За все повече разпри и отмъщения заради това, че някой паркирал на нечие друго място пред блока, сигнализират читатели на Plovdiv24.bg.
След като само преди два съобщихме, че кола в "Тракия" осъмна със счупени стъкла и срязани гуми на паркинг пред блок, друг автомобил бе сполетян от същата участ. С камъни били изпочупени всички стъкла, без вътре да е пипнато нищо.
"Това е отмъщение от съсед, че сме спрели на неговото място, сякаш си го е купил", сигурен е потърпевшият, към когото преди са били отправяни словесни закани.
Други читатели пък гостували у родители, но явно заели "нечие" място и, тръгвайки си, се оказали блокирани - на 3 см била спряна "титулярната" кола, а за наказание и назидание била открадната и едната чистачка. Нямало как - при разминаването ударили страничното огледало на собственика, а той пък взел, че пуснал жалба как автомобилът му е ритан.
"Кога ще престане това "заплюване" на паркоместа без основание"? - пита следващ препатил.








Austin Powers
на 16.12.2010 г.
Това, което ми харесва е, че в коментарите тук си проличава, че има немалко хора с рационално и дясно мислене тук, а не само комунистически отрепки. Има шанс.
Майна 032
на 16.12.2010 г.
Има само един проблем. Това е супер селския манталитет на голяма част от хората да паркират задължително възможно най близко до жилището си. Ако е възможно ще паркира на стълбището. Собственик си на апартамент, а не на част от даден паркинг. Като няма място ще паркираш на 100 метра от блока и ще повървиш 1минута - така правят цивилизованите хора. Но на тези, които са свикнали на село да паркират до къщата трудно ще им го обясниш
peter_m
на 16.12.2010 г.
Искам да попитам: Какво може да направи човек, който отива на гости примерно, паркира си нормално до другите коли и после си намира колата разбита ??? Доказателства няма разбира се за извършителя. Освен да следи след това кой спира на това място и да изпотроши и неговата кола.
rangel
на 16.12.2010 г.
Е ,ТОВА НАПРАВИ КОМУНИЗМА-ЕДНИ ОБЩЕЖИТИЯ С ОЗЛОБЕНИ ЖИВЕЕЩИ В ТЯХ ЧОВЕЦИ .ОБЩИНСКИТЕ ИМОТИ ПРЕД БЛОКОВЕТЕ СА ПАРЦЕЛИРАНИ ОТ БИВШИТЕ ПАРТИЙНИ СЕКРЕТАРИ ,ДЕТО ВСЕ ОЩЕ ГЛАСУВАТ ЗА БСП ИЛИ АТАКА ,ПЛЮЯТ ИВАН КОСТОВ- НО ИНАЧЕ МНОГО ОБИЧАТ ЧАСТНАТА СОБСТВЕНОСТ. И АКО МОГАТ ДА ПРИСВОЯТ И ОББЩИНСКАТА СОБСТВЕНОСТ-СПРАВКА Пловдив , БУЛ АЛ.СТАМБОЛИЙСКИ 18,-ДЕБЕЛИЯ АНГЕЛ ОТ С. АРДА,СЕГА ГОРД ЖИТЕЛ НА ГРАДА НИ.
silverdevil
на 16.12.2010 г.
Е-хе, нали всеки с кола иска ! Комплексът е строен по времето на комунизЪма, когато хората се предвижваха с градския транспорт, а колите бяха малко. По принцип в такива ЖК живеят бедните/от гетото, които не могат да си позволят кола, с времето ще се подмени населението, ще се усетят пишман-баровците че не е тарикатско да се вреш в панелка. С нетърпение чакам ните цени на гражданската отговорност. сулю-пулю с кола, за някои е удобство, ама други избиват комплекси.
Vercetti
на 16.12.2010 г.
Пълна простотия и селяния на иначе наричащите себе си граждани! Какво е това "мое" и "твое" място, какви са тези глупости? За какво изобщо се захващам да пиша, след като всичко е толкова първично и абсурдно? Защо не се вземат марки като се копират вече работещи неща по другите държави, например от Финландия - там всеки си има определено място пред блока, ЗА КОЕТО Е ПЛАТИЛ, и никой, ама никой друг не спира на него! Ако спре - платилият за мястото се обажда на службите, те идват и го вдигат! Но цената на услугата е включена в платеното за паркомястото. Ако идват гости - за тях има отделни няколко места до "платените". Да, но на тези места не можеш да стоиш до засиняване, а най-много 4 часа (което не важи от 24.00ч до 6.00ч), но задължително трябва да сложиш табелка на стъклото кога си паркирал. Ако просрочиш, до 15 мин идват и ти лепват глоба от порядъка на 200 евро. Ако излъжеш с времето - също. Просто и ясно! Всеки си изпълнява задълженията - шофьорите да не нарушават закона, а службите да вдигат или глобавят. Това е - яки глоби и наказания, които да се събират мигновено! Така ще се оправим, с нищо друго не може - як контрол! Не мислете, че хората на запад са по-стока от нас - и те хвърлят, и те трошат, но пак давам за пример Финландия - там им удържат по около 200-300евро от заплатите всеки месец (зависи от заплатата), за да чистят след тях. Но както и да е, чакайте, че се отплесмах.....сега пак за паркирането - тук при нас обаче има два проблема: единият е, че "нямаме държава", т.е. не можеш да имаш вяра на службите, а и да си сигурен, че те ще си свършат работата навреме, а вторият е чисто балканският (или българският) ни манталитет! Той донякъде е и причина за първия, но сега не говорим за това. И в този ред на мисли, кой ще извади 50-100лв. на година за паркомясто? Ох, Боже, хаха, смешно ми е направо, когато си представя как именно вечно недоволните няма да спрат да мрънкат и няма да искат да платят! От друга страна пък управниците няма и как да осигурят паркоместа за колите и пак някой ще си прибере парите следтова. Цялата картинка ние смешна на нас! Добре, че в момента вали сняг, та поне мръсотията ни не се вижда............
Kindzadza
на 16.12.2010 г.
В Тракия е кошмарно,изобщо не разбирам как този тъп квартал стана най-добрият в Пловдив според някаква си анкета във фейсбук.Аз ежедневно имам проблеми с паркирането пред собственото си жилище,случва се да намирам място през 2-3 блока от моя.Ужасно е.В същото време не виждам какво може да се направи,просто автомобилите станаха прекалено много.Освен това има доста изоставени автомобили,които малко или много заемат места.В този ред на мисли,някай знае ли на кой телефон може да се сигнализира за изоставени автомобили?
Анастас Димитров
на 16.12.2010 г.
Ами честно казано наистина никой не е прав да се разправя за общинските места пред блоковете.Само,че проблема идва от това,че изникналите нови кооперации,нямат толкоз гаражи ,дори няма пред тях място къде да се паркира и хората от тях търсят местенце къде да паркират.Ако всичко се правеше както трябва едва ли щеше да има такъв проблем. А другот е,че има наглеци,които си държат камиони,каравани/от тези за стребилщата дето са/ пред блока,дори в тревните площи при условие,че живеят на другия край на Пловдив,но понеже тук имали роднини,щели да ги тържат тук.Явно от техния паркинг са ги изгонили,а тези каравани ,камиони ,по закон доколкото знам трябва да се държат на платен паркинг или друг такъв но не и пред блока,не и в тревните площи. А иначе щом общините не хаят аз не бих тръгнал да се разправям с хората и излишно да си тровя нервите.Цялата ни държава е такава като почнеш от най-големия до най-ниско седящия управник!!!
asp
на 16.12.2010 г.
Мисля,че всички подвижни метални и неметални гаражи трябва да изчезнат от междублоковите пространства.Пред входовете да имат право да нощуват само колите,които се водят по местоживеене и временните гости на живеещите във входа.Редовна практика в Изгрев е роми от Столипиново да паркират вечер колите си пред входовете на блоковете извън квартала си и да се прибират пеш 700-800м до къщите си а на сутринта идват пак пеш да си ги вземат.Те заемат мястото на постоянно живеещите във входа а самите те живеят на други адреси.Във този смисъл съм съгласен всеки да си знае мястото пред входа си и външни лица да не се допускат само за паркинг А що се отнася за гостите на живеещите във входа-добре дошли!Никой няма нищо против тях.
Росинанд
на 16.12.2010 г.
В центъра също е трагично, но там виновна е Общината защото по закон вече за всеки апартамент в проекта трябва да има в сградата гараж или паркомясто, но на тях нали им излиза скъпо да правят подземни паркинги и разрешават после предвидените гаражи да се преустройват в магазини или пък тарикатите строители вместо на проекта да пишат апартамент го продават за ателие и за него не се иска гараж. Затова ако знаете как се кефя задето кварталните гаражи фалират и умират и сега се чудят как да си ги чукат в главите, хем и сумати рушвети дадоха да ги преустроят в магазини. Сега да ги преустройват в гаражи и да ги дават под наем аз от 6м. си търся гараж под наем, но се дават само магазини под наем защото искам нистина да знам, че като се прибера има къде да спра, а не да обикалям като глуха кучка и да се чудя кой ми е свил антената или чистачките. Когато се мислеше миналия мандат на ОбС синята зона и като се обсъждаше пропуските на живеещите, като предложих на всеки който си е направил гаража в магазин да не се дава пропуск защото явно не му трябва да паркира много хора скочиха срещу мен, което ме навява, че много хора са в тая далавера, но нейсе аз тогава разбрах, че няма да се оправим и явно трябва да изживеем първо партизанските воини.
яба
на 16.12.2010 г.
смърт за селянията.........
yuliqgeorgieva
на 16.12.2010 г.
В целия град, за съжаление е така и, за да ни е още по-весело, Общината разрешава поставянето на метални гаражи и на малкото останали местенца, на които могат да си спират колите живеещите там. На 200 човека - 9 гаража,например. Кеф.
JohnDoe
на 16.12.2010 г.
Аз пък все си мисля, че проблема за това е повече в самата жилищна инфраструктура, отколкото в хората. При положение, че в Тракия, да речем ако вземем 4 блока близки един до друг ( примерно по 3 входа по 25 семейства на блок ) = 300 семейства, някой с повече от 1 кола ... Еми няма как пред тия 4 блока да има 300 и повече парко места, обречени сме с тая система ...
stefanov
на 16.12.2010 г.
ами според мен трябва малко възпитателено-образователен бой на Тема парко местата и магарии!!!
Xelian
на 16.12.2010 г.
Да ги еба в простаците смотани. От къв зор това ще е твойто място? Да не си си го платил? Не стига че всчиските ******** с гаражите взеха паркингите, ми ся и някви селяци ще настояват, че това било тяхното си място? Това са общи части. Това че някой си е спирал колата еди колко си път някъде не прави мястото негово.
роско
на 16.12.2010 г.
Аз така като си чета коментари ми стават ясни две неща: 1во, общината ще си спести много работа ако намери решение на проблема веднъж за винаги и 2ро, хората са готови да платят някой лев за да си гарантират паркомясто, т.е. общината даже ще излезе на печалба.
emo_kanara
на 16.12.2010 г.
Така е в Тракия. Селски пръчки са там. Който не му харесва да си ходят по родните места и да си паркират в дворчетата между доматите и царевицата.
Димитър 7
на 16.12.2010 г.
Така е за жалост. И пред нашия блок е така, само да спреш на мястото на някой- драскат ти колата с пирон, ритат я, хем сме комшии и се знае всички. И после се правят на луди даже: сигурно някоя баба е била викат...
AlexA
на 16.12.2010 г.
за мен всичко е култура, която на повечето хора в Пловдив, а и България като цяло липсва. Където живея в Пловдив има един селянин доктор и има два гаража като слънце ама пак си спира на улицата и пречи супер много да си изкараш колата от гаража. Радвам се в момента, че не съм в БГ да си тровя нервите с разни простаци. В Европа поне хората са разбрани не драска не пукат гуми просто намират начин да е добре за всеки, кога ли ще стане това и в БГ. п.с. Аз си обичам страната !
Деян Нанев
на 15.12.2010 г.
Конкретно по последния описан случай - бяхме на гости при родителите ми за 2-3 часа в Тракия, Скобелева майка. Около блоковете положението с паркирането е повече от плачевно. Гледам, че Seishin преди мен предлага гостите да паркират където има място - на улицата и т.н. Специално на улицата и на паркингите места НЯМАШЕ! Да не говорим, че адресната ми регистрация е там, тоест и колата ми се води на този адрес. Успях да намеря място в градинката зад съседния блок, между други паркирали коли. Даже имаше насипан чакъл до бордюра, за по-лесно качване. Като си тръгвахме, видях, че до мен е паркирал "собственика" на паркомястото - буквално на 1 боя разстояние от лявата страна, като неговото огледало беше точно зад моето. Ако беше само това - както и да е, всеки спира както може. Но забелязах, че едната ми чистачка беше вдигната - да си знам, че там не се спира. Успях да си вляза в колата отдясно, прехвърлих се и дадох назад да изляза. Закачих му огледалото с моето, като неговото увисна на жилата, а моето само се обърна наобратно. Писна му алармата, но никой не се показа по терасите, така че качихме детето в колата и си тръгнахме. Изненадата дойде след 2 дни, когато сутринта ми се обади съсед, за да ми каже, че колата ми е пострадала. Някой беше метнал камък с такава сила, че беше строшил стъклото на шофьорската врата, беше отскочил от седалката (кожата е скъсана) и беше ударил предното стъкло от дясно. От удара имаше "слънце", като някои от лъчите бяха дълги над 20см. Проверката в магазина ме зарадва - двете стъкла струваха общо 1860 лв. без монтажа! На всичкото отгоре вчера ме викаха и в полицията, понеже има жалба срещу мен, че умишлено съм му бил причинил вреди! Мога ли да знам из целия град кой къде си е заплюл място, че си е негово? Няма ли кой да обясни на такива олигофрени, че те нямат право на никакви претенции над тези места - колкото е тяхно, толкова е и на всички останали. Сега не стига, че се изръсих сума пари за стъкла (нямам каско), ами и трябва да се занимавам с криминална полиция (щото, нали, умишлено съм му го бил причинил). Е писна ми!
Linchpin
на 15.12.2010 г.
Всеки се прави на велик, докато е анонимен. Като има претенции към паркомястото- ами да си го загради като частна собственост, да остави табела, че това е паркомястото на " Еди- кой си" и след като отнесе глобата ако иска да продължава да се прави на велик.
Plovdiv city
на 15.12.2010 г.
В Тракия са само селяни!!!Какво друго очаквате от тях?!
Seishin
на 15.12.2010 г.
Повечето от Вас като спират на някой паркинг замисля ли се поне малко дали ще има място за други коли от лявата и дясната му страна? Положението пред моя блок е, че всеки си спира както си иска! Не ме ядосва това, че спират на мястото където често спирам аз (а то е на един висок бордюр и колата ми е максимално прибрана, че дори едвам си отварям вратата на 30-40 см колкото да се измъкна, за да има място за другите!), а това, че спират точно като "селяни"! Може ли да спреш за 2-3 коли?! Всеки си спира без да го интересуват другите... Ето това ме дразни! Няма никаква култура нито на пътя, нито на паркингите! Да не говорим, че от доста време спират хора от други входове, които си имат техни си паркинги, но нашият е най-близък до изхода към булеварда, и че се появиха доста "извънземни" ала от други градове... Като слезнеш вечер долу и гледаш едно 40% са с различни от PB регистрационни номера... Аз съм за това всеки да си има паркоместо дори и да се плаща някаква такса на общината, но всеки да си знае, че като се прибере вечер ще има къде да си спре колата! Относно гостите и т.н.... Да спират другаде... На улицата, булеварда и т.н. Тези паркинги са за живущите в тези блокове! Все пак не подкрепям безумните действия на хората, които чупят, драскат и т.н. чуждите коли! Словестно може да се обърнеш към човека, които те интересува, но не и да му нараняваш собственността!
GGone
на 15.12.2010 г.
Във всеки вход ги има такива селяни!
Gaden Smurf
на 15.12.2010 г.
БЪЛГАРИНА НЯМА ОПРАВИЯ !!!
Stranger_
на 15.12.2010 г.
Никога няма да забравя когато сменях колата, другата която взех беше с хасковска регистрация. Та паркирах аз колата пред блока и на сутринта излизам и гледам на задните гуми сложена една летва със забити пирони по нея, но поставена така че като дам на заден ход пироните да спукат гумите :) а на първата кола й издраскаха боята с ключ и и счупиха задния джам. Изобщо българските черти са страшна работа. И аз съм имал моменти в които няма къде да спра, но не съм правил мизерии защото някой от друг блок е спрял пред моя. Той ако има къде да спре да няма да паркира на 5 пресечки от неговия дом и да върви пеша след това...
valkoooooo
на 15.12.2010 г.
Съгласен съм с всички , всеки има право на мнение! Аз обаче да ви кажа вече 1 година се разправям с община , общинска охрана , кмет , заместник кмет и омбудсмана на Пловдив че и полиция даже. Ефекта е пълна нула. Само човек си губи време и нерви. Проблема е че пред блока всяко куцо и сакато се прави на велик , и си слага от онези вдигащите се скоби. Така си запазва парко място само за него. По принцип това трябва да се заплаща , но по наредбата на общината са абсолютно незаконни. Бах заплашван , абе квото ви хрумне го има . Направо жив екшън . Интересното е как нито една институция не реши да помогне! Има и едни гаражи които са също незаконни , никой не плаща нищо за тях ..... Въобще всичко е ...... Нямам думи !
bianconeri
на 15.12.2010 г.
А общината като издава разрешение за строеж мисли ли за паркоместа,детски площадки,места за отдих...май не.Дават разрешително за строеж на кооперация или бизнесграда и от там нататък всеки да се оправя както може...Нормално е да се получават такива ситуации след това.
Sanders
на 15.12.2010 г.
Защото закона няма тежест в нашата смешна страна. Всеки се дърви и се прави на мъж и всичко се мисли за бащиния.
Митко Ботевиста
на 15.12.2010 г.
Такива ситуации се получават защото колите са прекалено много (има семейства с по 3 - 4 коли, за всеки по една) и не се спазват никакви правила за паркиране.
Швейк
на 15.12.2010 г.
А в нашия блок живеем само интелигентни личности с висок морал и подобни простотии НЯМА!!!:):):)
хамелеон
на 15.12.2010 г.
1. аз с чиста съвест бих купил една монтажна ПЯНА (тази дето се монтира дограма) и бих му напълнил АСПУХА, и обезателно после черен парцал,за да не се вижда, и тъпчеш леко на вътре!!! във всеки сервиз ще му кажат че двигателя е за смяна.2.бих му запълнил всички ФУГИ,(на врати капаци....) с същата пяна, и нека си ги отвори.3.взимате от аптека ВАЛЕРЯН и ми поливате колата, особенно там кадето е решетката за парното, хем мириши, хем котки много......
trai4opolkovnika
на 15.12.2010 г.
ми издебвате мизерника и го наказвате
Виктория Бонева
на 15.12.2010 г.
да кажа и аз,че живяхме известно време в един прословут блок в Тракия - 107 и да там се бият за паркоместа,ама сега пак живеем в Тракия,в блок и такъв проблем няма,защото простака си е простак и където и да отиде си остава такъв и да няма проблем ще си го измисли.107 е блок пълен с такива хора,а тук където живея няма такива неща - значи до хората е
Чичо Ичо
на 15.12.2010 г.
Неприятно е като се прибереш от работа и трябва да паркираш през 2 блока защото магазини банки и административни сгради разполагат с около 30 паркоместа пред блоковете а пред тях нито едно Живеещите там няма къде да паркират Просто реконструкцията на бул България около колелото заради вело алеята заличи всички паркоместа Положението е просто затормозяващо защото се паркира безразборно и дори се запушват подходите към блоковете Обещавам да изпратя снимки в скоро време за комични ситуации
Toncho Milenov
на 15.12.2010 г.
Добре че не живея в блок, а в малка 3 етажна кооперация с 3 семейства общо, въпреки, че и моите съседи не са цвете за мирисане, поне с паркирането нямаме проблеми защото всеки си има гараж + парко място за още 1 кола.
Johny Wallker
на 15.12.2010 г.
не
роско
на 15.12.2010 г.
Кви са тия "номенклатурчици" ве, аман от осакатен манталитет. Като ми излезе някой селяк с номера: "Тва е "мойто" място." му искам нотариален акт за да докаже. Като няма, кво му е неговото тогава!? Ай сиктир!
peter_m
на 15.12.2010 г.
Това блокаджиите са много свирепо племе ... За това никога няма да ида да живея в блок ... Все ще ти правят мръсно
pest
на 15.12.2010 г.
Ами така ще е, докато Общината не настъпи и въведе европейски ред. Бай Спиро е дълбоко убеден, че местото до липата е негово, щото той я е посадил преди 15-тина години. Иди му обяснявай, че няма нотариален акт и да не тича като луд да звъни на всички комшии в блока, докато намери онзи мерзавец, дръзнал да му заеме обетованото парко-място. Крайно и наложително е да се разпределят местата срещу или без заплащане, да се определи кой апартамент с кое парко-място е свързан, да се откупуват места или каквото и да е, но да не се унижават съседи да изпадат в крайности. Намирам го за идиотско, че 6 души живеят в 60 квадрата, но имат 3 возила и то паркирани точно пред блока. Ама тяхна си работа. И за да не се бръчка челото ми от възмущение, общината трябва да настъпи здраво с точни правила, добре огласени. Е, к"во повече!
Austin Powers
на 15.12.2010 г.
Когато спрат да се купуват автомобили от хора, които нямат нужда от тях и когато за всеки закупен автомобил ще си длъжен през закона да осигуряваш паркомясто. Нямам нищо против пред блоковете паркоместата да са на някой и да са номерирани, стига да се плаща за това такса в Община Пловдив. Тридесетина лева годишно са приемлива цена.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!