Читател: Чувствам се измамен и разочарован от градския транспорт в Пловдив
Читател на Plovdiv24.bg се свърза с редакцията ни, за да разкаже за голямо разочарование от таксуването в автобус в Пловдив. Човекът е описал доста подробно поредицата от събитията, които са го накарали да се чувства измамен. А вие имали ли сте подобни случки?
"Пиша Ви с поредното си разочарование от градския транспорт в Пловдив и очевидните измами, които шофьорите си позволяват да правят.
С мой колега се прибираме заедно от работа с автобуси от линия номер 17. Преди две седмици се качваме в автобуса и шофьорът ни дава билети, които виждаме, че са с еднакви номера. Към момента решихме, че е печатна грешка, не обърнахме внимание и изхвърлихме билетите.
На следващия ден, обаче, пак се прибираме с автобус номер 17 и получаваме два билета отново с един и същи номер и то еднакъв с номера от предишния ден. Решихме да ги запазим. Днес се прибирах сам от работа и отново получих същия билет. Огледах се и видях, че поне трима други пътници имат същите билети. Ако имаше проверка кой щеше да излезе виновен, пътниците или шофьорът? Вече имам три еднакви билета, което не би трябвало да има как да стане.
Явно е, че това са фалшиви билети, парите, за които шофьорите прибират за себе си. Мисля, че това е крайно некоректно, особено като се има предвид състоянието на градския транспорт. Предполагам, че част от парите от продажбата на билети отиват за поддръжка на самите автобуси, но ако шофьорите продължават да ги прибират за себе си, състоянието на градския ни транспорт никога няма да се подобри. Възможно е шофьорите да не получават адекватно заплащане, но начинът за изкарване на допълнителни средства не би следвало да е измама.