ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
COVID-19 в Пловдив и областтаCOVID-19 в България COVID-19 по Света
Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани:
14120 290 (2.1%) 7278 155 193 4 503 (2.9%) 57 141 65 536 040 1 511 915 (2.3%) 45 376 605
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанин остана разочарован след рекламация на телефон в Технополис
Автор: Георги Василев 21:16 / 03.11.2020Коментари (19)16983
Пловдивчанин остана много разочарован от обслужването в магазин "Технополис“, където занесъл телефона си (в гаранция) за отстраняване на технически проблем. За неволите в супермаркета разказа Танко Гаригов, който изпрати писмо на редакционната поща на Plovdiv24.bg. Даваме му думата сега:

"Здравейте! Телефонът ми Samsung Galaxy A7, се повреди. Губеше обхват и интернет връзка. След разговор с оператор - "Теленор", подмяна на SIM карти, нулиране на настройките, операторът установи, че проблемът е технически. Телефонът ми е закупен от "Технополис" – Пловдив и е в гаранция. Още същия ден го занесох в магазина, от който съм го закупил.

При предаването на представител в отдел "Рекламации" възникнаха различия за външния вид на телефона. Служителят твърдеше, че се вижда леко изкривяване на корпуса. Аз не бях съгласен, защото телефонът ми винаги е бил с протектор и кейс. Служителката ми отговори, че тя не е техническо лице, и в сервиза ще изкажат крайното си становище. Тя направи снимки на телефона ми. Тъй като аз съм чувал за различни проблеми с рекламирани стоки, също снимах на място телефона си.

От отдел "Рекламации“ се свързаха с мен, за да ме уведомят, че телефонът ми е готов. Веднага отидох да си го взема, но останах изключително разочарован и неудовлетворен. Според служителката, проблемът е бил отстранен, като са сменили дънната платката. След като го взех в ръце, усетих грапавини по корпуса на телефона. Огледах го и установих, че имаше много груби надрасквания и остъргвания. Категорично заявих на служителката, че това или не е моят телефон, или в сервиза имат голям проблем.

Служителката не беше съгласна с това, твърдеше, че драскотините и надраскванията ги е имало още при предаването на телефона, и ни показа нейни снимки, от които не можахме да стигнем до консенсус относно повредите по корпуса на телефона. Служителката се опитваше да ме убеди, че това се е случило, защото камъче е попаднало между кейса и телефона. Аз не работя в каменоломна и твърдя, че винаги съм си пазел телефона, като много скъпа вещ! Според мен те са се получили при извършването на ремонтни дейности върху телефона ми. Отказах да получа телефона в този вид и се обосновах в протокола, който остана при тях.

Аз не получих екземпляр от него. Съобщих на служителката, че ще информирам КЗП за арогантното й поведение и за некоректно извършения ремонт. Обясних й, че ремонтът на такава скъпа техника за мен не може да се извършва с каквито и да е компромиси и това е част от договора между търговец и потребител! Служителката продължи да се държи надменно и с чувство, че аз няма какво друго да направя, освен да се примеря и да получа телефона си в този вид, който ми го предлагат“.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Самсунг бяха доста адекватни, някога се пробвах с такъв телефон, имах проблем с ремонта в България и писах на централата им, отговориха след няколко дена, а от сервиза ми звъннаха "преди" да са получили имейла от самсунг, че трябва да го оправят по гаранция. Бяха по бързи от перниначин на светофар :) Така или иначе това не е моята марка за телефони, телевизори, таблети и друга подобна електроника.
+1
 
 
Моят телефон е купен от Технополис Samsung A40 1год вече се мина пък нямам никакви проблеми.
0
 
 
И аз връщам един телевизор за рекламация вече 2ри път...като работи известно време се рестартира....сервиза са го тествли 3 дни на различни приемници и не е констатиран проблемрџ?Ђ
-1
 
 
Още ли има хора, които си носят разваления телефон в Технополис при тези измамници. Сега аз да споделя моя опит с тях и как вече си решавам проблемите. Имах телефон закупен от тях при използване на гаранцията направих грешката да го занеса пълен комплект и след като ми беше върнат телефона ми дадоха само кутията и телефона. Имаше скандали вътре обаче те непреклонни и така си го взех. От тогава на сам постоянно си пазарувам от тях. Следващ телефон удавих го обаче си имаше гаранция. Технополис беше заобиколен във сайта им има всички сервизи които работят с тях директна връзка със сервиза и всичко точно за няма и 3-4 дни телефона е обратно върнат. Преди 20 дни пак нов телефон на 5 месеца дефект пак от тях директна връзка със сервиза на 4-я ден телефона при мен по гаранция в топ състояние върнат. Вие си правете изводите там ли да си носите развалените стоки за ремонт!
0
 
 
то вече няма сигурно място от където да можеш да си купиш нещо и да знаеш със сигурност, че ще ти го заменят или върнат парите, понеже то вече нищо качествено не се произвежда, поне да сме сигурни че гаранцията ще е ок ама уви не е
0
 
 
Защита на потребителя ще разгледат случая
-1
 
 
Аз също преди време направих грешката да взема таблет от магазин Технополис и останах изключително разочарована. Налагаше се през няколко седмици да го връщам отново при тях за поправка и вече последният път отказаха да го приемат, защото уж някой е отварял капака, където е батерията и уж е бърникал из вътре. Като цяло мнението ми е да не се закупуват неща от там, защото са втора употреба от някоя държава и затова стават всички тези гафове.
-1
 
 
Преди 3 месеца и аз носих телефона си при тях за поправка,явно всички телефони са със "леко изкривен корпус" и на всички им сменят платки.Поне моя нямаше видими последствия след ремонта
+1
 
 
От сникмите ясно си личи че телефона е изкривен - най-вероятно от сядане върху него . Това че е с калъфче и протектор няма никакво значение. Вместо да е благодарна че изобщо са и го поправили....надраскан бил. Като няма снимки на конкретната област иди доказвай.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Декември 2020 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Грипна епидемия обхвана страната
БК Академик Пловдив
Боеве с питбули окървавиха Пловдив
Коледно-новогодишни празници 2020/2021
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кои проекти трябва да бъдат финансирани със заем?
Модър-Царевец
Бетонен мост
Нов мост над р.Марица
Кръстовище на две нива до Водната палата
Продължението на бул. "Северен“
Други
Не трябва да се тегли заем
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2019 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: