 г.
2900 нормални зрители немогат да укротят 100 гамена,хулигани НЕВЯРВАМ всички са виновни.БРАВО НА ПОЛИЦИЯТА.Левски , ЦСКА вън от А група.
Afanasii
на 28.02.2011 г.
Същите лумпени, като ония дето трошиха на стадиона на Левски са тези ,които са писали този малоумен текс !!! Полицията не ви е виновна бе комплексирани селяни наркомани в Европа няма полиция в стадионите!
donald
на 28.02.2011 г.
некадърни полицаичета. това го няма никъде. не може че коляното ти е болно да те изгорят целия,. некадърни охранители на спортно събитие
ПетАк ШЕСТаков
на 28.02.2011 г.
Изродия е държанието на някои фенове по стадионите в България, заради които много нормални хора се отказват да ходят на мачове. Незнам как може да се защитават лумпени които чупят стадиони и хвърлят камъни и бомби по полицаи?
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!