През неприятна случка е минала пловдивчанка с деца, научи Plovdiv24.bg от самата нея. За какво става дума?
"Пиша Ви по повод една неприятна случка вчера в мол "Пловдив" и по-точно в комплекс "Синема Сити". В 14.20 часа закупихме 2 билета за детска прожекция във въпросния комплекс. Филмът беше от 14,40 часа и се наложи да изчакаме, за която цел се настанихме на диванчетата отстрани на гишетата за пуканки в комплекса.
Бях аз със сестра ми и децата - големите на 6 и 7 години, и малките - на 2 години и бебе на 10 месеца. В "комплекса" нямаше никой друг освен нас и персонала.
Със самото ни сядане бяхме "посрещнати" от злобния поглед на охранителя - на видима възраст 55-60 години. Големите деца се заиграха - смееха се и се гонеха на празното пространство между касите и кафето и около нас - отстрани на гишетата за пуканки.
Не са се държали невъзпитано - не са се катерили по диваните, не са нарушавали по никакъв начин собствеността на комплекса, не са ходили в заведението или около масите му.
Просто се смееха, а бебето се радваше от време на време.Та няма и 2 минути така и при нас пристигна охранителят, който ни заповяда да пазим тишина.
Да, да пазим тишина в мола, в комплекса, който бил частна собственост и в който към момента освен нас и персонала имаше 3-ма човека на маса в кафето. След словесна конфронтация с охраната към нас се приближи управителят, г-н Калайджиев (на баджа му така пишеше), който ни каза че се намираме в частна собственост и трябва да спазваме правила, които обаче да прочетем на сайта им.
Заплаши ни, че закупените от нас билети могат да бъдат отменени. Достъпът до интернет обаче на територията на комплекса им е защитен и аз не мога да прочета правилата им.
Говоря за зоната още преди проверката на билети - не в самата зала. Пуснахме децата на кино и седнахме в зоната за хранене да ги изчакаме - явно в частната собственост на комплекса не бяхме желани.
Междувременно от там с безплатен интернет прочетох правилата - забранено е тичането в коридорите, по стълбите и в лобито - за смях нищо не пишеше. Но питам аз - кое е лобито? Заведението ли? Касите ли? Гишетета за пуканки ли? Зоната зад тях, където се намирахме ли? Няма надпис, няма нищо.
И ето втората грозна случка:
4 деца, на възраст около 12-13 години си закупуват билети от комплекса и за киното на комплекса и сядат съвсем тихо и спокойно на една маса от заведението - без да консумират, докато дойде време да влязат.
Веднага към тях се приближи въпросният охранител и доста грубо ги изгони. Ама в правилата не пише, г-н управител, че купувайки билети за вашия комплекс, нямат право да ползват масата на вашето заведение, намиращо се в частната собственост на вашия комплекс!
Изключително съм възмутена от отношението на персонала - охранителя и управителя на комплекса! Има там и видеонаблюдение и всичко, написано от мен, може много лесно да се провери за достоверност!
Прилагам и 2 снимки от комплекса в момента на инцидента, за да се види на кой попречиха децата ни с техния смях - 3-мата клиенти на заведението станаха малко преди да снимам.
Вижда се и управителят, който, ако бях на територията на частната собственост, може би щеше и телефона ми да конфискува! В кой век живеем? Докога ще им пълним портфейлите, а в замяна ще бъдем гонени и унижавани!".
Plovdiv24.bg е готов да даде трибуна и на представители на търговския център.
Пловдивчанка се почувства унизена в Cinema City в мола, описа конфликта!
© Plovdiv24.bg








Daniela Yoldova
на 03.09.2016 г.
Четейки коментарите ми замръзва усмивката.Откога се изродихме така като нация?!За Бога,та това са деца!Как може да сте толкова негативни,злобни и елементарни?!Защо всеки си излива комплексите въху майките с децата?!Децата-това е бъдещето на България! За какво възпитание ми говорите вие,които сте готови да набиете едно дете,затова че си е позволило да е шумно?!Вие деца не бяхте ли или ако не сте имали щастливо детство,не пречете на тези деца да го имат! В нормалните държави хората се усмихват на децата,шегуват се с тях и няма да видите никога някой да прави забележка на родител на дете-това само у нас се случва! Е,като искате спокойствие-стойте си у дома,а вие майки-не посещавайте този паметник на арогантността!
Александър Попов
на 03.09.2016 г.
Тъжно, но факт... Стадо беснеещи, търчащи и квичащи хлапета може да бъде много дразнещо за всички, освен за умилените им родители... Нали се сещате че охраната и управителя са там нонстоп и са се нагледали и наслушали на такива мили дечица, които безконтролно вилнеят навсякъде, докато мамите хрупат и пилеят пуканки
Denica Markova
на 02.09.2016 г.
Почти пуснах сълза за наглите селяци, че са се почувствали унизени, понеже се е наложило персонала на частен комплекс да ги помоли да спазват реда и да изпълнят задълженията си като родители да си контролират децата... И нека приматите не забравят, че Cinema City е световна верига с еднакви правила навсякъде и охранителя, държавата или мола не са ви виновни
Stefan Lazarov 2
на 02.09.2016 г.
Просто някои майки трябва да се научат да приемат критики! Колкото за бягането- има игрища бол.А в самия мол и детски център.
fagy
на 02.09.2016 г.
Съветвам "Пловдивчанката" да си събира багажа по-скоро, и да емигрира, ако иска да живее нормално, като "бял" човек. Това в БГ няма как да и се случи. Аз го направих и не съжалявам. Яд ме е само, че нямах възможност да замина поне 5 години по-рано. В България става все по-зле и няма надежда за нещо по-добро като гледам. Това е цял един изгубен живот на вятъра, а за съжаление повторение няма да има...
Георги Жайгаров 2
на 02.09.2016 г.
Пенсиите не обичат деца да им викат това е! За тях филма е почти свършил и всички са им криви! Като искаш кафенце на спокойствие, ходи го пий в клуба на пенсионера. Мола освен, че е частна собственост е и обществено място. Ама естествено, че ще бягат и викат, ще се радват, понякога ще чупят... Дали ще станат хора или не, не сте вие капацитетите, които ще кажат!
Blago Zdravkov
на 02.09.2016 г.
Vencislav Minchev Пуснали те 2 пъти от плантацията,където береш по цял ден в Испания ,до Мола в града ,и се написал ,бил съм в много Молове в Европа рџ?‚рџ?‚рџ?‚рџ?‚! Мишка такава !!!
vkk7
на 02.09.2016 г.
доколкото разбирам, е било детска прожекция. Какви зрители се очаква да има тогава :))) Честно, скоро не се бях смял толкова на коментарите тука. Мисля е време вече за КПП на входовете на Пловдив.
Vencislav Minchev
на 02.09.2016 г.
Blago Bjj Голяма гордост в колко МОЛА си бил. Само селтак,като теб може да се радва на такива неща.
Blago Zdravkov
на 02.09.2016 г.
Като те гледам Vencislav Minchev,със сигурност си обиколил доста Молове в Европа рџ?‚рџ?‚рџ?‚ !!!
Istinskoto Miaz
на 02.09.2016 г.
като отвори марково тепе ,теа да фалират дано
Istinskoto Miaz
на 02.09.2016 г.
и да си набят детскя комплекс в гъ*ъ
Istinskoto Miaz
на 02.09.2016 г.
да забранат децата
Мариела Филева
на 02.09.2016 г.
А и другото което е не вися в Мола даже въобще не ходя там,а по-парковете,градинките и балкана там където детето ми е на воля да играе без да пречи на някой.
Мариела Филева
на 02.09.2016 г.
Аз за мойто дете не се притесняваите много добре си го възпитавам.И в статията се пише не че са креще ли а са се смели.Другото което е защо на вас ви пречи това не ходете където има деца щом на тези 3 души както е писала жената не са се оплакали че им пречът какъв ви е вашия проблем с това?Или трябва нашите деца да са като дресирани кученца да изпълняват команди (мирно,стани,седни,неговори).Каквото и да ми говорите и най-възпитаното дете може да се размрънка в някой магазин или да почне да бяга пак казвам това са деца и така изразяват емоцийте си неможе даго набиеш или да му се караш че почнало в магазин да се сме е силно или др.Да ако има закво ще се обясни на детето както и аз съм го правила,но за конкретната статия децата освен на служителите който винаги са намръщени и ем крив светът на друг не са прече ли.
oriona
на 02.09.2016 г.
Частна собственост или не, не на всеки му се слушат врясъците на деца, които разни селячки не могат да обуздаят и за по-лесно са решили да ги пуснат да врякат на хората наоколо. Това, че са деца не ме интересува. Като са деца, мястото им е в детската градина, на спортната площадка или където искат другаде, но не и в мола. Тая простотия и селяния, да си пуснеш малките лайнца да тормозят хората с истерични крясъци, това го има само в БГ.
Vencislav Minchev
на 02.09.2016 г.
Maria Todorova Стой си там в дупката на дървото и не излизай,че може да уплашиш някой!!!Урод недоклатен!!!
Красимир Димитров 5
на 02.09.2016 г.
тоя мол дали случайно може да гори...
Gogo Penchev 1
на 02.09.2016 г.
За първи път, чувам да има частна собственост в мол. Това е частна сграда ,да ,но е обявена като мол, което я прави обществена. Ако някой иска да му е тихо да отиде в офиса си.
Anastasiq Nedeva
на 02.09.2016 г.
Ай стига сте се оплаквали, вече за всичко все някой, някъде мрънка. Погледнете първо вас си, после кой какво ви казал.
Vencislav Minchev
на 02.09.2016 г.
Blago Bjj Какъв ред бе пич да не си в казармата,това са деца!!!Какво очакваш да направят,да им донесът кафето и да им запалят цигарката ли???Никъде в Европа не съм видял да правят забележка на клиент на МОЛ,че децата му били шумни!!!Бива тъпотия,ама като толкова ви харесва да си давате парите и да ви обиждат оправяйте се,аз в МОЛОВЕ не ходя в БГ.
Vencislav Minchev
на 02.09.2016 г.
Maria Todorova А ти проста забрадко,като си толкова отворена и ти се пие кафе на спокойствие какво правиш в МОЛА !!!Отиди на главната,или друго си е да се тагнеш в ФБ от МОЛА или да разправяш вечерта като се съберете на пейката пред панелката ти
Vencislav Minchev
на 02.09.2016 г.
Bojidar Bohi Абе наркоман измъчен я тихо там.И вземи си измии косата,въшлясъло хипи
Пламен Минчев 1
на 02.09.2016 г.
Мариела Филева, и вие приемате за нормално да се тича и крещи край масите, където някой иска да изпие едно кафе? В МОЛ-овете които съм посещавал, има детски кътове, има батут, където децата могат да скачат до насита, но не мисля, че е нормално те да се гонят на други места! Най-малкото и за тях не е безопасно. предполагам че помните как едно дете беше паднало от ескалатора?
Vencislav Minchev
на 02.09.2016 г.
Пламен Минчев Прибирай се на село У РусИ и спри да мякаш селяко прост,че ти мирише устата!!!
Мариела Филева
на 02.09.2016 г.
Оле боже колко Прости хора има или явно нямат деца.Имало градинки и паркове за децата.Това какво значи деца могат да стъпват само на детските площадки,магазини,кино и т.н. не са за деца така ли?Вие несте били деца държали са ви под ключ във къщи и само до парка нали?Това са деца бе хора неможе да го вържиш или да му залепиш устата те така изразяват емоцийте си и се радваите на такива деца от колкото да виждате някое тихо и болно дете.Да понякога наистина има деца които са ужасно разлигавени и даже и родителите им не им правят забележка,но тези деца не са направили нищо лошо неможеш даго вържеш едно дете да седи мирно седнало.И защо мола дане е за деца?Хората просто са отишли да гледат с децата си детско филмче даги зарадват,а накрая предполагам че са съжалили че са отишли.
Пламен Минчев 1
на 02.09.2016 г.
Vencislav Minchev, това че на тебе, невеж и малоумен примат, ти липсват първите 7 години е ясно и не е нужно да го афишираш! Няма нищо срамно да си роден на село, отделен е въпросът че съм роден в Русе, виж при тебе срамното е, че селото не е излязло от цървулската ти жалка същност и ще стои там завинаги! Не си мисли, че като измекяруваш някъде из чужбина си станал по-специален и си хванал Господ за шушлека! Напротив, останал си същото тъпо и невъзпитано добиче, и 1000 МОЛ-а да си обиколил, няма да се научиш кое е правилно и кое не! Това не се учи в МОЛ-овете, говедо кухоглаво, а се научава във семейството! Но няма смисъл да ти обяснявам повече, все едно да хвърлям бисери на свиня!
Bojidar Bohi 1
на 02.09.2016 г.
Испанче, оправи си малко изказа.
Пламен Минчев 1
на 02.09.2016 г.
Vencislav Minchev, първо, цървул миризлив, не се познаваме, че да се обръщаш към мен на ТИ! Второ, глупаци ще наричаш родителите си, ако разбира се знаеш кои са, тъй като не са те възпитали! И трето, лайняр жалък, това че измекяруваш някъде из чужбина не означава, че си хванал Господ за шушлека, така че си затваряй осраната уста и се прибирай обратно в клоаката, от която си изпълзял, бавноразвиваща се и неграмотна примитивна мършо! Аре у лево, жалък е*алник!
Blago Zdravkov
на 02.09.2016 г.
Vencislav Minchev в кои бели държави ,ще бъдат уволнени служителите ,че са направили забележка на въпросната дама ?!?!
Iva Mihovska
на 02.09.2016 г.
Как можете да пишете толкова злобни коментари и да обиждате човек, който си е свършил работата?! Естествено, че вие сте тези, които трябва да си контролират децата, за да не се стигне до момента, в който някой трябва да дойде и да ви помоли да го направите! Аз като клиент щях даже да се зарадвам, че някой от персонала се интересува от моето спокойствие, защото ако бяхте на друго място можеше да не ви направят забележка и децата ви да изгонят всички останали в заведението! Изцяло подкрепям действията на управителя и охраната - не в тях е вината! И спрете да разисквате проблема, сякаш е причинен от киното - той се корени в родителското възпитание!
Иванка Къева
на 02.09.2016 г.
Вчера по същото време бях там . Чакахме племеника ми да излезе в 2, 30 от прожекция.БЯХ С ГРЪБ КЪМ КАСИТЕ и нищо не съм видяла и чула ?????? Само майка ми каза нещо за някакви деца че са пощурели , НО НИЩО НЕ СЪМ ЧУЛА УНИЖЕНИЯ И Т.Н.Т. И БЯХМЕ НА МАСАТА ТОЧНО НА СНИМКАТА И НЕ КОНСУМИРАХМЕ НИЩО И ВЪОБЩЕ ТАКЪВ КОЛОСАЛЕН СКАНДАЛ НЕ СЪМ ВИДЯЛА.
Gerol Kamber 1
на 02.09.2016 г.
Това е бг манталитет на охранатада покайат че те са нещо повече от обикновения човек.това е само в бг защо в други страни нее проблем децата да богат и да се смеят мамкаму обичам бг но не и простотията
Tonka Angelova
на 02.09.2016 г.
Виждала съм достатъчно в мола деца и смятам че хората са си прави елементарно възпитание е да не се гонят в мола .Нищо унизително няма в това да ти направят забележка .ако си възпиташ детето няма да ти правят забележка
В М
на 02.09.2016 г.
Като е часна собственост се слага ограда,куче и надписи!!!!Няма как да знаят хората,а не са и длажни!!!!Да напишат и правилата на оградата и на бадещата врата!!!!рСџВ??рСџВ? рСџВ??
Атанас Атанасов_9
на 02.09.2016 г.
Не знам какво харесват хората в този убит МОЛ. Нито цените са привлекателни, нито обстановката, а кина из Пловдив има много. След като охраната и управителят са такива селяндури, ще препоръчам на всичките си познати от други градове да не посещават този селски бардак.
Denica Markova
на 02.09.2016 г.
На никой не му е приятно да гледа крещящи и гонещи се навсякъде деца, както и нагли лели истерички. Има детски кътове, госпожо, не сте си увас
Vencislav Minchev
на 02.09.2016 г.
Пламен Минчев Ти сигурно много молове си обиколил ГЛУПАКО!!!Изобщо от село излизъл ли си?!?!В белите държави охраната щеше да е уволнен вече,а другия малумник управителя даже не ми се коментира.Ама така е в Булгаристан невиделите българчета МОЛ си мислят,че това е нещо извънземно
Varha Varha
на 02.09.2016 г.
Превазбудени кокочки
Пламен Минчев 1
на 02.09.2016 г.
Георги Жайгаров, във всеки случай не е детска площадка, където да се тича, крещи и прочие! Но това явно е трудно да се проумее от някои! Крайно време е да вденете, че на обществени места има някои правила и ако не желаете да ги спазвате, нямате работа там!
milkoviv
на 02.09.2016 г.
Съгласен съм с Георги Добранов - не виждам защо трябва да се ходи в мол! Като ти се ходи на кино - има и други кина, като им се играе на децата - също има къде, като ти се пазарува - по главната ги има същите магазини, като ти се яде и пие - заведения бол! Това, че някой е изпрал някакви пари и построил нещо си, не ме задължава и ограничава по никакъв начин!
Runner
на 02.09.2016 г.
На мен ми се е случвало да ни спрат преди проверката и да не ни пуснат в киното, защото приятел си дояждаше сладоледа, който не беше купен от тях и му казаха, че ако иска да го яде вътре, трябва да си купи от техния. Да отваря другото кино, пък нека да продължават с гнусните си ограничения... Дай малко власт на простия българин и му гледай сеира. Много бързо се самозабравят!
Milena Angelova 4
на 02.09.2016 г.
И на трите етажа в Мол-а има свободни уай фай мрежи.Госпожата е снимала само столовете пред киното,което се намира точно до KFC,Макдоналдс и още няколко вериги,които никога не са празни.Със сигурност там е имало доста хора.Работя в Мол-а на първия етаж и доста често виковете на децата пречат на всички.Да не говорим,че редовно се съобщава за изгубени деца.Масово майките разглеждат магазините,а децата тичат,бутат стоките и никой не им прави забележка.
Георги Жайгаров 2
на 02.09.2016 г.
Що бе мола какво е? Театър, музей?! Музика бичи на всеки ъгъл, мирише на пържоли... Обаче на един селяк пенсионер му дали права и става шерифа на мОло...
ggbg
на 02.09.2016 г.
Ако ида на ресторант, кино или друго подобно място и около мен има тичащи и викащи деца просто повече не стъпвам там. Така че напълно разбирам и подкрепям действията на персонала. Все пак човек отивам там, за да си почине, а не да слуша разглезени деца, чиито безотговорни родители намират за по-лесно да ги оставят да правят каквото си поискат.
Георги Добранов
на 02.09.2016 г.
Решението е много просто - не им ходете в кинозалите, не им купувайте билетите! Кракът ми не е стъпвал в МОЛ от години, и няма и да стъпи - това е просто един огромен магазин, а не място за забавление. Начини и места за забавление има хиляди други, при това в пъти по-добри и по-удачни и интересни като за малки деца. От мен имат много здраве, пък ако ще и 20 мола да отворят в Пловдив - все си остават един голям магазин и нищо повече.
Тонита 1912
на 02.09.2016 г.
Никой не е длъжен да се съобразява с лигавите ви дечурлига
Мая Г 1
на 02.09.2016 г.
Ние никога не сме имали проблеми там, дори не са ни правили забележка, въпреки, че се е случвало дори пуканки да разсипем. ..Щом се е наложило да се намесва чак охраната значи е било по - шумно отколкото трябва!Трябва и в себе си да търсим вината, а не само правата да си търсим!Това възпитава безотговорни хора, които смятат, че всичко им е позволено и всички са длъжни да се съобразяват с тях!
Elitsa Sirakova 1
на 02.09.2016 г.
Само, че това не е Частна собственост. Но явно правмата терминология не е важна.
Milena Stamatova
на 02.09.2016 г.
Защо всички са такива егоисти!!! Абсолютно съм съгласен с Добс Вълков!!! Как може за това, че Вие не можете да си контролирате децата и Ви е по-лесно да ги оставите да бягат и крещят на всякъде, вината да бъде хвърлена върху хора, които се грижат за бизнеса си!!! Тези смеещи се деца дали не са подразнили въпросите трима човека на кафето? Дали тези хора ще се върнат повече на това кафе знаейки, че има така шумутевица покрай тях? Това, че гоненето на Вашите деца е приятно за Вас, категорично няма да е приятно за всички, а и обмисляли ли сте варианта, в който някой от тях падне и се нарани сериозно? Знаете ли след това кой ще носи отговорност за това? Аз знам и ще Ви кажа - управителя на комплекса, но предполагам, че това никой не го взима предвид преди да изпрати на медиите поредна "сензация"? Мили дами, това че дадено място е публично не означава, че е общинско, а именно - частната собсвеност си има своите правила, които посетителите са задължени да следват! Ако не Ви харесва идете някъде другаде! Всички искаме да има правила и закони, но сме изключително разгневени, когато те се спазват и не ни устройсват! Любимия ми цитат - "Мечтата на всеки българин е да живее в страна с железни закони, които да не важат само за него"!
Мариана Видева
на 02.09.2016 г.
Щом има охрана, значи има и причина да бъде сложена там.Защо едни си мислят,че са нещо повече от другите?
Петър Петров 29
на 02.09.2016 г.
Миналата седмица бяха решили да правят икономия от климатиците ,изпотихме се доста. Поне да предупреждават ,че залата не е климатизирана, явно 12лв. за билет им се струват малко .
You know who I am
на 02.09.2016 г.
Скоро отваря мол Марково тепе и тези ще останат в историята. Кой ще се вдигне да им ходи на насраното кино, ако в центъра на града има същото, че и по-хубаво?
Плoвдив
на 02.09.2016 г.
Управителя,Жорко педерастчето е адски гадно копеле,много долен .. кара хранителите да гонят хората от диваните ... кара касиерките на киното да лъжат за промоциите на киното,нито веднъж не съм изпзолвал спечелитени % отстъпки в тва тъпо кино ... адски нагло и злобно педерестче е тоя .. винаги е изглеждал,а*ално нестабилен .. виждал съм го да прави забелжки и на майки с деца ... отвратителен управител
Добс Вълков
на 02.09.2016 г.
Ай пак други и виновни ... 1во - Мола наистина е частна собственост, както и да го погледнете. 2ро - толкова ли беше по-трудно просто да кажете на децата си да седнат, вместо да се заяждате с охраната. Или вашите деца могат да тичат, скачат, викат и се смеят където и когато си поискат. Дали е имало 3ма или 300 клиента на заведението, на целия етаж или в целия МОЛ, след като не може да тичат - не може. Това важи за всички, дори и за вашите деца. А охраната е точно за това там - да съблюдава за спазване на реда. Питахте ли дали на 3мата клиенти им е било спокойно с тичащи деца около тях, или те са без значение, просто някакви си заблудени там ... ?? Като не ви харесва това отношение (което, за протокола, сте си заслужили), отидете в Екоплекс (бившето Фламинго). Там има и детски кът, така че децата ви ще могат да тичат и скачат, и даже ще им се радват за това. Спрете да се мислите за велики и че целия свят се върти около вас ... аман от дърти мрънкалници
Pavel Din
на 02.09.2016 г.
Има и други кина, където билетите са по-евтини, скоро отваря и Марково тепе!
aaaaalellluyahhh
на 02.09.2016 г.
Аз също бях на кино там и ми направи впечатление охраната. Беше с една синя риза, слаб и висок. Един възрастен мъж, видимо озлобен, точно както го описва жената, който гледаше много лошо и наблюдаваше всички и беше а на косъм да скочи на веждите на някой. Седнах кротко на дивана до касата при пуканките, с купени пуканки и спрайт и може би само това ме спаси да не ме изгони и мен, макар че бях клиент и след 10 минути започваше прожекцията.
Георги Жайгаров 2
на 02.09.2016 г.
Толкова е лесно, човек да бъде унижен в българско заведение, хотел, учреждение... Нещастна държавица.
Кристина Кидикова 1
на 02.09.2016 г.
Нещастници
AtanasK
на 02.09.2016 г.
Знаят , че това е единственото хубаво кино в града и си позволяват да си правят каквото искат. Скоро като отвори мола на марково тепе с кино Арена , ще ги питам тогава кой ще им ходи на умрялото кино.
Агоп Дудикян
на 02.09.2016 г.
Тегли му 2 майни на тоя смешник ... вземете си парите от билетите и идете да се забавлявате на друго място тук и без това ако трябва да разчитат на истински бизнес, ще умрат гладни и бедни тези смешници.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!