
ЗАРЕЖДАНЕ...
Нови мъки за хиляди в Пловдив до дни | ||||||
| ||||||
Трасето по "Христо Ботев" ще минава зад стария паркинг и покрай гарата. Движението в посока изток - запад ще се измести с около 50 метра на юг и ще е между жп линиите и къщичката, а в посока запад - изток - през спирката на Централна гара. Предвижда се да има три коловоза, като единият ще е за междуселищните превози. На практика трафикът ще минава през сегашната автогара за София пред централния вход на гарата. Рейсовете за столицата ще използват платното, което е най-близо до гаровата сграда, а другото ще се приобщи към градското трасе. За да се осигури безопасност на гражданите, се предвижда поставяне на ограждения и затваряне на подлеза между платната. Хората ще могат да ползват подземното съоръжение до страничния вход на гарата. Плановете са в началото на септември да бъде отворено кръговото на Централна гара и така ще бъде възстановено свободното движение към "Руски" и "Иван Вазов". Напълно затворен обаче ще остане участъкът на "Васил Априлов" от колелото на Централна гара до колелото на "Любен Каравелов", където ще се подменя водопровод и канализация. Проектното решение на изпълнителя на обекта "Трейс груп холд" е представено за съгласуване в КАТ. Алтернативните маршрути за движение ще бъдат обявени публично веднага след като се одобрят. Проектът за пробив под Централна гара е на НКЖИ и трябва да приключи в средата на 2024 г. Засега не е ясно кога ще започне ремонтът на Бетонния мост. Единственото сигурно нещо е, че първо трябва да бъде пуснато движението по пробива "Модър - Царевец". Там обаче има забавяне, защото се работи по два отделни проекта - за автомобилен подлез на община Пловдив и за изграждане на Южния обходен колектор на ВиК-Пловдив. |
Още по темата: | общо новини по темата: 374 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/63 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg