В редакцията на Plovdiv24.bg получихме писмо и видеоматериал от наш читател, свързан с полемиката около това как от bTV и конкретно г-жа Миролюба Бенатова отразиха размириците в Катуница. Манипулираха ли bTV втория си материал по темата с цел лъжа, преценете сами. Пуликуваме писмото и видеото, без редакторска намеса:
Здравейте,
Пиша на вашата медия, която отрази отговора на Миролюба Бенатова, относно отразяването й на събитията от Катуница. Моля отделете няколко минути да разгледате клипа, който създадохме с приятели- той обединява двете версии на новините от събота и неделя, като същевременно показва крещяща разлика. Ако може да го отнесете към човека във вашата редакция, написал - Кое е по-важно, 2 загинали момчета или горящите къщи, много добър материал, той определно ще разбере нашия труд. Аз самият съм завършил журналистика, макар и без да практикувам, но смятам, че от върха на медията,в която работи Бенатова, тя няма право да манипулира така общественото мнение. Фактите са вътре- те показват преобръщането на целия репортаж от съвсем друга призма, чрез отрязване на почти минута от оригиналния.
Лично аз познавам много хора, които бяха изумени от общественото недоволство към журналистката Бенатова, гледайки само втората новинарска емисия. Доказателствата говорят, че зрителите имат право да са настроени негативно към Миролюба и да се смятат за излъгани. Но българите не са овце. Безсилни срещу такава манипулация единствения начин за реакция беше насилието към оператора на БТВ в Пловдив, което аз лично не одобрявам.
Благодаря ви
Обединени футболни фенове, маргинали и лумпнени, но най-вече граждани на България
Поздрави








kosara
на 12.01.2015 г.
хахаххаха може да има циганска жилка
Светослав Палаханов
на 01.12.2012 г.
Мили Българи някой случайно да е заснел сам дали от телевизор дали с програма от компютър пълното не дялкано видео от репортажа на страхливката Бенатова и там глутницата? Имате ли по хардовете си видеото това ще им спука представите за мощ Българска!
фен 123
на 04.10.2011 г.
Босфора ТВ..........това казва всичко като че ли......лъжат като дърти цигани...за съжаление!
lord_70
на 04.10.2011 г.
Хареса ми коментара на Валери Вутев,особено в частта за подпалването на тези "Незаконни къщи".Ясно е че ако нещо е незаконно построено няма го записано в Кадастралния план за какво приказваме тогава...Така се процедира и в "Маалата".В петък вечер копаят за основи, в понеделник след обед вече пуши комин -а да видим как ще го съборят коптора.А хората ако си направят тоалетна в двора колкото човешки бой ще го глобят че не спазвал процедурата-т.е не си е платил къде ли не...Ако са незаконни къщи защо ги защитават от властта или ....отговора е ясен и на пеленаче
Кума Лиса
на 04.10.2011 г.
Вие народа за толкова прости ли ни смятате бе ?! След като е толкова обективен този репортаж, защо сте изрязали именно същината на емисията? Сигурно камерата, която не лъже е била! Има и нещо друго, което ми е направило впечатление не само в на Бенатова репортажите. Ще дам пример точно с един неин обаче, тъй като трагедията беше голяма и на голям български празник.Става въпрос за момчето, което на Великден блъсна шест деца в Симеоновград. Помня Бенатова предаде новината, разказа какво се е случило и стигна ред да говори с родителите на децата. Първия и въпрос беше- ''Как се чувствате?'' Забелязала съм го и преди, това явно е някаква тенденция да се ровичка в раната на хората когато им е най-тежко за да се предаде повече драматизъм на репортажите. Не разбирам що за човек би задал такъв въпрос (не говоря специално за нея, а по принцип ) Няма по голяма трагедия от това, родителя да надживее детето си, вие питате-''Как се чувстват, Какво дете е било.. Сега какво ще правите.'' Думи нямам ейй !!
Valeri Vutev
на 03.10.2011 г.
Знаех за лъжите на Манголюба, но бях пропуснал квалификациите на главният секретар. И този безгръбначен червей, това мекотело станало за смях с пълзенето си (и на премиера и на премиера) и той си позволява да обижда хората на лумпени и маргинали. Господин милиционер, убийството е много по тежко престъпление от запалването на незаконни къши. Още повече, че е подаден сигнал със заплаха за убийство и ако си беше свършил работата и арестувал циганите нямаше да има убити и запалени къщи. И продължаваш да не си вършиш работата, няма арестувани полицаи които са притеснявали тези които подават жалбата вместо да арестуват циганите. Вместо това пребивате и арестувате децата които искат справедливост. Ти пълзящия махай се от този пост докато не е станало късно. Остани си в началото на 20 век, нямаш място в 21. Хората ще се погрижат целият свят да разбере, че имаме служител на такъв пост който си позволява да обижда родителите на убито дете. Мога още много да ти кажа но ми се повръща от теб!
Мунчо Мунчев
на 02.10.2011 г.
Разпространявайте из нета този клип,100% доказва как стамбул тв -ЛЪЖЕ ,като киро мангала
Roumiana Djenkova
на 02.10.2011 г.
Браво Бенатова!Продължавайте да казвате истината такава каквато е и я виждате!Това е работата на журналистиката, другото са само празни приказки.Оставете хората да покажат какъв умствен багаж носят:), затова има свобода на словото!Кураж!
Тони Монтана
на 02.10.2011 г.
Срете да им гледате манипулативните новинарски емисии които и без това станаха много. Целият им ефир се запълни с новини и турски сериали. Постоянно се хвалят че техни журналисти печелят награди... Е да така е но с репортажи правени от страданието на много хора!!!
qetuo
на 02.10.2011 г.
Това е само една малка частица от тоталната манипулация.Няма медия в България,която да не работи манипулативно,поради своята зависимост от политици,бизнесмени и така нататък.Никога до сега,обществото не е подлагано на по голяма профанизация ,даже по "комунистическо",за съжаление.
Звезделина Стоянова
на 02.10.2011 г.
хайде, хайде...тази госпожица да не се прави на ощипана булка...че ги наприказва едни, наприказва ги...и сега се чуди как да се оправдае и да си върне думите назад...но не става така, моето момиче!от тук нататък да се прости с имиджа на "топ репортерка" !
Cologne
на 02.10.2011 г.
Ами то е ясно кой и е "написал" репортажа... Същият този, който разкритикува полицията, която на следващия ден след това негово изказване предприе по-твърди действия срещу собствения си народ и биеше демонстранти в Пловдив...
niky
на 02.10.2011 г.
Да бъде уволнена незабавно!Спрете да гледате бтв!
go6o
на 02.10.2011 г.
как нервно си търка ръчичките ,с които вечер държи мекия на някой и друг цар който я лобира,но природата си знае работата рано или късно се изчиства от мършата
poto
на 02.10.2011 г.
Какво може да се очаква от телевизия, чиито главен новинар се казва Юксел? Защитават циганизацията на българското население. Никога повече БТВ
Anton Nedyalkov
на 02.10.2011 г.
Нещо им стана кофти на някои хора в "държавата", като видяха до къде се стигна след бруталното и показно убийство в Катуница.Защо трябва да очкват мирни протести след деситилетия малтретиране и липса на справедливост?Нали всички сме роби на закона, за да сме свободни!Да, ама не!Оказа се, че едни са роби, а други са царе.И , когато избухна народният гняв, им стана леко кофти, защото днес това се случва в Катуница, но утре може да се случи с всички палати на "царете на закона".Че то у нас такива много, и из цялата страна.И веднага се включиха трубадурите на "царете", -озверяла тълпа били, употребили алкохол и т.н.т.Демек Вие не сте от тези, разграничете се!Няма мирни протести!Мирен протест има, когато искаш да ти увеличат заплатата, детските надбавки, дните за отпук и т.н.т.Когато у хората, чувството за справедливост изчезне изригва всенароден гняв!Събитията в Катуница ги притесни, защото видяха леко пламъче на този гняв и им стана кофти!
Nikolai Zahariev 1
на 02.10.2011 г.
НИКОГА ПОВЕчЕ НИЙМА ДА ГЛЕДАМ (BTV) КРАЙ С ТИЙХ И ПОДКЪПНАТА ЖУРНАЛИСТКА.
Iaden Van Der Buren
на 02.10.2011 г.
Антонио, той смисъла може да е един и същ ама има твърде голяма разлика между двата начина на изразяване. Не върви някак си в клип който се обвинява някого в лъжа да се прави същото. Получава се че автора на клипа по нищо не се различава от БТВ които също манипулират.
kri008
на 02.10.2011 г.
От едно време вестниците, и от по-сегашно телевизията, са платените манипулатори на народа! Лижат и мажат най-безсрамно, само и само да си "заработят" заплатката и да бъдат "погалени" от ръката с пръстена... Бездуховна паплач!
Христо Барбов
на 02.10.2011 г.
тя не работи за хората тя е поръчков журнарист
Petar-53
на 02.10.2011 г.
Сега прегледах журналистическите материали от Катуница и въпросната журналистка се казва Гергана Венкова . Тя също трябва да носи отговорност за обидните думи към пловдивските фенове.
Petar-53
на 02.10.2011 г.
И ТВ, лъже. Журналистката, която отразяваше събитията , също нарече футболните фенове дрогирани и лумпени.
Katia Lutzkanova
на 02.10.2011 г.
Е,да де,но дори и така да се извъртат нещата,то на всеки му стана МНОГО ЯСНО какво по-точно искаше да подчертае
Antonio Grancharov
на 02.10.2011 г.
казала го е по заобиколен начин - смисълът е един и същ!
Cimbala
на 01.10.2011 г.
Ще цитирам един коментар относно изтриването на фейсбук акаунта на тъй наречената журналистка ! ''госпожо или госпожице, Вие сте една от причините да спра да гледам телевизия. заедно с колегите си Вие години наред обслужвате интересите на малка група хора, подреждайки, класифицирайки и етикетирайки събитията в държавата ни, насочвайки мнението на зрителите си от позицията на силата на медията си - "най-гледаната" и от тази гледна точка - непогрешима, както някога бе партията-държава. телевизията, в която работите, замени някогашната "Първа програма", за да се превърне в официоз на силните на деня и да ни втълпява колко добре живеем. да насочва вниманието ни в определени посоки, да насочва есемесите на родителите ни към определени номера, да канализира нашите симпатии и омраза. в отсъствието на нещо или някой, комуто да се вярва Вие и медията, от ефира на която си позволявате да размахвате разни отношения към някого и нещо, се превърна в месия. неаргументирано, от позицията на силата, Вие и тази медия поискахте да ви се вярва - безпрекословно. и когато не се получава... последното нещо, което ще направя, е да ви обливам с ненормативна лексика и да се опитвам да си припомня случаите, в които си позволявате да използвате елементарна манипулация - предпочитам да игнорирам изявите Ви. към националният спорт "да ритнем падналия" загубих интерес малко след като спрях да гледам Формула 1. цялото ми търпение обаче не стига, за да пропусна да коментирам поредната ви роля - на жертва. явно е, че след честия досег с повечето наши сънародници сте уловили манията им да се вживяват в нея и използвате същите прийоми. гледах откъс от Ваш репортаж. честно - МНОГО лоша актриса сте. интонацията Ви е неизразителна и дикцията Ви все още търпи сериозна критика. и освен това пишете некачествено. всичките Ви медийни "приятели" в момента си търсят извинение затова, че за пръв път социалните мрежи и НЕОРГАНИЗИРАНИТЕ от партии и движения протести (поне привидно), ненасърчавано от медиите недоволство (било то и запалено от една режисирана случка) просто СМАЧКА влиянието на медиите в тези няколко дни "като кубинка прясна кучница" (pardon my French). и това е единствената причина да публикуват оплакването Ви. избягвайте да се самосъжалявате публично - освен че не Ви отива е и зверски непрофесионално.''
Надя 1953
на 01.10.2011 г.
Възмутена съм от отразяването на протестите днес в софия. БТВ http://www.btv.bg/bg/news/bulgaria/story/1984350862- Българса национална телевизия http://bnt.bg/bg/news/view/61319/protestni_shestvija_i_podpiski_v_sofija Едно и също събитие ли гледаме ?????еееее, кой манипулира общественото мнение??????? Някой не казва истината...кой?
Linchpin
на 01.10.2011 г.
Миролюбо, елментарното възпитание го изисква- когато си обидил или оскърбил някого, без той да е виновен- най- естественото нещо на този свят е да му се извиниш и да се засрамиш за постъпката си. Ти не стига, че обиди хората, които справедливо бяха излезли да протестират и ги нарече... какви ли не..., като по този начин обиди и всички здравомислещи българи, ами имаш наглостта да обикаляш от предаване на предаване в глупавата ви телевизия и да обясняваш колко голяма професионалистка си била и как 90%от българите са в грешка, но не и ти... Престани да се изкарваш жертва! Жертва си, но на собствената си некадърност! Ако имаш и малко останало достойнство- изляз и се извини.
DON CHERPONE
на 01.10.2011 г.
хахахахахахахахахахахахах само се 4уи как коментира тая тя по зле от тапа селянка.......хората имат да си пи6ат каквото си искат ......ся не ти било неудобно Бенатова 6то мранка6 като вовиица за х*и......
nikolai_kriviq
на 01.10.2011 г.
Вие кво искате от мръсната еврейка Бенатова ? дядо й и баба й са получили клиторни оргазми по време на холокоста ... жалко,че тая е доживяла нащо време
Нако
на 01.10.2011 г.
Абе, това си е една Боклук ТВ, а тя е една сополива циганка! Когато говори - поне да си издуха сополите! винаги й е пълен носа! Мръсна манипулантка!
ДДимитров
на 01.10.2011 г.
В коментарите по долу също се призовава към насилие , само не казвайте че и аз манипулирам но след като има такива като evidmn да тръбят за заколване на някой и за смърт то за мен това е тълпа от лумпени .
secret
на 01.10.2011 г.
За огромно мое щастие, не гледам бтв от години... Твърде плоско поднесени са им всички материали, особено новините! Случвало ми се е да попадна на новините им и направо ми идеше да думна някой от водещите им!
Iaden Van Der Buren
на 01.10.2011 г.
Те че лъжат, лъжат .... ама тя наистина не казва "Пияна тълпа" а казва "... употребили Алкохол" Дайте да сме точни.
kike
на 01.10.2011 г.
Разбира се, че лъже! То по всичко си пролича - дори и по слабата реакция на бтв. Поне окончателно спрях да гледам техните новини :)
evldmn
на 01.10.2011 г.
Еми ние си я знаем тая, тя си е еничарско/мангалска пръчка. Надявам се някой да я заколи някъде, ще го черпя една ракия.
DimitarKalina AtanasovBoicheva
на 01.10.2011 г.
Браво!!! Много добър материал, показващ по какъв долен начин бтв облъчват зрителитем си.
psychocrew
на 01.10.2011 г.
Много ми е интересно защо никой нищо не спомена за това, че влиза в частна собственост без разрешение.Няма да споменавам за "ОБЕКТИВНОТО" ЛИЧНО мнение което даде.
Таня Младенова
на 01.10.2011 г.
нещо като:"Който не скача е червем!"
Lachezar Petrov
на 01.10.2011 г.
явно всички, които не викат "циганите на сапун" са виновни :)
калпазанчо
на 01.10.2011 г.
аз се убеждавам за пореден път,че ако черпим информация само от телевизията ще бъдем излъгани,а за филма браво
Ташко
на 01.10.2011 г.
Що ли си мисля , че тая се дрогира?
vladi
на 01.10.2011 г.
ДА бтв ни излага
mynkow
на 01.10.2011 г.
OFFTOPIC: Мисля, че имаме голям проблем. Говоря за цензурата и изтриването на facebook групите. Аз лично не намирам това за нормално да се случва през 2011 година.
BadVAN
на 01.10.2011 г.
Поздравления още веднъж за филма, саунда ви е супер як и много на място, перфектно се връзва.
BadVAN
на 01.10.2011 г.
Чухте ли я какво каза тази змия бе хора? "За ОПИТ за умишлено убийство ще отговаря шофьора на буса от Катуница". За ОПИТ. ОПИТ. Каква е тая сръбска мастия бе? Момчето убито, а тази маймуна ми говори за опит. Няма такава лицемрка като нея. Както на митинга от 2006 г. когато по случай трети март се събраха 40 000 хил. души. И накрая на митинга един луд клошар се качи на едно дърво и взе да тресе клоните и да ги люлелее, след което се качиха пожарникарите да го свалят и ония взе да ги налага по каските с една пръчка. И нашето момиче вечерта в новините каза съвсем спокойно и необезпокоявано от никой как, някакв луд се бил качил на едно дърво и се събрали да го гледадат хора, колкото за един митинг. Хубвао, че митинга го даваха по Канал 3 и по Скат ако не се лъжа, та да видим за какво иде реч. А аз искам да помоля авторите на горния клип, ако ги е заинтересеувало това, което казвам да издирят новините на бтв от 03.03.2006 / но за целия ден, всички новини на босфор тв даже и на следващия/ и да направят още едно клипче на ""великата"" телевизия, която представя новините от ""всички"" гледни точки. ЩО СЕ ОТНАСЯ ДО ТОЗИ ВИДЕО МАТЕРИАЛ МОГА ДА КАЖА, ЧЕ НОВИНИТЕ НА БТВ В НЕДЕЛЯ 100%-ВА МАНИПУЛАЦИЯ. Ама то си беше ясно това нещо още от самото начало. АЗ ОТДАВНА НЕ ГЛЕДАМ БОСФОР ТВ.
Таня Бончева
на 01.10.2011 г.
Слави съшто се включи,но не проумяват,че като се престарават с оправданията настройват още повече хората срещу себе си-нали всички гледахме репортажите!
botsmana
на 01.10.2011 г.
Киро-люба Мангалова трябва да бъде номинирана за журналист на годината,съответно ГЕЙ ТВ за медия.Определено ще спечелят наградата на публиката.В случая тя е безплатен линч.Да им е честито...
pettrro
на 01.10.2011 г.
Телевизийте са манипулатори и изопачават. Показват нещата така както им е изгодно или се харесва на някого. За разлика от много,които пишат тук(без да обиждам), съм давал интервюта по различни мидий по обществени въпроси- режат се цели изречения, това което си го казал в началото излиза, че си го казал накрая и т.н. Едни и същи слова, изглеждат съвсем различни и носят различен контекст в зависимост коя медия ги отразява. Ако някой е забелязъл в четвъртак по БНТ1 в 18ч. в спортните новини при награждаването на Г.Младенов нашия президент първанчо се "изпусна" само с едно изречение с което изказа негативното си мнение за протестите, в 20ч. пак в спортните новини на същата медия това изречение липсваше и изявлението звучеше по коренно различен начин. Вярно е ,че са 4-тата власт, но повярвайте- манипулират. И Васил Иванов от Нова до мен видях какви отговори получи и точно кои от тях показаха в Календар по Нова-естествено тези които искаха да чуят, или да се харесат на аудиторията-да има сензация и шум.
vanko76
на 01.10.2011 г.
Aми снощи гледах репортажите в два варианта един е орязан а другия е оригинален от тогава и да БТВ излъгаха като си помислиха,че като орежат репортажа,ще им се размина да ама има хора които са качили в Facebook и на оригиналния си чува как Бенатова ги казва тези неща "Хора употребили алкохол"и някои други неща.Ама,защо излъга,че не е казала това не мога да разбера.
duhku4e
на 01.10.2011 г.
Босфор тв,телевизия циганееща и чалгажираща се.Манипулацийте в тази медия са очевадни не само в това предаване,а и в други.
Girl--
на 01.10.2011 г.
Ето го и моето мнение: Тази Мира говори адски флегматично, придава уникален драматизъм на нещата! Тя буквално жалееше за къщите на "цар" Киро! Много хубаво, че феновете му запалиха къщите, ако можеше и всичко останло да му подпалят... А Калинчо да си ходи от поста, защото точно тук е НЕУМЕСТНО да нарича тези 2 обединили се агитки- лумпени, защото те не бяха на футболен мач, а хора, които искат да си защитят правото. БРАВО НА МОМЧЕТАТА!!! ТОЧНО СЕГА С ТОЗИ КИРО ЩЕ СИ ПОКАЖЕ ДАЛИ В ТАЗИ ДЪРЖАВА ИМА ЗАКОНИ, ПРИ НАЛИЧИЕТО НА ТОЛКОВА МНОГО СВИДЕТЕЛИ, ДОКАЗАТЕЛСТВА, ВИДЕОЗАШИСИ И ИЗМИСЛЕНИ БОЛЕСТИ! НЕКА ДА ВИДИМ!!!!!!!
angelsto
на 01.10.2011 г.
бтв/турска тв/ са най-големите продажници
Слав Мерджанов
на 01.10.2011 г.
Жалки сте ми как само нападате и нападате и нападате. Жалко е като вляза в подобен сайт и да видя как хора все още коментират на латиница .. за бога толкова ли е трудно да се цъкне комбинация от два клавиша! А коментари от рода: "настройват хората срещу ГЕРОИТЕ ОТ КАТУНИЦА" са противни и доста ненужни. Нима не е истина, че половината, ако не и повече, от хората там онази вечер бяха там заради възможността да счупят някое друго шише или да запалят някой друг диван? Пловдивските футболни фенове са стадо кози, които само търсят повод да чупят и да покажат незаинтересоваността на родителите си към тях. Банди малоумни идиоти - това са повечето хора присъствали на случката онази вечер. Знам че с този коментар, ако случайно някой фен може да чете, ще си създам много врагове и ще бъда "издирван" от тълпата нещастници.. Жалко е да ви гледам как се бунтувате срещу група хора и то използвайки думите "ние сме българи". Кое ви е българското? Живеете тук, нищо друго българско няма във вас. "Аз съм патриот" = аз съм нещастник, който би набил всеки, който ми се изпречи на пътя. Замислете се малко, колко вие сте българи и какви герои сте, след това нападайте другите...
Emiliq Kodrich
на 01.10.2011 г.
дали щеше да говори така ако бяха убили нейното дете
trai4opolkovnika
на 01.10.2011 г.
тая колкото повече разравя лайната толкова повеч потъва мислих я за по умна но тя продължава да се илзага като лъже ............ ТАЗИ ТЕЛЕВИЗИЯ Е ЯСЕН ПРИМЕР КАК ОБщЕСТВЕНОТО МНЕНИЕ И НАГЛАСИ МОГАТ ДА СЕ МАНИПУЛИРАТ ЗАщОТО ТОВА БЕшЕ ОПИТ ДА СЕ НАСТРОЯТ ХОРАТА СРЕщУ ГЕРОИТЕ ОТ КАТУНИЦА НО ТОЗИ ПЪТ СГРЕшИХА .............МЕДИИТЕ СА СИЛА И ВЛАСТ КОЯТО чРЕЗ МАНИПУЛАЦИИ МОЖЕ ДА НАНЕСЕ ОГРОМНИ щЕТИ НА ЕДНО ОБщЕСТВО бтв доказа че работи против обществото ОБИКНОВЕННИТЕ ХОРА В КАТУНИЦА ВИКАХА БРАВО МОМчЕТА И ПЛЯСКАХА ТЕ СА БАРОМЕТЪРА ЗА ОБщЕСТВЕНОТО МНЕНИЕ НЕ НЯКВА ПРОДАЖНА МЕДИЯ
Таня Младенова
на 01.10.2011 г.
Разберете, проблемът ви не е М. Бенатова. Проблемът са хората с протекции от властта/ вече 20-21г/ като Кирил Рашков, които богатеят на наш гръб чрез кражби, далавери, измами, експлоатация на хора, убийства, арогантност,лихварство и всичко каквото се сетите НЕЗАКОННО
Eдин отбор
на 01.10.2011 г.
Това, че Миролюбчето нарече хората пияна тълпа от, което после най-нагло както казавт хората като циганка, се отрече го разбраха и децата. Тия които не са разбрали значи толкова ги и интересува. Тоест няма смисъл за кой път вече обикновените хора, които държат на истината за разлика от БТВ да доказват, че черното е черно, а бялото е бяло. Иначе браво все пак на човека направил си труда.
Asia Tabakova 1
на 01.10.2011 г.
Антибългарската телевизия!!!!Бълваща турски сериали....
miru
на 01.10.2011 г.
Добър видеоматериал. Един детайл само е пропуснал автора. На въпрос, какво е мнението на хората от селото, Бенатова дава уклончив отговор и сменя темата. Доста противоречи с лицемерното мото на БТВ - "Всички гледни точки". Не бих го споменал, ако не съм се убедил вече, че понякога БТВ умишлено скриват факти и мнения за да е по-интересен репортажа. Или Бенатова е пропуснала да потърси мнението на жителите, което не говори добре за нея като професионалист, или го е потърсила, но не са й харесали отговорите. Преди време си направих един експеримент - по възможност гледах новините на БТВ и веднага след това тези на БНТ. Убедих се, че за БТВ цел номер едно на репортажа е да е лъскав, да е интересен и да има интрига. Постигат го - наистина по-интересно минава времето докато гледаш техните новини, но аз лично вече търся по-"сухите" но пък по-обективни репортажи на БНТ (макар, че нещо май и те взеха да залитат по тоя път на опаковката-фърст, но се надявам, че бъркам)
Георги Добрев
на 01.10.2011 г.
БТВ винаги са имали ,,своя,, преиначена гледна точка . Това е най продажната телевизия .Аз понякога се чудя кои са по виновни , политиците или манипулациите на телевизиите , които се мислят за трета власт и изпълняват , срещу заплащане, какви ли не простотии !? .. Лумпени са журналистите , които нямат собствено мнение, с такива е пълно в БТВ , читавите избягаха ... Между другото крайно време е и Миролюба Бенатова да си намери по подходяща телевизия , защото тя не мисли така , сигурен съм ....
RaHoWa
на 01.10.2011 г.
днеска ще има ли протест??? и от колко
Valentin Marinov 1
на 01.10.2011 г.
Абе хората в България стават все по-сбъркани! Аз не чух едно грешно нещо да каже Бенатова - че бяха футболни фулигани - бяха, че някои са били пияни - били са, че си търсят повод да рушат и безчинстват - търсят. Какво недоволствате, че някой е казал истината? Само не знам защо БТВ се опитаха да прикриват някой неща след това като всичко казано си беше много вярно, достоверно и не обиждаше никого. Аз съм сигурен, че половината от тези дето палеха там и трошаха, дори не знаят кой е тоя цар Киро. Чули са, че ще има "забавление" и хоп веднага да се включат. Същата простотия като в Англия.
Васил Марчев
на 01.10.2011 г.
БТВ, винаги си е била продажна телевизия. Всички журналисти, изобщо екипи и т.н.т. са се съгласили да си продават зад**ка, щом работят там. Поздравление на тези, които навреме се махнаха от тази телевизия.
Denitsa Nachkova
на 01.10.2011 г.
Присъединявам се към "чувството за множественост"!
Tanq Koleva 1
на 01.10.2011 г.
да..толкова е безпристрастна и обективна,че едва не се разрева за тези къши:)).а как се беше издокарала и едва,едва стъпваше да не си повреди обущенцата..
Ivan Bozhilov
на 01.10.2011 г.
Не знам аз ли имам някакъв проблем или видеото е орязано, но на 2-та минута ми прекъсва и дотам.....хм?!..странно!
Liubomir М
на 01.10.2011 г.
бреййй колко много "акаунти" са изразили негативно мение към БТВ-то на културата....... някой ще вземе да си помисли, че създавате чувство за "множественост"....
Георги Добрев
на 01.10.2011 г.
БТВ винаги са имали ,,своя,, преиначена гледна точка . Това е най продажната телевизия .Аз понякога се чудя кои са по виновни , политиците или манипулациите на телевизиите , които се мислят за трета власт и изпълняват , срещу заплащане, какви ли не простотии !? .. Лумпени са журналистите , които нямат собствено мнение, с такива е пълно в БТВ , читавите избягаха ... Между другото крайно време е и Миролюба Бенатова да си намери по подходяща телевизия , защото тя не мисли така , сигурен съм ....
hallucinogen
на 01.10.2011 г.
Из програмата на БТВ 05:20 - 06:45 "Опасни улици" /п./ - турски сериал, еп. 126 11:00 - 12:00 "Мечтатели" - турски сериал, еп. 103 13:30 - 14:30 "Малки тайни" - турски сериал, еп. 24 14:30 - 15:30 "Жестока любов" - турски сериал, еп. 7 ... 15:30 - 16:30 "Листопад" /п./ - турски сериал, еп. 106 17:30 - 19:00 "Опасни улици" - турски сериал, еп. 127 20:00 - 21:00 "Листопад" - турски сериал, еп. 273 00:00 - 01:00 "Долината на вълците" - турски сериал, еп. 12 01:30 - 02:30 "Мечтатели" - турски
brigadira
на 01.10.2011 г.
за 10 гроша си продават народа, от мен протеста за тях е никакви новини по бтв повече,надявам се повече хора да го направят, за да ги заболи най- много мангалската телевизия!!!
PeterA
на 01.10.2011 г.
Крайно време е прокуратурата да се заеме с "журналистката" за насаждане на етническа омраза.
IvanotLondon
на 01.10.2011 г.
Светла Петрова: bTV е подложена на нечовешки натиск, огромната част от медиите у нас са отвратителен и жалък слугинаж на властта. Работя в bTV от десет години, но през последната една година нещата се промениха драматично, призна пред БНР журналистката Светла Петрова, която доскоро бе част от екипа на bTV. По думите й частната телевизия е подложена на нечовешки натиск. Петрова е убедена, че преместването на публицистичното й предаване "Сеизмограф" в по-ранен час е станало под политически диктат. Според водещата огромната част от българските медии осъществяват отвратителен и жалък слугинаж на властта и това се вижда от темите, които се подбират. "С поведението си медиите предават българското общество. Толкова жалък слугинаж, такива манипулации в полза на управляващите, такива грозни и гнусни поръчки за злепоставяне на журналисти, които са дръзнали да критикуват властта, не помня", заяви Петрова. Тя припомни, че преди няколко месеца премиерът Бойко Борисов спомена поименно в сутрешния блок на bTV предаванията, които го критикуват - "Шоуто на Слави", "Сеизмограф" и "Отпечатъци" с Мира Баджева. Малко по-късно "Мира беше запратена в 8 часа в неделя, аз вече не съм в bTV, а за "Шоуто на Слави" има натиск да се отдаде изцяло на развлекателния жанр", коментира Петрова. В момента българските медии, особено частните, както и цялата българска държава се управляват чрез шантаж и чрез рекет, бе категорична Петрова. По думите й при частните медиите това става чрез собствениците, за които се търси начин на въздействие, тъй като те обикновено имат и друг бизнес и е лесно да бъдат рекетирани или облагодетелствани. Водещата посочи, че знае за случаи, в които са рекетирани и журналисти, и мениджъри. Тя заяви, че "този натиск чрез икономически интереси е много по-ефективен от идеологическия" натиск, характерен за периода преди 1989 г. "Не мога да направя директна връзка между някакъв натиск на Красимир Гергов и това, което се случва в bTV", каза Светла Петрова. Тя обаче разкри, че откакто лидерката на "Движение 21" Татяна Дончева определи пред БНР Гергов като "правешки олигарх", се оказало, че тя е нежалана в bTV. "Оказа се, че заради една такава лична квалификация към него Дончева е нежелан гост в bTV", заяви доскорошната водеща на "Сеизмограф". "Писна ми да слушам как ГЕРБ нямали алтернатива. Това е абсолютна глупост. Всеки българин, всеки честен професионалист по икономика, финанси, право или в някаква хуманитарна област е алтернатива на тази безпросветност, на тази посредственост и на тази помиярщина, която се е настанила в българската политика", каза още пред БНР Светла Петрова. Припомняме, че журналистката напуска bTV, след като от ръководството на телевизията поискаха да преместят публицистичното й предаване "Сеизмограф" в по-малко гледан часови пояс за сметка на развлекателното шоу "Море от любов".
terazini
на 01.10.2011 г.
КИРОлюба Бенатова и бТВ колкото повече говорят, толкова повече се омазват с лайна, гомна и фъшкии. Омирисаха ми плазмата в къщи.
Димитър GoDstar Михайлов
на 01.10.2011 г.
Преди 5 години открих решението - НЕ ГЛЕДАМ ТЕЛЕВИЗИЯ! Вече всичко мога да си доставя от интернет, няма нужда да се натоварвам с гнусните манипулирани телевизии.
Katya Krancheva
на 01.10.2011 г.
След всички неадекватни действия от страна БТВ по отношение на гафа на Бенатова, БТВ вече никога няма има същия имидж.
barbata
на 01.10.2011 г.
Днес,не забравяйте да споменете ,,БТВ'' и Бенатова на протеста!!!
Чичо Ичо
на 01.10.2011 г.
Заради обективното си отношение към събитията в България ме принудиха да гледам новини по Канал 1
Arbiter Mundi
на 01.10.2011 г.
тези които запалиха Партийния дом и те са били лумпени и маргинали и много от тях са все още в институциите и управлението...
Vfor
на 01.10.2011 г.
браво на хората, чието дело е този клип!
Drob Sarma
на 01.10.2011 г.
дали лъжат или не няма никакво значение - има значение само факта че 2 момчета изгубиха живота си...дали тълпата е имала право да прояви подобна агресия - не мисля! Все пак всички хора имат разум (или поне така се твърди) и именно разума е това, което ни отделя от животните. Моето лично мнение е, че насилието НИКОГА не разрешава проблемите - напротив, задълбочава ги. Вярно, че бездействието на държавата понякога ни докарва до лудост, но нека не забравяме, че държавата - това сме ние! Обичам България безкрайно и искрено се надявам че един ден (дай Боже скоро) обществото ни ще се събуди и ще покаже че можем да бъдем цивилизована, отговорна и хуманна нация!
Shitstorm
на 01.10.2011 г.
"Лъжат ли умишлено bTV и Бенатова за репортажите от Катуница?" Не бих казал че е умишлено. По-скоро си вярват, а в следствие на това медийната заблуда някак си естествено им се получава ;) Жалкото е, че има достатъчен брой прости хорица, които въобще не си задават въпроса "Защо г-жа Бенатова задаваше толкова въпроси и наблягаше на това законно ли е да се палят къщи и да се обръщат автомобили, а не законно ли е да се отправят заплахи за живота и да се убива?" Това си е неин начин на мислене, който явно е толериран от медията в която работи, но това не означава че е правилния начин на мислене.
Silviya Mihailova
на 01.10.2011 г.
тц тц тц!! доста нагли са тия !
4au6
на 01.10.2011 г.
Другарката Бенатова дава винаги възможност за обективно мнение на всички гледни точки. Така действа и тази неподкупна медия. Информацията е навременна, актуална и правдоподобна. Майтап бе Уили.
hipolita
на 01.10.2011 г.
Благодарим за клипа. Ясно се вижда, че Калин нарича феновете лумпени, а Миролюба ги нарича пияни, които идват да безчинстват и се чувстват все едно на стадиона. За мен беше ясно, че следващата вечер БТВ направиха монтаж и излъчиха репортаж, който да оневини Миролюба. Но едно е ясно: Ако тя не беше казала нищо глупаво, нямаше народът да се разгневи и да се оплаче от нея и колкото БТВ да правят монтажи, всички знаем, че Бенатова се издъни, а след нея и БТВ и всички, които я подкрепят, включително и Слави.
Мунчо -1912-
на 01.10.2011 г.
Хора решението е само едно-пълен бойкот на бтв медия груп,аз вече им забраних достъп до моя тв,даже спрях да слушам любимото ми Z-ROCK радио,защото е тяхна собственост,наясно съм че съм капка в морето,но аз съм доволен за себе си,че не толерирам поръчковата медия!!!Време е за Несебър,САМО БОТЕВ и утре всички на центъра!!!
Georgi Tashev
на 01.10.2011 г.
Не стига че обявиха случая за ПЪТЕН ИНЦИДЕНТ и едва ли не заради една лека катастрофа хората там са се вдигнали. Така и не разбра тая, че става въпрос САМО за Рашкови, а не за всички Роми. Но насаждаше упорито този факт, с което заблуди целият български народ. А да подстрекаваш си е наказуено, да не говорим че тя просто се изпика върху Етичният кодекс на журналистите.
Георги Добранов
на 01.10.2011 г.
лично моето мнение е, че след толкова години показно разделение на хората в БГ на недосегаеми мутри с джипове и народ, тъпкан от всеки и навсякъде, хората ще оправдаят всяко едно действие на агресия, насочено срещу тези с джиповете. Всяко едно. Лошото е, че за пореден път определени хора и кръгове успяха да насочат агресията не натам накъдето трябваше.
Слона Му
на 01.10.2011 г.
Нека да спрем да гледаме бтв. Не копуваите и продуцти които се ракламират там. БОЙКОТ! http://www.btv.bg/btv-licata/novinite/face/636861954-Mirolyuba_Benatova.html
Georgi Tashev
на 01.10.2011 г.
Разбира се че ЛЪЖАТ. И пак питам - Има ли взети тестове за алкохол, за да твърди тази псевдо журналистка, кой е пиян. Как разпознава тя и по какви критерии "коя Емоция е Здрава и НЕздрава" И защо прокуратурата не се е самосезирала до момента? Главият прокурор изрично каза че ТОВА е наказуемо.
Жълто-черно сърце
на 01.10.2011 г.
ВЪН С ТУРСКИТЕ СЕРИАЛИ! ВЪН ЛЪЖЦИТЕ! ВЪН,ВЪН,ВЪН !!!!!!!!!
dumple_79
на 01.10.2011 г.
После защо все като отиде някаде я гонят и бият?Линч и за нея.
Zornitza Nikolaeva
на 01.10.2011 г.
btv вън не ги гледайте тя лъжци и гадове...
expose
на 01.10.2011 г.
За пореден път се убеждавам колко ЖАЛКИ са bTV....
menko
на 01.10.2011 г.
по нейната логика този сайт е организация. За това искам аз да и задам няколко въпроса. БТВ не е ли правителствена организация, какво и е струвало да влезне в телевизията, колко и платиха за репортажите в Катуница, как би се чувствала ако нейното дете умре по този начин може би ще чака тромавата съдебната система да и реши проблема.
Todor Kadelkov
на 01.10.2011 г.
Защо и се ядосвате? Тя просто е едно продажно животно! Колкото и платят тя толкова и ще плюе по Българите. За съжаление медиите са слуги на парите и единствено обективен е интернет. Сред всичките новини има и стински новини
Rosica Dimitrova
на 01.10.2011 г.
Това е неоправдана толерантност на BTV по отношение на престъпността ,извършвана от етническите мафияти.Девидентите са за хитрия политик Доган,,яхна. протестите на циганите,обеща им защита от ХАТО в Столипиново.Родната полиция ги пази а те скандираха ДПС
Zornitza Nikolaeva
на 01.10.2011 г.
тая гад бе колко е хубаво да лъжеш и после да кажеш че няма такова нещо .btv вън от българия моля не заслужават да ги гледаме.мръсници..
Атанаска Георгиева
на 01.10.2011 г.
Не съм съгласна с главния комисар,че тези млади хора,на които им е дошло до гуша да търпят циганското присъствие,безчинство и дори подтисничество, са "лумпени и маргинали". Бенатова и БТВ нито са обективни,нито са безпристрастни.В репортажа се казва,че къщите на Киро-циганина са тотално опожарени,но се вижда,че не е така.Лъжа след лъжа.За къщите е ясно,а за убитото от циганите момче- какво?Нищо.Но не бива да го прежалим така лесно,защото утре ще последва друго по-зловещо убийство.Заради тази безнаказаност в страната циганите ни ограбват,насилват ,убиват и за капак живеят на наш гръб.Чашата преля.Не искаме повече да търпим!
Petar Todorov 2
на 01.10.2011 г.
да
Jordan Dichev
на 01.10.2011 г.
Искрено презирам битивито
Gergana Poneva
на 01.10.2011 г.
колко е подла тази миролуба бенатова а тия btv много се изложиха били беспристрасни журналисти айде моля няма да гледам btv повече
Diana Georgieva
на 01.10.2011 г.
Браво и благодарим за клипа-съпоставката е убийствена.Пратете копие на Анчето(Салич)
Roumiana Djenkova
на 01.10.2011 г.
Проверявайте и налагайте ГЛОБИ а не глобички ако трябва!Стига приказки, действайте практично в държавата както на запад, нали все няма пари?!
Ц Буров
на 01.10.2011 г.
на лъжата краката са къси .... мххх ..'''''
Yordanka Stoimenova
на 01.10.2011 г.
недотам
Кума Лиса
на 01.10.2011 г.
Няма как да не кажа колко прави са момчетата в края на клипа ''..ние убихме ли някой ?!'' Браво на момчето направило клипа !
Петичката
на 01.10.2011 г.
Браво за клипчето!
Нако
на 01.10.2011 г.
Аз изключих тая боклук телевизия от каналите си! Направете и вие така Ще им падне рейтинга и ще ги затворят! А на Бенатката - незабавно да й забранят да практикува това! Да отива с мотиката в "Паркове и градини"
Димитър Милев
на 01.10.2011 г.
то "детето" не е виновно! така са й казали да изглежда и така го е направила! просто си гледа работата в която не се изисква съвест!
Кума Лиса
на 01.10.2011 г.
Що се отнася до клипа, който е по-горе, аз вече съм си казала мнението за тази продажна телевизия. Сякаш някак ''умишлено'' избягвам да гледам БТВ от както стана този скандал с Бенатова. Плюс това а те дават само турски сериали.
Кума Лиса
на 01.10.2011 г.
Забелязала съм една тенденция в репортажите на БТВ. Като изключим новините, които са на дневен ред останалите им новини са трагедия и просто си личи как се опитват да запълнят новинарската емисия. ДА покажат как окапват листата- есен е.
Georgi Dimitrov 1
на 01.10.2011 г.
Детелине, отделих 2 мин. да ти прочета мнението, толкова глупости на едно място рядко се виждат. 1) "протестчетата" 1997г. не са били мирни и кротки, вероятно поради крехката си възраст не си спомняш, че там бе нападнат и трошен парламентът, който за разлика от къщите на 'цар' Киро е институция и построен със законни пари. 2) Преди да се научиш как се пише рАсизъм недей да го коментираш. 3) "нормалните държавици" нямат нашите проблеми с циганите, защото много по-рано са ги решили по не дотам демократични начини...
Пламен Барашки
на 01.10.2011 г.
Лъжлива циганка си ти миролюба
Rosen Gospodinov
на 01.10.2011 г.
Сезан, много се лъжеш, ама много..., ама ми писна да пиша... квото искаш си мисли, ама това се прави заради десетилетия живот на незаконна земя, дсетилетия неплащане на сметки за ток и вода, десетилетия детски помощи, десетилетия 13 годишни родилки, десетки роми в детските домове, а майките им пруституират в чужбина, докато нашите данъци ги хранят и КУП, КУП подобни проблеми. Е! Стига толкова! Да са живи и здрави всички цигани и да започнат да живеят като цивилизовани хора в 21 век! Да, държавата е виновна за това положение и хората вече насочиха недоволството си в тази посока. Под вола теле няма, да знаеш има само един голям ... и който го търси ще го намери.
ridgeback
на 01.10.2011 г.
изпратете го на онзи "истински " Българин Слави Трифонов
Пловдивчанина
на 01.10.2011 г.
М.Бенатова е пример за платената журналистика в България!
Zuzana Piptova
на 01.10.2011 г.
Интересен материал...
Dodi Markov
на 01.10.2011 г.
Отделих 15 мин, за да изгледам видеото и изчета публикацията. Като български гражданин ще кажа, че всички са виновни. И медии, и потилици, и футболни фенове, и цар Киро, и ние всички (просто) коментиращи. Равносметката от фамозните простотии, които са давали по националните телевизии означава, че просто никой не си върши работата тук. А хората могат да продължават само с коментирането и глупостите, защото можеше спокойно да си направим отново едни протестчета каквито си спомням от зима 97' и да изразим ГРАЖДАНСКО мнение. Че го обърнахме на ръсизам е ясно, то си ни е вродено срещу циганите, но че и ние изопъчаме нещата както ни е удобно и това е вярно. Просто можем да подходим както си е в нормалните държавици и въпреки, че и на мен ми достави удоволствие да гледам как изгориха къщите на този "цар", то не е това начина. Щом спорим и искаме нещо европейско, нещо което да се промени, следва да се променим и отстояваме мненията като европейци.
живко фурлински
на 01.10.2011 г.
Във въпросната вечер единствения пиян човек беше ти. И е гнусно да казваш че между убийството и палежите няма връзка. Как го разбра това, "БЕЗПРИСТРАСНА ЖУРНАЛИСКА"???? И се постарай пред обществото да НЕ наричаш циганина ЦАР. Той може да бъде ЦАР само на теб. За всеки нормален БЪЛГАРИН той е просто КРИМИНАЛЕН ЦИГАНИН!!!
Petar Kazakov
на 01.10.2011 г.
кучи г**ове
Svetlomir Stoianov
на 01.10.2011 г.
Не така не си мислите че всички медии са получили призив
Sezan Metkova 1
на 01.10.2011 г.
всички тези неща се правяр умислено пред изборно.няма какво да коментираме само може да оцакваме още по лоши неща преди изборите.
Фанка Вълчева
на 01.10.2011 г.
Не е необходимо всички да работим в "бранша на журналистиката",за да разберем в какво ни обвинява ЖУРНАЛИСТКАТА Бенатова!Тя обяви едва ли не ,че всички сме футболни фенове!Не,че има нещо лошо в това да си футболен фен,но тя го отъждествява с разбойник...Не знам дали цял свят ни се смее за отношението към репортерката,но съм сигурна,че имат право да ни се смеят за отношението на медиите към нас!А и беше излишно Трифонов да се пули в камерата и да прави дисекция на българския манталитет,в крайна сметка и той е част от него...Така ,че бъдете обективни и не ни натрапвайте чужда вина.След като си плащаме чинно всичко и сме изрядни български поданици,имаме право да изказваме мнение и да защитаваме децата си от самозабравили се "царчета",г-н Alef!!!
Rosen Gospodinov
на 01.10.2011 г.
Красимиреее, Красимире... от нета ли си събра инфото или от въображението!?
Николай Илиев
на 01.10.2011 г.
мамати мръсна ПРОСТА тъпа що лъжеш и кой ма мършо !!!!!!!!!!!
Milen Ivanov 2
на 01.10.2011 г.
ЛЪЖАТ
Rosen Gospodinov
на 01.10.2011 г.
Това, което чух, когато хората са пристигнали на мястото е имало 20-30 журналисти. Било им е ясно казано, че няма да снимат! При въпрос: Защо? Им е било отвърнато, че са манипулирани, политически удобни и субективни... Дискусията е продължила, но след тези думи миролюба - люба... сякаш лично обидена се врътнала на страни. Явно в последствие си е направила каквото си иска. При липса на репортаж си е скалъпила такъв и то доста тенденциозен... Обидила се, мръхла, не гледа, че е едно петно на фона на нещасието, ами и фасони придава. "цар" киро - циганина 30 години да и е съсед!
lord_70
на 01.10.2011 г.
Навсякъде по света материалните загуби са на заден план,гледа се по напред дали има човешки жертви и най вече смъртни случаи.Етичната комисия да се сезира и да разгледа този случай.Не може да се посети огнище на напрежение с камера и да се приказва колко са гадни хората.Да си спомним как в Лондон безчинстваха но се споменаваше за ранени граждани и след това материални загуби.
Milen Velkov
на 01.10.2011 г.
... специално в този случай явно всички медии са получили призив от правителството да следват една линия на поведение, имаше кадри с роднини на " цар Киро", които в един случаи показваха тотално незачитане на всички норми и закони и в последствие кадри със същите лица представени като най- мирни и добронамерени граждани... тотална дезинформация ако някои се интересува от новини едва ли гледа БГ новините!
KillemAll
на 01.10.2011 г.
Кой изобщо вярва на телевизиите?
terro1912
на 01.10.2011 г.
Плащаха им да насаждат страх и с/у свинския грип. Изобщо това е една отвратителна телевизия, която се използва по определен начин, за да ни манипулира.
Black Stallion
на 01.10.2011 г.
Че то всички журналисти лъжат и се подмазват на управляващите!А ако някой от тях има собствено мнение бива натирен и обикновено започва работа в някоя малка телевизия.Затова и новините на по малките телевизии са и по обективни1
Xena
на 01.10.2011 г.
Новините, които БТВ предават са винаги преиначени и манипулирани. Това не е от сега, това е било винаги така. Преди време, пак около някакви събития, не помня сега точно какво беше, си направих труда да сравная коментарите и новините на БТВ с тези на някои други медии, които няма да цитирам момента съвсем умишлено. Установих много големи разминавания в начина на представяне на събитията, на всичко отгоре БТВ си позволиха, а и сега продължават да го правят, репортерите да дават лична оценка на случващото се, нещо което е абсолютно непрофесионално. Това се видя и в репортажите на Бенатова, в които тя си позволи да нарече протестиращите пияни и дрогирани, без изобщо да е наясно дали това е вярно. Това се нарича манипулиране на общественото мнение и не прави чест на една наричаща себе си национална ТВ. А колко наистина е такава е друг въпрос. Лично за мен не е!
Marian Naidenov
на 01.10.2011 г.
на бенатова май и плаща така наречения цар кирко:))
Georgi Dimitrov 1
на 01.10.2011 г.
Да, съвсем умишлено лъжат, вчера имаше нов случай на откровена лъжа - бтв "уволни" треньора на ЦСКА - Милен Радуканов, след 2 часа от клуба категорично отрекоха подобни глупости и въпреки това дори в късните си новини, медията продължаваше да представя "новината" и дори да се опитват да остроумничат и иронизират отговора на ръководството на ЦСКА. Като добавим изцепките на Бенатова и по време на отразяването на убийството на Яна в Борисовата градина, отношението й към жените, зачеващи ин витро и разказа на Иво Инджев за реакциите на Бенатова по време на атаките към кулите близнаци на 11.09., мисля, че това е телевизия, която спокойно заслужава да бъде закрита...
Krasimir Kurtev Alef
на 01.10.2011 г.
Хора, ослепяхте ли, без мозъци ли останахте?! Всичко бе един театър, който за жалост взе жертви. Това бе умишлен политически ход да се отклони вниманието на народа. Цял свят вече ни се смее , как българинът сочи една репортерка за виновна...Толкова ли не ви сече пипето, че тук има политическа ръка?! Българинът става все по невеж, факт който е трагичен! На господина завършил журналистика без практика, ще му препоръчам да гледа по малко филми на ужасите и да се опита да поработи в бранша на журналистиката, преди да прави такива анализи!
Румен Миланов
на 01.10.2011 г.
Миролюба Бенатова мнооого се изложи!Или няма логическо мислене или и е платено да няма>Поне може да се извини!
Ivan Popov 1
на 01.10.2011 г.
да
Петър Петров 6
на 01.10.2011 г.
Те винаги преувеличават и доста лъжливи материали пускат БТВ особенно ако става за нещо важно те го правят на огромен проблем....
Ata Kuncheva
на 01.10.2011 г.
Разбира се че лъже. Всеки който е гледал първия материал където цаганолубката Бенатова обяснява колко запалени сгради има и какви са недоволните граждани там , е разбрал това.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!