Община Пловдив продължава амбициозните си планове за промяна на визията и състоянието на пътните настилки на основните булеварди и улици в града, научи Plovdiv24.bg.
В момента в Агенцията по обществените поръчки е обявена процедура за проектиране на една от възловите пътни артерии на Пловдив - булевард "Руски".
"Вече тече процедура по закупуване на документацията и приемане на оферти за проектиране", обясни кметът Иван Тотев и разясни за читателите на нашия сайт какви варианти съществуват за това трасе:
"За участъка на "Руски" от Централна гара до бул. "Шести септември" сме дали два варианта за проектиране: единият включва две по две ленти, каквото е състоянието му и в момента, запазвайки съществуващия габарит на пътя, а вторият вариант, който проектантът ще ни предложи, е две платна с по три ленти по регулационните граници. Това означава премахване на дърветата по средата и засаждане на нова растителност, което ще направи възможно разширението на булеварда.
Всичко това ще бъде поставено на публично обсъждане и крайното решение каква да бъде визията на бул. "Руски" ще вземе именно обществеността - дали да подменим сега съществуващата растителност с нови дървета, което ще даде възможност булевардът да стане трилентов, или да запазим съществуващата растителност, като трасето остане с две платна с по две ленти.
И двата варианта обаче включват изграждане на велоалеи, осветление и подземна комуникация.
Във всички процедури, свързани с реконструкция на пътища, залагаме изграждане на асфалтови тротоари, както е на много места в Европа, но за разлика от сега съществуващите велоалеи в България, тук ще има термофуги през 7-8 метра. Те ще оберат разширението на настилката през зимата и лятото, когато температурите са прекалени ниски или високи. Ако тези фуги ги няма, това води до добре познатото напукване на асфалтовите алеи, както се получава и сега", даде яснота кметът Тотев.








xe-annie
на 29.12.2012 г.
А не е ли по-умно светофарът на бул. "Руски" и ул. "Гладстон" да свети зелено първо в едната и после в другата посока? Така нито ще се режат дървета, нито ще има "задръстването", от което толкова много се страхуват.
просветител
на 28.09.2012 г.
Дано Иван Тотев не прецака фирмите изпълнители както това направиха воеводата Славчо Атанасов и многознайкото Фратев (и двамата с различни, но все "лични" причини).Пловдив не заслужаваше такива смешници,добре е че демокрацията разкара боклука си на бунището на историята.
ПЛД
на 21.08.2012 г.
моето лично мнение е че не може град с население над 300 000 души,да не кажа че ако броим ежедневно пребиваващите по една или друга причина може и да мине 400 000,да се блъскаме всеки ден на бул.Руски защото някакво такси е решило да спре да остави някои в дясната лента или някакво бусче е спряло да зарежда някой,или пак рейса е спрял да качи хората от спирките,определено във времена когато говорим за развитие на градовете,считам че пътните артерии на един голям развит град трябва да са големи и ПРОПУСКЛИВИ!!!така че го предпочитам с 3 ленти,а пак НЕКА ИМА ДЪРВЕТА НА ИВАН ВАЗОВ,там са много хубави, а и паркове колкото искате за спорт за отдих и т.н.
Xena
на 16.08.2012 г.
Никакво рязане на чинарите!!! И никакви ленти за коли повече. Да се направи В. Априлов и движението ще олекне. Само това знаете, да режет и събаряте, когато засадите едно дърво тогава приказвайте!!!!!!Чистият въздух на гради ни е жизнено нолежащ, Пловдив се нарежда сред най-мръсните градове в Европа, вие искате дървета да режете. Ми отсечете дърветата по всички улици, направете навсякъде по още едно-две платна. Онкодиспансера е отворен...............
factotum1967
на 16.08.2012 г.
А защо да спираме само с чинарите, аз викам да бутнем Търговската и да отрежем малко и от парк Бунаржик, за да има къде да си тестваме пистовите мотори...
Ivelina Mincheva
на 05.08.2012 г.
Дърветата са чара на бул. Руски!
Suvorov
на 04.08.2012 г.
Според мен могат да направят кръгово за проблемния ляв завой до Лайпциг и да приключат с разширения и глупости. Както и да вдигат повече спрелите автомобили, които пречатл.
kkarakashev
на 04.08.2012 г.
Като гледам анкетата въпроса е Сегашния булевард или да се изгради още една лента. Какво толкова мислите и умувате. Сега булеварда си е 2лентов в посока. Щом толкова не може да се вземе решение да се направи следното: Асфалтира се В.Априлов и се пуска за движение в посока от изхода на града КЪМ Ц.Гара; Руски остава така и се пуска еднопосочен в посока КЪМ изхода на града. За преминаване в района се ползват пресечките между двата булеварда за да се стигне до определена точка в града. Така движението в двете посоки на града ще е в пъти по-бързо, ще се запази растителността на булеварда. Да ще е трудно да се свикне с това от къде да се мине за да се стигне до някъде, но няма хляб без кора. След години, когато в пъти нарасне броя на МПС из града и трафика стане още по-голям, пак ще се мисли за глупости, трябва да се мисли за напред, а не само за сега.
Vania Stoinova
на 04.08.2012 г.
Не разбирам какъв ви е проблема да се премахнат дърветата? Никой не е казал, че няма да се предвижваме от там. Нека оправят тротоарите, да разширят с по едно платно от двете страни и ще е идеално. Всеки от вас се е нервил, че все попада във задръстванията там. Да не говорим и колко невинни хора са си отишли точно на тоя път. Аз не виждам проблем, ако оправят тротоарите, сложат малко пейки и разширят пътя какъв ще е проблема? Каквото и да сложат за зеленина посредата няма да е от значение, просто това е възлов булевард. Искате пейки и зеленина - имате цяла Альоша! Не ви разбирам!
storex
на 04.08.2012 г.
Да, бе, ако искате направо да закрият по една лента от всяка платно и да засадят дървета, а другата лента да я направят велоалея или алея за бебешки колички... Вие май не сте карали сутрин в интервала 7:00 - 9:00 часа или вечер от 17:00 до 18:30, особено в посока север-юг... На кръстовището с Гладстон е нещо страшно... И на мен ми харесва да има дървета по средата, но изграждането на трета лента поне в един малък участък и дори само от едната страна на булеварда, е належащо. Имам предвид участъка от сотаджийската стоянка на бунарджика до търговската гимназия - западното платно наистина ще е добре да се разшири с 1 лента... В натоварените часове 10 коли да чакат за ляв завой към Гладстон и се започва образуването на тапа, такава, че дясната лента стига едва ли не до Офис Уан... Ако се отвори ако щете и едни 50 м трета лента, тази, която в момента е лява ще стане средна и така ще могат да се движат направо МПС-та от 2 ленти, а не от 1, както е в момента... Пак повтарям, аз също няма да съм във възторг, ако се изсекат всички дървета по булеварда, но за 50 м ще го преживея и то доста добре, защото точно те са ключови за задръстването, получаващо се в западното платно в описания участък. И моля помислете и осмислете малко написаното, преди да ми сложите екологичните си минуси на коментара ми ;) Желая лека и спокойна нощ на всички :)
Snejana Grozdanova
на 03.08.2012 г.
аз съм за запазването на красивия бул.Руски и дърветата по него!
ionbonbon
на 03.08.2012 г.
И тая друга растителност каква ще бъде, а!!?? Палми-и-и-и... Тъпаци...
Даниел
на 03.08.2012 г.
Дишаме най-мръсния въздух в Европа. Не само, че не трябва да се секат тези дървета, а трябва масово озеленяване на града ни. Конкретно за Руски- необходимо е само малка промяна за ляв завой по Гладстон.
bogi1912
на 03.08.2012 г.
Аз съм за две платна и дърветата да останат.Всеки ден минавам от там и се придвижвам много бързо.Обичам Пловдив когато е зелен.
Mariana Kamburova
на 03.08.2012 г.
Това ще бъде най-голямата олигофрения, ако се премахне прекрасната алея по средата на булеварда. Надявам се, че няма да се стигне до там или трябва да оставим Пловдив на селяндурите?! Защото съм сигурна, че истинските пловдивчани НЕ ИСКАТ да се премахне алеята!!! А, на тези на които не им харесва, да не минават от там. МОже би ще поискат да съборим и другото тепе и да построим още един гоооолямм МОЛ?!
El Leon
на 03.08.2012 г.
Само не посягайте на дърветата, ще страдаме и ние и още повече- децата ни!!!!!!!!!
Рационализаторът
на 03.08.2012 г.
В Пловдив пловдивчаните намаляха.Сега е пълно със селяни,които щом имат време и търчат до околните села,където имат зеленина,цветя,дворове и прохлада.Богатите пък имат вили.Средният пловдивчанин ,който е роден тук и няма никакъв имот освен панелният си апартамент разчита да избере свястно управление на града,което да милее за всяко дърво и тревичка.Самият начин на допитване вече е показателен ,че такова управление няма.Няма как да стои въпроса да бъде ли ликвидиран булевард "Руски".Първо трябва да имаме кадърен архитект с качества който да сътвори един план на развитието на града с десетилетия напред.Трябва да се знае кои ще бъдат основните артерии на града,кои ще подлежат на разширение веднага и кои след години,така че строителството на сгради да бъде съобразено.Освен това трябва всяка нова сграда да бъде с достатъчно голям подземен паркинг.Движението на лични превозни средства трябва да се ограничава все повече.Да се даде предимство на градският транспорт,специализирани автомобили,зареждащи търговски обекти и т. н.Трябва да се разраства направата на съвременни велоалеи и пешеходни зони,паркове градини,зелени площи.Ограниченията на скороста трябва за градовете да бъде 30км/ч,като от друга страна се изграждат скоростни магистрали в града и околностите.В случая може да се предвиди разширение на бул.В.Априлов така че да стане най- близкият по-широк и бърз булевард.Скоро четох за мост на бул.Копривщица с две платна по-две ленти.Голяма глупост.Точна там трябва да се направи скоростна магистрала съвременна,бърза с голяма пропускателна възможност ,която да свързва Южен със Северен район.Не знам дали имаме архитект и кой е той,но наистина не си личи да имаме такъв.Мисли се ограничено,провинциално и непрофесионално.Така град не се гради,а уж лозунга беше-градим Пловдив.Ако не можете поне не го пипайте.
Galibier
на 03.08.2012 г.
Ше е добре да го направят с 3 ленти,но мен ме е жал за дърветата :( и ако го направят 3-лентов къде ще е вело-алеята,като тротоарите са тясни ??
Jivko Kolev
на 03.08.2012 г.
С велоалея посредата !!!
Пламен Начев
на 03.08.2012 г.
Само за информация на тези, които не са ходили в Охрид - там на главната на центъра има един чинар, за който се твърди, че е на над 1000 години, така, че тези чинари по "Руски" са направо млади и е грехота да се режат.
Evgeni Dimchev
на 03.08.2012 г.
Аз не знам кво изобщо коментират такива работи , като на дневен ред трябва да стои преасфалтирането на всички големи булеварди и улици щото трябва да си доста добър слаломист за да не попаднеш в някоя дупка особенно на Цар Борис все едно сам на някъв трамплин. Интересно как ще протече тва обществено мнение и къде ще бъде то ? Щото ако е в някъв сайт или се гледа тва гласуване от тук ще е доста смешно да решават сякви хора как да бъде в нашият град.
Майна 032
на 03.08.2012 г.
Някои хора сериозно си мислят, че в Пловдив има трафик.
sir Stanley Rois
на 03.08.2012 г.
при трилентов булевард ще се намали допълнително трафика в града, трябва да стане като булевард източен
Ani Koleva
на 03.08.2012 г.
Много дупки имало , за това искали 3 лентов път ... Ми я помислете,че ако ги нема тези дупки , ще е достатъчен и 2 лентов път ...Мислете малко бе хора , това не е да си прекопаеш градинката пред блока ...
Ani Koleva
на 03.08.2012 г.
Ако сегашното му състояние бъде ПОДОБРЕНО,няма да има нужда от 3то платно ,а разстителноста как ще бъде възстановена ?! Има такав ахубава алея на руски , че е тъпо дори да се мисли за премахване
Ракетчик Матросов
на 03.08.2012 г.
Ето две идей! Като първа слагам целия булевард Руски да стане пешеходна зона, но за сметка на това да се разшери Васил Априлов като може да се направи подземен път, който да свързва тази част от града с район Южен. Втората идея е вместо коли по платната да се изгради дълго говорената железница, която да ликвидира скапаните тролей и пак да си останат дърветата и парковата част. Да помислим за бъдещо, а не само за сега!
myzrael
на 03.08.2012 г.
чудя се как може над 70 души да гласуват за отсичане на дърветата?Това е лудост.Най-готиния булевард-е стига да постегнат настилката и е супер.то сега при 2 ленти трудно се мушкаш от към Лайпциг,пък камо ли с с по 3 ленти...
Georgi Kolev 4
на 03.08.2012 г.
Огромен проблем е пресичането в трафика на хората искащи от Петьофи да стигнат до централната алея от отбивката на паркинга. По възрастните и майките с колички седят минути за да пресекат. Отсечката е дълга и мотористите хвърчат с 200 - за кеф на катаджиите! Пешеходен сфетофар - не е решение. Надлез, няма как, а подлез - представям си в каква тоалетна ще се превърне само след месец!
Georgi Kolev 4
на 03.08.2012 г.
Аз самия живея на Руски. Прочетох всички коментари - и всички са адски крайни. Нищо градивно. Тези дървета са на сто години. Сега изглеждат добре, но след десет - двайсет години - как ще изглеждат. Виждал съм как пада такова дърво, повярвайте ми ужасно е и добре че беше неделя и нямаше коли и хора на пътя. Според мен старите дървета да останат, но - тутакси трябва да се засадят между тях нови. За да може един ден, ако се наложи някое да падне, да има нова смяна! Спокойно може да се засяват дървета високи по около 3 м. Няма нужда от трето платно. Както прочетох едно - две мнения, трябва отделно ухо на 30 метра от кръстовището на Руски с Гладстон.
Маriana
на 03.08.2012 г.
Друг такъв красив булевард в Пловдив нямаме,не пипайте дърветата.
Майна 032
на 03.08.2012 г.
на Руски няма някакви фатални задръствания - и в най- пиковите часове от Герджика до Гарата се стига за нормално време. Проблема с трафика се оправя само с нормален градски транспорт. Просто в Пловдив няма нормален градски транспорт - ако билетите са на двойно по ниска цена и качеството на транспорта се доближава поне малко до този в София съм сигурен че транспортните фирми ще печелят повече и няма да има задръстване
дървен_философ
на 03.08.2012 г.
Вий нормални ли стИ бе ? Как може изобщо да има коментари в подкрепа на такъв абсурд? Ами за мен най - удачно ще е ако се изградят буферни паркинги на околовръстното и всички тея тарикатчета дето искат три лентов булеварди си оставят колите там и ползват градския транспорт !!! Така и въздухът ни няма да е мръсен и градския транспорт ще има печалба и съответно финанси за нов автопарк . Какво ми се плюнчат тука селяндурите дойдоха и ни напълниха града с измет пък и претенции ....айде УЛЕВО !!! Долните коментари в подкрепа на разширяването или са платени или са от някакви пришълци дето събират в касичка за наема всеки месец АЙДЕ БЕ !!!
Evgeni Dimchev
на 03.08.2012 г.
Това си е емблематичен булевард и не трябва да се пипат дърветата изобщо. Толкова е красиво да се разхождаш по алеите които са по средата , че нямам думи да опиша. Трябва задължително да си останат, че и без тва няма много дървета в нашия град. Пък и както някой каза, бул Руски не се получават такива задръствания чак. Трябва малко да се синхронизират светофарите и всичко ще е 6.
secret
на 03.08.2012 г.
Бул. Руски е един от малкото приятни за движение булеварди - и за пешеходци и за автомобили (изключая проблемния асфалт). Това се дължи точно на алеята с красивите дървета. Има Надявам се, искрено, тя да се запази и затова гласувах за двулентовия вариант при реконструкция. Важно е обаче, тези дървета да се поддържат, защото при бури често се чупят и падат старите изсъхнали клони. Фактът, че има нови проекти, и че се започват асфалтирания на старите проблемни участъци е похвален.
Barman
на 03.08.2012 г.
П.С. ПО-скоро да се помисли за разширявяне на платната на бул. Македония в Кючук Париж. Там наистина има една огромна тревна площ, без пътека за пешеходци по средата, с много стари дървета по двата края и с ужасно разбити тротоари. Там може да се измисли нещо за намаляване на тревната площ и увеличаване на платната за движение. Все ще остане тревна площ, но може да се направят двойно повече платна за автомобилите.
7G
на 03.08.2012 г.
Въпросът е излишен. Тези огромни дървета да се отрежат,извозят и изкоренят е толкова трудоемка работа,че при този вариант е все едно двоен труд да се вложи. Аз съм за това те да останат,но не бива да се забравя,че съвременен булевард и почти вековни дървета съжителстват много трудно на един метър едни от друг. Отделно,че те са с висока коренова система и това допълнително създава рискове за настилката в бъдеще. Така че много ЗА и ПРОТИВ трябва да се вземат под внимание.
Майна 032
на 03.08.2012 г.
Абе бездушници - тук не става дума за някаква си растителност, а за емблематична част на Пловдив. Селяндури
Svetla Rickova
на 03.08.2012 г.
ЗА ЗАПАЗВАНЕ НА СЕГАШНИЯ МУ ВИД,НЕ УНИЩОЖАВАЙТЕ ПРИРОДАТА!ЗАВИЖДАТ НИ,ЧЕ ИМАМЕ ТОЛКОВА ПАРКОВЕ,ЗЕЛЕНИНА В НАШИЯ ГРАД!
Barman
на 03.08.2012 г.
Израснал съм на бул. "Руски" и за мен той е най-красивия булевард в света ! Не го пипайте, имаше толкова красота, спокойствие и романтика в алеята за пешеходци по средата, с пейките за посядване, оградена от високите вековни дървета. Има начин да се подобри движението на МПС по булеварда. Просто забранете спирането на него, вдигайте колите с паяци, солени глоби и т.н. - вие си знаете още как. Също и паркирането и спирането по тротоарите трябва да се санкционира по най-жесток начин. Но не унищожавайте красотата на града ни в полза на мърлявите таратайки и безумните джигити !!!
Майна до гроб
на 03.08.2012 г.
На Руски има толкова дървета,колкото няма в градската и Симеоновата градина взети заедно....КАК МОЖЕ ВЪОБЩЕ ДА СЕ ПОВДИГА ВЪПРОСА,НЕНОРМАЛНА РАБОТА БЕ МАЙНА....Да не говорим,че аз на Руски досега не съм попадал в некви чудовищни задръствания,за разлика от Цар Борис Трети...
Майна 032
на 03.08.2012 г.
Когато разрушиш нещо красиво и ограбваш емоцията на хората, и когато част от тези хора не разбират колко са прости и ограничени всичко е повече от плачевно!!!
hipolita
на 03.08.2012 г.
За да не ви пече и да не дишате изгорели газове, просто си заредете климатика и готово. Не мислите ли, че като има задръстване, се отделят много повече газове, а това се отразява на нивото на замърсяване на въздуха? Не напразно според класацията за най-нискокачествен въздух, изготвена от Италианския статистически институт, Пловдив е с най-мръсния въздух в ЕС!
cafenero
на 03.08.2012 г.
В никакъв случай да не режат дърветата. Дори е абсурдно да си го помислят!
Ангел Атанасов
на 03.08.2012 г.
Дори и да има 3 ленти нали ще се задънят до моста на Победа и "фунията на Славчо"....по-добре съществуващия вариант!
Krum Bumbarov
на 03.08.2012 г.
Наистина, улиците навсякъде са тесни, но уникалността и красотата на този булевард с тези дървета(които все пак изискват някаква поддръжка) е по-важна от 1.5 км удобство. Аз също минавам често с кола по този булевард и единственото неудобство са били спрените коли. И какво значи "нова растителност"? Едно леко разширение на двете платна според мен е възможно и без премахване на дърветата.
Napolitan
на 03.08.2012 г.
Тука големи философи сте се събрали даже някой от тях си позволява да обижда безпричинно на посоки! Та защо някой от гражданите като мен да не желаят нов булевард с 3 ленти и засаждането на нова растителност? Тези дървета така или иначе рано или късно ще трябва да се сменят както някой ден ще сменят и НАС. Никой не мисли за напред и за в бъдеще особено тези които ги цитирах по отгоре в коментара май освен да си барате ушите и да мрънкате по цял ден нищо друго не правите! Нов Трилентов булевард с друга растителност по средата!
Dosko
на 03.08.2012 г.
Предпочитам да чакам в задръстване на сянка, от колкото да карам на пек. И като си отворя прозореца, да дишам въздух а не изгорели газове. Тези дървета не трябва да се махат ! Трябва му преасфалтиране само ! Иначе, в такъв булевард да попаднеш задръстване си е песен лятото :)
tolesbg
на 03.08.2012 г.
Идеята за премахване на дърветата по "Руски" е напълно безумна. Не мога да повярвам, че гражданин на Пловдив би могъл да я подкрепи.
Елена Г
на 03.08.2012 г.
Как може изобщо да се поставя въпроса за премахване на дърветата!! Пак тази идея е излезнала от някоя селска кратуна, за която Пловдив е само терен за тъпите им идеи!!! Май става въпрос някой да гушне парички за такъв проект!
nik604
на 03.08.2012 г.
Да, не с три а с 5 ленти ако може...вие луди ли сте..къде ще ги наблъскате тези ленти- точно на най-тясния булевард в града??! Вместо да се реши бъдещето на мафиотския мол, който гордо ще си остане като паметник от севернокорейска картина, обаче без врати за вход! , вие сте седнали да го мислите...най-голямото постижение ще бъде просто да бъде перфектно асвалтиран и МАРКИРАН! СЪщОТО ВАЖИ И ЗА ДРУГИТЕ БЪДЕщИ АСВАЛТИРАНИЯ- ПРАВЕТЕ МАРКИРOВКИ!!!
redemption
на 03.08.2012 г.
Не ми е ясно, след като велоалеята ще минава между дърветата, как ще се преминава с колело големите кръстовища където се прекъсва - кръстовището с Л. Каравелов и това с Гладстон, а след което следва и разширението на булеварда след кръстовището с Преслав.... Много накъсана и прекъсната. Да оправят и спирката на Бунарджика, защото буквално е на пътя и да преместят тази с/у Търговската, защото като се наредят 3 автобуса става кошмарно.
hipolita
на 03.08.2012 г.
Според мен трябва да бъде трилентов булевард, пък растителност пак ще има, но друга, няма да остане без растителност. Трябва да се мисли за бъдещето.....как ще пътуваме, дали ще бъдем облекчени или затруднени на пътя. Растителност, автентичност - О.К. Но когато си в ужасно задръстване това няма да те грее и интересува. PS: Лично аз рядко пътувам по тези булеварди, но не се знае за в бъдеще. Трябва да бъдем практични, а това значи да ни бъде облекчено пътуването!!!
gogobyte
на 03.08.2012 г.
незнам защо всички тук са с толкова промито мислене... руски както и васил априлов със мислене за бъдещето и увеличаване на трафика имат нужда от разширение с по 3 платна... така или иначе едното платно каквито и закони и санкции да има винаги се ползва за паркинг. относно въпроса с дърветата... тези дървета са напълно неподходящи за целта. колкото и да искам да имаме зелен град тези дървета могат да убият някои само с кората си гният много и същевременно не са толкова екологични колкото си мислите. по добре да се засадят други нови дървета. неможе все да робуваме на стереотипите и комунистическото мислене на няколко пенсионера на които дърветата и вида на града им пречи...
Ракетчик Матросов
на 03.08.2012 г.
Има техника, която мести огромни дървета, но да режеш вековни дървета си е престъпление! Ако тези дърветата се преместят в една линия тогава може да стане трилентов, но това са милиони левове само по дърветата. Най лесното е забрана за спиране, камери, паяци със солени глоби и нещата са решени:)
Майна до гроб
на 03.08.2012 г.
Да направят Васил Априлов трилентов ако е възможно,ако не просто да бъде асвалтиран и ще се облекчи по Руски
Vesela Georgieva
на 03.08.2012 г.
трилентов
Достоевски
на 03.08.2012 г.
Не пипайте булеварда с дърветата! Вижте из.раното уродливо недоразумение МОЛ. Венец на великото административно управление на Пловдив!
Viktor Hadjigaev
на 03.08.2012 г.
Как ще режат дървета, в никакъв случай!!! Бул. Руски е емблематичен за града, както Иван Вазов, затова моето лично мнение е да се въстанови паважната настилка която е под асфалта с малко красиви ретро пейки и подходящо осветление и озеленение става естествено удължение на парка. Но всико това При положение, че оправят бул. В.Априлов а ние се научим да Не спираме в дясна лента ! :)
chefito
на 03.08.2012 г.
Предлагам да се направи статуя на Славчо Атанасов до тапата, преди моста на Герджика!
Tanya Uzunova
на 03.08.2012 г.
Дано наистина пловдивчани да решават! И като чета коментарите - решението е ясно! Дано само се вслушат в гласа ни! Изсякоха дървета на Гребната база, дървета до хотел Марица, вчера сечаха още дървета. Чета и за реконструкции на Цар Симеоновата градина - там ще се секат ли пак дървета? Да не говорим, че на Герджика изобщо не пречи дърво за да стане пътя от 3 в 2-лентов точно след светофара... На бул.България имаше зелена вълна преди години. Сега има катастрофи.
Marin Spasov 1
на 03.08.2012 г.
густо,страшен коментар.всичко в България е обратно пропорционално на всичко нормално по света.няма такова нещо,такъв манталитет,безхаберие,и такава действителност както тука.нищо не работи и не функционира както трябва.пълен упадък.отврат.
blocker
на 03.08.2012 г.
Пловдивчани ще решат, колкото решиха и за колелото на Панаира - от двата обсъждани проекта, беше избран третия...
KraS
на 03.08.2012 г.
Няма да е зле и спирката срещу Търговската да се премести 40-50 метра надолу. Много пречи на моменти някой спрял рейс там, макар и за 30 секунди.
Sofiya Ivanova Dimitrova
на 03.08.2012 г.
А някой мисли ли за въздуха?Или само ви пука за скапаните железни ламарини дето ги тътрите по улиците?Като изсекат дърветата, с нищо няма да се подобри положението, само дето и сега се задъхваме от прашен, мръсен и горещ въздух. А веднъж да изсекат тези вековни дървета ще чакаме клечките дето ще ги засадят, да пораснат с години...Не случайно Пловдив е с най-мръсният и прашен въздух, ама на вас ви пука само да бръмчите с ламарините си по улиците...Решението е било и винаги ще е едно РЕОРГАНИЗАЦИЯ НА ДВИЖЕНИЕТО!!!В чужбина отдавна хората са го разбрали, и го прилагат успешно. Никъде не съм виждала като у нас по една пътна отсечка да се движат повече от 20 линии на градски транспорт(справка тунела на центъра)!!!
АPavlov
на 03.08.2012 г.
Тези 2 по 2 са достатъчни, друг е че много "граждани" спират на 1 от тези 2 ленти и реално се кара в 1-та лента (имам предвид основно до колелото на централна гара... от двете страни... и по малко пред комплекс Дива)
Фелибелията
на 03.08.2012 г.
Живея на бул. "Руски". Моето мнение е, да се запази сега съществуващата структура, т. е. да не се махат дърветата. Всъщност тези дървета очертават старото шосе, което е водело от Герджика към гарата. Според мен това има и историческа стойност.
ti_1000
на 03.08.2012 г.
Навремето отсякоха на Гладстон хубавите дървета, след подобно предложение...стига с тези "гениални" архитектски идеи...не стига че си имаме за районен кмет г-жа Петрова сега и това идва малко в повече!
madmax
на 03.08.2012 г.
Две ленти във всяка посока, разширение на кръстовището до търговската с лента за ляв завой и парко места като на бул. България, мисля че са напълно достатъчни. Ако се направи бул. Васил Априлов както беше писано вчера, едва ли ще има трафик за три ленти по Руски.
Майна 032
на 03.08.2012 г.
Оправете градския транспорт да се доближава като организация поне малко до този в София. Намалете цената на билетите. Трафика ще се намали, а печалбата на градския транспорт ще се увеличи от повече пътници, а не от цени на билети
furiously
на 03.08.2012 г.
По-добре трилентов. И без това посредата не става за разходка - прахоляк, изгорели газове..
Елена Колева
на 03.08.2012 г.
Против съм да се режат дърветата.Проблем са паркиралите коли на булеварда,а не двете му ленти
The Mask
на 03.08.2012 г.
Да вземат първо да оправят онази тапа на Руски пред Герджика, вместо да се чудят какво да отсекат.
Vase Emakaveev
на 03.08.2012 г.
3 ЛЕНТИ ВЪВ ВСЯКА ПОСОКА!!! ТОВА щЕ СЕ СЛУчИ РАНО ИЛИ КЪСНО!
Дико
на 03.08.2012 г.
От къде се взе това сега? Кой пак има интерес да се премахват дърветата от булеварда? .....и да се заменят с друга растителност, може ли с някакви стъбла на полуизсъхнали палми като пред Панаира! Дайте да развалим къща и да направим колиба. То много грандиозен план за Пловдив. Толкова булеварди в Пловдив крещят за оправяне, но дайте сега първо да развалим готовия булевард, пък после ще му мислим. Пловдивчани, да не допускаме това да се случи. Да не стоим безучастни и ако трябва и живи вериги да правим, но да не допускаме това безумие!
Tanya Uzunova
на 03.08.2012 г.
Именно дърветата са красотата на този булевард! И в най-голямото задръстване, от гарата до Кършияка се стига бързо. Проблем са по-скоро спрелите където не трябва коли, а не дърветата. Да не говорим, че както и да минеш на светофара, на следващия пак е червено. Нужно е да се регулира и организира по-прецизно движението, не да се изсичат дърветата. Те не могат да бъдат заменени с нищо! Спрете да изсичате дърветата в града! И без това не са много...
Veselin Pisev
на 03.08.2012 г.
мерси съм от сегашния ...едно 4е трафик колкото искаш и се чудиш на къде да идеш или коя дупка или шахта да заобиколиш.По-добре да си го направят както са го намислили и това е по-удачен вариант е
Марчелла
на 03.08.2012 г.
Първо, абсурдно е въобще да се предлага да се отсича растителност и второ, защо всеки следващ кмет се чуди кой път да ремонтира, а дискретно по тъча заобикалят разбития бул. Васил Априлов???
Milena Naydenova
на 03.08.2012 г.
Освен автомобили в този град съществуват и хора, а за тях са необходими дърветата!
Vase Emakaveev
на 03.08.2012 г.
НОВ СЪВРЕМЕНЕН ВИД С ПО 2 ЛЕНТИ ВЪВ ВСЯКА ПОСОКА! АКО НЕ СТАРИЯТ СИ ВИД!!
Маргарита Етимова
на 03.08.2012 г.
сегашния вид!
gerry
на 03.08.2012 г.
2 ленти, по-добра и качествена настилка, запазване на дебелата сянка от дърветата...Или пак ще има биене на тъпан, колко милиона са отишли за дръвчета, които на 2рата седмица ще изсъхнат...
Батэ Бойко
на 03.08.2012 г.
То бива да клъцнат и тея огромни дървета! Булеварда трябва да си остане с по две ленти обаче платната да се разширят с 1 метър в посока към дърветата а това е възможно е верно ще има рязане на корени ама ще стане доста по удобно сега е малко тесничък.
Yordanka Kiskinova
на 03.08.2012 г.
Кой убиец на дървета може да измисли тази глупост , още от 1960 год.ми е направило впечатление , че тази улица е най -красива точно с тези дървета и с пешеходна пътека в средата.Докога ще се мисли само за разваляне на направеното.Тези дървета са толкова красиви , а дърво толкова голямо за колко години расте? Опавете само пътя да е хубав за колите.
The Mask
на 03.08.2012 г.
[quote]Това означава премахване на дърветата по средата и засаждане на нова растителност, което ще направи възможно разширението на булеварда.[/quote]Колкото засяха нова растителност и в отсечката от "Шести септември" до Герджика... В никакъв случай не трябва да се махат дърветата от Руски!
Harp
на 03.08.2012 г.
Много интересно след като приключат обществените поръчки за проектиране и съответно се платят, откъде кмета ще намери пари за тези мащабни ремонти. Става дума за огромни пари с които община Пловдив не разполага!
Борко1000
на 03.08.2012 г.
Вместо да се чудят за бул. Руски да вземат да направят бул. Македония Васил Априлов и Пещерско шосе, че ми писна от тези павета
Lyubomir Petrov
на 03.08.2012 г.
Не пипайте дърветата !!!!
Хонда
на 03.08.2012 г.
да вземем да бутнем и тепето та да има повече място за пътища. оправихме всичко и опряхме сега и до дърветата
Simonvs
на 03.08.2012 г.
Чарът на бул. Руски е точно алеята с дърветата. Махнете дупките и кича наоколо както и в целият град
Hunter ST
на 03.08.2012 г.
Алеята е най-хубавото на тоя булевард. А и двете ленти са достатъчни, за да поемат трафика.
Action_Girl
на 03.08.2012 г.
Освен че ще е по-грозно, ако махнат сегашната растителност и сложат например палми, каквато е модата напоследък, помислете колко ще е и ПО-СКЪПО!!! Мислете и действайте РАЗУМНО!
Vasil Kutrov
на 03.08.2012 г.
къвто ще да е само да нема сегашните смотани кръпки,дупки и ниски шахти в който редовно влизам !
Майна 032
на 03.08.2012 г.
Някак си не мога да разбера как ПЛОВДИВЧАНИН ще гласува в тази анкета за загрозяването на Руски и следователно на Пловдив !!!!!!!!!!
Deimos
на 03.08.2012 г.
Оставете си дърветата .. Оправете си кофти пътищата ..
ката
на 03.08.2012 г.
Що да не ги резнем и да засадим палми и маслини, например?! Ша стане суперрррррррррррррррр!!!
Майна 032
на 03.08.2012 г.
Що за идиот трябва да си , за да предложиш премахване на дърветата? Та бул.Руски е един от характерните булеварди на Пловдив !!! И колко ли селяндурури са се населили в Пловдив щом , за сега 30% от анкетата искат премахване на сегашния вид на Руски?
stefanov
на 03.08.2012 г.
това е един от най зелените булеварди. оправете настилката и не пипайте зеленината!
Pashaliiski
на 03.08.2012 г.
Според мен не три ленти, а трета лента за ляв завой само на кръстовищата на Лайпциг и Търговската гимназия ще са достатъчни. Самия булевард е уникален за града ни с широката тревна площ и гоелми дървета посредата. Аз бих гласувал за такъв вариант.
Joe Tanto
на 03.08.2012 г.
да не сте барнали дърветата
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!