ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Куриерска фирма буквално се изгаври с пловдивчанин
Автор: Екип Plovdiv24.bg 15:21 / 01.12.2023Коментари (10)32694
©
Пловдивският илюзионист Васил Василев изпрати до редакцията на Plovdiv24.bg сигнал и изказа възмущението си от некоректното отношение на една от куриерските фирми в града.

Публикуваме целия сигнал без редакторска намеса:

"Здравейте!

На 13.11.2023 имах за получаване пратка от онлайн магазин, която ми бе доставена с куриерска фирма “Sameday" до един от автоматизираните им офиси с шкафчета за доставка, по-известни като “EasyBox".

Пратката беше с наложен платеж 49.99 лева, като плащането следваше да се извърши посредством дебитна/кредитна карта на ПОС терминала на тяхното устройство заредено с пратки за получаване. Когато въведох необходимите данни за получаването на пратката си, следваше да използвам дебитната си карта, за да извърша плащането и да се отвори клетката, от която да получа пратката си. За мое съжаление точно след като плащането мина успешно, системата на устройството блокира и се рестартира, като клетката, от която трябваше да взема пратката си, остана заключена.

Изчаках да зареди системата и отново опитах да получа пратката си, като въведох данните за получаване. За жалост машината отново изискваше сумата от 49.99 лева, макар че вече бях я платил точно преди да блокира устройството. При което реших, че няма да плащам повторно, с намерението да потърся съдействие от въпросната куриерска фирма.

Макар с доста чакане, най-накрая успях да се свържа с тях на телефонния им номер за обслужване на клиенти. От там ме увериха, че ще направят проверка за това дали са получили плащането и ако установят, че има такова плащане, пратката ще ми бъде доставена до личен адрес за тяхна сметка. Както и да очаквам обаждане по-късно на същия ден. Такова обаждане нямаше.

Реших на другия ден (14.11) отново да се свържа с тях, като тогава ми казаха, че не виждат такова плащане и ще направят допълнителна проверка, при което да очаквам да се свържат с мен след 15:30 часа на същия ден. Такова обаждане нямаше.

На по-следващия ден (15.11) реших да се свържа с тях по имейл, като прикача към имейла извлечение от банката си за въпросното плащане, както и снимков материал от блокиралото им устройство с идеята да ги улесня и да разрешим проблема възможно най-скоро. Малко по-късно в същия ден техен служител се свърза с мен по телефона, като ми каза, че са открили такова плащане и пратката ще ми бъде доставена на следващия ден (16.11). Помолих ги да ми я доставят на по-следващия ден (17.11), тъй като на предишния нямаше да бъда на адреса, при което те казаха, че няма проблем и ще бъде доставена тогава когато на мен ми е удобно - на 17.11 (петък).

Дойде въпросният ден за доставка, като вече беше станало 17:30 и такава пратка все още не ми беше доставена. Потърсих съдействие от тях по телефона, като ми казаха, че е станало някакво объркване и не знаят защо пратката не е доставена. Увериха ме, че ще се свържат с колегите им, ще направят проверка и ще ми върнат обаждане. От този момент минаха още 3-4 дни - никой не се свърза с мен. При което отново реших аз да ги потърся.

След като за пореден път се свързах с тях (на 21.11), ми казаха, че пратката няма как да ми бъде доставена, тъй като вече е върната на подател и това, което могат да направят за мен, е да ми възстановят сумата от 49.99лв. Като за това ще е необходимо да отида до банката си и да взема удостоверение за сметката си, което да им изпратя по имейл - само IBAN и данни не било достатъчно.

Отидох до банката си, взех въпросното удостоверение, изпратих им го, като в имейла направих и запитване кога да очаквам сумата да ми бъде преведена по сметката - отговора който получих беше, че ще предадат информацията на колегите си. Мина още цяла седмица - сумата още не ми е възстановена. При опит за контакт с тях ми отговарят шаблонно със съобщения от типа “Ще предадем на колегите", “Ще се свържем с Вас когато имаме повече информация" и т.н. Вече даже не ми отговарят и на имейлите.

И ето как за казус от 13-ти ноември, вече сме месец декември, като развитие все още няма. Минаха над две седмици, в които навъртях над 20 лева сметка за платения им кол център (0700), отделих от времето си да отида до банката си за удостоверение, отделих от времето си, пишейки безброй имейли и всичко това за една проверка и един банков превод от тяхна страна - неща, които обикновено стават за максимум ден-два.

Някои хора биха казали, че 50 лева не са огромна сума пари за такива романи и драми от моя страна, но си представете, че пратката ми не струваше 50 лева, а 500 лева - получавал съм и такива чрез тях. А и все пак въпросът е принципен.

Пиша това с цел да спестя подобни неприятности на хора, които имат намерение да изберат “EasyBox" като метод на доставка, когато си поръчват нещо онлайн. Сигурен съм, че има и доста хора, които ползват техните услуги и не са имали проблем, но със сигурност има и такива, с опит като моя.

Поздрави и успешен ден!"







Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Много некоректен даставчик! Вместо да ми достави праткитеq въпреки платени ги връща на подателя без да е съгласувал това с мен! Освен това нямат Офиси! Избягвайте услугите на тази фирма “Sameday"! За да нямате проблеми!
+2
 
 
Нито Еконтмати, нито Спидимати, нито Изибоксове и тем подобни глупости. Пратки - от и за офис.
+5
 
 
Жалкото в случая,е че няма ни една държавна институция или закон дето да защитят "малкия,дребен" човек.Само от "телевизора" и понякога агенцията за защита на потребителя се плашат.
+2
 
 
Цяла седмица ми пращат смс,че ще получа стока и аз я отказвам,защото се получи дублиране на поръчката ми от Emag,но като искам да я откажа в профила си ме праща към вече доставената! И защо изобщо е нужна регистрация,за да си купиш нещо от тях?
+3
 
 
Откакто емаг си направиха куриерска фирма,за да не плащат на външна логистика,въобще не пазарувам от там.По скандална куриерска фирма не съществува просто...Български пощи се справят по-добре!!!
+4
 
 
Това е куриерската фирма на ЕМАГ и Фешъндейс... понеже Спиди им се видя скъпо на румънците и решиха да си направят куриерска фирма, но Спиди и Еконт имат сериозна практика, за разлика от тези аматьори.
на 01.12.2023 г.
+6
 
 
Веселото в случая е, че името на фирмата се казва Sameday, а трябва да е Sоmeday. Сериозно казано, такива фирми не би трябвало да съществуват на пазара.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Февруари 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Локо в Първа лига, сезон 2023/2024
Алексей Навални почина
Първа лига, сезон 2023/2024
Проблем с недостига и износа на лекарства
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Ще се осъществи ли ротацията?
Да
Не, отиваме на предсрочни избори
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: