
ЗАРЕЖДАНЕ...
Инспекторатът подхваща проверки наесен | ||||||
| ||||||
"Нужно е технологично време за избор на директор, който за около месец да назначи служителите и изгради структурата", обясни той. Персоналът ще е около 54-55 души. Разчетите показвали, че за да се обхване плътно и изцяло територията на града, са нужни с 11-12 повече, но сегашните финансови възможности стигали за толкова. Догодина, ако в бюджета има повече пари, можело да се мисли за допълнителни назначения. По софийския модел, инспекторатът ще извършва всички контролни дейности по спазване на наредбите - като се започне от опазването на чистотата, лепенето на афиши по забранени места, поддържането на зелените площи и се стигне до всякакъв вид общински разрешителни. По районите също ще има инспекторати, които ще се въртят през определен период от време. Оперативна група от 7-8 души ще се включва на помощ. Отиде ли се на даден обект, ще се проверява абсолютно всичко. Седалището на новото предприятие ще е в бившата сграда на ОП "Градини и паркове" до Цар Симеоновата градина. |
Още по темата: | общо новини по темата: 19 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/4 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg