Продължава работата по пробива под централна жп гара в Пловдив, обновяват се пероните и се подменят релсите, предаде репортер на Plovdiv24.bg.
Строителството в южна посока към ул. "Македония" набъбва с всеки изминал ден. Трасето минава между автогара "Родопи" и магазин "Билла", продължава покрай централната трибуна на стадион "Тодор Диев" и продължава към бившите хали на "Кючук Париж". За пешеходците е обособен проход покрай изкопа, обезопасен с предпазни огради.
По график този участък трябва да приключи до април. Тогава се очаква да стартира и етап I от реконструкцията на Бетонния мост.
Вероятно до месец ще започнат строителните дейности в северна посока, към бул. "Васил Априлов". Така, освен изкопните работи за дългия 700 метра автомобилен тунел, тук ще се измества главният канализационен колектор на бул. "Христо Ботев" и ще се реконструират газопроводът и топлопроводът в района.
Пробивът под централна гара се прави по проект на НКЖИ за модернизация на жп възел Пловдив, на обща стойност 103 477 234 евро. Обектът трябва да бъде завършен до края на 2023 година.