ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Нови кръгови кръстовища и повече десни секции решават проблемите с трафика в Пловдив?
Автор: Васил Динев 09:07 / 05.10.2018Коментари (17)11253
© Plovdiv24.bg
Редица конкретни мерки за подобряване транспорта в града под тепетата представи пловдивския бизнес, предаде репортер на Plovdiv24.bg. Всички те ще бъдат предложени на хората, работещи по новия Генерален план за движение на Пловдив, заяви Ангел Стоев от сдружение "Бизнеса за Пловдив", организирало специална дискусия за транспортните проблеми и решения на града под тепетата. 

"Очакването е новият план да е готов до края на годината. В момента приключва етапът на изготвяне на комплексен анализ, а през ноември трябва да се подготви предварителен проект на плана", разкри Стоев. А ето и исканията на пловдивския бизнес.

На първо място сдружението предлага да отпадне като излишна жп връзката Централна гара – гара "Филипово", а на последващ етап да се мисли за изграждане на голям булевард там.

Второто предложение касае градския транспорт, а именно - автобуси да тръгнат и по околовръстния път, а винетките по него да бъдат премахнати. "Поставихме въпроса пред кмета", коментира Ангел Стоев. По думите му за винетките  градоначалникът е обещал да разговаря с АПИ, а за пускане на градски транспорт в зоната – да разговаря с пловдивските превозвачи. 

Следващите предложения касаят изграждане поредица кръгови кръстовища на ключови места в гарда като например това при бул. "Шести септември“ и бул. "Васил Априлов" и при бул. "Свобода" и бул. "Васил Априлов". 

Немаловажно - по мнение на бизнеса, е въвеждането на още десни секции в кръстовищата, а също и въвеждане на еднопосочно движение по повече вътрешноквартални улици; насищане улиците с органи на реда, следящи за безопасността и нарушенията и не на последно място - сериозно подобряване на таксиметровите услуги в града (особено в контекст на 2019-та година, когато Пловдив ще е Европейска столица на културата).


Още по темата: общо новини по темата: 1000
14.04.2024 »
07.04.2024 »
05.04.2024 »
04.04.2024 »
03.04.2024 »
02.04.2024 »
предишна страница [ 1/167 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Тези идеи не са от сега, чисто и просто отново се опитват да ги пробутат под друга форма. Нека зам.кмета по транспорта да не се прави на умряла овца, а да отговори на изпратеното му електронно съобщение,защо не трябва да се прави кръгово на 6-ти септември и Васил Априлов. И нека кажат имената на "БИЗНЕСА" дал тези предложени. Кога зам.кмета по транспорта ще признае ,че подопечните му от ОРГАНИЗАЦИЯ И КОНТРОЛ НА ДВИЖЕНИЕТО си нямат и най-малка престава за какво става дума, освен да се редят и да получават заплати и премиални , че превърнаха Пловдив в "ЗАПЕК" видно последните дни в Кичука, а постоянно в целия град през последните няколко години. След като не могат да се справят да си .....!!!!! И не на последно място махнете грешно поставените знаци по бул.Копривщица.
-2
 
 
Единственото решение на трафика е метро, улици на различни нива и всякакви такива скоростни решения. Разбира се това няма как да се случи и се почва: КАТ да превъзпитат стотици хиляди хора; Да се засили градския транспорт. Нищо, че кметът каза, че имаме 240 рейса. 240 рейса за една плюнка град (територия). Дайте да си направим трафик не от коли, а от рейсове :) ; Другия пък иска трамвай! Най-затормозяващият трафика транспорт за гъсто населен град. ; Тия от бизнеса пък искали едни пари да вземат (всичките им предложения ми се струват абсурдни). Просто нямам думи. На Пловдив му трябва нова визия за развитие. Изнасяне на трафика от централните части. Изграждане на нови улици/квартали и най вече околовръстно! Това за буферните паркинги, също го подкрепям. Оптимизацията на някой кръстовища също (това т-образното на макдоналдс примерно). Всичко друго са празни приказки, които или не могат да се случат, или няма да подобрят трафика. Това е моето мнение, ако искате щракайте минусчета :)
+1
 
 
Ako КАТ започнат най-после да си гледат както-трябва работата и с тия подвижни камери не седят под дебелите сенки, а постянно обикалят ,снимат и глобяват, а общината закупи поне още 10 паяка , бързо-бързо нещата ще си дойдат на мястото и без тези ремонти, а и общинската хазна ще се понапълни. За какво ни са тези булеварди , като постоянно са задръстени от спрели наглеци и селски Бекове, кой както му е кеф и повечето с пуснати"аварйни", въобще не съобразяващи се с пътните знаци и най-малко с останалите шофори. После кръговите и светофарите били виновни !!!
+4
 
 
Глупости. Нали виждате, че в "Бизнеса за Пловдив", повечето участници са притежавани от ДПС. Разбира се, че ще дават предложения за ремонти, защото подизпълнителите също са на същите. Изграждане на голям булевард 50млн. Ремонт на околовръстно с с бус ленти 100млн. 2 кръгови 20млн. Десни секции още някой милион за светофари. Еднопосочно движение навсякъде, малоумна идея, някой друг милион за знаци. Нито едно АДЕКВАТНО предложение, като буферен паркинг за 1000 автомобила до всяка входна артерия, гт линии до там, забрана на строежи без гаражи, да пишат 50 апартамента като студио или офис, забрана за регистрация на автомобил без документ за гаржа или наем на паркомясто. Предлагане на одавна утвърдени алтернативи на личния транспорт, гт, велоалеи, трамваи например. Либерализация на споделения транспорт, за да не се возят 100000 гастарбайтъри всеки поединично в автомобил. Гарантирана глоба за паркиране или престой на всеки булевард, на запад как може тук не можело. Забрана на неизправни автомобили или без катализатори. Трафика няма да се подобри много, но няма да продължи да става по-зле. Какво го грее някой, че ще чака на тапа към ново кръгово, а не светофар, че ще минава през нов задръстен булевард, или че ще продължава да няма къде да паркира? Нищо. Всичко се предлага едни фирми да вземат едни пари.
на 05.10.2018 г.
+2
 
 
Пак глупави идеи. Единствено което има смисъл и съм две ръце за е "...насищане улиците с органи на реда" . Това сдружение "Бизнеса за Пловдив" май не много наясно какво прави. И какво е това "...по мнение на бизнеса, е въвеждането на още десни секции в кръстовищата, а също и въвеждане на еднопосочно движение по повече вътрешноквартални улици;" десни завои , еднопосочни улици - вие какво искате да увеличите катастрофите - те с двупосочни не могат да се оправят , а представете си положението с еднопосочните ( и си представете как на еднопосочна улица са паркирали няколко индивида напречно и да речем един два буса дето уж зареждат някой магазин). Знаем че левия завой е труден за пловдивчани , но премахването му или по-скоро намаляването му едвам ли ще реши проблемите. А за Филипово-централна гара просто няма да го коментирам. И проблема с рейсовете - може да се реши като "градски" транспорт стане градски , а не частен ...
+2
 
 
тези които ПРЕБИВАВАТ в града ПОСТОЯННО, а регистрациите на колите им са на други места и плащат доста ПО-МАЛЪК данък, да започнат да плащат данъка който е за коли регистрирани в Пловдив.. мисля че трафика ще намалее..
0
 
 
Въпреки че идеята за отпадане на ж.п. линията Централна гара - гара Филипово е очевидно добра и логична и ще спести страшно много пари по бъдещата реконструкция, "повдигане", сложни пътни възли, обезшумяване, и т.н. , но лично аз си мисля, че корупционната "натовареност" на проектите за тези намерения е прекалено голяма, и от Община Пловдив просто няма да се вслушат в съветите на специалистите.
на 05.10.2018 г.
0
 
 
Трафик се оправя с адекватен градски транспорт, факт. И не с по-широки булеварди, а с повече на брой булеварди. Насищането на Копривщица и новия мост на Марица ще облекчат доста Васил Априлов. Публичен транспорт към индустриалните зони е много нужен също.
Накъдето и да отива тълпата – бягайте в обратната посока. Тя винаги греши.
на 05.10.2018 г.
+1
 
 
Проблемите с трафика ще се решат със строг контрол, а той може да се появи само като се разчистят до корен шкембестите дюмбели от КАТ. Второто условие е да се направят пешеходни подлези, за съжаление на нито един новоремонтиран булевард не са направени подлези, а и не се проектират да се правят. Сега е някакъв абсурд от пешеходни пътеки и светофари през 50 метра. А с решението да се смени начина на движение по Копривщица движението ще се задръсти още повече.
+7
 
 
Нормален, редовен и достъпен градски транспорт ще разтовари градските улици в най-голяма степен! Кръгови-мръгови и прочее организации както се вижда не правят нищо. От ден на ден е по-зле.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Лято 2024
Бюджет 2024
Почина патриарх Неофит
Конфликт Израел-Газа
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: