ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Георги Малчев: Социалните мрежи са естествена част от нашия живот
Автор: ИА Фокус 13:12 / 13.04.2023Коментари (1)966
©
LinkedIn е място, в което основната стойност за потребителите е, че те могат да покажат себе си в една по-професионална светлина. Това каза Георги Малчев – предприемач и управител на агенция за дигитален маркетинг, в предаването "Човекът на фокус“ на Радио "Фокус“. 

Социалните мрежи се делят на няколко вида, обясни той. Първият вид са полезните мрежи, в които е много по-важно съдържанието и посланията, отколкото личността. Мрежите като LinkedIn и Instagram насърчават да представяме нашата идеална и желана идентичност. Facebook пък е мрежата, която представя виртуална версия на реалния ни свят, обясни Малчев. "В тези его и "супер Аз“ мрежи работим много с четири вида съдържание. В его мрежите споделяте неща, които ви разстройват, докосват, ядосват, харесват. В същото време има съдържание, което е полезно. Другите типове съдържание могат да вдъхновяват, да насърчават и да помагат. Това са четирите типа съдържание и те са естествена част от нашия живот. Във всяка една от мрежите ние се справяме по-добре или по-зле да използваме този вид съдържание“, обясни той.   

LinkedIn става все по-популярна. За създаване на съдържание в тази мрежа е необходима методичност, защото мрежата оценява сигналите, които потребителите дават. "Тогава алгоритъмът дава по-голяма стойност, разбира какво има да направи, на кого да го покаже и за 0 стотинки той работи за нас. Алгоритъмът дава огромно тегло на сигналите. Той не се вълнува от това кого познавате, с кого сте свързани, а какво ви е интересно в момента. Минусът е, че ако в началото не покажете на алгоритъма, че това е интересно, то най-вероятно ще умре“, обясни Малчев. 

Експертът обясни, че личният бранд ни позволява да намалим риска от грешки и опростява взимането на решение. "Колкото по-ясен, познат и консистентен ни е един личен бранд, толкова по-лесно става за нас“, допълни той.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Тъжно е човек да гледа тази светлина! Особено като се видя тяхната изява като изборен резултат! Явно тази по-професионална светлина все още си остава в сферата на самодейността!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
Великден 2024 г.
Кауза Колежа
Изготвят стратегия за развитие на Летище Пловдив
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: