ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Клиент на мобилен оператор прекрати предсрочно договора си, получи заплашителен есемес | ||||||
| ||||||
"Бивш абонат на мобилен оператор изказа своите притеснения за това, че след като е преподписал своя договор, който включва няколко абонамента, след около 2 месеца операторът самоволно е променил месечната такса на всички телефони с по няколко лева в повече. Афектиран от това, той е решил да прекрати предсрочно договора си и да сключи нов с друг оператор, който предлага много по-добри условия. Разбира се, за тези си действия му е начислена наказателна такса. Считайки, че тази такса може да бъде разсрочена във времето, без това да е договорено, той започва да внася само по 20 лева на месец за погасяването й. След около година и половина операторът решава, че това не е в негов интерес и е изпратил предупредителен есемес, с който гражданинът бива подканен да заплати остатъка от цялото си задължение, иначе той ще бъде даден на съд и ЧСИ. Изплашен от съдържанието на sms-а, гражданинът заплаща цялата сума наведнъж, но е поискал да му се издаде някакъв документ, с който да се отрази липсата на задължения. За него не беше ясно точно от кого е получен въпросният sms - от оператора, от коректорската фирма или от ЧСИ. Той ни предостави и кореспонденция по електронна поща, която е водил с оператора. Изпитваше сериозно съмнение, че въпреки че в пряк текст в пощата си той е получил информация, че задължението е погасено напълно, се допускаше вероятността дългът да е продаден на коректорска фирма. По този начин той наистина нямаше да има задължения към оператора, но тогава би могъл да има такъв към събирач на дългове. Нашето първоначално проучване достигна до информацията, че номерът, от който е получен есемесът, представлява споделен кратък номер, от който се изпращат кратки безплатни съобщения, доста често с рекламна цел. Според нас беше ясно, че задължението беше заплатено напълно, но за сигурност на гражданина чрез официално писмо ще поискаме потвърждение от съответния оператор, нещо, което тепърва предстои, защото писменият сигнал пристигна при нас в края на 2023 година, а гражданинът успя да дойде при нас, за да изложи случая лично, на което той особено държеше, в края на месец януари 2024 г.". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 18.02.2024 г.
+3
на 17.02.2024 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Mокрите кърпички отиват в историята?
09:57 / 27.04.2024
Защо се стигна до бой за олио по магазините
09:09 / 27.04.2024
Изтеглят от пазара опасен сладолед
15:40 / 27.04.2024
Веселин Маринов: Страх ме е да отида в моята къща
08:18 / 28.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета