ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Клиентката с изгубения на 1 януари скъп телефон: Падна ми пердето!
Автор: Диана Бикова 09:10 / 08.01.2022Коментари (8)68518
©
Снимката е илюстративна
Дамата, която издирва чрез Plovdiv24.bg изгубения на 1 януари скъп телефон, разказа подробности около търсенето му. Публикуваме текста без редакторска намеса:

"Здравейте, с риск да превърна един свой призив в махленска свада, ще разкажа историята за изгубения-откраднат телефон и "милите и отзивчиви" диспечери на "Елма такси" още веднъж. Този път малко по-подробно. 

Час след като аз и съпругът ми се прибрахме вкъщи, аз потърсих телефона си и тогава установих липсата му. Ако някой попита "Защо чак тогава?", не мога да отговоря. Както често обичам да казвам "Така е трябвало да стане!". След като разбрахме, че телефонът е бил изключен (недобронамерено), направихме доста опити да се свържем с диспечер, но линията беше заета. След този емоционален завършек на вечерта, реших да поспя малко и отново позвъних на таксиметровата компания. Този път се свързах. Часът беше около 11.00.

Обясних на диспечерката колко важно е за мен да се свържем с шофьора и клиентите, които непосредствено след нас са се качили в таксито, тъй като телефонът съдържа ценна информация и данни и при опит да бъде отключен ще ги изгубя. Очаквах бързина и съпричастност, но уви. Споделих и намеренията си да подам жалба още в същия ден, при което диспечерката подскочи с думите, че ще навредя на шофьора и трябва първо с него да се разговаря. Съгласих се. Да, обаче те контакт с шофьорите нямали, пък и той сега спял (приблизително около 11:20). И колкото и да ги убеждавах, приключихме разговора с уговорката да се чуем след 20 часа, когато се върне на работа, а аз да не прибързвам с жалбата си.  

Вечерта, след уговорения час, друга диспечерка позвъни и обясни, че са разговаряли с шофьора и при него няма телефон. Настоявах да ме свържат с него, настоявах да се свържат и със следващите клиенти, обяснявах колко ми е важно съдържанието на устройството, а в отговор получих: "Да си си го пазила! Пускай си жалба". Е да, това е така, но може да се случи на всеки.  И в този момент "пердето и на мен ми падна“ и казах, че в жалбата ми ще подчертая и отказа им за съдействие. Разговорът приключи с нещо от сорта на "Ама яяяя..." от страна на диспечерката. 

Ето затова ги намирам за груби и неотзивчиви, намирам ги и още за несъстрадателни и бездушни, отегчени от работата си, а може би и от нещо друго. Преди всичко трябва да бъдем хора.

Впоследствие подадохме жалба и позвънихме в офиса на "Елма такси". Там ни обърнаха и необходимото внимание и ни свързаха лично с шофьора, който също се оказа много разбран и беше готов да помогне с каквото може. Само да вметна, по неговите думи, той е работил до 12.00 часа на обяд на 1 януари.

В заключение искам да добавя, че аз в нито един от разговорите ми с диспечерките не съм отправяла заплахи, освен, ако не намират намерението ми да подам жалба  и да се свържа с вашата медия за такива. Реплики от сорта на "Ти знаеш ли кой съм аз" и пр. не са мои  и в нито един от разговорите не съм ги употребявала. Всеки е някой, но в ситуацията не мисля, че има някакво значение. Да, и аз наруших добрия тон, в резултат от тяхното отношение и моето разочарование, но нищо повече."


Още по темата: общо новини по темата: 266
13.12.2023 »
30.12.2022 »
28.12.2022 »
27.12.2022 »
24.12.2022 »
23.12.2022 »
предишна страница [ 1/45 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
+1
 
 
Преди време синът ми си беше загубил раницата. Обадих се на Диспечер на градския транспорт. Най-любезно провери и ми каза за отида на еди кое си обръщало на автобуса, там имало друг Диспечер който щял да ми върне раницата. Така и стана. Значи в оплюва ния от всички градски транспорт може, в таксиметров ата компания не може...
0
 
 
Аман от тази госпожа с толкова скъп и ценен телефон.Колко да е скъп,каква ли информация толкова крие-порно клип ли да си е правила хаха? Човека се е прибрал от нощна смяна и е легнал какво се чуди че спи в 11;20 на 1ви януари? Колко народ като седят до 3-4 будни и преди 13;00 не можеш и с тъпан да ги събудиш. Правилно диспечерката й е казала абе яяяяя..... да си подава сигнала като иска.Като не може да си пази телефона сега ще си вземе друг-операторите и банките предлагат достатъчно варианти за лизинг :)
0
 
 
Госпожата е права.Всеки който намери такава вещ е длъжен да я предаде в полицията.Има си и наказание за непредаването и.Виждам ,че в момента колеги на таксиметровия шофьор се изказват неподготвени ,но с това само потвърждават оформеното сред населението мнение за тях ,че са с нисък умствен капацитет.
-1
 
 
Госпожо, първо в 11.20 човекът спи, защото е бил нощна смяна. Второ, как да се свържат диспечерите с клиентите? Трето, всеки умен човек си вади ценната информация и на хартиен носител, щото не може да се разчита на техниката. Четвърто, щом е толкова модерен телефонът, би трябвало да има функция за проследяване. Пето, подайте си жалбата и не ни занимавайте с глупости. И срещу кого по- точно ще я подадете тази жалба, като даже те сте сигурна дали е паднал в таксито!?
0
 
 
В детската градина и аз съм писъл такива безсмислици!
0
 
 
Как установихте, че точно в таксито ви е паднал телефона и то след един час? Клиентите, които са се качили след вас в таксито, може да са от улицата - ходи ги търси да ви отговорят на всички глупави въпроси! Дори и при жалба в съда, без доказателства, няма как да изисквате, каквото и да било! Диспечерката ви е най-малкия проблем, някъде другаде търсете проблема!
0
 
 
Голям панаир стана с тоя телефон. И как точно е разбрала, че телефона е 'изключен недобронамерено'? Ама не е пропуснала да ги заплаши, че ще пусне жалба, нали? Айде стига. Щом от таксиметровата компания пазят записи на разговорите, да ги публикуват и да се приключва тази индийска драма. И при iOS и при Android можеш да си правиш бекъп на важните данни, като при iOS е доста по-лесно - синхронизираш всичко с iCloud и толкова. Впоследствие можеш да си достъпиш цялата информация през десктоп приложение или през сайта. А, ако е пусната Find My Phone функцията, блокираш телефона и толкова. Ще му ползват дисплей, корпус и батерия за части и така. Никой на никого не е длъжен с нищо, още по-малко следващите клиенти на въпросното такси. С нищо не може да докаже, че някой и е откраднал телефона, а не го е изпуснала примерно....
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Ботев в Първа лига, сезон 2023/2024
ФК Марица във Втора лига, сезон 2023/2024
Тестват новите сирени за ранно предупреждение
Парламентарни избори 2024
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Кой е най-успешният демократичен кмет на Пловдив през последните години?
Д-р Гарабед Томасян
Спас Гърневски
Д-р Иван Чомаков
Славчо Атанасов
Иван Тотев
Здравко Димитров
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: