200 от Пловдив и областта под карантина!
Автор: Георги Василев 15:23 / 17.03.2020Коментари (56)90828
Около 200 души от Пловдив и областта са поставени под карантина към вчерашна дата, предаде репортер на Plovdiv24.bg. Това стана ясно по време на пресконференция в Областна управа, завършила преди минути.

От областния щаб коментираха и мерките, които са въведени през последните часове в региона.

Още по темата: общо новини по темата: 2288
08.04.2020 »
предишна страница [ 1/382 ] следващата страница

Ето какво чета, накрая ще сложа линк към пресата. Новия вирус SARS-CoV-2 се различава в много важни елементи от вируса SARS. Все повече учени потвърждават, че в него се намират мутации на HIV ( спин), тези го правят 1000 пъти по-заразен и говорят евентуално за един неестествен произход. HIV мутациите дават на вируса 1000 пъти по-голяма възможност да се прикачи към човешката клетка, много по- ефициентно от SARS. Това откритие може да спомогне не само да разберем откъде идва този вирус, но и да се намери най-правилния път за борбата с него. Когато преди 15 години е била заразата със SARS, той се е прикачвал към човешката клетка чрез рецептор-протеин с името ACE2. Първите изследвания на сегашния вирус- SARS-CoV-2 , който е идентичен до 80% със SARS, са установили, че той ползва същия механизъм за проникване в човешката клетка. Важно тук е да се спомене, че протеина ACE2 в един здрав човешки организъм не съществува в големи количества, което е и причината тогавашната зараза да не достигне днешния размер. Тогава се заразяват 8000 човека в целия свят и умират 800. Това са официалните числа от WHO. Високо заразните вируси на HIV и ебола се прикачват към човешката клетка не чрез ACE2, а чрез ензима Furin. Учените от университета Nankai в Tianjin, които са под ръководството на професор Ruan Jishou, откриват в структурата на генома на новия коронавирус една част от мутирал ген. Такъв мутирал ген не съществува при вируса SARS, с който имат сходност до 80%. Такива секвенции са добре познати от HIV ( спин) и ебола. Новия вирус ползва същия механизъм като вируса на HIV. Съответната мутация е в състояние да създаде структура, известна като място на разцепване в Spike-протеинa на новия коронавирус.SARS-CoV-2 използва тази точка, за да се свърже с приемната клетката. Тъй като този протеин обикновено е неактивен, мястото на разцепване има задачата да надхитри човешкия фурин протеин. В резултат на това протеина се разделя и активира, което позволява "директно сливане" на вирусната мембрана и човешка клетъчна мембрана. В сравнение с простия вирус на SARS, този метод на свързване е около сто до хиляда пъти по-ефективен, се казва в изследването. Оттук учените правят заключение, че новия корона вирус-SARS-CoV-2 се различава много от SARS, що се отнася до пътя на зараза. Това дава на новия корона вирус хилядократно по-добра възможност да се прикачи към човешката клетка и зарази човек. Тoва потвърждава групата от учени под ръководството на професор Li Hua от университета Huazhong в Ухан. Професор Hua не е намерил подобни мутации нито при SARS , нито при MERS, нито при Bat-CoVRaTG13, един коронавирус при прилепите. CoVRaTG13 е имал 96% съвпадение с новия коронавирус и затова е бил разглеждан за първоначалния източник. Също и учени от университета Aix-Marseille във Франция са публикували преди кратко време в Fachjournal Antiviral Research, че са открили, че новия коронавирус се прикачва чрез Furin. Подобно не се намира в други коронавируси.Остава въпроса как мутацията HIV се е появила при този нов вирус, по какъв път, евентуално изкуствен?

Така ли я ограничават карантината фризьорските салони ги затварят да няма купища хора , ЧАСТНИТЕ ЗАВОДИ с плексиглас решават това което Китай Русия и САЩ не могат .......
+1

Не вярвам всеки ден всеки различно коментира всичко божа работа квото написано това ще видим една жена починал от рак те го казаха от корона вирус
+1

По най- бързият начин е необходимо да се оборудва специализирана лаборатория за коронавируса в Пловдив която да обслужва областта, Пазарджик и Смолян!!!

Нали уж всички са под карантина? Или съм пропуснала нещо?

Алаха да пази всички турци да не се заразяваме

Не се съобщава в официалната информация. В случай, че факт, официалната информация е твърде компрометирана!
+1

Срaм,голям облaстен грaд без лaборaтория,лъжa,имa всичко,чaстни лaборaтории имa ,aмa пaри искaт.

Това не са само софиори има порибирасти зени от работа в германиа грыпата от иагодите но да има и проверка да не обикалиат по селата и града