Кметът на Пловдив Иван Тотев призна, че гледа малко критично към инвестиционните намерения на собственика на Локо (Пд) Христо Крушарски, предаде репортер на Plovdiv24.bg.
Plovdiv24.bg припомня, че клубният бос обяви, че е готов да инвестира 12 милиона в обновяването на стадион "Локомотив" и други 30 милиона за нова клубна база в ЖК "Тракия".
"Аз малко гледам критично, когато някой ти говори за 40 милиона инвестиции, пък после търсят "Чистота" да им изчисти стадиона", заяви днес Иван Тотев.
"Това, което съм поел като ангажимент към Локомотив, ще си го изпълня. Това е предложението на клуба да бъде входирано и да бъде включено за разглеждане в общинския съвет. Сега чакам да внесат писмено инвестиционното си предложение и чак тогава Община Пловдив ще се произнесе. Не искам да тълкувате това изчакване като някаква позиция в момента", допълни още кметът на Пловдив.












Индианеца от Коматево
на 13.04.2016 г.
голям вой нададоха завистливите селяни. То затова в ада никой не пази българския казан - защото сами се дърпаме вътре. Концесия, та концесия!! И защо да се плаща такса за нещо, което не носи никакви приходи, а само разходи. Кой от вас е дал 10 лв дори безвъзмездно. Докога ще сме против нещо само и само защото другия щял да спечели без да виждаме, че по този начин печели и целия град??!!! Искането е за безвъзмездно ПОЛЗВАНЕ, а не за безвъзмезден подарък!!! Има огромна разлика!! Защо да се плаща наем за нещо което ти е разход!! Има милион начина земята да си остане общинска, но да се ползва за самоиздръжка на отбора Гаранция за инвестициите също може да се опише в договор. Друг е въпроса ако кмете е тъпо парче и не знае как да го направи! И пак да му напомня, че ако изгони инвеститорите ще му бъде потърсена сметка За някои хора този отбор е по-скъп от живота им!
някой
на 13.04.2016 г.
Кмете, гледаш и говориш доста опростено за съжаление! Аз бих те попитал кой в момента финансира и организира изграждането на нови и модерни тревни покрития на помощните игрища в парк Лаута. И като разбереш името му, можеш да си зададеш вторият въпрос - в качеството си на какъв, финансира този процес, може би като концесионер или собственик на спортния комплекс?! И като си отговориш, би могъл поне да не се излагаш за инвестиционните намерения на човека.. Забравихме да ти благодарим и за реализираното обновяване на съблекалните и прилежащите зали и помещения:) А, да, прав си, че еднодневната услуга за почистване струва по-скъпо от изграждането и боядисване на нова ограда опасваща стадиона, където пък друг "патриот" имаше сериозни намерения за инвестиции, реализирани по-късно частично с крадени пари!
Хаяско
на 13.04.2016 г.
Общината, вместо да подарява 150 декара на Крюшо, да си построи сама апартаментите и после да ги продаде, а с получените пари да оправи стадион Пловдив.
rodop
на 13.04.2016 г.
Добре де защо не се направи един качествен договор между общината и клуба. В който точно и ясно се казва , че земята която се иска от клуба ще бъде предобита безвъзмезно след изпълнение на инвестицията. Да се видят тези пари има ли ги, няма ли ги? А през времето в което текът стройтелните дейности до завършване на даден проект клубът да си плаща наем. Или по друг начин казано , да вдигнат стадионите и да създадът условия на школите, а след това земята под тези съоражения да се дари от общината. Когато се мисли за инфраструктората на града ни фенщината трябва да стой на страна. Така че не лайте много кой бил жълт кой друг, а помислете тези пришалци където идват в града ни (Крушаркси , Чандъров) и пускат кокалче след което искат да отнесът целия бут какви са им намеренията и колко са чисти. Голям герой стана дедото като ви докара бадема и иван иванов, но реално какво е направил за вас друго ...само приказва като всички предишни. Да... искаш да си вдигнеш хотелче (най-вероятно и нашия ще поиска същото край колежа) но дай да видим какво ще дадеш първо ти. Пловдив не е бащиния за знаини и незнаини пишман бизнесмени. Нагледахме се на проекти през годините, хайде нещо на яве да видим. Много здраве и само Пловдив.
локомотив пд
на 13.04.2016 г.
Кмете нали ти подписа на Караибрахим да строи Кънчова поляна.Той големия банкер къде е сега .Как разбра какво може Крушарски.Има искания и нищо повече.Ако се отпуснат декарите ще се строи ако не ще се ремонтира ст Локомотив.Крушарски да е поискал пари за този строеж .Да дадохте по 1млн на Локо и Ботеу.Има съвет той ще реши а не мамин Ваньо.Помисли си кога беше прав при Василев или сега при Крушарски.
Чопър
на 13.04.2016 г.
Само като прочетеш коментарите и ти става ясно,че всеки е готов да разпъне кмета или да го защити....зависи от коя камбанария гледа.Ето затова наричам фейнките на двата обора...курветини.Земята в Пловдив не е на Тотев,нито Крушарски или Чандъров са най големите селски тарикати,че да предлагат сделки.На такива селски тарикати нямам вяра и е ясно защо.Щото преди да искаш,трябва да дадеш...а издръжката на футб.клуб си е лично решение,няма смисъл да се ангажира целия град с "идеите" на разни муфти.Плюйте се,бийте се...но 150 декара може да си ги купи.Като е голям предприемач да отиде в банката,да си представи проект,бизнес план и да иска заем...Едва ли 150 декара ще са по 1 милион на декар.Общината може да се обвърже заради тази продажба с процент собственост от броя жилища или разреш.за строеж без пари,както и инфраструктура...но да налива земя в частна идея...е все едно лоби.А в Пловдив има още 3 клуба.Тъй,че бизнестарикатите ако ще правят бизнес...да е по бизнес правила,ако ще издържат частни клубове,да не искат държавна подкрепа.Като не могат,няма да има грандове и проф.футбол и това е.Аман от сополиви лайнарчета дето са готови да правят свирки на всеки селски тарикат щото им станал Бос на ОБОРА.
lokomotiv
на 13.04.2016 г.
Още от Христолово време стадиона карай бирената се е чистил от общината. Питам аз кмета, крадеца на века на който всички му се кланяха като се скри в Сърбия дали е платена и една стотинка от концесиите и дали общината като собственик ще предприеме някакви мерки. Кой носи отговорност за разкопките в центъра на града?
Em of Puz
на 13.04.2016 г.
Повечето коментари явно са от вдлъбнати тикви.Кмета ви казва че няма пари да си изчисти стадиона тоя ,вие бил фен на жълтите.
_1912_
на 13.04.2016 г.
Крюшо искал 150 дка земя за строителство в Пловдив?!?!? ОБщинарите трябва да знаят, че дадат ли 150 дка на докоспор, на следващата сесия трябва да гласуват и 150 дка на БОТЕВ, а на третата сесия трябва да гласуват трети 150 дкa за Спартак и Марица. Мисията невъзможна... За да са равни клубовете в Пловдив, Общинския съвет трябва да предложи на докоспор концесия за 35 години за стадиона в Лаута, а после да предостави 60 дка в Тракия на концесия за 35 години за да може Крюшо да направи тренировъчна база. Условията които предоставя Общината на Крюшо трябва да са като тези които се подписаха с БОТЕВ ............... за двата отбора концесиите трябва да са с еднакви параметри - времетраене, такси, изисквания за инвестиции и т.н.
Poco loco
на 13.04.2016 г.
Ами то затова нищо не става в тази държава.Всичко е скептично и песимистично.Но за крадците,пречки няма.Тъжно...А бе,то и химна ни дори е в минорна тоналност.
Индианеца от Коматево
на 13.04.2016 г.
Кмете, а случайно да си помислил какво би станало ако твоята плиткоумна "скептичност" изгони и последния инвеститор на Пловдивския футбол. Нима си забравил преди година как ултрасите искаха много по-голяма помощ от общината. Случайно да се сещаш от кого ще потърсят сметка тези хора?!!! А и този път и много други нормални фенове ще ги подкрепят Представяш ли си 1000 разярени фенове пред общината да скандират лозунги по адрес на твойте роднини!! Къде ще търсиш тогава инвеститори да спасяват Локомотив!!
alexsp
на 12.04.2016 г.
Кога Бат Бойко ще му набие канчето на този папуняк.Едвам стана кмет ,провалиха сделките за стадион Пловдив ,продадоха и бутнаха тютюновите складове ,изгониха Марешки ,сега искат и Крушарски да изгонят.Не мисли ли ,че ако не мине това за Локомотив ще има доста проблеми ,а без туй и вече няма да го изберат за кмет.Къде ще я носи тази земя Крушарски в Ст.Загора ли ?За папагалите може ,за други не.Бат Бойко да ги види тези самозабравили се селски първенюта.Но хотелчето работи с пълна пара...!
hoodlom
на 12.04.2016 г.
Крюшо инвеститор? Бе какво ще прави тая гол охлюв? С тия тениски и панталони от Димитровград-голям мангизлия.. Само стойки чупи - скоро ще бъде разкрит.
mekia
на 12.04.2016 г.
СЯ вечи шъгу ядат буфирити.браву кмете браву.ся приди дербиту им ГУ нъбабани натес гаднити мръсни гадни буфири.саму така маика.гувориат чи ти си бил ут нашти.абе Саму Ботев буфирити ша ги утнесеми тос пат иако.ко искат тес то Нии ут ботев наиамами стадион и буфири ни тряа дъ имат
Висенте дел Боске
на 12.04.2016 г.
Прав е кметът да е скептичен. Нагледали сме се на големи обещания и накрая едни строени-недостроени обекти. Като е толкова голям инвеститор г-н Крушарски защо иска да му подарят терени, а не да ги вземе на концесия? За мен концесията е по-удачната форма, тъй като вероятността Община Пловдив да фалира е много по-малка, от вероятността това да се случи на ПФК Локомотив Пловдив АД! За пример ще дам Ботев Пловдив, ако терените в Коматево и на Колежа бяха продадени или дарени на футболния клуб сега някой синдик или ликвидатор спокойно можеше да ги продаде на всеки, но тъй като те са на концесия и са собственост на Община Пловдив никой не може да ги пипне. Г-н Крушарски като толкова обича Локомотив и иска да инвестира да подписва 35 годишна концесия и да го прави, но с концесията смятам, че най-добре ще се защити интересът на общината и черно-бялата общност (феновете)!
Батэ Бойко
на 12.04.2016 г.
Никакви подаръци към тези два недалновидни клуба! На Крушарски да му се съдейства с терен за игрища за малките и толкова! Щом иска 25 декара и хотел да си ги плати по пазарна цена. Същото се отнася и до нашето недоразумение Ботев! Ако общината ще им строи стадионите то нека и клубовете станат общински та поне общината да прибира и дивидент а не само да е заложник на скритите им интереси. Волейболистките на Марица мажат наред и са безапелационни шампионки.Баскетболистите на Академик бият Рилски спортист но не играят в Пловдив защото няма къде. За тези клубове кой ще даде? Локо и Ботев да се оправят сами.
pobeda
на 12.04.2016 г.
Кмете фенските страсти тук са неуместни и смешни! Кметче, мисли как се изказваш! Пловдив е ЧЕРНО БЯЛ кметче....
Канар от Коматево
на 12.04.2016 г.
Г-н Тотев свалете жълтурското шалче поне докато сте кмет!
Канар от Коматево
на 12.04.2016 г.
Жълтата сган поради липса на добри новини за селското им тимче и положителни резултати, ръсят простотии в темата за отбора на Пловдив! Помаци, гледайте си кравите и овцете и не се пъхайте при големите! Ей, няма по нагло същество от жълтия помак!
Индианеца от Коматево
на 12.04.2016 г.
супер просто изказване. Не мога да повярвам, че такъв "интелект" е кмет на Пловдив!!!!! И само да напомня на този как искаше да продаде на безценица разкопките край Бирената на най-големия крадец в историята на нашата бананова република. Тогава всичко беше честно, така ли кмете?!?! Забрави ли също как бързо бързо бутнахте ракеджийницата на хорицата в Коматево за да угодите пак на този престъпник?! Или и той на вас нещо е бутнал?! А сега Крушарски иска ЗА ЛОКОМОТИВ, а не за себе и и ревнахте. Защо ли? Ами защотп явно нищо няма да ви бутне на вас, мамицата ви?! Значи за мошенниците може, а за благото на града не може!! Скептичен бил, примата....
since-1926
на 12.04.2016 г.
Пак извадени думи от контекста и веднага жълтата паплач скача като ожилено малко момиченце,Крушарски не я иска тая земя за него а за клуба Локомотив,земята в коматево как я получихте папагали,да не би да е собсвтеност на Банго васил?Кмете ти как искаш да се направи база и сграда за живенее(както е в коматево) без общината да даде терен за тея неща?Относно че стадиона се чисти от Чистота-ами кой да го чисти тоя стадион като общината е собственик?Издишаш Тотев пак си личи пристратието ти,преди години мустакатия като поиска земя му предложихте няколко варианта да си избира,не мислиш ли че е време общината да даде рамо и на Локомотив след като има човек който иска да направи нещо в тоя град?
БПФК_1912
на 12.04.2016 г.
В случая не виждам нищо нередно в това, че "Чистота" чисти джамията. Все пак повечето фенове на локуту работят именно в "Чистота" и е доста благородно да си чистят собствения дом, бил той и под наем. То така или иначе след ваш мач няма много за чистене, даже и семки, щото сте със средна посещаемост 500 човека домакинска публика. Иначе на цигански приказки Маминия се наслуша в последно време. Първо беше Марешки, който не само им го заби на циганите, като им бутна цяла трибуна, ами за капак се изгаври с тях, като ги остави да му дължат и 2 млн. лева за това. И очевидно това му влияе на отношението към втория отбор на Пловдив. Крюшо да вземе да си погаси първо задълженията на фирмите и после да бълнува 20-30-50-100 млн. Иначе от снимката остава един-единствен въпрос - кой има по-голям корем?
чичо Делю Пеевски
на 12.04.2016 г.
Гн. Тотев, може да гледате скептично към плановете на Крушарски, може и да сте малко резервиран, но критичен... Крайно време е да се научите да се изразявате правилно, а и дипломатично! Нормално е да се грижите за интересите на града и неговите жители/данъкоплатци, но това значи и спазване на неустойките по общинските договори! Да много добре знаете всички за кое пиша! Щом Локомотив и Крушарски като наематели са пожелали "Чистота" да дойде и да почисти и след като от общината не са възразили... , или някой в общината не си е свършил работата? Само идиот ще си хвърли парите когато не е нужно. Жълто мастии искаме ви много тихи, защото сте в такава тиня нагазили, че и партийните ви бащици не могат да ви помогнат.
Ботев-отборът на град Пловдив
на 12.04.2016 г.
Правилно г-н Тотев, никаква концесия на този селски тарикат. Дайте ми 280 дек. жилищна площ, пък аз ще строя стадион и база. Ще заравни една поляна като в с. Говедарци, ще позакърпи стадиона с две трибуни и ще спечели милиони от строежа на апартаментите.В никакъв случай общински съвет не трябва да го гласува това.
noir
на 12.04.2016 г.
Тотев, не може да бъдеш толкова елементарен. Поне се научи да се изразяваш дипломатично, като политик. Колко още мандата ще ти трябват за да се очовечиш, не знам. Фен съм на Локомотив, но като пловдивчанин твърдя, че нещо малко съм скептичен относно предложенията на Крушарски. Не че са лоши, а просто сме се напатили от пладнешки кражби. И тук в вече ролята на Кмета да направи възможни предложенията, като стриктно се спазва закона и има сигурни гаранции, че инвестициите ще се осъществят. Не е работата, Кмете, да тръснеш предложенията в Общинския съвет и да кажеш: Оправяйте се! Направи предложение, което да е юридически издържано, да има евикция, да можеш по всяко време да развалиш сделката, ако не се изпълняват инвестициите, така че малките да има къде да спортуват, да имат общежитие, апартаменти за футболистите, базата да заприлича на нещо. Нека феновете на Ботев да подкрепят подобни предложения, защото помощта на Общината към тяхния клуб няма да бъде по-малка. За да може тази жалка картина с базата на двата отбора да се промени и клубовете ни да вървят напред и нагоре. Та, Кмете, мисли какво АРГУМЕНТИРАНО предложение ще внесеш в Общинския съвет и престани с махленското си говорене и опростенческо мислене. Ако можеш, де.....!
Rock Forever1912
на 12.04.2016 г.
Тоя е същия пе*ал ,Като ЗУМА И УЗУНОФФ , никакви концесии за тея Мекерета ще е*ат майката на лаута , като подлеза на гарата!
for all
на 12.04.2016 г.
Тотев, срамно и жалко е кмета на Пловдив да говори с езика на махленски безделник! С това си изказване ти звучиш точно като такъв! Съмненията на който и да е по този казус са основателни, защото в града ни има дузина недовършени и западащи обекти с обществена значимост, но за да удовлетвориш подобно искане си има достатъчно компетентни хора и от двете страни, че да дрънкаш смешни "аргументи", като този с "чистота" пред обществеността! Много лесно може да се разбере, за който и да е потенциален инвеститор, как е действал в миналото особено, когато той предимно е кредитор, както Крушарски в случая! Фенските страсти тук са неуместни и смешни!
OFFENDERS
на 12.04.2016 г.
Незнам колко пари има Крушарски, ама досега всеки си е получил заплатите до стотинка ! Интересно е, че заминава за Аржентина за минимум един месец !
Nako_1912
на 12.04.2016 г.
Мосю Крюшо може и да не е поредния измамник с големите приказки, но при всички случаи е подведен от ЧЕСТНИЯ Узун и вечно гладния Зум, че ще съдействат такава завера да се реализира. Ехеее - далавера ще има и за двамата - що да не пробват през общината. И човека-президент си мисли, че номера може да мине. Тотев си има съветници и едва ли ще се остави да бъде подведен, нищо че Узуна е в неговата партия. В края на краищата всеки кмет си пази хляба и стола. Тъй че тоя вариант няма как да стане. Отделно - по годишни отчети фирмите на Крюшо са със символични печалби и не може да генерира такъв голям финансов ресурс за това мега начинание, което декларира като намерение.
Пловдивчанинъ
на 12.04.2016 г.
Кмет на град,и то голям град, да говори по този махленски начин.Разочарован съм от Тотев.Може да е всичко,раздразнен,изнервен или каквото и да е,НО ТОЙ ТРЯБВА ДА Е ПРИМЕР В ОБЩЕСТВОТО.Дано тези думи не са верни.
ЗУМА
на 12.04.2016 г.
Прав е г-н Тотев, и на мен си ми звучи странно, но пък хубаво е че общината ще съдейства и ще видим какво ще стане
ултрас1926
на 12.04.2016 г.
Аве тотйо а до вчера се чудеше на селските папагали от къде да им измислиш парички за гомнежа и пускаше фитили в мрежата,,,,,започвай да мислиш умно момче.
Todorov_99
на 12.04.2016 г.
И аз съм скептичен към цената за пеещите фонтани и Колодрума ...
Батето
на 12.04.2016 г.
Един въпрос- наемателите на общински жилища викат ли служители на въпросната общинска фирма да им ги почистват?
atanas zdravkov
на 12.04.2016 г.
За да разберете дали въпросният господин е сериозен във намеренията си просто влезте във публичният регистър на фирмите му и вижте дали тези пари той ги има първо като оборот до момента и после колко печалби е отчел през годините за да разберете дали разполага със този ресурс за да направи тази инестиция.
daniplovdiv
на 12.04.2016 г.
Тотев гледа реално на ситуацията!Крюшон е поредния измамник с големите приказки и с точно 5 кинта в джоба!Обааче едва ли някой ще му "се върже"на схемите....дай ми нещо гратис,пък аз после ще инвестирам в него един милиард!Ха-ха-ха!
IYI
на 12.04.2016 г.
Кое е странно, бе, г-н Тотев? Кое ви е странно? Че към днешна дата Локомотив играе ПОД НАЕМ на ОБЩИНСКИ стадион и търси ОБЩИНСКАТА фирма "Чистота", чиято работа е да чисти общинската асобственост? Съгласен съм, че случаят край Бирената не бива да се повтаря, да оставяме паметници след нас, нека се разгледат документите добре, ако трябва да се преправя нещо - да се направи, но ако всичко е изрядно, моля, не спирайте желанието на някой да инвестира в и без друго полу-рушащите се спортни съоръжения !
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!