ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Тотев: България спечели реклама, която не може да се купи с пари
Автор: Васил Динев 14:25 / 15.01.2019Коментари (39)5299
© Plovdiv24.bg
Plovdiv24.bg потърси кмета на Пловдив Иван Тотев, за да сподели впечатленията си от откриването на ЕСК 2019, а също така да обясни какво мисли за реакцията на Слави Трифонов. "Още снощи публикувахме официално становище от името на Фондацията. Като стойност събитието в Пловдив в сравнение с други културни столици е много по-малко. Откриващите събития в в други европейски градове като Марсилия, Атина или Ливърпул са за десетки милиони евро.  

Не отговаря на истината, че Слави Трифонов е наемал същата сцена. Тя е проектирана специално за това място и е изградена конкретно на тази локация. Няма как да бъде на друго място, тъй като е проектирана точно за тук. Проведен е конкурс, с който сме наели тази компания и тя е организирала всичко – сцена, осветление, хореография, артисти, съдържание и цялостна организация. И цената, за която говорим, включва всичко това, а не само сцената. Включително хонорарът на Валя Балканска влиза в тези пари.

В сумата е включена и музиката, която е специално композирана за целта и е авторска. В цената влизат и нощувки на работници и престой,както и артисти. Имахме над 100 човека техници от Швейцария и Германия.

Тези пари само за една вечер се върнаха в града от посетителите на събитието. Имаше над 50 хиляди човека от цяла България, също и от чужбина. Само тези хора са оставили много повече от 1,8 млн. лв. в Пловдив същата вечер. Над 100 медии от цял свят отразиха събитието, включително топ телевизии. Такава реклама ние никога не можем да си платим. Това не е просто пореден концерт или събитие, а е специфична проява, която може да се оцени от хора, посетили примерно 10 подобни откривания. Затова и отзивите в чуждестранните медии са толкова позитивни.

Това, което се случва в Пловдив, не е по-различно от това, което се случва в другите европейски столици на културата. Ние контактуваме и с колегите от другите европейски столици на културата, познаваме се и част от тях присъстваха и на церемонията. Знаем какъв е бил местният дебат, както и националният, по повод откриванията.

Това минава през няколко фази, както става и в Пловдив. Първата беше дебатът дали да е това мястото, дали да се открие със сцена, дали трябва да се затруднява трафикът. Видя се, че трафик нямаше, а след това започнаха да говорят, че сцената щяла да падне, да събори съоръжението, да се срути и да стане инцидент…

После започна да се говори пък за самата сцена и качеството на продукцията и всеки даваше акъл и по тази тема. Четвъртият етап беше това с парите. Всичко това се е случвало и по повод другите градове, които са били културни столици. Това го очаквахме, защото и дебатът в България винаги е по-махленски.

Държа обаче да кажа и коя е най-голямата добавена стойност, за която почти не се говори, защото трудно излизат позитивни новини. Най-важното е, че фокусирахме прожектора върху България и всичко, което излезе в тези международни медии е добре за имиджа на страната. Това е България, Пловдив – културна столица.

Това за държавата струва много повече от 1,8 млн. лв. и е национален проект, който променя имиджа на България, като добро място, на което се случват положителни неща. Това може да се види дори в "Ню Йорк таймс" и с пари не може да се купи. А това дали Валя Балканска трябвало да е долу или горе на сцената, са някакви наши родни дебати, които нямат отношение с големия и важен ефект за страната.


Още по темата: общо новини по темата: 876
18.10.2019 »
18.10.2019 »
17.10.2019 »
17.10.2019 »
15.10.2019 »
15.10.2019 »
предишна страница [ 1/146 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
Сподели какво ново....
на 16.01.2019 г.
0
 
 
Това беше момента, в който трябваше грандиозно да привлечем вниманието към нас, само че с това оглозгано ''шоу" не се получи ! Нещата не се правят ей така просто да мине... Защо изгониха хората, които щяха да се справят в пъти по-добре от Германци и там каквито и други да бяха ? Германците ли знаят повече за Пловдив, че не можах да разбера... Пълен провал на организаторите, а Тотьо като лице което носи цялата отговорност, трябва да си понесе и последствията от тази пароди и всичко друго което обърна с главата на долу в нашия град !
Накъдето и да отива тълпата – бягайте в обратната посока. Тя винаги греши.
на 16.01.2019 г.
+1
 
 
С две думи покрай сцената на пътя се почувствах културен, но покрай дупките и сценките на пътя пак почнах да псувам като каруцар. Сцената беше внушителна, цената й също, програмата мижава, а дупките по ремонтираните по времето на Тотев булеварди - все повече.
на 15.01.2019 г.
0
 
 
Кмете,това което не може се купи с пари се купува с много пари.И не ти прави чест да говориш,че "Това за държавата... е национален проект, който променя имиджа на България, като добро място, на което се случват положителни неща."Държавата ни интересува, но си милеем и за родният град.Парите са като шума,която вятърът отвява в някои кюшета,а после друг ги събира с черните чувалчета,раздадени на чистотата.От тази реклама и ЕСК някои ще спечелят,но като изключим моментното удоволствие от деня и шоуто на 13-ти,какво ще спечелим ние пловдивчани,или това е друга тема за разговор?
+9
 
 
Това за рекламата и отзвукът беше ясно на всеки мислещ човек, който дори за малко през живота си се е сблъсквал с понятия като реклама, маркетинг, брандинг, имидж и т.н. Проблемът е, че общото ниво на икономическа и бизнес грамотност по нашите земи е на изключително ниско ниво. Това прави дори елементарни факти и азбучни истини трудни за разбиране.
-3
 
 
Много добър отговор на кмета за всички плиткоумни,тесногърди тролчета ,неРодени в Пловдив.
на 15.01.2019 г.
+8
 
 
Във Войводиново бутат циганския катун а в Пловдив понеже махалите са законни и културни им носим петел
0
 
 
Как да не може, тея милиони за какво бяха? Жалко, че не се дават така щедро пари и за оправата на инфраструктурата в града. Иначе да се бием по гърдите си ни е в ДНК-то - БУЛГАР! БУЛГАР!
+3
 
 
Музиката не е авторска, или поне не цялата. Частта с лазерната арфа е по музика на Electric Universe, и цялата идея е взета 1:1.
+1
 
 
Интересно ми е къде бяха настанени,всички тези хора,в кой хотел;)
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Октомври 2019 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Местни избори 2019
Войната в Сирия
Първа лига, сезон 2019/2020
Автомобилизъм сезон 2016/2017
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
За кой кандидат за кмет ще гласувате на предстоящите избори?
Здравко Димитров (ГЕРБ)
Славчо Атанасов (Патриотичен Фронт)
Николай Радев (БСП)
Николай Бухалов (Кауза Пловдив)
Атанас Костов (ДБ)
Дани Каназирева (СП)
Георги Колев (ЗС "А.С.")
Друг
Не съм решил
Няма да гласувам
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2019 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: