За "меганаглец" информира читател на Plovdiv24.bg. Случката се е разиграла снощи. Ето за какво става дума:
"Здравейте. Излиза, че да караш нормално с 50 км/ч в този мой роден град е вече опасно!!! Този индивид ми пресвяткаше, сякаш карах с 30 - след Тунела.
И като ме изпревари, реши да ме засече и набие спирачки... Изобщо не е нагло... Връщам бухалката в колата... Ефикасно лекарство за джигити".
Читател: Връщам бухалката в колата! Наглостта на някои няма граници!
© Plovdiv24.bg








Policaq
на 07.06.2015 г.
Аз бях зад този който е направил снимката...той караше една Опел корса с 30км.точно и си пишеше нещо в мобилния телефон...не внимаваше в движението изобщо..и като излезе от тунела влезе от най-дясна всредна лента...човека с хюндая който сте снимали го заобиколи от ляво ....после този с "Корсата",видимо се напъна да го гони...нямаше нарушение никакво от страна на водача на Хюндая...като гледам снимката е направена чак на сточна гара на кръстовището а това се случи след излизане от Тунела...шофьора на корсата премина в средна лента точно пред спирката на рейсовете след Тунела посока Тримонциум без мигач...нормално е хюндая да го заобиколи...и недейте така с лошото...ако всеки вземе да вади бухалки по улиците...научете се да спазвате правилата за движение и тогва плюйте хората!
Уди алън
на 06.06.2015 г.
Бухалка ли ? о аз съм го измислил. Имам си един китайски инструмент за развиване на ВиК части, независимо че съм в ИТ индустрията. С цвят жълт е ( независимо че съм Локомотивец ) казва се тръбен ключ. Цветът е заради нощното движение да се вижда от отсрещния. Един случай имам който е показателен. Пътувам от лаута към Тракия, и на СПС правя десен завой, смао едни леки светлинки се виждаха от ляво, докато мина и се престроя в крайна лява лента, зад менс е появи нещо ново голямо и с високи фарове. Започна да ми мига все едно пътя е негов а аз си карам кротко с 60 км/Н. Определено ме заслепи и светлините му бяха точно да мога да виждам ярката му светлина все едно съм изпитващ светлините на Мощното му возило. намалих и отворих прозореца, вече бях на магазин Лидъл, и изкарах това жълто приспособление. Оказа се че Шофьора зад мен си е тествал май светлиите колко може да ме освети и от крайна лява веднага мина в крайна дясна ускори над 60 Км/Н от моите и побягна с мръсна газ. Въпроса ми е към тука коментиращите тази случка как да я прецена и кой на какъв се е правил. За коментиращите с 30 КМ/Н чудо ми е къде го видяхте? Само принципи ли гледате? Ако е камион от почистването пак ли ще му се карате, или на Пустинните котки които чистят? Друго да кажа, Почти всеки ден пътя ми инава от Автогара Родопи до Тракия през центъра и по скоро през ул. Аксентий велешки, когато премина от надлеза и трябва да завия ляво познайте какво се случва, всеки от минаващите минава поне с 70, браво ! как да се престроиш и с колко да минеш и какво да направиш? КОгато след някой колега ме пусне за което получава моя поздрав се престроя за ЛЯВО завиване по Аксентий велешки на поне 10 коли 5 да са нови правят там ОБРАТЕН, защо ли за какво ли и аз незнам ама им харесва много. както е казал народа, .. Боят оправя магарето!
Anelia Miteva
на 06.06.2015 г.
Каква лява лента? Това да не е магистрала!!! Така един луд шофьор преди години ни блъсна. После много хубаво хленчеше да не му вземат книжката! Добре, че останахме живи! Повече глоби!!! КАТ да си върши работата!!! А лудите шофьори да си намерят майстора! ако трябва и с бухалка! Като няма кой друг да ги спре!
bigo
на 06.06.2015 г.
няма да коментирам нито правилника/90% не го знаят/,нито шофьорите 90% си мислят че са такива/,но който кара всеки ден знае, че тези случки са ежедневие или по-точно казано стават през 5 секунди...
Hristo Hristov 17
на 06.06.2015 г.
смятаииии тоя олигофрен същи се опитах да го проследа да му тегле една плукана дйама ама не мойеах смятаите как е карал пълен олигофрен пъъълен точно вчера ми се случи и на мен точно до тунела пълен олигофрен караше като зле обучена маимуна
GLACIAL
на 05.06.2015 г.
Не е приятно когато някой "лапне" лявата лента и заспива на нея защото щял да завива след 3км.Това предизвиква задръствания и опасност от ПТП.Ако човек бърза за болница например,ако някой се нуждае спено...какво правим?! Лявата лента е за изпреварване а не за движение с 30 при положение че има дясна такава.
Petranka Hadjiivanova 1
на 05.06.2015 г.
аз моита не сам я вадила от колата
Emi Liya
на 05.06.2015 г.
Мен ме освиркаха днес,че съм спряла на пешеходна пътека :)
около тепетата
на 05.06.2015 г.
lars, много обичам някой всезнайковци да казват/пишат нещо, ама да не са 100% сигурни дали са прави: " Раздел III; Разположение на нерелсовите пътни превозни средства върху пътя; Чл. 15. (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.; доп., бр. 54 от 2010 г.) (1) На пътя водачът на пътно превозно средство се движи възможно най-вдясно по платното за движение, а когато пътните ленти са очертани с пътна маркировка, използва най-дясната свободна лента. (2) (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Разпоредбите на ал. 1 не се прилагат и водачът на моторно превозно средство може да използва за движение най-удобната за него пътна лента в следните случаи: 1. (отм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) 2.(изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) в населените места, на пътно платно с две и повече пътни ленти за движение в една посока, обозначени с пътна маркировка или пътен знак, по които е разрешено движението на пътни превозни средства със скорост не по-голяма от 80 km/h; 3. когато навлизането по пътната лента се разрешава от светлинен сигнал."
Михайлина Михайлова 1
на 05.06.2015 г.
...и аз така...
lars
на 05.06.2015 г.
По правилник си длъжен да караш в свободната дясна лента, а не да ми се влачиш с 25 км/ч в лявата лента и да задръстваш движението. Като ми цитираш Германия аз да ти цитирам Русия, където има глоби за задръстване на движението от бавно каране лявата лента. И не само в Русия има глоби!
Станимир Стефанов 1
на 05.06.2015 г.
Почти подобна ситуация имаше днес между кръстовището на Мебелна къща и бензиностанцията на Петрол в посока Сточна гара - един с черна VW BORA с три деветки в номера се разсвяткал отдалече, все едно е на магистрала, и то при положение, че колоните и в двете ленти се движеха с около 60, да не говорим, че там преди завоя май започва да действа ограничение 30. Обаче никой не го "отрази" и като нямаше как да влезе в насрещното след завоя (щото и това се е случва там) заради идващите коли, миряса. А пък след този завой масово има паркирани коли в дясната лента до изхода на Академик в посока Сточна и никога не съм видял там паяк или да лепят глоби, да не говорим, че от другата страна на автомивката все има и там някой спрял на аварийки или на без аварийки.........
Иван Куртов 1
на 05.06.2015 г.
Елате в Германия да карате така , до втората минута или ще имате солидна глоба или няма да имате книжка рџ?ѓ а в България 20 лева и довиждане
Николай Бончев 1
на 05.06.2015 г.
въпроса е да се впишеш в самия момент,а не да ми караш с 30 в лява лента,движете се с другите..
ОтКойОтборСи
на 05.06.2015 г.
Всеки може да си направи експеримент. Нека от СПС-а посока Макдоналдс , после новия надлез към Митницата и стигне до кръговото на околовръсното да кара с 50 в най-лява . 100% ще му изядат душичката и до бой мое се стигне. Но това колеги е жалката истина в Пловдив сме най-нетолерантните шофьори!!!
joker
на 05.06.2015 г.
всичко ще си дойде на мястото ако има държава и се спазват закони! нека има през километър камери да се пишат глоби на килограм пак тогава ще видиш може ли вляво да караш с ограничението в града 50 км час или лявата лента е за малоумници с къси пикала!и да не звуча като по католик от папата..и аз карам по често с по голяма скорост ама никой не натискам и на никой не присвяткам...просто си изпреварвам откъдето може и си заминавам по пътя! защото не хората са ми виновни че аз карам бързо....нали така?
Ivansis
на 05.06.2015 г.
Мдаааа всеки новобогаташ се мисли за линейка и като го видиш отбиваш и му даваш път но понякога получава друго вместо път
Здравкоо
на 05.06.2015 г.
Доста примерни шофьори се оказахте повечето от пишещите. Говорите за ограничението от 50км, сякаш вие никога не сте превишавали тази скорост. Има доста ненаписани правила за движение по пътищата, които изглежда доста от вас не знаят или не разбират. Не те прави добър шофьор, само и единствено ако спазваш правилата за движение. Един шофьор трябва да е съобразителен и да умее да преценява ситуациите. В случая, когато потокът на движение се движи средно 60км (глоби за всички гадове, които си го позволяват), а вие решите да се движите с 40-50км - то вие създавате опасност за това движение! 90% от жените карат в ограничение и спазват правилата, но те са едни от най-рисковите шофьори на пътя!
голяма гад
на 05.06.2015 г.
Камери, камери за скорост на всяка улица и на всяко кръстовище ! Само по този начин може да се оправят нещата. Изпотрепахме се ! Всеки ден четем по весниците и гледаме по новините катастрофи със загинали и ранени ! Не бъдете солидарни с тези които не зачитат човешките животи, карат като малоумни и си мислят, че са безсмъртни...........не мисля, че трябва да разбереш мъката на тези които са загубили близки в катастрофа на свой гръб, за да си дадеш някаква сметка ...........
KoBApeH
на 05.06.2015 г.
В нашия град за съжаление са най-нетолерантните шофьори! Постоянно ми бибкат присветкват и ме псуват когато спазвам правилата за движение. Постоянно изкачат разни олигофрени по кръстовищата спират в средата тогава спират да се огледат има ли коли и да продължат. Отнемат се предимства и се правят абсурдни маневри... И накрая псуват и налитат на някой абсолютно невинен. Ето за това войнишката лопата ми е винаги под седалката, а ножа в джоба. Знам че тези варварски методи не са решение, но не смятам да ставам жертва на някой нагъл кретен със луксозен автомобил на 20 години купен 4-та ръка за 4 бона. Снощи такси ми изкача в насрещното при правене на ляв завой и ми крещи защо не съм се дръпнал... На тротоара ли да се кача заради някакъв кретен който не може да шофира с нормална скорост?
голяма гад
на 05.06.2015 г.
Преди време на кръстовището на "В.Априлов" и "6-ти септември" станах свидетел на куриозна случка. Пред мен беше спрял малък товарен мерцедес, до него спря бмв 3, от старите модели. От него скочиха двама гъзари и единият удари шофьора на камиончето през отворения прозорец. Онзи се окопити бързо, с лявата си ръка прихвана нападателя през шията, а с дясната му удари няколко юмрука. Другият напразно се мъчеше да влезе през дясната врата. След няколко секунди малко зад мен спря зелена жигула от която скочиха трима младежи с работно облекло и набързо припаткаха гъзарите от бмв-то, на които след това им беше доста трудно да се изправят на краката си. Явно са засекли жигулито до къто са се опитвали да настигнат камиончето, но в края на краищата намериха това което си търсеха..........
Курт Уваш
на 05.06.2015 г.
Понякога наистина има хора каращи с 20 +/- км/ч и то поради необясними причини, на ненатоварено движение, без да са в жищна зона...Дразня се, но изчаквам момент да си задмина и да няма проблем.Това, че са ми непонятни намеренията на подобни шофьори ме кара да съм още по-внимателен, а не да се силя като тази изцепка.обикновено такива са или много несигурни шофьори/коли, или пияни.
Xelian
на 05.06.2015 г.
Аз редовно съм в подобни ситуации. 50 даже с малко отгоре в лява лента. И някой тъпанар който свирка и пристветка. Не винаги е възможно да си в правилната лента. А и не би трябвало да има значение когато караш с максималната разрешена скорост.
Phaser3121
на 05.06.2015 г.
За много бързащите селски тарикати: продавам вертолети изгодно
Rosen Garabitov
на 05.06.2015 г.
Ще ми засече пътя и в момента в който спре на светофар или където и да е и съм го изкарал от колата а зъбите му от устата.
nik604
на 05.06.2015 г.
Рег. номер издава бездната в главата на собственика!
stil1166
на 05.06.2015 г.
До всички тарикати,които в коментарите по-долу твърсят че е виновен този ,който кара бавно,независимо в коя лента : ДА ВИ е*а МАЙКАТА НЕЩАСТНА, НЕ БУХАЛКА А КАЛАШНИК ЗА ВАС!!! ЧОВЕКА КАРАЛА БАВНО И ЗАТОВА КАТО ГО ИЗПРЕВАРИМ ДА МУ ЗАСЕЧЕМ ПЪТЯ И ДА НАБИЕМ СПИРАЧКИ, ЗАЩОТО КАРАЛ С 30, КАРАЛ В ГРЕШНАТА ЛЕНТА И Т. Н. .... МАЛОУМНИЦИ И ПСЕВДОБОГАТАШИЧЕТА С КОЛИ НА ЛИЗИНГ ИЛИ ПЕТА РЪКА ОТ ИТАЛИЯ СЕ МИСЛЯТ ЗА НЕДОСЕГАЕМИ....КЪДЕ СЕ НАМИРАТЕ ??? БУХАЛКАТА В ЗАДНИКА ЩЕ МУ Я НАВРА НА ТОВА пе*алче АКО МИ НАБИЕ ТАКА СПИРАЧКИ
Marin Mihaylov 1
на 05.06.2015 г.
Явно в тази държава не е нормална да се държим нормално
СТАДИОНА ИЗГНИ
на 05.06.2015 г.
Когато някой наглец започне да светка и свири ,връщам предавка надолу и намалям още повече ...да ме изпревари и ако има кураж да видим къв е дерта.
Васил Запрянов
на 05.06.2015 г.
Чл. 15. (1) На пътя водачът на пътно превозно средство се движи възможно най-вдясно по платното за движение, а когато пътните ленти са очертани с пътна маркировка, използва най-дясната свободна лента. (2) Разпоредбите на ал. 1 не се прилагат и водачът на моторно превозно средство може да използва за движение най-удобната за него пътна лента в следните случаи: 1. (отм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) 2. (изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 54 от 2010 г.) в населените места, на пътно платно с две и повече пътни ленти за движение в една посока, обозначени с пътна маркировка или пътен знак, по които е разрешено движението на пътни превозни средства със скорост не по-голяма от 80 km/h;
Balladonna_90
на 05.06.2015 г.
Вярно! Законът гласи, че трябва да се движим в най-дясна лента, но има и една друга подробност,която засяга България! Шофьорите на пътя най-много обичат да използват лявата лента и си мислят,че тя е едва ли не за' fast and furious" и така, когато решим да преминем в най-лявата лента все ще се намери някой да ни свири и присвятка.
спортклуб
на 05.06.2015 г.
Връщал той бухалката видиш ли. Не знам само кой излиза селяка в картинката. Ако това беше начина за опрявяне на всички идиоти на пътя здраве му кажи. Всеки ден ме засичат коли в натоварени кръстовища, ама не съм тръгнал да рева с писма до вестници. Научете се на малко толерантност и свиквайте с бутаницата. Който няма нерви да си пие лекарствата или да кара колело
Иво Атанасов 1
на 05.06.2015 г.
На тази снимка има още едно нарушение. Най-вляво се вижда камион. По този булевард - "Цар Борис lll Обединител", е забранено движението на камиони. Има си и съответния знак на кръстовището му с "6 септември"...
Elena Stancheva 1
на 05.06.2015 г.
Надявам се, че не сте карали в лявата лента!
БПФК_1912
на 05.06.2015 г.
Кефи ме как повечето тука само повтарят като развалени грамофони ограничението от 50 км/ч, но почти никой не цитира точката от закона, която гласи, че всеки трябва да кара максимално вдясно на платното.
много сте зле
на 05.06.2015 г.
В някаква си друга държава чух за специален екип на полицията, който следи за такива овчи тикви. Необозначена кола нарочно кара със ~100 по магистралата, при ограничение 120. Ако някой почне да пресвятка и да се напъва на задната броня - директно вадят буркана, спират го и му сипват с черпака. Ще се научим бе, време тряя
Galina Kostadinova 1
на 05.06.2015 г.
И на нас се случи това на ул. Кукленско шосе
Dimitar Stoenchev 1
на 05.06.2015 г.
И с 30км/ч да кара в която и да е лента в града не е нарушение.Ограничението е за максимална 50км/ч и толкова.Само в Пловдив не се научихте че ако има три ленти и кръстовищата са през 600 метра лявата не е бърза а за да се престроиш навреме за да направиш ляв завой.Когато се научите да се нареждате от далеч както е по правилник в лентата която е водеща за посоката ви след кръстовището ще е всичко наред.До тогава БУХАЛКАААА.
Стефан Червенков 2
на 05.06.2015 г.
Аз имам 2 :)
Добромир Минчев
на 05.06.2015 г.
#thuglife
trai4opolkovnika
на 05.06.2015 г.
Корупция и безхаберие на органите на реда всичко това води до развъждането на такива комплексари което води до такива селско-комплексарски случки и за жалост до зверски катастрофи. .
nqma
на 05.06.2015 г.
Да, по закон в града може да си караш в която лента си искаш, но е малоумие да се движиш с 30 км/ч в лява лента. Може да си прав, но това не значи, че не си прост! Не виждам какво му е толкова лошото да покажеш малко колегиалност и като се движиш бавно да си го правиш в дясната лента и то без да чакаш някой да ти святка?!?!?! Всеки ден виждам супер много олигофрени, които примерно ще правят ляв завой след 2 км., но от сега са се настанили в лявата и си пълзят с 30 км/ч....
Георги М1775
на 05.06.2015 г.
Оффф само се чудите от какво да се оплачите :х и в Пловдив са най-ужасните шофьори на мен в София ми е много по приятно да шофирам, да и аз мразя някой да застане в лявата лента и да кара с 30 ЗАЩО ПОДЯВОЛИТЕ СИ ТАМ !!!
ОBEY
на 05.06.2015 г.
Селяни 50км.това е...на който не му харесва в село калояново да си свети там....
Васил Запрянов
на 05.06.2015 г.
Така като ми се правят започвам да ползвам спирачката вместо газта. И се блещят учудени. Моля колеги запознайте се добре точно с тази част от правилника и не говорете бабини глупости. Лявото платно бързо.... набийте си го на бързо. Цитирам отново правилника: Чл. 15. (1) На пътя водачът на пътно превозно средство се движи възможно най-вдясно по платното за движение, а когато пътните ленти са очертани с пътна маркировка, използва най-дясната свободна лента. (2) Разпоредбите на ал. 1 не се прилагат и водачът на моторно превозно средство може да използва за движение най-удобната за него пътна лента в следните случаи: 1. (отм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) 2. (изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 54 от 2010 г.) в населените места, на пътно платно с две и повече пътни ленти за движение в една посока, обозначени с пътна маркировка или пътен знак, по които е разрешено движението на пътни превозни средства със скорост не по-голяма от 80 km/h;
Димитър Петков 5
на 05.06.2015 г.
Става и с водопроводна тръба с тетка накрая
Ognyan Siderov 1
на 05.06.2015 г.
Дали ще ти помогне,бухалката ако има пистолет някой не си гледа работата....
Шафран - saffron
на 05.06.2015 г.
Внимавай бухалката да не отскочи към твоята кратуна
Aleksandar Kyurkchiev 1
на 05.06.2015 г.
Няма значение кой със колко кара!!!Незабравяйте правилото ЛЯВА ЛЕНТА Е БЪРЗА ЛЕНТА свободна ли е дясната минавай в дясно за да пуснеш колата.Всичко е много лесно ако се наблюдават трите огледала.
Anarchh
на 05.06.2015 г.
Силно се замислям кой ли е по-големият простак. Този, който е карал бързо и се е държал като джигит, или пък този който смята да "раздава правосъдие с бухалка". Ето там е проблемът на част българите - възмущават се на селянията на другите, обаче в същия момент се държат точно като тях... Направо съм без думи...
r0shla
на 05.06.2015 г.
От моя инструктор научих, че няма значение дали си мъж или жена винаги трябва да имаш бухалка в колата. Всеки ден ги гледам такива малоумници, които нарочно засичат пътя, светят, свирят и псуват хората, които си карат нормално.
Alexander Sardanov 1
на 05.06.2015 г.
Ако след 3 км ще завиваш наляво, това не е основание да седиш в лявата лента през цялото време. Просто казвам.
Волен Димитров
на 05.06.2015 г.
Отдавна е в колата:))
Батэ Бойко
на 05.06.2015 г.
Лошото е че такова нарушение не се доказва. После той ще каже,че ти отзад си го пресирал,че си му свиркал и притеснявал и когато е отбил за да види за какво е тази пушилка,ти си изскочил с бухалка и си го набухал! Спукана ти е работата човече повярвай ми. Не използвайте бухалки и избягвайте саморазправа когато сте с МПС с регистрация! Насилие трябва да се прилага когато сте в ролята на пешеходец и даже тогава когато сте трета и незаинтересована страна. Когато набиете някой който дори от всякъде е в нарушение или пиян,пак не оставайте на мястото а си заминавайте защото органите на реда ще изкарат виновни вас или в най-добрия случай и вас! Та в резюме,пешеходец сте,вкарвате два бързи и си продължавате по пътя,негативни последствия няма да има освен ако отсрещния не ви надвие,но който влиза в саморазправа винаги трябва да е готов и бой да яде. Успех и ползотворен ден.
Zlati Milaneto Mitev 1
на 05.06.2015 г.
Само тука с трийсет не мърдат от лява лента, естествена реакция
fancooler
на 05.06.2015 г.
Един такъв юнак с някаква джипка ми се дървеше и на мен преди гoдина. Бях със служебния Ярис и гледах прoстo да успея да спра. Тъкмo му записвах нoмера та да си гo привикам после и каквo да видя - пoлицейски мoтoр гo oтби oт пътя и запoчна прoверка. Спрях и аз и пoпитах пoлицая трябва ли му свидетел. 100 кинта акт за създаване на предпоставки за ПТП. Така че, гoспoда джигити - желая ви успех...
Kiro_BG
на 05.06.2015 г.
Ти бухалка той пистолет.......не е това начина!
Em of Puz
на 05.06.2015 г.
С теб съм баце аман от селяни.
Венцислав Власов 1
на 05.06.2015 г.
Не оправдавам никои в случая но повечето шофиори в града като влязат в лява лента и карат с 30 км и нямат никакво намерение да правят пат .... А да изпреварваш от дясно е забранено ... Така че и от двете страни има криви хора .. Нека бадем малко по колегялни колеги ...
Antonia Valcheva 1
на 05.06.2015 г.
И аз се чудя какво ли лошо съм направила,когато карам с 50,когато давам път на пешеходци на правилното място или пък като пропусна някой,който е дал мигач за пристрояване...
Vastra Cholastra
на 05.06.2015 г.
Бой
Николай Николов 19
на 05.06.2015 г.
Много си е прав човека
папи0320
на 05.06.2015 г.
Ами бухалката не трябва да излиза от колата,не знаеш кога ще ти потрябва,като този индивид има много,когато и да отнесат бухлка не е късно и има за какво
итт
на 05.06.2015 г.
Тези със "скъпите" автомобили на които имат сложени газови уредби са много забавни!
Здравко Захариев 1
на 05.06.2015 г.
Всеки ден се разминавам на косъм от ПТП заради такива шофьори като този....
Best
на 05.06.2015 г.
Пълно е с бездарници по пловдивските пътища,пълни бездарници.
joker
на 05.06.2015 г.
разбирам го човека и аз по едно време мислех като него! обаче се оказва че над 70 процента от шоферите в Пловдив са или дебили или малоумни или нагли мутри! няма смисъл да се разправяш със всеки....няма да ти стигне денят!тегли им майната и тва е !специално тоя мутрата на снимката с корейския джип за 4000лв си заслужава и боя и бухалка по стъклата.....но Бог си знае работата..все ще се увие около някой стълб като бърза споко
terazini
на 05.06.2015 г.
Ако имаше законова възможност за необозначени полицейски коли. Да не знаят на кого ще попаднат и да му забият една палка
Elenaaa
на 05.06.2015 г.
Понякога е ефикасно , но не знаеш на къкъв изрод ще попаднеш.. :Х За това по-хубаво му тегли 1-2 майни на ум и да се спасява .. :Д
Стоименов
на 05.06.2015 г.
И е супер "модерно" да се минава на червено. Добре, че не си падам по трендовете.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им!