Клиентка на таксиметрови фирми за диспечерките: Ужасни са!
Здравейте! Следя репортажите ви! Наскоро прочетох за градския транспорт в Пловдив. Бих искала, ако има възможност, да се направи такъв и за такситата. Това са фирми с 80% арогантни, нагли и нелюбезни служители, пише читателка на Plovdiv24.bg.
"Аз съм от Варна, живея в Пловдив от година и половина. Държа да отбележа, че също съм работила като диспечер на таксиметрова фирма. И ако си бях позволила 2% от отношението, което получавам, щяха да ме изгонят на втория час. И така, всеки ден ползвам услугите на такси. При което, когато вдигнат телефона, реално аз не мога да направя заявка за такси, защото в рамките на 20-30 секунди слушам личните им разговори.
А недай си боже, да ги прекъсна, ми се отговаря "Изчакайте, госпожо". Даже по-скоро ми се крещи. Друга ситуация е заявка за такси - казано ми е 3-4 минути, таксито се бави 6-7 /закъснявам за работа/, връщам обаждане, обяснявам от къде до къде е поръчано такси и отсреща се чува "И?" ..
Тръгвам с въпроса дали колата идва и т.н. и насреща ми се крещи, че колата идва, били минали 5 минути. Какво съм била искала и т.н. Имам фрапантен случай, при който една от служителките си позволи да ми звънне и да ме заплашва, че щяла да ме намери и разбие главата и т.н.
При което написах оплакване до фирмата, но до момента все още отговор няма. Обслужването продължава да е под всякаква критика, а за жалост не виждам подобрение!"