Учени бяха шокирани от това откритие!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 15:33 / 01.10.2022Коментари (2)2497
© iflscience.com
Древна акула с двойни шипове и костна броня може да е най-ранният прародител на хората. Палеозойската вкаменелост е открита на място в окръг Шицян в провинция Гуейджоу, Южен Китай. С това откритие се разбира за съществуването  на причудлива риба с костна броня и сдвоени шипове, която не прилича на нищо, което учените са срещали, пише специализираният сайт IFLScience.

Екземплярът е наречен Fanjingshania renovata, по името на обекта на световното наследство на ЮНЕСКО Фанджиншан.

Това е едно от многото открития, които шокират учените и биха могли да доближат хората до водния живот.

Фанджингания произхожда от група животни, известни с хрущялите си, а не с костите си. Както е отбелязано от IFLScience, работната хипотеза е, че необичайните черти на Fanjingshania могат да обяснят "ранния еволюционен клон на примитивните хондрихтианци". Откритията могат да ни помогнат да разберем повече за челюстните риби.

Д-р Иван Й. Сансом от Университета в Бирмингам заключава, че откритието "поставя под въпрос съществуващите модели на еволюцията". Той също така заяви, че откритието ще има "дълбоко въздействие" върху достъпа до темповете на еволюция при ранните гръбначни животни. Тези открития са вълнуващи и биха могли да дадат отговор на въпроса дали хората наистина са потомци на акули.

Aнонимен
на 02.10.2022 г.
+1

Най-голямата глупост измислена от човека е теорията на Еволюцията! Ей хора,време да осъзнаете,че животът и живите организми не могат да възникват от самосебе си! Ако само възникването на живота беше възможно и реално,нямаше да има нужда от два различни пола при висшите организми,за да могат да се възпроизвеждат! Има Един Бог Творец,Създател и Вседържител на/над всичко видимо и невидимо! Осъзнайте се хора! Ще дойде ден в който ще ни се държи сметка за това,че сме вярвали в глупости като Еволюцията!!!
Aнонимен