ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
COVID-19 в Пловдив и областтаCOVID-19 в България COVID-19 по Света
Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани: Заразени: Починали: Излекувани:
33144 1270 (3.8%) 23492 384 887 15 100 (3.9%) 304 033 140 645 382 3 015 016 (2.1%) 119 470 406
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдив през 2019-а ще ври и кипи от събития
Автор: Мариана Панчева 09:15 / 26.04.2018Коментари (5)8595
© Plovdiv24.bg
С повече от 300 събития в над 70 локации в града и региона ще се реализира проекта Пловдив – Европейска столица на културата, похвалиха се от общинска фондация "Пловдив 2019". Идеите заложени в етапа на кандидатстване на Пловдив през 2014-та ще бъдат реализирани в по-голямата си част. Вече са сключени 330 договора за осъществяване на проекти за културно съдържание към програмата. От тях 90 вече стартираха и проведоха първите си издания - Opera Open, Hills of rock, One dance week,  Plovdiv Jazz fest.

240 проекта ще започнат да се реализират от средата на тази година, като първи издания през есента ще видим на кулинарния фестивал Mood for food и танцовия формат Swing Dance festival. Пътуващ театър на френска организация, обединяващи над 20 международни циркови трупи и проектът на Драматичен театър Пловдив - Европейска одисея също стартират до края на 2018-та.

Пловдив се нарежда и сред най-демократичните столици на културата с методиката, която прилага към включването на културни оператори, артисти и различни организации при изготвяне на програмата си, както бе отбелязано и на мониторинга провел се миналата седмица в Брюксел. Равносметката от отворени покани показва, че над 1100 организации са изпратили проектните си предложения през 8 отворени покани досега.

Пловдив е единствената столица на културата, която не прилага директни възлагания, за да даде възможност на по-широк спектър от идеи и организации да се включат в най-мащабния проект на първата културна столица на България.

По трите отворени покани, които оформиха гръбнака на основната културна програма на Пловдив 2019, бяха подадени над 250 кандидатури. Досега в четирите възможностите за кандидатстване към ключовия проект Капана - квартал на творческите индустрии, има подадени над 150 проекта. Обявената за първи път международна резидентна програма привлече над 300 кандидата от цял свят, от постъпилите над 230 кандидати за включването в отворената покана за читалищата и работа с региона, са одобрени 93, отворените покани за малки проекти привлякоха над 250 идеи от България и Европа. В момента очакваме и най-добрите проекти от останалите градове- финалисти - София, Велико Търново и Варна. За тях също е предвиден бюджет от 500 000 лв.

Според независимо външно изследване, неразделна част от работата по инициативата, става ясно и че през изминалата 2017-та повече от 60% от анкетираните на територията на страната вече са информирани за проекта столица на културата. За почти половината (45%) от националната общественост, фактът, че Пловдив е Европейска столица на културата през 2019 г., оказва влияние върху желанието им да посетят града. Статистиката потвърждава, че най-широка информираност за проекта на територията на страната се получава през националните телевизии, които се очертават като най-успешния канал за разпространение на информация по темата. Маркетинговият план за периода до края на 2019-та ще разчита на каналите оказващи най-силно влияние върху обществото. Той включва 2 кампании на национално ниво за тази година и две през годината на титлата с международен фокус.

Включването в телевизионен сериал в партньорство с една от най-големите медийни групи в страната има за цел чрез нестандартен за България маркетингов инструмент, не само да популяризира проекта,  но и да допринесе за развитието на киноиндустрията в града и региона. Този изключително популярен в световен мащаб подход, реализиращ подобен тип продукции, ще даде и добавена стойност за  града и развитието на киноиндустрията  чрез наемането на актьори, статисти и включването на технически екипи и други. Следващият месец ще се реализира и рекламна кампания между Пловдив и Матера в Рим и Милано. Това е първата съвместна рекламна кампания между два града носители на титлата в историята на проекта.


Още по темата: общо новини по темата: 934
13.04.2021 »
27.03.2021 »
23.02.2021 »
16.12.2020 »
11.12.2020 »
26.11.2020 »
предишна страница [ 1/156 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
300 събития в над 70 локации в града и региона - къде точно и кога мога да видя списък по дати и часове, че да съм подготвен.....
-1
 
 
пази боже сляпо да прогледа---този кипеж от събития ще рефлектира на спокойствието на гражданите на Пловдив тормоза на герберастката община над тях е неописуем през последните години-шум затворени улици и задръствания мръсен въздух от скарите на заведенията и строежите
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.


Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2021 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ВК Марица, сезон 2020/2021
Реставрират Голямата базилика
Социализират пространството около река Марица
Президентски избори 2021 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кои проекти трябва да бъдат финансирани със заем?
Модър-Царевец
Бетонен мост
Нов мост над р.Марица
Кръстовище на две нива до Водната палата
Продължението на бул. "Северен“
Други
Не трябва да се тегли заем
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2019 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: