Миролюба Бенатова ни среща с еднополово семейство от две дами, които живеят заедно, избрали са да създадат деца и да ги отгледат заедно. Една е родила дете с донор, което сега е на 4 години. Другата сега е бременна с близнаци.
Те са консервативни жени на средна възраст. Росица от Айтос на 33 години. Златина от Пловдив на 39 години. Златина има дете. Росица е бременна с близнаци. Дотук нищо особено.
Росица и Златина живеят заедно като интимни партньори от години. Не се крият, не лъжат, че са братовчедки. Заедно са избрали и донор за детето, което вече е на 3 години. Наричат го "нашето дете".
Двете жени са избрали да бъдат семейство с деца, въпреки че законът не им дава нито правата, нито задълженията на брака. Те вярват, че имат право да се наследяват една друга и да имат еднакви родителски права над децата, които отглеждат заедно.
Срещата с тях показва едно от лицата на гей общността. То е неочаквано обикновено - ориентирано към дом, семейство, бит.
"Тяхното семейство няма никаква стойност пред държавата. Ако с единия стане нещо, другият няма как да му помогне. Факт е обаче, че няма статистика или научна фактология, която да казва, че гей двойките възпитават лоши хора.
Дори статистически погледнато по-голяма част от престъпленията са извършени от хетеросексуални двойки", коментира в студиото на "Здравей, България" по Нова тв Миролюба Бенатова.








Sami78
на 06.06.2016 г.
Ако имаше машина която да чете мисли съм сигурен че много от вас щяха да са затворени в лудница за нещата които си мислите спрямо други хора т.е. 99% от вас не са достойни да критикуват никой защото са извратени и отакачалници... Аз лично нямам нищо против никой човек на тази земя защото аз не съм перфектния човек и като такъв нямам никакво право да съдя никой за каквото и да е било но това което мен ме дразни е показността, които онези същества ( участниците в гей парадите ) правят. Това вече е ужасно, защото както се вижда тук, не е нужно да взимаш участие в такива жалки мероприятия за да си това което си.... гей или хетеро. Всеки да бъде каквото си иска само да се съобразява с някакви норми на поведение. Има си начини да се бориш за правата на личността ти и то не като се участваш в паради на пошлостта и извратеността а по законни и цивилизовани пътища. Радвам се за тези две жени, дано всичко да им е ОК за в бъдеще и никой да не ги закача и да си има съвсем нормален живот като всички хора които се обичат....
Toma Tashukov 1
на 05.06.2016 г.
Това е в разрез с природата ни.
Krasimira Dimitrova 4
на 05.06.2016 г.
Всеки поема последствията от решенията по лична воля, но защо трябва да се афишира и бие тъпан за нещо, което е против Божиите закони, това не мога да го разбера!
Doroteya Simeonova
на 05.06.2016 г.
Браво момичета!!!
Vili Karadzova 1
на 05.06.2016 г.
Отврат
Penka Stoycheva
на 04.06.2016 г.
Откачалки , даже не заслужават коментар!
Дамян Димитров 2
на 04.06.2016 г.
На къде отива света...
Борислав Георгиев 2
на 04.06.2016 г.
Успех им пожелавам за напред в любовта и дано те и децата им да са живи и здрави.
Петър Ю Петров
на 04.06.2016 г.
Много изостанали хора. Не ви ли омръзна да пишете глупости. Толкова ли сте замръзнали в каменната ера? Какво ви пречат хората. Гледат си децата и това е. Важно е да са добри възпитатели. Не виждате ли че повечето от хетеросексуалните над 50% не стават за родители нищо че имат повече деца! Малоумна работа.
Witleem Blagoew Gospodinow
на 04.06.2016 г.
Ще се повърна
Witleem Blagoew Gospodinow
на 04.06.2016 г.
То света вечеси отива към края все по големи иЗпращялки има и кво ли не Господ идва
Witleem Blagoew Gospodinow
на 04.06.2016 г.
горкото дете
МаТ
на 04.06.2016 г.
Как решихме в един момент, че имаме право да дефинираме какво е "нормално"?! За вас, за мен може едно да е нормално, за съседа - съвсем друго. Нарича се свобода на избор и способност да мислиш, за да приемеш чуждия избор! Това, което така небрежно се мъдрее върху раменете ни, не е там случайно, само за да се върти в различни посоки. Предразсъдъците са удобен и сравнително лесен начин да си обясняваш реалности, които не разбираш. Виж, с разсъждаването и изграждането на добре обосновано мнение е малко по-трудно и изискава определени усилия. Не е приоритет на всеки. А това, че голям процент от коментиралите са си въобразили, че жените са братовчедки, показва доста прецизно липса на елементарни способности за разбиране на текст, написан на родния ни език. Причина - нека побързаме да се възмутим и да се влеем във всеобщата неприязън, мани ги детайлите, не са важни! Детайл, между другото, е и щастливото лице на детето на снимката.
Пламен Рашков 1
на 04.06.2016 г.
Толкова жалки души има тук. Седнал бай село за морал да говори и да обсъжда само. Та бай БГ в това е най добре. А ако погледне в своето семейство със сигурност е много по зле. Повечето не ги интересува децата им как са на училище,едва ли различават кога са на напушени или какво се случва с тях. Но ДА!!! -винаги имат коментар за останалите. Семейства какви семейства сте АЛООО нереализирани завиждащи изяжащи се отвътре от злоба всеки ден. Пиянки и разведени и изневеряващи болни мозъци това сте повечето. Прости хора,слаба държавица. Пълни с комплекси хора които като се събудят знаят само да недоволстват и плюят и нищо не се опитват да променят за да живеят в кавички като останалите бели държави за които всеки ден плюят и си чешат езиците.
Iliyana Dakova
на 04.06.2016 г.
Много още трябва да се говори открито в медиите за еднополови семейства! Обществото ни малко по малко ще разбере, че не е важно за детето дали има две майки или двама бащи, а колко те го обичат, подкрепят и ценностите, които му предават. Вярвам, че следващите поколения ще ги е срам от нас и ще сравняват забраната да обичаш и да отглеждаш децата си с когото ти избереш с робството и расизма.
Александър М 1
на 04.06.2016 г.
Това не е нормално.
Иван Русенов
на 04.06.2016 г.
Ако искат и по 5 карантии да се събират да живеят заедно, но нямат право да отглеждат деца! Не може тяхната изродщина да рефлектира и върху децата!!!
Stella Shchebelyuk
на 04.06.2016 г.
Оф
Eva Marinova 2
на 04.06.2016 г.
Добре бе хора това дете е щастливо! Давате ли си сметка, че то е обградено с любов?!? По-добре ли ще е да е в сиропиталище? Или с баща алкохолик , който пребива майката, защото в Бг пияндурниците са много! Смятате ли, че възпитанието е по различно .. Да знаеш как да се държиш в обществото , да отстъпва място на по -възрастен, да бъде учтиво и любезно .. Кое точно и какво мислите ще обърка детето? Аргументирайте се като НОРМАЛНИ хора , възпитани от баща и майка , защото до сега от коментарите ПРОТИВ един адекватен довод не прочетох , само псувни и обиди .. На това ли са ви възпитали родителите ви ? Смятате се за достойни извадки от обществото-докъжете го с интелигентно формулирани тези ! А не като току що излезли от село простаци !
Boyan Hristov
на 04.06.2016 г.
Как може да ни показвате постоянно тези обратни, и как може да отгледат дете нормално. Не одобрявам рџ?¬
Ники Тошева
на 04.06.2016 г.
Ако смятате, че българите са проблема на хомотата, само надникнете в Сърбия. А като цяло, всичко е болен мозък.....
Илия Георгиев
на 04.06.2016 г.
Аве се за х*й си ревът всички, ама на пак да има спорове.
Dilyan Kamenov Georgiev
на 04.06.2016 г.
Мойте уважения към хората, но съм твърдо против еднополови двойки да отглеждат деца! Това е противоестествено! Тук довода, че има нормални семейства в които децата страдат, затова да подкрепим гейродителството ми звучи меко казано неадекватен! По същата логика може да предпочетем баенето пред медицината, защото видиш ли има случаи на лекари, убили пациентите си. Казват някои, важно било любов да има. Това разбира се е важно, но не достатъчно условие! Ми има хора, които обичат животни например и имат сексуални взаимоотношения с тях... в крайна сметка защо и те да немогат да си гледат деца.....? В Дания имаше проектозкн за озаконяване на инцеста.... тук пак имаме любов......има също хора който постоянно сменят партньорите си и такива които живеят с няолко такива...та това нормална среда ли е за деца...... знаете ли колко много жени отглеждат децата си сами, не им трябвало мъж, важно било любов да има....бля бля бля...
Golden_Eagle
на 04.06.2016 г.
Истината е , че законите си съществуват без значение в кой век живеем или какво ни харесва или не! Когато падаш от високо следвайки закона на гравитацията няма никакво значение нали същият е бил открит или не. Няма значение и в кой век се случва, от какво падаш или как си облечен- резултатът винаги е бил един и същ. Колкото и "красиво" да описват нещата, не можеш да очакваш плевел да даде плод.
Yana Mishkova
на 04.06.2016 г.
Абе... Преди не мислех, че са останали толкова много тъпи, необразовани хомофоби в България... Мерси, че ми показахте грешката ми...
Vania Petrova 1
на 03.06.2016 г.
ЕВРО ЦЕННОСТИ НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ВЪЗМУЩАВАТЕ .................А ОТ МЕН да правят каквото си искат но не ми натрапвайте че са подходящата двойка за отглеждане на дете .................Това дете ще бъде подигравано обиждано изолирано от своите съученици .........А КАКВА Е НЕГОВАТА ВИНА ЗА ТОВА ......ЧЕ ДВА БОЛНИ МОЗЪКА СА РЕШИЛИ ДА СИ НАПРАВЯТ ЕКСПЕРИМЕНТ
Христо Христов 19
на 03.06.2016 г.
Като се обчат младите, да се вземат!
Petar Petrov 42
на 03.06.2016 г.
МАЙНАТА ВИ
Rosi Hristova 1
на 03.06.2016 г.
ГОСПОД СЪЗДАДЕ АДАМ И ЕВА,А НЕ АДАМ И ИВАН,ЕВА И ПЕНА...ТОВА Е ГНУСОТА И МЕРЗОСТ,СОДОМ И ГОМОР...тези хора РАЗВРАЩАВАТ,престанете да ги рекламирате.БИБЛИЯТА ВРАЗУМЯВА.
Vera Katrandzhieva
на 03.06.2016 г.
На Нова тв май им се срина рейтингът като свършиха сериалите и сега се чудят какви социални истории да ни разказват. Това еднополови двойки да отглеждат деца нормално ли ви се струва ?! Това дете и бъдещите деца как ще наричат родителоте си- мама и мама? И как това дете ще израстне с нормалната психика, че дете се създава от мъж и жена, защото природата ги е създала физиологично съвместими за това? И как това момиче и другите две деца напът един ден ще имат избор с какви партньори да са, след като виждат мама да се гали с мама.... Или може би бъдещето на репродукцията на човека е в епруветка? Хайде стига!
Денис Ангелов 1
на 03.06.2016 г.
Хората имат право на щастие ние не сме никой за да ги съдим. Възхищавам се на куража който имат за да го направят публично. И се убеждавам че и в 21век има много злоба и пренебрежение към LGBT обществото.
Кристина Райнова 1
на 03.06.2016 г.
Вие НОРМАЛНИ ли сте, Братовчедки били??? Явно не можете и да четете, толкова сте ПЛИТКОУМНИ. Това дете ще расте в среда в която виждат, че двама човека се обичат, била то мъже или жени. По-добре ли е да живее с майка и баща хетеросексуални, където бащата пребива майката от бой, него също. На това дете, няма ли да му трябва също психолог след време ?!?! Проверете също и в тълковния речник какво означава консервативен !!! Живеем 2016г.пр.Хр. !!!
Geri Geritoo
на 03.06.2016 г.
Как пък решиха,че ще страдат децата...живеем в модерен свят.всичко е нормално,аман от комунизъм и социализъм български.
Aleksandar Dimitrov 4
на 03.06.2016 г.
Това е против Бог!
Gergana Petkova Zhelyazkova
на 03.06.2016 г.
Нямам нищо против тези еднополови взаимоотношиния, щом това ги прави щастливи :) Все пак всеки ден , борбата е да е щастлив живота :) щом не ми пречат :)
Г-ца Сиси
на 03.06.2016 г.
Моляя?? рџ?±рџ?±
skreji
на 03.06.2016 г.
Това е много извратено, Господ е създал мъжа и жената, за да създават семейство. Не е редно да се поощряват такива,, семейства,,. Господ да пази децата и да ги вразумява!
Светла Калъчева
на 03.06.2016 г.
Бъдете щастливи!
Plamen Apostolov 1
на 03.06.2016 г.
В крайна сметка ще страдат децата един ден...Не е въпроса до разбиране,или не..
Villy Ferro
на 03.06.2016 г.
всеки си избира как да живее ,може да са били разочровани от мъжете ....
Кристина Попова
на 03.06.2016 г.
Дано в бъдеще да има по-нормални закони и гей двойките да имат ПРАВА!!! Страхотно семейство! Браво! :)
Чопър
на 03.06.2016 г.
Всеки има право да живее и да вкарва който иска в леглото си....Ама все пак не ни ги перете под път и над път като пример. Аман от тази показност и демонстрация,че са различни и това е редно..Редно е за тях СИ.Нека си консумират живота и нека е по скромно и ненатрапчиво за другите..Бог/Природата е създала хората а и всички други живи същества ДВУПОЛОВИ - не за да се чукат само ,а да се размножават..Това дете не е създадено от Сийка или Пенка...Това дете е създадено от МЪЖКА семка,следователно живота му е Божа работа,но с помоща на другия пол...сиреч има БАЩА. Така,че те нека си живеят и да се лижат...но не искам такива "примери" да ми се изтъкват и да създават въпроси у децата с баща и майка.Това е нормалното!Тяхното е аномалия и няма нужда от "реклама".
Elmira Kostieva 1
на 03.06.2016 г.
За това и днешното поколение е извратено,на тея двете от децата какво ще излезе.....същите изроди като тях,,браво"на скапаната държава щом ги поощрява,абе простотиятя българска!!!
Lyuben Dimov Laskov 1
на 03.06.2016 г.
Скоро може да се женят за коне или за кучета вече нищо не ме учудва .
Anelia Tsvetanova
на 03.06.2016 г.
БРАВО! УСПЕХ !!
Radost Hristova
на 03.06.2016 г.
Моето мнение е следното: Всеки тр да има свободата да бъде с мъже, жени и т.н. НО на еднополовите двойки да бъде забранено да отглеждат деца... Противоестествено е, противоречи на природните, биологичните и нравствените закони! Това е!
Hristo Pavlov 4
на 03.06.2016 г.
Детето ще е с извратена психика. Да си практикуват гей браковете в разюзданата Америка. рџ?
Antrax
на 03.06.2016 г.
Да беше жив Ицето...
Kolyo Kolev 1
на 03.06.2016 г.
Изкривената им представа за щастие се пренася върху бъдещата изкривена представа на горкото дете за семейството и за живота въобще.
Sokeres Vahid
на 03.06.2016 г.
бик изкал да кажа че това е ненормално но далбоко в себеси знам че за съжаление нормално е много размито пониатие в наши дни..
Драгомирка Христова 1
на 03.06.2016 г.
съмнявам се в нормалността на подобна семейство
Eva Marinova 2
на 03.06.2016 г.
Браво! Аз лично смятам, че всеки човек има право на щастие, семейство и любов ! Единствено Бог има право да съди, а щом той е позволил тези девойки да си имат детенце, да го износят здраво и то да е щастливо , кои сме ние за да съдим.. Отвратиха ме коментарите на Байганьовците .. Ама здраве да им се дава, пък всеки да си гледа в чинийката !
Golden_Eagle
на 03.06.2016 г.
Това не е новина, с която човек трябва да се хвали или парадира! Точно обратното е. За двете нещата отдавна са ясни, обаче не мога да си обясня защо медийте дават подобна гласност на нещо напълно неестествено. Има толкова добри новини случващи се в града, за които бегло ще се напишат по няколко реда или въобще няма да се отразят. Скандалната новина пред добрата-жалка работа!
Ваня Ковачева
на 03.06.2016 г.
И на църква сигурно ходят!И това дете ли водят там? А как му обясняват природните закони?
Yana Mishkova
на 03.06.2016 г.
Този коментар наистина беше изцяло за гаврата. Аз съм доста върл атеист всъщност... Бибилията не е пример за добра морална основа като цяло. Има си моментите, но някои неща са доста... неприемливи според мен.
Християн Христов 5
на 03.06.2016 г.
Добре, за тези, които подкрепят тези "еднополови бракове" за вас нормално ли е детето да вика "аз имам две мами" или съответно "аз имам двама татковци"..? Още от малки ще растат с грешна представа за света, т.е. от малки ще са с откачено мислене, не може да толерирате такова възпитание, моля, моля.. този свят ще се напълни с пе****си и лесбийки . Нека да има такива, явно имат проблеми, но поне да не побъркват децата :)
Martin Boev
на 03.06.2016 г.
Пепа, научи се да пишеш на правилният език, после си поствай глупостите... Вие сте тумор за всяко общество ! Европейските политици с подобни на вашите възгледи съсипаха цял контитент.... Понеже явно споря с изключително прости хора, които не си дават сметка, че тези лесбийки съсипват един детски живот !!!
Doroteya Zapryanova 1
на 03.06.2016 г.
Любопитна съм дали Бог одобрява тази връзка?Това е най важно.Всеки ще застане пред Него и ще трябва да отговаря.
Assia Aytova 1
на 03.06.2016 г.
А Дева Мария? И тя ли спада към татковците?!?
Vladimir Lazarov Tsvetkov 1
на 03.06.2016 г.
Искам да кажа само едно нещо, за съжаление обществото в България не е достигнало това ниво на развитие в което може да приеме всеки за равен. Има още много време да мине. Много поколения трябват да си заминат. Искам да кажа на тези момичета че ги подкрепям и се надявам че се чувстват добре там, ако ли не да емигрират да не се борят с простотията.
Gergana Zaprianova
на 03.06.2016 г.
И вие всички възхитени, бихте ли се радвали така ако двайката беше от мъже??
Gergana Zaprianova
на 03.06.2016 г.
Много гадно..
Красен Парушев 1
на 03.06.2016 г.
Чета коментарите и си отговарям на много въпроси... Защо сме едни от най-изостаналите в света. Ами ние сме диви селяни, чобани, аборигени с ориенталско мислене. Кой какво го бърка, че две моми са се взели, та чак и за детето на едната се загрижили. Ми щом им е кеф какъв ви е зора бе? Нали не пречат на никому! И на мен не ми е приятно като видя мъже геьове, и много други неща не са ми приятни, но човек трябва да се абстрахира и в крайна сметка да гледа първо себе си и семейството си и ако направи така, че там всичко да е на ред, тогава да тръгва да оправя другите хора.
grajdanina
на 03.06.2016 г.
Пропагандата иска да ни покаже как ненормалните изроди са по- нормални от нас- християните.
Gergana Tosheva 1
на 03.06.2016 г.
В цяла Европа е така и тук за съжаление няма да подмине...Всички дето се правят на много либерални - потърсите в интернет за модерните детски градини на Европа. В чужбина много се толерират обратните, взимат децата от нормалните семейства и ги дават на гейовете. Пуснете в ютуб гей парад Осло 2015г и гледайте за какво става въпрос.... България е православна,а Господ е над всичко. И преди да кажете нещо за религията, дано вчера сте спрели на място да почетете жертвите, защото ако не бяхме освободени можеше и на алах да се молете!!! Толерантност...пълен смях....
Martin Boev
на 03.06.2016 г.
Потресен съм, че има хора, които приемат това за "нормално" ! Защо трябва да слушам житейската съдба на тези "мъже", "жени" или "неща" в централните новини??? Миналата седмица в предаването "Ничия земя" разказаха в двучасово предаване историята за "принца", който впоследствие станал "принцеса" - Петър или Петенцето / т.е. два часа говориха за един шибан пе*ал в най - гледаемото време/ .... Мамка му, цялата тази помия, която се излива в медийното пространство с цел промиване на мозъци и изграждане на "ТОЛЕРАСТИ" ми идва в повече.... Съгласен съм, че всеки човек има различна представа за "щастие", но не занимавайте цялата нация с проблемите и живота на тези индивиди в най - гледаемото време ! Направете си специално предаване, в което всички дебили ще се радвате един на друг .... и нека бъде след 12ч ! Благодаря !
Des Vasileva
на 03.06.2016 г.
Важното е детето да се чувства добре, а родителите от какъвто и пол да са, е без значение.
батка
на 03.06.2016 г.
"Те са консервативни жени на средна възраст" - лесбийки, братовчедки.... Хубаво че са консервативни, щото иначе...
Emanuela Naumova Naumova
на 03.06.2016 г.
Браво на вас! Дано нещата се променят в близко бадеще за еднополовите двойки и те да могат в скоро време да си имат законно дете и да са палноправни родители както в по голямата цаст на цивилизованйа свйат! Да йивеят ЛГБТ двойките в Бг е супер трудно в Бг си представйам, браво на вас! Такива като вас постепенно сте променят мирогледа на консервативните булгари в позитивна насокарџ¤—
Снежина Калина Томова
на 03.06.2016 г.
Ще повърна
Georgi Parushev 1
на 03.06.2016 г.
Нинче да разбирам ли че утре нямаш нищъ на против дущеряти да стане лезбиика и да спи с йена , и ако теб са та били след ракията , не при вси4ки е така
Tsvetanka Panteva
на 03.06.2016 г.
Какво ли възпитание ще дадат на детето.
Kamelia Sultan
на 03.06.2016 г.
Няма нищо лошо в това! Всички сме свободни.Не бива обаче "бащата" тотално да не съществува. Според мен не е редно! Детенце трябва да знае защо сме мъже и жени .Иначе- свежарки
Ivan Gramatikov 1
на 03.06.2016 г.
НЕКА ДА ИМА ДЕЦА АМА ЖАЛКО 4Е СИГОРНО 6ТЕ СТАНАТ И ТЕ ОТКА4АЛКИ КАТО ТЕЯ ДВЕТЕ
Viktor Petrov 2
на 03.06.2016 г.
До всички толерантни мога да кажа, че не отричам, че детето може да бъде отгледано от гей двойка, но психологически тази среда не е здравословна за неговото израстване като личност.
Tsvetelina Ivanova 5
на 03.06.2016 г.
Е, друго си е тати като се върне натряскан и набие всички, или мама си е кварталната" дама" - това е нормално! Вижте собсвените си кочинки и тогава съдете хората! Щом някой не ви пречи не му пречете и вие!
Martina BogГ©
на 03.06.2016 г.
Чета някои коментари и ми иде да кажа Браво ! Каква градивна критика, колко модерно мислене, така интелигентен и богат изказ :) Благодаря Ви на Вас, с цветните коментари, Вие сте истинско вдъхновение за образи като Бай Ганю :)
Stanimira Chausheva
на 03.06.2016 г.
Ами, ако "нормалните" родители си възпитаваха гаменчетата както трябва, ще ги научат и на толерантност, та да не се стига до въпроса защо имат две мами!
Svetlana Nikolova 2
на 03.06.2016 г.
Виждам , че хората които се изказват негативно са мъже, явно се чувстват много ощетени :-D
Svetlana Nikolova 2
на 03.06.2016 г.
Страхотни момичета са, а дъщеричката им е ангел която скоро ще стане кака :*
Krasimir Mihaylov 1
на 03.06.2016 г.
Тва е капитализма,това е падението на България,срам и резил,но по евреиските телевизии няма какво друго да покажат,това са евреоатлантическите ценности
Анонимен
на 03.06.2016 г.
По интересно от това ще бъде да няма интернет една седмица.
Maria Gushkova-Hadzhieva 1
на 03.06.2016 г.
Не съдете без да ги познавате!И вие имате деца ., никой не е застрахован.
Nikolina Gogova
на 03.06.2016 г.
Нищо против такъв тип двойки!!!!!Против съм да отглеждат деца
Ивелина Иванова 4
на 03.06.2016 г.
Идиотки направо ми се повръща от такива а пък и дете ще възпитават
Todor-Emiliya Markovi
на 03.06.2016 г.
Ужас, гнус, отврат. Тези жени да си живеят както искат, но трябва със закон да се ЗАБРАНИ да отглеждат деца и да ги извращават за цял живот.
мемипопу
на 03.06.2016 г.
Пътят към ада е постлан с добри намерения. От години ни налагат да уважаваме "различния". Както по-долу е писано - "различния" като обременен с недъг или болест събужда в ХОРАТА - разбиране, съболезнование, милост и други добродетели. И сега ни налагат, че трябва да приемаме "различните" - цигани, не желаещи да работят, но с права да получават; мигранти - и те с права да получават и да уважаваме техните "ценности"; наркомани; сектанти и др. Как да разбера подобни "различни", след време ще ми наложат да разбирам и други "различни" - педофили, масови убийци, канибали. Хора вземете се в ръце защото ще страдат тези след нас. И вместо както ние сега се гордеем с нашите предшественици, след години потомците ни ще ни проклинат, че сме допуснали такава толерантност към "различните".
pest
на 03.06.2016 г.
Пожелавам им успех и достатъчно пари за психотерапевти. Човек е егоист по природа и иска всичко, което е видял, че другите имат и могат. Добре е да се поспре и да се позамисли/ консултира кой е всъщност той, защо му е нужно всичко това, какви биха били последствията за другите от неговите желания, дали наистина и той го може и още мнооого... Ама отнема време и доста финанси. Лично познавам добре индивид, отгледан от майка си, извънбрачен, майката се мести от С. в Ас. през 70те, за да поприкрие скандала. Той носи нейните имена, въпреки, че тя казва, че била разведена. Той е красив, високообразован, криещ и отричащ хомосексуалността си, тежък случай на нарцисизъм. Фройд е отказвал единствено да лекува нарцисизъм, по-тежката форма. Безнадежно! Защо го споделям? Ами, чисто тото си е това с донорството, а и не само. Още веднъж, късмет!
намръщен
на 03.06.2016 г.
Писнало ми е да се прекалява с това "Различните" Ако тия дървени философи, които обикалят от телевизия по телевизия ми попаднат, ще им продам от скапания зарзават и то по номинална цена. Ако ми се изрепчат - това не е скапан, а просто "различен" зарзават и вместо за салата, тези домати могат да си ги смелят на салца. Да, ама май няма да канисат и ще искат пресен зарзават. С тази "Различност" се спекулира защото 1. Има хора, които по съдба са пострадали и не са виновни, че са слепи, глухи и т.н. 2. Но има и хора, които заигравайки с тези "различни" проповядват нарушаване на всякакви от хилядолетия наложени правила. Нормално е да няма смъртно наказание, но не е нормално масов убиец вместо доживотна да получи 21годишна присъда и да осъди страната си(добре, че не е България), защото в килията му нямало интернет. Същият този изрод изби повече от 70 души. И сега спечели в м-я съд, защото му били нарушени права. Такива "различни" са опасни и вредни. Но така е в свят, в който един гризач-приносител на зараза е любим положителен в отдавна създаден американски анимационен филм, в други хвърчат разни хора-прилепи и т.н. Едно малчуганче от дете е залято с тази помия. Не искам да се връща времето на "Септемврийче", но все пак "Уми - Белият делфин" е нещо много по-нормално от "Мики Маус" и "Спайдърмен"
Maria Koleva 7
на 03.06.2016 г.
Няма по- хубаво от това , да отгледаш дете с любов! Подкрепям решението на тези жени . Нима хилядите деца живеещи в ромски семейства са в нормална среда, където не се знае бабата майка ли е , кой клиент е бащата и т.н
Анастасия Жалова
на 03.06.2016 г.
Най-важното е човек да бъде добър!Малко ли са "нормалните" ,за чиито жестокости научаваме всеки ден?!
Дияна Петкова
на 03.06.2016 г.
Не са братовчедки, не е разбран правилно текста.
Jo Ro 1
на 03.06.2016 г.
Аман от Миролюба Бенатовщини.......
Rositsa Ruseva 3
на 03.06.2016 г.
Колко "доброжелатели"! Пази боже от такива лицемери, кои сте вие да ги съдите?
Тихомир Ташков
на 03.06.2016 г.
То само от коментарите и лайковете може човек да си направи сметката, че а*ално податливите стремглаво увеличават бройката. Иначе какво лошо има в пе*алски секс между братовчеди, отглеждащи и възпитаващи деца, дори заслужава подобаваща възхвала във водеща медия. Консервативна работа...
Heni Dakesyan
на 03.06.2016 г.
Винаги изпулнъавам квото казвам казах че ще се самоубиъа но нъама да им служа и го правъа
Ккааттяя Коджаманова
на 03.06.2016 г.
Еми като няма вече истински мъже а п....ки така ще е.Жените стнаха по-силния пол.Браво на жените да са живи и здрави те и семействата им.
Димитър Иванов 16
на 03.06.2016 г.
Ужас и тези ще вузпитават :Д ...
Mauro Nama Go 1
на 03.06.2016 г.
Не рaзбирaм зaщо се опитвaте дa промените мнението нa другия зa " прaвилно" зa някои е съвсем нормaлно зa други не. Нaли всеки имa прaво нa личен избор е зa мен също не е нормaлно дa имa тaкъв тип семействa!
Plamen Dimitrov 5
на 03.06.2016 г.
Горкото дете, жертва е на болни мозъци. За правилното развитие на едно дете, във всяко едно отношение освен майка е нужен и баща. Освен всичко друго това дете ще го разсипят от подигравки в училище. Нищо чудно ако го травмират. Струва ли си психическата травма заради извратените мераци на тези две ... неща?
mclaren
на 03.06.2016 г.
И аз съм песимист по отношението на отглеждане на такива деца, защото сме недорасли за такова мислене. Имам предвид целия свят, не само България. Съгласен съм с коментарите по-долу, макар и малко груби, че тези жени или не са попаднали на мъже, или са с невъзможни претенции към мъжете или в детството си са наранени от мъж непоправимо - психически или физически. Към днешна дата никой не може да замести нито бащата, нито майката. Детето за съжаление ще бъде подигравано в училище и в махалата и никой не може да ме убеди, че това няма да остави дълбока рана в крехката му психика.. И аз познавам много хора израснали с един родител и възпитани перфектно, но това НЕ ОЗНАЧАВА, че другият родител не им липсва...всичко това невидимо и бавно руши и коригира в грешна посока психиката на подрастващото дете и един ден / дано греша !!! / този проблем избива и дава лоши резултати..
Anastasia Eneva
на 03.06.2016 г.
Наистина,без коментар...
Дончо Ангелов 2
на 03.06.2016 г.
Само не разбрах кой е бащата тук майки много но бащата е само един
Креми Креми
на 03.06.2016 г.
Пълно е с некултурни и невъзпитани деца отгледани от уж нормални семейства Важното е да възпитат истински човек с .Какви са те е право на техния избор.Кои сме ние , та да ги съдим?Никой няма право да маха с пръст.Това е техния живот и така са избрали да го живеят.
Атанас Атанасов 4
на 03.06.2016 г.
Все ми е тая кой с кого си ляга, дразнят ме като започнат да афишират сексуалната си ориентация и да претендират за някакви специални права, които им се полагали щот били еди какви си...
Dimo Kourtev 1
на 03.06.2016 г.
Браво на тях кураж
Вероника Банджакова
на 03.06.2016 г.
Горкото дете! Двете мами изобщо не мислят за него. Горкото!
mary9
на 03.06.2016 г.
Искате ли една тайна? Ролите "баща" и "майка" са изкуствено създадени от нашето общество, заедно с всичко друго касаещо половите норми и държанието на мъже и жени. Аз и брат ми сме отгледани само от майка (баща ни е починал) - искате да ми кажете, че не сме възпитани добре? Че ни липсва нещо? Предразсъдъци - само това ни липсва, но като гледам компенсирате достатъчно. Детето ще страда защото вие "нормалните двойки" няма да възпитате вашите отрочета на разбиране и любов. Браво, момичета!
Денис Ангелов 1
на 03.06.2016 г.
Възхищавам се на хора като тях. Но за съжаление обществото в България е все още строго консервативно относно еднополови двойки, и все пак любовта е любов без значение от пола.
Eleonora Ilieva 2
на 03.06.2016 г.
Семейството не е въпрос на кръвна връзка а на хора които се обичат , пола няма значение ..
Kalina Krasteva 1
на 03.06.2016 г.
"КОНСЕРВАТИВНИ" ?! Две братовчедки лесбийки и били консервативни:) :) :)
Grisho Chankov
на 03.06.2016 г.
Голяма лезбийска радост, горкото дете
Бистра Коджабашева 1
на 03.06.2016 г.
Простачки
Вале Пика
на 03.06.2016 г.
К*ролюбо, ти нормална ли си, МА? Тия двете са за затвора! Изроди! Не им давайте трибуна! А от тези две грешки на природата ще страдат само децата им. Тогава ще започне истинската гавра с тях - другите деца ще им пречупят психиката и те ще се питат как са дошли на тоя свят. Ама тия двата динозавъра от снимката не мислят за последствията. Ще минат 1-2 (даже 2 са много) поколения на такива "семейства" (и от двата пола) и ще видите резултатите. Ама си слагайте дъгите по профилите и ги подкрепяйте такива паразити. Вие друго не знаете. С всеки изминал ден копаем дъното като държава и народ (защото много хора ги подкрепят тия двете ндое*ани и неосъзнати "жени").
El Leon
на 03.06.2016 г.
Жалко за детето и тези чиито раждане предстои! Тази от Пловдив я познавам. Не съм я виждал повече 18 години. Занимаваше се с тенис на маса(професионално) и работеше като сервитьорка. Дори си имаше и гадже- мъж! Луда работа ...
Зоран Виденов 1
на 03.06.2016 г.
горкото дете :(
Невена Дамянова
на 03.06.2016 г.
И какво лошо има в това? Две жени не могат да отгледат и възпитат дете ли, както и двама мъже? Всичко се отнася до това какъв човек си. Човек не избира сам сексуалната си ориентация, защо тези хора да нямат право да имат семейство? Да питам тогава по логиката, че две жени не могат да имат семейство и да отгледат дете, значи и една самотна майка не може, така ли? Много деца са отгледани от един родител, а какво ако са отгледани от двама от един и същи пол, детето няма да е нормално ли? Това дори може да е в плюс на детето, защото ще е толерантно към тези хора, много по-широкоскроено към всичко останало, и не така озлобено като вас, които смятате всичко различно за нещо лошо. Ами ако вие бяхте в тази ситуация или вашите деца? Естествено, че никой не иска на това място да е детето му, но ако стане така какво? Ще се отречете от него и ще говорите по същия начин ли?
Elena Petkova 4
на 03.06.2016 г.
Това момиченце от снимката съм го виждала да се разхожда от друга майка.Винаги ходи с дълга пола и кърпа на главата.Нещо ни будалкате.
Г-ца Мойсеева
на 03.06.2016 г.
Подкрепям на 100% Всеки си живее както иска, и да ви кажа само един може да съди и да определя съдбата на тях и дечицата им!!!! Според мен тези дечица ще са 50 пъти повече хора от повечето коментиращи тук,защото ще ги научат че да си различен не е нещо лошо!
jordanss
на 03.06.2016 г.
Тази миролибка подкрепяше и циганите на онзи мангал киро ( нарочно не го пиша с главна буква). Сега подкрепя и обратните - има една стара руска псувня - иди на х.й бляд или на нашенски - А БРЕ Я СИ Е.. М..ТА
nevena_t
на 03.06.2016 г.
Децата ще бъдат потърпевши-всички ще им се подиграват!
Silvia Chaneva 1
на 03.06.2016 г.
Браво на тези жени!
Ivaylo Kirov 1
на 03.06.2016 г.
Миролюба Бенатова успешно се превъплъщава в ГАЛА ( На Кафе) ! Само дето претенциите и са , че прави журналистика за по (е)нтелигентни Хора !
Elena Stoilova 1
на 03.06.2016 г.
Всеки има право да бъде обичан и да е щастлив и всеки сам решава за себеси.
jordanss
на 03.06.2016 г.
Записано е във вечната книга - АНАТЕМА. И когато детето порасне и пита - мамо, а кой е моят татко? Какво ще му отговорят двете лезбийки.
Po Petkova
на 03.06.2016 г.
Без коментар
Свети Йордан Славейков
на 03.06.2016 г.
Никой няма право да казва на никого как да е щастлив.
Десислава Добрева
на 03.06.2016 г.
Тези две жени имат много по-добри семейни ценности отколкото тези "хора" !!!
Десислава Добрева
на 03.06.2016 г.
Вие не сте ли разбрали ,че в България повечето са с тъпи стари бабешки разбирания и няма скоро да се променим ! Много от тези "хора" ( незнам даже дали да ги наричам хора) не са имали нормални връзки и отношения независимо с кой пол ,защото така са научени от закърнялите си родители ! Много жалко за тях !
milkoviv
на 03.06.2016 г.
Извратено и гнусно - повдига ми се от това! Използват, че в България децата нямат никакви права, нито има работещи институции. Но най-гнусни са опитите да ни се втълпи, че това е нещо нормално. "Дори статистически погледнато по-голяма част от престъпленията са извършени от хетеросексуални двойки" - алооо, М.Б., пращиш от мозък - по същия начин можеш да кажеш, че китайците са най-престъпната нация, защото там се извършват най-много престъпления! Ама за Миролюба това е нещо нормално - тя е доказала, че скрупули няма от нищо!
karlos
на 03.06.2016 г.
Лесбийки гнусни и раждат готови проститутки само трепане нищо друго
Нина Петрова 3
на 03.06.2016 г.
Абе ей моралисти такива, първо гледайте себе си и как са възпитани вашите деца. По улиците е пълно с гаменчета и всякаква друга паплач пръкнала се в "нормално" семейство. За разлика от вас , това дете ще бъде възпитано в толерантност и разбиране към различния. Дали различен от към сексуална ориентация или различен по здравен стстус. Защото да бъдеш достоен , добре възпитан , толерантен към различния и още много неща, не е нужно да си "нормален".
Ивелина Петкова 3
на 03.06.2016 г.
Много крайни изказвания за хора, които не познавате и чиито виждания за живота не споделяте. Вярвам, че те не търсят ничия чужда подкрепа или поощрение, а просто показват, че не е престъпно да си различен. Не бъдете толкова осъдителни.. :)
Мария Графова 1
на 03.06.2016 г.
Браво на момичетата, че са събрали смелост да живеят живота си така както искат в това не особено толерантно общество.
Николина Барбутева
на 03.06.2016 г.
Не светът, ние полудяхме. Горкото дете. ....
Georgi Parushev 1
на 03.06.2016 г.
разбирам ги то муй няма да ги хареса те гнута , :Д
Vasil1912
на 03.06.2016 г.
Отвртат... жалко за децата, които ще са принудени да растат в такава среда.
Silvia Dzhigova 1
на 03.06.2016 г.
Браво за смелостта на тези жени!!! Жалко за нещастните коментиращи...жалки,бедни душици...
Галя Велчева 1
на 03.06.2016 г.
Гадно!
Бончо Ковачев
на 03.06.2016 г.
И как ще израстне "вашето" дете, как точно ще бъде възпитано?Кой ще е майка и кой татко - те такива елементарни въпроси се въртят в моята проста глава... Изруди!
Martin Neshev 1
на 03.06.2016 г.
Поредните извратении, а гнусната пропаганда в подкрепа на тея унтерменши продължава
Elena Yankova 1
на 03.06.2016 г.
Само не разбрах.... трябва да ръкопляскаме и да ги поущряваме ли???
Daniel de Marko
на 03.06.2016 г.
е*ахти консервативните жени...
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!