ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Електрически велосипеди вече и в Пловдив, клиент ги описа подробно | ||||||
| ||||||
Преди броени дни мъжът е споделил впечатленията си с потребителите на фейсбук групата " Забелязано в Пловдив - Seen in Plovdiv". "Излизам от "Марково тепе" и виждам един от четирите велосипеда на "Лайм" и съответно такава възможност пропуска ли се?! Голяма работа, че вали. Те са труднооткриваеми. Моментална нужда от тест! Та, кратки впечатления: Тежи. Повече от който и да е друг електрически велосипед, който съм пробвал. Преди два месеца във Виена ползвах ел. велосипед на Lime, защото нямаше друг наблизо. Техните не са най-приятните по принцип и ги избягвам, като пътувам някъде, но определено беше по-приятно возене. С този днес малко криволичех, все едно се уча да карам на Балканче и трудно нацелвах центъра на тежестта. Останах с впечатление, че предният фар, като че ли е с динамо, вместо да ползва батерията. Колкото по-бързо се движиш, толкова повече свети. Отделно като спреш да въртиш, светлината угасва постепенно в рамките на следващите 10-12 секунди, дори да се движиш. Това го усетих на алеята покрай Аграрния. Не се усеща, като да има амортисьори. Поне отпред. Раницата си я сложих в коша отпред и минах по "Авксентий Велешки" - за малко да изскочи съвсем. Седалките са малко...Абе...Не са свръхудобни, поне за мъже. И все пак е удобен вариант да се придвижиш, макар да не са достъпни всички райони в града. Може да се стигне до Гребната, "Смирненски", "Тракия", "Кършияка", Център, моловете или до ФМИ. И малко описание: Като за начало - градско колело е. Повечето от нас сме свикнали да се движим с планински из града. Като всеки ел. велосипед вдига подобаваща скорост с почти нулеви усилия - взех 3 км за 15 минути в дъжда, т.е. 12 км/ч средна скорост при чакане на светофар 4 пъти (от които цяло завъртане светофари на Сточна). Има 3 скорости. Дискови спирачки на предна и задна гума - малко в дъжда не се държаха идеално, но не са лоши. Височината на седалката се регулира лесно. Предният фар е точно под коша, не осигурява видимост много надалеч. Няма странични свелоотразители на задната гума. Процесът по отключване има една допълнителна стъпка: Като го отключиш от приложението, трябва да се измъкне един щифт, който блокира въртенето на задната гума. Вижда се на снимките. И е на метално въже, което се изтегля навън, за да може да се заключи велосипедът някъде. Ако вкарате щифта обратно, това директно приключва карането в приложението и ви взима изразходената сума. 3 км за 15 минути и се спирах 3 пъти да правя снимки - общо 18:37 времетраене = 7,86 лв. Приятно движение." |
Още по темата: | общо новини по темата: 80 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/14 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Унищожиха милиони бутилки минерална вода заради фекални бактерии
17:12 / 25.04.2024
Лепят ни нов стикер на колата за ГТП, плащаме повече!
08:39 / 26.04.2024
НАП изпрати писма до много българи, четете внимателно
17:15 / 25.04.2024
Какво се случва с трудовия стаж при дълъг болничен?
14:15 / 25.04.2024
Тази вечер е регистрирано поредното силно земетресение
23:10 / 26.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета