ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Читателски
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Без прецедент у нас: 1200 метра повдигната жп линия от Коматевския възел през Марица до бул. "България"!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 09:31 / 04.06.2015Коментари (63)23567
1200 метра повдигната железопътна линия от Коматевския възел, през река Марица, до булевард "България". Това ще започне да се изгражда в Пловдив през 2017 година, заяви само за читателите на Plovdiv24.bg кметът Иван Тотев

"Община Пловдив в момента работи заедно с НКЖИ по най-големия проект на Пловдив от десетилетия насам. Той донякъде е съизмерим със софийското метро или поне с единия му лъч. Идейният проект е готов и той ще бъде анонсиран съвсем скоро. 

Финансирането ще дойде по оперативна програма "Транспорт", тоест от държавата. 

Чрез тези 1200 метра повдигната жп линия практически 3-те прелеза в Пловдив отпадат и по този начин целият град се отпушва. Проектът включва и нов жп мост над Марица с две линии.

Това е най-мащабният проект, който ще се реализира в следващия програмен период. Специални благодарности на ръководството на НКЖИ. Ако всичко върви по план, през 2017 ще бъде направена и първата копка на проекта, а крайният му срок ще бъде 2020-2021", обясни градоначалникът.

Проектът ще се осъществи в зоната между Скутаре, Крумово, гара Филипово и Централна гара и предвижда рехабилитация на линиите. 

С разширяването на жп възела ще се реализират още два проекта, за които Plovdiv24.bg вече е писал - преминаването на бул. "Васил Априлов" с четири ленти под Гарата и премахването на Бетонния мост.


Още по темата: общо новини по темата: 13
08.10.2018 »
12.03.2018 »
16.11.2017 »
11.10.2017 »
18.03.2017 »
20.02.2017 »
предишна страница [ 1/3 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Отдавна трябваше да се направи нещо,защото на прелезите е голям кошмар особено в час пик.Има да чакаме още 5 години.
+3
 
 
О, да. Забравих.....палмите са много важни. Лошото е ,че на предстоящите избори алтернативата я няма.
+2
 
 
Ами вместо да се правят безсмислени кръгови с фонтани, фалшиви пеещи фонтани, онова нещо на стълбите на Каменица (не е ясно какво е), велосипедни алеи, които никой не ползва и всяка година да се дават една камара пари за цветя, можеше отдавна да се помисли за тази ЖП линия, както и за асфалтирането на Априлов и Пещерско. ХАЙДЕ ПОЧВАЙТЕ С ПЛЮНКИТЕ.
+2
 
 
Аз отдавна бях подочувал за тези проекти, но не знаех, че вече са готови за реализация. Ако тази линия, бъде издигната, което да елиминира прелезите, и бул. Васил Априлов мине под Централна гара, ще е наистина революционен успех (както и районът на ЦГ да бъде облагороден, защото сега е срам за града ни!) Дано това не е само предизбоен прийом, с реализирането на този проект Иван Тотев може да стане кмет №1 за всички времена, пожелавам му го. Но даже и сега ще използвам случая, да повдигна въпроса за ЛЕТИЩЕТО!!! Щом Пловдив и София са толкова близо и едното летище е излишно - че нека тогава закрият софийското! Защо трябва пловдивското да бъде подложено на обструкции?! С какво София е по-добра от Пловдив?! С какво нашето летище е по-лошо от онова?!
-2
 
 
най-лесното,най-евтиното , най-бързото и мъдро решение на проблема е пълното спиране на влаковете по линията Ц,гара-Филипово.Всичко друго е измама и крадене на парите ни!1200м надлез на жп трасе +нов жп мост с две линии,а до моста и след него една:)))
-3
 
 
Би било по-добре, ако линиите са под земята, както в Западна Европа. Така хем няма да е шумно, хем няма да пречи на трафика.
+5
 
 
Крайно време беше тия МАЛОУМНИ прелези на Пещерско шосе, Свобода и 6-ти септември да бъдат премахнати! Не стига, че минава 3 пъти влак на ден, ами го прави в буквално най-натоварените часове! Да не говорим колко хиляди катастрофи станаха на тия прелези...
-1
 
 
Еми идеално е за удвояване на линията, само че ако не се лъжа 2003 година имаше проект още тогава да се удвои и да се направи трамвайна линия, която да бъде за обслужване на жп пръстена около Пловдив, като също така първите 2 коловоза от ЖП гарата щяха да са направени с тази цел, а влаковете за Асеновград, Карлово и Хисаря щяха да бъдат спрени и на тяхно място щеше да има мотриси до тези градове и щяха да станат като квартали... малко преувеличено е град, който е на 70 км да е квартал, но да приемем, като връзка с друг град. А относно линията, ако я повдигнат ще направят най-голямата грешка, защото знаете ли какви тежки композиции от по 70 вагона пълни едва едва пълзят на земята, а не ми се мисли какво ще се случи ако са във въздуха... Страшно рисковано е това! По този начин се застрашава живота на хората живеещи в близост до линията! Не ми се вярва един такъв проект без специалисти да се направи точно в нашият град и то точно за 3-4 години! Ако се направи, то поне да се съобрази да се направят спирки, за да може да се предвижват хората до Централна гара, до гара Филипово и до гара Тракия.
-7
 
 
Коментарът е скрит (покажи)
Отговори (1)
+4
 
 
Ще, ще, ще, ще, ще... Ще видим дали ще стане. Чували сме какво ли не. Това наистина е стар проект, но аз не съм сигурен доколко е необходим. Тази линия спокойно може да се закрие, нали има източна обходна жп. артерия през гара Тракия. Оставянето на този пръстен в града е обосновано само ако се планира той да се включи в градската транспортна схема - нещо от рода на метрото, какъвто опит имаше при Спас Гърневски. Така влаковете от Карлово и Хисаря могат да стигат до Филипово и оттам да се ползва градски транспорт за центъра. Сега се сещам, че може да се направи и нещо друго - източната и западната части на бул. Копривщица да станат еднопосочни - първата да води към юг, втората към север. На прелезите на 6 септември и Пещерско шосе да се монтират светофари, съобразени с движението на влаковете (ще светят червено за пресичащите прелеза, докато е пусната бариерата, и зелено в продължение на 3-4 минути след нейното вдигане). На прелеза на бул. Свобода може да се направи и кръгово кръстовище. Този вариант ще бъде много по евтин от надлез. Иначе мост над реката така или иначе трябва да се направи.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2019 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Великден 2019
Купа на България, сезон 2018/2019
Зверска катастрофа с колата на Местан
ДЮШ на ВК Марица
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
От къде пазарувате хранителни стоки?
Магазин на голяма международна верига
Магазин на голяма българска верига
Квартален магазин
Поръчвам всичко онлайн
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2019 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: