ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанка не можа да повярва в какъв филм я вкараха от "Никеа"!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 15:54 / 07.03.2020Коментари (22)34171
© Plovdiv24.bg
Пловдивчанка се свърза с Plovdiv24.bg, за да разкаже: "Здравейте! Казвам се Пенка Несторова и Ви пиша относно некоректното отношение от мебелна борса "Никеа".

На 25.10.2019 г. внесох капаро от 300 лева за поръчката на секции и холна маса. Преди да заплатя, попитах какъв е срокът за изпълнение. Отговориха ми, че секциите ще дойдат за две седмици, а масата е поръчкова, изработва се в Турция и за нея трябва да изчакам три месеца. Съгласих се, понеже тя не ми беше спешна колкото секциите.

Двете седмици минаха, без да получа каквото и да било обаждане от тяхна страна, затова отидох на място да попитам. Там ми отговориха, че е невъзможно някой от магазина да ми е казал срок две седмици, на всички поръчки срокът бил 3 месеца.

Тръгнах си огорчена за това, че лъжат по подобен начин клиентите си, но реших да изчакам трите месеца заради капарото. Когато наближи изтичането на този срок, започнах да им звъня, но никой не ми вдигна. Наложи се да го правя от чужди номера, за да ми вдигнат - всеки път ме въртяха с едни и същи обещания - "Другата седмица", "До края на месеца", "До 7-ми ще дойдат", а накрая след сума разправии ми заявиха, че не знаят дали ще дойдат след 5 дни, или 5 месеца.

Реших, че това беше краят и отидох да се откажа от поръчката и да си взема капарото. В магазина ми казаха, че в момента нямат пари и ме записаха в някакъв списък за връщане на капаро и ми дадоха дата 18.02.2020 г. с обещанието да ми се обадят предварително да потвърдят, понеже не съм от Пловдив. Обаждане от тях нямаше, когато звъннах отново от друг телефон, ми заявиха, че нямат пари и ще ми се обадят отново, когато имат в наличност.

На 28.02.2020 г. отидох отново в магазина и не мога да опиша колко арогантно, грубо, невъзпитано и нагло отношение срещнах от тяхна страна. Не знам името на госпожата, с която разговарях, понеже не носеше задължителния по закон бадж с името си и поста, който заема във фирмата. Провери хронологията на поръчката ми при тях и ми каза, че в момента нямат 300 лева в касата, имала само 20, които ми предложи. Каква наглост, каква подигравка!

Не само че не получих извинение за ситуацията, в която са ме поставили, но и се ядосват защо ходя да се разправям за капарото, то не зависило от тях (конкретно служителите). Попитах ги как така имат пари за реклама по радиото и в youtube, а нямат пари да върнат капарото на клиентите си. Отговорът беше вдигане на рамене с насмешка. "Елате утре". Попитах ги дали ми гарантират, че ако дойда на другия ден, ще си получа капарото, и отново чувам любимото им "Ще ви се обадим".

Заплаших ги, че ако не ми върнат капарото утре, ще пусна жалба до КЗП, при което въпросната дама с жест ми каза "Отивай още сега".  Наистина не мога да повярвам как може да има такова отношение към клиент при положение, че те са тези, които не изпълняват условията на договора ни. В отзивите на обекта в "Гугъл "има вълна от коментари с проблем като моя.

Не знам как тази фирма още съществува, не знам как имат пари да плащат заплати на персонала и не знам как продължават да мамят хората, без да има каквито и да било последствия. Четох, че даже на някои клиенти, които също ги заплашили с КЗП, продавачките предложили дори да ги упътят къде точно в града се намира.

Явно "Никеа" е над КЗП. И в такъв случай се питам как хора като мен да си получат капарото. Видях, че след сигнал във Вашата медия сте помогнали на жена с такъв проблем и Ви моля, съдействайте и на мен!"...

Медията ни е готова да даде трибуна и на засегнатата страна при желание от тяхна страна.


Още по темата: общо новини по темата: 6
31.03.2021 »
07.11.2019 »
05.11.2019 »
01.11.2019 »
31.10.2019 »
20.10.2019 »






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Здравейте, надявам се не Ви безпокоя, аз съм също потърпевша от некоректното отношение на Никея. Искам да пусна един групов иск до съда, ако имате желание да се включите, моля пишете ми.
0
 
 
Здравейте! За огромно съжаление и аз вече четвърти месец се боря с посочената фирма за връщането на платеното от родителите ми пенсионери капаро което събираха с месеци за да си купят ново мебели.И какво получиха след 4 месеца ? Лъжи и подигравки! Повтаря се абсолютно същата история както при останалите потърпевши.При редките случаи в които отговарят на обяжданията или писмата само обещават и обещават днес утре в други ден и т.н. От една седмица дори вече не си правят труда да отговарят на писмата, а за телефон да не говорим.А за връзка с управителя никакъв шанс никаква отзивчивост. Мислят всичките си клиент за овце.За съжаление схемата им работи и се надяват на хората в един момент да им писне и да затрият парите си.Лично аз ще продължа битката си по съдебен път и няма да оставя тази фирма да продължи с тази подигравка!
0
 
 
Здравейте ! Аз също съм от опарените хора, които вече над 3 месеца си чакат парите обратно. Ноември месец поръчах онлайн трапезна маса, която разбира се така и не беше доставена, след ходене по мъките в опит да се свържа с тях отказах поръчката и си чаках търпеливо сумата за връщане ( тъй като платих цялата сума с карта ). Мина срокът за връщане на парите и при всеки жалък опит да се свържа с тях, ако евентуално успея - винаги е една и съща историята - ще Ви върнем парите, имало списък с чакащи, като дойдел моят ред... едно и също и едно и също. Пратих жалба в КЗП - резултат особен не видях. В момента съм се заела да си изисквам парите по съдебен път. Считам, че всички опарени хора трябва да се обединим и веднъж завинаги да се прекрати тази измамническа схема - те разполагат с парите ни, без ние да получим нищо. Чиста схема !
0
 
 
Здравейте, аз също съм от опорените! Дължат ми 3500 за направена поръчка и заплатена на 100%,Не само че не е доставена но не ми и връщат парите! Изпратила съм им наложно писмо за отказ на което подигравателно ме попитаха наистина ли очаквам да ми отговорят в писмен вид! Търсих си парите лично консултантската нищо не знаела! Питах по телефона защо не ми ги връщат отговора е че никога не са казали че ще ми ги върнат в срок! Опитаха се да ми поискат оригинала на касовия бон на мен щели да ми дадат копие, естествено не им го оставих! Адвоката им щеше да се свърже с мен , не го направи! Аз лично съм с подготвена за дело....
0
 
 
И аз минах по тоя път. Много лъжат тия от НИКЕЯ. Мен ме лъгаха три месеца за три шкафчета от пазарджишка фирма - нямали транспорт да ги докарат до Пловдив. Едва си взех парите обратно. Срока за доставка беше 20 дена по договор, никъде не пишеше дали са работни или календарни тия 20 дена.
0
 
 
Наглостта се лекува по следния начин :копуваш за 20 лв 10л бензин и хубаво полиеаш заедно с мисирките които работят вътре в магазина. Проблема е решен.
+2
 
 
иначе по една случайност днес бях във въпросния магазин и един се караше с някакви на касата, защото бил оставил 2000лв капаро, но мебелите му ги нямало все още.
+1
 
 
Значи, това е масовото поведение на българския купувач....отива някъде и къде разбрал, къде не разбрал, подписва се на документи, без да чете и разчита на устни уговорки. Да не говорим, че даже и много от купувачите чуват каквото искат да чуят, а не каквото им се казва. Госпожата да си чете документите другия път, защото по закон дори не са задължени да й върнат капарото, ако тя се откаже от поръчка. Ако те са написали срок на доставка 3 месеца в документите, съвсем за нищо не може да претендира. Отделен въпрос е,че масово и търговците са пълни дебили и не знаят какво говорят и са некомпетентни...
0
 
 
Не е вярно, че на всички поръчки срока им е 3 месеца. Миналата година взех диван от там и в договора ми пише, че срока за доставка е един месец. Че се оказа пълен боклук е друга тема - още на първото сядане, облегалката на фотьойла се изкърти и в същия ден го върнах гаранционно. След това го чаках 1 месец и понеже вече не ми беше спешен (да си го взема аз), ги чаках още един месец, за да организират транспорт, като на края на втория отидох и си го прибрах сам, защото не се знае, колко още щеше да им отнеме...
+2
 
 
как изобщо си поръчваш мебел и чакаш 3месеца хахаха отиваш в явор, идеа и тн, плащаш някой лев и взимаш веднага
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Бум на коклюш в България
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Политическо противоборство в САЩ
Облагородяват Градската градина
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: