ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдивчанин остана недоволен от обслужването на А1 | ||||||
| ||||||
"Здравейте, искам да сигнализирам за недопустимо "обслужване" от телефонния център на А1. Рано вчера сутринта, след като установих, че нямам кабелна телевизия и интернет, чийто доставчик са А1 направих опит да подам сигнал на *88. Както ще видите от прикачения файл, след почти 13 минути липса на отговор се отказах. През тези 13 минути чух многократно колко важен клиент съм за А1, само че чрез предоставената услуга или по-скоро липсата на такава, определено не се чувствам значим клиент за тях. В същото време сътрудниците им в офисите са крайно некомпетентни, арогантни и тяхната единствена цел е да те накарат да подпишеш документ, с който винаги си им длъжник и условията определено не са в полза на потребителя. А извиненя с лошото време са неприемливи, просто защото лошо време и тежка зимна обстановка няма, поне на територията на град Пловдив“. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 07.02.2020 г.
+1
на 07.02.2020 г.
0
на 07.02.2020 г.
+3
на 07.02.2020 г.
+3
на 07.02.2020 г.
+2
на 07.02.2020 г.
+6
на 07.02.2020 г.
+7
Празник на пенсионера в Ж.Р.Тракия.Лично кметът Костадин Димитров ни поздрави.
на 07.02.2020 г.
+7
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Наричат го "плод на паметта"
10:37 / 17.04.2024
Важни съвети при плащане с карта онлайн
14:19 / 17.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета